» »

Iz trgovine direktno v servis

Iz trgovine direktno v servis

Spc ::

Za darilo (velikonočni prazniki) smo kupili nove zvočnike Logitech Z906 5.1 v bigbangu, saj so imeli res dobro ceno ( 248,00 EUR ).
Zadevo smo kupili 26.3.2018 zvečer in škatlo odprli 31.3.2018 (ker je šlo za darilo).


Ko smo zadevo odprli je bila mreža wooferja zelo rahlo zvita, vse drugo je bilo brezhibno, zvočniki in dekoder delujejo 100%, tudi zvok je zelo zelo dober.
Zadevo sem povezal direktno na X-Fi Elite Pro z optiko in z analognimi konektorji.

Ker so potem vmes bili prazniki sem šel zadevo reklamirati 4.4.2018 a so mi rekli da gre čisto nova stvar kupljena v trgovini na servis, da bodo na servisu menjali to mrežo na wooferju.

Takoj drugi dan po nakupu se je cena dvignila iz 248EUR na 299EUR, tako da so točno vedeli da je nekaj narobe.
plus tega sem opazil takrat ko smo kupovali so imeli tam samo 3 škatle, včeraj pa sem videl 6 škatel, tako da so verjetno tiste 3 bile z napakami.

Hkrati si je tudi kolegica kupila Logitech Z906 5.1 za 248EUR, pri njej sem pa ugotovil, da je analogni Front speaker (Front LEFT, RIGHT) konektor zrahljan (v wooferju) in da včasih ne deluje sprednji levi zvočnik, to bo verjetno spet za servis čeprav je čisto novo iz trgovine.


Sedaj pa strokovno vprašanje.
Ali bi morali zadevo takoj brez vprašanja menjat v big bangu ? ali res prodajajo tako šit robo, da se mora takoj poslati na servis, čeprav bi naj bila to nova roba..

Kje so tukaj inšpektorji?

8-O
 
  • spremenil: Spc ()

petrus ::

Nad vhodom piše jasno in glasno "velik nateg", kaj pričakuješ?
stati inu obstati

malossi2 ::

Ne, ker gre za reklamacijo, to pa ureja servis, ne trgovina.

Spc ::

malossi2 je izjavil:

Ne, ker gre za reklamacijo, to pa ureja servis, ne trgovina.

V nemčiji ko sem imel podoben problem so mi po 25 dneh brez vprašanja robo menjali in niso pošiljali na noben servis.
 

Magic1 ::

Fizične poškodbe ne bo servis urejal.
Kot že 100 povedano na Slo-techu. Prve pol leta uveljavljaš stvarno napako pri prodajalcu. 8 dni imajo časa, da ti odgovorijo. Če ti stvarno napako odobrijo(v primeru kakršnekoli napake), je na tebi, ali izbiraš popravilo, zamenjavo, ali vračilo kupnine.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

Spc ::

Magic1 je izjavil:

Fizične poškodbe ne bo servis urejal.
Nato je na tebi, ali izbiraš popravilo, zamenjavo, ali vračilo kupnine.

Rekli so mi,da bo to popravljal servis, menat pa mi niso hoteli zvočnikov.
 

Ales ::

Moral bi uveljavljati stvarno napako in ne garancijo, pa bi imel več izbire pri obravnavi. Če pa si uveljavljal garancijo, pa nimaš kaj drugega pričakovati, kot da gre na servis na popravilo. Lahko pa, pri fizično poškodovani napravi, pričakuješ tudi, da bodo zavrnili popravilo v garanciji (tudi pri stvarni napaki bi).

Če so ti nekje na lepe oči zamenjali stvar, je to samo njihova dobra volja oz. so presodili, da je tako ustrezno za vse vpletene. Niso pa bili dolžni tega narediti. In nima nobene veze ali je to Nemčija ali Slovenija...

Magic1 ::

To je zato, ker nisi šel po uradni poti. Ti bi moral uveljavljat stvarno napako.
Magic

kloko ::

Zato ker nisi pravilno izrazil svoje zahteve, so te odpravili po najlažji zanje poti. PISNO bi moral zahtevati uveljavljanje STVARNE NAPAKE.

L.p., Kloko

Spc ::

Verjetno jim bo servis javil, da bodo morali menjati zvočnike, ker tega verjetno ne popravljajo...

Magic1 je izjavil:

To je zato, ker nisi šel po uradni poti. Ti bi moral uveljavljat stvarno napako.

Sem razložil človeku za reklamacije da gre za napako ampak mi je trdil da kaj takšnega še ni videl in da je edina možnost servis, povrnit denarja ali pa menjava ni bila možna, tudi če bi pisno napisal.

Takšne podatke sem dobil od 3 ljudi iz big bang-a.
 

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Spc ()

Magic1 ::

Nategnili so te, gladko. Ti bi podal pisni zahtevek za stvarno napako in bi se zadeva hitro menjala.
Pejdi še enkrat v trgovino, zahtevaj vodjo in razloži situacijo. Če bodo mutili zagrozi z inšpekcijo.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

Spc ::

Magic1 je izjavil:

Nategnili so te, gladko. Ti bi podal pisni zahtevek za stvarno napako in bi se zadeva hitro menjala.
Pejdi še enkrat v trgovino, zahtevaj vodjo in razloži situacijo. Če bodo mutili zagrozi z inšpekcijo.

Sedaj so že poslali na servis.
Sem bil pri vodji in mi je rekel, da gre to na servis, druge izbire ni.
 

TheBlueOne ::

Potem naj ti odgovorijo pisno. Ce nocejo odgovor tudi pisno zahtevaj. Recejo lahko marsikaj, se posebej, ce so vedno samo besede.

Magic1 ::

Za nasljednjič boš vedel. Pisno zahtevaj stvarno napako prve pol leta od nakupa v primeru kakršnihkoli napak in stvari bodo mnogo lepše zate.
Magic

Ales ::

Tale "vodja" te je lepo odpravil in zaključil po kratkem postopku, pri tem pa se ti je napol zlagal oz. je prikrival celo resnico. No, saj tako v primeru uveljavljanja garancije kot tudi v primeru uveljavljanja stvarne napake gre zadeva v prvem koraku na servis. Je pa velika razlika v tem, kaj uveljavljaš in kako postopek poteka dalje.

Grožnje z inšpekcijo pomagajo samo, če je trgovina dokazljivo kaj storila narobe. *Dokazljivo*. V tem primeru imamo rekla kazala (jaz čisto verjamem, pa to žal nič ne pomeni), izdelek pa ima fizično poškodbo... To ni ravno v korist kupca.

Ker gre za za malenkost, upam, da bo servis naredil najpametnejšo možno stvar in zadevo popravil ter vrnil. Ampak opcija, da popravilo v garanciji zavrnejo, je čisto realna. Isto, kot bi lahko zavrnili uveljavljanje stvarne napake.

Spc ::

Naslednjič bom zadevo kupil lepo na mindfactory.de pa ne bo nobenih problemov.
 

Ales ::

Misliš? Jaz sem že doživel, da se je npr. Lenovo servis v Avstriji lagal o izpostavljenosti prenosnika tekočini, na koncu pa je pri uveljavljanju garancije zaračunal samo delo, menjanih delov pa ne. Kao kot uslugo. Go figure. Prenosnik pa kupljen pri Cyberportu.

scipascapa ::

Stvarna napaka.

Spc ::

Danes kličem na servis, in še vedno niso dobili nobenega paketa iz strani big bang-a, čeprav je bigbang to poslal prioritetno že 4.4.2018 in tudi v bigbangu so mi zagotovili, da bo servis do petka 11. ure prejel zvočnike.

Servis mi je danes rekel, da tega verjetno ne bodo menjali in da bom verjetno dobil kupnino ali pa menjava za nove zvočnike.


Kličem tega šefa v bigbang in vse kaj mi je znal odgovorit je: nevem, nevem, nevem.
Vse kaj sem ga vprašal mi vedno odgovori nevem.
Kakšne čudne zaposlene imajo v bigbang-u se res več ne čudim, nevejo čisto nič.

Upam, da se ti zvočniki ne bodo kje "izgubili" in da mi bo potem šef rekel: nevem.
 

RED_line ::

Kašne bedarije. V roku 10 dneh lahko vrneš stvar nazaj brez dodatnih razlag in ti morajo vrniti kupnino nazaj.

Dr_M ::

RED_line je izjavil:

Kašne bedarije. V roku 10 dneh lahko vrneš stvar nazaj brez dodatnih razlag in ti morajo vrniti kupnino nazaj.



Ce kupis online...
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

St235 ::

RED_line je izjavil:

Kašne bedarije. V roku 10 dneh lahko vrneš stvar nazaj brez dodatnih razlag in ti morajo vrniti kupnino nazaj.


Ja, res je, kar si napisal so totalne bedarije.

mancini ::

Prej kot si šel v trgovino, bi tukaj povprašal za nasvet.
Pri takšnih zadevah imaš dve možnosti ali uveljavljaš stvarno napako ali pa garancijo. Garancija je v tem primeru za kupca po moje slabša varianta.

Sedaj imajo lahko tvoje zvočnike do 45 dni na servisu, ti pa verjetno nisi slišal niti ene muzike :)
In sedaj nimaš možnosti da bi uveljavljal stvarno napako, ker si se odločil za garancijo, na stvarno napako pa ti morajo odgovoriti v roku 8 dni

harmony ::

OMG katere razlike med slovenistanom in npr. Nemcijo ali Avstrijo. Tu si kaj takega niti slucajno ne bi dovolili. Gnojnica od zakonov.

St235 ::

harmony je izjavil:

OMG katere razlike med slovenistanom in npr. Nemcijo ali Avstrijo. Tu si kaj takega niti slucajno ne bi dovolili. Gnojnica od zakonov.


Daj ne prodajaj buc. Zakonodaja o stvarni napaki je prakticno enaka. Zakonsko predpisane garancije pa sploh nimajo.

c3p0 ::

Zakonodaja mogoče, odnos prodajalcev pa...

Skoraj leto stare NC slušalke višjega razreda, počil je plastični nosilček, nič tragičnega. Slo servis bi jih sicer popravil, ker gre za znano stvarno napako. Amazon jih je bp vzel nazaj in vrnil denar, vključno s poštnino. Zdaj pa bi rad videl kako bi ta primer obravnaval Big Bang. Exactly. Zato naročam iz tujine.

scipascapa ::

Fak multinacionalko greste primerjat s palčkom BB....Amazon naredi v 1 minuti tok kot vsi BB letno.

connel ::

In to ima veze s shitty odnosom kako točno že? A če je majhna firma pa lahko jebe stranke? Zato pa so tam kjer so.

Mare2 ::

connel je izjavil:

In to ima veze s shitty odnosom kako točno že? A če je majhna firma pa lahko jebe stranke? Zato pa so tam kjer so.


Pred to dotično firmo v SLO sem na slo-tech-u doslej videl že kar precej svaril, da ne kupuj tam. Tako da tako početje je "na lastno odgovornost". :)

šernk ::

Skoraj leto stare NC slušalke višjega razreda, počil je plastični nosilček, nič tragičnega. Slo servis bi jih sicer popravil, ker gre za znano stvarno napako.


po letu in pol mi je BT slušalka nehala se povezovati z mobitelom...pošljem mobitel 5x na servis (toptime) in mi ne odpravijo napake ker sem sumil na bug v androidu. grem v bigbang ker sem tam vzel slušalko, mi rečejo da jo bodo vseeno poslali v servis, čeprav sem prodajalcu povedal da je najbrž problem v telefonu. Iz servisa sem v roku 14 dni dobil nazaj celotno novo slušalko in problem ostal. Popizdil nad sonyem in toptime, telefon flashal na custom rom in zadeva delovala brez problemov, torej so mi delujočo slušalko menjali za novo. Ni vse samo slabo tudi pri nas, čeprav večina serviserjev je takih. Pa tudi big bang ni neka wow zadeva (so me nategovali z novim prenosnikom za 750eur 14 dni, da bo jutri dostavljen iz zaloge v Murski Soboti).

glavna napaka tu je bila uveljavljanje garancije in ne stvarne napake neglede na to, kaj prodajalec reče. On je tam da uredi s teboj v njegovo dobro.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Alien123 ::

scipascapa je izjavil:

Fak multinacionalko greste primerjat s palčkom BB....Amazon naredi v 1 minuti tok kot vsi BB letno.


S tem da so na amazonu boljše cene, boljši support, boljše je pri uveljavljanju garancije, itd.. pri BB pa še tolko malo strank kar jih ima, pa se devlejo ko šupaki

Invictus ::

Problem slovenskih štacun je, da ne poštekajo, da je ceneje zamenjati izdelek (in uveljavljati RMA pri proizvajalcu), kot pa se prepirati s stranko (slab ugled) in imeti cel kup ljudi zaposlenih na reklamacijah (strošek).

Ampak očitno so ljudje dovolj poceni, da se jim to splača.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

St235 ::

c3p0 je izjavil:

Zakonodaja mogoče, odnos prodajalcev pa...

Skoraj leto stare NC slušalke višjega razreda, počil je plastični nosilček, nič tragičnega. Slo servis bi jih sicer popravil, ker gre za znano stvarno napako. Amazon jih je bp vzel nazaj in vrnil denar, vključno s poštnino. Zdaj pa bi rad videl kako bi ta primer obravnaval Big Bang. Exactly. Zato naročam iz tujine.


moj komentar se je nanašal na kretenizem: gnojnica od zakonov. Odnos prodajalcev je pa druga zgodba in v Avstriji naletiš na enake zahojene kmetavze. Amazon, ki ga omenjaš je vse prej kot avstrijski.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

deadbeef ::

Uveljavljati moraš stvarno napako, inšpektorat ne more ugotavljati ali gre za stvarno napako ali ne, s tem se moraš dogovoriti z prodajalcem, če se ne morata dogovoriti, je na vrsti tožba in sodišče. Skoraj gotovo bodo krivdo probali prevaliti nate, da si ti to naredil.
Pri tem jih opozori na določilo 37.b člena Zakona o varstvu potrošnikov, ki določa, da se šteje, da je napaka na izdelku obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku
šest mesecev od izročitve. Pravkar citirano določilo v konkretnem primeru pomeni, da je dokazno breme, da skrivljena mreža ni obstajala že ob izročitvi izdelka na strani prodajalca, kot tudi, da prodajalec ne more in ne smete prevaliti dokaznega bremena (t.j. dokazovanja, da je skrevljena mreža res obstajala že ob izročitvi) nate.

Skrivljena mreža pa brez dvoma predstavlja stvarno napako, saj zaradi nje izdelek nima lastnosti in odlik, ki so utemeljeno pričakovane oz. izrecno dogovorjene in predpisane, takšen izdelek se ne ujemaja z vzorcem iz prodajalne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: deadbeef ()

matobeli ::

Vse okvare ki so se njim zdele da je njihova krivda so še brez problema menjal.

shadeX ::

Ko smo zadevo odprli je bila mreža wooferja zelo rahlo zvita,


Kako je lahko trgovec prepričan, da tole ni posledica malomarnega ravnanja z izdelkom?


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Uveljavljanje stvarne napake / garancije (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
8016280 (6208) TOP
»

Stvarna napaka LCD TV (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
27047906 (42700) Okapi
»

Nov prenosnik, desni zvočnik ne dela, (uveljavitev stvarne napake)

Oddelek: Pomoč in nasveti
485244 (4159) Šolar
»

45 dnevni garancijski rok, ista napaka

Oddelek: Pomoč in nasveti
486975 (5518) Seljak
»

HTC HD7 nakup????

Oddelek: Mobilne tehnologije
202974 (2612) Jaži

Več podobnih tem