Forum » Na cesti » Avto na plin- podatki, izkušnje...
Avto na plin- podatki, izkušnje...
Temo vidijo: vsi
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Malajlo ::
Na tehničnem pa glih znajo pogledat kam... Še pooblaščeni serviserji nimajo pojma, pa imajo dokumentacijo na voljo.
Metan je(!) cenejši od nafte in LPG tudi v praksi.
Na tisti edini postaji v LJ pa večinoma delajo gužvo tujci. Včasih moram čakati v vrsti! Ampak se očitno ne splača. Tale konec Balkana s satelita je s CNG pumpami redek kot luči ponoči v S. Koreji.
Metan je(!) cenejši od nafte in LPG tudi v praksi.
Na tisti edini postaji v LJ pa večinoma delajo gužvo tujci. Včasih moram čakati v vrsti! Ampak se očitno ne splača. Tale konec Balkana s satelita je s CNG pumpami redek kot luči ponoči v S. Koreji.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Vikking ::
malajlo: ti si hecen. Ko odpre pokrov motorja (kar je potrebno za merjenje izpušnih plinov), ni mogoče da ne bi opazil, da imaš vgrajeno plinsko napravo. Zatorej te vpraša po homologacijskem kartončku oz. preveri v računalniku če je plinska naprava homologirana.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
joze28 ::
Meni na tehničnem ni odpiral pokrova, za meritev plinov. Vsak tehnični ima svoja pravila... posebno glede glede cenika.
Metan v slo se ni razširjen. Upam da bo kmalu vec črpalk.
Metan v slo se ni razširjen. Upam da bo kmalu vec črpalk.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
umexteacher ::
vikking, pol pa še nisi videl veliko instalacij. meni so vse lepo skrili pod plastiko/pokrov nad motorjem. tehnični pa,...nebi šel tja. je bil en prispevek o tem kako nekje avto pade skoz bp, nekje mu najdejo 30 nekje pa 100 napak (vse v sloveniji).
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
dd12 ::
http://www.zemeljski-plin.si/si/aktualn...
Izračun energijske in cenovne primerjave pogonskih goriv:
http://www.zemeljski-plin.si/upload/Fil...
In koliko prevozimo z 10 evri v Sloveniji:
http://www.zemeljski-plin.si/upload/Fil...
A mogoče že kdo uporablja avto na CNG. Iz zgornjih tabel se vidi, da se to hudi izplača.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
dd12 ::
Jaz imam multiplo na CNG. Ja, se splača.
A je Multipla tovarniška?
In drugo: ali je res CNG toliko veliko cenejši od LPG kot kažejo tabela:
http://www.zemeljski-plin.si/upload/Fil...
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
joze28 ::
Multipla je tovarniška, tlačne posode ima med pregaovi..
Fiat ima tudi Puntota tovarniško predelenega na cng.
V Italiji je veliko vozil na CNG.
Fiat ima tudi Puntota tovarniško predelenega na cng.
V Italiji je veliko vozil na CNG.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Malajlo ::
Tlacne posode so pod avtom. Punto (pa Panda, mislim tudi) pa med pragovi in pod zadnjim sedežem.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
dd12 ::
Tlacne posode so pod avtom. Punto (pa Panda, mislim tudi) pa med pragovi in pod zadnjim sedežem.
Tole je tovarniški Volkswagen up:
http://www.focus.de/auto/ratgeber/auto-...
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
Hayabusa ::
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
WarpedGone ::
CNG:
- koliko časa traja polnjenje?
- koliko dosega je z enim polnjenjem?
- koliko stane eno polnjenje?
- kje vse lahko polnim s CNG?
- koliko časa traja polnjenje?
- koliko dosega je z enim polnjenjem?
- koliko stane eno polnjenje?
- kje vse lahko polnim s CNG?
Zbogom in hvala za vse ribe
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
Hayabusa ::
- kje vse lahko polnim s CNG?
LPP LJ in Jesenice.
http://www.zemeljski-plin.si/si/aktualn...
cena:
1,104
EUR/kg
oz
Če uporabljate avto na stisnjen ZP,
vas vožnja z njim stane toliko, kot če
bi bila cena bencina le 0,703 evra/l.
- koliko dosega je z enim polnjenjem?
Cca 400 km (in več).Odvisno koliko kg gre not.
15 kg 420 km. golf 7
LPP LJ in Jesenice.
http://www.zemeljski-plin.si/si/aktualn...
cena:
1,104
EUR/kg
oz
Če uporabljate avto na stisnjen ZP,
vas vožnja z njim stane toliko, kot če
bi bila cena bencina le 0,703 evra/l.
- koliko dosega je z enim polnjenjem?
Cca 400 km (in več).Odvisno koliko kg gre not.
15 kg 420 km. golf 7
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Hayabusa ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
dd12 ::
Jaz imam multiplo na CNG. Ja, se splača.
Multipla ? Tako grdega vozila še Rusi ne znajo narediti.
Če nisi iz LJ je CNG strel v prazno.
Sem iz Kranja in resno razmišljam o nakupu CNG vozila (kot drugi avto). Delam V LJ in tankam lahko sproti. Večino časa prevozim na relaciji KR - lj - KR.
Če bi imel slučajno probleme s polnjenjem ima vozilo še dodatni rezerovar na bencin.
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
WarpedGone ::
Hayabusa, hvala a nisi podal odgvora na prvo vprašanje "koliko časa traja polnjenje". Tule pravijo, da polnjenje avtomobila s CNG traja od 4 do 5 UR.
Resno?
Resno?
Zbogom in hvala za vse ribe
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
dd12 ::
WarpedGone je izjavil:
Hayabusa, hvala a nisi podal odgvora na prvo vprašanje "koliko časa traja polnjenje". Tule pravijo, da polnjenje avtomobila s CNG traja od 4 do 5 UR.
Resno?
To bi veljalo, da bi imel doma postajo (če imaš zemeljski plin doma).
Na polnilnici (LPP) pa traja polnjenje toliko časa kot na bencinski črpalki.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
hator ::
Prebral sem na žurnalu, da je treba avto na plin vozit vsako leto na tehnični pregled. A to tudi velja za avtomobile, kateri imajo serijsko vgrajeno napravo za plin? Zaradi se večjih cen goriva se odločamo za nakup dacie sandero s pogonom na plin(LPG). Ima porabo dobrih 7L plina na 100km, in to pri ceni 0.8eur/L znaša 5.6eur. Navadna dacia pa kuri 5,9l na 100km, kar znaša 9eur. Na LPG pa je 700 eur dražja. Pa prevozim ca. 10.000 km na leto
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Vikking ::
Če govorimo o novem vozilu, potem NE. Vse kar jih na tehničnem pregledu zanima je homologacija, ponavadi vedno zahteva homolomo.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Vikking ::
tudi jaz berem ta članek v žurnalu: http://www.zurnal24.si/plin-cenejsi-a-i...
Pač bog pomagaj nepismenim novinarjem. Po moje je mislil, da moraš vsako leto opravit servis plinske naprave, neglede na prevožene kilometre (govora je filtrih plinaste in tekoče faze, ter dolivanje olja za mazanje ventilov). Napisano pa tako, da je sploh škoda besed.
Pač bog pomagaj nepismenim novinarjem. Po moje je mislil, da moraš vsako leto opravit servis plinske naprave, neglede na prevožene kilometre (govora je filtrih plinaste in tekoče faze, ter dolivanje olja za mazanje ventilov). Napisano pa tako, da je sploh škoda besed.
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
Hayabusa ::
Počakajte da državni prašiči slišijo "je plin prepoceni", bodo takoj nabili dajatve
.
![;((](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_mad.gif)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Hayabusa ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Beli_Zajcek ::
Kako lepo, da si se včeraj registriral in svoj prvi post posvetil reklami podjetja...
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Carmar ::
Pozdravljeni, a ima kdo kak info kje se še lahko servisira prinsovi sistem razen pri iq sistemih. Lahko tudi info o kakem servisu izven slo...samo po možnosti čim bližje Sloveniji.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
IQmanager ::
SplitCookie je izjavil:
Še vedno ti poje izhodne ventile, kar je čisto isti drek, kot če nebi naredil nič.
Učinkovitost mazanja je zelo vprašljiva kakorkoli obrneš. To, o čistem olju v avtu in daljšanju servisnega intervala pa je ena večjih bedarij. Saje od plina so drugačne barve kakor od bencina (Sive/bele), hkrati pa plin vsebuje druge primesi (silicij), katere se veselo nalagajo povsod.
To da je mašina sajasta od ogljika, je zanjo, kvečjemu bolje.
In to da je olje črno/umazano, ne pomeni da ne maže več.
Glede na stroške povezane z vgradnjo, to da avto požre več plina kot bencina, zagotovljene komplikacije, zmanjšanje moči motorja, ekstra teža in povečani obiski bencinskih pump - narediš ravno 0 profita.
Ne vem zakaj toliko šinfanja čez plin. Če bi bilo vse to res, nebi v Italiji masovno vgrajevali avtoplin. Pa še nekaj cena vgradnje pokrije razlika med ceno dieselskega agregata napram plinskemu. Torej sta v štartu ista. Tisti, ki piše da mu diesel kuri 5-5,5 l se mora jajcat po cestah. Moj je nov in v 2 letih je povprečje 6,5 l diesla in to ne jajcanja po cestah. Pa še 1.6 je motor. Kmalu bom vgradil plin v drugi avto, ki ima porabo 9-10l bencina, kar se že splača, ker pri tistih ki rabijo 7 l se ne splača.O serviserjih se lahko pogovarjamo a zato ni sistem in predelava kriva, pač pa človeški faktor. O mazanju pa zame ni kompromisa, elektronsko mazanje in PIKA. Plin se bo vedno bolj splačal, saj gre cena bencina in nafte vedno bolj navzgor. V Italiji je benz 1,87 eur diesel 1,75 in plin 0,8 eur kar je skoraj 1 eur razlike na 100km. Tu so prihanki ogromni. O težavah z motorji pa je pri starejših vozilih pričekovati težave, še bolj pri dieslih kot bencinarji.Stroški popravila pri dieslu lahko tudi po par tisoč večji kot pri benzu. Turbine, sklopka z vztrajnikom, Pumpa, agr, šobe itd.Zakaj pa mam jest diesla? Dokler je v Garanciji in sorazmerno nov ja, potem pa sigurno ne.
Pa še ena malenkost. Cena olja za diesla je na pooblaščenem servisu 6-7 eur dražje od tistega za bencin. Torej je strošek servisa zamo olja za 5,5l(pri meni)dražji 30-40 eur+menjava filtra za nafto 40 eur in si na 70 eur več stroška pri dieslu, kar pokrije tisti letni servis pri avtoplinu.
Naj še omenim tvoj post o extra teži. Saj se ne boš vozil z polnim tankom bencina in plina ali pač. Torej teže skratka ni. Pa še zmanjšanje moči, saj gledam na porabo in večina voznikov ne uporabi 100% moči ampak največ 90%. Mene zanima le navor in tam ni velike razlike ali kot je omenil model z VectroCDX-še bolj potegne v klanec...:)
Skratka ena slaba izkušnja z avtoplinom ni merilo. Podobno velja za mojega soseda, kise mu zaradi slabe izkušnje z dieslom dvignejo lasje pokonci ko omenim diesla. On nebo nikoli več peljal diesla.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
IQmanager ::
FeanorNoldor je izjavil:
Spoštovani,
sicer res zadnje mesece ni bilo na to temo nič napisanega, sem si pa precej strani prebral, kajti ..imam težavo.
Sem lastnik Astre 16V twinport, mislim, da gre za Z16XEP 105 konjev.
Predelal na plin, oktobra, pri Plineksu, natančneje pri Hribarju.
Moja vožnja je specifična (ali pač ne). Vsak delavnik naredim cca 150km (130 po avtocesti).
Vozim umirjeno - 120-125km/h.
Poraba na bencinu je bila nekje okrog 6.3-6.5 (prej sem vozil 140km/h pa je bila 6.9).
Po vgradnji plina je poraba plina (cca 20.000km) 8.0 l/100 km - ko je sneg, mrzlo, zastoji je npr. 8.4, ko se vozim brez težav pa 7.7.
Kje je težava?
Avto ima 230.000 km. Zadnje leto imam naslednje težave (še pred vgradnjo plina). Namesto na 30.000 km sem moral doliti olje na 20.000 (1l), nato se je interval skrajšal na 10.000 (že na plinu) in zadnja dva dolivanja sta se primerila po vsega 3000 km. Olje je GM 10/40.
Ali je bil že čas, da se je kaj zgodilo z ventili in je plin le "pomagal"?
Je bilo stanje - dolivanja litra olja na 20.000 ali 10.000 km normalno pri takšni kilometrini? (letno naredim cca 50.000km, avto je letnik 2006, zadnja 4 leta sem pridelal cca 160.000km)
Priporočate da obiščem servis čimprej? (če so morda tefloni oz. kaj drugega kot to, da bi morla menjati vse ventile - sem laik na tem področju).
Sistem je Zavoli, cena je bila 1400€, ima posodico za dolivanje olja, Hribar je rekel, da mora kapniti vsake 5-10 sekund. In kapne...
Kaj mi je 100riti?
Ali so ventili, ki se jih da kupiti boljši (bo potem v redu?)
Se splača s tem avtomobilom še ukvarjati? Se komu sanja koliko km je realen domet takega avtomobila?
Na 150.000 sem menjal jermen in pumpo (to najbrž pomeni, da jo bo potrebno na 300.000 spet. Ali lahko predvidevam, da je ta, ki je menjana enako dobra - da bo torej zdržala do 300.000 km?)
No, ker sem napisal že skoraj esej, bom tu končal, pa še kaj napišem, če bo kdo tako dober in kaj pokomentiral.
vnaprej hvala.
Iz prve roke ta motorZ16XEP in tudi X16XE pri oplih so že znani problemi z porabo olja. Ko začne kurit olje, ga kuri vedno več. Ne pomaga boljše olje niti orginal. Edino lahko začneš uporabljati Extralube olje iz Leclerka, ker se ti bo zmanjšala poraba olja(Preveri na Opel forum).
Plin z porabo olja nima nič. Pri normalni uporabi bi moral še malo manj kuriti olje. Skratka, problematičen je ta Oplov agragat in je edina možnost je Extralube. Iz izkušenj vem da tudi generalno popravilo ne reši problema ampak crknu nau, sam ne brez olja vozt.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Bias ::
Me zanima če kdo pozna tole varianto predelave od http://www.g-1.si/
pa čeje zadeva dejasnko ok.
Me pa zanima za predelavo Volkswagen Transporter 2.5 Syncro (bencinar, letnik 1999)
pa čeje zadeva dejasnko ok.
Me pa zanima za predelavo Volkswagen Transporter 2.5 Syncro (bencinar, letnik 1999)
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Vikking ::
Mene zanima le navor in tam ni velike razlike ali kot je omenil model z VectroCDX-še bolj potegne v klanec...:)
Evo, da ne bo kdo govoril v MOJEM imenu kako strašno moči sem izgubi ker imam na plin. Tako da konkretno na mojem primeru, merjen aprila (NAVOR: prva meritev na bencin-zelena krivulja, druga meritev na plin-modra krivulja). Žal je odtenek rdeče (bencin plin) pri KM nerazviden iz slike, vendar sledi krivulji navora.
Avto ima 249.000km, plinska naprava je bila vgrajena pri 170.000km.
Mene je plin prepričal, drugi ki ga niso videl bližje od štedilnika, pa kar lapajte naprej.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Vikking ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Vikking ::
Me zanima če kdo pozna tole varianto predelave od http://www.g-1.si/
pa čeje zadeva dejasnko ok.
Največ težav (kolikor je opazit po forumih) imajo ravno uporabniki ki so montirali pri G1.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Vikking ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
D3m ::
Smo šli k njim ta prvič za našo Vectro in jo fantje niso upali predelati (neznanje), ker je starejši avto (18 let).
Zato sem našel drugega ponudnika (LJ-Rudnik), ki predeluje stare avtomobile.
To je g. Tomaž
http://www.avtoplincenter.com/domov.html
Našo Vectro je predelal za 1000EUR + homologacija 64EUR z delom vred. Dela je bilo za 2 dni.
Zato sem našel drugega ponudnika (LJ-Rudnik), ki predeluje stare avtomobile.
To je g. Tomaž
http://www.avtoplincenter.com/domov.html
Našo Vectro je predelal za 1000EUR + homologacija 64EUR z delom vred. Dela je bilo za 2 dni.
|HP EliteBook|R5 6650U|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: D3m ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Bias ::
Smo šli k njim ta prvič za našo Vectro in jo fantje niso upali predelati (neznanje), ker je starejši avto (18 let).
Zato sem našel drugega ponudnika (LJ-Rudnik), ki predeluje stare avtomobile.
To je g. Tomaž
http://www.avtoplincenter.com/domov.html
Našo Vectro je predelal za 1000EUR + homologacija 64EUR z delom vred. Dela je bilo za 2 dni.
Glede na njegovo poslovno stanje in zaprte račune g. Tomaž izpade iz igre.
http://www.bizi.si/AVTOPLIN-CENTER-D-O-...
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
D3m ::
Nismo gledali poslovne rezultate. Bolj nas je zanimalo, če lahko predela avto.
|HP EliteBook|R5 6650U|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: D3m ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Bias ::
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
D3m ::
Malo bo še trajalo, da posodobijo podatke na bizi. Ker poročilo je za 2011.
Nam je na mestu izpolnil garancijski list za sistem na plin in servis filtra za plin imamo tudi pri njemu, menjava filtra na 20.000 km.
Nam je na mestu izpolnil garancijski list za sistem na plin in servis filtra za plin imamo tudi pri njemu, menjava filtra na 20.000 km.
|HP EliteBook|R5 6650U|
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Bias ::
Malo bo še trajalo, da posodobijo podatke na bizi. Ker poročilo je za 2011.
Nam je na mestu izpolnil garancijski list za sistem na plin in servis filtra za plin imamo tudi pri njemu, menjava filtra na 20.000 km.
ne, kar se tiče računov relativno sprotno posodabljajo, sicer računi niso blokirani, sam so pa zaprti in to me čudi.
A pa vam je poleg gar.lista izdal tudi račun? Kdaj pa ste to rihtal?
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
D3m ::
Zrihtali smo septembra-oktobra 2012. Izdal je tudi račun na dele, sistem je od Italijanskega proizvajalca.
|HP EliteBook|R5 6650U|
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Bias ::
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
D3m ::
En račun, na njemu, če se ne motim par identov/artiklov.
Če hočeš grem lahko preveriti na računu samem.
Če hočeš grem lahko preveriti na računu samem.
|HP EliteBook|R5 6650U|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: D3m ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
D3m ::
Bias sem šel preveriti račun.
Na račune je zabeleženo: uparjevalnik itd. + delo, zraven računa imam še garancijski list na kateremu je garancija 2 leti.
Garancijski list smo imeli zraven, ko se je delala homologacija zato, da so jo priznali.
Na račune je zabeleženo: uparjevalnik itd. + delo, zraven računa imam še garancijski list na kateremu je garancija 2 leti.
Garancijski list smo imeli zraven, ko se je delala homologacija zato, da so jo priznali.
|HP EliteBook|R5 6650U|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: D3m ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
SplitCookie ::
Torej, kaj bi bilo narobe, če bi si tale plinski sistem kar sam zmontiral ?
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Vikking ::
Prvo vprašanje, ki se poraja: kako se boš priklopil na plinski računalnik in kje boš dobil mape za optimizacijo in nastavitev le-te?
Drugo: Nimaš papirja strokovne vgradnje, kar je pogoj za homologacijo. Meni pa na tehničnem vedno teži za homologacijski kartonček, 1x ga nisem imel sabo, pa je šel gledat v računalnik če je zadeva homologirana. Če pa kupiš rabljeno plinsko napravo brez papirjev, pa se lahko za vedno posloviš od tega da jo boš kdajkoli homologiral.
Za homolo rabiš tako papirje glavnih sestavnih delov plinske naprave, kot potrdilo o strokovni vgradnji.
Račun za nakup plinske naprave ne velja popolnoma nič za homologacijo. In je le v bistvu garancijski list med tabo in monterjem.
Drugo: Nimaš papirja strokovne vgradnje, kar je pogoj za homologacijo. Meni pa na tehničnem vedno teži za homologacijski kartonček, 1x ga nisem imel sabo, pa je šel gledat v računalnik če je zadeva homologirana. Če pa kupiš rabljeno plinsko napravo brez papirjev, pa se lahko za vedno posloviš od tega da jo boš kdajkoli homologiral.
Za homolo rabiš tako papirje glavnih sestavnih delov plinske naprave, kot potrdilo o strokovni vgradnji.
Račun za nakup plinske naprave ne velja popolnoma nič za homologacijo. In je le v bistvu garancijski list med tabo in monterjem.
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
SplitCookie ::
Prva: To ni problem.
Druga stvar: Rezervoar in injektorje potrgaš stran preden greš na tehničnega.
Kje bi se znalo zakomplicirati?
Druga stvar: Rezervoar in injektorje potrgaš stran preden greš na tehničnega.
Kje bi se znalo zakomplicirati?
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Utk ::
Pri prometni nesreči, ko bi zavarovalnica ugotovila, da tvoj avto ne bi šel čez tehničnega in ne bi od kaskega dobil nič, pa še mastno kazen po vrhu, sploh če bi prišlo do kakšnega ognja, tudi če plin sploh ne bi zagorel. Vprašanje če ne bi še za škodo drugim nazadnje sam plačeval. Pri nas te policaj verjetno res ne bo nič vprašal o plinu, v kakšni drugi državi pa morda bi.
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
SplitCookie ::
Kaj se to, na kaj dela motor, tiče zavarovalnice ?
Navsezadnje se prodaja tudi biodizel in E85 in podobne traparije, ki jih lahko mirne duše nalivaš v rezervoar.
Še več, nekateri redno tankajo cviček.
Navsezadnje se prodaja tudi biodizel in E85 in podobne traparije, ki jih lahko mirne duše nalivaš v rezervoar.
Še več, nekateri redno tankajo cviček.
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Utk ::
Zavarovalnice čisto nič ne briga na kaj gre tvoj avto, ampak samo, če je homologiran. Če ga je po trenutnih predpisih potrebno homologirat (tega itak nihče v Sloveniji stoprocentno ne zna povedat), ga je pač treba. Ne moreš pričakovat, da boš ti registriral avto, potem pa odšraufal dol streho, bremze in noter točil kerozin, pa bo avto normalno zavarovan, do naslednjega tehničnega ko boš spet avto spravil v original stanje.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Zakaj nočete imet avta na plin? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 46849 (34241) | KAVINSKY |
» | predelava na plin (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 10396 (7203) | hojnikb |
» | Poraba avtoplina vs bencina (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 12627 (6001) | zobnik |
» | Predelava na plin (Megane II 1.6 16v)Oddelek: Na cesti | 4457 (1228) | zobnik |
» | Izbira ponudnika predelave na plinOddelek: Na cesti | 6889 (6341) | Buggy |