Forum » Loža » Prometna kultura in vozniki dolocenih vozil
Prometna kultura in vozniki dolocenih vozil
lexios ::
LOL Trobljenje pred semaforjem 2 sek. po prižgani zeleni, ko je sredi ceste še kako vozilo, ki zavija, v Ljubljani, Parizu ali Rimu ima pa res precej veze z energično, dinamično vožnjo, ja! Oči prlepljene na semafor in noga na gasu... T.i. energični vozniki te sredi Pariza z veseljem povozijo na prehodu za pešce, če ne pa ti vsaj potrobijo, da lahko čimprej nadaljujejo s svojo energičnostjo!
Najbrž pod "energičnost" prištevate splošno vozniško kulturo, navade, razpoloženje, potrpežljivost in odgovornost voznika? Pa mogoče še posebej sposobnost, da se povohate med sabo? "Aha, ta je naš..." Od kar vozim po Ljubljani, z vozilom z Lj registracijo, mi ne trobi nihče več, pa je stil vožnje ostal povsem enak! Toliko o energičnosti... Energične voznike, s tablicami Lj, pa še vedno redno srečam tudi izven Lj, na kakih ovinkastih cestah, kjer omenjena "energičnost" pride še posebno do izraza! "Glej ta ovinek, ti mater, še 2 pa mi bo slabo..." Še posebej energični ste na kakih gorskih prelazih in v rovtah!
Najbrž pod "energičnost" prištevate splošno vozniško kulturo, navade, razpoloženje, potrpežljivost in odgovornost voznika? Pa mogoče še posebej sposobnost, da se povohate med sabo? "Aha, ta je naš..." Od kar vozim po Ljubljani, z vozilom z Lj registracijo, mi ne trobi nihče več, pa je stil vožnje ostal povsem enak! Toliko o energičnosti... Energične voznike, s tablicami Lj, pa še vedno redno srečam tudi izven Lj, na kakih ovinkastih cestah, kjer omenjena "energičnost" pride še posebno do izraza! "Glej ta ovinek, ti mater, še 2 pa mi bo slabo..." Še posebej energični ste na kakih gorskih prelazih in v rovtah!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: lexios ()
Aston_11 ::
Energični ja, ko se vžge zelena luč, vsak čaka na tistega spredaj, da spelje. Ni šans, da bi vsi začeli speljevati istočasno, da bi se ustvaril tekoč promet. Še vsako selo to zmore, edino v LJ, to ne gre. Jasno fašeš pol rdečo, čeprav bi šla cela kolona skozi, če bi vsi speljavali nekje sočasno.
lexios ::
Sinhrono speljevanje večih voznikov v vrsti njet zmožno, človek ni robot... Že zaradi razlike v reakcijskem času 1., 2., 3., 4. in 5. (itd) v vrsti so zamiki neizbežni. Poleg tega so semaforji različno sprogramirani tudi po času trajanja zelene, glede na kategorijo in tip križišča, tko da o tekočem prometu v mestih v času prometnih konic lahko le sanjaš...
Problem je ko ljudje na pamet zapeljejo skozi semafor, ker imajo zeleno, kljub temu, da promet v križišču še teče. Pa ni važno čigava krivda je, s tem se zastoji še povečujejo, že samo zato ker "energični" speljuje 2x, vmes pa še trobi in razmišlja o tem kako "energičen" je... Po drugi strani pa je "energičen" tudi prvi voznik, ki je v krožišče zapeljal pri rumeni (da nadaljuje z energičnostjo) in povzročil, da oni drugi energični, ki je vanj na pamet vstopil pri zeleni, trobi in se sklicuje na svojo energičnost... Energičnost na kvadrat, pamet pa na kubik!
Problem je ko ljudje na pamet zapeljejo skozi semafor, ker imajo zeleno, kljub temu, da promet v križišču še teče. Pa ni važno čigava krivda je, s tem se zastoji še povečujejo, že samo zato ker "energični" speljuje 2x, vmes pa še trobi in razmišlja o tem kako "energičen" je... Po drugi strani pa je "energičen" tudi prvi voznik, ki je v krožišče zapeljal pri rumeni (da nadaljuje z energičnostjo) in povzročil, da oni drugi energični, ki je vanj na pamet vstopil pri zeleni, trobi in se sklicuje na svojo energičnost... Energičnost na kvadrat, pamet pa na kubik!
imagodei ::
> "Energični ja, ko se vžge zelena luč, vsak čaka na tistega spredaj, da spelje. Ni šans, da bi vsi začeli speljevati istočasno, da bi se ustvaril tekoč promet. Še vsako selo to zmore, edino v LJ, to ne gre. Jasno fašeš pol rdečo, čeprav bi šla cela kolona skozi, če bi vsi speljavali nekje sočasno. "
Ko imaš opravka z ljudmi, ti postane jasno, da to nikdar ne bo - speljevanje hkrati. Vozniki začetniki to še šinfajo in se pritožujejo, pol pa uvidiš, da je nemogoče kaj spremenit. Ljudje bodo vedno speljevali tako - sekundo ali dve po tistem, ko spelje tisti pred njim (čeprav bi lahko spremljali promet in počasi speljevali že, ko speljujejo tisti 2-3 avtomobile pred nami).
Ampak, to je povezano s psihologijo množic. Promet ima svoje zakonitosti, ki so posledica takšnega obnašanja ljudi. Zakaj se na nekem odseku iz navidez banalnega vzroka naredi kolona? In je na tistem odseku kar ni in ni konec - kolikor avtomobilov na koncu kolone začne normalno hitro vozit, toliko jih na začetku kolone mora zavirat in upočasnit vožnjo; s tem pa je začaran krog sklenjen. Iz tega so npr. pogruntali, da če se na avtocesti zgodi zastoj, je boljše prižgat znake za 100, 80 in 60 km/h že par kilometrov prej. Ne pride do popolnega zastoja, ampak ljudje z zmanjšano hitrostjo vozijo - vsaj premika se. Zdej, pri zastoju na avtocesti imaš vsaj to rešitev, pri speljevanju na semaforju pa ne moreš narest nič. Folk tako vozi. Bebasto, ampak druge ni.
Meni nerazumljivo je tudi dogajanje na odseku, kjer se cesta najprej spusti navzdol po klancu, nato pa se začne dvigovati - se pravi nekakšen prevoj. Če je gost promet, se tam kolona vedno nabere na klancu navzdol, ko bi človek dejal, da je pravzaprav nelogično. Ko se cesta na dnu klanca obrne navzgor, pa vsi po gasu in se promet sprosti. Pogosto videno npr. na bivšem Kacinovem klancu na Gorenjskem med Brezjami in Kranjem, ali pa na cesti iz Bleda proti Lescam: na klancu navzdol se vse zabaše, ko se cesta obrne navzgor, se promet nekoliko sprosti (ampak od kar je pri Lescah semafor, to ni več tako očitno).
Ko imaš opravka z ljudmi, ti postane jasno, da to nikdar ne bo - speljevanje hkrati. Vozniki začetniki to še šinfajo in se pritožujejo, pol pa uvidiš, da je nemogoče kaj spremenit. Ljudje bodo vedno speljevali tako - sekundo ali dve po tistem, ko spelje tisti pred njim (čeprav bi lahko spremljali promet in počasi speljevali že, ko speljujejo tisti 2-3 avtomobile pred nami).
Ampak, to je povezano s psihologijo množic. Promet ima svoje zakonitosti, ki so posledica takšnega obnašanja ljudi. Zakaj se na nekem odseku iz navidez banalnega vzroka naredi kolona? In je na tistem odseku kar ni in ni konec - kolikor avtomobilov na koncu kolone začne normalno hitro vozit, toliko jih na začetku kolone mora zavirat in upočasnit vožnjo; s tem pa je začaran krog sklenjen. Iz tega so npr. pogruntali, da če se na avtocesti zgodi zastoj, je boljše prižgat znake za 100, 80 in 60 km/h že par kilometrov prej. Ne pride do popolnega zastoja, ampak ljudje z zmanjšano hitrostjo vozijo - vsaj premika se. Zdej, pri zastoju na avtocesti imaš vsaj to rešitev, pri speljevanju na semaforju pa ne moreš narest nič. Folk tako vozi. Bebasto, ampak druge ni.
Meni nerazumljivo je tudi dogajanje na odseku, kjer se cesta najprej spusti navzdol po klancu, nato pa se začne dvigovati - se pravi nekakšen prevoj. Če je gost promet, se tam kolona vedno nabere na klancu navzdol, ko bi človek dejal, da je pravzaprav nelogično. Ko se cesta na dnu klanca obrne navzgor, pa vsi po gasu in se promet sprosti. Pogosto videno npr. na bivšem Kacinovem klancu na Gorenjskem med Brezjami in Kranjem, ali pa na cesti iz Bleda proti Lescam: na klancu navzdol se vse zabaše, ko se cesta obrne navzgor, se promet nekoliko sprosti (ampak od kar je pri Lescah semafor, to ni več tako očitno).
- Hoc est qui sumus -
detroit ::
Keyser Soze je izjavil:
Niti malo nisem mislil, da je kdorkoli, ki ni iz Ljubljane, slab voznik, niti z besedo.
Eh, kurc pa Ljubljančani. Mal dežja pade pa maš kaos na cesti.
Ja hudiča no, sej prakitčno v močvirju živite. Res ni potrebe po tem, da se bojite vode.
hehe
sicer bi z lahkoto reku da zastoje povzročajo vsi drugi mnogo več kot lj. Je pa res da je pa naduvanost na LJ strani zlahka očitna.
No ja spet lahko začnemo debato o ženskah kot šoferjih ampak škoda moje sape. Vsak dan se furam 20km 30-40min ker folk NE zna vozit ...obup
Skero
WarpedGone ::
Ampak, to je povezano s psihologijo množic. Promet ima svoje zakonitosti, ki so posledica takšnega obnašanja ljudi.
Absolutno, in ko gledaš prometno ureditev je možen zaključek le en - avtorji za psihologijo še slišal niso, kaj šele da bi jo tu pa tam upošteval.
Zdej, pri zastoju na avtocesti imaš vsaj to rešitev, pri speljevanju na semaforju pa ne moreš narest nič.
Zato pa sm proti semaforjem, rondoji FTW. Problem so pešci in kolesarji - za njih ni druzga kot pod/nadhod.
Ampak zopet, štepajo nove semaforje ob vsakem kurniku..
Zbogom in hvala za vse ribe
username ::
Malo se spusti nižje, da se ti krila ne stopijo..Hja, ponavadi se ljudje seveda bolj jajcajo tam kjer ne poznajo ceste/kraja.
Opažam da v rovtah najbolj po jajcih vozijo ravno vozniki z LJ grbom... ko že omenjaš energično..
Če je zate vas LJ večje mesto potem prosim stopi čimprej ven iz svojega močvirja v širni svet, da boš videl kako izgleda "večje mesto".
Je pa tako - več podeželanov se odpravi z avtom do mesta kot meščanov v kake rovte. In zaradi različne gostote prometa, meščan s svojim štrikanjem po podeželski cesti ovira v tistem trenutku le malo ljudi, če sploh koga - kdor serje po mestu, pač skoraj po defaultu ovira veliko avtov naenkrat.
Zato pač kumulativno, 'podeželani' delate več težav s svojo vožnjo po mestih kot obratno... simple math..
Ampak zopet, štepajo nove semaforje ob vsakem kurniku..Izgradnja rondoja ali postavitev semaforja, oboje je pač priložnost za zaslužek nekoga, ki si prigrebe posel za izvedbo enega ali drugega.
Gotovo je zaslužek veliko lažji in enostavejši, če (pre)prodaš semafor kot če gradiš rondo...
I've got a solution for the rainforest: napalm the lot. (Jeremy Clarkson)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: username ()
Sriple Tix ::
No, ja... Peljite se kdaj na Pokljuko in bodite pozorni, kaksno kolono so na deželi zmozni ustvariti meckaci z doloceno kratico na registrski tablici. 25 km/h po ovinkih do Zatrnika, potem na ravnini navkljub omejitvi 50 na polno po plinu, da ga ja ne bi kdo prehitel, nato pa spet 25, vcasih celo 30 km/h do vrha (priznam, tu in tam se najdejo tudi hitrejsi).
... in razmerje LJ proti ostalim krajevnim SLO oznakam je 70:30, 20x mesecno sem gor.
... in razmerje LJ proti ostalim krajevnim SLO oznakam je 70:30, 20x mesecno sem gor.
Pyr0Beast ::
Ker je treba vedno tiščati gas do podna v hrib ?
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
imagodei ::
> "Ker je treba vedno tiščati gas do podna v hrib ? "
Sej gre "ravnina" tudi v hrib. A tist del te pa ni zmotil? Tam je pa ok, da navkljub omejitvi 50 km/h vozijo bistveno hitreje?
Sej gre "ravnina" tudi v hrib. A tist del te pa ni zmotil? Tam je pa ok, da navkljub omejitvi 50 km/h vozijo bistveno hitreje?
- Hoc est qui sumus -
Pyr0Beast ::
Rajt. Temu se reče prilagajanje hitrosti oviram in si norec če v 180° ovinek tiščiš 50.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
imagodei ::
In če voziš 80 tam, kjer je tabla 50?
Kaj se zdaj izogibaš odgovoru?
Kaj se zdaj izogibaš odgovoru?
- Hoc est qui sumus -
M-XXXX ::
In če voziš 80 tam, kjer je tabla 50?
Kaj se zdaj izogibaš odgovoru?
Ja, ker so pa res vse table v Slo postavljene smiselno in na mestu
Zgodovina sprememb…
- spremenil: M-XXXX ()
WarpedGone ::
Table morš nujno upoštevat vedno!
Razen seveda, kadar ne...
Razen seveda, kadar ne...
Zbogom in hvala za vse ribe
Pyr0Beast ::
In če voziš 80 tam, kjer je tabla 50?
Kaj se zdaj izogibaš odgovoru?
A se ?
Vozim se tam, 60, 70 če je ravna cesta in okoli 40 čez hujše ovinke.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
madmitch ::
Skratka, pilot si, da ga ni takega, vsi ostali, navkljub kilometrini, ki presega vsa povprečja, smo mazači, peki in nesposobni vozniki. Takih se najbolj bojim na cesti, čist res.
Nobody is perfect, my name is Nob Ody
w00tnes ::
Meni se najbolj smešno zdi, ko se skozi naš kraj (omejitev 90, ravnin tudi dosti) "mestni ljudje" vozijo 50 (pa zanimivo, največ jih ima grb LJ - čeprav to zdaj tako ali tako nič ne pomeni). Vrjetno vidijo tiste 5 hiš pa sklepajo, da gre za naselje :)
madmitch ::
w00tnes, vidijo par hiš in sklepajo, da je naselje? Kaj je pri tem nelogičnega? Povsod drugod po državi pet hiš JE naselje, tko da morda ne bi bilo neumno, če bi se ravnal po teh čudakih.
Gandalfar, si predstavljaš pogroma, če bi kdo iz Ljubljane res tam, kjer ni naselja petih hiš, koga zbil.
Gandalfar, si predstavljaš pogroma, če bi kdo iz Ljubljane res tam, kjer ni naselja petih hiš, koga zbil.
Nobody is perfect, my name is Nob Ody
M-XXXX ::
WarpedGone je izjavil:
Table morš nujno upoštevat vedno!
Razen seveda, kadar ne...
Ti povem en zanimiv primer: kolikokrat si opazil delo na cesti (avtocesta) in kolikokrat si bil pozoren, da po končanem delu na cesti ni table za preklic omejitev? (seveda to ni zmeraj se pa velikokrat dogaja), kar pomeni da moraš tistih 60 km/h ali kolikor koli je že bla tabla vozit do prvega izvoza kar je lahko tudi 10km. Zdaj pa povej če je to logično in še pomembneje VARNO? No se mi je zdelo! Ampak kako, saj table pa res ne morejo bit narobe postavljene!
šernk ::
Ampak kako, saj table pa res ne morejo bit narobe postavljene!
cestarji itak stavijo table ker jih morajo zgleda postavit. drugače si ne morem predstavljat tabla za omejitev 70 2m pred tablo za naselje (50km/h) in 20m za tablo za naselje omejitev 40.
drugi primer: tabla za omejitev 60...cestarji postavijo zaradi dela na cesti 100m za omejitvijo tablo za 70...in nato čez 100m tablo za 40. zakaj dvignit omejitev iz 60 na 70 mi nikoli ne bo jasno
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Keyser Soze ::
te moti, da ti nocejo otrok povozit?
No ja. Če je med hišami in cesto dovolj pregledna ravnina, potem ni problem peljat 90/h.
Če so pa hiše neposredno ob cesti, poleg vsega pa še kakšno grmovje, ograja, ipd. direktno do ceste. Tam pa res s težkim srcem peljem kaj hitreje od 50/h. Če je ozka cesta rajši še malo manj. Tako da razumem folk, ki upočasni pri "naselju", čeprav to ne zahtevajo cestne označbe.
OM, F, G!
TESKAn ::
No danes so ljudje kazali svojo prometno kulturo na rondoju tomačevo, ko so vozniki v rondoju veselo silili naprej skozi rdečo in povsem blokirali dovoze v križišče vsem tistim, ki smo hoteli na skrajni notranji pas, da bi prišli okrog.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
RedDrake ::
Sriple Tix je izjavil:
No, ja... Peljite se kdaj na Pokljuko in bodite pozorni, kaksno kolono so na deželi zmozni ustvariti meckaci z doloceno kratico na registrski tablici. 25 km/h po ovinkih do Zatrnika, potem na ravnini navkljub omejitvi 50 na polno po plinu, da ga ja ne bi kdo prehitel, nato pa spet 25, vcasih celo 30 km/h do vrha (priznam, tu in tam se najdejo tudi hitrejsi).
... in razmerje LJ proti ostalim krajevnim SLO oznakam je 70:30, 20x mesecno sem gor.
Am, 50 na ravnini je kje tocno ze?
(Sploh od Zatrnika naprej ...)
Pa imam LJ tablico, sem cisti zabar, pa nisem se nikoli imel nikogar za seboj. Pred seboj pa ze vse, od lokalcev do tujcev ...
Pa pri spustu me potem ponavadi vsi dohitijo potem ko se zacno naselja in omejitev 50. Tam prakticno VEDNO naberem kolono za seboj. Mislim da to pove o kulturi vec kot dovolj.
ThinkPad ::
Sriple Tix je izjavil:
No, ja... Peljite se kdaj na Pokljuko in bodite pozorni, kaksno kolono so na deželi zmozni ustvariti meckaci z doloceno kratico na registrski tablici. 25 km/h po ovinkih do Zatrnika, potem na ravnini navkljub omejitvi 50 na polno po plinu, da ga ja ne bi kdo prehitel, nato pa spet 25, vcasih celo 30 km/h do vrha (priznam, tu in tam se najdejo tudi hitrejsi).
... in razmerje LJ proti ostalim krajevnim SLO oznakam je 70:30, 20x mesecno sem gor.
Čist brez veze o tem rapravljat!
Čez ovinke lahko voziš, da ti rit odnaša, ali pa se jajcaš čist počasi, ker je npr. kateremu od sopotnikov rado slabo na ovinkih. Ali pa klepetaš po telefonu, kar je vsakodnevni pojav vedno in povsod. Ali pa se ti ne da skoz šaltat in se počasneje pelješ v drugi prestavi. Ali pa ceste ne poznaš, ali pa paziš tudi na norce, ki znajo pridivjati z nasprotne strani malo še po tvojem pasu. In še je kak razlog. In valda da pol, ko mu skoz dihaš za ovratnik, na ravnini pohodi plin da ga slučajno ne bo prehitela neka lokalne kripa... Jaz se lokalnim divjakom oz. "znalcem" vedno umaknem ob prvi priliki in je zadovoljstvo obojestransko.
Sriple Tix ::
RedDrake, znak 50 stoji 70 metrov pred prvo zatrnisko hiso in omejitev velja do levega ovinka nad gostiscem Anžk (od spodaj proti vrhu). Vesel sem, da spadas v...(priznam, tu in tam se najdejo tudi hitrejsi). Respect!
ThinkPad, v primeru, da je komu slabo, ustavis, kajti po zakonu si se dolzan umakniti za seboj vozecim, ce s svojo (pre)pocasno voznjo ustvaris kolono 2+ avta. Cesta Krnica - Rudno polje je medkrajevna cesta z najvisjo dovoljeno hitrostjo 90km/h. In pustimo zdaj teorije, kje, s cim in na kaksen nacin lahko po njej peljes tako hitro.
Klepetas po telefonu. Verjamem, da potem ne gre hitreje od v mojem prejsnjem postu omenjene hitrosti. Upam, da taksni vozniki ne bodo zahtevali opravicila zaradi kritik na njihov racun.
Se ti ne da karkoli. Po zakonu si se dolzan umakniti...
Ceste na poznas. Po zakonu...
Ne bos verjel. Tip z Mitsubishi Outlanderjem LJ tablic, ga gor grede veckrat zene s taksno ihto, da se mu tudi sam zaradi lastne varnosti vselej umaknem... Tudi lokalnim moto kamikazam.
ThinkPad, v primeru, da je komu slabo, ustavis, kajti po zakonu si se dolzan umakniti za seboj vozecim, ce s svojo (pre)pocasno voznjo ustvaris kolono 2+ avta. Cesta Krnica - Rudno polje je medkrajevna cesta z najvisjo dovoljeno hitrostjo 90km/h. In pustimo zdaj teorije, kje, s cim in na kaksen nacin lahko po njej peljes tako hitro.
Klepetas po telefonu. Verjamem, da potem ne gre hitreje od v mojem prejsnjem postu omenjene hitrosti. Upam, da taksni vozniki ne bodo zahtevali opravicila zaradi kritik na njihov racun.
Se ti ne da karkoli. Po zakonu si se dolzan umakniti...
Ceste na poznas. Po zakonu...
Ne bos verjel. Tip z Mitsubishi Outlanderjem LJ tablic, ga gor grede veckrat zene s taksno ihto, da se mu tudi sam zaradi lastne varnosti vselej umaknem... Tudi lokalnim moto kamikazam.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Sriple Tix ()
Pyr0Beast ::
Zakaj bi moral ustavljati če voziš po predpisih ?
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
madmitch ::
Sriple Tix je izjavil:
ThinkPad, v primeru, da je komu slabo, ustavis, kajti po zakonu si se dolzan umakniti za seboj vozecim, ce s svojo (pre)pocasno voznjo ustvaris kolono 2+ avta. Cesta Krnica - Rudno polje je medkrajevna cesta z najvisjo dovoljeno hitrostjo 90km/h. In pustimo zdaj teorije, kje, s cim in na kaksen nacin lahko po njej peljes tako hitro.
Klepetas po telefonu. Verjamem, da potem ne gre hitreje od v mojem prejsnjem postu omenjene hitrosti. Upam, da taksni vozniki ne bodo zahtevali opravicila zaradi kritik na njihov racun.
Se ti ne da karkoli. Po zakonu si se dolzan umakniti...
Ceste na poznas. Po zakonu...
In kaj predpis pravi o prepočasni vožnji? Kaj je prepočasna vožnja? Je samo to, da so se za teboj nabrali trije histerični, že prepočasna vožnja? Kdo odloča v konkretnem primeru, kaj je prepočasna vožnja, prvi ali zadnji histerik?
Nek predpis tudi govori o prehitevanju počasnejših vozil. Zakaj se ne opreš na ta predpis in ob primernem času, na primernem kraju počasneta enostavno prehitiš.
Tale tvoja po zakonu pade, še preden napišeš "po". Razmere na cesti, po oceni voznika, niso dovoljevale...
Seveda pa, vsi nismo taki piloti kot ti.
Nobody is perfect, my name is Nob Ody
Sriple Tix ::
Da ne bomo predolgo ugibali, vsak po svoje tolmacili zapisano in se predvsem psihoanaliticno spuscali v tiste, ki se ne zelijo pujsati za nekom, ki na posameznem odseku dolocene ceste vozi 50% pocasneje od povsem varne hitrosti.
---------------
ZVCP, 30. člen
.
.
(3) Voznik ne sme brez upravičenega razloga voziti tako počasi, da bi oviral druge udeležence v cestnem prometu. Kadar se za vozilom, ki vozi na čelu kolone s hitrostjo, ki je nižja od največje dovoljene hitrosti na cesti ali delu ceste, po katerem vozi, in nižja od hitrosti prometnega toka vozil na smernem vozišču, nabere kolona vozil, ki ga ne more varno prehiteti, se mora voznik na prvem primernem kraju umakniti z vozišča in pustiti kolono vozil mimo.
(4) Kadar je hitrost vozila iz prejšnjega odstavka za več kot polovico nižja od največje dovoljene hitrosti na cesti ali delu ceste, mora voznik takega vozila vklopiti varnostne utripalke, razen če uporablja rumeno utripajočo luč v skladu s 128. členom tega zakona. Ko se za njim nabere kolona vozil, ki ga ne more varno prehiteti, se mora na prvem primernem kraju umakniti z vozišča in pustiti kolono vozil mimo.
.
(6) Z globo 120 eurov se kaznuje za prekršek voznik, ki ravna v nasprotju s tretjim ali četrtim odstavkom tega člena.
---------------
Zakaj pocasneta ne prehitim ob primernem casu in na primernem kraju? Preberi se enkrat moj prvi post. Enako, kot mimo Zatrnika, se dogaja tudi na obeh ostalih krajsih ravnicah do Mrzlega studenca.
---------------
ZVCP, 30. člen
.
.
(3) Voznik ne sme brez upravičenega razloga voziti tako počasi, da bi oviral druge udeležence v cestnem prometu. Kadar se za vozilom, ki vozi na čelu kolone s hitrostjo, ki je nižja od največje dovoljene hitrosti na cesti ali delu ceste, po katerem vozi, in nižja od hitrosti prometnega toka vozil na smernem vozišču, nabere kolona vozil, ki ga ne more varno prehiteti, se mora voznik na prvem primernem kraju umakniti z vozišča in pustiti kolono vozil mimo.
(4) Kadar je hitrost vozila iz prejšnjega odstavka za več kot polovico nižja od največje dovoljene hitrosti na cesti ali delu ceste, mora voznik takega vozila vklopiti varnostne utripalke, razen če uporablja rumeno utripajočo luč v skladu s 128. členom tega zakona. Ko se za njim nabere kolona vozil, ki ga ne more varno prehiteti, se mora na prvem primernem kraju umakniti z vozišča in pustiti kolono vozil mimo.
.
(6) Z globo 120 eurov se kaznuje za prekršek voznik, ki ravna v nasprotju s tretjim ali četrtim odstavkom tega člena.
---------------
Zakaj pocasneta ne prehitim ob primernem casu in na primernem kraju? Preberi se enkrat moj prvi post. Enako, kot mimo Zatrnika, se dogaja tudi na obeh ostalih krajsih ravnicah do Mrzlega studenca.
energetik ::
Sriple Tix je izjavil:
(3) Voznik ne sme brez upravičenega razloga voziti tako počasi, da bi oviral druge udeležence v cestnem prometu.
Se ti ne zdi, da je skoraj 180° ovinek, po možnosti posut s peskom ali še z ostanki snega (primer Pokljuka) z 20% naklonom zadosten razlog, da se tam pelješ 30 namesto 50?
Poleg tega vožnja gas-bremza od ovinka do ovinka ni ekonomična ne do bencina ne do gum.
P.S.: sam se v praksi tudi umaknem, če se kakšen histerik pojavi zadaj in me hoče sredi ovinka zriniti s ceste, samo zato ker pač ne vozim na meji zdrsa gume. Predvsem zaradi lastnega interesa se umaknem, da se ne živciram.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
Sriple Tix ::
Skoraj 180° ovinek je le zatrniski, z radiusom cca. 120 metrov, sicer taksnih ovinkov na tej cesti ni. Zdajle sem pripeljal domov s Pokljuke.
Vidim, da replike prilagajate trenutnim vzgibom (bruhanje, mobi, sneg, pesek...) s cimer dokazujete, da najverjetneje ne opazim vsakodnevnega dogajanja na tej cesti, ce pa ze, sem histerik, pilot, (btw, za pilote se poleg aviatikov oznacuje dirkace enosedeznih bolidov, v TC serijah v kabini sedijo vozniki) zivcnez in se kaj bi se naslo.
Prav imate, pritisnili ste me ob zid in obzalujem, ce sem komu ranil ego.
Vidim, da replike prilagajate trenutnim vzgibom (bruhanje, mobi, sneg, pesek...) s cimer dokazujete, da najverjetneje ne opazim vsakodnevnega dogajanja na tej cesti, ce pa ze, sem histerik, pilot, (btw, za pilote se poleg aviatikov oznacuje dirkace enosedeznih bolidov, v TC serijah v kabini sedijo vozniki) zivcnez in se kaj bi se naslo.
Prav imate, pritisnili ste me ob zid in obzalujem, ce sem komu ranil ego.
madmitch ::
No evo, sedaj ko si vse to spoznal, med drugim tudi sarkazem poimenovanja s pilotom, to prenesi še na cesto in svojo vožnjo prilagodi razmeram in ostalim udeležencem v prometu. Vsi, s teboj na čelu, bomo bolj srečni, mirni in predvsem varnejši na cesti.
Glede na ves gnev, ki se tukaj zliva na vse in vsakega, ki le diši po Ljubljani, kar opaža tudi znanec s Ptuja, ki vozi službeni avto z eno črko (Lj) in ljubkim zmajčkom, mam očitno srečo, da je na mojih tablicah samo črka M.
Glede na ves gnev, ki se tukaj zliva na vse in vsakega, ki le diši po Ljubljani, kar opaža tudi znanec s Ptuja, ki vozi službeni avto z eno črko (Lj) in ljubkim zmajčkom, mam očitno srečo, da je na mojih tablicah samo črka M.
Nobody is perfect, my name is Nob Ody
Zgodovina sprememb…
- spremenil: madmitch ()
w00tnes ::
w00tnes, vidijo par hiš in sklepajo, da je naselje? Kaj je pri tem nelogičnega? Povsod drugod po državi pet hiš JE naselje, tko da morda ne bi bilo neumno, če bi se ravnal po teh čudakih.
Gandalfar, si predstavljaš pogroma, če bi kdo iz Ljubljane res tam, kjer ni naselja petih hiš, koga zbil.
Se pravi ker so hiše cca 50m (ali več) od glavne ceste oddaljene (gor v hribih) pa razmetane tako, da je ena na par 100m je treba 50 vozit? :)
Potem lahko po celi sloveniji vozimo 50, je vedno kje kaka bajta v bližini ^^
(center naselja, kjer so hiše bližje cesti in jih je tudi kakšne 6-7 na kupu pa je uradno naselje in je omejitev 50)
P.S. pri nas otroci znajo pogledat levo in desno pred prečkanjem ceste, preglednost je vedno 200-300m, ob cesti pa je pol metra širok pas šudra, tako da ni problemov
energetik ::
Sriple Tix, že nekaj nas je napisalo, da se raje umaknemo takim, ki nam priletijo za rit. Kaj bi še rad, da ti rdečo preprogo pogrnemo po cesti?
Sicer pa ena prigoda s ceste na Pokljuko - smo se odpravljali z Rudnega v dolino in je ravno začelo močno snežiti. Seveda se nam je na 3. ovinku nekdo nalimal na rit in kmalu še prehitel. Čez 3 minute smo se peljali mimo njega, on pa z razbitim odbijačem v ograji...
Sicer pa ena prigoda s ceste na Pokljuko - smo se odpravljali z Rudnega v dolino in je ravno začelo močno snežiti. Seveda se nam je na 3. ovinku nekdo nalimal na rit in kmalu še prehitel. Čez 3 minute smo se peljali mimo njega, on pa z razbitim odbijačem v ograji...
lexios ::
No evo, sedaj ko si vse to spoznal, med drugim tudi sarkazem poimenovanja s pilotom, to prenesi še na cesto in svojo vožnjo prilagodi razmeram in ostalim udeležencem v prometu. Vsi, s teboj na čelu, bomo bolj srečni, mirni in predvsem varnejši na cesti.
Glede na ves gnev, ki se tukaj zliva na vse in vsakega, ki le diši po Ljubljani, kar opaža tudi znanec s Ptuja, ki vozi službeni avto z eno črko (Lj) in ljubkim zmajčkom, mam očitno srečo, da je na mojih tablicah samo črka M.
Ne igraj žrtve... Gnev se očitno zliva na obe strani, kdo je s tem začel ne vem, najbrž pa marsikdo proti ljubljanskim voznikom nima popolnoma nič, dokler se mu za vozilom (ali na AC) ne pojavi kak nadut idiot (najbrž prej izjema kot pravilo) z Lj registracijo, pol pa stereotipi naredijo svoje...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: lexios ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Razvoj hitrosti na cestah (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 22630 (19327) | Utk |
» | Vožnja po prehitevalnem (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Na cesti | 123943 (100965) | solatko |
» | Izrek za vožnjo na cestah (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 48660 (44055) | solatko |
» | Gorenjski vozniki (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Loža | 15224 (10037) | Tody |