Novice » Ostale najave » Tata Motors predstavil najcenejši avtomobil na svetu
Moravče ::
@azrael
ne vem kaj bluziš, ampak če 1.9 motor z 115 konji žre 6.6 je 0.6 motor 5 malo veliko. Lupo naprimer zmore manj kot pet, ravno nekaj takšnega kot si ti omenil, če ne divjaš (kolega ga ma).
ne vem kaj bluziš, ampak če 1.9 motor z 115 konji žre 6.6 je 0.6 motor 5 malo veliko. Lupo naprimer zmore manj kot pet, ravno nekaj takšnega kot si ti omenil, če ne divjaš (kolega ga ma).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Moravče ()
dexterboy ::
Se strinjam z vsemi, ki pravijo, da je tole za Indijce dar z neba
Drugače pa moramo gledati na ta avto in porabo in vse, kar paše zraven, skozi oči indijcev. Oni nimajo NIČESAR, zdej pa nej jim prepovemo avto za množice, zato, ker bojo onesnaževali mamo Zemljo??? Če je tako, zakaj mi ne gremo tam in jim podarimo naše rabljene avte (za njih še vedno premija, večina jih ima tudi katalizator), jih naučimo pravilne kontrole rojstev, rešimo njihovo zdravstvo, ekonomijo, spravimo gospodarstvo na letno rast 10 in več procentov... jok brate, odpade Tudi oni bi radi uživali življene po naših standardih, tako kot bi mi radi imeli evropske plače.
To me spominja na obdobje 200 let nazaj, ko so angleži/američani osvajali wild wild west... indijanci so pa danes v rezervatih, večina brez ustrezne infrasktrure...
Ne moremo in ne smemo ocenjevati in biti sodniki na Tato skozi naše oči.
Howgh, pisal sem, pokadimo sedaj pipo miru
Drugače pa moramo gledati na ta avto in porabo in vse, kar paše zraven, skozi oči indijcev. Oni nimajo NIČESAR, zdej pa nej jim prepovemo avto za množice, zato, ker bojo onesnaževali mamo Zemljo??? Če je tako, zakaj mi ne gremo tam in jim podarimo naše rabljene avte (za njih še vedno premija, večina jih ima tudi katalizator), jih naučimo pravilne kontrole rojstev, rešimo njihovo zdravstvo, ekonomijo, spravimo gospodarstvo na letno rast 10 in več procentov... jok brate, odpade Tudi oni bi radi uživali življene po naših standardih, tako kot bi mi radi imeli evropske plače.
To me spominja na obdobje 200 let nazaj, ko so angleži/američani osvajali wild wild west... indijanci so pa danes v rezervatih, večina brez ustrezne infrasktrure...
Ne moremo in ne smemo ocenjevati in biti sodniki na Tato skozi naše oči.
Howgh, pisal sem, pokadimo sedaj pipo miru
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.
dzinks63 ::
TATA motors izdeluje tudi boljše avtomobile , samo ti so za veliko večino indijcev še zaenkrat predragi in so zato naredili nov model za širše mase . Tata Motors
Zgodovina sprememb…
- zavarovalo slike: gzibret ()
globoko grlo ::
No ja, če ste bili kdaj v Kalkuti, tale avtoček ni ravno mana z neba. Že sedaj čakaš po 10 min na križišču, potem bo pa še slabše.
En samogonilni kolo naj jim dajo, ne pa avto. Je čist zgrešen "zahodnjaški" način življenja vrivat v Indijo ali Kitajsko. Jih je čist preveč.
En samogonilni kolo naj jim dajo, ne pa avto. Je čist zgrešen "zahodnjaški" način življenja vrivat v Indijo ali Kitajsko. Jih je čist preveč.
Brane2 ::
Mogoče jih je preveč, ker preveč skup rinejo.
Avtomobil jim bo dal večji avtonomni doseg in bo tako mogoče gostota prebivalstva sčasoma manjša.
Avtomobil jim bo dal večji avtonomni doseg in bo tako mogoče gostota prebivalstva sčasoma manjša.
On the journey of life, I chose the psycho path.
Calligulla ::
Poraba res ni impresivna. Maruti z 0.8 masino je poskocen in zre 3 do maksimalno 5 litrov.
Tole bi mirali na elektriko narest na Li ionske baterije. V startu bi bil malo drazji ampak je itak treba ekonomije obsega v proizvodnjo takih baterij vfurat.
Stisnjen zrak pa je tudi zelo dobra opcija.
Tole bi mirali na elektriko narest na Li ionske baterije. V startu bi bil malo drazji ampak je itak treba ekonomije obsega v proizvodnjo takih baterij vfurat.
Stisnjen zrak pa je tudi zelo dobra opcija.
Thomas ::
> Mogoče jih je preveč, ker preveč skup rinejo.
3D naselitev. Z visokimi "WTCji" rešiš večino problemov transporta. Ker če število ljudi narašča s kubom razdalje je to veliko bolje, kot če naraščajo samo s kvadratom.
Do milijarde ljudi je v kubičnem svetu tako daleč, kot je do milijona v flatlandu.
Zato je treba gradit nebotičnike in (vsaj) del prometa narest ortogonalnega sedanjemu.
3D naselitev. Z visokimi "WTCji" rešiš večino problemov transporta. Ker če število ljudi narašča s kubom razdalje je to veliko bolje, kot če naraščajo samo s kvadratom.
Do milijarde ljudi je v kubičnem svetu tako daleč, kot je do milijona v flatlandu.
Zato je treba gradit nebotičnike in (vsaj) del prometa narest ortogonalnega sedanjemu.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi
desperados ::
Ok zamislite si da 30% indijcev nabavi ta avto, potem si pa zamislite ulice kjer je prej bilo tisoče kolesarjev in pešcev sedaj pa so te škatlice razposejane naokoli. Pravi mali kaos, ah kaj mali pravi brez mali ...
Drugače pa ima naš golf slično porabo, samo varčno je treba znati voziti ...
Drugače pa ima naš golf slično porabo, samo varčno je treba znati voziti ...
Thomas ::
Nizozemska je precej bolj naseljena od Indije.
Pa?
Pa?
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi
jype ::
Thomas> Pa?
70% prebivalstva (prek 90% mestnega) se rutinsko vozi z bicikli ali hodi peš.
Podobno velja za Dansko.
70% prebivalstva (prek 90% mestnega) se rutinsko vozi z bicikli ali hodi peš.
Podobno velja za Dansko.
dzinks63 ::
Indijcev je cca milijarda in potem računaj koliko je to 30% (so še daleč od takega standarda). Računajo na prodajo 1 milion teh NANO vozil na leto . Največje tovarne na svetu (GM, Toyota) proizvedejo okoli 10mio vozil na leto. Indija se bo morala najprej zadost razvit, da bo dosegla te številke in da jih bo trg prebavil.
Čaka jih še temeljita prenova cestne infrastrukture, torej v celoti gledano velik zagon gospodarstva in velika gospodarska rast. In Indija bo že čez deset-dvajset let zgledala čisto dugače kot sedaj, saj na lastne oči vidijo kaj dela kitajska.
Čaka jih še temeljita prenova cestne infrastrukture, torej v celoti gledano velik zagon gospodarstva in velika gospodarska rast. In Indija bo že čez deset-dvajset let zgledala čisto dugače kot sedaj, saj na lastne oči vidijo kaj dela kitajska.
sidd ::
Večina transporta se danes v indiji opravi z vlaki. Kakšno sliko z takšnim vlakom ste zagotovo že vsi videli.
Najboljšo idejo je imel Airbus z svojim A-380. Karta bi (naj) bila cenejša od vlaka. Gre seveda za ekonomsko različico A380 ter polete znotraj Indije od mesta do mesta. Če jekaj iz tega, nevem, zadeve nisem več spremljal.
Poleg tega pa indija skorajda nima primerne cestne infrastrukture za množični motorni promet.
Glede porabe-je katastrofalna. Toliko porabi kakšna alfa diesel, pa naš clio 1.5 dci tolko porabi, z t.i. grdo vožnjo.
Bolje bi bilo, kot že rečeno, če že, nek tip ala ax al pa maruti uvest. Milijon avtomobilov letno. Komaj čakam kak električni avtomobil v Evropi.
Pa glede goriv, kot je nekdo omenil. Indija ima eno največjih, če ne največjih rafinerij na svetu ( 660.000 sodčkov na dan, če se ne motim). Problem je samo količina.
@dzinks63: GM, Toyota to proizvedeta po celem svetu, za cel svet. Indija pa bo to, če sem prav prebral, proizvedla samo za svoj trg.
Naj se modernizirajo, nimam nič proti. Samo potem mora biti tako zvani razviti svet že eno stopnjo dalje.
Najboljšo idejo je imel Airbus z svojim A-380. Karta bi (naj) bila cenejša od vlaka. Gre seveda za ekonomsko različico A380 ter polete znotraj Indije od mesta do mesta. Če jekaj iz tega, nevem, zadeve nisem več spremljal.
Poleg tega pa indija skorajda nima primerne cestne infrastrukture za množični motorni promet.
Glede porabe-je katastrofalna. Toliko porabi kakšna alfa diesel, pa naš clio 1.5 dci tolko porabi, z t.i. grdo vožnjo.
Bolje bi bilo, kot že rečeno, če že, nek tip ala ax al pa maruti uvest. Milijon avtomobilov letno. Komaj čakam kak električni avtomobil v Evropi.
Pa glede goriv, kot je nekdo omenil. Indija ima eno največjih, če ne največjih rafinerij na svetu ( 660.000 sodčkov na dan, če se ne motim). Problem je samo količina.
@dzinks63: GM, Toyota to proizvedeta po celem svetu, za cel svet. Indija pa bo to, če sem prav prebral, proizvedla samo za svoj trg.
Naj se modernizirajo, nimam nič proti. Samo potem mora biti tako zvani razviti svet že eno stopnjo dalje.
no idea for signature
signed
I
signed
I
poweroff ::
Tisti, ki imate ekološke pomisleke v stilu: če si bodo tole sedaj kupili vsi revni Indijci, bo poraba nafte narasla, onesnaževanje pa tudi: predlagam, da se VI OSEBNO nehate vozit z avtomobilom.
Ne razumem zakaj bi se namesto vas morali ekološko obnašati revni Indijci?
Sam sicer podpiram zelene tehnologije - motorje z manjšo porabo, skrbno ravnanje z odpadki, vendar pa zaradi svoje ekološke zavesti ne bi omejeval dostopa do avtomobilom drugim samo zato, ker so revnejši od mene, ali pa ker do sedaj niso imeli avtomobila.
Ne razumem zakaj bi se namesto vas morali ekološko obnašati revni Indijci?
Sam sicer podpiram zelene tehnologije - motorje z manjšo porabo, skrbno ravnanje z odpadki, vendar pa zaradi svoje ekološke zavesti ne bi omejeval dostopa do avtomobilom drugim samo zato, ker so revnejši od mene, ali pa ker do sedaj niso imeli avtomobila.
sudo poweroff
dzinks63 ::
> GM, Toyota to proizvedeta po celem svetu, za cel svet
Točno tako (in potem lahko sklepaš v kakšen megalomanski projekt so se spustili indijci) in zelo težko si predstavljaš tovarno katera bo bruhala 3000 novih vozil dnevno (2/min) , zaposlenih bo ogromno ljudi, saj je delovna sila tam še zelo poceni. To vse skupaj mi rahlo diši po ameriki v prejšnjem stoletju , ko so začeli z masovno proizvodnjo Forda modela T.
Točno tako (in potem lahko sklepaš v kakšen megalomanski projekt so se spustili indijci) in zelo težko si predstavljaš tovarno katera bo bruhala 3000 novih vozil dnevno (2/min) , zaposlenih bo ogromno ljudi, saj je delovna sila tam še zelo poceni. To vse skupaj mi rahlo diši po ameriki v prejšnjem stoletju , ko so začeli z masovno proizvodnjo Forda modela T.
vidi ::
Sam se sicer strinjam, da je dobro, da se tudi ostali svet razvija in je omogočeno prevozno sredstvo vsem, bojim pa se učinka mase teh štirikolesnikov, ki ob upoštevanju neskončnega indijskega in kitajskega trga lahko privede do katastrofe.
Problem je v tem, da se omenjene države ne zavedajo oz. jih ne zanima problem globalnega segrevanja v enaki meri kot nas - pri nas boš za liter bencina plačal juhuhu okoljevarstvenih dajatev in trošarin, medtem ko tega v indiji in na kitajskem ne bo. Pustimo to, kam se bo ta denar nabral in ali bo šel dejansko za varovanje okolja, dejstvo je, da tako kot pri kruhu danes plačaš npr. 1 EUR več, če se npr. cena surovin poveča samo za 30 centov, boš imel enak efekt tudi pri bencinu!!! In na koncu bo rezultat tak, da bo cena litra pri nas 3 EUR, v indiji pa npr. maj kot 1 EUR, s tem da bomo mi z našimi avtomobili s porabljenim litrom veliko manj onesnaževali okolje kot pa neka poceni indijska jajca!
Problem je v tem, da se omenjene države ne zavedajo oz. jih ne zanima problem globalnega segrevanja v enaki meri kot nas - pri nas boš za liter bencina plačal juhuhu okoljevarstvenih dajatev in trošarin, medtem ko tega v indiji in na kitajskem ne bo. Pustimo to, kam se bo ta denar nabral in ali bo šel dejansko za varovanje okolja, dejstvo je, da tako kot pri kruhu danes plačaš npr. 1 EUR več, če se npr. cena surovin poveča samo za 30 centov, boš imel enak efekt tudi pri bencinu!!! In na koncu bo rezultat tak, da bo cena litra pri nas 3 EUR, v indiji pa npr. maj kot 1 EUR, s tem da bomo mi z našimi avtomobili s porabljenim litrom veliko manj onesnaževali okolje kot pa neka poceni indijska jajca!
Prodajam bučke!
Dej kup si liziko!
Dej kup si liziko!
%x ::
Pustimo to, da izgleda kot iz kartona izdelan in na glavo postavljen bide z odtocnimi zamaski namesto koles in z lopato za sneg namesto strehe...
Pustimo to, da je smiseln komplementaren produkt tovarne temule bideju izdelava invalidskih vozickov, ker se voznikove noge ze ob najmanjsem trku z kolickaj dostojno satuljo za smeti instantno presadijo potniku na zadnjem sedezu, le-ta dobi t.i. "druge noge"...
Tud to, da poraba goriva za agregat takih karakteristik ni ravno majhna (in je najbrz v realnosti se dosti vecja) ni vazno.
Tudi zgodba s ceno bo verjetno podobna tisti z OLPC (no, sigurno bo cena "malo" vecja kot trenutno najavljajo).
Mislim, da ce bi v Indiji zivel nekje, kjer se ravno ne bi dobesedno dusil v prometu (v tem primeru res rajsi vzamem kolo) in bi lahko izkoristil moznosti "mobiliziranja" na daljse razdalje ter imel nekaj denarja, bi si tole vsekakor zelel bolj kot mopeda oz. motorja, ki je verjetno edina alternativa (razen vlaka in avtobusov, kjer folk dobesedno visi skozi okna ko smrkl in se vozi tudi na strehah).
Zlo kul zadeva za tiste, keterim je namenjena. Go, Punjabi suburbs, go!
Pustimo to, da je smiseln komplementaren produkt tovarne temule bideju izdelava invalidskih vozickov, ker se voznikove noge ze ob najmanjsem trku z kolickaj dostojno satuljo za smeti instantno presadijo potniku na zadnjem sedezu, le-ta dobi t.i. "druge noge"...
Tud to, da poraba goriva za agregat takih karakteristik ni ravno majhna (in je najbrz v realnosti se dosti vecja) ni vazno.
Tudi zgodba s ceno bo verjetno podobna tisti z OLPC (no, sigurno bo cena "malo" vecja kot trenutno najavljajo).
Mislim, da ce bi v Indiji zivel nekje, kjer se ravno ne bi dobesedno dusil v prometu (v tem primeru res rajsi vzamem kolo) in bi lahko izkoristil moznosti "mobiliziranja" na daljse razdalje ter imel nekaj denarja, bi si tole vsekakor zelel bolj kot mopeda oz. motorja, ki je verjetno edina alternativa (razen vlaka in avtobusov, kjer folk dobesedno visi skozi okna ko smrkl in se vozi tudi na strehah).
Zlo kul zadeva za tiste, keterim je namenjena. Go, Punjabi suburbs, go!
?
poweroff ::
Problem je v tem, da se omenjene države ne zavedajo oz. jih ne zanima problem globalnega segrevanja v enaki meri kot nas
Bi jih to moralo zanimat?
Načeloma ja, ampak - a "nas" pa ta problem je zanimal pred 50 leti?
Ne?
Zakaj mora potem ta problem zanimati njih?
Bi jih to moralo zanimat?
Načeloma ja, ampak - a "nas" pa ta problem je zanimal pred 50 leti?
Ne?
Zakaj mora potem ta problem zanimati njih?
sudo poweroff
gruntfürmich ::
cjatar, raufnk:
sem napisal zakaj morda 5l le ni tako veliko; in 3 je pa morda res minimum.
in ne glej maximalne moči avta ko omenjaš porabo!!!!!!! štekaš??
sem napisal zakaj morda 5l le ni tako veliko; in 3 je pa morda res minimum.
in ne glej maximalne moči avta ko omenjaš porabo!!!!!!! štekaš??
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
PrimozR ::
Tisti ki pravite da je 5 litrov veliko, primerjajte energijo, ki jo dobite iz 5 litrov in energijo, ki je potrebna za premikanje avta. Pa vam bo jasno zakaj je praktično nemogoče priti na porabo 1 liter.
gruntfürmich ::
5 l je še veliko. 3 bi bilo ok. tolk bi lahko dosegli avti, in da bi se normalno peljali.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
Grey ::
Matthai, načeloma je vseeno, če jih to zanima ali pa ne. Posledica možne dobre uveljavitve tega avtomobila je zniževanje cen pri nas, konkuriranje z bolj varčnimi avtomobili, mogoče celo električnimi ali pa na zrak. Kakorkoli...konkurenca je dobrodošla.
vidi ::
@Matthai
ne gre le za to kaj smo mi počeli pred 50 leti, ker takrat še sporazumov in zavedanja o tem ni bilo. Pomembno je to, da nam je sedaj bolj jasno, kam to lahko vodi, še zlasti pa je tu nevarnost velikih držav, ki se ne ozirajo na sporazume. Če ne drugega je bilo pred pedesetimi leti razvitega prebivalstva, ki so uporabljali avtomobile manj kot pol miliarde, kitajcev pa indijcev pa je sedaj skupaj že blizu 2,5.
Mogoče se sliši grdo, ampak človek je še vedno žival in naravna selekcija še vedno deluje in jaz vidim problem v prekomerni rasti prebivalstva v nerazvitem svetu, ker na koncu nas bo le prevladala množica in nas bo pokopala, ne fizično požrla,pač pa ekonomsko uničila in ravnovesje v naravi se je vedno našlo. Skratka vseeno upam, da bo prej prišlo do razuma kakor apokalipse, ker drugače nas bo kmalu pobralo vse skup.
Če bo to spodbudilo razvoj alternativnih/čistejših virov energije in hkrati tirjalo majhen davek okolju, sem pa prvi v vrsti ki bo kupil ta avto :)
ne gre le za to kaj smo mi počeli pred 50 leti, ker takrat še sporazumov in zavedanja o tem ni bilo. Pomembno je to, da nam je sedaj bolj jasno, kam to lahko vodi, še zlasti pa je tu nevarnost velikih držav, ki se ne ozirajo na sporazume. Če ne drugega je bilo pred pedesetimi leti razvitega prebivalstva, ki so uporabljali avtomobile manj kot pol miliarde, kitajcev pa indijcev pa je sedaj skupaj že blizu 2,5.
Mogoče se sliši grdo, ampak človek je še vedno žival in naravna selekcija še vedno deluje in jaz vidim problem v prekomerni rasti prebivalstva v nerazvitem svetu, ker na koncu nas bo le prevladala množica in nas bo pokopala, ne fizično požrla,pač pa ekonomsko uničila in ravnovesje v naravi se je vedno našlo. Skratka vseeno upam, da bo prej prišlo do razuma kakor apokalipse, ker drugače nas bo kmalu pobralo vse skup.
Če bo to spodbudilo razvoj alternativnih/čistejših virov energije in hkrati tirjalo majhen davek okolju, sem pa prvi v vrsti ki bo kupil ta avto :)
Prodajam bučke!
Dej kup si liziko!
Dej kup si liziko!
Thomas ::
Klinc gleda "okolje". To je čist brez veze se sekirat, ker v naslednjih nekaj desetletjih najkasneje, vam bo ultratech razstavil Zemljo in Osončje na atome in sestavil nekaj drugega, boljšega iz tega.
Tako, da se nikar ne sekirajte preveč, če bo Materi Naravi nekoliko hudo - po vašem mnenju. Če poliješ čaj v Sahari, je edino važno, da ne boš potem žejen zaradi tega. Če se je pa zlepilo nekaj kamenčkov, je to brezpredmetno.
Ni treba svinjat na tak način, da bi pri tem bili prizadeti ljudje. Ampak vrednost "narave" brez ljudi ali drugih čutečih bitij je pa 0.
V skladu s tem, pa tudi če ne bi mislil, da kakšna radikalna sprememba bo, so mi Indijci in njihov "pohlep" za boljšim življenjem bistveno pomembnejša reč, kot je "onesnaženje narave".
Pač morjo pacat in svinjat, če hočejo doseči naš nivo sreče in blaginje. Le naj!
Hvalabogu, da imamo Indijce in Kitajce, ne pa samih Kenijcev in Pakistancev.
Tako, da se nikar ne sekirajte preveč, če bo Materi Naravi nekoliko hudo - po vašem mnenju. Če poliješ čaj v Sahari, je edino važno, da ne boš potem žejen zaradi tega. Če se je pa zlepilo nekaj kamenčkov, je to brezpredmetno.
Ni treba svinjat na tak način, da bi pri tem bili prizadeti ljudje. Ampak vrednost "narave" brez ljudi ali drugih čutečih bitij je pa 0.
V skladu s tem, pa tudi če ne bi mislil, da kakšna radikalna sprememba bo, so mi Indijci in njihov "pohlep" za boljšim življenjem bistveno pomembnejša reč, kot je "onesnaženje narave".
Pač morjo pacat in svinjat, če hočejo doseči naš nivo sreče in blaginje. Le naj!
Hvalabogu, da imamo Indijce in Kitajce, ne pa samih Kenijcev in Pakistancev.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi
Azrael ::
@vidi:
Tukaj imaš razloženo kaj je GW. Na kratko, poskrbeti, da nerazviti ostanejo v kameni dobi čim dje. O neki resnični skrbi za čisto okolje pri GW ni govora.
Tukaj imaš razloženo kaj je GW. Na kratko, poskrbeti, da nerazviti ostanejo v kameni dobi čim dje. O neki resnični skrbi za čisto okolje pri GW ni govora.
Nekoč je bil Slo-tech.
'FireSTORM' ::
FireSTROM res? Morm en GPS dobit da sprobam :D
Ne ne, to sem se malo hecal.
Sem pa enkrat "prišibal" k temu Vi vozite po števcu 60, tam pokaže okrog 51, približno in sem spustil "gas", tako da je hitrost na števcu padla približno na 55, na Vi vozite pa se je izpisala hitrost 57-58 ali nekaj takega in ni bilo avta ne pred mano in ne za mano. Torej avto se JE upočasnil, a tam se je izpisala še višja hitrost.
Tako da nekako ne verjamem tem Vi vozite...
Those penguins.... They sure aint normal....
Thomas ::
Hipokriti in hinavci, ki jih ne manjka tudi na tem forumu:
Indijski (native) hipokrit in hinavec, ki ga vozijo z Mercedes Benz:
Environmentalists are broadly attacking the Nano and its progeny as disaster for climate. More cars means choked streets and more emissions. With a population of nearly 16.5 million, Delhi now adds 650 new vehicles to its roads each day. At last count, there were 5.4 million vehicles in all, a more than fivefold increase in 20 years, writes Somini Sengupta in the IHT.
Indijski (native) hipokrit in hinavec, ki ga vozijo z Mercedes Benz:
Nobel Prize winner Rajendra Pachauri, the head of the Intergovernmental Panel on Climate Change, was quoted this week as saying he was “having nightmares” about the car.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi
TESKAn ::
No, o takih smo govorili v neki drugi temi, ki na ves glas govorijo 'Ne vozite se z avti!', potem se pa vsedejo v svojo privat limuzino, po možnosti na hummerju bazirano in odpeljejo do letališča, kjer jih njihov privat avion odpelje do naslednje točke, kjer govorijo 'ne vozite se z letali!'.
Drugače pa, ni imel 2CV še manjši motorček in še nižjo porabo?
Drugače pa, ni imel 2CV še manjši motorček in še nižjo porabo?
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
edge540 ::
Pa saj je vseeno ali kuri 3 litre ali 5. Važno je da ne puha ven vse mogoče svinjarije kot kakšen 2CV. Pa da je po možnosti toliko varen, da boš preživel mestne trke.
dzinks63 ::
Malo obujam temo. V ženevi so pokazali Tata Nano Evropa. Zadeva je doterana in to bi naj bil poceni mestni avtomobilček za evropo planiran za 2010.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: gzibret ()
PrimozR ::
Pri 50 km/h je to skorajda irelevantno, kajne? :)
Čeprav če te nagazi tovornjak (a.k.a. kak SUV oz. dejansko tovornjak/LPP bus) tudi nizka hitrost ne pomaga...
Čeprav če te nagazi tovornjak (a.k.a. kak SUV oz. dejansko tovornjak/LPP bus) tudi nizka hitrost ne pomaga...
Pyr0Beast ::
Tako kot pecikl, pa se z njim še vedno vozim(o).
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Utk ::
Pred 20 leti se ni nihče sekiral zarad crash testov, pa se zato ni nihče bal z avtom vozit. Res si imel približno enkrat večje šanse, da se na cesti ubiješ, ampak kaj potem...sej se ne zaletavaš vsak dan. Če se bi današnjimi avti vozili tako kot pri 20 leti, ko je blo 90 hitrost, bi blo morda 50 mrtvih na cestah. Če se vozimo zdaj 30 procentov hitreje, hja, potem pa ni čudno.
Če ješ x, imaš tudi trikrat večje šanse za raka nekje, ampak če je ta šansa še zmeraj dosti majhna, in odvisna še od dostih drugih stvari...se ne sekiraš tolk.
Če ješ x, imaš tudi trikrat večje šanse za raka nekje, ampak če je ta šansa še zmeraj dosti majhna, in odvisna še od dostih drugih stvari...se ne sekiraš tolk.
c00L3r ::
Usak mali autek je problem če se zaletiš, pa ma loh n zvezdic za varnost.
Ni nujno res. Na Fifth Gear so naredili crash test Renault Modus v 15. let star Volvo 940 (ki je krava od avta). Kaj misliš v katerem avtu je boljše bit? V stari vkli težki kravi, ali novem malem avtu s 5 zvezdicami?
Klemzz ::
Ja, 5 zvezdic v svojem razredu, tole je larifari men, dons se pr 20kmh zabiješ in daš lahko avto na odpad. Jst si lastim V70 '97 letnik, sm u njem velik raj k v svojem drugem avtu, Micra '07 letnik.
PrimozR ::
Itak te zvezdice pomenijo varnost v trčenju z avtom istega razreda.
Sicer si pa lahko mislim, zakaj si raje v Volvu kot v Micri :P
Sicer si pa lahko mislim, zakaj si raje v Volvu kot v Micri :P
Azrael ::
Tisti Volvo v Fifth Gear je bil verjetno vsaj enkrat prej že dobro zbit in ali razžrt od rje na kritičnih delih.
Namreč niso pokazali nič pod havbo, kjer bi se to verjetno videlo. Pri karambolu se je Volvo pomečkal, kot, da notranjih blatnikov ni, ali pa so bili samo malo poklepani po prejšnjem karambolu.
Edino tako se laho razloži kako je mikro gajba odnesla bolje od avta normalne velikosti.
Namreč niso pokazali nič pod havbo, kjer bi se to verjetno videlo. Pri karambolu se je Volvo pomečkal, kot, da notranjih blatnikov ni, ali pa so bili samo malo poklepani po prejšnjem karambolu.
Edino tako se laho razloži kako je mikro gajba odnesla bolje od avta normalne velikosti.
Nekoč je bil Slo-tech.
dzinks63 ::
Pri tem crash testu se vidi kako hitro napreduje avtomobilska varnost. Volvo je bil in je še vedno vedno sinonim za varnost. Vendar je v tem primeru razlika v letniku razvoja in izdelave avtomobila prevelika. Volvo 940 so začeli izdelovati 1990 leta, modus pa 2004. Modus je po konstukciji mlajši za 14 let. In v tem času je varnost strahovito napredovala. Z vse mogočnejšini računalniki se lahko delajo simulacije trkov, še preden je sestavljen prvi prototip. V tem primeru se sploh ne čudim rezultau trka. Novi avtomobili so vedno varnejši od svojih predhodnikov in tukaj je 14 let prednosti pri razvoju naredilo svoje.
Modus je bil tudi uradno prvi izmed avtomobilskih malčkov z 5 zvezdicami na crash testu "Euro NCAP Confirms Renault Modus As First Ever Five-Star Small Car". Reno se v zadnjem obdobju zelo trudi na varnosnem področju, saj so praktično vsi njihovi novi modeli uvrščeni v sam vrh varnosti po crash testih.
Modus je bil tudi uradno prvi izmed avtomobilskih malčkov z 5 zvezdicami na crash testu "Euro NCAP Confirms Renault Modus As First Ever Five-Star Small Car". Reno se v zadnjem obdobju zelo trudi na varnosnem področju, saj so praktično vsi njihovi novi modeli uvrščeni v sam vrh varnosti po crash testih.
Azrael ::
Potem pa vidiš rezultat v praksi, ko se je Toyota pick up naslonil na novega klieka in vse skupaj izgleda sumljivo podobno, kot takrat ko se je podoben avto (Dodge) ustavil na totalka gnili in razpadeni stoenki...
... in nekako podvomiš v vse te zvezdice ali kar že talajo na teh testih.
... in nekako podvomiš v vse te zvezdice ali kar že talajo na teh testih.
Nekoč je bil Slo-tech.
dzinks63 ::
Toyote pick up, ne moreš niti pod razno primerjati z cliotom. Takšna Toyota že "spada" v razred malih tovornih vozil. Če pa ima še kakšno tapravo šasijo spodaj, potem pa sploh ni vprašanje čvrstosti in togosti.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dzinks63 ()
jype ::
EU zakonodaja bo kmalu zahtevala, da imajo vozila prednje odbijače do tal, sicer ne bodo smela na cesto, saj zdaj ob trčenju velikih in malih vozil velika pogosto zapeljejo _na_ mala in zato povzročijo več škode.
Potem bo promet še bistveno varnejši, saj se v majhnih avtomobilih ne bo več treba bati ogromnih džipov. Kletke sodobnih majhnih vozil so itak že toliko trdne, da glavni problem predstavljajo pojemki, ki delujejo na človeka (in njegove notranje organe), ne pa deformacija kabine.
Potem bo promet še bistveno varnejši, saj se v majhnih avtomobilih ne bo več treba bati ogromnih džipov. Kletke sodobnih majhnih vozil so itak že toliko trdne, da glavni problem predstavljajo pojemki, ki delujejo na človeka (in njegove notranje organe), ne pa deformacija kabine.
Klemzz ::
jype, poglej freelanderja 2 al pa range roverja (zadn model), nekak ne more čez avteke, so jih že "prlagodil"...če vas pa zanima zakaj sm raj u V70 (T5), zarad 2.5T mašine in same velikosti auta ter odobja, še raj bi biu pa u Legacy-u turbo '93, sm ga imeu istočasno, avto je prava igračka.
jype ::
Klemzz> jype, poglej freelanderja 2 al pa range roverja (zadn model), nekak ne more čez avteke, so jih že "prlagodil"
Ja. Saj spremenila se bo samo zakonodaja, zaradi katere "stari" ne bodo smeli več na cesto, ker so drugim udeležencem prenevarni.
Ja. Saj spremenila se bo samo zakonodaja, zaradi katere "stari" ne bodo smeli več na cesto, ker so drugim udeležencem prenevarni.
dzinks63 ::
Torej, pojavil se je novi najcenejši avtomobil Bajaj z modelom RE60 , sicer je bolj kot ne primeren le za mestne centre, pa vendarle. V Indiji bo začel nadomeščati takšne in drugačne rikše, katere Bajaj že sedaj izdeluje.
Cena malčka naj bi znašala okrog 1800 evrov
Brane2 ::
Super, verjetno tudi za furanje po mestu. Že samo glavoboli z iskanjem parkinga ti prinesejo vse nazaj.
On the journey of life, I chose the psycho path.
Spajky ::
Montiraš 2-cilinder boxer iz motornega surfa (50 konjev), pa gre ta malček pol ful hitro, da mu moraš še spojler montirat
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...
Brane2 ::
V bistvu bi za naše potrebe tu bil optimalen takle malček, ki bi fural na LPG, imel končno nekje 150 in bil za silo uporaben tudi na AC pa vrata bi se morala vertikalno dvigat, da bi lahko izstopil tudi na utesnjenem parkingu.
Pa fajn bi blo, da ma zadeva klimo in kaolikor-toliko kakovosten motor. S ceno do tja €7k bi se morala prodajati solidno.
Pa fajn bi blo, da ma zadeva klimo in kaolikor-toliko kakovosten motor. S ceno do tja €7k bi se morala prodajati solidno.
On the journey of life, I chose the psycho path.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Tata Motors predstavil najcenejši avtomobil na svetu (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Novice / Ostale najave | 36643 (26659) | jype |
» | Nizkocenovna vojna proizvajalcev avtomobilov - earth's dooms day begins?Oddelek: Na cesti | 2773 (1833) | guest #44 |
» | Tesla Motors - Avto, bolje rečeno "Športni avto" - Tesla Roadster (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 22027 (16089) | popster |
» | Če bi Dizel vladal svetu... (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Loža | 31532 (25468) | Pyr0Beast |
» | Avtomobilizem - prihodnost vozil, + 3 generacija PriusaOddelek: Na cesti | 4182 (3404) | Boeing |