» »

Umetna inteligenca imela oblast?

Umetna inteligenca imela oblast?

strictom ::

Da bi bili sposobni napisat software, kateri bi bil sposoben nadomestiti večino ljudi na oblasti. Seveda bi deloval tako, da bi bilo na kratek in dolg rok za nas najboljše.

Do česa bi prišlo? Zakaj bi bili ljudje proti/za (če bi dobli razlago da je nekaj takega dobro/slabo za njih)? Kako bi bilo z razvojem napram zdaj?

Sem prebral, ene par idej glede tega in so se mi zdela zanimiva. Ko najdem linke jih pejstam.
"Violence is the last refuge of the incompetent" - Salvor Hardin

MadMicka ::

Zakaj bi nadomestili z U.I. samo ljudi na oblasti? Zakaj ne vseh? Ali pa vsaj večino? Morda zato, ker so tisti na oblasti, še vedno bolj sposobni delati tisto, kar pač delajo, kot pa so sposobni računalničarji napisati tak program?

Thomas ::

Prometno policijo bomo avtomatizirali na tak način, da bodo obcestne gerete nonstop gledale dogajanje na cesti in "pošiljale položnice" ob vsaki trapariji.

Dokler seveda bo človeško šoferstvo še kaj pomembno. Potem bo še bl simpl.

Tako se da oklestit 90% in več prometne policije, ostala oblast (razen izvoljene) pa po istem postopku. Se zavtomatizira, da je gmah pred njo in njenimi sindikati.




Na tem forumu smo ljudje treh tipov.

Tip 1 trdi, da že prvi odstavek ni možen.

Tip 2, da to sicer že, ne gre pa to drugje.

Tip 3 vemo, da kakšne meje ni tle.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi

MadMicka ::

Če pustimo ob strani bedarije, kot so, da bo A.I. nadomestila delo ljudi, se zgoraj odpira neko vprašanje:

ali je koristno, da je človek kaznovan za vsak prekršek? Ali to pripomore k pravnemu redu in urejenosti v družbi?

Jaz sem trdno prepričan, da ne. Če namreč človek ne more vsake toliko časa ušpičiti nekaznovano kako lumparijo, potem se tako ali drugače takšna družba oz. država zaduši in prej ali slej propade.

WarpedGone ::

Odvisno kakšna je ta lumparija. Js bi jih razdelil v dve osnovni kategoriji:
1. lumparija z oškodovancem
2. lumparija brez oškodovanca oz. z le potencialnim oškodovancem

Lumparij z oškodovanci ne moremo nikakor tolerirat. Te je treba odpravljat in preprečevat.
Totalno preprečevanje lumparij z le potencialnim oškodovancem pa žal pelje v total control in dokončen konec svobode.
Nobenega prečkanja ceste izven prehoda več (tudi če ni nikjer nobenega avtomobila slišat, kaj šele videt na primer).
Zbogom in hvala za vse ribe

TESKAn ::

Odgovor na prvo vprašanje - ljudje bi bili proti. Zakaj? Tisti, ki znajo ljudi nagovorit, jih potegnit za sabo, bi veliko izgubili, če bi prepustili oblast nekomu, ki bi se odločal samo in izključno po zakonih. Zato ne bi tega nikoli dovolili in bi brž nabrali čredo za sabo, ki bi se borila proti temu, napumpana z butastimi izgovori v stilu "lejte, kaj se je zgodilo v Terminatorju!". Torej...AI ne bo nikoli na oblasti.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

aljazh ::

A bo mašinerija stala tudi pred Šubičevo 4 in printala položnice vsem, ki parkirajo avto na Trgu Republike in želijo po najkrajši poti priti na delovno mesto v hramu demokracije? >:D

BluPhenix ::

A bo mašinerija stala tudi pred Šubičevo 4 in printala položnice vsem, ki parkirajo avto na Trgu Republike in želijo po najkrajši poti priti na delovno mesto v hramu demokracije? >:D

Kako pa razmišljaš no? Seveda bi se ti denar trgal direkt iz računa. In ja, tako bi bilo enako za vse.

Problem bi bil edino program, da pač nebi bil "pristranski", ampak kot vemo se da take stvari rešiti.
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.

drejc ::

Zakaj? Tisti, ki znajo ljudi nagovorit, jih potegnit za sabo, bi veliko izgubili, če bi prepustili oblast nekomu, ki bi se odločal samo in izključno po zakonih. Zato ne bi tega nikoli dovolili in bi brž nabrali čredo za sabo, ki bi se borila proti temu, napumpana z butastimi izgovori v stilu "lejte, kaj se je zgodilo v Terminatorju!". Torej...AI ne bo nikoli na oblasti.


No, to je 2. tip al nekaj podobnega.

Problem je ker večina loči biološko in umetno inteligenco na nekaj kar je nepredvidljivo, zmožno zahrbtnosti in hujskanja ter nagovarjanja in na nekaj takega, kar tega ni sposobno in torej piše listke za vsako kršitev. Dejte mi povedat, a ste to iz filmov ven potegnili al je kšn drug razlog? Dejansko AI stoji za pojmom, ki ga mi pojmujemo kot inteligenca in ga pripisujemo le ljudem, le da je AI nadpomenka za BI, ker nekako ni omejena na pretežno proteinski substrat. AI = Inteligenca.

Sicer če si sposoben dojet da možgani niso le podobni računalniku, ampak SO računalnik, nekako teh problemov nimaš. (tudi z ne-pisanjem listkov in hujskanjem anti-AI)
"Rise above oneself and grasp the world"
- Archimedes of Syracuse

BigWhale ::

O racunanju povprecne hitrosti pri voznji po avtocesti, kontroli med dvema cestninskima tockama in uporabo ABCja, sem o takih skatlah, ki printajo poloznice za krsitelje razmisljal ze 10 let nazaj.

Stvar je, naravnost bizarno trivialna.

Takisto nadzorne kamere za promet, ki avtomatsko prepoznavajo krsitelje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

PacificBlue ::

UI za predsednika:D :D

jype ::

BigWhale> Takisto nadzorne kamere za promet, ki avtomatsko prepoznavajo krsitelje.

O, lej ga, Jože!

Thomas ::

> Stvar je, naravnost bizarno trivialna.

Se strinjam. Ampak ministri in podobni so nagnjeni k atehničnosti in si ne morejo mislit, da za 100 maljonov € celo Slovenijo opremiš tako, da se prekoračitve hitrosti ne bodo več dogajale. Enostavno se ne bodo. In s tem glavni vzrok prometnih nesreč.

Famozna "napačna stran in smer vožnje" pa isto.

Ko si ene parkrat zaloten s strani kišt, da ga takole serješ, si ob vozniško.

Anpak to bo sprožilo silovite preemptive reakcije, če 10% ljudi zasluti, kar midva z BW itak veva.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi

globoko grlo ::

ali je koristno, da je človek kaznovan za vsak prekršek? Ali to pripomore k pravnemu redu in urejenosti v družbi?


well, na napakah se učimo, zdej, če ni napak, se tudi učiti ne moremo

mogoče bi za našo generacijo in naslednjo še delovalo, 10-ta generacija bi se pa že spraševala zakaj in kako, ker bi pač slepo verjeli/sledili pravilom

edin, če bomo vsi navadni droni

ajd

jype ::

Thomas> Se strinjam. Ampak ministri in podobni so nagnjeni k atehničnosti in si ne morejo mislit, da za 100 maljonov € celo Slovenijo opremiš tako, da se prekoračitve hitrosti ne bodo več dogajale. Enostavno se ne bodo. In s tem glavni vzrok prometnih nesreč.

Za manj kot 10 mio € se to da narediti več kot 90% učinkovito (tujih avtomobilov ne moreš slediti). Praktično zastonj.

Še boljša rešitev (ki pa je dražja) se mi zdi taka, ki omogoča popolno anonimnost prometa, hkrati pa nadzor nad prometom in pregon kršiteljev, kar pomeni, da dokler se prekršek ne zazna, ni nobenega zapisa o tem, kje je kdo potoval. Rešitev je pravzaprav trivialna in jo že uporabljamo: avtomatizirani prometni radar.

Thomas ::

> Rešitev je pravzaprav trivialna in jo že uporabljamo: avtomatizirani prometni radar.

Tako je. Treba jih je samo kupit še ne taužent. Od kje denar. Od ubogih hudičev, ki jim bo ta radar prodajal listke. Jasno.

Sekundarno pa tudi z zmanjševanjem štale na cestah.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi

jype ::

Ko smo že off-topic: če take radarje postaviš na vsake 3 kilometre vzdolž celotnega avtocestnega križa je to le slabih tristo radarjev (avtocest naj bi bilo okoli 450 kilometrov, potem so pa še tisti žalostni ostanki regionalk in hitrih cest). Njihovo ceno pokriješ s škodo, storjeno v prometnih nesrečah v manj kot enem samem povprečnem letu. Poleg hitrosti lahko taki radarji z ustrezno programsko opremo lovijo in dokumentirajo tudi neupoštevanje varnostne razdalje (ki je imho pri taki hitrosti precej hujši prekršek - že pri manj kot 100 kilometrih na uro lahko premajhna varnostna razdalja povzroči zelo hudo prometno nesrečo).

Manjka samo... hehe... politična volja :)

BigWhale ::

Ja. Na vsak vogal enega. Skupaj s printerjem, tako da samo 'poloznice ven letijo'.

Pusti se neko toleranco za merske napake in tako naprej, potem se pa kasira VSEM, ki prekoracijo hitrost.

Naj se zgradi tiste 'mosticke' preko avtocest in na vsakem po stirje taki radarji, ce ne kar osem komadov.

Prav tako na vseh ostalih cestah. Zaceli bi na bolj nevarnih predelih, tistih, ki so po stevilih nesrec v vrhu in na tistih predelih kjer je potrebna vecja previdnost. Okolica sol, vrtcev...

Imam tudi idejo, kako bi lahko uredili 'plavo cono' parkirisc in se znebili redarjev. Zakaj bi moral redar nalimat poloznico na avto, ce jo lahko kar postar prinese.

Evo, sem spadajo se parkirisca za invalide. Pri slednjih bi se kar obvestilo dispatcherja v avtovleki.

Thomas ::

> politična volja :)

Ne samo da ni volje. Volja je prav obratna! Pomemben segment družbe se bo spuntal, kakor hitro se bo inštaliranje kišt preveč razmahnilo.

Punt zna biti "varčevalen". V stilu, da ministrstvo za notranje zadeve razsipa denar, medtem ko ni najnujnešega denarja za mleko v prahu za otroke begunk. Ali kaj podobno emocionalnega.

Punt zna biti "zaščitniški do osebnih podatkov". Ker potem bodo pa sosedje iz prihoda poštarja s položnicami sklepali, da se precej potepamo naokol.

Bo že en hudič.

Samo ne bodo nič opravili. Radarji bodo, prihodnost je svetla! Zlasti za une, ki zato ne bodo postali tetraplegiki.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi

Keyser Soze ::

Problem je, ker bomo imeli "administratorje". Oz. _P_roblem je v tem, ker JAZ ne bom smel biti administrator. :D

Če bo zadeva bila "self-evolving" imamo problem, da ni junaka na tem svetu, ki bi znal napovedat, kaj to pomeni za nas oz. kam pelje ta evolucija. Razen če se smatra za pametnejšega(ali vsaj enako pametnega) od te AI. Pol pa kar njega za predsednika.

Če pa ne bo "self-evolvoing", pol je pa še toliko slabše, ker bo pa res "administrator" imel v rokah odločanje o tem kdo je "power user" in kdo samo "user". Tisti na Trgu republike bodo pa itak vsi po spisku "power userji". Še dobro da takrat BAJE ne bo več kreditov (plačilnih sredstev).:D
OM, F, G!

Thomas ::

No, ena takala zajebancija, kot je pričujoči umotvor gospoda Sozeja je že en tak "nedolžen" poskus zavračanja te ideje o nakupu 1000 radarjev.

Že išče ene izgovore in duhoviči s smeški.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi

Keyser Soze ::

Problem je predvsem v pobezljanosti sivih celic gospoda Thomasa inu ostalih gorečih zagovornikov.

Ker imajo teorije, ki so močno pred našim časom, in jim verjetno ni jasno, da bo kakšnih 70% njihovih pričevanj tule gor čez par let izpadlo za totalen BS. Eni se pa pač trudimo ostati z nogami na trdnih tleh in jemati stvari takšne kot so in tako kot se razvijajo.
Še pomnite tovariši, kako strumno se nam v prihodnost umika teorija o singularnosti. Čeprav so bili vzdihi konkretne "srenje" še nedolgo tega tako optimistični v tej smeri. Pač ljudje se prehitevajo. In Thomas je eden od takšnih tipov, ki razmišlja precej napredno, vendar s svojim populizmom tule gor naredi več zasranja kot koristi tem idejam.

Govorili smo o oblasti. Prišli smo na radarje. Res si lahko za vzor tudi ministru za zunanje zadeve.:\
OM, F, G!

Thomas ::

Prometni policaji so kar precejšen del oblasti. Personalno tisoče ljudi, finančno pa tudi nezanemarljivi. Prometna varnost pa vidimo, kakšna.

Avtomatični radarji bi tukaj očitno lahko naredili OGROMNO. In nekateri mislimo da bodo. Prometnih policajev samo še 1/10, mrtvih pa po ene par deset še na leto.

Doable.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi

OrkAA ::

http://ex-parrot.com/~pete/notverygoodatstatistics.html

Malo zanimivega branja, ki zna koga postaviti na realna tla.

podbevna ::

A ni pri vsem tem spet največji problem v ljudeh?

Mislim predvsem na razne posege v sistem, hekerje, krekerje in ostale prigrizke.

Če bo nekdo enkrat vplival na e-sodnika ali policista, jim nihče več nikdar ne bo zaupal. Kompromitiran sistem pravosodja ali izvršilne oblasti lahko povzroči totalen kaos in je idealna tarča za kriminalce, teroriste ipd.

Seveda bo varnost sistema velika, a ljudje morajo imeti ne le veliko varnost, temveč tudi občutek varnosti, zato bo stvar IMO šla bolj počasi.

Poleg tega sta oblast in nadzor vedno zelo situacijska oz. povezana z okoliščinami. Pri prometu npr. moraš upoštevati nujne vožnje, skrajno silo, VIP prevoze ipd. Imaš tudi razpone kazni glede na okoliščine in še mnogo dejavnikov. Na koncu moraš dajati poseben status širokim skupinam ljudi in pustiti, da na koncu (vsaj pritožbe) presoja človek glede na okoliščine. Oboje takoj odpre vrata pizdarijam.

Zgleda, da sem jaz za enkrat tudi bolj tip ena do dva.

Tear_DR0P ::

jaz bi z veseljem videl da se ljudem, ki vozijo v polno križišče, ki se vozijo po odstavnem pasu, ki speljejo iz pospeševalnega pasu že na začetku s hitrostjo pod 80 km/h in ki obračajo tam, kjer je u turn repovedan tudi nabija kazni - kr cim hitreje
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain

jype ::

OrkAA> Malo zanimivega branja, ki zna koga postaviti na realna tla.

Gre za to, da če so "speed cameras" povsod, da je nemogoče vzdrževati tempo vožnje, ker ti zmanjka denarja za gorivo.

Radarji niso nadomestek za policijo, ki mora potem zoper storilca ukrepati. Če tega ni, potem je vseeno (čeprav tudi to lahko reši tehnologija - če kdo vozi prehitro, se mu lahko pred avtom dvigne rampa, ki njegovo vozilo fizično "izloči iz prometa", nakar se vrne v prvotni položaj).

Kup razbitih vozil ob cestišču pa ziher odlično psihološko učinkuje na voznike s težko nogo.

perci ::

Ljudje, super ste si zamislili zadevo, pozabili pa na neizpodbitno dejstvo, da se večina hudih nesreč ne zgodi na avtocesti. Avtoceste so pravzaprav na prevozen kilometer daleč najvarnejše ceste v državi. Torej, rešitev ni tko simpl kot nekateri tule predlagate. Tut še 1000 radarjev ne bo dovolj.

Poleg tega obstaja za te radarje dost enostaven način ogibanja. Skos se updejta GPS datoteka z lokacijami radarjev in te GPS vsakič opozori preden pripelješ pred radar. Jaz imam tako Tomtoma naštimanga.

jype ::

perci> Poleg tega obstaja za te radarje dost enostaven način ogibanja.

Če je radar na manj kot vsake 3 kilometre (na vsaki cesti), potem se dirkači verjetno počutijo dost bedasto, ko nonstop pospešujejo in zavirajo, pa vsakič, ko jim ne znese peljat mimo radarja dovolj počasi, jim pohrustaš desetinko vozniškega izpita.

Potem potrebuješ le še zakonodajo, ki predpisuje odvzem vozila, če ga upravlja oseba brez izpita.

perci ::

Poleg tega bi bilo v takih razmerah precej težko voziti, saj so ponekod omejitve kruto idiotske. Torej, če se greš popolno kontrolo, je treba tudi omejitve pametne naredit.

Sicer pa jst mislim, da bi bilo pametno pač v novejše avtomobile vgrajevati sprejemnike, ki bi sprejemali signal oddajnikov postavljenih ob cesti in bi prek tempomata avtomatsko uravnaval hitrost vožnje. Seveda bi to moralo bit mozno izklopiti, sicer bi se v kasni guzvi lahko kdo se kam zakantal ;).

jype ::

perci> Poleg tega bi bilo v takih razmerah precej težko voziti, saj so ponekod omejitve kruto idiotske. Torej, če se greš popolno kontrolo, je treba tudi omejitve pametne naredit.

Jaz mislim, da ni nobenega pametnega razloga, da omejitve ne bi bile dinamične (tako kot so že na avtocestah - ob poledici, mokrem cestišču in ob drugih neprilikah se na ustreznemu odseku hitrostna omejitev spusti). Z ustrezno mrežo senzorjev se lahko brez težav uredi omejitev tako, da če se nekdo približuje prehodu za pešce se omejitev na tistem delu cestišča spusti, ko ni nikogar se pa dvigne.

perci ::

Se strinjam.

Samo nekaj je. Nam se mogoče tole zdi poceni, tko na uč. Mislim pa da v resnici ni tako poceni. Sklepam po tistih avtomatskih zapornicah, ki so jih zeleznice vgrajevale na nase prehode, ki stanejo miljaužnte EUR, čeprav gre za eno navadno palco, elektromotor in dva senzorja. Tukaj gre vseen za bistveno zapletenejše zadeve in če je bilo tisto tako drago, si ne predstavljam, kako bi bilo tole.

Keyser Soze ::

Sam sistem verjetno ni drag. Dragi so izvajalci, ki ponavadi niso najbolj "transparentno" izbrani. Kolege je treba gor držat.>:D
OM, F, G!

perci ::

Ja in zakaj misliš, da bi bil postopek javnega naročila v tem primeru, kaj boljši?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: perci ()

Keyser Soze ::

Kdo pa je rekel, da je javno naročilo "transparentno" ali pa boljše?:D
OM, F, G!

Starodavni ::

Mislim, da preveč komplicirate s temi prekrškarji. Najboljše bi bilo vse avte avtomatizirati z UI, ki bi potem urejeno in varno prepeljala potnika, tudi pijanca in neprisebneže. Saj bi računalnik upravljal z vsemi funkcijami in spoštoval predpise.

Thomas ::

Vsi avtomobili ne bodo še kar takoj avtomatični. Radarsko mrežo imamo pa lahko že takorekoč jutri.

Seveda pa ti prekrškarji so pomembni. Brez prekrškov bi bilo mrtvih par sto ljudi v Sloveniji na leto manj.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi

BigWhale ::

Perci,

Taksne nesmiselne omejitve bi se lahko s taksnim sistemom precej hitro posodobile in bi se omejitel dvignila. Tudi ideja o dinamicnih omejitvah ni slaba.

Boeing ::

Saj bi računalnik upravljal z vsemi funkcijami in spoštoval predpise

Ko bomo enkrat v tej situaciji - tudi predpisov enostavno ne rabimo več.


Se bojo avti že sami med sabo "zmenili" kateri gre prej in kateri pozneje in to na način, da bo za vse najbolj optimalno - časovno in energetsko (ie čim manj bremzanja).


Ja, potem bo fino. Do takrat pa kište ob ceste. Pa redno posodabljat zemljevide z lokacijami, da se jim lahko ognemo >:D
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX

Grey ::

Omejitev hitrosti v mestih bi lahko "vsiljevali" s posebnim oddajniško-sprejemnim sistemom, ki bi, ko zapelješ v določeno cono omejil hitrost avtomobila na omejitev. Neke vrste dinamičen tempomat. Takoj bi se videlo, kdo ima izklopljenega...in namesto kazni zaradi hitrosti bi imeli kazen zaradi modificiranja avtomobilskega motorja.
Sploh pa bi v mestih z učinkovitim (poceni, točnim, hitrim, varnim, okolju prijaznemu) javnim sistemom, krmiljenim s strani AI dosegli veliko in potreba po avtomobilih bi izginila za običajne potrebe. Ko se gre v večjo nabavo pa itq avto.

Drugače pa mislim, da bi AI veliko bolje vladala državi/svetu kot pa kopica ministrov, ki skrbijo za lastno rit namesto za ljudi. Ampak smo pa od tega (po človeški mentaliteti) oddaljeni vsaj 100 če ne več let.

AI lahko že sedaj nadomesti veliko poklicev, ampak vprašanje je, kako bi lahko tak radikalen korak napravili v recimo enem mesecu?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Grey ()

strictom ::

Omejitev hitrosti v mestih bi lahko "vsiljevali" s posebnim oddajniško-sprejemnim sistemom, ki bi, ko zapelješ v določeno cono omejil hitrost avtomobila na omejitev. Neke vrste dinamičen tempomat. Takoj bi se videlo, kdo ima izklopljenega...in namesto kazni zaradi hitrosti bi imeli kazen zaradi modificiranja avtomobilskega motorja.


Oddajniki bi bili vgrajeni v prometnih znakih ali pa jih celo zamenjali. Sprejemniki pa na gas zajlah. Uporabnik bi kontroliral le bremzo in volan. Nonstop bi se po cestah vozila kontrola, ki bi preverjala kje so razne luknje v cestah in ali so vsi oddajniki v delujočem stanju. Tam ko oddajnika nebi bilo bi uporabnik dobil nazaj kontrolo

Največji problem bi bila masovna modifikacija avtomobilov in avtomobilske industrije in tudi hekanje teh sprejemnikov.
"Violence is the last refuge of the incompetent" - Salvor Hardin

gzibret ::

Fantje, offtopic ste ;) Govori se o AI predsedniku, AI premieju, AI sodnikih...
Vse je za neki dobr!

Thomas ::

Ma kaki off topic. Prometna policija je tisti del oblastne strukture, na katerega najprej naletiš.

Ni nepomemben, nikakor ne.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi

Tear_DR0P ::

ljudje se AI oblasti bojimo - zaradi njene nezmotljivosti - seveda je argument, kaj a če se AI zmoti, kaj pa če bo AI nekdo shekal, kaj pa če, ...

ampak tudi ljudje se motimo, tudi ljudi se da skorumpirat, ... res pa je da kaznovat AI z dosmrtnim zaporom ne gre :)
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain

gzibret ::

> Prometna policija je tisti del oblastne strukture, na katerega najprej naletiš.

Eh, sej umetne policaje že imamo. Pa jim ni treba bit kaj preveč pameten. A kršiš zakon ali ne kršiš zakona. Če se mimo njega pelješ prehitro, te slika, če pa ne, pa te ne slika.

Bolj vprašljivo je AI prekrškovni organ, če smo že ravno pri prometu.
Vse je za neki dobr!

strictom ::

Dopadejo se mi tudi tile AI sodniki :)

Pravici bi bili vedno zadoščeno. Kazni bi vsi dobili kakeršne zahteva pravosodje.

AI predsednik v sloveniji nebi bil preveč učinkovit. Bolj v kakšni Indiji kjer je ogromno delovne sile. Stroj bi si lahko dal duška in država bi zacvetela.
"Violence is the last refuge of the incompetent" - Salvor Hardin

Zgodovina sprememb…

  • spremenila: strictom ()


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Mnenje o policajih (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
12919684 (11478) strup121
»

Novi radarji (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
759459 (7282) BlueRunner
»

Nove pridobitve videonadzornih sistemov v Sloveniji (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Novice / Zasebnost
17112354 (8365) gruntfürmich
»

radarji (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
725074 (3879) Brane2

Več podobnih tem