Prijavi se z GoogleID

» »

Igre na Linuxu še vedno počasnejše kot na Windows

strani: 1 2 »

phantom ::

Kakšnih 5 let nazaj sem delal primerjavo med Eclipse in VS 2008 in 2010. Eclipse je imel veliko boljše barvanje kode, boljšo refaktorizacijo in zaneslivejši intellisense. Kljub temu, da je bil na VS 2008 inštaliran VisualAssist. Zootflyev engine (~240.000 SLOC) se je v VS odpiral cca. 2 minuti in intellisense skoraj v polovici primerov ni deloval (pravilno). V Eclipse se je odprl v 10 s in intellisense ter refaktorizacija sta delovala 100 %.

IDE-ji na Linuxu so čisto retardirani, ne znajo sprintat vsebine std::vector<std::string>, kaj šele std::unordered_map<std::string, int>!
~
~
:wq

FX6300B ::

MrStein je izjavil:

In kaj je bistvo tega sestavka?
Ne šteka, čeprav v bistvu ja.
Igre bi tekle, ampak ne.
Lahko bi bile dobre, ampak niso.
Drajveri enako.
Ampak rulz!
???


chrome, šteka niti podrazno ne razen če imaš računalnik iz kamene dobe in če uporabljaš ubuntu z unity-om
igre bi lahko tekle, nekatere tečejo druge ne zaradi razvijalcev in grafičnih driverjev, ostalo je ok
veš drugače tisti ki uporabljamo linux ne igramo samo igric, pač pa prosti čas uporabimo kako drugače,
in pa velika prednost linuxa je da si bolj prost, lahko modificiraš cel sistem, lahko narediš svojo distibucijo, pri windowsih pač ne.

in pa btw če ti na kompu linux šteka, windowsi vrjetno sploh ne bootajo
May the force be with you!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: FX6300B ()

FireSnake ::

phantom je izjavil:

Kakšnih 5 let nazaj sem delal primerjavo med Eclipse in VS 2008 in 2010. Eclipse je imel veliko boljše barvanje kode, boljšo refaktorizacijo in zaneslivejši intellisense. Kljub temu, da je bil na VS 2008 inštaliran VisualAssist. Zootflyev engine (~240.000 SLOC) se je v VS odpiral cca. 2 minuti in intellisense skoraj v polovici primerov ni deloval (pravilno). V Eclipse se je odprl v 10 s in intellisense ter refaktorizacija sta delovala 100 %.

IDE-ji na Linuxu so čisto retardirani, ne znajo sprintat vsebine std::vector<std::string>, kaj šele std::unordered_map<std::string, int>!


Taki, ki še sistema ne znajo admninistrirat težko dajo objektivno oceno.
2 minuti? Zanimivo, meni ga odpre v parih sekundah (SSD + i7). Tudi prej, ko sem imel še HDD mi ga ni odpiralo 2 minuti.
Jaz se ne mislim tukaj "prepucavat" in naštevati podrobnosti. Uporabljal sem in eno in drugo in si ustvaril svoje mnenje - ki ga, čez noč, verjetno ne bom spremenil.

Se mi zdi enako, kot trditve, da so driverji od AMDja zanič. Zakaj pa eni nikoli nimamo težav (da ne bo pomote, enako bi rekel za zelene, ker sem tudi imel njihove kartice - ampak so črno zeleni bolj na udaru)?
"In The Sound Of Silence Time Is Standing Still"
Poglej, in se nasmej ----> www.vicmaher.si ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: FireSnake ()

andrejus ::

ah linux in windows in mac za službo,
play station in xbox in wiii za igro.
najmanj preglavic.

zadovoljen uporabnik linuxa, windowsa & playstationa

CoolBits ::

Zakaj nebi k igri kar priložili za njo optimiziran linux ali še bolje, igro bi poganjal kar z DVD-ja z naloženimi samo nujnimi gonilniki?
Brez ostalega OS sranja naloženega, bi ostalo tudi precej več resourcev za samo igro...
Zakaj nujno windows ali drug OS zadaj? Ok za telefone in tablice razumem...

Mavrik ::

phantom je izjavil:



IDE-ji na Linuxu so čisto retardirani, ne znajo sprintat vsebine std::vector<std::string>, kaj šele std::unordered_map<std::string, int>!



Rekel sem "GDB". Ne "IDEji". Vsaj preberi sporočilo preden se spravljaš žalit. Zanimivo da si gladko ignoriral vse kar sem napisal o build sistemu ter profilerjih ki so zelo kritični za razvoj iger.

CLion je drugače bistveno boljši od Eclipsa na Linuxu, sam se oba davita na C++14, kar je kar problem. (Tu je sicer VS2015 precej slabši zaradi slabše podpore v MSVC).
The truth is rarely pure and never simple.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mavrik ()

ahac ::

Btw.
Saj na Xboxu pa Playstation tudi ni Visual Studia... ali karkoli drugega...
So pa igre. :P



CoolBits je izjavil:

Zakaj nebi k igri kar priložili za njo optimiziran linux ali še bolje, igro bi poganjal kar z DVD-ja z naloženimi samo nujnimi gonilniki?
Brez ostalega OS sranja naloženega, bi ostalo tudi precej več resourcev za samo igro...
Zakaj nujno windows ali drug OS zadaj? Ok za telefone in tablice razumem...
Bi rebootal in se logiral notr vsakič, ko bi menjal igro?
Pa vsakič bi moral sigurno inštalirat še kakšne driverje, itd.
Potem rabiš voice chat software in podobne stvari...

V bistvu bi izgubil nekaj glavnih prednosti PCja pred konzolami.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

FireSnake ::

CoolBits je izjavil:

Zakaj nebi k igri kar priložili za njo optimiziran linux ali še bolje, igro bi poganjal kar z DVD-ja z naloženimi samo nujnimi gonilniki?
Brez ostalega OS sranja naloženega, bi ostalo tudi precej več resourcev za samo igro...
Zakaj nujno windows ali drug OS zadaj? Ok za telefone in tablice razumem...


Mislim, da za to, ker bi hardver v tem primeru bil "mrtev".
Hardver mora bit sposoben delat čim več stvari ...
"In The Sound Of Silence Time Is Standing Still"
Poglej, in se nasmej ----> www.vicmaher.si ;)

Mavrik ::

ahac je izjavil:

Btw.
Saj na Xboxu pa Playstation tudi ni Visual Studia... ali karkoli drugega...
So pa igre. :P


Maš pa dobra (oz. solidna, odvisno od platforme) razvojna okolja ZA razvijanje za konzole, kar je point ki si ga zgrešil. Ni fora v tem kaj je NA platformi, ampak koliko težav ti razvijanje za platformo prinese. Razvoj za Linux je zadnje čase postal lažji ker ti je dovolj da ciljaš Debian in pankrte da pokriješ večino populacije, ampak driverji za 3D so v celoti grozen mess pa še niti do zvoka nismo prišli :)
The truth is rarely pure and never simple.

phantom ::

Mavrik je izjavil:

phantom je izjavil:



IDE-ji na Linuxu so čisto retardirani, ne znajo sprintat vsebine std::vector<std::string>, kaj šele std::unordered_map<std::string, int>!



Rekel sem "GDB". Ne "IDEji". Vsaj preberi sporočilo preden se spravljaš žalit. Zanimivo da si gladko ignoriral vse kar sem napisal o build sistemu ter profilerjih ki so zelo kritični za razvoj iger.

CLion je drugače bistveno boljši od Eclipsa na Linuxu, sam se oba davita na C++14, kar je kar problem. (Tu je sicer VS2015 precej slabši zaradi slabše podpore v MSVC).

Saj prikazano debugiranje na GDB laufa. Kaj to misliš, da večina ljudi iz CLI uporablja GDB? Pa tudi tam dela:
Reading symbols from ./a.out...done.
(gdb) start
Temporary breakpoint 1 at 0x400ab6: file test.cc, line 6.
Starting program: /home/davorin/Razvoj/test/a.out 

Temporary breakpoint 1, main () at test.cc:6
6         std::vector<std::string> v = {"Tudi", "v", "CLI", "dela"};
(gdb) n
7         return 0;
(gdb) p v
$1 = std::vector of length 4, capacity 4 = {"Tudi", "v", "CLI", "dela"}
(gdb)


C++14 ti v QtCreatorju perfektno dela, ker uporablja Clanga za parsanje in barvanje sintakse. Tudi KDevelop mislim, da že ima Clang-based parser.

Za VS 2008 sem rekel, da se je s solutionom odpiral 2 minuti, prazen VS se je seveda hitreje naložil. Pa nisem samo jaz imel teh težav, sodelavec je šel vmes na čik, vsakokrat, ko je VS zagnal. Ne glede na optimiziranost računalnika, to še vedno ne meče dobre luči na VS, če se je isti projekt v Eclipsu naložil 20x hitreje in intellisense deloval veliko bolj zanesljivo.
~
~
:wq

Mavrik ::

Not daj še `std::unordered_map` ko nosi pointerje ali karšnokoli strukturo v kompleksnih projektih.

Aja pa torej praviš da VS v resnici nisi niti uporabljal in si mel samo sodelavca? :)

Ej pa spet si zignoriral cel point okoli profilerjev, build sistema in vsega ostalega :)
The truth is rarely pure and never simple.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mavrik ()

phantom ::

Ne boš verjel, tudi to dela!
(gdb) start
Temporary breakpoint 1 at 0x400efa: file test.cc, line 7.
Starting program: /home/davorin/Razvoj/test/a.out 

Temporary breakpoint 1, main () at test.cc:7
7         std::unordered_map<std::string, std::vector<int>> v = {{"Tudi", {1}}, {"to", {1, 2}}, {"dela", {1, 2, 3}}};
(gdb) n
8         return 0;
(gdb) p v
$1 = std::unordered_map with 3 elements = {["dela"] = std::vector of length 3, capacity 3 = {1, 2, 3}, ["Tudi"] = std::vector of length 1, capacity 1 = {1}, 
  ["to"] = std::vector of length 2, capacity 2 = {1, 2}}
(gdb)


Bolje preberi: VS sem sam uporabljal in sodelavec poleg mene je imel enake probleme na svojem računalniku. Tudi vsi ostali developerji so imeli podobne probleme.

In glede buildsystemov? Kaj manjka CMake-u? A ni veliko boljši od VS/MSBuild in še IDE-independent? Vse se da avtomatizirati in skriptirati, lahko avtomatično najde lokacije knjižnjic (na Linuxu in Unix-like sistemih), preveri če obstajajo headerji ali posamezne funkcije v knjižnjicah, nastavitve se dedujejo po hierarhiji direktorijev, da ni ti treba vseh nastavitev štelat za vsak projekt posebej, notri lahko vgradiš pravila za inštalacijo, zgenerirati ti zna projekte za razne IDE-je, zgenerirati ti zna pakete za Linux in installer za Windows ...

Za profiling imaš gprof.

In kje ima VS kakšna orodja v stilu Valgrinda ali pa AddressSanitizer/UndefinedSanitizer/ThreadSanitizer/...?
~
~
:wq

BigWhale ::

Mavrik je izjavil:

Paket dobrega IDEja ki razume C++ (refactoring kode, intellisense, barvanje, ipd.) z vgrajenim build sistemom


Tole po mojem ni tak hud problem. Konc koncev je tud Atom ratal zlo decent editor (nevem kako je z refactoringom). Pol mas se JetBrains stuff, k tud ni svoh.

Mavrik je izjavil:


dobrim live debuggerjem in zelo dobrimi profilerji.


Profilerji so res pain. Moram pa priznat, da je bil live debugging men zmeri neki kar je sam zgledal uporabno in je blo zlo pogojno zadovoljivo. Nevem, mogoce mam premal izkusenj s tem. GDB (ki je grotesken) sem sicer precej uporabljal, ko sem razvijal v C/C++ je pa imel obcasno probleme s prikazom nekaterih bolj kompleksnih stvari. Se je dal, samo je blo mal smotan. Aja, pa s threadi je mel zlo dolg casa probleme. Zdej nevem vec a jih se ma al ne. :) Je pa zanimivo, da sem enkrat bral en clanek, o tem kolk je "printf debugging" bolj ucinkovit od live debugginga in da na daljsi rok vec odneses od tega.

Mavrik je izjavil:

Za povrh vsega pa ti še proizvajalci GPUjev pišejo za Windows orodja, ki ti znajo zelo točno povedat kaj GPU počne za vsak frame.

To je drugo, tle zal ni kej dost za nardit, kot to, da se tezi proizvajalcem.

Mavrik je izjavil:

Nekako se mi zdi da cel Emacs/VIM kult drži Linux svet razvoja na nivoju 1980 in ga noče spustiti naprej.


Precejkrat je to res. Old farts.

hojnikb ::

CoolBits je izjavil:

Zakaj nebi k igri kar priložili za njo optimiziran linux ali še bolje, igro bi poganjal kar z DVD-ja z naloženimi samo nujnimi gonilniki?
Brez ostalega OS sranja naloženega, bi ostalo tudi precej več resourcev za samo igro...
Zakaj nujno windows ali drug OS zadaj? Ok za telefone in tablice razumem...

To se lahko greš, če imaš fiksno konfiguracijo hardware-a. Recimo nekaj podobnega so počele konzole v preteklosti (PS1/2). Nekaj bootloader kode, da zbudi sistem, ostalo pa vse na ploščku.
#teamred
BigBox: Asus P8Z77-V, i5 3570K, 16GB DDR3, 1TB HDD & 480GB SSD, GTX 970, W10
MediaBox: AMD 2200G, 8GB DDR4 3000MT, 128GB SSD, Vega 8, B450M-DS3H, W10

CoolBits ::

Aja pol je problem par 100Mb driverjev vključit zraven za vse možne konfiguracije?

hojnikb ::

In kaj boš recimo nardil, ko boš kupo takšno par let staro igro in nebo driverčkov za tvoj HW ?

In kaj točno profitiraš, če stvar zapakiraš v en majhen linux (itk rabiš nek sistem, saj neboš šel pisat igre za bare metal) ?
#teamred
BigBox: Asus P8Z77-V, i5 3570K, 16GB DDR3, 1TB HDD & 480GB SSD, GTX 970, W10
MediaBox: AMD 2200G, 8GB DDR4 3000MT, 128GB SSD, Vega 8, B450M-DS3H, W10

shadeX ::

in pa velika prednost linuxa je da si bolj prost, lahko modificiraš cel sistem, lahko narediš svojo distibucijo, pri windowsih pač ne.


Seveda, zato ker je to pomembno za večji trg :)

// sarkasm off

Dejte se sprijaznit, da slavo je Linux doživel na Androidu, na PC-ju jo pač ne bo, ker je popolnoma useless za povprečnega uporabnika. Še za OSX je več iger, lol.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: shadeX ()

hojnikb ::

shadeX je izjavil:

in pa velika prednost linuxa je da si bolj prost, lahko modificiraš cel sistem, lahko narediš svojo distibucijo, pri windowsih pač ne.


Seveda, zato ker je to pomembno za večji trg :)

Dejte se sprijaznit, da slavo je Linux doživel na Androidu, na PC-ju jo pač ne bo. Še za OSX je več iger, lol.

Linux jedro..
#teamred
BigBox: Asus P8Z77-V, i5 3570K, 16GB DDR3, 1TB HDD & 480GB SSD, GTX 970, W10
MediaBox: AMD 2200G, 8GB DDR4 3000MT, 128GB SSD, Vega 8, B450M-DS3H, W10

shadeX ::

Jap. Folk že ve o čem govorim :)

MrStein ::

FX6300B je izjavil:


veš drugače tisti ki uporabljamo linux ne igramo samo igric, pač pa prosti čas uporabimo kako drugače,

Ko zmanjka argumentov, spremenimo temo. Tema je, citiram: Igre na Linuxu ...

in pa btw če ti na kompu linux šteka, windowsi vrjetno sploh ne bootajo

Linux troll rule #3: Nekako je na koncu vedno Windows kriv...
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

joebanana ::

Večji game engini imajo cross-platform support tudi za linux. Seveda zametki abstrakcije segajo v konzole, samo ko enkrat začneš razmišljati in snovati arhitekturo v tem smislu podpora linuxa ni več problem. Še več, danes ti plunejo že v WebGl in OpenGl za Android, tako da bo v prihodnosti podpora igram na vseh platformah praktično enaka.

Kar se performanca tiče, da slabši je zaradi driverjev, nima nobene veze z unix arhitekturo. Že če windows pogledaš izdajajo proizvajalci driver verzije za točno poimenske špile, samo da micro optimizirajo stvari. Torej če hočeš meti max FPS na najnovejših AAA špilih vzemi zalavfaj na windowih z najnovejšimi driveji. Za starejše igre navkljub slabšim driverjem ob močnejši grafični ni problema in teh problemov bo vedno manj.

Ne razumem zakaj bi razvoj mešali v to zgodbo, ki poteka sigurno na vseh operacijskih sistemih in je neodvisen od ciljnega sistema. Designerji verjetno delajo na Macu, Windowih, sistemci, serverji linux, programerji vse troje, lvl designerji, animator-ji pa uporabljajo game editor kjer koli že teče. Testerji pa potem uporabljajo vse ciljne platforme...

Zgodovina sprememb…

Kenpachi ::

No sej zato se Valve trudi, da bi imel gaming os (Steam linux distro), na katerega bi se razvijalci lahko osredotocili prednostno kar se tice iger.

Vprasanje casa je, kdaj bo linux game performance na nivoju windows game perdormanca. Res pa je, da to lahko pomeni 2 leti ali pa celo desetletje. Bumo vidl, an.
Zaraki Kenpachi.

Zvezdica27 ::

če je za linux perspektiva debilnost današnjih iger, potem ne rabim, hvala. Rajš drkam.

Zadnjič sem na linux lepo igral another world, ker je developer (nevede) isal igro tako, da je dejansko okoli kode treba menjati samo pogon za razčične sisteme. Pa je kolk zdaj, 30 let? Pa kako dobro indie zadevo, ki je vsaj malo razumska.

Ko pa zdaj gledam debilnost iger... škoda sicer je, samo bomo pač wine-al ali pa dualbootal, kdor bo hotel. Jaz z linuxa nazaj v exe ne grem.

zz

Jst ::

Jah, jaz imam EntertainmentPC (dnevna soba PC, priklopljen na HiFi receiver 7.1, TV) na Windows platformi, ker je tako najlažje in najbolj razširjeno.

Sicer pa dober citat:

I'm using Unix, not as an operating system, but as an approach to operating systems.



---

Jaz osebno za "front page" stran za neko majhno podjetje ne bi kupil MS rešitve, ampak raje RHEL. Mogoče bi bila celotna cena pri RHEL na par let dražja, ampak tako bi vsaj imel fleksibilnost, da dodajam Red Hat services po potrebi.

Domači laptop, ki sem ga včasih imel namenjenega za brskanje po netu, sem dolgo fural OpenSuse, ampak sem potem (ene 2014) zamenjal za tablico. Ne zaradi mene, ampak zaradi drugih družinskih članov. Tako mi ne morejo nič "pokvariti", za brskanje in banko je ravno prav, Nexus Player je pa uporabna zadeva za cast na TV.


---

Meni je po eni strani čisto v redu, da je Linux na Desktopu med 1%. A po drugi strani bi si pa vseeno želel, da AMD in Nvidija vzamejo ta sistem kot consumer grade, ne pa kot specialno rešitev, kjer moraš plačati muchos dinaros za podporo.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

BigWhale ::

Zvezdica27 je izjavil:

Ko pa zdaj gledam debilnost iger... škoda sicer je, samo bomo pač wine-al ali pa dualbootal, kdor bo hotel. Jaz z linuxa nazaj v exe ne grem.


Imas polno naslovov, ki so dalec od debilnih in delujejo na Linuxu. Poglej si Humble Bundle recimo. Polno vecinoma kvalitetnih indie iger, ki jih dobis za drobiz. Steam ti pa prinese en kup AAA naslovov, ki delujejo brez tezav in so povsem spodobne za igrat. Stvari, ki jih dela Paradox Design Studios, ce so ti vsec grand strategy games. Civilization V, Civilization Beyond Earth, ... Alien Isolation, ce so ti vsec horror zadeve. Kerbal Space Program, celotna Borderlands fransiza, Bioshock, Xcom, Xcom2. Ce so ti vsec starejse igre imas Masters of Orion (1, 2 in early access repainted verzije), Baldurs Gate in Icewind Dale.

V resnici je iger za Linux kar precej.

BlaY0 ::

Jst je izjavil:

Jah, jaz imam EntertainmentPC (dnevna soba PC, priklopljen na HiFi receiver 7.1, TV) na Windows platformi, ker je tako najlažje in najbolj razširjeno.

Jaz pa ne. Jaz pa na vseh kištah laufam Linux in tisto kar pač laufa na Linuxu. S tem kaj laufa drugje in zakaj to ne laufa na Linuxu se ne ubadam. Ko se enkrat začneš ubadat s tem, je to že fail.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

MrStein ::

Ko se enkrat sprijazniš z omejitvami, je čisto v redu, torej?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
strani: 1 2 »


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Windows 10 bo dobil bash! (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Operacijski sistemi
11421707 (13974) Jst
»

Najprimernejši OS za moj PC

Oddelek: Operacijski sistemi
302905 (2213) bluefish

Vista ali Linux? (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Operacijski sistemi
22811101 (6430) OmegaBlue
»

Primerjava Dooma 3 - Windows vs. Linux

Oddelek: Novice / Operacijski sistemi
212537 (2537) Malinovc
»

Sovražim Linux, prosim prepričajte me da ga imam rad! (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Operacijski sistemi
1677503 (4594) SOLMILE

Več podobnih tem