» »

UPC Telemach

UPC Telemach

hanibal ::

Danes sem dobil Telemachovo položnico, na televiziji pa slučajno zasledil njihovo reklamo za super duper ugodno paketno ponudbo za trojčka (22€).
Iz položnice sem, ob pomoči kalkulatorja (ker so zneski razen totala napisani brez DDVja) zračunal, da jim že v štartu za naročnino plačujem 50 €.
Sicer mam standarden internet dostop (1536/384), tista ugodna ponudba iz reklame je pa za mizernih 128/64, toda se mi je razlika v ceni vseen zdela nekam našponana.
Na njihovih spletnih straneh sem prebral, da standarden dostop stane 20 € na položnici ga meni računajo 30.
Po ceniku objavljenem na sajtu pa za 30€ dobiš 5120/768, čemur oni rečejo M paket.
Ko sem jih poklical in prosil za pojasnilo, je osebek na uni strani povedal, da mi znesek zaračunavajo pač na osnovi zadnje (več kot leto stare pogodbe, ki je sicer potekla, ampak se pač avtomatično podaljšuje). Vmes so se cene znižale, ampak ni avtomatizma, ki bi nove cene apliciral na stare uporabnike.
Lahko pa mi pošljejo novi dodatek k pogodbi, sam povedat ji moram kaj bi rad. In bo račun ustrezno nižji.
Just like that.
Sam poklicat morš.
Tako da sva se zmenila, da mi pošlje aneks za L paketno ponudbo, ki vključuje televizijo, telefonijo s paketom prosti čas (brezplačni klici v stacionarna omrežja v SLO od 20 do 8 ure), ter internet dostop 8Mbps/768.
In vse to za 44€, kar je za 6 manj, kot zdaj plačujem za veliko slabše storitve.
Povedal sem tudi, naj pove svojim nadrejenim, da nekateri uporabniki menimo, da je takšen poslovni model čisto nategovanje uporabnikov.
Skratka, preverite mal položnice, pogodbe in reklame.
Pa ne sam UPC Telemachove - mogoče tudi drugi ponudniki majo podobne prijeme.
Axis of Evil - M$, SCO, RIAA, MPAA

hooger ::

Tebi se zdi to nategovanje. Čisto sam si si kriv, če si do sedaj plačeval paket, ki ga že dve leti ni več. Oni so ti dajali tisto, kar ti po tvoji pogodbi morajo. Stvar uporabnika je, da je na tekočem z novo ponudbo. Ti bi to avtomatiziral? In kaj bi se zgodilo, če bi se potem nekdo vtaknil v to, da so mu spremenili paket brez njegove zahteve? Oni imajo sedaj vse lepo pravno rešeno in tukaj se za njih problem konča. Če je uporabnik nezainteresiran za novitete, to ni njihov problem.

_Sajmon_ ::

se kar strinjam s hoogerjem. Sam se tudi imel 12/1.5 paket, a le en mesec, kajti vmes je prišla ta paketna ponudba. Seveda sem jo takoj zagrabil, prekinil naročnimo s telekomom in prenesel številko. Hitrost je sicer padla iz 12 na 8, kumulativno pa plačujem kar nekaj manj. Telefon sicer ni tako zanesljiv kot telekomov, a za vsak slučaj imamo še gsm-je, a ne?

hanibal ::

hooger
Ti dam kar prav, da sem si najbrž sam kriv. Na UPC sem šel takoj, ko je to bilo možno, po dolgih letih nategovanja s strani Telekoma.
Tudi slednji so dajali tisto kar piše v pogodbi.
In tudi UPCju ne očitam, da se niso držali pogodbe.
Ampak, nekako menim, da poleg pravnih obstajajo še druge plati gledanja na to zadevo.
Nekateri bi jim rekli moralne, drugi mogoče plati dobrih poslovnih običajev, tretji pa spet nekaj tretjega.
In nihče jih ne bi tožil, če bi namesto 30, kot piše v pogodbi, računali 20 €, za isto storitev.
Axis of Evil - M$, SCO, RIAA, MPAA

zee ::

doma imam Siol paket, za katerega placujuem 26 EUR/mesec - to je se stari studentski paket, ki ga ni vec ze skoraj tri leta, saj ga je nadomestil paket duo. problem je v tem, da lahko menjam paket samo, ce podpisem aneks, da bom dve leti njihov narocnik, cesar pa iz razumljivih razlogov nocem.

formalno bi prihranil ene 3 EUR/mesec...dokler ne pride moznost povsem razvezanega dostopa in se kaksen ponudnik v mojo vas, me menjava ne mika pretirano (prevec nerviranja za minimalni prihranek).
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.

hooger ::

čisto razumem ja. Sam sem kar nekaj časa delal na help-desku in vem česa vsega so zmožni uporabniki. Ponavadi ti nož v hrbet zasadi ravno tista stranka, do katere si najbolj prijazen in ji probaš najbolj pomagat. Verjemi, ljudje se pritožujejo zaradi veliko manjših stvari kot si jih ti omenjal. Nekateri zaradi 12ih ur nedelovanja interneta želijo 3 mesece brezplačne uporabe + opravičilo v medijih. In ravno zaradi takih strank so se operaterji začeli obnašati predvsem pravno. Ker uporabnikom velikokrat primankuje morale >:D

SasoS ::

Ma kakšna pogodba, to je čisto navaden nateg. To delajo edino internet ponudniki, pa še to ne vem kdo se je prvi spomnu (najbrž siol). Pogodba elektru še nikoli ni preprečila, da ti ne bi podražili elektrike ali pa mobitelu da ti spremenijo obračunski interval. Še Telemach mi je zadnjič, po prevzemu LJ-Kabla, podražil naročnino za kabelsko kljub pogodbi, vse z razlogom "usklajevanja cen". Če grejo pa cene dol je pa kar naenkrat problem. Edino fer bi bilo, da te prestavijo na cenovno enak paket, v primeru pa da ga nimajo več, pa ti ponudijo zastonj prehod na cenejši ali dražji. Če bi se kaj takega meni zgodilo, bi jih za jajca obesil in prijavil inšpekciji.

Tilen ::

Pri Trieri [KRS Rotovž aka Telemach] je tako, da ob spremembi paketov [na bolje] automatično dobiš višji paket, položnica pa ostane takšna kot jo imaš. Cena se spremeni edino če sam menjaš paket na višje ali nižje po aktualnem ceniku. Če oni ponudijo v nekem momentu več za isti denar to dobiš automatično.

Če bi se meni zgodilo kaj takega kot tebi hanibal, bi nekdo moral ponudit free mesece ali kakšno alternativo drugače se ne bi preveč dobro končalo.

edit:

Po ceniku objavljenem na sajtu pa za 30€ dobiš 5120/768, čemur oni rečejo M paket.

Triera
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

A. Smith ::

To velja, če se paket oz. njegovo ime ne spremeni. Če pa se, je potrebno pogodbo napisati na novo. Right?
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis

SasoS ::

Zakaj bi bilo potrebno za vsako neumnost ponovno podpisati pogodbo? Ko sem na kablu spremenil TV paket iz polnega na najmanjši nisem nobene pogodbe ponovno podpisoval, samo manjši računi so začeli hodit. Če pri T-2 zamenjaš paket, samo pošlješ dopis in je...ni ti treba odjavljat priključka, podpisovat pogodbe, delat poizvedbe na telekomu...

hooger ::

Zato, ker se tako izogneš vsem možnim komplikacijam s stranko. Pač, zahrbtni uporabniki ponudnika naučijo, da se nič ne dela na lepe oči.

phoinix ::

Še jaz povem svojo zgodbo.

Že 4 leta sem naročnik interneta pri telesnailu. Po prvih dveh letih mi pošljejo ponudbo, za manj cene več. Po 4 letih, ko so spremenili še bolj drastično cene in velikosti paketov (pa čeprav točno vedo da imamo tako intenret kot kabelsko pri njih), nobenega obvestila in nič letakov "poglejte, ceneje je za več". Delavki na telemahu je bilo nerodno in mi je celo delo priznala, da je to v glavnem izkoriščanje strank. V istem stavku sem takoj naročil komplet tv+telefon +8mega dostop.

Res je, če s ene pozanimaš, se nategneš. Meni je na srečo ravno poteklo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: phoinix ()

Modri dirkač ::

To je eden izmed razlogov zakaj sem odpovedal pogodbo - .
Hooger, tebi so pa na help-desku mal možgane opral ...
Everybody lies!

Matheeew ::

@hooger: prej na HD zdaj pa pri PR? >:D

V pogodbi za UPC sigurno piše, da lahko po želji spreminjate cene, ja?
Pa verjetno še piše, da je potrebno stranko obvestiti od tem x tednov prej, pri čerem zadostuje obvestilo na lastni spletni strani?

Torej od vseh možnih kombinacij se izbere najboljšo za ponudnika... in najslabšo za stranko. Po možnosti pa se še poskusi stranko vezati za n mescev v primeru, da ta želi nižje cene.

Torej prosim - ne prodajaj bučk o zahrbtnih strankah, raje povej resnico o zahrbtnem ponudniku.

Saj ne, da za ostali ne vem kok boljši...

hooger ::

Meni po pravici dol visi, če je vam vseeno kaj plačujete. Na HD sm delal do dec.2006. Od takrat naprej nimam več stikov z njimi.

in ja v členu pogodbe piše:

ponudnik si pridržuje pravico spreminjati vsebine in cene naročniških paketov. O morebitnih spremembah bo izvajalec
obvestil naročnike najmanj 30 dni pred spremembo na svoji spletni strani in/ali pisno in/ali na druge možne načine;

česa se niso držali?

Pa po pravici povejte, koliko ljudi dejansko prebere pogodbo preden jo podpiše. V mojih 9ih mesecih dela jo je prebrala samo ena stranka. Vse ostale so samo mirno podpisale.

In potem stranke govorijo, da se jih ne obvešča. Na vseh položnicah v zadnjem letu in pol je na zadnji strani obvestilo o ponudbi. Če se stranki tega ne da brati to ni operaterjev problem. Kako pa naj bi po vaše stranke obveščali? Klic na dom? Obisk svetovalca na domu, pisarni, počitnicah? Pač tko je. Če nekaj ne veš, ne pomeni da nisi kriv.

MadMicka ::

hoogar, ne pretiravi. Zakaj hudiča bi morala stara stranka, od katere je imel Telemach že precej profita, prosjačiti, da ji dajo nove bolj ugodne pogoje, takšne, kot jih imajo nove stranke? Gre pač za nategovanje starih strank. Mislijo si, molzemo, dokler lahko. No, če meni to naredijo, spakiram kovčke in grem drugam.

Do neke mere še razumem, da če podpišeš pogodbo za eno leto za takšno in takšno ceno mesečno, da imajo lahko nove stranke bolj ugodno ceno, ampak po izteku enega leta, da še vedno nategujejo staro stranko, to je pa višek.

hooger ::

Ti pretiravaš. Ne gre za nobeno prosjačenje. Vzame ti 3 minute časa...... Če se ti to zdi preveč, potem ne jokaj da je to nateg, ali pa spokaj k drugemu operaterju.

MadMicka ::

Točno tako. Spokaš drugam. Se bodo takšni "biznismeni" naučil prej ali slej, kako se poslu streže.

SasoS ::

hooger, se pravi po tvoji logiki bi moral v Mercatorju vsakič vprašati če se je salama pocenila, drugače bi mi računali po višji stari ceni? Saj vzame samo 5s časa da vprašaš če je šla salama dol...

Modri dirkač ::

Po vprašanju ali lahko grem na drug, cenejši in hitrejši paket, sem dobil odgovor, da se moram spet vezat za dve leti.

Čemu? Modem sem odplačal, zakaj se moram ponovno vezat? Kaj pa dobim zato, česar drugje ne bi mogel brez vezave?

S tem, da je TV shema bolj ali ne v kur** ...
Everybody lies!

Matheeew ::

Jah, konkurenca jih pritiska....če večino strank vežejo za 2 leti (pri čemer [če se ne motim] se pogodbena kazen s časom uporabe ne odšteva, kot drugje) imajo še 2 leti časa, da nekaj novega pogruntajo in preprečijo odhod naročnikov..

llc ::

Torej. Hipotetično. Kaj naj bi naredil operater:

a) Za isto ceno paketa povečal hitrost ali
b) obdržal hitrost in zmanjšal ceno paketa?

hooger ::

1. Kakor vem, ti verjetno z Mercatorjem nimaš sklenjenega naročniškega razmerja.

2. Vezat se moraš ponovno zaradi tega, ker ti prejšnja vezava še ni potekla. Če si brez vezave, potem se ti ni treba ponovno vezat. Če ti je drugje bolje potem pojdi tja.

TechBeats ::

na našmu koncu pa veselo, po zemlji, polagajo kablesko in internet, a se splača vzeti internet? ubistvu ga najbrš kr bom in sicer 10/1530 paket samo internet, brez telefonije,...
A so kvalitetni pingi in če ni nihanj?
to spašujem tiste, ki imajo talno napeljavo, ne po zraku.
Ker sem tudi slišal, če je veliko uporabnikov, da kvaliteta prenosov pade?? a je kej resnice na tem, samo najbrš, da ker je po tleh bo tudi kvalitetnejši singal, sploh ker grejo kabli od bajte do bajte.

any info pls :D
AciD TriP


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

T-2 in odjava naročnine 20 eur - pravni nasvet (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Omrežja in internet
19151462 (46950) Invictus
»

Telekom brezplačno povečuje hitrost DSL dostopa do interneta (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Novice / Omrežja / internet
22255894 (44453) Senitel
»

Telemach hitrejši in cenejši (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
21023801 (12665) smash
»

Siol in njihove nove/stare laži in zavajanje kupcev (strani: 1 2 )

Oddelek: Omrežja in internet
757390 (4621) BlueRunner
»

Aktivacija popusta pri siolu

Oddelek: Omrežja in internet
353282 (1824) Gill

Več podobnih tem