» »

Resnična Resničnost: Linux

1 2
3
»

techfreak :) ::

Očitno nekateri le vedo, kaj je uporabno (OpenGL).
Sploh pa, kje bi bila fora MSja, če bi druge konzole uporabljali DirectX?

2. Če že delajo igre za konzole v OpenGL, zakaj potem ne morejo še za pcje kaj takšnega skupaj spraviti?

OmegaBlue ::

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity.

Zgodovina sprememb…

ozbolt ::

quote:
Originally posted by nehalem:
I think both the PS3 and the Wii use a version of OpenGL.



Not quite. PS3's OS uses PSGL, which is a customized version of OpenGL ES. Wii's graphics API is similar to Gamecubes, which, in turn, is OpenGL like I believe, but is not OpenGL (it's something completely different). OpenGL like means that Wii/Gamecube's graphics API behaves like OpenGL (setting the viewport, the rendering state machine, etc..)

Minor nitpick: When talking about OpenGL and DirectX comparisons, you compare OpenGL to Direct3D, not to the entire DirectX API.

360 has a Direct3D like API derived from Direct3D.

Kopirano z nekega foruma.

BigWhale ::

"Minor nitpick: When talking about OpenGL and DirectX comparisons, you compare OpenGL to Direct3D, not to the entire DirectX API."

To smo ze stokrat povedali.

Stoenkrat.

smihael ::

Vlady, a si ti zm....

Na "buggy" Qtju je narjen Google Earth, Photoshop Imege Viewer, mal si uradnos stran poglej

BigWhale ::

Saj, jaz se vedno cakam na Vladijeva step-by-step navodila, ki pokazejo vsak pet Qtjevih bugov.

Glede na to, da jih je tolk, bi morala biti ta naloga trivialna. Preden jest keks napisem...

hamax ::

A se meni samo zdi, ali spet cakamo na Vladija :D

Vlady ::

Vlady, si zdrav?

klik!
Si zdrav ti? Wiki nikjer ne omenja openGL-a. Kar dobro si preberi. Komu boš verjel, enemu overview-u ali wikiju?
Uporablja neko okrnjeno oz. predelano verzijo openGL-a, ki pa to ni več openGL. Pač ker je open in zastonj, so ga vzeli in pošteno predelali.
"Lotereya - naibolee točnyj sposob učeta količestva optimistov"

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vlady ()

poweroff ::

In če je pod GPL morajo kodo vrniti skupnosti. Ha!
sudo poweroff

Mavrik ::

Bo skupnost izjemno vesela kode v PS3 ASMju, da cela zadeva sploh lahko dela :P
The truth is rarely pure and never simple.

Stipex ::

PS3 sicer ne uporablja ravno OpenGL(2). Za izrisovanje uporablja PSGL, ki pa je modificirana verzija OpenGL ES 1.

BigWhale ::

In če je pod GPL morajo kodo vrniti skupnosti. Ha!


OpenGL ni pod GPL.

talmai ::

Well, OpenGL ES je "subset of OpenGL".

A ne bi blo to neumno, da bi šli vse z nule pisat?
PSGL ni OpenGL, je pa derivat njegovega okrnjenega derivata.
"Bit je kot določna popolnoma nedoločna." (M. Heidegger)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: talmai ()

Mavrik ::

Kompliment ja. Ker je tolk dost alternativ zunaj :D
The truth is rarely pure and never simple.

Vlady ::

Well, OpenGL ES je "subset of OpenGL".

A ne bi blo to neumno, da bi šli vse z nule pisat?
PSGL ni OpenGL, je pa derivat njegovega okrnjenega derivata.

Ja samo PSGL je 10x boljši in močnejši kot navaden openGL, lahko se primerja z DX10, če ga celo ne prekaša ponekod. Poleg tega pa PS3 večino dela preloži na HW, medtem ko pri openGL določene stvari še vedno dela SW. PS3 ima tudi drugo arhitekturo procesorja.
Naj še 1x napišem: openGL ni za igre, še posebi če je potreba po lepi hudi grafiki. Tisto kar je portano je že staro, in tud grafika ni ne vem kako huda.
"Lotereya - naibolee točnyj sposob učeta količestva optimistov"

talmai ::

Se čist strinjam, da je PSGL boljši, sej bi blo čudn če bi šli OpenGL derivat in nardil kej slabšega (doh). Ne more se primerjat z DX, lahko se kvečjemu z Direct3D (glej zgoraj). In tudi neumno bi bilo, če PSGL ne bi izkoriščal HW (halo?), sploh ker je hardware jako močan in ker je zadeva embedded.

Don't you get it? OpenGL ni consumer product za lene developerje. Je osnova, na kateri lahko potem gradijo ubijalske rendererje, tisti, ki to pač znajo in se tega lotijo.

Biješ se z mlini na veter. Jest sploh ne pravim da DX sux. Očitno ima v svoji ciljni publiki sposobne in zveste razvijalce (iz končnih izdelkov, ki jih uspejo v DXu narest).
"Bit je kot določna popolnoma nedoločna." (M. Heidegger)

WhiteAngel ::

@Vlady: Vidim, da pravzaprav še nisi delal zares v Qt-u, zato ne trosi neumnosti.

Stipex ::

Vlady...
Nekdo, ki se zares spozna na to področje ne bo konstano pisal primerjave DirectX in OpenGL ampak Direct3d in opengl. Tudi po načinu izražanja zelo dvomim v tvojo strokovnost.

preem ::

Internet troll is a troll.

smihael ::

Internet troll is a troll. It is!
1 2
3
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Igre na Linuxu še vedno počasnejše kot na Windows (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Igre
7623117 (18766) MrStein
»

Privzeta namestitev Ubuntuja brez Flasha (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Operacijski sistemi
9219170 (17023) Icematxyz
»

ReactOS začenja znova

Oddelek: Novice / Ostala programska oprema
234283 (3124) poweroff
»

Rusija bo razvijala svoj operacijski sistem (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Operacijski sistemi
7310402 (6696) cryptozaver
»

Spet Linux vs Linux vs Linux vs Windows ... malo bolj podrobno

Oddelek: Operacijski sistemi
372068 (1492) Jst

Več podobnih tem