» »

Big Bang vračilo/menjava artikla

Big Bang vračilo/menjava artikla

pozitron ::

Zanima me, če je možno v big bangu vrniti artikel po približno 10 dneh? Kupil sem samsung 245b in ni to to, kar sem pričakoval, čeprav mi je prodajalec za par sekund prikopil monitor preden sem ga kupil. Monitorju drugače nič ne fali, da bi bil za reklamacijo. Samo res sem razočaran nad vidnimi koti in backlight bleed-ingom, ter migetajočim stojalom. To sem ugotovil že po treh dneh in mi je žal, da nisem šel takoj tja. Monitor sem drugače kupil prek trajnika. Res me zanima, če bi se dalo zamenjati za kak drug artikel? Ima kdo kaj izkušenj s tem? Drugače imam vso embalažo in vse kar spada zraven, samo kabli niso več zapakirani.
  • spremenil: pozitron ()

Zheegec ::

Načeloma ne, je pa vse odvisno od tega, na koga naletiš tam :D
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

pozitron ::

Kupil sem v Celju. Se pravi, mogoče probam it vsaj vprašat. Verjetno bom tko izpadu največ kreten... Ti delaš v Celju Alien3001 :) ?

pozitron ::

Je pa en mrtev pixel, sam zaradi tega verjetno ne morem prosit za menjavo? Mislim, da mi je tut prodajalc reku, da ma samsung 17 mrtvih pikslov policy :(

Pa sem hotu vzet NEC-a 20" S-IPS. Spet rinu z glavo čez zid za 4" in 100 eur ;(

kmetek ::

ne moreš - strgane vrečke, vidi se uporaba in pa trajnik...drugič kupuj preko interneta.

ljudje ne razumete, da računalništvo niso cunje in obutev >:D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kmetek ()

ales85 ::

Čeprav a ni pri Samsungu s temi mrtvimi pixil tako, da če je prvi razred je toleranca 0 mrtvih pixlov? Ko sem sam kupil LCD dobra 3 leta nazaj sem nekaj bral o tem in je bilo dosti o tem napisanega.

Klik 1
Klik 2

OZZY ::

T U K A J imaš vse lepo razloženo. Pač kok sub ali dead pixlov velja za posamezno velikost si lahko sam izračunaš..dead pixel šteje za 3 subpixle...pol pa računaj...
Go with the flow.

Ted ::

Pokliči v trgovino oz. pojdi tja osebno, če imaš korektno lepo embalažo in boš le zamenjal artikel za drugega ne bi smelo biti težav.
Mah...

pozitron ::

ljudje ne razumete, da računalništvo niso cunje in obutev

Težko, tam v trgovini kaj primerjaš, ko je vse priklopljeno analogno ter na razdelilc, pri resoluciji 1280x720. Ter stojalo razstavnega modela je bilo čist vredu.

Hvala vsem, bom šel v pon. vprašat. Zgubit tko nimam kaj.

steev ::

Zarat tega pa zetežiš trgovcu, da ti ga priklopi direktno na dvi. Meni so bili trgovci v BB vedno v redu.
:|

pozitron ::

Res je, tisti prodajalec ko sem kupoval je bil zelo vredu in ustrežljiv + videti je bilo, da ve o čem govori. Upam, da niso samo prijazni ko kaj kupujemo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: pozitron ()

Pesimist ::

Tak kot ti je Alien reko. Odvisno na koga naletis. V BigBangu sem kupo Samsung 215TW pa so ga nazaj vzeli po enem tednu. Potem sem pa kupo prenosni DVD player ki je bil pokvarjen pa niso hteli denarja vrnit oz so ga kr hteli na servis poslat ceprav so meli se samo razstavni model. Nekako sem se zmeno da sem razstavnega te dobo ki pa je bil celi posoban. Tega sem potem tudi htel vrnit in dobit denar nazaj ker so zvocniki cvilili, sicer pri vseh modleih pa vseeno niso hteli dati denarja. Menjava je bila le opcija a nic niso meli vec.

Zdaj sem pa se odlocno da se samo preko neta kupujem taksne stvari kot monitorji, torej kar ma lahko malo vizualno napako.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Pesimist ()

Chessman ::

Zakaj kupovati preko interneta??

Vsi pravijo zato ker lahko vse vrneš.

Edina razlika med internetom in navdno trgovino je ta da je rok za reklamacijo drugačen. Internet 15dni drugače 8. Tudi v trgovini lahko vrneš kupljeno, žal trgovci tega ravno ne delajo najraje. Ker pač kupci ne vejo točno kaj so njihove pravice. Prav tako kupci nočejo vedeti kaj so njihove dolžnosti. Skratka predmet katerega vrneš mora biti v originalni embalaži, Če embalaža ni v originalni obliki pa lahko trgovci začnejo odbijati od vrednosti izdelka, ker pa noben ne bo vrnil nazaj nekaj in da bi potem dobil manj kot je zato plačal in da zaradi tega ne pride do komplikacij je pač za trgovca najlažje da predmeta ne vzame nazaj. Ista pravila veljajo za internetno trgovino, kjer pa ponavadi toliko ne komplicirajo in pač predmete vzamejo nazaj, čeprav bi lahko zato zahtevali odškodnino.
Vse skupaj je pač dobra volja trgovca in odnos z katerim stranka pride do njega zaradi vračila.

V tem istem roku je trgovec tudi dolžan zamenjati napravo za drugo identično če se je le ta pokvarila. V primeru da je ne more zamenjati lahko ponudi stranki drugi model naprave, katere stranka ni dolžna vzeti. V tem primeru ji mora vrniti kupnino. Po preteku 8(15) dnevnega roka pa je trgovec dolžan stranki zagotoviti da predmet preide v roke servisa, kateri mora potem vrniti v roku 45dni. Če v tem roku napake ne more odpraviti je stranka upravičena do nove naprave, ali vračila kupnine.

Zheegec ::

Chessman - za blago z napako (!!) lahko uveljavljaš stvarno napako. V roku 6 mesecev od nakupa je na strani trgovine, da dokaže, da izdelek nima stvarne napake. Lahko zahtevaš menjavo za nov artikel, popravilo, ali vračilo kupnine, trgovina ima 8 dni časa, da reši tvoj zahtevek!
Za blago brez napake pa je kakršnakoli menjava ali pa karkoli drugega samo DOBRA VOLJA trgovine, saj bi izdelek lahko pred nakupom pogledal (imaš pravico po zakonu).

[popravek - 6 mesecev ja :) ]
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zheegec ()

SepoX ::

Alien, naj te popravim, za stvarno napako kupcu do 6 mesecev ni potrebno nič dokazovat - 37b člen, 3 odstavek ZVPot.

Ostalo pa drži. Izbijte si iz glave teh 8 dni, če z izdelkom ni nič narobe.

kmetek ::

spet klamfate teh 8 dni pri nakupu v trgovini.....veliko ljudi nonstop pride v trgovino in stoka "sej lahko zamenamo v 8 dneh"....res vse na giljotino. :\

http://www.uvp.gov.si/si/za_potrosnike/...

Zamenjava blaga brez napake

Blago brez napake je mogoče zamenjati ali vrniti le ob soglasju prodajalca!

Prodajalci so največkrat pripravljeni zamenjati blago brez napake, če zaradi zamenjave nimajo škode oziroma so pripravljeni priznati potrošniku dobropis, skoraj nikoli pa niso pripravljeni vrniti kupnine in tega niti niso dolžni storiti razen v primeru, če je to prodajalec obljubljal.

Potrošnikom svetujemo, da pred vsakim nakupom dobro premislijo še posebno, če niso prepričani, da jim bo kupljeni izdelek ustrezal po velikosti, barvi ..., ali če izdelek kupujejo za darilo.

Napačno je razumevanje potrošnikov, da lahko zato, ker so si premislili, blago brez napake vrnejo v 8 dneh in zahtevajo vračilo kupnine.
Blago brez napake lahko potrošnik vrne v 15 dneh brez navedbe razloga v primeru, če sklene pogodbo na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov = INTERNETNA

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kmetek ()

lopov ::

Kaj pa v primeru slusalk, taksnih k si jih vtaknes v uho, za mp3 playerje in podobno?

Kupoval sem ravno v BB in je vecina embalaze tako narejene, da ne mores odpakirati in preskusiti ne da trajno poskodujes embalazo. Ravno pri tovrstnih slusalkah sem se ze "nategnil" in sem zato zelel zadevo pred tem sprobati. Prodajalki sem povedal kaj zelim in je dejala, da je edini mozen nacin da kupim -- embalaze ne bo sla odpirat.

Pol je sledila smesna situacija, da sem vzel slusalke, sel na blagajno in placal, odprl embalazo in sprobal. Zvok katastrofa, tko da sem vzel naslednje, sel spet na blagajno, vrnil prve, vzel druge (katere so hvala bogu bile oz. so se vedno super) in celo dobil nekaj denarja nazaj (prve so bile drazje).

Vem da sem imel sreco, samo pri taksni zadevi tisto, da imas pred nakupom moznost artikel preskusiti v tocno tem primeru ne drzi. Seveda, hvala vsem ki so mi sli na roko in mi omogocili, da sem naredil zamenjavo artikla, kateri je bil cisto OK, le da meni ni ustrezal 8-)

AlexP ::

Se vidi, da je Slovenija še vedno balkansko zaostala kar se tiče možnosti vrnitve artikov nazaj v štacuno. V Ameriki lahko na primer vrneš računalnik še en mesec po nakupu in ti vrnejo denar, no questions asked. Noben te ne bo v glavo jebal.

kmetek ::

Čisto prav je tako, folk se preveč izmišljuje. Računalniška roba ni izposoja knjig za 1 mesec, mislim halo :\

AlexP ::

Torej po tvoje je probelm v folku, ki se ga še vedno držijo balkanske manire, ker gledajo na celotno svtar kot sposoja.... Ne vem no, v ameriki vračilo robe funkcionira(zaradi hude konkurence med trgovskimi verigami ala best buy, jack-in-the-box,circuit city...), v sloveniji pa ne.

opeter ::

Tisto je nekaj drugega... 30-day money back guarantee. Tega celo v EU-ju zelo težko najdeš.
Razen, če kupuješ online in še to povečini programsko opremo.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Zheegec ::

EU ima napačno filozofijo glede tega. Pri nas ima potrošnik hude pravice glede servisa, servisi morajo zagotavljati rezerve dele še blazno dolgo časa, dejansko vsi artikli imajo 2 leti garancije za stvarne napake... Zato so pri nas stvari dosti dražje kot v USA, kjer imajo to dosti bolje urejeno.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

pozitron ::

Danes prišel v big bang, razložil situacijo. Prodajalec je samo rekel "če je monitor nepoškodovan". Sem rekel, da je tak kot nov in da imam vse kar spada zraven in ni bilo problema za menjavo. Nobenih vprašanj, nič. Res neverjetna prijaznost in ustrežljivost. Presenečen in vesel sem se odpravil po monitor zapakiral , čez pol ure pa sem bil lastnik NEC 20WGX2PRO 20''. Samsung se je v tem tednu pocenil iz 444 eur na 420 eur. Pa so mi vseeno upoštevali vrednost 444 eur in še prenesli so mi "se zgodi" garancijo iz samsunga na neca. V 10 minutah sem opravil vse.

Res super, ne morem prehvalit big bang. Tako, kot je bil prodajalec prijazen in ustrežljiv ko sem kupoval je biu tudi sedaj, ko sem imel težavo.

Kmetek, tega verjetno v comtronu ne poznate :|

U glavnem THUMBS UP za big bang.

Nec pa itak trga zdej S-IPS.

Ted ::

Sem ti rekel, v Big Bangu se res potrudijo za kupca. Comtron pa, no, recimo da ne kupim še USB ključa ne več pri njih.
Mah...

pozitron ::

Dobro dam sem odprl temo in dobil motivacijo od komentarjev. Ker meni se je tut malo verjetno zdelo, da bi mi po 11 dneh menjali. Res "Beseda ni konj" :D

kmetek ::

imajo pač drugače urejeno, trajnik ti ni storniral? potem mu zaloga ne štima, edino če bo zamenjave delal...račun boš imel pa za prejšnji lcd, a ne?

lahko se k meni oglasiš davidx300 pa ti pokažem ustrežljivost :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kmetek ()

pozitron ::

Ne, račun sem dobil drug za NEC-a, isto z garancijo "se zgodi". Trajnik je pa rekel, da nima veze.

Nevem kam cilaš kmetek z ustrežljivostjo. Nisem tiste sorte... >:D

kmetek ::

Jah čudno imajo potem, fajn zate...če se trajnik dela se mora stornirat in tebi prvo plačilo vrniti in potem na novo narest, edino če je našel tak LCD, ki je podoben znesku in bo samo menjavo delal ti boš pa plačeval tiste obroke ob pogodbi.....hehe, ne skrbi tudi jaz nisem >:D

Čeprav ti je dal nov račun za NEC-a? Torej ti je 2x račun dal....jah nekak imajo poštiman, pač eni lažji eni težje :P

pozitron ::

Maš prav kmetek. Račun je res samo eden, ampak vpisana sta oba, samsung 245b (-1) pa pač cena in nato še Nec (1) u glavnem vse je označeno. Sej važno, da sem mel srečo pa, da se me je usmilil.

Zheegec ::

Joj, Kmetek, kako imate pa tam v Comtronu to urejeno >:D

Saj pravim, odvisno je od prodajalca, v večjih trgovinah so v glavnem ustrežljivi, v manjših pa manj. Veliko pa pomaga, če imaš normalen pristop, ne pa da "zahtevaš". Drugače pa glede kredita ni problem, se pač znesek na kreditu računa kot gotovina, vrnjeni monitor se odšteje, potem se pa samo doplača/vrne razliko do drugega monitorja. Račun je seveda za novi monitor.

Ti je pa glede "se zgodi" naredil super uslugo, če ga boš pohvalil pri nadrejenih jim tega ne omenit :D
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

pozitron ::

Hehe, sej pravim, res je vse izpadlo super, zelo vesel. Same pohvale.

Mogoče je pa tut to pomagalo, ker sem vzel dražji monitor? To sem pa takoj omenil v pogovoru za katerega bi menjal, če bi se dalo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: pozitron ()

Tilen ::

spet klamfate teh 8 dni pri nakupu v trgovini.....veliko ljudi nonstop pride v trgovino in stoka "sej lahko zamenamo v 8 dneh"....res vse na giljotino. :\

Nazadnje se mi je dogodilo, da je bila miška, katero sem kupil v BB nekompatibilna z mojo podlogo. Na podlagi iz belega papirja je delovala BP in so mi jo v BB tudi brez problema zamenjali oziroma napisali dobropis [bone] za 80€, čeprav je bila "napaka" dejansko na moji strani. Šel sem tja, povedal/razložil situacijo in se je dalo dogovorit brez najmanjšega problema. Embalaža je bila BP, le CD, ki je bil v tisti PVC vrečki sem moral raztrgat, ker sem optimist še probal delovanje z original gonilniki vendar brez uspeha. Vse pohvale BB [MB].
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

kmetek ::

alien: tko je kaj češ nismo vsi enaki. Se pa strinjam glede pristopa, če je sogovornik OK pa lepo na normalen ton pove itd se da zmeniti, saj smo civilizirani ljudje :)

marestrnad ::

če z izdelkom nisi zadovoljen ga lahko v osmih dneh od dneva nakupa zamenjaš

varstvo potrošnikov

kmetek ::

wrong.

Utk ::

Vrneš ga najbrž lahk, samo denarja pa ni nujno, da boš dobil :)
V bistvu, take izdelke lahko vrneš tudi meni, sploh ni problema.

black ice ::

če z izdelkom nisi zadovoljen ga lahko v osmih dneh od dneva nakupa zamenjaš

varstvo potrošnikov


Saj je napisal ZAMENJAŠ. Večinoma tako ali tako denarja ne boš dobil - razen dobropisa.

bluefish ::

odvisno od dobre volje trgovine.
Sam sem enkrat v BB vrnil nek kabel in sem v zamenjavo dobil vrednostne bone. V nekem drugem primeru pa sem dobil vrnjen denar, ker sem stvar prinesel nazaj že čez kakšno uro v neodprti embalaži.

Utk ::

Ampak tu se ne menimo o dobri volji trgovine. Človek pravi, da je to v zakonu o varstvu potrošnikov.

bluefish ::

sem ga sedajle pregeldoval in na hitro nisem našel tega določila.

Utk ::

Ker ga ni. Razen pri kataloški prodaji.
Vseeno je pa to velik plus za trgovino.

Ted ::

Ga tudi ni. V BB je kolikor vem politika, da če še isti dan vrneš artikel bi ti naj vrnili denar.
Mah...

marestrnad ::

Joj ste pametni

V trgovini delam ze 8 let. Pač če stvar ne dela jo vrneš. Zato pa so računi

Na računih piše

menjava blaga v osmih dneh od dneva nakupa v original nepoškodovani embalaži

Zamenjaš za drug izdelek ali isti izdelek

Je pa res da 90% prodajalcev ne pozna zakonov. Zakon je narejen za potrošnika ne pa za trgovca

Moraš biti pa tudi malo tečen

Denar se ne vrača drugače bi hodil od trgovine do trovine kupoval stvari vračali bi mi denar a Še vedno bi obračal tistih mojih 400 evrov

Ne Živimo več v osemdesetih:) [:)

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Čaki malo, če ne dela? In kako bo embalaža nepoškodovana, če stvar odpreš? In to piše na vašem računu, ne pa v zakonu.

marestrnad ::

A ti mogoče embalažo ko vzameš ven izdelek raztrgaš do maksimuma, stiropor stlačiš u prafaktorje;) kot petletni otrok:d

Enostavno in sigurno odlepiŠ selotejp. Brez trganja Škatle. MoraŠ biti pri vsaki stvari previden saj ne kupujeŠ stvari za 1 dan.

K nam v trgovino so padalci po dveh dneh izdelke nosili tudi v lidlovih vrečkah
pa sem si sam pri sebi mislil-pa saj u pičku mater neŽivimo več u jugoslaviji.

Pač če si pregnan mal popizdiŠ napiŠeŠ pritoŽbo reečes da jih boŠ dav v cajtng

MoraŠ bit maksimalno tečen;((

Zgodovina sprememb…

  • polepsal: Zheegec ()

Utk ::

Dej si poglej kaj si napisal in narisal, pa potem to primerjaj s petletnim otrokom. Sploh nimam pojma kaj si hotel povedat.
Sej se vidi, da delaš v trgovini, se sploh ne čudim.
Če je stvar pokvarjena, seveda lahko vrneš, če ni, se pa lahko fučkaš.

marestrnad ::

Če stvar ne deluje jo greŠ pač zamenjat

Kabli ipd
Škatla, stiropr
garancijski list

Jest grem jutr zamenat samsunga245b

Zgodovina sprememb…

  • polepsal: Zheegec ()

Utk ::

Pa tu se ne menimo o tem, če stvar ne dela. Če ne dela, je vsakemu butcu jasno, da jo lahko zamenja. Pa ne v 8 dneh, ampak kadarkoli v garanciji, ali pa še kaj čez, odvisno od tega kaj je narobe.

Zheegec ::

Pa tolikokrat se nekaj napiše, pa še vedno vsak govori nekaj po svoje.

Pri nakupu v fizični trgovini NIMAŠ nobene pravice do ničesar. Če zadeva deluje, lahko trgovina;

- te odjebe
- ti izda dobropis
- zamenja
- vrne gotovino ali celo odbije nek %%% pri vračilu, če se s tem strinjate

Dejansko lahko naredi kar koli, nimaš pa pravice nič zahtevati. Sploh, če je odprta embalaža, ali pa se gre za kakšne bolj kompleksne zadeve (prenosnik,...) se dostikrat zadeve ne vzame nazaj.

Če se gre za nedelujoč artikel pa lahko uveljavljaš stvarno napako in zahtevaš vračilo kupnine, kar ti mora trgovina ugoditi v 8 dneh!
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

marestrnad ::

Je pa nekej trgovina te ne odjebe kar tako ker se zelo borijo za stranke

Zgodovina sprememb…

  • polepsal: Zheegec ()


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Vrniti blago v 8 dneh nakupa? Pravice kupca? (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
5323461 (14843) RejZoR
»

Reklamacija blaga v roku 8. dneh (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
9113806 (10982) miha555
»

Povsem nov laptop.. na servisu že več kot 1 mesec. (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
887463 (6053) Zheegec
»

Mrtev pixel pri novem računalniku.....

Oddelek: Pomoč in nasveti
152571 (2218) Zheegec
»

Vračilo ali zamenjava izdelka brez napake (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
5817500 (15620) >>><<<

Več podobnih tem