» »

Ibiza in izboljšanje moči

Ibiza in izboljšanje moči

«
1
2

Dajarra ::

Lp.

Oče je lastnik Seat Ibize 1.2, 2011 letnik s 70 konjskimi močmi, bencinski motor.

Ker poraba ni tako majhna kot je pričakovati za takšen avto(okrog 7,5-8 litrov) me zanima, če se da kako zmanjšati porabo(ok poznam tradicionalne nasvete) s tem, da se poveča zmogljivost avtomobila v smislu več konjev in baje je posledično tudi poraba manjša.

Moje vprašanje je ali se na takšnem avtomobilu sploh da narediti in če je odgovor ja, ali se glede porabe izplača in koliko takšna zadeva stane.

Hvala za odgovore. Nisem ravno avtomehanik tako da brez zamere :)

M-XXXX ::

Glede na to, da je avto brez turbine se ne bo dalo kaj veliko naredit, vsaj smiselnega ne... Prodat pa drugo kupit je edina rešitev.

WarpedGone ::

Šparaj naj tako, da se manj vozi. S tem prišparaš konkretne EUR, vse ostalo prišpara le decimalke v EUR/km.
Zbogom in hvala za vse ribe

fosil ::

Težka noga.
Kakšne relacije pa dela?
Tako je!

komar88 ::

Bolj umirjena vožnja, če ne pa kaj drugega kupit (naš 1.2 TSI v Golfu ima na kratko razdaljo porabo do 6l/100km).
MAN UTD <3

Blinder ::

Deklarirana poraba je 5.4L, par deci manj kot 1.4 in par deci več kot 1.2 tsi. Nebi smela bit nek požeruh ta ibiza. Krive kratke relacije ali klanci ali težka noga pa menjavanje brzin pri 5000 rpm(zaradi 3 cilindrov se po zvoku zdi kot da ima motor manj obratov kot jih ima v resnici).
Chiptuningi in te fore ne bojo naredili opazne razlike.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Ryzen 1700 gtx 970 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Gregor P ::

... ne da bi res vedel, ampak kaj pa predelava na plin (če je poanta v manjši porabi; sicer ta verjetno tudi nekaj stane)?:8)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Blinder ::

s plinom bojo še vedno nezadovoljni zaradi slabih zmogljivosti avta
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Ryzen 1700 gtx 970 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

dzinks63 ::

Oče je lastnik Seat Ibize 1.2, 2011 letnik s 70 konjskimi močmi, bencinski motor.


Takšen avtomobil je namenjen umirjenim voznikom za vožnjo po predpisih in pri takšni vožnji bo tudi poraba zmerna, cca 6-6,5l/100km, če pa bo imel avtomobil v rokah energičen voznik, ga teral v višje obrate bo pa tudi poraba večja. Tako da 7-8l/100km je pri povprečnih voznikih normalna in tukaj nimaš kaj veliko za naredit, razen kot že prej napisano. Vedno 5-10min prej od doma, da se ti potem ne mudi in z lahkoto prideš pravočasno na cilj z zmerno porabo. Druga možnost je zamenjava avtomobila, vendar v tem razredu boš težko našel varčnega bencinarja, če že potem dizel. Šparoven dizelček bo porabil 4-5l/100km, se pravi 2-3l manj od bencinarja.

Gregor P ::

... vendar takšni "šparovčki" verjetno tudi dobro držijo ceno in so ravno toliko dražji, kolikor goriva bi prihranil v naslednjih par letih.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

pegasus ::

Jaz sem si kupil ultragauge in z opazovanjem trenutne porabe znižal povprečno za nekaj več kot 20%. Denarnica mi je hvaležna.

Blinder ::

ma kaki ultragauge dej...
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Ryzen 1700 gtx 970 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

pegasus ::

To je zdravilo za težko nogo ... za tiste avtomobile, ki nimajo ekvivalenta vgrajenega že v dashboard.

Ja, ime je pa ameriško glupo, kaj češ ;)

WarpedGone ::

Sam res - prikazovalnik trenutne porabe je zelo uporabna reč. Hitr se naučiš kdaj se splača tiščat pedal in je od tega tut kej profita, kdaj je pa isto kot da pedala ne tiščiš razen da kuriš gorivo za brezveze.
Zbogom in hvala za vse ribe

Blinder ::

kako pa boš s tistim prikazovalnikom vedel kdaj ima motor boljši izkoristek? trenutna poraba ti ne pove ničesar
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Ryzen 1700 gtx 970 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

amigo_no1 ::

Časovnega profita pri izvenmestni vožnji relacije 50 km je 5-10 minut, če kar dinamično voziš.
Če vmes naletiš na kakšen tovornjak/traktor v kombinaciji z zaprtimi ovinke & polno črto se prej pridobljen prihranek hitro izniči...
Da ne omenjam radarjev.

OP
Dimenzija gum na vozilu ?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: amigo_no1 ()

WarpedGone ::

Če maš vsaj dve molekuli v glavi točno skozi ta prikaz trenutne porabe pogruntaš kdaj tvoj konkretni motor da od sebe največ za najmanj.

Vse ostalo je suha teorija, ki lahko v tvojem primeru grdo laže. Različni motorji se obnašajo različno. Sploh je zgrešena fama, da se najbol splača furat v območju maksimalnega navora. Mogoče kdaj, js vidm da to NE drži tudi za moj drugi avto.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

Blinder ::

ma ne boš z nekim prikazovalnikom kr tko na oko določil kje ti da največ za najmanj.. pri pospeševanju ti lahko rabi 40L/100 km začasno pa te lahko pride tako pospeševanje ceneje kot drugi ekstrem - prestavljanje pri 1500 rpm in malo gasa in 10L/100 začasne porabe
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Ryzen 1700 gtx 970 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

pegasus ::

Kakšen je izkoristek mašine je zanimiva teoretična debata ... v praksi pa mi dol visi, če je v nekem režimu 7% namesto 5%, ker je itak obupno majhen.
Kar me v praksi zanima je koliko km naredim z enim tankom, torej da imam čim manjšo porabo na prevožene kilometre.

WarpedGone ::

Kot sm napisal - če maš več kot dve molekuli v glavi vse to 'stabiliziraš' pod nivo relevantnosti in ven potegneš varčno vožnjo.
Ne pozabt da govoriš s človekom, ki dosega tako nizke povprečne porabe, da ga folk obtožuje da vozi kot po jajcih, penzionistično itd. Policija se s tem žal ne strinja ...
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::

Kar me v praksi zanima je koliko km naredim z enim tankom, torej da imam čim manjšo porabo na prevožene kilometre.

Sej, prvi pogoj je da ne vložiš niti enega dodatnega evra več v ta avto. Nobenih predelav, tjuningov, magnetov whatever. Maš kar maš.

Napumpaš gume za kako desetinko al dve nad priporočeno. Žrtvuješ neki malega udobja za neki malega večjo učinkovitost.

Tu pa tam kakšno furo povsem izpustiš oz. preložiš na jutri. Jutri pa dve furi združiš v eno.

Navadiš se hitrost vozila uravnavat s pedalom za gas i.e. zreduciraš zaviranje na minumum.

Navadiš se furat za vozilom pred tabo in ne prehitevaš če to ni ravno traktor.

Izogibaš se potem, kjer je veliko semaforjev in spreminjanja hitrosti, raje izberi pot kjer se pelje bol enakomerno, čeprav je kak km daljša.

Šipe so zaprte, iz avta odstraniš/skrajšaš zunanjo anteno.

Voziš v najviši prestavi kjer motor vleče brez pedala pritisnjenega do polovice ali več.
Zbogom in hvala za vse ribe

SplitCookie ::

WarpedOne: Ti maš turbodizelaša - največji navor je veljal le za atmosferce.
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

WarpedGone ::

Mogoče ampak si prvi, ki je izpostavil ta detajl.
Do mene je vedno pršu le "max navor, max navor, max navor". Glih zato pravm, da je najbolš dejansko gledat trenutno porabo ker direkt vidiš kako se tvoj konkretni motor v konkretni situaciji obnaša. Avtomatsko so upoštevan vsi možni detajli katere teoretično lahko upoštevaš al pa ne.
Zbogom in hvala za vse ribe

Blinder ::

ja izkoristek je tisti, ki ti določa porabo. če se jajcaš z malo gasa pri 1500 rpm ima takrat motor slab izkoristek.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Ryzen 1700 gtx 970 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

WarpedGone ::

In ta reč se skoz trenutno porabo čist lepo pokaže. Če je pri 1500 trenutna poraba višja kot brzino nižje pri 1800 maš na dlani kako se tvoj konkreten avto splača peljat. Če pa je vseeno pri 1800 za deci višja kot pri 1500 recimo, pa se kljub morebitni nižji učinkovitosti še vedno bol splača 1500.

Učinkovitost je relativni podatek, ki ima svoj smisel glede na okoliščine. Trenutna poraba je pa tisto, iz česar nastane prazen tank.
Zbogom in hvala za vse ribe

SplitCookie ::

Dizelaši so čisti drug tip mašine.

Tu nimaš več izgub na loputah s recirkulacijo plinov in slabim praznjenjem valja etc., ki so bistvene pri bencinarju - imaš pa isto situacijo, ko razlike med 50 in 100% loputo ni veliko

Poraba v pospeševanjih do katerekoli hitrosti - je zanemarljiva ker je trajanje premajhno napram celotni poti.

Največ se ti pozna nepotrebno pospeševanje. Ostalo niti nima tako velike veze.

Pri vseh motorjih pa je tako - če se matra je lahko poraba na komot višja

Glede na to da imaš 'ok' števec - ali pride pri tebi res do takih 'anomalij da je npr poraba pri 1500 manjša od npr. 1300 ?

Tudi sam izkoristek ne pove popolnoma nič - največ šteje izkoristek pri delni obremenitvi, ker nobene mašine ne moreš furati na polni.

In ta je pri kakršnemkoli ICE - obupen
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

WarpedGone ::

ali pride pri tebi res do takih 'anomalij da je npr poraba pri 1500 manjša od npr. 1300 ?

Ne, vse kar sm doslej fural je sledilo mantri manj obratov = manj porabe.
Se pa to ne strinja z mantro max navora, kjer bi pri rpm z max navorom morala zadeva pit manj kot pri nižjih obratih.

Seveda to velja za enakomerno vožnjo oz. vzdrževanje hitrosti na ravnini. Pospeševanja in plezanja v breg so povsem druga scena.
Zbogom in hvala za vse ribe

pegasus ::

Lahko pritrdim tem opažanjem.

Pri meni je redline na 7k rpm, pri 1500rpm v peti prestavi motor trese (ker se matra) in je takrat poraba višja (okrog 3.5l/h) kot pri 1800-2000rpm v peti prestavi (okrog 2.2l/h).

Blinder ::

kako se ti lahko motor pri 1500 rpm trese? js tega še nisem vidu. pri 1500 lahko bencinarja že pohodiš pa takrat niti nima več tistega grdega zvoka.

warpedine, ja za konstantno hitrost je tisti prikazovalnik dober, za pospeševanje pa si ne pomagaš z njim.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Ryzen 1700 gtx 970 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

echo ::

Za ohranjanje hitrosti je potrebna določena moč.
Če je bo preveč, bomo pospeševali, drugače pa se bomo zaustavljali (osnove mehanike vozil).

S prestavami določamo število obratov.
Pri nižjih obratih (višja prestava) bomo morali bolj pritisnit pedal za plin, da dobimo želeno moč.
Pri visokih obratih moramo manj pritisnit na gas, da dobimo želeno moč.

Izkoristek je odvisen od obratov in pritisnjenega pedala za plin.
Glej grafe pri tej temi (nč ne škodi, če se tut kej prebere):
https://slo-tech.com/forum/t469544/0

Za učinkovito vožnjo je že WarpedOne povedal -
zmanjšanje zračnega upora (okna, antene, "spojlerji")
zmanjšanje trenja ("preveč" napumpane gume)
čim manj bremzat (prilagodit vožnjo, zavirat z motorjem)

Dodal bi še:
brez vožnje v leru (čim manj)
klima močno viša porabo (čim manj)
ne bojte se prtisnt na gas, razen če temu takoj sledi bremzanje

Nasveti glede motorja, obratov in pedala za plin najbolj veljajo za ogretega bencinarja manjše in srednje moči, ko ni v prvi prestavi (takrat ga "pedal to the metal" režim preveč obremenjuje pogonski sklop).
Pri dizlih je logika malce drugačna - motorju najbolj sedejo nizki obrati z malo pritisnjenim gas pedalom.

amigo_no1 ::

Blinder je izjavil:

kako se ti lahko motor pri 1500 rpm trese? js tega še nisem vidu. pri 1500 lahko bencinarja že pohodiš pa takrat niti nima več tistega grdega zvoka.

warpedine, ja za konstantno hitrost je tisti prikazovalnik dober, za pospeševanje pa si ne pomagaš z njim.

Skoraj vsak mali jajc, ki nima kratkih prestav trese v takih pogojih.
Ena izjema je vw polo 1.4 1996 (ima kratke prestave).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: amigo_no1 ()

WarpedGone ::

brez vožnje v leru (čim manj)

Vem da je ta nasvet že v kategoriji decimalk in je zanemarljiv s čim drugim sam vseen me zanima zakaj bi se temu izogibal?
Ker kaj je alternativa? Alternativa je da pač držiš gas dlje časa (in hrati motor v vrtljajih višjih od prostega teka), nato pa kasneje povsem spustiš gas. Ko boš spustu gas bo poraba seveda padla na nič ampak obrati bodo pa še vedno nad obrati prostega teka, več obratov pa pomeni večji upor motorja.
Ko ugledaš situacijo, da bo treba upočasnit/ustavit se imho bol splača nekaj prej dat v ler in ves čas kurit le tolk da maš štandgas, kot pa dlje držat gas in ga potem povsem spustit.
Kje se motim?
Zbogom in hvala za vse ribe

Blinder ::

jaz čisto podpiram tvoje razmišljanje o obratih. Pač koliko krat se bo moral zavrtet motor.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Ryzen 1700 gtx 970 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Relanium ::

Največ kar lahko storiš brez avtomehaničnega znanja kot si že rekel je to, da mu natakneš gor Michelin Energy Saver, naajožjo homologirano dimenzijo.
Z michelinkami (Pilot Primacy) sem dosegel konkreten padec porabe v primrjavi z Goodyearkami (pol litra na dizlu!!)
Napumpaš jih na največji dovoljen tlak (okrog 2.5)

Druga stvar je še notranje čiščenje motorja in katalizatorja, v ljubljanski okolici rastejo majstri s takim strojem na katerega priključijo avto in dodajo v stroj gorivo. Avto nato teče na to čistilno gorivo kako uro in razgradi vse obloge znotraj motorja.
Tak avto ima potem čist celotni sistem, dost lažje diha (torej bolj leti) in pa posledično pade poraba.
Klik - Od 8:10 naprej

Tretja stvar, ki jo lahko narediš je dobro sintetično olje. Razlike so, verjami da so!
In ne vlivaj notri najcenejše godlje.
Ampak dobro olje pač stane €€€

Zadnja stvar ki jo še lahko storiš je pač avtoplin.

Aja pa seveda poglej če je še avto brezhiben, če termostat(i) delujejo tako kot je treba, če so filtri vsi menjani, če zavorne čeljusti ne prijemajo, itd...

Zdaj vsaka stvar od teh ki jo boš šel rihtat te bo pač po žepu vsekala, ampak saj si sam rekel da nimaš avtomehaničnega znanja, pa tud če bi ga imel bi te te zadeve vseeno stale.
Sj konec koncev pač avti žrejo dost več tudi zato, ker se na vseh koncih špara z materialom - poceni gume, poceni olje, vse poceni pol je pa gorivo drago.
Sj vem da je vedno kriza za denar, sploh ker so avti postali take dobre molzne krave za denar ampak moramo se sprijaznit.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Relanium ()

Relanium ::

Aja pa glede obratov in načina vožnje - poskusi obrate držat nekje v sredini kjer je največ navora!
Vse drugo, neko pretikanje v zelo nizke in podobno nima haska, pa kokerkoli obrneš.
Pa poskusi vozit tako, da čimmanj uporabljaš bremzo - ogrete bremze -> notranja energija (iz bencina seveda!)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Relanium ()

Dajarra ::

U najlepša hvala za vse odgovore. Še vedno me pa bega-kdaj avto manj porabi, ko zmanjšuješ hitrost..ko voziš v leru ali ko s prestavljanjem v nižjo z motorjem nižaš hitrost?

Relanium ::

takrat ko ti spustiš pedalko za gas seveda :))

(pa ne vozit v leru ker ne boš prišparal nič niti ni pravilno!)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Relanium ()

dzinks63 ::

Če imaš sodoben avtomobil, ti pri odvzemu plina ne porabi nič, če je dovolj padca, da le ta še vedno poganja motor in vse pritikline, če spustiš plin na ravnini (v visoki prestavi), bo motor še vedno porabljal gorivo, (razen če prestaviš dve ali tri prestave nižje in prisilno zaviraš avtomobil) sicer malo, toda še vedno več od prostega teka v leru. V leru se pa itak ne vozi, to so delali včasih, ko avtomobili niso imeli zapore goriva pri odvzetem plinu.

SplitCookie ::


Največ kar lahko storiš brez avtomehaničnega znanja kot si že rekel je to, da mu natakneš gor Michelin Energy Saver, naajožjo homologirano dimenzijo.

Ni vredno, saj so gume dražje in je prihranek v gorivu tako zanemarljiv


Tak avto ima potem čist celotni sistem, dost lažje diha (torej bolj leti) in pa posledično pade poraba.

Metanje keša stran


Tretja stvar, ki jo lahko narediš je dobro sintetično olje. Razlike so, verjami da so!

Ni razlik. V kolikor bi bile bi ti mašina na navadnem olju zaribala.

pa ne vozit v leru ker ne boš prišparal nič niti ni pravilno!

Daj no daj.

Če imaš sodoben avtomobil, ti pri odvzemu plina ne porabi nič

Pogoj je še število obratov nad 1500 ali kaj podobnega.
Drugače ti gorivo dodaja, saj bi bil sunek pri takem odvzemu goriva - prehud

WarpedGone je izjavil:

ali pride pri tebi res do takih 'anomalij da je npr poraba pri 1500 manjša od npr. 1300 ?

Ne, vse kar sm doslej fural je sledilo mantri manj obratov = manj porabe.
Se pa to ne strinja z mantro max navora, kjer bi pri rpm z max navorom morala zadeva pit manj kot pri nižjih obratih.

Seveda to velja za enakomerno vožnjo oz. vzdrževanje hitrosti na ravnini. Pospeševanja in plezanja v breg so povsem druga scena.


% navor je večji pri večjem gasu, to je vse kar je važno
Pri dizlu pa je pretok mašine pogojen samo z obrati (višji kot so, več zraka prepumpaš)

No, glede nizkih obratov poizkusi kako se obnese pri 800 ali kaj več.


Sam sem sprobaval tako da sem preprosto zadržal gas na enem mestu, stisnil sklopko in premenjal brzino.
Če je avto pospeševal iz osnovne hitrosti = prihranek
Pri 50 in 4 ali celo 5ti je gasa tako malo, da, ko stisneš sklopko obrati narastejo iz tistih 1500 na 2000 in še nekaj malega.
Res minimalno
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

Zgodovina sprememb…

GrimReaper ::

7,5-8l je že zlo velik za 1.2 motor, sam sem mel tolk če sem ga res do konca teral, normalna poraba je okol 7l, če se pa cijaziš pa tud 6l.
Uradno porabo ima tale Ibiza 5,4 izvenmeste in 7,1 mestne vožnje, se prav se da prit komot na 6l če nimaš večjih klancev.
i5 2500K 4.6GHz | Noctua NH-D14 | ASUS P8P67 PRO | G.Skill 1866 CL8
Samsung 850 EVO 250GB | WD5000AZRX | WD10EZRX | Dell U2711
ASUS GTX 660 Ti | Corsair 600T | Corsair AX760 | NuForce uDAC-2 | G9x

Spajky ::

Ma probaj 1 promila čistega acetona zlit v rezervar (40ml za 40L goriva) pred tankanjem ... ali pa kombinacijo "OPA" aditiva : 1/4 promila=10ml dvotaktola + 1/2 promila=20ml white spirit + zadnje toliko tistega acetona(velja za 40L tank ... prvo stvar dobiš na pumpi, ostali dve v Merk*urju, 25ml injekcijsko šprico za doziranje pa v lekarni :) ... zmanjšanje porabe računaj enih 5% neto ... Pa avto prej pojdi naštelat (vžig, ventile etc.) ...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...

M-XXXX ::

Povprečna poraba omenjenega avta je cca 7.2L:
http://www.spritmonitor.de/en/overview/...

amigo_no1 ::

V staro kišto vlivati sintetiko je BV, na kratko povedano.
Kot tankati 100 oktanski bencin.

Lahko da ima slabe svečke, zapacan zračni filter, široke gume, to vse dvigne porabo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: amigo_no1 ()

dzinks63 ::

Seat Ibize 1.2, 2011

Zadeva je praktično nova, tu nimaš kaj štelat, motor oziroma računalnik sam prilagaja parametre za delovanje motorja.

Relanium ::

SplitCookie je izjavil:


Največ kar lahko storiš brez avtomehaničnega znanja kot si že rekel je to, da mu natakneš gor Michelin Energy Saver, naajožjo homologirano dimenzijo.

Ni vredno, saj so gume dražje in je prihranek v gorivu tako zanemarljiv


Tak avto ima potem čist celotni sistem, dost lažje diha (torej bolj leti) in pa posledično pade poraba.

Metanje keša stran


Tretja stvar, ki jo lahko narediš je dobro sintetično olje. Razlike so, verjami da so!

Ni razlik. V kolikor bi bile bi ti mašina na navadnem olju zaribala.

pa ne vozit v leru ker ne boš prišparal nič niti ni pravilno!

Daj no daj.

Uauuu, spet pride en razrezan keks in spet je bolj papeški od papeža (kot v temi o gnojnici) in spet vse neargumentirano izpodbija.
Me res zanima s čim se ti sploh ukvarjaš, razn s trolanjem po forumih

Ti mene vrjetno ne poznaš, ampak ni v moji navadi trolat, na forumih pa ponavadi pišem samo preverjena dejstva, sploh če so iz prve roke, niti pa ne poznaš moje izobrazbe.
Tak da šššŠŠŠŠŠššššš.....

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Relanium ()

amigo_no1 ::

http://avtodirekt.si/cars/car/Seat_Ibiza
Mestna poraba 7.6


Nič ni z avtom potem narobe.

Koliko km ima ?
Meriš porabo z BC ali ročno ?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: amigo_no1 ()

Relanium ::

Spajky je izjavil:

Ma probaj 1 promila čistega acetona zlit v rezervar (40ml za 40L goriva) pred tankanjem ... ali pa kombinacijo "OPA" aditiva : 1/4 promila=10ml dvotaktola + 1/2 promila=20ml white spirit + zadnje toliko tistega acetona(velja za 40L tank ... prvo stvar dobiš na pumpi, ostali dve v Merk*urju, 25ml injekcijsko šprico za doziranje pa v lekarni :) ... zmanjšanje porabe računaj enih 5% neto ... Pa avto prej pojdi naštelat (vžig, ventile etc.) ...

Ne poslušat Kip Kay-a
Aceton razgrajuje gumo, plastiko (tesnila in cevi) hkrati pa razmasti.
Zamisli si, da ti razmaščuje stene cilindra v motorju.
Na kratek rok mogoče prihranek, na dolg.... menjava batnih obročkov ;)

echo ::

WarpedGone je izjavil:

brez vožnje v leru (čim manj)

Vem da je ta nasvet že v kategoriji decimalk in je zanemarljiv s čim drugim sam vseen me zanima zakaj bi se temu izogibal?
Ker kaj je alternativa? Alternativa je da pač držiš gas dlje časa (in hrati motor v vrtljajih višjih od prostega teka), nato pa kasneje povsem spustiš gas. Ko boš spustu gas bo poraba seveda padla na nič ampak obrati bodo pa še vedno nad obrati prostega teka, več obratov pa pomeni večji upor motorja.
Ko ugledaš situacijo, da bo treba upočasnit/ustavit se imho bol splača nekaj prej dat v ler in ves čas kurit le tolk da maš štandgas, kot pa dlje držat gas in ga potem povsem spustit.
Kje se motim?


Priznam, o uporabi prostega teka moram še nekaj stvari premislit.

Izogibanje lera pride najbolj v poštev v vožnji pod breg in med zaviranjem.
Jaz pri zaviranju redko še nižam prestave (razen ko se igram) - naprimer pri 50kmh v četrti začnem bremzati, ko padejo obrati na ~1000rpm stisnem sklopko in prestavim v prestavo, v kateri bom nadaljeval vožnjo (prva ali druga).
Seveda tu govorimo o gramih goriva, da ne bo pomote.
Ampak tisoč gramov je kilogram.
Če te nič ne stane (in ne vzame niti sekunde), zakaj pa ne.

Gume za nizko porabo so investicija. Če delaš malo kilometrov, se verjetno ne splačajo. Saj se da hitro zračunati, če bodo v svoji življenjski dobi prišparale razliko z navadnimi. Je pa trenje gum dvosmerna ulica - ko se voziš, mora biti čim manjše - ko pa se hočeš ustaviti, mora biti čim večje ;)

Relanium ::

echo je izjavil:


Gume za nizko porabo so investicija. Če delaš malo kilometrov, se verjetno ne splačajo. Saj se da hitro zračunati, če bodo v svoji življenjski dobi prišparale razliko z navadnimi. Je pa trenje gum dvosmerna ulica - ko se voziš, mora biti čim manjše - ko pa se hočeš ustaviti, mora biti čim večje ;)

Gume se menjajo ko se pač menjajo, pa takrat nardiš računico, ampak ob teh cenah goriva se hitro izide.
Al pa če jih daš na avto.net in nabaviš druge.
Če pa so lani kupili nov avto pa vrjamem da delajo vsaj 10-20k na leto, ker drugače je to bolj razmetavanje denarja.

Hvalabogu da bodo od novega leta označene glede na njihovo ekonomičnost :D

Vse ostalo cincanje glede vožnje v leru pa spet ponavljam - je BREZPREDMETNO
Motor edino to zanima, da ga držiš v optimalnih vrtljajih, tako kot pri kakem zaporednem hibridu ali lokomotivah z električnim prenosom moči. To je to, tu ni neke druge umetnosti.
Pa seveda čimveč z motorjem zavirat in čimmanj z bremzami.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Relanium ()

GrimReaper ::

Jaz pri zaviranju redko še nižam prestave (razen ko se igram) - naprimer pri 50kmh v četrti začnem bremzati, ko padejo obrati na ~1000rpm stisnem sklopko in prestavim v prestavo, v kateri bom nadaljeval vožnjo (prva ali druga).

Jest če se že igram, probam pred semaforjem še v prvo dat, bolj za hec kot kaj drugega, da se drugi čudijo kako lahko brez bremz ustavim.
i5 2500K 4.6GHz | Noctua NH-D14 | ASUS P8P67 PRO | G.Skill 1866 CL8
Samsung 850 EVO 250GB | WD5000AZRX | WD10EZRX | Dell U2711
ASUS GTX 660 Ti | Corsair 600T | Corsair AX760 | NuForce uDAC-2 | G9x
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Optimalna vožnja 1.0TSI (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
1269326 (6203) fikus_
»

Najbolj ekonomično pospeševanje (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Znanost in tehnologija
12817077 (14174) Pyr0Beast
»

Se avto res matra? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
10718921 (16654) energetik
»

Poraba avtomobila. (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Znanost in tehnologija
12016906 (13653) Zheegec
»

Poraba sodobnega vozila pri vožnji po klancu navzdol (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
1049979 (7832) darkolord

Več podobnih tem