» »

Vinjeta - jo že imate?

Vinjeta - jo že imate?

««
13 / 17
»»

Zeberdee ::

Ne resno ne dojamem. Desni mrtvi kot se odpravlja z bočnim, ne stranskim pogledom. Bočni zato, ker obrneš tudi boke (ali pa zato, ker gledaš skozi zadnje stransko desno okno), stranski je samo obrat glave. In če se bočno obrneš v levo, se kaj hitro zadaneš ob svoje okno, torej se moraš najprej nagniti proti sredini avtomobila, da opraviš levi bočni pogled, pa še to so problemi, ker imaš naglavnik.

imagodei ::

@Zeberdee,

no, potem nimava kaj debatirat. Itak imam občutek, da bo W1 počistil tole minidebato, ampak vseeno - brezveze kompliciraš. Lahko, da imaš probleme z vratom, ampak stranski pogled na levo (ja, tisti z vratom in zgornjim delom trupa, brez bokov!) pokaže točno tisto, kar se skriva mrtvemu kotu na levi strani. Če pa ne moreš obrniti vratu in trupa za kakih 1050, potem pa res ne vem.

In ja, običajno se rahlo nagneš naprej, je lažje, ker potem tudi ne obračaš rok, ki jih praviloma med vožnjo držiš kar na volanu.
- Hoc est qui sumus -

T0RN4D0 ::

Nerodna reč, mrtvi kot. Kombiji majo zadevo precej dobro rešeno z dvojnimi ogledali, ne vem zakaj (afaik) noben avto ne uporablja te rešitve. (no ja, najbrž zato ker imajo kombiji pol metra visoka ogledala, ampak kakšni SUVji bi si tud lahko kej takšnega privoščli)... V glavnem, z ogledali v primeru mrtvega kota ne nardiš nič, zato pa v avtošolah težijo za pogled "v živo", se pravi obrneš glavo in dejansko pogledaš če je kdo ob tebi...

Najpogosteje pride do tega ko pogledaš samo v vzvratno in nahitro mogoče še v levo ogledalo (al pa nič od tega...) in greš prehitevat koga, medtem ko nekdo že prehiteva tebe in tega ne pričakuješ. Dejansko zaviješ direktno v njega, sem mel zanimivo izkušnjo s tem ko me je en debil zrinu iz na bankino pri ~100km/h na bankino ko sem prehiteval tovornjak+avto iz Iga proti lj v twingotu... Načeloma se na cestah to ne dogaja tolikokrat, ker dveh vozil skupaj niti ne bi smel prehitevat, ampak če se nekdo pr 70 zalima tovornjaku za rit pred njim pa 5 kilometrov same ravnine, pač prehitiš vse skupaj. Na avtocestah so takšne situacije pogostejše, ker so prehitevanja kolon pogostejša in normalna reč, tud tam so me že izsiljeval na tak način samo tam maš ponavadi mal več maneverskega prostora da potrobiš in upaš da on na desni skapira da v tebe rine. :\ Skratka, na AC bi se načeloma v avtu vedno gledat v živo če je kdo za tabo/ob tebi...


Pa še kar se tiče AC in avtošol, mislim da AC je obvezna, pač ura al dve, osebno vem da sem inštruktorju sam reku v zadnjih urah pred izpitno če lahko greva še enkrat na AC. Tam jih baje tud največ pomečejo, ne vem pa zakaj ma tako majhen % ljudi na izpitni vožnji AC... in pol pridejo gospodične prvič zares na AC in izvajajo takšne manevre ko da so romunski tovornjakarji.
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

djordjevic ::

Večina avtomobilov ima na zunanjem delu levega ogledala predelek, kjer je steklo ukrivljeno rahlo drugače in omogoča prikaz mrtvega kota. Sam se sicer zatekam k oldschool varianti, torej pogled čez levo (oziroma desno) ramo.

WarpedGone ::

>> kjer je steklo ukrivljeno rahlo drugače in omogoča prikaz mrtvega kota.

Imam takšno ogledalo in še zdaleč ne omogoča takšnega prikaza mrtvega kota, da bi lahko opustil obračanje glave.
Uspe mu mrtvi kot nekaj zmanjšat, še vedno pa se mi lahko vanj skrije 5 metrski avtomobil. Kak pas avtomobila bo morda celo viden ampak to je veliko preenostavno spregledat.
Zbogom in hvala za vse ribe

Utk ::

Če se ne bi pametni Slovenci, kot nalašč, pol ure vozili direktno v tistem kotu in kao prehitevali, bi blo dost manj problemov s tem.

imagodei ::

Ne, ni res. Tvoja naloga je, da imaš pregled nad avtomobilom in okolico. Če zapelješ levo, ne da bi preveril mrtvi kot, si zajebal ti in si popolnoma odgovoren ti, ne pa tisti, ki je bil 5, 10, 15 sekund v tvojem mrtvem kotu. Pri vožnji po dvopasovnici je čisto pravilno, da nekdo vozi vzporedno s tabo daljši čas. Pa tudi na avtocesti ni nezaslišano, da te gre nekdo prehitevat z minimalno razliko v hitrosti, če je prehitevalni pas za njim prazen.

Ja, imaš umetnike na cesti, ki počnejo stvari, ki jih ne bi smeli. Tole ni ena izmed njih, tako da ni treba nič valit odgovornosti za svojo vožnjo na druge udeležence. Bočni/stranski pogled, pa je stvar rešena.
- Hoc est qui sumus -

Utk ::

Prav, ti se kar vozi v tistem kotu. Jaz se ne.

Ejsi_Disi ::

Prav, ti se kar vozi v tistem kotu. Jaz se ne.

Potem si ti tisti, ki po dvopasovnicah zaviraš promet samo zato, da nisi 5s v mrtvem kotu? JAo, jao
Rock n' roll ain't noise pollution!

Utk ::

Ne gre se za 5 sekund po dvopasovnici v mestu, ampak za dve minute na praktično prazni avtocesti, kot znajo nekateri talenti, ki jih niti tu ne manjka.

SmeskoSnezak ::

In kaj ma zdaj mrtvi kot z vinjetami? Tristo kosmatih...
@ Pusti soncu v srce... @

PaX_MaN ::

Ja, postavitev vinjete jih moti pri levem bočnem pogledu! :P

imagodei ::

@CrniE,

lej, tvoja naloga je, da se pred zamenjavo smeri prepričaš, da to lahko varno storiš. Kaj še ni jasno?

Če z bočnim pogledom opaziš nekoga v mrtvem kotu, lahko potem storiš najmanj dve zadevi:
- zmanjšaš hitrost in ga spustiš mimo
- povečaš hitrost in se varno vključiš na levi pas pred njim

Lahko se pa tudi 2 minuti razburjaš in sekiraš, kakšen kreten se je znašel na cesti poleg tebe. Ampak, k sreči se boš lahko sekiral. Ker če ne boš opravil tega nujnega bočnega pogleda, zna biti, da boš končal v bolnišnici ali na Žalah.

Skratka - ti se kar razburjaj, kako neumno vozijo nekateri. Pomembnosti bočnega pogleda pa to ne zmanjša.

Over&out
- Hoc est qui sumus -

Zheegec ::

Če te avto prehiteva z neko solidno razliko ga lahko pri hitrem pogledu na levo+notranje ogledalo vseeno spregledaš in povzročiš nesrečo. Bočni pogled je obvezen, bi me že dvakrat skoraj zrinili v ograjo idioti, ki niso pogledali bočno. Enkrat je neki avto zavijal vame pa čeprav sem ga prehiteval z 20+ razlike, zadnjič pa je pri rahlo bolj gostem prometu na AC (nekje 100 smo šli na obeh pasovih) neki kombi začel zavijati vame iz voznega na prehitevalni pas, pa čeprav sva se že 500m vozila en ob drugem...
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

aljazh ::

Moja izkušnja je, da so me največkrat doslej spregledali vozniki "kapelic" - Berlingo, Kangoo in podobnih. Lahko kdo potrdi, če imajo ti avti res tako velik mrtvi kot?

Glede bočnega pogleda pa si ga - če ne prej - prisiljen uporabljati na več-pasovnih avtocestah. Kjer se lahko zgodi, da se skrajno levi in skrajno desni istočasno odločita, da bi zapeljala na sredinski pas.

šernk ::

za citroen C3 lahko trdim da je vidni kot iz njega v vse strani zelo majhen, za ostale pa ne vem. v manj preglednem avtu kot je C3 še nisem sedel.

pa kakšen bočni pogled?? če kaj vem mi v avtošoli ni nihče nič rekel o obračanju glave na avtocesti :S

sam odpravim mrtvi kot tako, da se nagnem za nekaj cm naprej in malo v desno tako vidiš v stranskem ogledalu praktično vse, brez obračanj glave. saj niso problem tisti ki gledajo v ogledala, problem so idioti ki sploh ne vejo zakaj so ogledala
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

imagodei ::

Pusti ti avtošolo. V avtošoli te naučijo obračat volan, šoltat prestave in prometnih predpisov. Vozit se pa naučiš šele po nekaj letih oz. več 10.000 prevoženih kilometrih. Če bi v avtošoli kaj dosti naučili, bi bilo precej manj mrtvih mladičev na cestah.

Meni je moj inštruktor izrecno prepovedal bočni/stranski pogled na avtocesti, češ da je nevaren, ker pri tako veliki hitrosti lahko med pogledom malo obrnem volan in bom zašel iz smeri. No, v praksi me je pa na avtocestah bočni pogled že večkrat rešil karambola. Da ne omenjam vožnje po LJ.

Na tvoj način (glavo malo naprej in v desno) se pa ne bi zanašal. Kaže pa, da ne veš točno, kaj mrtvi kot sploh je:

 Blind spot1

Blind spot1


 Blind spot2

Blind spot2


Youtube filmček Blind spot
- Hoc est qui sumus -

BluPhenix ::

Meni je moj inštruktor izrecno prepovedal bočni/stranski pogled na avtocesti, češ da je nevaren, ker pri tako veliki hitrosti lahko med pogledom malo obrnem volan in bom zašel iz smeri. No, v praksi me je pa na avtocestah bočni pogled že večkrat rešil karambola. Da ne omenjam vožnje po LJ.


Zanimivo, meni pa je moj inštruktor (pred 12 leti) zabičal, da moram vedno uporabiti tudi stranski pogled. Toliko časa sva ga vadila, dokler ob obračanju glave nisem več obrnil tudi volana.

Brez stranskega pogleda marsikdaj spregledaš kolesarja na kolesarski.
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.

Zgodovina sprememb…

BigWhale ::

Brez stranskega pogleda marsikdaj spregledaš kolesarja na kolesarski.


Word!

Stranski desni pogled je obvezna zadeva pri zavijanju desno! Ker kolesarju (niti pescu) ne smes zapreti poti, ce zavijas desno.

Stranski levi pogled je pa obvezna zadeva pri menjavi pasov. Ne rabis stegovat vratu kot zirafa in motovilit okrog. Cisto dovolj je samo zasuk glave in obracanje oci. :)

imagodei ::

Da se razumemo - bočni pogled mi je odsvetoval samo na avtocesti, v drugih situacijah mi ga je ravno tako zabičal. Po njegovem na avtocesti pač v sekundi, dveh, kolikor traja stranski pogled, prepotuješ preveliko razdaljo, da bi to bilo varno. Namesto tega je bil dril sledeči:
1) pogled v notranje in zunanje ogledalo
2) vklop smernika
3) ponovni pogled v obe ogledali
4) zamenjava voznega pasu

Pri hitrosti na avtocestah je po njegovem prihajalo do tako hitrih sprememb, da je drugi pogled v obe ogledali v bistvu odpravljal potrebo po stranskem pogledu. Ker baje nihče ne ostane v mrtvem kotu 5 sekund.

No, tega mu res ne morem šteti v dobro. Drugače me je pa kar v redu naučil.
- Hoc est qui sumus -

ivanuscha ::

@imagodei

Med tem časom ko buljiš 2x nazaj v ogledala komot že za pol sekunde vrat obrneš. Ni nobene nevarnosti. Poleg tega je tudi na avtocesti mrtvi kot pametno pogledat, sploh če so na obeh pasovih kolone in gre na levem pasu ravno malo hitrejš, ali pa še to ne. Poznam enga ko ni pogledal mrtvi kot in je zadel z zadnjim koncem v sprednji konc enega. Se je samo zavrtel in razlimal ob ograje... ampak na srečo mu ni bilo nič. Tako da mrtve kote ob menjavanju pasov je vedno pametno kontrolirat.

Zgodovina sprememb…

blackbfm ::

Jz nism gledu mrtvih kotov dokler se nisem skor razbov v enga. Sam je pa res šok ko pogledaš v ogledala nč, niti prej ga nism vidu pol pa krnaenkat..nč jasn v glavnem. No zdej vedno gledam:D

imagodei ::

Fantje,

zelo fino je, če kdaj malo preberete temo!!! ne samo zadnje dva prispevka, potem pa takoj nekaj pametovat. Tukaj gor teče debata že dalj časa in jaz sem malce višje gor jasno povedal, da je NUJNO uporabljat stranski pogled pred zamenjavo smeri.

Beseda je pa dala besedo in sem pač povedal, kako je IMO nepravilno učil moj inštruktor.
- Hoc est qui sumus -

BigWhale ::

Jz nism gledu mrtvih kotov dokler se nisem skor razbov v enga. Sam je pa res šok ko pogledaš v ogledala nč, niti prej ga nism vidu pol pa krnaenkat..nč jasn v glavnem. No zdej vedno gledam[:D]


Ja, to je priblizno tko kot preverjanje ogledala pred bremzanjem... Splaca se. Ce ne prej pa od takrat naprej, k se ti en prvic v rit zaleti.

T0RN4D0 ::

He, brat dans naredu totalko tako. Samo da če ti stopi v temi in dežju pešec na prehod za peščce ustaviš, tud če je kdo za tabo. (al pa zbiješ peščca, manj škode na avtu kot kombi v riti :D )...

Sicer pa če na AC nisi sposobn obrnit glave (in ja, lih na AC so mrtvi koti problem), potem nisi za na cesto. Če si po desetih urah v avtošoli na AC še nekako požrem, ampak pred izpitno vožnjo bi pa že mogu nardit pogled v živo brez opletanja z volanom.

Sicer pa nekdo je omenu da ma največkrat probleme s kapelcam, in lahko potrdim da niti ni tako čudno... veliko je službenih in zadi nimajo oken in pol se folku ne da obračat ker ne vidiš velik iz njega... skratka precej bolj nepregledna zadeva kot kak twingo, kjer vidiš ven vse kot bi sedel na kakšni razgledni ploščadi. =)
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

MadMicka ::

Če si ogledala prav naštimaš, potem je mrtvi kot bistveno manjši, kot tisti, prikazan na zgornjih slikah.
Če pa imaš še ogledala, ki so "prelomljena", pa mrtvega kota praktično ni.

Najlažje si ogledala naštimaš na polni tripasovnici, ko čakaš pred semaforjem. Postaviš se na sredino in prohitaš mrtve kote.

Pomaga tudi, da med vožnjo nenehno slediš prometu za seboj in tako veš, ko "pade" mimo ta in ta avto, je za njim prosto.

ivanuscha ::

Poleg spremljanja mrtvih kotov je važna še ena varovalka - počasno nesunkovito menjavanje pasov. Tako da če bi že slučajno nekoga spregledal, ima ta čas reagirat!

šernk ::

@imagodei: no sam se nanašam na svoj način in se bom tudi naprej, saj tudi vedno sledim kaj se dogaja za menoj. ne trdim da je moj način pravilen

mrtvi kot ki ga zgoraj riše se precej zmanjša le z obratom glave za 1cm, torej še vedno ne vidim potrebe za obračanje glave okoli in okoli. saj sem rekel bolj me skrbijo tisti ki ne gledajo ogledal.

recimo da med vožnjo pri nas uporablja le 60% voznikov vedno ogledala (dvomim da je ta številka višja) od teh 60% je pa le 10% tistih, ki se ne prepričajo da lahko varno zamenjajo pas. sam vem da na AC avta ki je ob meni ne morem spregledati, prav tako kot ne spregledam tistega ki drvi 200km/h 300m za mano
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Sc0ut ::

Dvakrat sem imel karambol, ker sta ženski šli nazaj in sta me spregledali v ogledalu. Obakrat je bilo popolnoma enako. Nobena sploh ni obrnila glave, ampak je samo pogledala v špegl in hop nazaj. Skoraj bi se mi enako zgodilo tretjič, če ne bi panično trobil in blendal. Ne želim biti diskriminatoren, ampak ponovno je bila ženska za volanom. No, na srečo je bila vedno sam omajhna škoda, tako da avto nima trajnih posledic.

Verjetno je to zato, ker v avtošoli učijo (vsaj mene) da se ne smeš obračati nazaj. In eni potem dejansko tako delajo.


Na levem špeglu imam rob malo zakrivljen(kao za mrtvi kot). Ko sem stvar testiral na avtocesti, se mi je avto v trenutku, ko je izginil iz špegla pojavil v levem delu vidnega polja. Tako da ta pomagala na špeglih dejansko pomagajo.
1231 v3, Z97 A, 16GB ram 1600mhz, 3070 RTX, HX850

St@jler ::

V avtošoli učijo, da na avtocesti ne obračaš glave. Posvoje je logično, ker v tisti sekundi, ko ti obrneš glavo, narediš 40m. V tem času pa boh ve, kaj se lahko zgodi pred tabo. :| Spet odvisno od inštruktorja. Tako kot še vedno vidiš avtošole, kjer držijo volan 10 do 2h :))

Pouh ::

Mene so učili, da moram pogledat (obrnt glavo).
Kolegica je enkrat tako v Berlingotu, spregledala nek nizek avto (verjetno tud ogledal ni imela dobro nastavljenih), zavila na prehitevalni potem pa hitro po bremzi in nazaj na voznega, 2x jo je zaneslo in obrnilo okoli za 180. Avto ji je crknu na prehitevalnem, par centi od ograje. Na srečo ni blo nobenga zadej.

blackbfm ::

Kmetek ne tež:D


Če pa imaš še ogledala, ki so "prelomljena", pa mrtvega kota praktično ni.


To sploh ni res.

Utk ::

Če imaš špegel prav naštiman, ga pogledaš, in nisi eden izmed tistih, ki držijo volan, da se jim roke potijo in gledajo samo z enim pixlom v očesu v točno eno stvar, je to zelo res.
Ko ti avto izgine iz špegla, ga moraš videt čist v kotu očesa, tudi če ne obračaš glave. Pod pogoji, ki sem jih prej napisal. Če češ bolj na ziher pa premakneš glavo naprej za 3 centimetre in vržeš eno oko na špegel in eno malo vstran, pol pa res ni hudič, da ga ne bi videl. Ampak tisti, ki se tolk potrudijo itak vidijo. Bolj so problem tisti, ki gledajo samo v ogledalo na sredini, al pa še to ne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

imagodei ::

"Če", "ga moraš"...

Kar zanašajte se na to, če vas vratovi že v mladih letih tako bolijo, da jih ne morete obrnit. Pa če ste tolk pametni, da se vam "ne more" naredit.

Jaz bom še naprej obračal glavo orenk, za 90 stopinj in bom bolj ziher, kot vi, ki boste spregledali morda kak smešno siv avto, ki bo ravno na robu stranskega ogledala. Pa upam, da se nikoli ne srečamo na cestah.

Zdaj pa res over&out, ker ste očitno nekateri po prevoženih 10.000 km pojedli že vse znanje tega sveta.

Srečno vožnjo vam želim - prav zares!
- Hoc est qui sumus -

MadMicka ::

Ja, tista slikca zgoraj je narobe narisana. Namreč stranski špegli so postavljeni tam, kjer je črta, ki kaže "forward view" in niso nekje na sredini vrat. Voznik pa sedi za stranskim špeglom in ko ga pogleda, vidi tudi del ceste levo. In če si pravilno naštimaš špegle, vidiš bistvno več, kot je zgoraj prikazano.

No, da ne bo kdo narobe razumel. Opozorila glede mrtvega kota so še kako na mestu. Tudi tisto, kar je Live povedal, počasno menjavanje pasov, je še kako pametno, ga tudi sam redno prakticiram.

imagodei ::

Back on topic...

Drugače iz čisto praktičnega stališča samo letne in polletne vinjete niso fajn. Ravno menjam avto in nov bo brez vinjete. Zdej mam par možnosti, da ne bom plačeval totalno brez veze več, kot je treba:
* lahko probam previdno spraskat vinjeto dol iz starega (a je to že kdo počel? Kako se obnese?)
* lahko kupim polletno vinjeto za 35 Eur in potem naslednje leto za 8 mesecev letno... ;(
* lahko se poskusim čim dlje (en mesec?) izogibat avtocestam, pa potem nabavim vinjeto, nato pa naslednje leto konec maja naredim podobno, se pravi da se do konca junija probam izogibat avtocestam. Konec junija potem nabavim polletno in pridem kolikor toliko na čisto. Leta 2010 potem lahko končno nabavim letno, ki bo držala celo leto ;(
* lahko pa spušim nekaj denarja in kupim zdajle za 2 meseca polletno, nato pa s 1.1.09 letno. ;((

Mal tečno, kakorkoli obračaš. Mislim, da bi bile npr. v tem primeru še kako primerne kake mesečne. Tudi, če bi stale 25 EUR, bi raje dal tolk, kot pa 35 za polletno. Ne vem zdaj, kaj bi bilo ekonomsko dobro za DARS, samo, jebi ga, sem Gorenc. Zdi se mi butasto dat zdejle kupit, potem pa zgubljat obdobje, zato ker se bosta vinjeti prekrivali al pa zato, ker je letna vinjeta veljavna v tekočem letu, jaz jo bom pa kupil sredi leta.
- Hoc est qui sumus -

MadMicka ::

Letna vinjeta je v resnici 14 mesečna vinjeta. Velja od npr. 1.12.2008 do 31.1.2009. Se pravi moraš edinole november nekako "pregurati". Pa še preveriti je potrebno, kdaj sploh bo v prodaji "letna" vinjeta.

bzp ::

En mesec se izogibaj avtocestam. Letna velja za tekoce leto + en mesec prej in en mesec kasneje (14 mesecev). Upaj samo, da bodo decembra ze naprintane in dobavljive letne vinjete 09.

edit: nima veze, so me ze prehitel :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bzp ()

AngelOfDeath ::

@imagodei

lahko jo spraskaš dol, samo je vprašanje v koliko delih boš jo pol imel. V 1 sigurno ne :D Pri odstranitvi se ti prikaže napis - neveljavna ;)
edit: Slovnica

blackbfm ::

razen če jo prej prilepiš na folijo pa potem naprej:D

tx-z ::

Sej vinjeta vela 6/12mescov od dneva nakupa? A ni tko. Zakaj pol piše kdaj si jo kupu na njej?
tx-z

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: tx-z ()

blackbfm ::

Dej mal logično pomisli:))

tx-z ::

Ja nvem. Kupš jo 15.marca, če vela en let je to do naslednga 15ga marca:)

Vem sicr da ni tko ampak nvem zakaj pol piše gor kdaj si kupu :)
tx-z

Tero ::

Polletna vinjeta je res veljavna 6 mesecov od dneva nakupa, ampak letna pa ne!
Letna vinjeta velja tekoče leto ne glede kdaj jo kupiš, s tem da velja 14 mesecov. prva letna bo veljala od 1.12.2008 do 31.1 2010
Give a man a fish, he'll be fed for a day.
Teach a man to fish and he'll drown himself.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tero ()

T0RN4D0 ::

Letne ne bi smele bit vezane na koledarsko leto, ker je res nerodno zdejle če kupiš avto ki nima vinjete, naprimer.
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

tlozej ::

Pa saj, ko si prodal avto z vinjeto, si ga zaradi tega prodal toliko dražje in imaš torej nekaj € v rezervi :)

Drugače pa verjetno res najbolj ugodno november naj gre nekako mimo, decembra pa letna vinjeta... Sam pa veš ali ti to ustreza ali je bolje dati še enkrat tistih 35€...

LP

T0RN4D0 ::

Avta trenutno sploh nimam (so štirje pri hiši, samo nobeden ni moj)... In ja, bom že preživel mesec brez vinjete, samo vseeno je malo nerodno to... Pa drugo leto bo tudi ob menjavi avta ista zgodba...
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

bzp ::

Veliko lažje je kontrolirati če imaš na vinjeti gor s fontom 64 napisano 09 kot pa gledat tiste luknjice kje so. Za še lažje avtomatsko preverjanje, pa vsako leto magari spremeniš barvo vinjete.

Drugače pa najbolje da menjavo avtomobila prestaviš v december ali pa januar. Če ne moreš, pa v vseh ostalih mesecih obvezno zvišaj/znižaj ceno pri prodaji/nakupu za tiste 35 EUR :|. Če ti uspe v obeh primerih, si še na profitu ;)

djordjevic ::

Se mi zdi, da je pač treba dlakocepit. Sem kupil vinjeto junija in sem jo kupil avgusta za drugi avto. Mislim, imaš za kupnino in registracijo, za vinjeto pa ne, ali kako?

Matev ::

vsako leto drug avto

jasno da potem človek nima za burek oziroma za vinjeto
««
13 / 17
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Vinjeta (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
22349223 (32820) Mare2
»

Odstranitev letne vinjete? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5010832 (9332) steklo
»

Folija za vinjeto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
10635759 (32921) pegaso
»

Vinjete 2009 (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
717609 (5593) Buggy
»

Vinjete: od Ljubljane do Vrhnike 11 EUR!? (strani: 1 2 3 49 10 11 12 )

Oddelek: Loža
55637349 (23257) moowy123

Več podobnih tem