Forum » Igre » [First Person Shooter Games] in 2.WW tema obrobno
[First Person Shooter Games] in 2.WW tema obrobno
Jst ::
Jaz že odkar je prišel Voodoo1, igram FPS igre. Nekako sem pa ta žanr vzel za svojega ob ut1999.
V teh približno desetih letih je pa prišlo zelo zelo veliko iger na WW2 temo. Danes sem končal COD5 (dam mu oceno malensko več kot 80) in sem se malo zamislil, koliko iger na to temo sem že končal. Too much!!!
COD4 je bil zelo lepa osvežitev. Frontlines takistio, čeprav mu dam oceno skoraj 80.
Anyway, kako to, da se igre s to tematiko še vedno tako igrajo? V moji FPS karieri sem jih že skoraj zasovražil.
Pa ker bi se lahko sam kvalificiral za FPR Pro, so mi današnje FPS igre pre-pre-pre kratke. V COD5 sem umrl ene parkrat. Z vsakim orožjem sem skoraj z vsakim strelom izvedel head shot. Tempo UT2004 in UT3 me je zverziral na hitro igranje.
Sicer nimam časa dosti igrati, kakšnih par ur na teden, sem vsako omenjeno igro končal skoraj v rekordnem času. Razen Crysis, katero sem igral večkrat, s tem taktiko spreminjal in se razgledoval po okolici.
Torej, ali tudi vam najeda WW2 tema?
In pa, ali se tudi vam zdi, da so današnje FPS igre zelo kratke?
V teh približno desetih letih je pa prišlo zelo zelo veliko iger na WW2 temo. Danes sem končal COD5 (dam mu oceno malensko več kot 80) in sem se malo zamislil, koliko iger na to temo sem že končal. Too much!!!
COD4 je bil zelo lepa osvežitev. Frontlines takistio, čeprav mu dam oceno skoraj 80.
Anyway, kako to, da se igre s to tematiko še vedno tako igrajo? V moji FPS karieri sem jih že skoraj zasovražil.
Pa ker bi se lahko sam kvalificiral za FPR Pro, so mi današnje FPS igre pre-pre-pre kratke. V COD5 sem umrl ene parkrat. Z vsakim orožjem sem skoraj z vsakim strelom izvedel head shot. Tempo UT2004 in UT3 me je zverziral na hitro igranje.
Sicer nimam časa dosti igrati, kakšnih par ur na teden, sem vsako omenjeno igro končal skoraj v rekordnem času. Razen Crysis, katero sem igral večkrat, s tem taktiko spreminjal in se razgledoval po okolici.
Torej, ali tudi vam najeda WW2 tema?
In pa, ali se tudi vam zdi, da so današnje FPS igre zelo kratke?
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
kuglvinkl ::
Ja, najeda do amena. CoD5 sem mislu obrnt (sem imel ene tri leta pavze s špili), pa ga ne bom. Še posebi, ker me je Cod4 sezul, totalno.
Tko da, kar se tiče WW2, i'm done with it.
Tko da, kar se tiče WW2, i'm done with it.
Your focus determines your reallity
Berserker ::
Tema ww2 ni obrabljena vam se zdi zato kr je v vseh takšnih ww2 isto vzdušje, nemci so pa preprosto zamenjava za pošasti in hododelce. Nikoli se nismo igrali kot nemec ( razen v coh pa še to je strategija), kot japonec ali kot italjan, balkansko prizorišče sploh videli nismo, recimo bitke na neretvi pa sutjeska. afriško bojišče Je tut kr nekaj v cod2 malo tu pa tam se strelaš, recimo bi blo super da bi kot nemec pod rommlom napadal britance al pa zavzel tobruk. ali pa kot japonec zavzel singapur. Če že delajo tankovske misije naj nardijo bitko pri kurski ko se par 1000 tankov spopade to bi blo fajn pogledat kak daleč ti pogled nese sami tanki na vidiku.
laught ::
Se pa je bitka pr kursku v cod ena al 2 se mi zdi,drugač pa na ww2 temo še ni vse izrabljeno,je pa res da je večina vlkih bitk(stalnigrad,d-day...)že prikazanih,bi se pa dalo še dost naredit,sam kaj ko očitno nimajo več idej..
Valvoline ::
Sej pa formula1 serijal je isto sranje....
Le mal izboljšane grafike vsako leto,sprememba barve dirkalnikov in seveda voznikov :)
Pa se ne naveličam. WW2 shooterji so kar cool in raje tega špilam kot pa kkšno futuristično doom ali unreal sranje. COD5 je kar fajna špil,se pa strinjam da je res TOO SHORT.
Le mal izboljšane grafike vsako leto,sprememba barve dirkalnikov in seveda voznikov :)
Pa se ne naveličam. WW2 shooterji so kar cool in raje tega špilam kot pa kkšno futuristično doom ali unreal sranje. COD5 je kar fajna špil,se pa strinjam da je res TOO SHORT.
Jst ::
>Tema ww2 ni obrabljena vam se zdi zato kr je v vseh takšnih ww2 isto vzdušje
Skoraj res. Zraven so vedno desperate ww quoti, izboljšava se okolje, ampak če odmisliš grafiko in zvok, smo že 10 takšnih iger imeli. Novost (če primerjamo starejše WW2 igre) so vojaki na tvoji strani, da se ne bojuješ sam. Ne rečem, da je COD5 igra slaba, daleč od tega.
To, kar je bilo predlagano, da bi igral na loosers side, bi pa verjetno bilo takšno vzdušje, da bi začel jokati zraven in padel v depresijo. Če tega ne bi bilo, bi bil špil crap, brez veze in brez zgodbe. Le zakaj? WW2, igraš pa na strani, ki zgubi?
Frontlines: Fuel of war. To igro bi nujno morali še malo spolirati pred izdajo. Nevertheless, obrnil sem jo ene parkrat, ker je tako kratka. Všeč so mi helihopterčki, ki jih razstreliš, ali pa streljaš z njim na daljinsko. Torej nekaj frišnega. Umetna pamet na tvoji strani je znosna. Na drugi pa niti ne morem oceniti, ker jih nisem opazoval, če se kaj organizirajo. Sem jih samo šical po UT tempo stlyle. Samo speaker zgodbe govori tako nezainteresirano, da bi mu mogli dati malo kokaina, preden je šel snemat. Heh, to je moj največji očitek igri... dobro zastavljeno zgodbo govori napol buden 19letnik - tako se meni zdi.
--
No, v kateri FPS igri, je bilo še kaj inovacij, nekaj drugačnega, novega. Spodobno za 2008? Co-op in MP igranje bi lahko rekel, da bi moral biti taken for granted. Kaj torej?
Skoraj res. Zraven so vedno desperate ww quoti, izboljšava se okolje, ampak če odmisliš grafiko in zvok, smo že 10 takšnih iger imeli. Novost (če primerjamo starejše WW2 igre) so vojaki na tvoji strani, da se ne bojuješ sam. Ne rečem, da je COD5 igra slaba, daleč od tega.
To, kar je bilo predlagano, da bi igral na loosers side, bi pa verjetno bilo takšno vzdušje, da bi začel jokati zraven in padel v depresijo. Če tega ne bi bilo, bi bil špil crap, brez veze in brez zgodbe. Le zakaj? WW2, igraš pa na strani, ki zgubi?
Frontlines: Fuel of war. To igro bi nujno morali še malo spolirati pred izdajo. Nevertheless, obrnil sem jo ene parkrat, ker je tako kratka. Všeč so mi helihopterčki, ki jih razstreliš, ali pa streljaš z njim na daljinsko. Torej nekaj frišnega. Umetna pamet na tvoji strani je znosna. Na drugi pa niti ne morem oceniti, ker jih nisem opazoval, če se kaj organizirajo. Sem jih samo šical po UT tempo stlyle. Samo speaker zgodbe govori tako nezainteresirano, da bi mu mogli dati malo kokaina, preden je šel snemat. Heh, to je moj največji očitek igri... dobro zastavljeno zgodbo govori napol buden 19letnik - tako se meni zdi.
--
No, v kateri FPS igri, je bilo še kaj inovacij, nekaj drugačnega, novega. Spodobno za 2008? Co-op in MP igranje bi lahko rekel, da bi moral biti taken for granted. Kaj torej?
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Berserker ::
Ja recimo crysis je prinesel kr nekaj svežine tisto vzdušje pa efekte, no vsaj zame. Sej če bikot nemec igral bi igral zavzemanje ozemlja do rusijeali pa tisto z singapurjom kot sem zgoraj omenil, no dokler so nemčija, japonska in italija zmagovale.
Klemzz ::
Enkrat pa morš u špilu tut grob konc met, ne vedno veselo sranje. Jst bi z veseljem igrau nemca.
dolenc ::
Ni čist res da se počutiš kot luzer, če igraš na strani poražencev.
Vietkong je recimo tak lep primer, misije lepo rešuješ, stalno zmaguješ(igraš na strani amerikancov). Ampak če potem proti koncu pogledaš si celo igro na obroke izgubljal.
Primer, si na neki misiji da obdržiš bunker nekaj časa in moreš preživet dok ne pride prevoz stran. Strlelaš jih k feferone in na koncu se ti uspe rešit, misija uspešna, ampak končni rezultat zgodbe je poraz, tako ob uspešnem reševanju misij izgubljaš del za delom, pa če ne premisliš niti ne opaziš :)
Vietkong je recimo tak lep primer, misije lepo rešuješ, stalno zmaguješ(igraš na strani amerikancov). Ampak če potem proti koncu pogledaš si celo igro na obroke izgubljal.
Primer, si na neki misiji da obdržiš bunker nekaj časa in moreš preživet dok ne pride prevoz stran. Strlelaš jih k feferone in na koncu se ti uspe rešit, misija uspešna, ampak končni rezultat zgodbe je poraz, tako ob uspešnem reševanju misij izgubljaš del za delom, pa če ne premisliš niti ne opaziš :)
Jst ::
>Ja recimo crysis je prinesel kr nekaj svežine tisto vzdušje pa efekte, no vsaj zame.
True. Nanosuit. Pa če odmislimo warhead (ker je zelo linearen proti predhodniku), zelo odprto okolico, kjer si vsak objective lahko napadel skoraj iz poljubne smeri s poljubnim načinom.
>Ni čist res da se počutiš kot luzer, če igraš na strani poražencev.
Ne, sploh nisem tega mislil. Zgodba, ki se jo pripoveduje zraven. Vemo, kako so potekale bitke, kje se je obrnilo, kdo je zmagal, kdo je zgubil. V cod5 speakerja, (sploh Kiefer S.) dajata nasprotne "vibracije;" rusi maščevanje, američani obup.
Igra, ki bi jo igral kot nemec. Torej kako bi šla zgodba? Hitler Jungend in veselje, kako bomo žide skenslali in imeli lebensraum. Veselje, ko fuhrer pride. Ponos. Zmagoslavje, ko osvobodimo še malo več lebensrauma. Primer nedepresivne zgodbe.
Vsi po svetu bi se zbunili, da je igra nacistična, da propagira nacizem,...
--
Primer zapleta za igro: bližnja prihodnost (da ni alienov in kaj jst vem kakih hudičev), US in EU se sklofata za neko tehnologijo. Ali pa: Južna Amerika se zorganizira v konkretno silo, ki ji vlada diktator in se sklofata US in južna amerika. (US očitno mora biti, dejstvo žal)
Zapletov za FPS kolikor hočeš, bolj izvirne, kot pa že prekuhana WW2.
*Damn!! Toliko se pogovarjam po anglešlo, da se mi čedalje večkrat zgodi, da se ne morem spomniti on-time določenih slovenskih besed in besednih zvez.
True. Nanosuit. Pa če odmislimo warhead (ker je zelo linearen proti predhodniku), zelo odprto okolico, kjer si vsak objective lahko napadel skoraj iz poljubne smeri s poljubnim načinom.
>Ni čist res da se počutiš kot luzer, če igraš na strani poražencev.
Ne, sploh nisem tega mislil. Zgodba, ki se jo pripoveduje zraven. Vemo, kako so potekale bitke, kje se je obrnilo, kdo je zmagal, kdo je zgubil. V cod5 speakerja, (sploh Kiefer S.) dajata nasprotne "vibracije;" rusi maščevanje, američani obup.
Igra, ki bi jo igral kot nemec. Torej kako bi šla zgodba? Hitler Jungend in veselje, kako bomo žide skenslali in imeli lebensraum. Veselje, ko fuhrer pride. Ponos. Zmagoslavje, ko osvobodimo še malo več lebensrauma. Primer nedepresivne zgodbe.
Vsi po svetu bi se zbunili, da je igra nacistična, da propagira nacizem,...
--
Primer zapleta za igro: bližnja prihodnost (da ni alienov in kaj jst vem kakih hudičev), US in EU se sklofata za neko tehnologijo. Ali pa: Južna Amerika se zorganizira v konkretno silo, ki ji vlada diktator in se sklofata US in južna amerika. (US očitno mora biti, dejstvo žal)
Zapletov za FPS kolikor hočeš, bolj izvirne, kot pa že prekuhana WW2.
*Damn!! Toliko se pogovarjam po anglešlo, da se mi čedalje večkrat zgodi, da se ne morem spomniti on-time določenih slovenskih besed in besednih zvez.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Jst ::
Jaz imam kar nekaj zamisli, kako poživiti FPS igre.
Prvi bi bil recimo full internet mode že v Single Campain. Namesto tvojih vojakov pravi ljudje, s tem, da bi recimo bilo 50 do 70% umetne pameti (Seveda, če human playerjev ne bi bilo, bi prevzel računalnik.), ki bi se res odzivala na trenutno dogajanje. Recimo bi sledili human playerje, jih pokrivali, itd... Story teller bi pač bil računalnik. V Cod5 so točke dovolj pogosto, da ne bi bilo problema, če umreš, pa še vedno naletiš na dovolj živih igralcev.
To bi zmanjšalo piratstvo in naredilo izkušnjo boljšo. Vendar Umetna Pamet nikjer ni temu dorasla in tudi če bi SW obstajal, dvomim, da bi to laufalo na današnih konzolah (in PCjih).
Druga stvar, ki mi pade na pamer je sicer bolj obrobna, ampak bi jo vseeno rad videl v FPSjih. Kako naj enostavno povem?... Da bi se igra prilagajala glede na tvoje sposobnosti. Če delaš same head shote, bi ti večkrat porinili sniperco v roke. Rad jurišaš in skačeš, ut style? Sure, vojaki bi sledili tebi in bi ti postal gonilna sila ali story teller. Si pička? Daljnogled v roke ter sporočaš enemy movement.
Sploh ne bi rabili spreminjati misij oz. levelov recimo v cod5.
Vsaj nekaj frišnega, neka spodbuda, da igro z veseljem še večkrat igraš/končaš. Če bom še enkrat na hardest šel igrat COD5, vem, da bo vse isto. Takisto pri Crysis.
Prvi bi bil recimo full internet mode že v Single Campain. Namesto tvojih vojakov pravi ljudje, s tem, da bi recimo bilo 50 do 70% umetne pameti (Seveda, če human playerjev ne bi bilo, bi prevzel računalnik.), ki bi se res odzivala na trenutno dogajanje. Recimo bi sledili human playerje, jih pokrivali, itd... Story teller bi pač bil računalnik. V Cod5 so točke dovolj pogosto, da ne bi bilo problema, če umreš, pa še vedno naletiš na dovolj živih igralcev.
To bi zmanjšalo piratstvo in naredilo izkušnjo boljšo. Vendar Umetna Pamet nikjer ni temu dorasla in tudi če bi SW obstajal, dvomim, da bi to laufalo na današnih konzolah (in PCjih).
Druga stvar, ki mi pade na pamer je sicer bolj obrobna, ampak bi jo vseeno rad videl v FPSjih. Kako naj enostavno povem?... Da bi se igra prilagajala glede na tvoje sposobnosti. Če delaš same head shote, bi ti večkrat porinili sniperco v roke. Rad jurišaš in skačeš, ut style? Sure, vojaki bi sledili tebi in bi ti postal gonilna sila ali story teller. Si pička? Daljnogled v roke ter sporočaš enemy movement.
Sploh ne bi rabili spreminjati misij oz. levelov recimo v cod5.
Vsaj nekaj frišnega, neka spodbuda, da igro z veseljem še večkrat igraš/končaš. Če bom še enkrat na hardest šel igrat COD5, vem, da bo vse isto. Takisto pri Crysis.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Mavrik ::
Prvi bi bil recimo full internet mode že v Single Campain. Namesto tvojih vojakov pravi ljudje, s tem, da bi recimo bilo 50 do 70% umetne pameti (Seveda, če human playerjev ne bi bilo, bi prevzel računalnik.), ki bi se res odzivala na trenutno dogajanje. Recimo bi sledili human playerje, jih pokrivali, itd... Story teller bi pač bil računalnik. V Cod5 so točke dovolj pogosto, da ne bi bilo problema, če umreš, pa še vedno naletiš na dovolj živih igralcev.
To je glih najslabše kar lahko narediš. Tisti, ki dejansko igramo SP špile, delamo to zato, da se nam ni treba ukvarjati z drugimi ljudmi, ki so v online FPSih ponavadi neprimerno bolj zabiti kot pa kerikoli AI. Prav tako je na tak način skoraj nemogoče pripovedovati neko zgodbo, saj se vedno najde eden, ki celo stvar pokvari. SP igre so kul zato, ker jo igraš na tak način kot ti hočeš in ni nekega froca, ki bi se drl "OMG! noob! kva delaš tak dolg?!?!?! daj preskočmo to jaz š strelt!!!!"
Pač zavedati se je treba, da ljudje, ki igrajo SP igre, le-te igrajo na drugačen način in tudi pričakujejo drugo od igre kot pa slepo nažiganje v prazno. S tega stališča so sicer zadnji SP FPSi precejšnje razočaranje, saj se skoraj vsi igrajo kot MP streljačina brez neke zgodbe in (pomembneje)immersiona. Izjema so morda Gearsi, ki pa niso glih FPS.
The truth is rarely pure and never simple.
dronyx ::
Kako so WW2 COD tipa igre v težavah govori že to, da imaš znotraj COD5 zombi mode. Naslednjič bodo dodali verjetno še kakšno dirkačino z tankci.
Jaz sem samo začel COD5 in po parih minutah mi je postal že dolgočasen. Problem je, da je trenutno izdanih tako veliko dobrih iger, da v bistvu COD5 težko pri meni konkurira ostalim.
Jaz sem samo začel COD5 in po parih minutah mi je postal že dolgočasen. Problem je, da je trenutno izdanih tako veliko dobrih iger, da v bistvu COD5 težko pri meni konkurira ostalim.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dronyx ()
Jst ::
Mavrik: Kaj pa, če sploh ne bi opazil, da je nekaj ljudi s teboj živih igralcev? SP v pravem pomeni besede, samo, da so vojaki na tvoji strani živi igralci. Checkpointi ti pa zagotavljajo, da se ne zgodi to, kar si opisal, da se odločijo "enga bomo pa glih tle spohali, huhu!11!1" Če pač ne pridejo do checkpointa, igraš z drugimi. Se sploh ne bi opazilo pri igranju.
In ravno ta SP mentaliteta, ki jo omenjaš, bi ti zagotovila boljšo izkušnjo, več prodanih licenc, manj piratstva. Res bi Production Testers in Quality Assurance ekipa delala triple time (v COD5 samo day in night shift), porabilo bi se več denarja, a pomoje bi se splačalo.
Priznam, kar sem prvo omenil je zelo težko tako implenetirati, da se izkušnja izboljša, a če je narejeno 100%, bi po mojem mnenju bilo enkratno. Koliko zatikov UP vojakov na moji strani sem videl med COD5? Uh, narobe obnjena osmica bi bila ravno pravšnja ocena. Ali pa, da vojaki počepnejo pred sodom, potem pa v ta sod nažigajo, namesto po sovragu.
To me 5 let nazaj ni motilo, a danes potrebujejo žanri eno šok terapijo. NUJNO!!!
In ravno ta SP mentaliteta, ki jo omenjaš, bi ti zagotovila boljšo izkušnjo, več prodanih licenc, manj piratstva. Res bi Production Testers in Quality Assurance ekipa delala triple time (v COD5 samo day in night shift), porabilo bi se več denarja, a pomoje bi se splačalo.
Priznam, kar sem prvo omenil je zelo težko tako implenetirati, da se izkušnja izboljša, a če je narejeno 100%, bi po mojem mnenju bilo enkratno. Koliko zatikov UP vojakov na moji strani sem videl med COD5? Uh, narobe obnjena osmica bi bila ravno pravšnja ocena. Ali pa, da vojaki počepnejo pred sodom, potem pa v ta sod nažigajo, namesto po sovragu.
To me 5 let nazaj ni motilo, a danes potrebujejo žanri eno šok terapijo. NUJNO!!!
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Berserker ::
Men je mel ofp dobro zgodbo pa tudi ko si igral rusa je blo fajn špilat kljub temu da izgubite vojno. Recimo en primer fps igre: recimo rusi napadejo ameriko(podobno kot v wordl in conflict) ti bi igral na obeh straneh in bi dogajanje lahko spreminjal( vrjetno bi tak igro nardili da bi bil amerij in pobijal ruse), potem lahk bi nardili da bi bil terorist, spodbudilo bi te pač to kr recimo tvojo družino pobijejo ameriji, pol bi se lahko odločal v igri ali boš kaj razstrelil ali ne nekako tak ko splinter cell da.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Berserker ()
Jst ::
Battlezone! Je kdo igral to igro? Prvi del sem menda šestnajstkrat obrnil. Ni nujno, da je vmes strategija, a kakšen koncept iz te igre tudi ne bi škodil FPSjem. Prvo kar mi pade na pamet: supply delivery.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Call of Duty: Black Ops (strani: 1 2 3 4 … 14 15 16 17 )Oddelek: Igre | 164250 (8748) | oo7 |
» | Call of Duty WWII (2017) (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Igre | 62474 (38292) | oo7 |
» | Call Of Duty 5 : World at War (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Igre | 109639 (86437) | mkonci |
» | Kaj je narobe s prvo svetovno?Oddelek: Igre | 2480 (1707) | Berserker |
» | Brothers in arms hell's highway (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Igre | 9153 (5499) | OmegaM |