Gizmodo - AU Optronics je na tržišče poslal prvi zaslon širokega zaslona, ki ima razmerje 16:9 za naše mlinčke. V čem je torej prednost, saj imamo na policah vse polno širokih zaslonov, ki imajo sicer razmerje 16:10. Odgovor leži v HDTV standardu, katerega razmerje je 16:9, kar je na dosedanjih zaslonih z malenkost drugačnim razmerjem povzročalo črne pasovne, tako, da zaslon ni bil v popolnosti izkoriščen. Seveda ta novinec na tržišču ponuja tudi podporo za 1080p, CCLF osvetlitev (ne LED), kontrastno razmerje 1000:1, prav tako pa so napovedani tudi modeli drugačnih diagonal ter z enakimi tehničnimi lastnostmi.
Zaslon je namenjen vsem filmoljubcem, ki jih črni trakovi motijo pri gledanju videa, ki ima razmerje 16:9.
Več informacij
Vir
Novice » Zasloni / projektorji / ... » AUO predstavil prvi pravi široki zaslon diagona 24-palcev
MrStein ::
Eh, a beli rob (plastika) pa jih ne moti ?
Pa kup modelov, ki imajo črno plastiko.
S tem robom res pretiravajo. Recimo sliko drugega formata nastavijo, da je raztegnjena in dobijo jajčaste glave, in so zraven ponosni, da je to kao boljša slika. Kaj je že Einstein rekel ?
Pa kup modelov, ki imajo črno plastiko.
S tem robom res pretiravajo. Recimo sliko drugega formata nastavijo, da je raztegnjena in dobijo jajčaste glave, in so zraven ponosni, da je to kao boljša slika. Kaj je že Einstein rekel ?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Izi ::
In kaj bodo filmoljubci počeli z samo 24" ? Ti imajo doma že vsi svoje domače kinote z eno 50-inčno zverino
Se strinjam z predhodnimi komentarji. Popolnoma nepotrebno.
Za monitor tja nekje do 30" se mnogo bolje obnese 16:10, ker je malenkost višji.
Kot je bilo že omenjeno so filmi vsi delani za kino, ki pa ima še precej bolj raztegnjen format.
Če je film v formatu 16:9 ga po dolžini manjka že skoraj eno tretjino in to ni več original film. Potem je skoraj isto sranje, če ga še za centimeter bolj povečaš in zgubiš še dodatnih par centimetrov in ga gledaš v formatu 16:10.
Sicer pa kdo sploh gleda filme na ubogih 24", kakšen poseben filmski užitek to ni. Če si oddaljen pol metra je v redu, ampak moraš sedeti vzravnano, če pa se zlekneš, pa si že mnogo predaleč za ubogih 24".
Od 40" naprej so pa tako ali tako vsi LCD-ji v formatu 16:9, pa kljub temu vedno gledamo kar precejšen črni rob spodaj in zgoraj.
Se strinjam z predhodnimi komentarji. Popolnoma nepotrebno.
Za monitor tja nekje do 30" se mnogo bolje obnese 16:10, ker je malenkost višji.
Kot je bilo že omenjeno so filmi vsi delani za kino, ki pa ima še precej bolj raztegnjen format.
Če je film v formatu 16:9 ga po dolžini manjka že skoraj eno tretjino in to ni več original film. Potem je skoraj isto sranje, če ga še za centimeter bolj povečaš in zgubiš še dodatnih par centimetrov in ga gledaš v formatu 16:10.
Sicer pa kdo sploh gleda filme na ubogih 24", kakšen poseben filmski užitek to ni. Če si oddaljen pol metra je v redu, ampak moraš sedeti vzravnano, če pa se zlekneš, pa si že mnogo predaleč za ubogih 24".
Od 40" naprej so pa tako ali tako vsi LCD-ji v formatu 16:9, pa kljub temu vedno gledamo kar precejšen črni rob spodaj in zgoraj.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
steev ::
Za črni rob pa poznamo PanScan. Se ne sekiras za tistih nekaj pikslov ki ti jih poreze levo in desno.
:|
Keyser Soze ::
@mile
Itak so tako grdi, da bi blo najboljše razmerje stranice za ta film 0:0.
Itak so tako grdi, da bi blo najboljše razmerje stranice za ta film 0:0.
OM, F, G!
Izi ::
Nekateri filmi so prava umetniška dela. Uporaba Pan and Scan je smrtni greh
Manjka kar konkreten del slike in tisto kar ti gledaš je daleč od tistega, kar je hotel režiser povedati.
Na 4:3 televiziji ti dejansko gledaš vedno samo približno polovico slike in tako pol filma sploh ne vidiš
Zato je vsak normalen filmofil že pred najmanj 10 leti prešel na format ekrana 16:9
Z uporabo Pan and Scan, ti na 16:9 še vedno manjka skoraj četrtina slike.
Kot da bi šel nekam na izlet in bi imel na očeh stalno daljnogled, ki ga ne bi mogel nikoli sneti. Od izleta ne bi imel kaj dosti.
Filme se gleda vedno v celoti, kot jih je naredil režiser, se pravi večinoma v formatu 2,35:1. Na 4:3 formatu je to skoraj nemogoče, na 16:9 pa gre že kar lepo, je pa kar precej črnega roba gor in dol.
Zato pa ima danes vsak pravi filmofil 50 in več inčen FullHD LCD, ne zato, da bo gledal meter visoko sliko, ampak zato, da je širina vsaj 1,2 metra.
Dejansko prevelika višina 16:9 ekranov vsaj v Sloveniji ni čisto neizkoriščena. V tisti spodnji črni rob ravno lepo sedejo podnapisi in tako ne motijo slike
To velja za filme. Nadaljevanke in serije, pa se ponavadi že snemajo direkt v 16:9 in tako imaš zapolnjen cel ekran.
Manjka kar konkreten del slike in tisto kar ti gledaš je daleč od tistega, kar je hotel režiser povedati.
Na 4:3 televiziji ti dejansko gledaš vedno samo približno polovico slike in tako pol filma sploh ne vidiš
Zato je vsak normalen filmofil že pred najmanj 10 leti prešel na format ekrana 16:9
Z uporabo Pan and Scan, ti na 16:9 še vedno manjka skoraj četrtina slike.
Kot da bi šel nekam na izlet in bi imel na očeh stalno daljnogled, ki ga ne bi mogel nikoli sneti. Od izleta ne bi imel kaj dosti.
Filme se gleda vedno v celoti, kot jih je naredil režiser, se pravi večinoma v formatu 2,35:1. Na 4:3 formatu je to skoraj nemogoče, na 16:9 pa gre že kar lepo, je pa kar precej črnega roba gor in dol.
Zato pa ima danes vsak pravi filmofil 50 in več inčen FullHD LCD, ne zato, da bo gledal meter visoko sliko, ampak zato, da je širina vsaj 1,2 metra.
Dejansko prevelika višina 16:9 ekranov vsaj v Sloveniji ni čisto neizkoriščena. V tisti spodnji črni rob ravno lepo sedejo podnapisi in tako ne motijo slike
To velja za filme. Nadaljevanke in serije, pa se ponavadi že snemajo direkt v 16:9 in tako imaš zapolnjen cel ekran.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
steev ::
Mile, mislil sem na 16:9. Se strinjam s teboj glede teh slik. Samo 16:9 pa lahko brez problemov režeš na 16:10.
:|
Dr_M ::
A samo mene crni robovi nic ne motijo?
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
Jst ::
Dr_M: jaz tudi gledam filme tako, kot si jih je zamislil režiser. Ne razumem ljudi, ki odrežejo skoraj dve tretijni slike, da imJO na 4:3 tvju polno sliko. To je greh, če gledaš dober film. Sploh je hecno gledati BSG na tv3. Se mi zdi, kot da ne gledam pravo serijo...
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
MrStein ::
En folk je pač čuden
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
MrStein ::
Eno je kar filmska ekipa stran vrže, drugo pa kaj tvoj TV aparat stran vrže.
(ali DVD plejer ali "mojster" pri TV postaji)
(ali DVD plejer ali "mojster" pri TV postaji)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Microsoftove novosti: novi Windows 10, Surface Studio, Dial in Book (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Ostale najave | 33718 (29923) | Qushaak |
» | Google z lastnim Chromebookom? (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Procesorji | 22305 (18139) | damjanll |
» | Prenosnik z 'uporabnim' 15" zaslonomOddelek: Kaj kupiti | 3787 (3141) | Pyr0Beast |
» | Nova anketa: kakšno je razmerje stranic vašega monitorja? (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Ankete | 8438 (5668) | strictom |
» | Črna robova pri načinu 16:9; LCD TV 30"Oddelek: Zvok in slika | 1866 (1630) | joeblack |