» »

Letne pnevmatike

Letne pnevmatike

«
1
2

KandazaR ::

Kupujejo se nove letne pnevamtike dimenzij 175 65 r14. Gledal sem malo teste in se priporočajo predvsem PIRELLI CINTURATO P4, CONTINENTAL ECOCONTACT 3 in pa FULDA ECO CONTROL. No zdej me pa zanimajo vaše izkušnje če ste že imeli katero izmed teh treh kako se obnese. Lahko pa svetujete še katero tretjo.
LP

BluPhenix ::

Lani smo nabavili Bridgestone Turanza ER300 (195/65 14) in smo bili z njimi zelo zadovoljni. Komaj čakam da gredo spet gor, ker hrupa zimskih ne prenesem več.
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.

Zgodovina sprememb…

KandazaR ::

Za to dimenzijo pač ne obstajajo. Drugače pa vem da je ta guma dobra (so na drugem avtu pri bajti).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: KandazaR ()

IceIceBaby ::

Jaz sem jih ravno naročil. Kot običajno, najcenejše na mimovrste za mojo dimenzijo :) Neke Kumho, zaenkrat imam z znamko kar dobre izkušnje.

Enkrat je že bila dolga debata o tem. Jaz zagovarjam prepričanje, da je vsaka guma dobra, če je nova in ima dovolj profila. Raje kupim ene povprečne in poceni gume pa vsako sezono menjam kot pa da do konca zvozim odlične gume. Tisti zadnji kilometri z minimalnim profilom so običajno precej nevarni, tudi če imaš GY F1 ali kakšne druge "športne" gume.

TOP ::

kst daj ne bodi prepričan v svojo teorijo.Kar se tiče mokrega ne moreš primerjat F1 proti Kumhotu.Mel že 3xF1 in še jih bom kupu,kej je odlična guma in zdrži 2-3 sezoni odvisno,če normalno voziš ali če si divjak v zavojih.

IceIceBaby ::

TOP sem prevozil in uničil že kar precej kompletov gum v različnih pogojih. Na navadni cesti pri zmerni vožnji in na dirkališču, kjer so šle v pol ure od novega pa do žice. Še vedno stojim za svojo izjavo :)

Nič ne rečem, nove F1 dobro držijo tudi v mokrem. Ampak tudi druge nove gume so bile do zdaj še vse dobre pri normalni vožnji. Problem je konec druge in potem tretjo sezono, ko je profila samo še 2, 3 milimetre. Takrat se karakteristike precej poslabšajo, ne glede na znamko in model gume.

Sicer je pa to samo moje mnenje. Jaz pač raje kupim malo ceneje in menjam vsako sezono.

kixs ::

kst:

vidim da poudarjas normalno voznjo. Vendar, ko moras enkrat v kriticni situaciji zavirat, potem je lahko ze minimalna razlika v zavorni poti usodna. Pri gumah ni za sparat.

IceIceBaby ::

kiks97,

1. Če voziš bolj ali manj po omejitvah so kritične situacije zelo redke in precej manj kritične kot pri divjanju.

2. Razlika v zavorni poti in obnašanju avtomobila ni tako drastična, kot nekateri verjamete. Enak ali večji vpliv kot sama guma ima že naprimer tlak v gumi, in obraba gume. Tudi 0,2 bara višji tlak je lahko v določenih situacijah usoden, folk se pa še vedno zanaša na nenatančne pumpe na bencinskih črpalkah.

3. Ne gre za šparanje. Ampak pogost problem je, da ljudje enkrat kupijo ultra hude gume, ki sicer dobro držijo ampak se tudi hitro izrabijo. Potem pa te gume vozijo 3 sezone in na koncu zgledajo kot slicki. Guma že na polovici profila ne drži več tako kot nova, kaj šele s tistimi slabimi 2mm.

Tea Time ::

KandazaR...

Sem se nahajal v podobni dilemi dve sezoni nazaj. Tudi sam sem slišal, da so Turanza super, ampak mislim, da tudi moje dimenzije ni bilo (185/65/R14).

No, vzel sem Continental EcoContact 3. Sem bil izjemno zadovoljen, sem nato vzel še zimske od Continental, prav tako zelo zadovoljen.

Pred tem sem vozil Michelin - prvo sezono so bile neverjetno dobre. Drugo sezono sem bil neprijetno presenečen - sploh se niso držale ceste; ko je bilo mokro, je bilo prav nevarno. Zaradi tega Michelin ne kupim več. Nekako otrdijo. To je bilo par let nazaj, ne vem kakšne kvalitete so sedaj.

Continentalke bodo letos na mojem avtu tretjo sezono. Profil je še super, prevozim sicer cca 17.000 km letno, od tega poleti 10.000. Imam pač princip, da gume uporabljam max 3 sezone. Mislim, da bom še naprej kupoval kar Continental (če bodo le na testih ostali tam med prvimi petimi). No, sicer vozim bolj po omejitvah, posebej v "manj prijetnih" razmerah (dež, itd.). Poskusim pa vsako leto zavirati "na polno"; velike razlike med prvo in drugo sezono pri Continentalkah nisem opazil. Prav tako se dobro držijo ceste v zavoju (kolikor pač dimenzije dovoljujejo).

Fulda in Pirelli poznam le po imenu, tako da ne morem komentirati. Vozil sem tudi z Goodyear in sem bil prav tako zadovoljen (a so malo drage).

Dober nakup želim, pa varno!
Have a break!

koyotee ::

Js pa sem lani kupil fulda progressio, 55€/komad dimenzije 195/65/15. Za tako ceno so več kot dobre.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

Volk| ::

Izbiram med temi gumami:
FULDA dobim jih sicer za 53 €/kom
ali pa GOODYEAR, ki jih dobim za 59 €/kom

Kaj predlagate? Fulda bi naj letos razutarala glede na link ki sem ga zgoraj dal.
_______________________________________________________
Izobražen je tisti človek, ki ve, kje bo našel tisto, česar ne ve.

koyotee ::

No, ravno tele fulda sem kupil lani. Priporočam!
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

c00L3r ::

Letos ni na ADAC/motorevija testu pnevmatik Pirelli-ja. Se mi zdi čudno, ker se ponavadi uvrsti zelo visoko. Mogoče pa niso naredili novih modelov za leto 2009...

Jaz sem nabavil Pirelli P6, ko so po lanskem testu na 1. mestu v dimenziji 195/65R15. Bom pa jih ta teden namontiral :)

TOP ::

kst:gume v tretji sezoni zgledajo slick,pa kaj ti nisi slišal menjavo prednjih za zadnjih.Če boš ene in iste imel 1 sezono pa potem še drugo sezono bodo ziher slick

šernk ::

kst:gume v tretji sezoni zgledajo slick,pa kaj ti nisi slišal menjavo prednjih za zadnjih.Če boš ene in iste imel 1 sezono pa potem še drugo sezono bodo ziher slick


v tretji sezoni bo že kar precej gum slabših kot da bi bile slick, v četrti sezoni jih je pa najbrž že večina, pa ne zaradi profila...temveč zaradi staranja gume in ta izgubi svoje lastnosti
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Scorpia ::

kst: Za tisti tvoj prvi odgovor ti lahko odgovorim, da se v današnjih časih kar večkrat lahko znajdeš v kritičnih situacijah. Glede na to kakšni vozniki so danes in kakšni divjaki so na cesti, bi reku da je kar pametno kupiti eno boljšo pnevmatiko.

Glede na moje izkušnje, ker kar precej vozim različne avte z različnimi gumami, mene ne bo nobena guma prepričala ki je manjše dimenzije. Doma imamo en avto z istimi dimenzijami kot jih je KandazaR napisal, pa gume so tudi bile precej drage, pa tudi continental sem pri prešnjem avtu imel z isto dimenzijo. Največa slabost pri tej dimenziji je dež, avto se dobesedno ne drži tko kot bi moral, pa pri speljevanju na parkirišču ko na polno obračaš drsijo. Naprej ne rabim govoriti, ker sem bil totalno razočaran nad lego avta itd... Lahko pa povem da so savine najslabše držale. Ko sem pa kupil drug avto ki je ima dimenzijo 225/r16 je bilo kot noč in dan. Imam tudi zimske savine, kjer sem prej bil močno razočaran, zdej sem pa več kot zadovoljen z lego, tudi po dežju.
Če mene uprašate, bi če se le da, kupil čim bolj širše gume. Smo pri očetovem enoprostorcu to naredili, pa se je močno opazila razlika, glede stabilnosti avta. Je pa slabost tega, da se poraba poviša.
////

dejanslo ::

še en glas za fuldo progresso
There`s More Than One Way To Do It

aljazh ::

Če mene uprašate, bi če se le da, kupil čim bolj širše gume.


Ja, če voziš samo po suhi cesti.

koyotee ::

Pa če maš vsaj 150km!
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

tempoFlow ::

Da si spodim temo. Kje pa kupujete gume? Jaz sem malo gledal topolino. Ali ima kdo kakšne izkušnje z njimi?

Dr_M ::

Če mene uprašate, bi če se le da, kupil čim bolj širše gume. Smo pri očetovem enoprostorcu to naredili, pa se je močno opazila razlika, glede stabilnosti avta.


Ni fora v sirini. Sirina ti ne daje stabilnosti. Fora je v visini gume. Nizji kot je presek, manjs se zvija.
Najvecja razlika je pa seveda v uporabljenih materialih.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

kixs ::

Velikost gume mora biti po priporocilih proizvajalca avta. Siroka je dobra samo po suhem. Nizko-profilne ti dajejo bolj direkten obcutek - "voznja kot po tirih".

koyotee ::

Tempoflow: a misliš, da ma topolino slabe batche?:P kupi kjer je najceneje!
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

BluPhenix ::

Da si spodim temo. Kje pa kupujete gume? Jaz sem malo gledal topolino. Ali ima kdo kakšne izkušnje z njimi?


Kupljeno lani preko njih. Dostavili na dom v roku, ki je bil napisan (3 dni se mi zdi). Nobenega problema.
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.

rsroki ::

zelo priporočam Fulda Ecocontrol, sam sem lani kupil dim. 185/60 R14 sem z njimi zelo zadovoljen (dobre na mokrem in suhem), sicer pa si poglej http://www.mimovrste.com/artikel/264024...
rsroki

Volk| ::

Jaz sem najcenejše našel TUKAJ
Hm...sem mislil da boste rekli naj raje vzamem Goodyear, pa je kar nekaj glasov bilo za Fuldo progresso.
_______________________________________________________
Izobražen je tisti človek, ki ve, kje bo našel tisto, česar ne ve.

rsroki ::

..hmm..Fulda iz zelo preprostega razloga, če malo pogledamo zadnje teste letnih gum (sicer podobne dimenzije,
istega obsega): http://www.adac.de/Tests/Reifentests/So...
rsroki

rsroki ::

..tole pa je povezava do testa iz leta 2008 - prav za tvojo dimenzijo KandazaR
http://www.adac.de/Tests/Reifentests/So...
rsroki

c00L3r ::

Jaz in kar nekaj znancev in kolegov je kupilo kar pri mimovrste. Zimske pa sem 1x kupil v Mercator tehmiki, ko so meli akcijo. Za starega Pežoja 106 pa sem kar na Petrol-u kupil gume, spet zaradi akcije :D Glavno, da so gume nove in ne obnovljene. Pol pa samo pelješ montirat k lokalnemu vulkanizerju.

Kar se pa tiče širine pa je tak, da se je fajn držat tistih dimenzij, ki so vpisane v tovarniški homologacijski kartonček. Te dimenzije so dejansko bile testirane s strani proizvajalca avta. Se pa da zraven feln dobit tudi TÜV, kjer so dimenzije še večje... Sicer pa je res da današni mali avti omogočajo širine od 165 pa tudi do 205 oz. 215. Večji avti seveda večje :)

IceIceBaby ::

Jaz sem tudi že 2x naročil na mimovrste.

Volk| ::

Gumi-center gaberje so cenejši kot na mimovrste:)
Pa še 2% popusta dobis ce placas po predracunu.
_______________________________________________________
Izobražen je tisti človek, ki ve, kje bo našel tisto, česar ne ve.

KandazaR ::

Če mene uprašate, bi če se le da, kupil čim bolj širše gume.


Lej na kangooja žal ne morem dati širše.

Scorpia ::

Dr M: Tudi sam sem mislil da je tko, ampak v praksi se je drugače pokazalo. Avtu smo dali samo širše in nič višje ampak so še zmeri 15ke. Avto se precej lepše in bolj umirjeno obnaša v ovinkih, kar se pri 1800 kilogramih precej pozna.
Da bi širše gume kaj bile slabše na dežjem je glih nasprotno. V dežju se mi asr niti proti spodrsavanje kej ne uklaplja, medtem pri očetovem ki ima ožje gume, pri 80 na uro uklopi asr če naleti na lužo. Edino kar sem opazil slabost je pri večjem snegu, kjer mi asr močno zniža obrate in avto se skoraj ustavi, zato morem precej prestavljati v nižjo prestavo. Pri drugem pa tega ni tolk opaziti.
////

Dr_M ::

A si imel popolnoma enak model gum gor prej in potem ko si dal sirse gor?
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Dr_M ::

Mimogrede, Tukaj sem lani kupil gume in so bile delec najcenejse. Sploh ce imajo kasne akcije.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

BluPhenix ::

Da bi širše gume kaj bile slabše na dežjem je glih nasprotno.


Širše gume od predpisanih so lahko problematične, ko na avtocesti naletiš na lužo (naše avtoceste so jih polne, sploh ob robu levega pasa). ČE je avto prelahek pride do aquaplaninga

The risk of hydroplaning increases with the speed of the vehicle, the depth of the water, the degree of tread wear and underinflation, and the width of the tires. Narrower tires are less vulnerable to hydroplaning because the vehicle weight is distributed over a smaller rubber contact patch, allowing the tire to more easily press water to the sides.

Sem videl že nekaj nesreč na avtocesti, kjer je bilo to krivo. Pač folk da preširoke gume na prelahke avtomobile in potem je jeba.

Tako da dajanje preširokih gum na avtomobil je kar nevarno početje, za kar dobiš tudi kazen, v kolikor to policit pregleda.

Dejte se malo podučit o osnovni fiziki in posledicah, ki jih delate s takim nepremišljenim ravnanjem. Avto je homologiran do določene širine in dejte se jo držat.
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.

Zgodovina sprememb…

glaš ::

Mimogrede, Tukaj sem lani kupil gume in so bile delec najcenejse. Sploh ce imajo kasne akcije.


Pri lokalnem vulkanizerju sem pred dvema mesecema dobil Goodyear EXCELLENCE 195/65R15 za dobrih 53€ za komad, tukaj in po drugih spletnih trgovinah kolikor sem gledal so pa cca 63€. Zaenkrat se odlično obnesejo tako na suhem kot po mokrem.

jan01 ::

TEST LETNIH PNEVMATIK

175/65 R 14


195/65 R 15

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: WarpedGone ()

c00L3r ::

In še letošnji test:
185/60R14

185/60R14


205/55R16

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: WarpedGone ()

T-Majo ::

Jaz imam za letos (so že gor, malo prej, nisem zdržal) Michelin Pilot Primarcy, drugače sem bil pa lani z Fuldo zelo zadovoljen.

Ali kdo kaj več ve o gumi Michelin Pilot Primarcy?

jype ::

kst> 1. Če voziš bolj ali manj po omejitvah so kritične situacije zelo redke in precej manj kritične kot pri divjanju.

Hja, ampak vseeno lahko dobra guma pomeni razliko med near-miss in nesrečo - razlika v ceni je sicer v celotni življenski dobi avtomobila kakih 5% vrednosti avtomobila, a se po moje (tako kot kasko zavarovanje) izplača vsaj prvo polovico življenske dobe.

Tako in tako je pa vse skupaj le stvar ocene tveganja.

Volk| ::

Mene se ša zanima kako je z letnico gume? Ce kupim letos, bodo verjetno imele lansko letnico gor, ne?
Kaka je oznaka letnice? Na eni moji gumi sem zasledil "3306", verjetno je to leto 06, ker sem tedaj kupil. Samo kaj pomeni 33 ?
_______________________________________________________
Izobražen je tisti človek, ki ve, kje bo našel tisto, česar ne ve.

rsroki ::

jan01 in c00L3r hvala ker sta to skopirala iz AMZS-ejev strani, ta pa si je to sposodil pri ADAC-u v Nemčiji.....vidi i čudi se....:))8-),
ampak resnica je vedno nekje vmes...dober vuklanizer vam mora tudi vedeti povedati, da so predvsem tile testi delani z nemškimi avti (VW, Audi in BMW),
ki so pač drugačni kot npr. francoski (predvsem bolj trdo podvozje) zato te gume, ki imajo najboljše ocene mogoče niso najbolj primerne za francoske, japonske in korejske avte...:(.... zato je verjetno najboljša varianta tam nekje na sredini..;)
rsroki

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: rsroki ()

kixs ::

Volk|

33 je teden v letu.

lp

Good Guy ::

Mene se ša zanima kako je z letnico gume? Ce kupim letos, bodo verjetno imele lansko letnico gor, ne?
Kaka je oznaka letnice? Na eni moji gumi sem zasledil "3306", verjetno je to leto 06, ker sem tedaj kupil. Samo kaj pomeni 33 ?

33 pomeni teden izdelave
06 pa letnica
http://goo.gl/7ItKpU
Naj računalnik dela za vas^^

Belcebub ::

Jaz bi pa prosil za nasvet:

- letne gume (165/70 R13), ki imajo še čisto dober profil (letnica 0806) bi namontiral nazaj gor
- na leto ne delam veliko km (cc 5000 km)
- recimo, da sem bolj pasiven voznik

Glede na to da so gume stare tri leta, ali to predstavlja velik morebitni riziko, ali pa jih glede na zgoraj opisano, lahko namontiram?
Če si srečen, in če srečo rad bi še delil z nekom, če si srečen, brž z dlanjo udari v dlan!

blackbfm ::

3 leta..dobre so. Jaz sem se še par mescev nazaj furu s 6 let starimi:D Če delaš tako malo kilometrov in če normalno pelješ, potem se z gumami ni treba preveč obremenjevat.

dzinks63 ::

Nikjer v zakonu o največji starosti gum nič ne piše. Po ljudskem izročilu se ne priporoča namontirati gum na kolesa starejših od 5, maksimalno 6 let , čeprav so videti kot nove.
Če so bile pravilno skladiščene v senci in da niso ratale neustreznih oblik, ni za tvoje gume (0806) nobenega problema.

BluPhenix ::

3 leta..dobre so. Jaz sem se še par mescev nazaj furu s 6 let starimi:D Če delaš tako malo kilometrov in če normalno pelješ, potem se z gumami ni treba preveč obremenjevat.


Seveda, ker to, da gum sčasoma otrdijo ne briga nobenega. 3 leta še nekako 6 je pa počasi že mejno.
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.

blackbfm ::

Briga briga. Pri men je pač tako naletelo, sem šele potem vidu da so tok stare ko sem jih šel menjat. Sicer pa za tistih 5000 km na leto tudi če so totalno trde ni panik..če umirjeno furaš in s primerno varnostno razdaljo.
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Letne gume 2016 (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
28783135 (53917) slemarko
»

Zamenjati ali ne zamenjati stare pnevmatike (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10537083 (34676) GrimReaper
»

Kje dobiti solidne letne gume in seveda katere vzeti ? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
11021471 (13387) Brane2
»

Ketere letne gume? (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
7013611 (11982) tengo

Več podobnih tem