Forum » Igre » FPS in Hz na monitorju v igrah
FPS in Hz na monitorju v igrah
def0r ::
no bom raje kar prekopiral vprasanje :)
NEON: če mam v igrci 150 fpsjev.......na monitorju 85Hz kolk mi jih monitor prikaže?
No on ima eno posebno teorijo da ce imas ti v igri 150fpsjev v resnic pa monitor na 85Hz da realno na monitorju vidis samo 85 fpsjev.
Kar se mi zdi malce hecno ker je 85Hz samo frekvenca delovanja monitorja.
Ker se mu ze vsi na CSS sceni smejijo
NEON: če mam v igrci 150 fpsjev.......na monitorju 85Hz kolk mi jih monitor prikaže?
No on ima eno posebno teorijo da ce imas ti v igri 150fpsjev v resnic pa monitor na 85Hz da realno na monitorju vidis samo 85 fpsjev.
Kar se mi zdi malce hecno ker je 85Hz samo frekvenca delovanja monitorja.
Ker se mu ze vsi na CSS sceni smejijo
- spremenil: Tilen ()
shadeT ::
smeh....kaj je važno tisto na glede css scene
jz sm te vprašal samo to......in to je pravo uprašanje
če mam v igrci 150 fpsjev.......na monitorju 85 Hz kok mi jih monitor prikaže?
aja BTW jz sm NEON :D
jz sm te vprašal samo to......in to je pravo uprašanje
če mam v igrci 150 fpsjev.......na monitorju 85 Hz kok mi jih monitor prikaže?
aja BTW jz sm NEON :D
Zgodovina sprememb…
- spremenil: shadeT ()
Ziga Dolhar ::
> Kar se mi zdi malce hecno ker je 85Hz samo frekvenca delovanja monitorja.
Kaj pa je ta "frekvenca delovanja monitorja"?
Kaj pa je ta "frekvenca delovanja monitorja"?
https://dolhar.si/
def0r ::
mah to pogledas pod graficno to je samo frekvenca delovanja ki ni dokaj nic vazna. Ti jo imas najbrz 60Hz ali 85Hz.
Tilen ::
Da, imas samo 85 FPS, realno.
170 FPS pomeni, koliko je tvoja kartica zmozna v primeru, da bi ti imel ustrezen monitor, ob vklopu V-Synch pa se FPS uskladi s stevilom Hz monitorja.
Dejstvo pa je, da sploh ni pomembno pri igranju ce imas konstantnih 85 ali 160+.
170 FPS pomeni, koliko je tvoja kartica zmozna v primeru, da bi ti imel ustrezen monitor, ob vklopu V-Synch pa se FPS uskladi s stevilom Hz monitorja.
Dejstvo pa je, da sploh ni pomembno pri igranju ce imas konstantnih 85 ali 160+.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tilen ()
def0r ::
ja ampak kaj ce ni vsync? jaz imam izklopnjenega ker nocem omejevanja. npr. preveri v quake 3 ko imas vec fpsjev 85fpsjev pa 125 fpsjev bos opazil bistveno razliko.
Tilen ::
Ce izklopis Vsynch imas toliko FPS kot ti jih je zmozen monitor prikazat, logicno, ce pa je graficna mocnejsa (lahko prikaze vec FPS kot monitor Hz) pa ti ob izklopljenem Vsynchu kaze da imas ti "vec" fps. Imas jih enako, tisto je samo realna zmoznost tvoje kartice, kar pomeni, da bi ti LAHKo imel 100 FPS, ce bi imel tvoj monitor 100 Hz osvezevanja.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tilen ()
fahrenGONE ::
Pride tudi do 'trganja' slike, se posebno ko delas strafe. Ni nujnen vsync ampak na hitro odpravi s trganjem. Drugace moras omejevati tako, da ti zagotoavlja gladko premikanje, npr za nekatere je cool 90pfs, za druge 125,....
SasoS ::
mah to pogledas pod graficno to je samo frekvenca delovanja ki ni dokaj nic vazna. Ti jo imas najbrz 60Hz ali 85Hz.
no comment...
no comment...
matjash ::
Že 6 let bulim v llyamo ki sem jo takrat dobro plačal ker je zmožna prikazovati 100hz (pri 1024*768). In če gledam v kakšne zaslone s 60hz (CRT-je) me začne po daljšem času kar glava bolet.
Kako lahko reče kdo da ni pomenbno osveževanje?
Kako lahko reče kdo da ni pomenbno osveževanje?
... bolje pozno kot nikoli.
strictom ::
Daj na 60Hz in bulji v en text v Wordu. Po prvi uri boš slep. Herz je število nečesa na sekundo. 85Hz pomeni 85 krat v sekundi se zamenjajo pixli al obrnejo al karkol nardijo da spremenijo barvo. 85Hz = Max 85fps.
"Violence is the last refuge of the incompetent" - Salvor Hardin
Mavrik ::
Mene res zanima kako vi vidite 160 FPS medtem ko monitor nariše sliko 85-krat na sekundo.
The truth is rarely pure and never simple.
Ziga Dolhar ::
Mavrik: razlika obstaja zaradi podobnega razloga, kakor ti vidiš razliko med 25 in 50 FPS, čeprav je tvoj uč mehanično omejen na 25.
https://dolhar.si/
strictom ::
Ko se hitro ubrneš z miško se zelo opazijo tile fpski
"Violence is the last refuge of the incompetent" - Salvor Hardin
Sc0ut ::
Vedno ko kdo reče, da oko zazna največ 25 frejmov mu svetujem, naj špila kvejk na 25 frejmih pol pa na 120.
1231 v3, Z97 A, 16GB ram 1600mhz, 3070 RTX, HX850
Utk ::
Razlike med 85 fps in 150 fps na 85hz monitorju ne vidiš, se pa (morda, če si občutljiv) pozna pri odzivnosti tipk, miške, itd. Ker stanje miške in tipkovnice se upošteva v igri največ tolkrat kot imaš fps. Sicer pa možno da kakšna igra to stanje prebere samo ob vsaki drugi slikici, ampak to ni pomembno. Več fpsov, več odzivnosti.
Mavrik ::
Sc0ut: Seveda... pri filmih ti rabiš 25 fps zato, ker so slike pri gibanju malo zmazane, na računalniku pa ostre, zato jih rabiš več da dobiš učinek gladkega premikanja.
Samo da pa ti vidiš razliko... ko ti monitor riše vsako drugo/tretjo sliko samo pa je bedarija. Razen kake odzivnosti, ki je vezana na grafični engine kot je Crni omenil.
Samo da pa ti vidiš razliko... ko ti monitor riše vsako drugo/tretjo sliko samo pa je bedarija. Razen kake odzivnosti, ki je vezana na grafični engine kot je Crni omenil.
The truth is rarely pure and never simple.
SasoS ::
Vedno lahko povečaš sensitivity miši...
dejansko se fps pozna edino pri slabo sprogramiranih špilih kjer je hitrost engina vezana na framerate...
dejansko se fps pozna edino pri slabo sprogramiranih špilih kjer je hitrost engina vezana na framerate...
gumby ::
>> dejansko se fps pozna edino pri slabo sprogramiranih špilih kjer je hitrost engina vezana na framerate...
tocno tako... monitor ima nek maksimum glede FPS in vec ne more prikazat. graficna mu tudi ne poslje signala z 25292Hz, ce je monitor sposoben prikazazat samo 85.
no... poslje mu ze lahko, ampak bo monitor potem dal sporocilo, da se ne gre vec (ali pa zacel cvilit, ce je starejsi model)
tocno tako... monitor ima nek maksimum glede FPS in vec ne more prikazat. graficna mu tudi ne poslje signala z 25292Hz, ce je monitor sposoben prikazazat samo 85.
no... poslje mu ze lahko, ampak bo monitor potem dal sporocilo, da se ne gre vec (ali pa zacel cvilit, ce je starejsi model)
Utk ::
Noben sensitivity ti tu ne pomaga. Ko premakneš miško, pošlje miš signal v računalnik, windowsi vse to lepo zaznajo, takoj, ampak igra preveri stanje miške šele ob naslednjem loopu. Vse igre so zgrajene tako...1.preveri input 2. izračunaj nove pozicije, umetna pamet, itd 3. nariši sliko 4. znova na 1. Vrstni red je lahko tudi drugačen, ampak to ni pomembno. Vse se dela zaporedno, nobene vzporednosti ni, ne še. Če imaš 5 slikic na sekundo ne moreš spremenit stanja miške več kot 5-krat.
SasoS ::
Ja...in v čem je razlika če miš spremeniš 5x, od tega pa vidiš samo 3 premike in da miš premakneš 3x (za malo večjo razdaljo) in vidiš vse premike?
Utk ::
Če je ravno naprej vlečeš je res najbrž vseeno, ni pa vseeno če jo daš malo naprej, hitro v desno, ustreliš, spet nazaj v levo, pa tako naprej. Če imaš premalo slikic se nekateri premiki sploh ne zaznajo.
snow ::
Pri CSju je recoil odvisen od FPSjev.
In tam se recimo potem vidi da gre KRIŽEC pri 60fps počasneje skupaj kot pri 100fps. To je to:)
Aja še odgovor na vprašanje: NEON: če mam v igrci 150 fpsjev.......na monitorju 85Hz kolk mi jih monitor prikaže?
85. Ker jih ne more več. To je zmožnost monitorja pa pika. Tistih 150fps pa pomeni (kot je že nekdo prej rekel) koliko bi LAHKO zadeva izrisala, če bi imel superduperhighrefreshrate monitor.
In tam se recimo potem vidi da gre KRIŽEC pri 60fps počasneje skupaj kot pri 100fps. To je to:)
Aja še odgovor na vprašanje: NEON: če mam v igrci 150 fpsjev.......na monitorju 85Hz kolk mi jih monitor prikaže?
85. Ker jih ne more več. To je zmožnost monitorja pa pika. Tistih 150fps pa pomeni (kot je že nekdo prej rekel) koliko bi LAHKO zadeva izrisala, če bi imel superduperhighrefreshrate monitor.
Random mutation plus nonrandom cumulative natural selection - Richard Dawkins
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: snow ()
strictom ::
21" SyncMater (Samsung POWAH!) ima pri 800x600 150hz
"Violence is the last refuge of the incompetent" - Salvor Hardin
Mavrik ::
CrniE: Am... tisti malo pametneje sprogramirani špili majo dva loopa... enega ki računa fiziko/input/etc. ter posebnega za grafiko, tako da se ta dva ne motita.
The truth is rarely pure and never simple.
Mavrik ::
Jah poleg mojega avta kje
En loop kuri samo procesor, medtem ko drugi rabi oboje, tako grafično kot procesor. Zato prvi nima veze s številom slik na sekundo, ker lahko teče hitreje/počasneje od drugega, ki mora čakati še na grafično da izriše vse. Bolj malo stvari ti preprečuje da jiva daš na različna threada.
En loop kuri samo procesor, medtem ko drugi rabi oboje, tako grafično kot procesor. Zato prvi nima veze s številom slik na sekundo, ker lahko teče hitreje/počasneje od drugega, ki mora čakati še na grafično da izriše vse. Bolj malo stvari ti preprečuje da jiva daš na različna threada.
The truth is rarely pure and never simple.
Utk ::
No, se pravi da oba tečeta na enem (istem) procesorju. Stem samo navidezno dela več stvari naenkrat. Skupni čas je pa enak, nekaj daljši celo, ker to preklapljanje tudi traja nekaj časa.
Tilen ::
Ce se ze hvalite, naj povem da jaz igram CSS na 1200x1024 @107 Hz ;)
959NF seveda ;)
959NF seveda ;)
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
BigWhale ::
Crni,
Dva loopa tecete vsak v svojem threadu... ;) In se dejansko obnasata drugace kot en sam loop. Timeslicing, ki ga dela procesor je precej precej bolj natancen in predvsem hiter.
Dva loopa tecete vsak v svojem threadu... ;) In se dejansko obnasata drugace kot en sam loop. Timeslicing, ki ga dela procesor je precej precej bolj natancen in predvsem hiter.
Grey ::
Pravijo, da monitor izrisuje toliko slik/s kolikor imaš refresh ratea samo v primeru, če imaš vklopljen V-Sync.
Mavrik ::
Glej... pri CRT monitorjih ti refresh rate pove kolikokrat na sekundo gre žarek čez zaslon... oz. kolikokrat se izriše nova slika na sekundo. Kako bi ti prikazal pri tem, da se riše 85 slik na sekundo, 160 fps?
The truth is rarely pure and never simple.
Utk ::
BigWhale, to je fino, ampak ni zelo pomembno, zarad tega dela malo hitreje, ampak še zmeraj enako. Ko se slika nariše mora računalnik vedet kje je avto, kam je obrnjen itd, in takrat mora zajet input, zajame ga pa lahko samo tolikokrat kot je FPS-jev. Če procesor računa tudi z vmesnimi inputi je še boljše, ampak če tega ne vidiš sproti ti ne pomaga kaj dost. Ker se ravnaš po tistem kar vidiš.
Grey ::
Mavrik:
Lahko izrisuje, ampak se zaradi tega slika "trga", ker riše nekaj kar še ne bi smelo oz. prehiteva samega sebe.
Lahko izrisuje, ampak se zaradi tega slika "trga", ker riše nekaj kar še ne bi smelo oz. prehiteva samega sebe.
gumby ::
>>ampak če tega ne vidiš sproti ti ne pomaga kaj dost. Ker se ravnaš po tistem kar vidiš.
in kaj ti potem pomaga 2500 FPS, ce jih itak vidis samo 85 zaradi omejitve monitorja?
ali celo 60 na LCD?
in kaj ti potem pomaga 2500 FPS, ce jih itak vidis samo 85 zaradi omejitve monitorja?
ali celo 60 na LCD?
Grey ::
Evo vam linka...očitno še vedno ne razumete ali pa ne govorimo o isti zadevi. Izrisovanje slike NI omejeno na refresh rate monitorja.
gumby ::
grey: ce je monitor na frekvenci 100Hz, ti ga pa sopas z 200fps bo se vedno prikazal samo 100 slik na sekundo... sicer bo vsaka prikazana slika sestavljena iz polovice prve in polovice druge, ampak to je se vedno 100FPS in ne 200
Vesoljc ::
> zajame ga pa lahko samo tolikokrat kot je FPS-jev
to ni res. kot je bw povedu, mas ti lahko locene loope, ki lahko delujejo na locenih freqvencah. seveda rabis pameten engine... tako je recimo za video optimalno okoli 100hz, za input pa okoli 500hz.
to ni res. kot je bw povedu, mas ti lahko locene loope, ki lahko delujejo na locenih freqvencah. seveda rabis pameten engine... tako je recimo za video optimalno okoli 100hz, za input pa okoli 500hz.
Abnormal behavior of abnormal brain makes me normal...
zbogi ::
gumbek ma čist prav, in je čist brez veze oz celo slabše met višji fsb od osveževenja monitorja, jst če izklopim vsync mi UT laufa z cca 150fps in je slabi efekt kot če vklopim vsync in spilam lepo na 100FPS pri 100Hz.
Grey ::
No ja..v glavnem. Četudi naj ne bi prikazoval vseh slik je dobro, da imaš rezervo za poganjanje na visokih resolucijah in ob AA/AF na max. Tam se pa zelo pozna.
V bistvu so LCDji omejeni s strani odzivnega časa pikslov in ne Herzov.
zbogi:
O čem sem pa jaz govoril? Ista zadeva...brez v-synca nastane trganje slike.
V bistvu so LCDji omejeni s strani odzivnega časa pikslov in ne Herzov.
zbogi:
O čem sem pa jaz govoril? Ista zadeva...brez v-synca nastane trganje slike.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Grey ()
Utk ::
Vesoljc, če mi poveš kako naj bo na ISTI sliki videt da si se obrnil levo IN desno med tem časom ko se je risala prejšna slika, bom preklical kar sem napisal. Sej sm napisal da lahko računalnik računa z vmesnimi inputi, ampak na sliki jih ne bo videt.
Vesoljc ::
> in je čist brez veze oz celo slabše met višji fsb od osveževenja monitorja
hihi, na kolk ti pa ram laufa?
hihi, na kolk ti pa ram laufa?
Abnormal behavior of abnormal brain makes me normal...
zbogi ::
okey vesolc, mistype, FPS. uglavnem, tole je čist res
"I don't have any clue why someone would disable VSync for gameplay. The only legit reason for this is to benchmark 3D card performance without the monitor's refresh rate skewing the results. Regarding a 'philosophical VSync difference between Direct3D and OpenGL', that's nutty. There is no visual benefit to having a game render more frames per second than your monitor is displaying."
"I don't have any clue why someone would disable VSync for gameplay. The only legit reason for this is to benchmark 3D card performance without the monitor's refresh rate skewing the results. Regarding a 'philosophical VSync difference between Direct3D and OpenGL', that's nutty. There is no visual benefit to having a game render more frames per second than your monitor is displaying."
Vesoljc ::
@crnie
rendring enega frejma odraza trenutno stanje igre, ja? in kako bi ti v enem stanju videl dve zadevi? hz pomeni sampling. vecji kot je, bolj natancen je. seveda obstaja smiselna limita (100hz za video recimo). moj point je bil samo to, da dolocene podsisteme lahko semplas z razlicnimi hitrostmi. lahko jih, ampak jih vecina ne...
rendring enega frejma odraza trenutno stanje igre, ja? in kako bi ti v enem stanju videl dve zadevi? hz pomeni sampling. vecji kot je, bolj natancen je. seveda obstaja smiselna limita (100hz za video recimo). moj point je bil samo to, da dolocene podsisteme lahko semplas z razlicnimi hitrostmi. lahko jih, ampak jih vecina ne...
Abnormal behavior of abnormal brain makes me normal...
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Ali več Hz monitor pomeni višji FPSOddelek: Strojna oprema | 3215 (2571) | LordPero |
» | 'FPS-ji' so pomembni (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Novice / Igre | 14613 (11475) | MrStein |
» | FPSji in refresh rateOddelek: Igre | 4438 (2744) | gumby |
» | Koliko FPS?Oddelek: Igre | 3263 (2715) | Tac20 |
» | sam 60 fpsjev???Oddelek: Pomoč in nasveti | 2513 (1750) | stock |