» »

Šentviški predor že zaprt!!!

Šentviški predor že zaprt!!!

«
1
2 3 4

Lery ::

Šentviški predor je zaprt, ker je iz stropa padel protipožarni omet. Po dopoldanski otvoritvi je promet po njem tekel vsega šest ur, ko so ga morali zapreti. Povezava do Članka na Financah.

Pa to ne morš verjet, tolk dnarja pa še niso uštimal tko kot je treba, zgleda da rabjo še mal dnarja :D :D :D

Lp

PacificBlue ::

Rabijo kontrolo pri delu in nič drugega.
I’m out.
:3

Hardstyle ::

Sej to so mojstri :) Eden izmed najdražjih projektov na slovenski AC pa že 8ur po odprtju zaprt. Ni kaj.

Zeberdee ::

Super Hik raztura!

Zimavc ::

Fantej, tolk, kot so italijanske mulatere in škarpe zdržale, današnje ceste nebojo.

Highlag ::

Mene samo zanima kdo spet ne bo kriv v tem primeru.....
Never trust a computer you can't throw out a window

Dami ::

Ne vem zakaj grejo pol Zidarja aretirat. Nej one idiote k dopuščajo da se taka javna naročila sprejemajo, kjer lahk daš ponudbo za 1e pol pa 1001 aneksov da pride pol na konc dost za direktorjevo penzijo še zravn. Da o zamudah ne govorim, temu se pomoje smejejo vsi gradbinci. Res čudno da se sploh kaj zgradi pri nas. Sej 100% se nikol ne, ker je treba nonstop pol popravljat in to spet stane, briga pa nobenega. Ne vem, če je sploh kako večje naročilo potekalo brez zapletov.
Don't worry about me. The bleeding is just the begining of a healing process.

Lery ::

Ta je dobra k je en napisu.
Namesto zidarja zaprli tunel !!!:D :D :D

Steinkauz ::

Tega gradbeništva v Sloveniji si sploh ne morem drugače predstavljat kot eno bolno šalo. Mislm v tujini podjetja plačujejo nazaj, če zamujajo, tle jim pa še več dnarja dajejo:O

Zgodovina sprememb…

krneki0001 ::

Včasih so šele po parih mesecih delal sanacije, zdej pa po parih urah, na teh naših bogih cestah. Čez kako leto bodo najbrž novi odseki avtocest kr za stalno v sanaciji, da ne bo treba par ur čakat zato da kaj stran pade.

T0RN4D0 ::

To so že zdej. Očitno, vsaj kolkr jst opazujem naše AC, v vse smeri se vse samo neki flika in popravla. O regionalkah bi se lahko tud razpisal, ampak v kakšni drugi temi, pa itak je blo že preveč o tem napisanga. Dokler se take bedarije podpirajo, se bojo še naprej dogajale. Izvajalcu bojo zdej po možnosti plačal še stroške sanacije ter ponovne rekonstrukcije, namest da bi jim pobral vse dodatke.
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

krneki0001 ::

Vodilni od SCT-ja lažejo - izgovor, da se je usul stro, ki je bil narejen že leta 1984 ni resničen, ker je tam bilo tenis igrišče narejeno v tisti lukni in so sct-jevci naredili šele pred dvemi leti strop - prej je bil to beton na tleh in ni bil nič ojačan - tako da bi morali to predvideti in ojačat, ne pa da so kr pustil tako kot je bilo.

To je tko kot da bi jst postavil betonsko ploščad na tla, potem pa bi naredil tunel pod njo in nebi nič ojačal (da bi malo prišparal). Zadeva bi se mi kaj hitro usula na glavo.

Zheegec ::

Kar se AC tiče nas Hrvaška z lahkoto prehiteva. Najbrž tam nimajo davka na korupcijske cene :)

So pač najeli ameriškega izvajalca, ceste so bolj kakovostne in pa cenejše, pa tudi dosti hitreje se jih zgradi. Pri nas pa z dosti zajetno kuverto, katero ob pravem trenutku daš pravi osebi, pri javnih naročilih nimaš kaj praskati.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Lery ::

Najbolj, da nardijo še en tunel zravn-(pomožni), da bojo lah začel unadva obnavlat :)

krneki0001 ::

alien3001 - prejšnji teden sem bil na Krku. Neverjetno 3 tedne nazaj je bila še stara cesta po krku, prejšnji teden pa so jo že na novo razširili in jo na novo asfaltirali - v treh tednih so naredil na enem odseku tok ceste, kot jo pri nas naredijo v celem letu.
Imajo pa oni kr dost drugačno strukturo tal, tako da je pri njih lažje delat avtoceste, kot pri nas, ampak to ni izgovor za nedelo, ki ga opravljajo gradbene službe pri nas, ker ko se pelješ mimo odseka kjer naj bi delali, jih polovica sedi nekje ob cesti, eden ali dva delata, ostanek pa gleda kako tista dva delata.

djordjevic ::

Mhm, lopatenpolcarji ftw.

Zheegec ::

Pri Trojanah so most čez cesto popravljali nekje 4 mesece (manjša popravila, zaprt je bil samo en pas naenkrat). Najbolj zanimivo je bilo zadnja 2 tedna, ko ni bilo nikjer nikogar in je bilo potrebno samo nanesti eno plast asfalta dolžine nekje 10 metrov.

AC Trojane-Lj je večinoma praktično nova, pa so že luknje - pred Blagovico so po voznem pasu prav hude zareze v cestišče, pri Blagovici in Domžalah pa se je na 2 mestih na prehitevalnem pasu cesta prav konkretno posedla. Seveda se bo kaj več kar kmalu pojavilo, to je samo začetek pri praktično novi AC. Regionalne ceste so pa pod vsako kritiko.

Pri podobnih projektih bi morali biti postopki takšni, kot v civiliziranih državah. Zamudne obresti za zamude in pa dodatni penali za takšne nezgode. Se bo pa samo nekaj časa prelagalo krivdo, to je pa tudi vse. Počasi bo pa uspelo nekomu vse skupaj utišati, tako kot se dogaja s Patriami in podobnim.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

krneki0001 ::

Na žalost dokler smo taki kot smo, nam lahko na peš hojo obesijo davek (da bomo plačeval na vsak prehojeni kilometer) pa bomo sklonili glave in bili tiho. Vsak drug narod bi že prijel kole in na njih napičil svoje vodstvo, pri nas pa se še kar sklanjamo in nastavljamo hrbte. "Kot hlapci rojeni, za hlapce vzgojeni."

imagodei ::

Ja, svinjarija največje možne stopnje.

Na zahodu, s katerim se tako radi primerjamo, takšna firma ne bi nikoli več prišla zraven javnih razpisov. Pri nas je pa pač tako, da smo Balkanci. Ceste niso stare 4 leta, pa imajo luknje, tunele je treba popravljat po dveh letih... Zanimivo, da smo vsaj pri viaduktih tolk resni, da se še noben ni posedel (pa upam, da ne kličem hudiča!) V tujini bi za zamude itak plačali penale; cesta ima jasno določeno življenjsko dobo; če ima po 4 letih luknje, je očitno narobe delal izvajalec. Pri nas je nekaj najbolj običajnega, da se luknje popravlja na vsaki dve leti, v tujini se izvajalci trudijo za svoje ime. Na kritičnih delih ceste se podlaga utrdi z betonom, ne pa, da nasujejo par plasti takšnega in drugačnega peska.

Ve se pa, zakaj se tako dela. Od tega vaški veljaki na veliko služijo, dela ne zmanjka. Zakaj bi orenk naredil, če pa lahko za polovičarsko delo zaslužiš ravno toliko, čez dve leti pa spet pade cvenk, ker je treba mehanizacijo na cesto, pa preplastit asfalt, pobrusit podlago v predorih.

No, ja, včasih se pa malo zalomi, pa se odprtje zavleče za dve leti, potem pa omet, ki so ga dal gor pred dvema letoma in bi moral stat gor dve leti po odprtju, pade dol ravno na dan odprtja. Jeba. Ampak vsaj vem, da so moji izračuni točni.
- Hoc est qui sumus -

C_maniak ::

tu pri nas (manjši kraj) so z granitnimi kockami položili neko parkirišče in v roku parih mesecev so morali zaradi udiranja v podlago 3x polagati. verjamem, da iz istih razlogov, ki jih omenja imagodei. ampak, da se dogajajo take stvari v tunelih, na avtocestah, je pa že zaskrbljujoče. ko sem bil še otrok sem mamo tolažil, da naj je ne bo strah predorov, "ker to pa že tak zrihtajo, da se ne zruši", ker bi bile prevelike posledice. hm...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: C_maniak ()

PacificBlue ::

Ta je dobra k je en napisu.
Namesto zidarja zaprli tunel !!!


Ta je tudi dobra:


Prav gotovo bodo ljudje, državljanke in državljani, kar hitro pozabili na zaplete pri "
izgradnji predora Šentvid. "

Minister za promet Radovan Žerjav ob odprtju predora
I&#8217;m out.
:3

krneki0001 ::

D-----družba
A-----avtocestnih
R-----roparjev
S-----slovenije

C_maniak ::

Debili, A Res Spite?

no, ampak resno, kako lahko ukrepamo? ali smo pač obsojeni na nategovanje?

PacificBlue ::

Ja jaz sem tudi za skupno akcijo..Dajmo Angažirano Rešiti Situacijo;)
I&#8217;m out.
:3

harvey ::

Važno, da je bila zakuska po otvoritvi.


Vse ostalo je...nepomembno

Double_J ::

Zdaj vem zakaj ma Zidar vedno tisto belo čelado na buči, ko kaj odpirajo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Double_J ()

krucymucy ::

prejšnji teden sem bil na Krku. Neverjetno 3 tedne nazaj je bila še stara cesta po krku, prejšnji teden pa so jo že na novo razširili in jo na novo asfaltirali - v treh tednih so naredil na enem odseku tok ceste, kot jo pri nas naredijo v celem letu.

Jaz pa sem bil okoli prvega maja in je bilo vse razkopano in jako slabo zasciteno. Nekdo je celo s ceste zapeljal v tisto luknjo.

krneki0001 ::

Jap, zdej je pa že vse poštimano in na novo asfaltirano, pa tam ko zapelješ proti valbiski, je zdej še enkrat širša cesta, kot je bila prej. Uglavnem res so dobr poštimal zadeve.

kriko1 ::

Ja, krasno. Mislim če to ni koga za zapret ali odstrelit. Koliko denarja se je zmetalo v ta tunelček? Baje da je bilo nek najdražji projekt v SLO?
In sedaj omet odpada.

WarpedGone ::

Šentvid spet odprt

Promet skozi šentviški predor od tretje ure zjutraj znova poteka nemoteno v obe smeri. Delavcem je namreč ponoči uspelo opraviti sanacijo galerije v smeri proti Gorenjski, s katere se je na cestišče usul takoimenovan protipožarni omet. Odstranili pa so ga tudi iz cevi, ki vodi proti Primorski, je za 24ur.com povedal predstavnik Darsa Marjan Koler.


Zadevo jim je uspelo upedenat v manj kot osmih urah. Očitno se jim je resno mudilo.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

imagodei ::

No, če se le hoče, se očitno da tudi zelo hitro.

Samo upajmo, da ni bilo prehitro in da delavci niso bili preveč šlampasti.
- Hoc est qui sumus -

Spock83 ::

No nikjer ne povejo, da se je omet zrušil pri več kot 20 let starem tunelu (ko prideš iz avtoceste na celovško). In ne ta novi tunel. Tako, da mediji malo zavajajo.

preem ::

Debili, A Res Spite?

no, ampak resno, kako lahko ukrepamo? ali smo pač obsojeni na nategovanje?


a ste gledal film V for Vendeta?

Evo ti ideje, revolucijo rabmo. Naše predrage uradnike polovit, zaprt, parlament podrt, pa gremo jovonanovo.

ta lopovščina, ki se trenutno dogaja ne vodi nikamor.

pa največji problem še ni v tem, to bi že preživeli, par km avtocest, par miljard pufa od Darsa, vse se da preživet.

problem je v tem, ker smo nemočni, ker vemo kake svinarije se dogajajo, janša se pa laže pa smeji direkt u obraz vsem ki poslušajo, narediti pa moremo NIČ. barabe! Viva la revolucion!!!! :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: preem ()

WarpedGone ::

>> No nikjer ne povejo, da se je omet zrušil pri več kot 20 let starem tunelu (ko prideš iz avtoceste na celovško). In ne ta novi tunel.

Lahko kaj več poveš o tem? Ker o tem je le tu in tam kakšna omemba, da je na tistem delu že prej nekaj blo.
Zbogom in hvala za vse ribe

TESKAn ::

TUDI če je bil tunel star že dvajset let, pri več kot 130 milijonih € bi pričakoval, da se bo našlo kaj denarja za sanacijo tega starega dela?
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

gzibret ::

Se strinjam s TESKAn-om. Za +100 milijonov evrov, 2x preseženem budgetu in ogromnimi zamudami bi človek pričakoval, da je zadeva marejena, kot mora bit. Zgovarjanje na 30 let star beton je nično. Lahko bi ga zamenjali v celoti, če je res tako dotrajan.
Vse je za neki dobr!

gzibret ::

Poleg tega naj opozorim še na en kriminal, in to je odsek Razdrto-Ajdovščina. Tam so tudi izjemno "težki geološki pogoji".

Problem pri teh "težkih geoloških pogojih" pa je ta, da noben noče investirat kakšen milijonček v izdelavo detajlnih vrtin in geoloških prognoz. Le-te se delajo na podlagi 30 let starih kart v velikih merilih, ki za takšno projektiranje sploh niso primerne. Gradbinci investirajo le toliko, kot je NUJNO potrebno, da zadostijo zakonodaji, napišejo predračun, kot da bi kopali v trdnem granitu, čeprav vedo, da je štala. Pol pa rečejo, bomo že podpisali anekse in se zgovarjali na nepredvidljive razmere, čeprav za njih sigurno vejo že vse od začetka. In to se dogaja non-stop. Spomnite se tunela na JV LJ obvoznici, ko jim je plaz zasul cel južni portal in se je gradnja zavlekla za celo leto. No, nekaj jih je le izučilo. Na Šentvidu so najprej naredili poizkusni rov, predno so začeli kopati tapravo cev. Glede cene pa je tako, da si je en (ne morem drugače rečt) izmislil priključke v tunelu. V tako mehkih kamninah s tako malo nadkritja je delati priključke znotraj tunela zelo draga neumnost.

Pa veselica bo tudi na že prej omenjenem odseku, kjer bo proračun presežen ne za 150%, ampak še za mnogo več. Ampak tam na začetku niso imeli denarja (nepomemben drobiž v primerjavi z investicijo), da bi naredili dovolj globoke vrtine, na podlagi katerih bi lahko izračunali potrebno globino temeljenja (ter posledično stroške in roke).
Vse je za neki dobr!

opeter ::

Ja kaj pa ste mislili? Hitro delo ni kvalitetno. Četudi je cena le tega X-krat večja. Nekoč so cerkve in gradove gradili po več let oz. celo več desetletij. Dosti njih še dandanes stoji (pa če so preživeli že tako hude vremenske in druge pogoje).
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

imagodei ::

Samo cerkve so gradili praktično na roke, s primitivnimi orodji po današnjih standardih, brez kvalitetnih veziv. Vrhunec dosežka je bilo verjetno dvigalo (granik), drugače pa - kamen na kamen. Pa so takratni arhitekti očitno vseeno bolje poznali statiko in geološke pogoje podlage, kot danes. Pravzaprav - ve se, da danes arhitekti obvladajo več in bolj, kot srednjeveški, samo kjer se špara z denarjem (ne naročnik, ampak izvajalec), so rezultati takšni.

EDIT: Small clarification
- Hoc est qui sumus -

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: imagodei ()

krneki0001 ::

>> No nikjer ne povejo, da se je omet zrušil pri več kot 20 let starem tunelu (ko prideš iz avtoceste na celovško). In ne ta novi tunel.

Lahko kaj več poveš o tem? Ker o tem je le tu in tam kakšna omemba, da je na tistem delu že prej nekaj blo.



Leta 1984 je blo tam zgrajen del tunela in mišljeno je bilo da bodo delal ta tunel pod hribom, potem pa se zaradi lastništev in ne vem česa ni nič počelo in misel na tunel je zamrla. Tisti del pa je postal na vrhu igrišče za otroke in delno tenis igrišče, spodaj pa so imeli cestarji tudi kake tovornjake spravljene.
Ko so začeli delat tunel, pa bi lahko to ojačali ali pregledali, ampak pri vsem tem badžetu, ki so ga imeli, tega niso niti pipnili, razen to da so dodatne obloge obesili nanj, ki pa so očutno bile narejene slabo in se je zadeva usula.

cekr ::

Zakaj je bil tunel toliko drag?
Za to, je mnogo vzrokov. Ne samo dragi gradbinci.

Pri nas lahko že ena pasja uta ustavi cel projekt. Celotna investicija je bila slabo načrtovana. Kdor je že delal hišo, lahko dobro ve, kakšni dodatni stroški se pojavijo, če se pri na pol zgrajeni hiši izmisliš, da bi bilo dobro kakšno zadevo premaknit. Tu pa je popolnoma enako.

Le kje so bili vsi ti vrli arhitekti in načrtovalci ob prvi razgrnitvi načrtov. Vsak "kmet" bi vedel, da je potrebno narediti tudi uvoze s Celovške. Kasneje so se pojavili še raznorazni interesenti in prekupčevalci z zemljišči in nastalo je to kar je. Zidar je potem samo še pristavil svoj lonček. Ne branim Zidarja, vendar načrti za ta tunel niso nastali zadnjih 5 let ampak imajo že kar dolgo brado 30-ih let. V 25 letih bi pa ja lahko nekdo malo pogledal zadeve in se zamislil. No, zraven so bili še več ali manj nesposobni ljubljanski župani tipa Vika, Danica, Rupel... pa še mnogo osebkov pred 1990.

Isti problemi se pojavljajo tudi na drugih trasah. Vedno se popušča nekim interesom potem se pa cela investicija vleče. Gradbinec pripelje stroje na gradbišče potem se pa zatakne pri raznoraznih soglasjih. Stroj pa stane tudi, če stoji. Takšni primerki so za avtocesto mimo Radovljice, Trebnje... pa tudi za čisto običajne obvoznice recimo mimo Škofje Loke, Bleda... Za vse pa plačujemo mi vsi. Za namerno zavlačevanje pri pridobivanju soglasij bi morali nekoga osebno kaznovat potem bi bil pa mir. Saj meni tudi ni všeč, da mi včasih ropota s ceste. Kaj pa morem? Nič. Ne morem pa zaradi tega izsiljevati cele države.
Sinclair ZX Spectrum [Zilog Z80A - 3.5 MHz, 48kB, dvojni kasetofon,
TV-OUT, radirke, Sinclair-Basic], Sinclair ZX-81 [Z80A, 3.25MHZ, 1kB]

WarpedGone ::

>> Ne morem pa zaradi tega izsiljevati cele države.

Ko je enkrat cesta postavljena, ne moreš več. Dokler je pa ni, pa lahko v riti nosiš 2 milijona ljudi.

Konkreten primer v Zgornjem Logu pred Litijo: še danes regionalna cesta nivojsko prečka železniško progo in gre v slalomu skozi vas (ene 10 hiš). Plan je bil da se cesta malo odmakne od teh hiš in naredi nadvoz čez ŽP. Ampak ne, folk v tej vasi jamra da jim bo nadvoz (citiram) "degradiral pokrajino", "jih odrezal od sveta", "jim spremenil klimo", da bo več praha, hrupa, etc. Njihova zahteva - podvoz. Podvoz na cesti, ki je nad Savo dvignjena kake 3 metre. Ta bi moral bit vsaj 4m pod progo, kar pomeni konstantno popavljanje, zimske zapore zarad čiščenja etc. Ampak ne, oni že vejo kaj je fajn. Medtem ko trmarijo in zavlačujejo, se pa folk redno sesuva na prehodu čez ŽP.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

KandazaR ::

Najbolj smešno pri vsem tem je, da bi za ta denar lahko naredili skoraj tri 2 cevne tunele po prvotni ceni. Zakaj pa niso raje naredili vzpordno šentviškemu še predor za priključek na celovško in bi priključek raje naredili pred predorom šentid. Pomoje bi bilo še vedno ceneje kot pa gradnja nekih kavern (da ne omenjam možnosti nesreč v tunelu).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: KandazaR ()

Yohan del Sud ::

Meni tudi ni jasno. Pa saj ne delajo avoceste skozi manhatan ampak na robu neke obskurne prestolnice. Priključke z južne strani bi lahko uredili pred tunelom in če bi naredili štirikilometrski priključni viadukt na katerokolo okoliško resno cesto bi zadeva prišla ceneje... Po mojem nestrokovnem čezprstnem mnenju to je...
www.strancar.com

AndrejS ::

Najbolj žalostno je , da če bi v tem predoru prekoračil hitrost za 10km/h in bi te dobili, bi plačal večjo kazen kot odgovorna oseba za izgradnjo tunela, kateremu se po odprtju sesuje strop... Only in Slovenia

BluPhenix ::

gzibret, to o čemur pišeš sem že slišal od sodelavca, katerega znanec dela na tistem odseku. Sicer še nič po medijih, baje pa da je cela štala, da so se celi kosi cestišča pogreznili ipd. Ko bo to prišlo vem, bo spet zabavno, za par dni, potem pa bo itak vse šlo v pozabo.
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.

cekr ::

Na Rebrnicah je ravno takšen problem, ki sem ga omenil v zvezi z izsiljevanjem. Cesta bi bila že zdavnaj narejena in še precej cenejša bi bila, če bi se šlo s cesto po sredini navzdol. Narejeno bi bilo lahko brez predorov. Vendar so nekoga motila polja, ki so že itak vsa izsušena in uničena, ker se je nekdo pred mnogimi leti šel na njih agrarne reforme.
Sinclair ZX Spectrum [Zilog Z80A - 3.5 MHz, 48kB, dvojni kasetofon,
TV-OUT, radirke, Sinclair-Basic], Sinclair ZX-81 [Z80A, 3.25MHZ, 1kB]

KandazaR ::

Sam bi še dodal odsek mimo trebnjega kjer so bili proti ac po sedanjem koridorju hc (t.i. dolinska varijanta) ampak so želeli in se sedaj tudi gradi po pobočju hriba. Polek večje cene (izgradnja predora, vijaduktov...) zamika pri dokončanju so s tem tudi dodatno degradirali pokrajino.

gzibret ::

> gzibret, to o čemur pišeš sem že slišal od sodelavca, katerega znanec dela na tistem odseku. Sicer še nič po medijih, baje pa da je cela štala, da so se celi kosi cestišča pogreznili ipd. Ko bo to prišlo vem, bo spet zabavno, za par dni, potem pa bo itak vse šlo v pozabo.

Tam bo še velika veselica ;) Cel odsek je zgrajen na enem ogromnem fosilnem plazu, ki le čaka, da se odkotali v dolino. Z besedo ogromen res mislim OGROMEN.
Vse je za neki dobr!

BigWhale ::

Fosilni plaz? Hm, to bo kmal nafta! To se splaca obdrzat! ;>
«
1
2 3 4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Musk naposled ponudil pokuk v svoj prvi tunel (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
13025258 (11146) Meizu
»

Klobasa je zgagar

Oddelek: Problemi človeštva
313736 (2808) der_Alte
»

Pediatrična klinika - zapleti, zarote in afere

Oddelek: Loža
342893 (2229) Ziga Dolhar
»

geotehnična sidra

Oddelek: Znanost in tehnologija
425934 (4846) matusk
»

Hrvaske avtoceste (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
697094 (5510) barbarpapa1

Več podobnih tem