» »

Telekom-Siol telefon&TRIOPAKET(reklamacije...)

Telekom-Siol telefon&TRIOPAKET(reklamacije...)

nejcpirc ::

Kolega stanuje v Lj, v Kosezah. Decembra 2006 je pri Siolu sklenil naročniško razmerje za TRIO-paket. T2 na žalost ni prišel v poštev, za Amis, Telemach pa takrat verjetno ni pomislil, niti ne vem, če je kateri od teh ponudnikov sploh opcija...
Kot prvo, so mu baje na Siolu dali pogoj, da mora za TRIOPAKET skleniti naročnino s Telekomom, tako da bo imel aktiven telefonski priključek(številko). Tako sedaj že od januarja 2007 do danes plačuje Telekom naročnino za tel. priključek ~ 13EUR/mesec in Siol TRIO-PAKET ~38EUR/mesec. Po moji logiki plačuje telefon dvakrat, ima pa samo eno telefonsko številko!? Ali ne bi bilo logično in fer, da plačuje samo TRIO-PAKET naročnino, ali pa da ima vsaj 2 telefonski številki, če že plačuje dvojno? Sicer je že ena tel. št. dovolj... Ali je upravičen do vračila denarja za dvojno plačevanje telefonske naročnine (položnice Telekom ~ 13EUR/mes)?

In kot drugo, SIOL TRIO-PAKET ne deluje! Od samega priklopa (druga polovica decembra 2006), do danes TV signala ni! Kljub reklamacijam pa ves čas prejema in plačuje položnico za popolno TRIO-PAKET storitev(~ 38 EUR)...8-O

Problem je, da za reklamacije TV signala nima nobenih pisnih potrdil. Reklamiral je le tako, da je vsaj 6x klical na 080 številko in prijavljal napako, Siol helpdesk pa je v glavnem zapisal njegov klic in naročil obisk tehnika. No, ponavadi je ta kolega do šeste ali desete ure zvečer na poti(če sploh pride domov, ker kot tovornjakar v glavnem vozi po tujini...no, pojma nimam o tem ampak whatever), tako da ga ni bilo doma, ko se je pred mesecem končno oglasil tehnik. Kolegu je kar po telefonu sporočil, da je od zunaj(stanuje v hiši) napravil neko meritev in ugotovil, da je preveč oddaljen od centrale, da bi lahko sprejemal TV Signal.... WTF, a ko so prinesli opremo, seveda dopoldne, čeprav jim je lepo naročil, da naj se oglasijo popoldne, ko bo doma in da ga prej pokličejo in preverijo, pa niso dojeli, da TRIO-PAKET zaradi TV signala NO GO??? Seveda mu tehnik sedaj, ko je opravil meritev, ni niti v kaseljc vrgel potrdila, da se je sploh oglasil in da signala tam NI..

Kaj sedaj, hehe, ko mu je končno dopizdilo vse skupaj>:D Če je recimo opcija drug ponudnik(ali pa če še naprej obdrži vsaj net in telefon, če TV signal ni možen, niti pri drugemu ponudniku), do kolikšnega povračila je upravičen pri TRIO-PAKET naročnini, ki jo je ves čas pridno plačeval:P ? Tretjine, kaj več? >:D

Itaq, da je delno kriv tud ta kolega, ker ni že na začetku in potem še nekajkrat vmes, poslal po faksu ali kar priporočeno po pošti reklamacijo storitev... Samo, da so na Telekomu taki (...samocenzura hehe...), da pustijo stranko čakati več kot eno leto(če ne bo konkretno ukrepal takoj, se bo to mogoče vleklo še leta... ), da se mora zaradi njihove napake "jebati" in izgubljati čas še z nekimi pravnimi forami in tirjati od njih kar mu pripada po njihovi pogodbi;(

anjos ::

Hej,
poskusila bom razložiti karseda "po domače"... Sama imam Trio paket pri Amisu, a tudi Siol ima zelo podobne storitve...
Glede dvojnega plačevanja, tako Siolu kot Telekomu: obveznosti, ki jih je naročnik dolžan plačevati so navedene v pogodbi, ki jo naročnik podpiše... VEDNO je treba pred podpisom pogodbe prebrati VSE člene, tudi tisti mali tisk čisto spodaj...ljudje so dandanes premalo pozorni, pogodbe želijo skleniti v čimkrajšem času... napaka...potem pa se pojavijo vprašanja in pritožbe - velikokrat so ljudje krivi sami... Sicer pa bom jaz poslala email in vprašala kako je s tem, pa bom sporočila takoj ko dobim odgovor...
Glede Tv signala pa spet... http://www.siol.net/storitve/siol_tv/do...
Naročnik je očitno dolžan sam preveriti ali je TV signal v njegovem mestu/vasi... Kljub temu bi Siol moral opozoriti naročnika, da na njegovem naslovu Tv ni možen... S prijateljem dobro preglejta kako je sestavljena pogodba in kaj je Siol dolžan storiti... Konec koncev je to njihova napaka, saj stranki ne morejo računati nečesa, kar ji ne morejo nuditi. Jaz bi zahtevala povračilo denarja in zamudne obresti zaradi njihove napake.
Glede naročnine pa ponovno odvisno od pogodbe... če se je zavezal za 24 mesecev, ali brez vezave... če je brez vezave lahko zahteva celotno povračilo za TV (ker ni deloval in ne deluje), internet in telefonija sta delovali, zato povračila ne more zahtevati (ker ju je uporabljal).
Četudi bi pošiljal reklamacije po pošti ne bi ničesar pridobil, saj se reklamacije po telefonu zabeležijo in so v registru - to je tako dober dokaz kot tudi pisna reklamacija...Tehniki pa pridejo ko pač pridejo - očitno imajo veliko dela in se jim ne zdi dobra ideja, da o svojem delu naročnika obvestijo.
Ko je kakšna težava / ko nekaj ne deluje, je potrebno ZAHTEVATI pomoč v roku 24 ur, oziroma takoj ko je mogoče... Povejte jim, da boste zahtevali, da od plačila odštejejo vse tiste dni, ko naprave ne delujejo... V tem času je žal tako, da se je treba boriti, včasih tudi kaj zagroziti in jim pokazati, da se spoznate na svoje pravice, še bolje pa poznate njihove dolžnosti...

anjos ::

Tako, pa sem dobila odgovor...
V primeru, da se boste odločili za 'Trio paket' imate dve možnosti:

Torej, če izberete paket:

§ Adsl 1024/256, Siolova televizija in SiOL telefonija osnovni (vključuje brezplačne klice med naročniki SiOL telefonije in za 120 minut brezplačnih klicev v omrežje Telekoma Slovenije) je mesečna naročnina 38 EUR oz. 41 EUR v primeru razvezanega dostopa.

§ Adsl 1024/256, Siolova televizija in SiOL telefonija neomejeno (vključuje brezplačne klice med naročniki SiOL telefonije in brezplačne klice v omrežje Telekoma Slovenije) je mesečna naročnina 45 EUR oz. 48 EUR v primeru razvezanega dostopa.

Razvezan dostop pomeni, da se prekine naročniško razmerje za fiksni telefonski priključek, pri temu pa lahko telefonsko številko brezplačno prenesete v Siolovo omrežje. SiOL telefonijo lahko uporabljate z analognimi telefonskimi aparati s tonskim izbiranjem ali IP telefonskimi aparati. Priklop ISDN telefonskih aparatov žal ni možen.

Odgovor kaže na to, da si uporabnik sam lahko izbere ali želi prekiniti pogodbo s Telekomom ali pa ne... V primeru prijatelja pa domnevam, da si je izbral pač cenejšo varianto - 38 eur namesto 41, ni pa zračunal koliko ga vse skupaj v bistvu stane upoštevajoč tudi ceno naročnine Telekoma... Očitno je podpisal pogodbo za 38 eur, kar pomeni, da je s Telekomom obdržal naročnino, zato posledično plačuje obe storitvi in ni upravičen do nikakršnega povračila...


LP

Zgodovina sprememb…

  • spremenila: anjos ()


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Siol bo podražil TV (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Omrežja in internet
14914238 (7741) Tilen
»

Zakaj se sploh rabi ISDN? Brez ISDN-ja do ADSL-ja.

Oddelek: Omrežja in internet
91414 (1286) Bakunin
»

Najcenejši ADSL (strani: 1 2 )

Oddelek: Omrežja in internet
8410434 (7107) pupsi1984
»

SIOL ADSL2+ (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Omrežja in internet
31038698 (18105) Primoz78
»

ADSL brez ISDN - končno (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Omrežja / internet
11217852 (12479) Tr0n

Več podobnih tem