Forum » Na cesti » Avto na plin- podatki, izkušnje...
Avto na plin- podatki, izkušnje...
Temo vidijo: vsi

Vikking ::
Valvoline primerja bencina ki je znan kot požeruh in dizla ki je znan kot varčnež. Na to žogo bo seveda trdil kako se plin ne splača, kar je popolnoma skregano z logiko.
Že v najini primerjavi se mu zelo približam, ampak nisem tam. Pa moj spije 4-5l več bencina/100km kot njegov cenejšega dizla. S tem da je moj quattro kar doda še 1l večjo porabo.
Sploh noče pomislit, da so se tudi bencinski motorji razvili v precej bolj varčne, pri doseganju enakih performansu primerljivega dizla. Imaš veliko število bencinski motorjev ki so enako ali še bolj varčni in če vzamema tistega v primerjavo, je zadeva precej jasna.
Prednost je ta ko na takšnega primerljivega bencina natakneš plinsko napravo, se voziš ceneje kot če bi v primerljivega dizlaša točil kurilno olje in mešal zraven še fritezino olje.
A ni smiselno? ne rabim ne goljufat, ne v garaži pacat (mogoče če bi imel res vsak dan 10ur časa, bi pa mogoče res sam servisiral in iskal rabljeno olje). Črpalke so dovolj pogoste po celi EU.
Ker sem si vzel čas že pred časom, ter nekaj napisal že na drugem forumu. Država je cca. 30% lastnik petrola. Petrol je v zadnjih letih in seveda tudi ima plan v naslednjih letih, pripeljati LPG črpalko v vsako večjo vas. A ni nesmiselno da kot lastnik vložiš kar precej denarja, potem pa predčasno tako naviješ cene, da se prav nikomur več ne bo splačalo ne zmontirat plinske naprave ne točit LPG-ja.
Do leta 2023 pa bi po novi direktivi države imele čas, po svoje določati trošarine in DDV pri plinu. Kar pomeni da če se država odloči je lahko tudi 0%ddv-ja in 0% trošarin na LPG.
Valvoline v dobri veri da nadaljujema konstruktivno debato, ko se mi nabere 10l olja od pečenja. Ti ga podarim če ga boš le hotel priti iskat.
Že v najini primerjavi se mu zelo približam, ampak nisem tam. Pa moj spije 4-5l več bencina/100km kot njegov cenejšega dizla. S tem da je moj quattro kar doda še 1l večjo porabo.
Sploh noče pomislit, da so se tudi bencinski motorji razvili v precej bolj varčne, pri doseganju enakih performansu primerljivega dizla. Imaš veliko število bencinski motorjev ki so enako ali še bolj varčni in če vzamema tistega v primerjavo, je zadeva precej jasna.
Prednost je ta ko na takšnega primerljivega bencina natakneš plinsko napravo, se voziš ceneje kot če bi v primerljivega dizlaša točil kurilno olje in mešal zraven še fritezino olje.
A ni smiselno? ne rabim ne goljufat, ne v garaži pacat (mogoče če bi imel res vsak dan 10ur časa, bi pa mogoče res sam servisiral in iskal rabljeno olje). Črpalke so dovolj pogoste po celi EU.
Ker sem si vzel čas že pred časom, ter nekaj napisal že na drugem forumu. Država je cca. 30% lastnik petrola. Petrol je v zadnjih letih in seveda tudi ima plan v naslednjih letih, pripeljati LPG črpalko v vsako večjo vas. A ni nesmiselno da kot lastnik vložiš kar precej denarja, potem pa predčasno tako naviješ cene, da se prav nikomur več ne bo splačalo ne zmontirat plinske naprave ne točit LPG-ja.
Do leta 2023 pa bi po novi direktivi države imele čas, po svoje določati trošarine in DDV pri plinu. Kar pomeni da če se država odloči je lahko tudi 0%ddv-ja in 0% trošarin na LPG.
Valvoline v dobri veri da nadaljujema konstruktivno debato, ko se mi nabere 10l olja od pečenja. Ti ga podarim če ga boš le hotel priti iskat.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Vikking ()

Utk ::
Sodoben 150 konjski bencinar porabi kakih 9 litrov plina, cenovno je to isto kot 5 litrov nafte, pa si poglejte kakšno jajce kuri 5 litrov nafte in kakšno zverino goni 150 konjski bencinar.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()

M-XXXX ::
Sodoben 150 konjski bencinar porabi kakih 9 litrov plina, cenovno je to isto kot 5 litrov nafte, pa si poglejte kakšno jajce kuri 5 litrov nafte in kakšno zverino goni 150 konjski bencinar.
Tale tvoj izračun ima eno OGROMNO napako! Tole zgoraj drži le, če bi bila plinska napeljava ZASTONJ...

WarpedGone ::
Plus to, da 5 litrov žre marskatera 150konjska dizl mašina, tko da razlika ni ravno jajce:zverina.
Glavni FAIL plinašev je mizeren doseg z enim plinskim polnjenjem. Že bencinski doseg je za mal večje relacije obup, plinski je pa še vsaj pol manjši. Ko se navadiš na 1300km dosege z enim tankom dizla je 300km dosega z enim tankanjem plina tam nek v božji tetki enmau nesprejemljivo. Seveda je plinski doseg večji, če prtljažnik predelaš v cisterno, sam to je pa druga sorta nesprejemljivega. Dodaš še precej pogoste tehnične probleme, probleme z garancijo pa ostane le še "hvala a ne hvala".
Glavni FAIL plinašev je mizeren doseg z enim plinskim polnjenjem. Že bencinski doseg je za mal večje relacije obup, plinski je pa še vsaj pol manjši. Ko se navadiš na 1300km dosege z enim tankom dizla je 300km dosega z enim tankanjem plina tam nek v božji tetki enmau nesprejemljivo. Seveda je plinski doseg večji, če prtljažnik predelaš v cisterno, sam to je pa druga sorta nesprejemljivega. Dodaš še precej pogoste tehnične probleme, probleme z garancijo pa ostane le še "hvala a ne hvala".
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: Beli_Zajcek ()

-valvoline- ::
Sodoben 150 konjski bencinar porabi kakih 9 litrov plina, cenovno je to isto kot 5 litrov nafte, pa si poglejte kakšno jajce kuri 5 litrov nafte in kakšno zverino goni 150 konjski bencinar.
90% sodobnih bencinarjev ki malo pijejo je commonrail,teh se ne da predelat na lpg,oz da se ampak je absolutno predrago in med delovanjem sistemi kurijo tudi bencin. 150 konjski bencinar nikoli ne bo pil manj kot 11-12l plina,pa tudi če bi zdele pršo nov ven iz tovarne. Če si kdo upa trditi drugače gremo stavit.

-valvoline- ::
Valvoline primerja bencina ki je znan kot požeruh in dizla ki je znan kot varčnež. Na to žogo bo seveda trdil kako se plin ne splača, kar je popolnoma skregano z logiko.
Že v najini primerjavi se mu zelo približam, ampak nisem tam. Pa moj spije 4-5l več bencina/100km kot njegov cenejšega dizla. S tem da je moj quattro kar doda še 1l večjo porabo.
Sploh noče pomislit, da so se tudi bencinski motorji razvili v precej bolj varčne, pri doseganju enakih performansu primerljivega dizla. Imaš veliko število bencinski motorjev ki so enako ali še bolj varčni in če vzamema tistega v primerjavo, je zadeva precej jasna.
Prednost je ta ko na takšnega primerljivega bencina natakneš plinsko napravo, se voziš ceneje kot če bi v primerljivega dizlaša točil kurilno olje in mešal zraven še fritezino olje.
A ni smiselno? ne rabim ne goljufat, ne v garaži pacat (mogoče če bi imel res vsak dan 10ur časa, bi pa mogoče res sam servisiral in iskal rabljeno olje). Črpalke so dovolj pogoste po celi EU.
Ker sem si vzel čas že pred časom, ter nekaj napisal že na drugem forumu. Država je cca. 30% lastnik petrola. Petrol je v zadnjih letih in seveda tudi ima plan v naslednjih letih, pripeljati LPG črpalko v vsako večjo vas. A ni nesmiselno da kot lastnik vložiš kar precej denarja, potem pa predčasno tako naviješ cene, da se prav nikomur več ne bo splačalo ne zmontirat plinske naprave ne točit LPG-ja.
Do leta 2023 pa bi po novi direktivi države imele čas, po svoje določati trošarine in DDV pri plinu. Kar pomeni da če se država odloči je lahko tudi 0%ddv-ja in 0% trošarin na LPG.
Valvoline v dobri veri da nadaljujema konstruktivno debato, ko se mi nabere 10l olja od pečenja. Ti ga podarim če ga boš le hotel priti iskat.
Enkrat si omenil da sem jaz omejen pri izbiri motorja pr VWju, kaj pa ti če kupuješ VW za predelavo na plin? Pa smo na istem,ker se ne splača nič druga predelat kot 1.8t znan po tem da je dokaj varčen za bencinca(ti praviš požeruh pa ni,to je v bistvu še najbolj varčen bencinar za a4,popravi me če ni tako),trpežen in vzdržljiv,enostaven in preprost za vzdrževanje.
Stari 1.9tdi je zame pač najboljši nakup če si omislim alternativna goriva,drugače če se pelem na standard nafto se neb bal tudi nekega HDIja ki so tudi odlične mašine ali JTD,pravzaprav če bi kupoval neki novejšega bi to bil HDI in nikakor VWjev TDI.
Sodoben tdi,hdi,dci pije povprečno 5.5-6l,ma vsak čez 110-120 konjev čipajo se vsi in se pridobi še 25-30% na moč ter zniža poraba.
LPG se splača edino če si se že zajebal in kupil bencinarja ter nimaš kej drugega pri današnjih cenah goriva kot da ga predelaš na plin.
Ko bo(če bo) metan na voljo in cena tega 1kg metana = 1l lpgja jaz bom med prvimi ki bo nabavil avto predelan na metan,ker je to pol cenejša vožnja kot na lpg in nafto.
A si kupu 1.8t z namenom predelave ali kr tako,pa si se pol odločil ga predelat? Sem prepričan da k boš drugič kupoval se boš drugače odločil in da se nauš zajebaval z LPGjem.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()

Utk ::
Sodoben 150 konjski bencinar porabi kakih 9 litrov plina, cenovno je to isto kot 5 litrov nafte, pa si poglejte kakšno jajce kuri 5 litrov nafte in kakšno zverino goni 150 konjski bencinar.
Tale tvoj izračun ima eno OGROMNO napako! Tole zgoraj drži le, če bi bila plinska napeljava ZASTONJ...
Mater si pameten, tega pa res nisem vedel. Pa ti si vedel, da je dizel avto tudi že v štartu dražji? Sej ne pravim, da je lpg cenejši kot dizel, je približno enako drag, je pa za marsikoga bolj primeren.
Valvoline, kolk maš ti stika s sodobnimi motorji itak vsi vemo. Sodobnost se ni nehala leta 98, v katerem si ostal ti. Jaz svojega še nisem spravil čez 10 litrov plina, pa nimam dost manj kot 150 konjev, komot ga imam pa okoli 8,5, če ne grem nad 150. 5,0 litrov mešane vožnje troši 90 konjski polo, če ga voziš zelo pazljivo. Kar poglej si spirit monitor.

-valvoline- ::
No pa povej ksen avto mas,da pogledamo za tvojga kolk je poraba,pa temu dodamo se +20% za lpg.

-valvoline- ::
http://www.spritmonitor.de/de/uebersich...
No evo podatki za mojga a4,torej l.95-2001 1.9tdi do 115 konjev. Se pravi z povprečjem 5.5 litrov sem tu nekje.
No evo podatki za mojga a4,torej l.95-2001 1.9tdi do 115 konjev. Se pravi z povprečjem 5.5 litrov sem tu nekje.

Utk ::
Nima smisla. Deklarirana kombinirano imam 6.8, po tvoji logiki je to avtomatsko 9 bencina, ker vsak bencinar žere 2 litra več kot piše, še 20% na plin pa smo na 11. Pa ti garantiram da ni tako. Realno žere res tam okoli 7-7.5 bencina (tudi pod 7 če ne pretiravam v mestu in na avtocesti), in res slabih 20% več plina. Je pa tudi res, da na plinu manj pazim na porabo.
Ni pa moja mašina ne vem kaj, sigurno bi kakšen enako močan bmw ali honda trošila vsaj pol litra manj. Vozim se pa zmeraj par km nad omejitvijo.
Ni pa moja mašina ne vem kaj, sigurno bi kakšen enako močan bmw ali honda trošila vsaj pol litra manj. Vozim se pa zmeraj par km nad omejitvijo.

-valvoline- ::
Nima smisla. Deklarirana kombinirano imam 6.8, po tvoji logiki je to avtomatsko 9 bencina, ker vsak bencinar žere 2 litra več kot piše, še 20% na plin pa smo na 11. Pa ti garantiram da ni tako. Realno žere res tam okoli 7-7.5 bencina (tudi pod 7 če ne pretiravam v mestu in na avtocesti), in res slabih 20% več plina. Je pa tudi res, da na plinu manj pazim na porabo.
Ni pa moja mašina ne vem kaj, sigurno bi kakšen enako močan bmw ali honda trošila vsaj pol litra manj. Vozim se pa zmeraj par km nad omejitvijo.
Ne tovarniški podatki,da pogledamo spiritmonitor. Tovarniški moj a4 bi naj pil 4.8 povprečno pa ne gre. No povej ksen avto je.

Vikking ::
WarpedGone je izjavil:
Glavni FAIL plinašev je mizeren doseg z enim plinskim polnjenjem.
Veš kdaj tale trditev izgubi vso kredibilnost. Kako lahko skoraj z enakim hitrim polnjenjem in 10-20% manjšim dosegom sploh upaš trditi kakšen problem to predstavlja.
Potem pogledaš sedaj in prihodnost. Električna vozila: polnjenje 10 ur, kratek domet (in ja ne moreš si čez noč izmislit da želiš povečati doseg z namestitvijo dodatnih baterij).
Ni pa plin prihodnost 20let+, se strinjam. Je pa odličen vmesni člen oz. prehodno obdobje in zadeva preverjeno deluje.
Pri plinski napravi preprosto in res preprosto zamenjaš tank z večjim. Sicer potem že žrtvuješ prtljažni prostor, a če to storiš lahko povečaš doseg, ki je 2x večji kot na bencin. Če ti je pri vozilu res pomemben doseg, se voziš na plin in ko ga zmanjka se voziš na bencin, z večjim plinskim tankom si lahko povečaš doseg na 2000km preprosto.

gaspro ::
umexteacher je izjavil:
gaspro - vrsto let se voziš naredil si pa 25k km?? No dobr, nima veze...
€.
Če nisi razumel kaj sem želel povedati, še ti enkrat razlagam. 25k km sem naredil z plinsko inštalacijo Emmegas. Zadeva deluje vrhunsko!
Aja, pa tisti ki je trdil da je prihodnost CNG. Vzamima za primer CNG rezevoar premera 392mm, dolžine 870mm to pomeni je prostornine 71 lit. V njega spraviš 17,7 kubika plina. In če pretvoriš je cca. 23 kg plina kar je enako 42 litrov LPGja in če vzamem za primer približno enak rezervoar ki je premera 360 in dolg 960 spravim v njega *100* lit plina vendar zaradi varnosti samo 80lit je domet skoraj ENKRAT VEČJI V PRIMERJAVI Z CNG, ENI PA ŽE ZDAJ JAMRAJO DA JE DOMET PRI LPG PREMAJHEN, cenovno je pa CNG slabih 20% cenejši od LPG.. strošek predelave pa je kar za cca. 1000 € višji.
Edina možna opcija za tankanje CNG je v Ljubljani, zaradi tega ker imajo LPP (ljubljanski potniški promet) 20 avtobusov ki grejo na metan.
CNG je tankan v tank z 200 bari, testirani so na 250 barov.. trenutno so samo cilindrični kesli. Zato pristajam na LPG predelavo.. enostavno - brez problema.
Pri plinski napravi preprosto in res preprosto zamenjaš tank z večjim. Sicer potem že žrtvuješ prtljažni prostor, a če to storiš lahko povečaš doseg, ki je 2x večji kot na bencin. Če ti je pri vozilu res pomemben doseg, se voziš na plin in ko ga zmanjka se voziš na bencin, z večjim plinskim tankom si lahko povečaš doseg na 2000km preprosto.
Vikking se podpisujem!
Glede na to da večino firm ki se ukvarjajo z predelavami ponujajo plačilo na obroke, zadeva se sama izplača. Bolj konkretno povedano lahko narediš preizkus pa bomo vidli kdo ima prav in kdo ne.
Predelaj vozilo na plin in vedno, ko boš tankal polni tank plina recimo 35 evrov, vrzi 35 evrov v šparavček. Po letu dni ga shrani na varčevalno knjižico svojega otroka.. če odšteješ letno 50 € za servis je vsota konkretna.

Buggy ::
Evo jaz imam tudi dosti tega. 1. oktobra sem narocen pri IQ v Domzalah, Prins instalacija za turbo motor z mocnejsim uparjalnikom ter elektronskim mazanjem 2K€ s popustom na gotovino...pa bilo sta bilo :D

-valvoline- ::
Mene domet ne moti,300km je zame sprejemljivo,sam da je cena vožnje max 5e na 100km za solidno limuzino. Z prihodom Gen-i na trgu zemeljskega plina(baje prihajata še 2 ponudnika) se bodo cene CNGja konkretno razmigale,pričakujem ponudbe 80-90 centov za kg.Upam da se bo pocenitev poznala tudi pr bencinskih črpalkah,v tem smislu da se bo začelo z postavljanjem omrežja polnilnic za metan.
Če je kdo bolj natančno informiran povejte za kšno ceno gen-i po novem ponuja cng.
Če je kdo bolj natančno informiran povejte za kšno ceno gen-i po novem ponuja cng.

energetik ::
-valvoline- je izjavil:
90% sodobnih bencinarjev ki malo pijejo je commonrail,teh se ne da predelat na lpg,oz da se ampak je absolutno predrago in med delovanjem sistemi kurijo tudi bencin. 150 konjski bencinar nikoli ne bo pil manj kot 11-12l plina,pa tudi če bi zdele pršo nov ven iz tovarne. Če si kdo upa trditi drugače gremo stavit.WTF, kaj ima veze da so MPI z vgradnjo plina? Kako se jih ne da predelati, če so pa praktično vsi bencinarji nad letnikom 2000 (oziroma še starejši) commonrail MPI, folk jih pa na veliko predeluje?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()

-valvoline- ::
-valvoline- je izjavil:
90% sodobnih bencinarjev ki malo pijejo je commonrail,teh se ne da predelat na lpg,oz da se ampak je absolutno predrago in med delovanjem sistemi kurijo tudi bencin. 150 konjski bencinar nikoli ne bo pil manj kot 11-12l plina,pa tudi če bi zdele pršo nov ven iz tovarne. Če si kdo upa trditi drugače gremo stavit.WTF, kaj ima veze da so MPI z vgradnjo plina? Kako se jih ne da predelati, če so pa praktično vsi bencinarji nad letnikom 2000 (oziroma še starejši) commonrail MPI, folk jih pa na veliko predeluje?
MPI je atmosferski multipoint.To je že zgodovina. Commonrail bencinarji imajo visokotlačni direct injection sistem z dvojno pumpo za gorivo,eno v keslu in eno visokotlačno,šobe grejo direkt v cilinder(zgorjevalno komoro).Popolnoma enak sistem kot dizelski CR,le kompresijska razmerja so nižja. Teh se ne da(oz ne splača) predelat.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()

-valvoline- ::

energetik ::
Commonrail = skupni vod. Točno to ima vsak MPI bencinar. Seveda tudi vsak CR dizel in vsak direct injection bencinar.
OK, pri MPI mu večinoma pravijo samo fuel rail, ne vidim pa razloga za drugačno ime, ker dela točno to kot pri CRD in GDI - dovaja gorivo injektorjem, samo pod mnogo nižjim tlakom.
No, nima veze, očitno se samo nisva razumela.
OK, pri MPI mu večinoma pravijo samo fuel rail, ne vidim pa razloga za drugačno ime, ker dela točno to kot pri CRD in GDI - dovaja gorivo injektorjem, samo pod mnogo nižjim tlakom.
No, nima veze, očitno se samo nisva razumela.

-valvoline- ::
Še največji plus pri metanskih varijantah ob tem da je precej cenejša vožnja kot na lpg je ta da ne potrebujejo bencina za vžig. Tudi pr -40c ne.Pozimi se bo tole stroškovno kar konkretno poznalo,sploh pri krajših relacijah.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()

energetik ::
Sej LPG se da tudi narediti za delovanje brez benza, sam so zaenkrat sistemi ful dragi.
Gre za vbrizg utekočinjenega plina, tako da odpade uparjevalnik. Dela z nule takoj na plin.
Gre za vbrizg utekočinjenega plina, tako da odpade uparjevalnik. Dela z nule takoj na plin.

krneki0001 ::
WarpedGone je izjavil:
Glavni FAIL plinašev je mizeren doseg z enim plinskim polnjenjem. Že bencinski doseg je za mal večje relacije obup, plinski je pa še vsaj pol manjši. Ko se navadiš na 1300km dosege z enim tankom dizla ...
Karavan, bencinar, 2000ccm, 92kW(125KM), 4.76m dolg, stalni 4WD pogon, zadnji tank (64 litrov je povhen) je avto naredil 1002 km z 63 litri bencina. Mislim, da je to dovolj velik bencinski doseg. Se ti ne zdi?
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

gaspro ::
Sej LPG se da tudi narediti za delovanje brez benza, sam so zaenkrat sistemi ful dragi.
Gre za vbrizg utekočinjenega plina, tako da odpade uparjevalnik. Dela z nule takoj na plin.
Konkretno gre za vbrizg TF (tekoče faze) plina brez uparjalnika. Sistem sekvenčnega vbrizga žal ne moreš uporabit na avtu ki ima tehnologijo direktnega vbrizga goriva. Problem se pojavi pri homologaciji(sicer je pri Prins-u uspelo) imajo drugi proizvajalci probleme.. češ da se ne mora uporabljati bencinska napeljava in komponente za oba goriva.
Mene domet ne moti,300km je zame sprejemljivo,sam da je cena vožnje max 5e na 100km za solidno limuzino. Z prihodom Gen-i na trgu zemeljskega plina(baje prihajata še 2 ponudnika) se bodo cene CNGja konkretno razmigale,pričakujem ponudbe 80-90 centov za kg.Upam da se bo pocenitev poznala tudi pr bencinskih črpalkah,v tem smislu da se bo začelo z postavljanjem omrežja polnilnic za metan.
Če je kdo bolj natančno informiran povejte za kšno ceno gen-i po novem ponuja cng.
Se ti zavedaš kakšna je investicija za postavitev polnilnice metana, kje sploh bo polnilnica še kakšna? Ena je v ljubljani, ena bo na gorenjskem ena pa na štajerskem. Pokritost se ne mora primerjati z možnostmi kar se tiče LPG polnjenja. Slovenija še 10 let nebo imela niti približno toliko CNG polnilnic kot jih ima zdaj za LPG. Cena 80-90 centov je pa za nerealna za pričakovat. Lahko pa greš v Azijo tam boš našel konkretno več CNG kot LPG.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: gaspro ()

amigo_no1 ::
nebivedu
Subaru GL awd ?
http://www.spritmonitor.de/de/detailans...
http://www.spritmonitor.de/de/detailans...
http://www.spritmonitor.de/de/detailans...
http://www.spritmonitor.de/de/detailans...
Manj kot 8l nima nobeden porabe.
Subaru GL awd ?
http://www.spritmonitor.de/de/detailans...
http://www.spritmonitor.de/de/detailans...
http://www.spritmonitor.de/de/detailans...
http://www.spritmonitor.de/de/detailans...
Manj kot 8l nima nobeden porabe.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: amigo_no1 ()

Malajlo ::
http://www.siol.net/avtomoto/novice/201...
Investicija je bila 1.5mio (ali 1.15, glupo so napisali). Da se investicija povrne, rabijo 60 avtobusov. (zdaj jih imajo 20).
V praksi pa polnilnico uporabljajo LPPjevci, pet Slovencev in pretežno tujci. Slednji imajo to srečo, da je vsaj nedaleč stran od obvoznice. No, pa na Jesenicah so se tudi opogumnili.
Očitno se splača, če ima Celovec dve, pa Beljak tudi. V Grazu jih je deset... Italijani jih imajo pa tako ali tako na vsake 10 km.
Pred otvoritvijo velike polnilnice pod okriljem LPP pa so bile v Sloveniji - na Jesenicah, v Mariboru, Kranju in tudi Ljubljani - postavljene polnilne postaje manjših zmogljivosti, ki so omogočale predstavitev možnosti uporabe zemeljskega plina v prometu in preverjanje voznih lastnosti posameznih vozil, ki kot gorivo uporabljajo zemeljski plin. Slednje so zrasle pod okriljem Gospodarsko interesnega združenja za distribucijo zemeljskega plina.
Investicija je bila 1.5mio (ali 1.15, glupo so napisali). Da se investicija povrne, rabijo 60 avtobusov. (zdaj jih imajo 20).
V praksi pa polnilnico uporabljajo LPPjevci, pet Slovencev in pretežno tujci. Slednji imajo to srečo, da je vsaj nedaleč stran od obvoznice. No, pa na Jesenicah so se tudi opogumnili.
Očitno se splača, če ima Celovec dve, pa Beljak tudi. V Grazu jih je deset... Italijani jih imajo pa tako ali tako na vsake 10 km.

krneki0001 ::
nebivedu
Subaru GL awd ?
http://www.spritmonitor.de/de/detailans...
http://www.spritmonitor.de/de/detailans...
http://www.spritmonitor.de/de/detailans...
http://www.spritmonitor.de/de/detailans...
Manj kot 8l nima nobeden porabe.
Ja, tako mi vsi pravijo, ampak zelo očitno se motijo. Vožnja je bila LJ(0 - napolnil tank s 100 oktanskim bencinom) - MB(130km) - LJ(260km) - krka(300km) - LJ(340km) - Krk(520km) - pag(650km) - krk(780km) - LJ(960km) - tankal pa sem na avtocesti proti mariboru, ko je na števcu pokazalo 002km.
V oklepaaju so cifre za kilometre približne, vendar da se ve kok sem prevozil.
Pa ni GL, ampak je LX in je AWD.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Vikking ::
Če vozim po avtocesti konstantno 100-120km/h brez pospeševanj, mi bo avto tudi pil 8l bencina namesto 10l.

umexteacher ::
sej se da plin naštelat, da avto manj kuri, sam pol se bojda radi pojavijo problemi (ko prekuri ventile zaradi revne mešanice - povišan del zraka - višje temperature...). Gledam, da bi si naredil nek števec iz led diod za spremljanje razmerja (lean/rich fuel ratio). Ima s tem kdo kaj več izkušenj??? No sej zadeva ni težka, pač nek VU-meter, ki se priklopi na lambdo sondo...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: umexteacher ()

-valvoline- ::
Če vozim po avtocesti konstantno 100-120km/h brez pospeševanj, mi bo avto tudi pil 8l bencina namesto 10l.
Če bi jaz audija fural konstantno 100kmh na AC pije natančno 4.5l nafte na 100km.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()

Vikking ::
Zato pa je taka zmešnjava. Ker je že z načinom vožnje ter same relacije odvisno od vozila kakšno porabo bi imel. Potem pa so primerjave čudne, nelogične ter v večini primerov vodijo v debate kdo bo koga.

energetik ::
umexteacher je izjavil:
sej se da plin naštelat, da avto manj kuri,Ne da se. Če imaš enako vožnjo kot prej, bo na plin porabil po defoltu vsaj 20% več. Ker ima plin nižjo kurilno vrednost. Energija ne more priti iz nule.

umexteacher ::
če daš manj plina in več zraka se bojda poveča moč (in temp. motorja) , pade poraba, ampak gredo zaradi tega pol ventili v nebesa ... (tko sem bral)

krneki0001 ::
umexteacher je izjavil:
če daš manj plina in več zraka se bojda poveča moč (in temp. motorja) , pade poraba, ampak gredo zaradi tega pol ventili v nebesa ... (tko sem bral)
Misliš, da je z bencinom kaj drugače?
bencin sicer maže, vendar preveč zraka naredi isto. Razmerje mora biti vedno enako. Pri bencinskih motorjih je to 14,7:1, torej 14,7 enot zraka proti eni enoti bencina. (dizel 14,5:1, alkohol pa 6,4:1)
Zadeva, ki to sporoča je lambda sonda in ta pove ali mora motor dodajat ali oduzemat gorivo.
Če se lambda pokvari, lahko zelo hitro zakuriš mašino (če avto nebi imel safe mode preklopa v primeru zaznane okvare).
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

SplitCookie ::
Fura po mapi oz. open-loop
Šparanje na račun 'leananja' mešanice je neumno ker so stroški povezani z uničenjem agregata večji od prihranka.
Pokvarjena lambda mašine ne bo uničila, jo bo pa naredila popolnoma neudobno za vožnjo in uporabo.
Zlahka pa bo uničila katalizator.
Ye rajt
Nimaš kej praskat. Se že samo naštela da je prov in ti lahko vse skupaj kvečjemu zje*es
Šparanje na račun 'leananja' mešanice je neumno ker so stroški povezani z uničenjem agregata večji od prihranka.
Pokvarjena lambda mašine ne bo uničila, jo bo pa naredila popolnoma neudobno za vožnjo in uporabo.
Zlahka pa bo uničila katalizator.
No sej zadeva ni težka, pač nek VU-meter, ki se priklopi na lambdo sondo...
Ye rajt
Nimaš kej praskat. Se že samo naštela da je prov in ti lahko vse skupaj kvečjemu zje*es
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

TribesMan ::
V safe mode je mašina sprogramirana da "zaliva" motor... torej je mešanica bližje 12:1...
Za gledat AFR moraš kupit wide band lambda sondo in jo zmontirat v izpuh.
Lambda ki jo ima računalnik je v večini primerov "narrow band", ki zna detektirati samo ali je mešanica revna ali bogata in nič drugega.
Samo taka lambda s prikazovalnikom je hitro 300€ ali več.
Za gledat AFR moraš kupit wide band lambda sondo in jo zmontirat v izpuh.
Lambda ki jo ima računalnik je v večini primerov "narrow band", ki zna detektirati samo ali je mešanica revna ali bogata in nič drugega.
Samo taka lambda s prikazovalnikom je hitro 300€ ali več.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

dexterboy ::
CNG je v štartu dražji kot LPG, ker delapod višjim tlakom, 200 barov, kot je nekdo že zapisal. Polnilnica je pri LPP v LJ in mogoče še kje drugje po Sloveniji. Da se boš vozil do pumpe 30 km da tankaš avto??? Malo mimo, se vam ne zdi. Pa CNG je v globalu boljši od LPG, ker kuri manj plin in navkljub temu, da je dražji, je cena vožnje še manjša od LPG.
Ne vem, kdo je že pisal, res ima Prins že delujoči sistem SAMO na plin, ko zamenjajo bencinski rezervoar s pripdajaočim za LPG in, če me spomin ne vara, uporabijo celo iste vbrizgovalne šobe od bencina. Tako avto deluje ves čas na plin, saj bencina ni več :) Je pa slabost ta, da inštalacija ni nič cenejša... žal. Prins naj bi imel tudi neke "scene" za rajo z bolj sprejemljivimi cenami, ampak je še vedno blizu jurja in pol...
Ne vem, kdo je že pisal, res ima Prins že delujoči sistem SAMO na plin, ko zamenjajo bencinski rezervoar s pripdajaočim za LPG in, če me spomin ne vara, uporabijo celo iste vbrizgovalne šobe od bencina. Tako avto deluje ves čas na plin, saj bencina ni več :) Je pa slabost ta, da inštalacija ni nič cenejša... žal. Prins naj bi imel tudi neke "scene" za rajo z bolj sprejemljivimi cenami, ampak je še vedno blizu jurja in pol...
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.

Clubraider ::
Pozdravljeni.
Po pol leta uporabe plinskega sistema Zavoli sem nekaj opazil.
Danes ko sem se po avto cesti peljal v službo sem preklopil na bencin in mi je avto začel ful trokirat, pa cukat. Računalnik mi je izpisal CHECK INJECTION. Ko sem preklopil nazaj na plin pa je takoj bilo vse ok in sem se normalno dalje peljal.
Se sanja komu, kaj bi lahko to bilo?
Hvala.
p.s. Vozim Renault Magane II l.2003
Po pol leta uporabe plinskega sistema Zavoli sem nekaj opazil.
Danes ko sem se po avto cesti peljal v službo sem preklopil na bencin in mi je avto začel ful trokirat, pa cukat. Računalnik mi je izpisal CHECK INJECTION. Ko sem preklopil nazaj na plin pa je takoj bilo vse ok in sem se normalno dalje peljal.
Se sanja komu, kaj bi lahko to bilo?
Hvala.
p.s. Vozim Renault Magane II l.2003
|Corsair ATX RM 850W|RYZEN 5800X3D 3,8GHz+NEPTUNE 240|
Gigabyte X570 Aorus Elite|4x16GB DDR4|ZOTAC RTX 4090 AMP EXTREME AIRO|
Crucial BX500 240 GB|27" ACER Nitro x273kpb 4K HDR|Headset SteelSeries|
Gigabyte X570 Aorus Elite|4x16GB DDR4|ZOTAC RTX 4090 AMP EXTREME AIRO|
Crucial BX500 240 GB|27" ACER Nitro x273kpb 4K HDR|Headset SteelSeries|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Clubraider ()

SplitCookie ::
Crknjen injektor zaradi neuporabe ?
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

Clubraider ::
Zdaj sem klical na Ptovia Avto.
Rekli so mi, da je vžigalna tuljava šla, na bencinskem delu.
Nevem...
Original stane okrog 80€.
Rekli so mi, da je vžigalna tuljava šla, na bencinskem delu.
Nevem...
Original stane okrog 80€.
|Corsair ATX RM 850W|RYZEN 5800X3D 3,8GHz+NEPTUNE 240|
Gigabyte X570 Aorus Elite|4x16GB DDR4|ZOTAC RTX 4090 AMP EXTREME AIRO|
Crucial BX500 240 GB|27" ACER Nitro x273kpb 4K HDR|Headset SteelSeries|
Gigabyte X570 Aorus Elite|4x16GB DDR4|ZOTAC RTX 4090 AMP EXTREME AIRO|
Crucial BX500 240 GB|27" ACER Nitro x273kpb 4K HDR|Headset SteelSeries|

SplitCookie ::
What the hell ?. ...
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

Clubraider ::
Da,da.
Megane ima iglično vžigalno tuljavo in to bi mi naj šlo po gobe.
Je pa občutek v avtu, kot da bi se samo po treh cilindrih peljal.
Baje moram hitro zadevo menjat, ker mi v cilinder fila bencin in kao ne izgoreva pravilno.
Megane ima iglično vžigalno tuljavo in to bi mi naj šlo po gobe.
Je pa občutek v avtu, kot da bi se samo po treh cilindrih peljal.
Baje moram hitro zadevo menjat, ker mi v cilinder fila bencin in kao ne izgoreva pravilno.
|Corsair ATX RM 850W|RYZEN 5800X3D 3,8GHz+NEPTUNE 240|
Gigabyte X570 Aorus Elite|4x16GB DDR4|ZOTAC RTX 4090 AMP EXTREME AIRO|
Crucial BX500 240 GB|27" ACER Nitro x273kpb 4K HDR|Headset SteelSeries|
Gigabyte X570 Aorus Elite|4x16GB DDR4|ZOTAC RTX 4090 AMP EXTREME AIRO|
Crucial BX500 240 GB|27" ACER Nitro x273kpb 4K HDR|Headset SteelSeries|

SplitCookie ::
Če ti ga fila in ne izgoreva bo spalilo katalizator
Iglična vžigalna tuljava ? What?
Iglični injektor kvečjemu. To je pa tudi to.
In če ti dela na plin BP vžig ni problem
Iglična vžigalna tuljava ? What?
Iglični injektor kvečjemu. To je pa tudi to.
In če ti dela na plin BP vžig ni problem
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: SplitCookie ()

umexteacher ::
Mogoče ve kdo, kateri sistemi so odprti, da lahko dostopaš do nastavitev brez tovarniškega usb ključka?

Invictus ::
Če ti je crknila vžigalna tuljava, jo hitro zamenjaj. Drugače ti bencin ne bo izgoreval, šel v izpuh in ti sežgal katalizator.
Meni ga je ...
Meni ga je ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x

Clubraider ::
Zanimivo mi je edino to, da ko preklopim na plin, pa zadeva deluje normalno. Še v isti sekundi se skrije check injection pa motor neha trosit.
Nevem, če je to sigurno kriva tuljava.
Dve sem že zamenjal.
Težko je ugotovit, katera je hin in katere ne.
Zato sem se odločil, da bom še dve kar kupil, pa potem imam mir...so vse nove.
Ali ima kdo kakšen boljši predlog?
Nevem, če je to sigurno kriva tuljava.
Dve sem že zamenjal.
Težko je ugotovit, katera je hin in katere ne.
Zato sem se odločil, da bom še dve kar kupil, pa potem imam mir...so vse nove.
Ali ima kdo kakšen boljši predlog?
|Corsair ATX RM 850W|RYZEN 5800X3D 3,8GHz+NEPTUNE 240|
Gigabyte X570 Aorus Elite|4x16GB DDR4|ZOTAC RTX 4090 AMP EXTREME AIRO|
Crucial BX500 240 GB|27" ACER Nitro x273kpb 4K HDR|Headset SteelSeries|
Gigabyte X570 Aorus Elite|4x16GB DDR4|ZOTAC RTX 4090 AMP EXTREME AIRO|
Crucial BX500 240 GB|27" ACER Nitro x273kpb 4K HDR|Headset SteelSeries|

SplitCookie ::
Zabit injektor je tole. Malce potrkaj po njemu s kakšnim izvijačem pa je
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

-valvoline- ::
Clubraider je izjavil:
Zanimivo mi je edino to, da ko preklopim na plin, pa zadeva deluje normalno. Še v isti sekundi se skrije check injection pa motor neha trosit.
Nevem, če je to sigurno kriva tuljava.
Dve sem že zamenjal.
Težko je ugotovit, katera je hin in katere ne.
Zato sem se odločil, da bom še dve kar kupil, pa potem imam mir...so vse nove.
Ali ima kdo kakšen boljši predlog?
Kere bučke,če ti na plin deluje ok potle ni šans da je tuljava hin,saj je plin še bolj občutljiv na to. Mogoče da so slabo zalotane žičke tam k so povezani kabli za emulator.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Zakaj nočete imet avta na plin? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 46951 (34343) | KAVINSKY |
» | predelava na plin (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 10428 (7235) | hojnikb |
» | Poraba avtoplina vs bencina (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 12640 (6014) | zobnik |
» | Predelava na plin (Megane II 1.6 16v)Oddelek: Na cesti | 4458 (1229) | zobnik |
» | Izbira ponudnika predelave na plinOddelek: Na cesti | 6892 (6344) | Buggy |