» »

Garancija in popravilo servisa max 45 dni !!!

Garancija in popravilo servisa max 45 dni !!!

1
2
»

tomaz- ::

Bom uporabil tole temo, da ne smetim z novo...

Ali mora trgovec oziroma servis, ki je sprejel artikel v popravilo obvezno obvestiti stranko o popravljenem izdelku, ali to zakonsko ni obveza?
je dovolj, da je popravljen izdelek v zakonskem roku 45 dni fizično v prodajalni oziroma na servisu na voljo za prevzem?

gre namreč za to, da je bil včeraj nekdo za sosednjo mizo v bifeju precej glasen in je razlagal, kako ga iz neke trgovine niso obvestili o tem, da je njegova zadeva popravljena, potem pa je nalašč čakal več kot 45 dni in poslal dopis, da hoče imet nov artikel. Seveda ni šel fizično tja preverit, če ga artikel tam čaka popravljen.. baje naj bi ga čakal, vendar se je "pohvall" da njega to ne briga, ker mu kao niso sporočili, da lahko pride iskat.. meni se to zdi buča, vseeno pa bi zaradi moje radovednosti rad kak pravniški odgovor. Morda Lakotnik?

hvala

St235 ::

Zakonska zaveza je, da izdelek v roku popravijo. Ne pa da obvestijo uporabnika ali mu izdelek celo izročijo. Tako, da to da ni bil obveščen je vsekakor nerodnost s strani servisa/prodajalca, ni pa po mojem mnenju osnove, da bi lahko trdil, da izdelek ni bil pravočasno popravljen.

tomaz- ::

Se mi je zdelo, da je tako.. Konec koncev bi se potem lahko vsak naredil "francoza" in čakal, da mine 45 dni..

HVALA, Lakotnik

Seljak ::

Imam sledeč problem. Grafična kartica je izdahnila in ker je še v garanciji sem jo poslal priporočeno (skrbno,varno zapakirano z vso pripadajočo dokumentacijo) prodajalcu. Datum pošiljanja je bil 21.08.2015. Danes smo 7.10.2015 in ne duha in ne sluha o grafični kartici. Torej preteklo je 47 dni od pošiljanja kartice prodajalcu in če recimo dam prodajalcu cca 2 dni časa,ker je moral kartico poslati na servis in nato,da se je kartica vrnila iz servisa in da jo prodajalec pošlje na moj naslov. Torej če jutri še vedno ni kartice je zrelo za pritožbo? Ali je to že sedaj,ker je minilo 47 dni in kartice še vedno nimam?

m0LN4r ::

Jaz imam isto težavo s telefonom pa se mi enostavno več ne da. Poslal sem telefon na emonagram, komunikacija nikakva... Telefon ne dvignejo, na mail ne odpišejo, če pa že pa "ne vem, treba vprašati"... Nazadnje sem celo pisal proizvajalcu, da če je res emonagram njihov pooblaščenec.

Telefon pošljejo 43. dan, popravljen, ampak so mi uničili ali pozabili vklopit sprednjo kamero. Glede na to da sem prvič bil mesec pa pol brez telefona, bi zdaj bil spet mesec pa pol, to je že 3 mesce. Pa še potem sem prepričan, da bi našel neko napako.

Žalostno.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Seljak ::

m0LN4r to se gre za tisto grafično kartico,ki sem ti jo že omenjal. Kupil sem jo preko spleta. Kot pravim od pošiljanja pa do danes je minilo 47 dni. Zanima me,če je to že zrelo za inšpekcijo?

m0LN4r ::

Je zrelo. Lahko pa pokličeš na TIRS in vprašaš.
Sicer je en haklc, lahko ti oni rečejo, da so prejeli grafično šele (pretiravam) 10 dni po tistem, ko si poslal.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

St235 ::

Seljak je izjavil:

m0LN4r to se gre za tisto grafično kartico,ki sem ti jo že omenjal. Kupil sem jo preko spleta. Kot pravim od pošiljanja pa do danes je minilo 47 dni. Zanima me,če je to že zrelo za inšpekcijo?


A si poklical servis in preveril kaj se dogaja? Dokler tega ne stroiš je precej neuporabno klicat TIRS.

m0LN4r je izjavil:

Je zrelo. Lahko pa pokličeš na TIRS in vprašaš.
Sicer je en haklc, lahko ti oni rečejo, da so prejeli grafično šele (pretiravam) 10 dni po tistem, ko si poslal.


Priporočene pošiljke imajo zabeleženo kdaj so bile prejete.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

m0LN4r ::

Konkretno misliš "Paket s storitvijo + povratnica" ane?
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

St235 ::

Ne rabi imet povratnice, dovolj je priporočena pošiljka.

m0LN4r ::

priporočen paket ne obstaja, temveč pismo
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Seljak ::

Na servis nisem klical,sem pa klical prodajalca. Zadeva je takšna,da je prodajalec dejal,da so pri Asus servisu zavrnili garancijo. Razloga še sam ni vedel točno in je rekel,da čaka,da kartica prispe nazaj z servisa do dobavitelja in nato do njega(prodajalca). Da razložim kaj se je z kartico dogajalo: Temperature grafične vedno super(min 35°C, max 66°C). Kartico sem redno čistil in prav tako je bila nameščena v kišti,ki je bila ustrezno prezračena in z protiprašnimi filtri,skratka zel skrbim za vso tehnikalijo. No potem pa se je začelo. Preko zaslona so se pričele pojavljati črte in BSOD-i.


Seveda sem najprej posumil grafično kartico in ker sem želel preveriti,če je res ona kriva za BSOD-e in črte sem nabavil novo in težav ni bilo več. Za to sem poslal kartico v garancijskem roku prodajalcu. Ko sem ga po kakšnem mesecu in pol klical,mi je dejal,to kar sem že napisal,da so kartico zavrnili,češ,da sem sam kriv za okvaro in da ne more nič vnaprej govoriti,ker še ni prejel kartice iz servisa z pripadajočo papirologijo,kjer bi naj vse pisalo. To je vse kar trenutno vem in,da je od pošiljanja pa do danes minilo 47 dni. Na prodajalčevi strani piše,da se začne šteti rok 45 dni,ko prispe grafična na servis. Torej,če vse skupaj z pošiljanjem traja max 3 dni bi moral jutri prejeti grafično na dom.
Na strani Tirs piše:
Potrošnik lahko napake na kupljenem blagu uveljavlja iz naslova garancije ali iz naslova stvarne napake v skladu z določili Zakona o varstvu potrošnikov (v nadaljevanju ZVPot).

Garancijo lahko potrošnik uveljavlja za izdelke, za katere je obvezna garancija (seznam teh izdelkov določa Pravilnik o blagu, za katerega se izda garancija za brezhibno delovanje) in za tiste, za katere je bila dana prostovoljna garancija. V garancijskem roku lahko potrošnik od garanta zahteva brezplačno odpravo napake. Če napake ni mogoče odpraviti ali je podjetje ne odpravi v skupnem roku 45 dni, lahko potrošnik zahteva zamenjavo za nov brezplačen izdelek.

Pa še nekaj,kaj mi je storiti,če so zares zavrnili popravilo,čeprav je izdelek v garanciji? Izdelek sem pošteno plačal,skrbel za njega kot se spodobi,grafična kartica ni bila nikoli navita,nisem spreminjal BIOSA ali kakorkoli drugače posegal v programsko in strojno opremo izdelka.

Seljak ::

No,sedaj sem preveril sledenje poišljke,ki sem jo poslal prodajalcu.

21.08.2015
Pošiljka sprejeta na pošti

22.08.2015
Naslovnik obveščen,pošiljka pripravljena za izročitev na pošti

27.08.2015
Pošiljka vročena

Samo poglejte koliko časa si je prodajalce vzel,da je prevzel pošiljko.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Seljak ()

St235 ::

m0LN4r je izjavil:

priporočen paket ne obstaja, temveč pismo

In od kje tebi ideja, da mora bit paket? Saj lepo piše, da je posal priporočeno. Glede na to da grafična kartica nima 50 kg ne vem od kje ideja, da mora bit paket.

Seljak je izjavil:

No,sedaj sem preveril sledenje poišljke,ki sem jo poslal prodajalcu.

21.08.2015
Pošiljka sprejeta na pošti

22.08.2015
Naslovnik obveščen,pošiljka pripravljena za izročitev na pošti

27.08.2015
Pošiljka vročena

Samo poglejte koliko časa si je prodajalce vzel,da je prevzel pošiljko.


Na to kaj dosti ne moreš vplivat. Zate je merodajen datum 27.08. in od takrat 45 dni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

Seljak ::

Ja,poslal sem priporočeno in ne nisem je dal v kuverto,ampak je bil paket ;)
Torej datum,ko je prodajalec prejel pošiljko od mene,začne teči 45 dni?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Seljak ()

Mr_Globus ::

Za ZUP velja datum oddaje posiljke na posto, a v tem primeru ne velja? Ker ce zakon ne doloca drugace se gleda ZUP (ako me spomin ze ne vara)

St235 ::

a.) ZUP je zakon o upravnem postopku torej ne more veljat pri pošiljanu paketov med pravno osebo zasebnega prava in fizično osebo.
b.) Datum oddaje šteje samo kadar je govora o temu ali je bilo nekaj pravočasno oddan/rešeno.
c.) Tudi po Zupu roki začnejo teč, ko naslovnik prevzame pošiljko.
č.) Zakon o vastvu potrošnikov določa, da šteje dan ko servis/prodajalec/prouizvajalec prejme izdelek v popravilo. torej datum vročitve oziroma predaje(osebno)

Seljak ::

Torej imajo po zakonu čas do nedelje 11.10.2015. Ok,to me ne moti,bolj me bo motilo,če je bil izdelek zares zavrnjen z strani Asusa. Kaj sledi takrat. Porka duš,saj je izdelek v garanciji. Kdo mi mora izdelek sedaj zamenjati za novega,če ga pri Asusu niso popravli? Naj mi nekdo to razloži. Že mnogokrat sem daval elektronske zadeve v garancijo,ker so se pokvarili in nikoli mi še noben ni zavrnil izdelka. Vsakič sem dobil nov izdelek,ker sem teh elektronskih zadev kao ne splača popravljati.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Seljak ()

St235 ::

Trenutno lahko samo ugibamo. Drugega kot da počakaš obrazložitev servisa ne mroeš.

Seljak ::

Ok. Hvala za vaš trud in bom javil tukaj,ko dobim zadevo v roke. Lp

m0LN4r ::

In od kje tebi ideja, da mora bit paket?

vprašal na pošti, razjasni si pojme glede priporočenega pisma, navadnega paketa in paketa s storitvijo...

če pa veš kako poslati priporočeno pismo v katero boš dal grafično z pazljivim ravnanjem pa ne pametuj meni, ampak kr pošlji email na pošto slovenije,
da ti to bolj veš kot oni tam očitno
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Magic1 ::

Dej ne bit preveč pameten, poglej si dimenzije priporočenega "pisma".
Magic

m0LN4r ::

Magic1 je izjavil:

Dej ne bit preveč pameten, poglej si dimenzije priporočenega "pisma".

Sej nisem, samo posredujem odgovore uslužbencev na pošti.
Kakšno pa je "pismo" v narekovajih? Velikost ?
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Seljak ::

:))8-)

Magic1 ::

Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

m0LN4r ::

Kje ti tu vidiš dimenzije priporočenega "pisma" v narekovajih? Mi napišeš prosim?
Bom potem naslednjič poslal grafično, kot pismo s prazljivim ravnanjem.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Magic1 ::

Jao, kolk si trd:
Navadno pismo
je lahko težko največ 2 kg in ima lahko obliko pravokotnika ali valja.

Pravokotna oblika
najmanjša velikost: 90 x 140 mm,
največja velikost: seštevek dolžine,
širine in višine 900 mm,
pri čemer največja izmed teh treh velikosti ne sme presegati 600 mm.

S tem lahko še kakšen ne prevelik monitor pošlješ v originalni embalaži...
Magic

m0LN4r ::

Pa gre to s pazljivim ravnanjem? Preberi moj prvotni post...
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Magic1 ::

Pa kaj misliš da delajo s pošiljkami? Misliš da delajo kaj dosti drugače s manjšimi pošiljkami, če ima fragile nalepko gor? To je za res občutljive večje zadeve, ne pa za elektroniko v konkretni škatli. Nihče ne uporablja tega za računalniške komponente...
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

m0LN4r ::

Jaz odkar sem dobil dve stvari odlomljeni (odlomljen heatsink, nedelujoč disk),
zavrnjeno garancijo s slikami poškodbe transporta, ker ni bilo poslano s "pazljivo"
in ko je poštar vrgel laptop v kombi
uporabljam za čisto vsako stvar.

Magic1 je izjavil:

Pa kaj misliš da delajo s pošiljkami? Misliš da delajo kaj dosti drugače s manjšimi pošiljkami, če ima fragile nalepko gor? To je za res občutljive večje zadeve, ne pa za elektroniko v konkretni škatli. Nihče ne uporablja tega za računalniške komponente...

Kdo pa še dandanes gleda na 1-2EUR pri pošiljanju takih zadev?
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Magic1 ::

V zadnjem času sem dvakrat poslal plato na RMA. Zadeva gre v Frankfurt, od tam pa preek DHLa na servis na Češko. Z isto original škatlo je šlo dvakrat gor in nazaj kot pismo pa je škatla še vedno kot nova. Pri Slovenskih servisih je pa vedno nekaj drugega krivo... Če hočeš se vedno kaj najde, saj poštarji ne slikajo preden oddajo tako da lahko igrajo fuzbal na servisu.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

m0LN4r ::

In kaj zdaj hočeš?
Sem imel v zadnji 10 letih pač take izkušnje, da ne mislim več šparat tistih 1.5€ za kavico, me je prišlo zaradi tega že veliko več.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

eales ::

Pozdravljeni. Obujam tole temo, saj se vprašanje nanaša na predhodno debto. Imam izdelek, ki se je okvaril par dni pred iztekom garancijskega roka. Ker ga nameravam odnesti nazaj v trgovino in ne direktno na servis(trgovrc je rekel da ga lahko oddam pri njih in oni urejajo naprej), me zanima ali začne teči rok ko izdelek oddam v trgovino oz. ali ko ga iz trgovine prejme servis. V trgovino ga bom oddal le nekaj dni pred iztekom garancije in prav lahko se zgodi, da bo garancija že pretekla, ko ga bo iz trgovine prišel na servis. Bom upravičen do servisnega zahtevka v roku garancije, če ga bom pred iztekom garancijskega roka oddal v trgovino?

scipascapa ::

Trgovina, tvoj datum oddaje na servisnem zapisniku, ki ga podpišeš ob oddaji artikla v servis. 1 izvod ti, 1 trgovina, 1 servis.

N0t0ri0us ::

in pa za čas ko je naprava na servisu se ti podaljša garancijski čas.

MIHAc27 ::

Večina firm, ki da kaj nase zaradi enega dne ali dveh tudi ne bi komplicirala, če bi garancija že potekla. Dober glas in zadovoljna stranka je še vedno nekaterim pomembna. Ne vsem, se razume.

Mrakw ::

Pozdrav,

Imam neko vprašanje. Če kupiš rabljen telefon. Kako lahko preveriš če gre to za isti telefon in garancijo? lahko da ni isti telefon. Se da preveriti kakšno serijsko ali kaj podobnega? mogoče pod pokrovom ali samo znotraj OS?

Lp

St235 ::

Telefoni imajo načeloma unikatno IMEI številko. Vedno jo je možno videt v software, dostikrat pa na nalepki kje v predelu za baterijo oziroma na embalaži, če je zraven. Taista številka je (vsaj pri simobilu je bilo tako) bila tudi na računu, ko si kupil telefon.

Mare2 ::

Mrakw je izjavil:

Pozdrav,

Imam neko vprašanje. Če kupiš rabljen telefon. Kako lahko preveriš če gre to za isti telefon in garancijo? lahko da ni isti telefon. Se da preveriti kakšno serijsko ali kaj podobnega? mogoče pod pokrovom ali samo znotraj OS?

Lp


Kodo IMEI lahko dobite tako, da v telefon vpišete ukazni niz: *#06#
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

DOOM_er ::

Živjo, imam vprašanje vezano na servis iz nemške trgovine. Naročil sem izdelek nekaj časa nazaj, zadeva se je pokvarila v garancijskem roku. Zadevo sem septembra poslal nazaj, in danes prejel iz servisa po štirih mesecih. Zadeva je prispela v neoriginalni embalaži (poslal sem v originalni zaščiteni embalaži), posledično je celoten izdelek tak kot bi prišel iz vojne (popolnoma polomljen po eni strani). Za Nemčijo enako velja 45 dnevni rok ali ne?
Robots will steal your job. But that's OK

scipascapa ::

Ne nimajo oni tega, baje.

tomaz- ::

45 dnevni rok je slovenski unikum iz naslova garancije - tega recimo Nemčija ne pozna
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Garancija, 45 dni, nov izdelek (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
22639119 (14644) Furbo
»

telefon na servisu že 47-48 dni

Oddelek: Pomoč in nasveti
314923 (4082) andromedar
»

45 dnevni rok (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
8110763 (8305) čuhalev
»

problem z garancijo prenosnika (vshop.si) (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
24025467 (15331) lmfao
»

Nočejo reklamirat diska - ponudili so mi dobropis (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
8811955 (8063) amigo_no1

Več podobnih tem