Forum » Loža » Koliko so krivi počasni vozniki?
Koliko so krivi počasni vozniki?
Temo vidijo: vsi
jype ::
Lakotnik29> PA potem v tej varni zbrani in počasni vožnji upoštevaš, da se je trba drugim, ki ravno tako vozijo zbrano in varno pa vendar v skaldu z 30. členom ZVCP umaknit?
To sem napisal že tolikokrat v tej temi, da nihče ne bo niti opazil, da bom še enkrat: ja, umaknem se. Nisem teslo, da bi si domišljal, da je moja naloga ostale udeležence prisiliti v karkoli, niti nisem policist, da bi lahko sodil o drugih. Mene sicer moti, da nekateri vozijo prehitro, pa tudi da nekateri vozijo prepočasi, pa da večina voznikov dejansko ne upošteva predpisov (izjemno me moti, da je pri nas normalno, da se nihče ne potrudi s smerno utripalko pokazati, da zapušča krožišče), nikakor se pa ne čutim poklicanega zaostrovati prometne situacije, da bi komu dokazal svoj prav in ne obsojam tistih, ki vse te reči počnejo, ker ne morem vedeti, zakaj.
Prehiter voznik morda pelje krvavečega otroka na urgenco, prepočasen voznik mogoče prevaža sod petroleja, psihopat, ki na avtocesti prehiteva po desni pa je morda vzel napačno zdravilo. Za vse te bodo, ko jih bo dovolj in bodo bolje plačani, poskrbeli policisti (ki bodo v vsaki situaciji posebej lahko presodili, ali je taka vožnja upravičena).
Na forumu pa z veseljem in brez slabe vesti vse po vrsti označim s popolnimi idioti, neprimernimi za na cesto, ker je, kot že desetkrat omenjeno, promet pač protokol, ki se ga je treba držat, če bi radi da deluje.
To sem napisal že tolikokrat v tej temi, da nihče ne bo niti opazil, da bom še enkrat: ja, umaknem se. Nisem teslo, da bi si domišljal, da je moja naloga ostale udeležence prisiliti v karkoli, niti nisem policist, da bi lahko sodil o drugih. Mene sicer moti, da nekateri vozijo prehitro, pa tudi da nekateri vozijo prepočasi, pa da večina voznikov dejansko ne upošteva predpisov (izjemno me moti, da je pri nas normalno, da se nihče ne potrudi s smerno utripalko pokazati, da zapušča krožišče), nikakor se pa ne čutim poklicanega zaostrovati prometne situacije, da bi komu dokazal svoj prav in ne obsojam tistih, ki vse te reči počnejo, ker ne morem vedeti, zakaj.
Prehiter voznik morda pelje krvavečega otroka na urgenco, prepočasen voznik mogoče prevaža sod petroleja, psihopat, ki na avtocesti prehiteva po desni pa je morda vzel napačno zdravilo. Za vse te bodo, ko jih bo dovolj in bodo bolje plačani, poskrbeli policisti (ki bodo v vsaki situaciji posebej lahko presodili, ali je taka vožnja upravičena).
Na forumu pa z veseljem in brez slabe vesti vse po vrsti označim s popolnimi idioti, neprimernimi za na cesto, ker je, kot že desetkrat omenjeno, promet pač protokol, ki se ga je treba držat, če bi radi da deluje.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
BlueRunner ::
En medmet na temo 50 v naselju. Na "moji" redni trasi je vas, v vasi pa ob cesti radarska tabla "V vozite XX km/h". Ze nekajkrat sem opazil, da so vozila, ki so bila pred menoj na tabli upocasnila na ali pod 50. Ravno tako pa so vozila za menoj nenadoma povecala varnostno razdaljo.
Kaj naj si potem mislim? Morda to, da veliko voznikov sploh ne spremlja svoje hitrosti in zato nenamenoma vozijo nad omejitvijo? Ce da, ali to pomeni, da gre dejansko za neskoncentrirane voznike, ki napako popravijo, ko jo opazijo, ampak opazijo jo sele na zunanji drazljaj?
Ali so potem hitri vozniki hitri zaradi nepozornodti?
O voznji v stilu omejitev + toleranva pa samo to, da kaze zalostno stanje duha. Pomembno ni igranje po pravilih ampak to, da ne ujamejo. Slaba lekcija, kdor jo daje svojim potomcem.
Kaj naj si potem mislim? Morda to, da veliko voznikov sploh ne spremlja svoje hitrosti in zato nenamenoma vozijo nad omejitvijo? Ce da, ali to pomeni, da gre dejansko za neskoncentrirane voznike, ki napako popravijo, ko jo opazijo, ampak opazijo jo sele na zunanji drazljaj?
Ali so potem hitri vozniki hitri zaradi nepozornodti?
O voznji v stilu omejitev + toleranva pa samo to, da kaze zalostno stanje duha. Pomembno ni igranje po pravilih ampak to, da ne ujamejo. Slaba lekcija, kdor jo daje svojim potomcem.
St235 ::
Jype zakaj prehitre voznike skos mešaš z hitrimi vozniki? ni vsak, ki pelje hitreje od tebe norec. Če vozi pod maksimalno dovoljeno hitrostjo ne dela popolnoma nič narobe, če je pa dejansko manj ali bolj varen voznik pa na podlagi zbranih informacij ni mogoče oceniti. Predvem pa se lahko raztrgaš razen tvoje besede da si varnejši voznik tvoje trditve ne moreš z ničemer podpret.
Promet je protokol, ima pravila, ki se jih je potrebno držat. Vožnja z najvišjo dovoljeno hitrostjo tega protokola nikakor ne krši. Ravno obratno, če ob upoštevanju prvih vdeh odstavkov 30. člena ZVCP nekdo vozi z najvišjo dovoljeno hitrostjo medstem ko ti jajcaš 30% pod omejitvijo se boš prej ti znašel v prekršku kot on.
Si pa s tem citatom jasno dokazal, da nisi nič bolj sposoben konstruktivne debate, kot tisti ki trdijo, da je vsak počasen voznik avtomatično idiot, ki ne zna vozit in je nekulturen.
Kakšna omejitev plus teleranca? Omejitev v naselju je 50km/h. Tukaj ni nobene tolerance. Kje je pa cagar na števcu ko jaz vozim 50km/h je pa stvar avtomobila. Če jaz vozim med pol poti med 50 in 60 km/h in je to po GPS hitrost med 49 in 51 km/h (na 1km/h natančno je brez tempomata praktično nemogoče) potem vozim točno toliko kot predvideva zakon. Se pa strinjam, da je vožnja z realnimi 55 km/h kršitev, ki pa se tudi sankcionira.
Na forumu pa z veseljem in brez slabe vesti vse po vrsti označim s popolnimi idioti, neprimernimi za na cesto, ker je, kot že desetkrat omenjeno, promet pač protokol, ki se ga je treba držat, če bi radi da deluje.
Promet je protokol, ima pravila, ki se jih je potrebno držat. Vožnja z najvišjo dovoljeno hitrostjo tega protokola nikakor ne krši. Ravno obratno, če ob upoštevanju prvih vdeh odstavkov 30. člena ZVCP nekdo vozi z najvišjo dovoljeno hitrostjo medstem ko ti jajcaš 30% pod omejitvijo se boš prej ti znašel v prekršku kot on.
Si pa s tem citatom jasno dokazal, da nisi nič bolj sposoben konstruktivne debate, kot tisti ki trdijo, da je vsak počasen voznik avtomatično idiot, ki ne zna vozit in je nekulturen.
BlueRunner je izjavil:
O voznji v stilu omejitev + toleranva pa samo to, da kaze zalostno stanje duha. Pomembno ni igranje po pravilih ampak to, da ne ujamejo. Slaba lekcija, kdor jo daje svojim potomcem.
Kakšna omejitev plus teleranca? Omejitev v naselju je 50km/h. Tukaj ni nobene tolerance. Kje je pa cagar na števcu ko jaz vozim 50km/h je pa stvar avtomobila. Če jaz vozim med pol poti med 50 in 60 km/h in je to po GPS hitrost med 49 in 51 km/h (na 1km/h natančno je brez tempomata praktično nemogoče) potem vozim točno toliko kot predvideva zakon. Se pa strinjam, da je vožnja z realnimi 55 km/h kršitev, ki pa se tudi sankcionira.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
solatko ::
Končno malo bolj normalna debata. Tako kot trdim, omejitev +5 ni še nikogar pokopala, razen kakšnega neprevidnega kolesarja ali pešca, ki je v nasprotju s predpisi enostavno skočil pred vozilo.
V naselju se vedno nabere kolona, ker se prometni tok pač upočasni, se tudi dogaja, da se nekateri nalimajo na odbijač in po navadi je vžiganje vseh štirih smerokazov zadosti, včasih se spravi kakšen predno je konec naselja, celo prehitevat, samo to je njegov problem, mene osebno ne moti, je pa tako, da takoj pri tabli za konec naselja ali drugačno omejitvijo povečam ali zmanjšam hitrost.
Imam občutek, da večina avtomobilov nima vgrajenih smerokazov, ne samo v krožiščih, kjer so sploh prava redkost, temveč tudi na normalnih cestah. Nekateri pač mislijo da jih vsi poznamo in vemo kam so namenjeni. Sedaj so policistke pričele to sankcionirati v BTC-ju na tistih krožiščih in prav je tako. Drugo, kar je v krožiščih tudi narobe, je to, da se vozniki v krožišču ustavijo, če je cesta na katero bi radi zapeljali, zasedena, niso še slišali, da lahko mirno odpeljejo še en krog, da se cesta sprosti, potem me motijo, ko se vozniki ustavijo na voznem pasu in čakajo na spraznitev PP ob vozišču (okolica KC). Vendar, da ne bom off topic, so to debate za drugo temo.
V naselju se vedno nabere kolona, ker se prometni tok pač upočasni, se tudi dogaja, da se nekateri nalimajo na odbijač in po navadi je vžiganje vseh štirih smerokazov zadosti, včasih se spravi kakšen predno je konec naselja, celo prehitevat, samo to je njegov problem, mene osebno ne moti, je pa tako, da takoj pri tabli za konec naselja ali drugačno omejitvijo povečam ali zmanjšam hitrost.
Imam občutek, da večina avtomobilov nima vgrajenih smerokazov, ne samo v krožiščih, kjer so sploh prava redkost, temveč tudi na normalnih cestah. Nekateri pač mislijo da jih vsi poznamo in vemo kam so namenjeni. Sedaj so policistke pričele to sankcionirati v BTC-ju na tistih krožiščih in prav je tako. Drugo, kar je v krožiščih tudi narobe, je to, da se vozniki v krožišču ustavijo, če je cesta na katero bi radi zapeljali, zasedena, niso še slišali, da lahko mirno odpeljejo še en krog, da se cesta sprosti, potem me motijo, ko se vozniki ustavijo na voznem pasu in čakajo na spraznitev PP ob vozišču (okolica KC). Vendar, da ne bom off topic, so to debate za drugo temo.
Delo krepa človeka
jype ::
Lakotnik29> Če vozi pod maksimalno dovoljeno hitrostjo ne dela popolnoma nič narobe,
To počnem tudi jaz, pa veljam za počasneta. Torej je nemogoče, da bi hiter voznik ne bil norec, razen če ste pripravljeni sprejeti, da sem jaz pravzaprav hiter voznik.
Lakotnik29> se boš prej ti znašel v prekršku kot on.
Ne, ker mu bom omogočil varno prehitevanje.
Lakotnik29> Si pa s tem citatom jasno dokazal, da nisi nič bolj sposoben konstruktivne debate, kot tisti ki trdijo, da je vsak počasen voznik avtomatično idiot, ki ne zna vozit in je nekulturen.
Tudi to ne drži - moje izražanje temelji na pretiravanju vseh, ki bi radi upravičili lastno neupoštevanje prometnih predpisov, hkrati pa se obešajo na mojo (iskreno) izjavo o tem, da po avtocesti vozim s hitrostjo približno sto kilometrov na uro in me označujejo za počasnelo in nevarneža.
solatko> Tako kot trdim, omejitev +5 ni še nikogar pokopala
To počnem tudi jaz, pa veljam za počasneta. Torej je nemogoče, da bi hiter voznik ne bil norec, razen če ste pripravljeni sprejeti, da sem jaz pravzaprav hiter voznik.
Lakotnik29> se boš prej ti znašel v prekršku kot on.
Ne, ker mu bom omogočil varno prehitevanje.
Lakotnik29> Si pa s tem citatom jasno dokazal, da nisi nič bolj sposoben konstruktivne debate, kot tisti ki trdijo, da je vsak počasen voznik avtomatično idiot, ki ne zna vozit in je nekulturen.
Tudi to ne drži - moje izražanje temelji na pretiravanju vseh, ki bi radi upravičili lastno neupoštevanje prometnih predpisov, hkrati pa se obešajo na mojo (iskreno) izjavo o tem, da po avtocesti vozim s hitrostjo približno sto kilometrov na uro in me označujejo za počasnelo in nevarneža.
solatko> Tako kot trdim, omejitev +5 ni še nikogar pokopala
Zgodovina sprememb…
- zavarovalo slike: jype ()
BlueRunner ::
BlueRunner je izjavil:
O voznji v stilu omejitev + toleranva pa samo to, da kaze zalostno stanje duha. Pomembno ni igranje po pravilih ampak to, da ne ujamejo. Slaba lekcija, kdor jo daje svojim potomcem.
Kakšna omejitev plus teleranca? Omejitev v naselju je 50km/h. Tukaj ni nobene tolerance. Kje je pa cagar na števcu ko jaz vozim 50km/h je pa stvar avtomobila. Če jaz vozim med pol poti med 50 in 60 km/h in je to po GPS hitrost med 49 in 51 km/h (na 1km/h natančno je brez tempomata praktično nemogoče) potem vozim točno toliko kot predvideva zakon. Se pa strinjam, da je vožnja z realnimi 55 km/h kršitev, ki pa se tudi sankcionira.
Poglej kaj je napisal optimist pa se kdo drug tukaj. Toleranca, ki je notri zato, ker meritve niso natancne na 0,01% so izgovor za to, da zavestno po stevcu vozijo nad omejitvijo. Torej ne vozijo v duhu spostovanja pravil ampak v duhu izkoriscanja se tako majhnih moznosti da pravila krsijo in niso kaznovani. Malo pri prometu, malo pri davkih, kaksen pok papirja od fotokopirca v firmi. Male krsitve, ki niso dober vzgled, ampak samo skodljiv "balkanizem".
Na cesti pa ima lahko ta balkanizem tudi tragicne posledice.
St235 ::
Jype:
Te bom pa tukaj še enkrat vprašal in prosim razjasni ali voziš manj od maksimalne predpisane hitrosti ter hitrosti prometnega toka ali ne?
Če voziš manj potem si počasen voznik in potencialna ovira na cesti. Če se umikaš vsekakor pohvalno.
Če pa ne voziš manj pa ne razumem kaj bi pravzaprav povedal. To da so prehitri vozniki nevarni in, da je prehitra vožnja prekršek je vsem (razen par izjemam) jasno. Predvsem pa nima kaj dosti z debato o POČASNIH voznikih.
Bluerunner: ne morem trdit ampak če pogldaš drugi post, ki ga je napisal Optimist (takoj za tem koliko vozi) je šlo za to, da on vozi 55 km/h po števcu, kar je realnih 50km/h, ki jih dopušča zakon.
Po radarju namerjenih 55km/h pa je vsekakor dovolj za kazen.
Te bom pa tukaj še enkrat vprašal in prosim razjasni ali voziš manj od maksimalne predpisane hitrosti ter hitrosti prometnega toka ali ne?
Če voziš manj potem si počasen voznik in potencialna ovira na cesti. Če se umikaš vsekakor pohvalno.
Če pa ne voziš manj pa ne razumem kaj bi pravzaprav povedal. To da so prehitri vozniki nevarni in, da je prehitra vožnja prekršek je vsem (razen par izjemam) jasno. Predvsem pa nima kaj dosti z debato o POČASNIH voznikih.
Bluerunner: ne morem trdit ampak če pogldaš drugi post, ki ga je napisal Optimist (takoj za tem koliko vozi) je šlo za to, da on vozi 55 km/h po števcu, kar je realnih 50km/h, ki jih dopušča zakon.
Po radarju namerjenih 55km/h pa je vsekakor dovolj za kazen.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
darkolord ::
BlueRunner je izjavil:
En medmet na temo 50 v naselju. Na "moji" redni trasi je vas, v vasi pa ob cesti radarska tabla "V vozite XX km/h". Ze nekajkrat sem opazil, da so vozila, ki so bila pred menoj na tabli upocasnila na ali pod 50. Ravno tako pa so vozila za menoj nenadoma povecala varnostno razdaljo.Temu je dejansko tako, ja. Mislim, da živčni precejkrat postanejo takrat, ko se morejo dejansko skoncentrirati in držati neko konstantno hitrost, namesto da se samo prepustijo svoji nogi in vozijo s hitrostjo, ki se jim takrat zdi najbolj komot.
Kaj naj si potem mislim? Morda to, da veliko voznikov sploh ne spremlja svoje hitrosti in zato nenamenoma vozijo nad omejitvijo? Ce da, ali to pomeni, da gre dejansko za neskoncentrirane voznike, ki napako popravijo, ko jo opazijo, ampak opazijo jo sele na zunanji drazljaj?
Ali so potem hitri vozniki hitri zaradi nepozornodti?
Nor-mal ::
Mislim, da je tudi po radarju 55km/h še dovoljeno. Saj 55km/h po števcu je realno kakih 52 na radarju, ker toliko pa števci tudi ne lažejo. Težava pri meni je, da mi je foter vcepljal v glavo, da kao premalo gledam okrog sebe, zato sem začel manj gledat na števec in več na cesto. Posledica tega pa je, da potem peljem prehitro. Se mi zdi bolj prav, da malo več gledam na števec in peljem počasneje, strogo po omejitvah, kot da gledam okol, nazaj in daleč naprej in izgubim občutek, kako hitro se dejansko peljem. Torej bom zdej vozil striktno po omejitvah in striktno na maksimalni dovoljeni hitrosti. Ne zagovarjam ne počasnejše, ne hitrejše vožnje, ampak točno po omejitvi. In ne jebem žive sile.
solatko ::
jype - Ne boš verjel, ampak kljub divjanju, po tvojem mnenju, še nisem povozil živali (morda kakšno žabo, jež je pa že prevelik, da bi končal pod kolesi mojega vozila), ker vedno pravi čas reagiram, tako, da so tudi živali varne pred menoj, predvsem pa sem ljubitelj vseh živih bitij in bodi prepričan, da zaradi mene bitje, večje od žabe, ne bo končalo svojega kratkega življenja. In verjemi, da nihče od nas ni norec, nekateri imamo celo potrdilo, o nadpovprečni inteligenci.
BlueRunner - nič ni narobe, če se držiš tolerance, tisto kar si pa ti našteval pa spada med majhne tatvine in je off topic. Odpri temo o malih lopovih in davčnih utajevalcih. Ja vozimo na zgornji meji omejitev + znane tolerance, ker več ne smemo, saj je to prevelik strošek. Bi rad še kaj. Pa brez skrbi, vozimo vsaj toliko varno, kot jype, ki je pač navajen voziti počasneje, glede na prevožene km in leta take vožnje.
darkolord - nekateri ne znajo na hitro pogledat števec in dejansko zmanjšajo hitrost na podlgi opozorilnih tabel, morda bi bilo celo dobro, če bi jih bilo več, tako kot semaforjev z odštevanjem sekund - take semaforje sem že pred več kot 30 leti videval v Avstriji.
Optimist!!! - Če je inkasant nataknjen, ti bo globo napisal za 53, če je omejitev 50, če pa je normalen, te ne bo ustavil, saj voziš še vedno primerno.
V Hrastniku na cesti proti Zidanemu mostu, ko za tunelom pride tist ozek del ceste, sem peljal 50 in me je na koncu ustavil policaj (za čuda ni bil inkasant) ter me začel prepričevati, da sem nad omejitvijo, sem pač spregledal pri tabli omejitev 40, ki naj bi veljala takrat za cel Hrastnik, ko pa sva to razčistila, me je pohvalil, da vseeno nisem pretiraval in mi zaželel srečno vožnjo.
BlueRunner - nič ni narobe, če se držiš tolerance, tisto kar si pa ti našteval pa spada med majhne tatvine in je off topic. Odpri temo o malih lopovih in davčnih utajevalcih. Ja vozimo na zgornji meji omejitev + znane tolerance, ker več ne smemo, saj je to prevelik strošek. Bi rad še kaj. Pa brez skrbi, vozimo vsaj toliko varno, kot jype, ki je pač navajen voziti počasneje, glede na prevožene km in leta take vožnje.
darkolord - nekateri ne znajo na hitro pogledat števec in dejansko zmanjšajo hitrost na podlgi opozorilnih tabel, morda bi bilo celo dobro, če bi jih bilo več, tako kot semaforjev z odštevanjem sekund - take semaforje sem že pred več kot 30 leti videval v Avstriji.
Optimist!!! - Če je inkasant nataknjen, ti bo globo napisal za 53, če je omejitev 50, če pa je normalen, te ne bo ustavil, saj voziš še vedno primerno.
V Hrastniku na cesti proti Zidanemu mostu, ko za tunelom pride tist ozek del ceste, sem peljal 50 in me je na koncu ustavil policaj (za čuda ni bil inkasant) ter me začel prepričevati, da sem nad omejitvijo, sem pač spregledal pri tabli omejitev 40, ki naj bi veljala takrat za cel Hrastnik, ko pa sva to razčistila, me je pohvalil, da vseeno nisem pretiraval in mi zaželel srečno vožnjo.
Delo krepa človeka
Nor-mal ::
Je bilo na Siolovem portalu, da je toleranca +5 km/h na radarju za hitrosti pod 100 km/h.
http://www.siol.net/avtomoto/zanimivost...
http://www.siol.net/avtomoto/zanimivost...
Pri nas toleranco ureja Pravilnik o meroslovnih zahtevah za merilnike hitrosti v cestnem prometu (Uradni list RS, št. 25/2002, 90/2005).
1. Pri izmerjenem rezultatu hitrosti se upoštevajo naslednje varnostne razlike (doplerski merilniki hitrosti, laserski merilniki hitrosti):
- 5 km/h pri merilnem rezultatu do vključno 100 km/h,
- 7 km/h pri merilnem rezultatu od 100 km/h do vključno 200 km/h,
- 11 km/h pri merilnem rezultatu nad 200 km/h,
- pri merjenju v ovinkih se upošteva varnostna razlika 11 odstotkov izmerjene vrednosti.
2. Meritve hitrosti pri mobilnem merjenju s sledenjem so dovoljene ob upoštevanju naslednjih zahtev (videonadzorni sistemi PROVIDA):
- merjenje hitrosti je treba izvajati na najmanj 200 metrov dolgem odseku;
- pri izmerjenem rezultatu se pri merjenjih hitrosti upoštevajo naslednje varnostne razlike: Pri hitrostih do vključno 100 km/h je varnostna razlika podana v km/h (absolutna vrednost), pri hitrostih nad 100 km/h pa v odstotkih (relativna vrednost). Podana varnostna razlika se do rezultata merjenja do vključno 100 km/h odbije od izmerjene vrednosti, pri rezultatih nad 100 km/h pa se varnostna razlika izračuna in nato odbije od izmerjene vrednosti.
(Primer: Če s sistemom PROVIDA s sledenjem na razdalji 1050 metrov izmerimo povprečno hitrost 88 km/h, bomo ob upoštevanju varnostne razlike očitali hitrost 80 km/h (- 8 km/h); Če s sistemom PROVIDA s sledenjem na razdalji 1050 metrov izmerimo povprečno hitrost 188 km/h, bomo ob upoštevanju varnostne razlike očitali hitrost 172 km/h (188 - 8 % = 172,96, Izračun zaokrožimo navzdol in očitamo hitrost 172 km/h)).
darkolord ::
To da imajo tolerance pri meritvah, še ne pomeni, da lahko zaradi tega voziš hitreje. Pomeni samo, da te za ta tisto malo razliko ne morejo oglobiti.
Nor-mal ::
Osebno bi se za 55 km/h na kazen pritožil in skliceval na ta pravilnik. Sem prepričan, da bi uspel.
St235 ::
Varnotna raqzlika je 5 km/h, natančnost radarja pa 3 km/h, to sem zamešal.
Malce off topic, ali to pomeni ,da morajo od vsake meritve odštet 5km/h? recimo če ti radar nameri 70 km/h ali te lahko kaznuje za prekoračitev 20-30 kilometrov čez omejitev (naselje)?
Malce off topic, ali to pomeni ,da morajo od vsake meritve odštet 5km/h? recimo če ti radar nameri 70 km/h ali te lahko kaznuje za prekoračitev 20-30 kilometrov čez omejitev (naselje)?
St235 ::
zanimivo, ker poznam kar precej primerov, ki so višjo kazen plačali ravno na mejni številki.
solatko ::
Ta pravilnik je nov, prej je bilo v procentih in za 50 je bilo 52 zastonj.
darkolord - ja to pomeni prav to. Za 5+ do 100 km/h nisi kaznovan, torej je v skladu z zakonom, ne delaš nič narobe, če pelješ toliko, če pelješ manj, pa je za teboj kolona, pa si do te hitrosti v prekršku, če se ne umakneš.
darkolord - ja to pomeni prav to. Za 5+ do 100 km/h nisi kaznovan, torej je v skladu z zakonom, ne delaš nič narobe, če pelješ toliko, če pelješ manj, pa je za teboj kolona, pa si do te hitrosti v prekršku, če se ne umakneš.
Delo krepa človeka
smash ::
Mislim, da je tudi po radarju 55km/h še dovoljeno. Saj 55km/h po števcu je realno kakih 52 na radarju, ker toliko pa števci tudi ne lažejo. Težava pri meni je, da mi je foter vcepljal v glavo, da kao premalo gledam okrog sebe, zato sem začel manj gledat na števec in več na cesto. Posledica tega pa je, da potem peljem prehitro. Se mi zdi bolj prav, da malo več gledam na števec in peljem počasneje, strogo po omejitvah, kot da gledam okol, nazaj in daleč naprej in izgubim občutek, kako hitro se dejansko peljem. Torej bom zdej vozil striktno po omejitvah in striktno na maksimalni dovoljeni hitrosti. Ne zagovarjam ne počasnejše, ne hitrejše vožnje, ampak točno po omejitvi. In ne jebem žive sile.
fotr je meu prav - glej raje na cesto!
St235 ::
soldatko tukaj se motiš. Če merilna naprava ne more dat 100% natančne mretive je v skladu z veljavnim pravnim redom trba upoštevat rezultat, ki ne sme bit v škodo obtoženca. Ne pomeni pa to, da se lahko zato vozi malce prehitro. V kršitvi si še vedno samo kaznovat te ne morejo, ker kršitve ni mogoče dokazat.
Torej omejitev je 50 km/h. Ta številka je absolutna. Meritev pa je lahko natančna samo na neko določeno stopnjo. Recimo +/- 5 km/h. Da se slučajno nebi zgodilo da kaznujejo nekoga, ki vozi točno 50 km/h kot kršitev ne smejo upoštevat meritev do 55km/h. Če bi imelu napravo, ki bi bila bolj natančna bi vsekaor lahko kaznovali tudi 50,1 km/h.
Predvsem pa vsi, ki se zanašate na to, da malce prehitro lahko peljete pozabljate, da se radar lahko dejansko zmoti za par kilometrov. Vi recimo vozite točno 53 km/h radar pa vam jih zaradi +/-3 km/h kot dovoljuje pravilnik nameri 56 km/h. Tudi ob upoštevanju tolrance 5km/h vam tako mirno napišejo kazen.
Torej omejitev je 50 km/h. Ta številka je absolutna. Meritev pa je lahko natančna samo na neko določeno stopnjo. Recimo +/- 5 km/h. Da se slučajno nebi zgodilo da kaznujejo nekoga, ki vozi točno 50 km/h kot kršitev ne smejo upoštevat meritev do 55km/h. Če bi imelu napravo, ki bi bila bolj natančna bi vsekaor lahko kaznovali tudi 50,1 km/h.
Predvsem pa vsi, ki se zanašate na to, da malce prehitro lahko peljete pozabljate, da se radar lahko dejansko zmoti za par kilometrov. Vi recimo vozite točno 53 km/h radar pa vam jih zaradi +/-3 km/h kot dovoljuje pravilnik nameri 56 km/h. Tudi ob upoštevanju tolrance 5km/h vam tako mirno napišejo kazen.
BlueRunner ::
Končno malo bolj normalna debata. Tako kot trdim, omejitev +5 ni še nikogar pokopala, razen kakšnega neprevidnega kolesarja ali pešca, ki je v nasprotju s predpisi enostavno skočil pred vozilo.
Ja, veš. V naseljih je cel kup ljudi in živali, ki skačejo na cesto mimo predpisov. Če jih je po tvoje sprejemljivo nagaziti, ker so neprevidni, tudi OK. Kolikor vem pa je krivda nepreklicno na strani tistega, ki ne spoštuje pravil in posledično takšnim ne-voznikom ne da niti možnosti.
Na srečo si ti že izjavil, da v naseljiš strogo spoštuješ omejitev, mar ne?
Mislim, da je tudi po radarju 55km/h še dovoljeno. Saj 55km/h po števcu je realno kakih 52 na radarju, ker toliko pa števci tudi ne lažejo.
Teh 55 je toleranca. Ta obstaja samo in izključno zato, ker naprava v X meritvah, porazdeljeno po normalni krivulji, Y-krat izmeri višjo ali ničjo hitrost od dejanske.
To, kar ti opisuješ je slabo obnašanje, ker se z zavestno vožnjo, kjer ti že števec kaže, da si v prekršku, zavestno kršiš predpis samo zato, ker veš, da te ne morejo ujeti. To je zelo, zelo slab vzgled.
Težava pri meni je, da mi je foter vcepljal v glavo, da kao premalo gledam okrog sebe, zato sem začel manj gledat na števec in več na cesto. Posledica tega pa je, da potem peljem prehitro. Se mi zdi bolj prav, da malo več gledam na števec in peljem počasneje, strogo po omejitvah, kot da gledam okol, nazaj in daleč naprej in izgubim občutek, kako hitro se dejansko peljem. Torej bom zdej vozil striktno po omejitvah in striktno na maksimalni dovoljeni hitrosti. Ne zagovarjam ne počasnejše, ne hitrejše vožnje, ampak točno po omejitvi. In ne jebem žive sile.
Vidiš, to je pogosta zgodba. Svojo okolico moraš zelo natančno spremljati, ker je ta mnogo bolj pomembna od števca. Tukaj je imel tvoj foter popolnoma prav. Ravno tako pa te popolnoma razumem in vem kako je to, ko si tako pozoren na okolico, da ne spremljaš svoje hitrosti (čeprav resnici na ljubo lahko z dovolj vožnje z istim vozil že iz zvoka motorja + opazovanja okolice zelo dobro oceniš svojo hitrost).
Zato jaz recimo vozim DO omejitve (kar se le da blizu) in le redko natančno po omejtivi. Skozi naselje, odvisno od ovinkov, klancev in ostalih danosti gre hitrost od 40 do 50. V vaseh, skozi katere redno vozim, pa recimo od 48 do 50.
Težava nastane takrat, kadar se znajdejo na cesti in tukaj ljudje, ki bi me najraje ustrelili zato, ker vozim sproščeno, varno in istočasno tudi z vso potrebno pozornostjo (naprej in nazaj) nekaj km/h pod omejitvijo ali pa natančno na njej. V naselju še posebej. Umikam pa se samo tistim, ki neučakano silijo naprej in prav iščejo priložnost, da bodo naredili kakšno bedarijo. Je videti. Nisem slep. Takšnih je dejansko tudi zelo malo. Večina lsej kot prej pogleda na števec in ugotovi, da se nima za kaj sekirati.
BlueRunner - nič ni narobe, če se držiš tolerance, tisto kar si pa ti našteval pa spada med majhne tatvine in je off topic. Odpri temo o malih lopovih in davčnih utajevalcih. Ja vozimo na zgornji meji omejitev + znane tolerance, ker več ne smemo, saj je to prevelik strošek. Bi rad še kaj. Pa brez skrbi, vozimo vsaj toliko varno, kot jype, ki je pač navajen voziti počasneje, glede na prevožene km in leta take vožnje.
Iz ust osebe, ki raje dokazuje kako ima prav, kako ji nihče nič ne more, kako je nesmiselno in ne-frajersko spoštovati črko in duha zakona in, ki se mu morda sploh ne zdi nič hudega, če se povozi kakšnega neprevidnega pešca ali kolesarja. Tako ali tako so si ti sami krivi.
Aha. Pa 2.000.000 kilometrov brez nesreče ima. Super. Še tako naprej. Morda pa res ne bo nikoli povzročil nesreče. Tudi čez kakšnih 30 let ne, ko bo morda napol slep in betežen obdržal izpit za avto in delal kolone za seboj.
Dami ::
Hehe, tota tema je bolša kot katerekoli limonade na TV
No odkar sem prešaltal na nov avto, ki ma sicer odlično lego na cesti, ampak mi preveč pije, sem se kar navadil voziti počasneje (torej okoli omejitev, prej je blo večinoma vedno 10+). V naseljih sicer pod 50 ne grem, zunaj pa če sem sam grem 90, če pa fašem kakega počasneta, se pač vozim za njim brez kakršnega koli razburjenja. V večini primerov sploh ne gledam ali bi se ga dalo prehitet, razen če gre res prepočasi (pod 60).
Na AC pa lepo 120 in ko treba prehitevat pač počakam vse, ki grejo hitreje, tudi če pomeni to zmanjšat na 100, preden grem na prehitevalni pas, oz če je kolona pač grem malo hitreje da prehitim, nato pa nazaj na vozni pas in prejšnja hitrost.
Morm pa priznat da je res kar se tu piše, da počasnejša (umirjena) vožnja lahko povzroti večjo nezbranost, kot če bi vozil hitreje.
No odkar sem prešaltal na nov avto, ki ma sicer odlično lego na cesti, ampak mi preveč pije, sem se kar navadil voziti počasneje (torej okoli omejitev, prej je blo večinoma vedno 10+). V naseljih sicer pod 50 ne grem, zunaj pa če sem sam grem 90, če pa fašem kakega počasneta, se pač vozim za njim brez kakršnega koli razburjenja. V večini primerov sploh ne gledam ali bi se ga dalo prehitet, razen če gre res prepočasi (pod 60).
Na AC pa lepo 120 in ko treba prehitevat pač počakam vse, ki grejo hitreje, tudi če pomeni to zmanjšat na 100, preden grem na prehitevalni pas, oz če je kolona pač grem malo hitreje da prehitim, nato pa nazaj na vozni pas in prejšnja hitrost.
Morm pa priznat da je res kar se tu piše, da počasnejša (umirjena) vožnja lahko povzroti večjo nezbranost, kot če bi vozil hitreje.
Don't worry about me. The bleeding is just the begining of a healing process.
jype ::
Dami> Morm pa priznat da je res kar se tu piše, da počasnejša (umirjena) vožnja lahko povzroti večjo nezbranost, kot če bi vozil hitreje.
Naučiti se je treba - to terja kar precej koncentracije in dejansko je naporno, a tudi bistveno doprinese k varnosti.
Naučiti se je treba - to terja kar precej koncentracije in dejansko je naporno, a tudi bistveno doprinese k varnosti.
smash ::
veliko je tudi odvisno od samega avta...z prejsnji avtom sem brez tezav vozil mirno in zbrano tja do 170km/h po avtocesti
s trenutnim pa tja do 140km/h, kaj več si pa ne upam :)
s trenutnim pa tja do 140km/h, kaj več si pa ne upam :)
St235 ::
nezbranost ni posledica hitrosti vožnje ampak voznika. Koliko je voznik v danih okoliščinah zbran je povezano z številnimi faktorji nikakor pa ne z hitrostjo kot tako. Voznik, ki mu gre po glavi vse razen vožnje, ker je pravkar napredoval v službi, kupil nov TV... ne bo z hitrostjo nič pridobil na zbranosti. Je pa res, da se voznik ki zavestno vozi hitro bolj osredotoči na vožnjo.
Žal pa ga kljub hitrejšim reakcijskim časom ponavadi zjebe fizika. Avto ima pri 130 kmh 2x daljšo zavorno pot kot pri 80km/h. Nikakršni živalski refleksi ne moreje skrajšat zavorne poti. Tudi če bi teoretično imel odzvni čas 0s bi za ustavitev potreboval isto prostora kot voznik pri 80km/h ki šteje marjetice.
Če k temu dodamo še dejstvo, da ostali udeleženci v prometu upravičeno pričakujejo, da se vsi držimo omejitev se poveča verjetnost,da ga bo kdo izssil, ker bo upravičeno pričakoval, da vozi 90 km/h. Podbno te fizika zajebe tudi pri vožnji skozi ovinke, saj ne glede na znanje ni možno delovati kontra fizikalnim zakonom. pri 130 ima vsaka nepravilnost v cesti večje posledice na stabilnost vozila, kot tudi višja hitrost pri enakih reakcijskih časi povečujo razdaljo, ki jo avto prepotuje preden imamo možnost ukrepanja.
Žal pa ga kljub hitrejšim reakcijskim časom ponavadi zjebe fizika. Avto ima pri 130 kmh 2x daljšo zavorno pot kot pri 80km/h. Nikakršni živalski refleksi ne moreje skrajšat zavorne poti. Tudi če bi teoretično imel odzvni čas 0s bi za ustavitev potreboval isto prostora kot voznik pri 80km/h ki šteje marjetice.
Če k temu dodamo še dejstvo, da ostali udeleženci v prometu upravičeno pričakujejo, da se vsi držimo omejitev se poveča verjetnost,da ga bo kdo izssil, ker bo upravičeno pričakoval, da vozi 90 km/h. Podbno te fizika zajebe tudi pri vožnji skozi ovinke, saj ne glede na znanje ni možno delovati kontra fizikalnim zakonom. pri 130 ima vsaka nepravilnost v cesti večje posledice na stabilnost vozila, kot tudi višja hitrost pri enakih reakcijskih časi povečujo razdaljo, ki jo avto prepotuje preden imamo možnost ukrepanja.
Gregor P ::
Najbolj ironično pri tej temi je, da nam "pravila" razlagajo ljudje, ki niti nimajo lastnega avtomobila, ali pa ga celo zelo malokrat uporabljajo (pomeni malo ali nič izkušenj na cestah; še posebej pri vožnjah z višjimi hitrostmi, katerih pač s kolesom ne morejo dosegati, ki pa so še vedno v mejah omejitev); a začuda iz ne vem kakšnega razloga mislijo, da nam lahko teoretično nakladajo, kako je pravzaprav voznikom motornih vozil na cestah in celo trdijo, da imajo (samo) oni prav ter se imajo za merodajne kot kakšen "cestni idol", ki naj bi se ga vsi držali
... ter venček kolesarskih
... in pa kakšna nestrpna tu in tam
Aja pa avtomobila dejansko nimam lastnega
... ter venček kolesarskih
Po mestu ne grem s kolesom nikoli tako hitro,... Po cestah zunaj mesta pa s specialko več ali manj ves čas šibam ...
Seveda lahko. Za kolesarje prometni predpisi ne veljajo.
Od 100 avtomobilov, ki pripeljejo mimo, ko jaz ob prometni konici prečkam avtocesto s kolesom
sam sem to pot sicer prevozil le s kolesom
Jaz na biciklu "zgubim" precej več časa
cesto dobro poznam kot kolesar
S kolesom praktično vedno
Kot kolesar sem to seveda takoj opazil
... in pa kakšna nestrpna tu in tam
Jaz pa ful uživam, ko lahko peljem 40 tam kjer je tabla za omejitev 40 in se zadaj nabere neznansko dolga kolona vozil in so vsi živčni.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
jype ::
Gregor P> ... in pa kakšna nestrpna tu in tam
Imaš v splošnem težave v razpoznavanju sarkastičnih pripomb, ali samo v tem primeru?
Gregor P> Najbolj ironično pri tej temi je, da nam "pravila" razlagajo ljudje, ki niti nimajo lastnega avtomobila, ali pa ga celo zelo malokrat uporabljajo
Torej sem kriv ne le varne vožnje, temveč tudi tega, da sem vsem vašim izkušnjam navkljub jaz še vedno boljši voznik?
Meni je prav. Naučite se vozit, pa bomo na istem nivoju. Saj se jih je že precej oglasilo, ki niso tako izjemno patološki, da bi jih iz tira vrgel že en sam nesposobnež na cesti. Nisem edini supervoznik na forumu.
Imaš v splošnem težave v razpoznavanju sarkastičnih pripomb, ali samo v tem primeru?
Gregor P> Najbolj ironično pri tej temi je, da nam "pravila" razlagajo ljudje, ki niti nimajo lastnega avtomobila, ali pa ga celo zelo malokrat uporabljajo
Torej sem kriv ne le varne vožnje, temveč tudi tega, da sem vsem vašim izkušnjam navkljub jaz še vedno boljši voznik?
Meni je prav. Naučite se vozit, pa bomo na istem nivoju. Saj se jih je že precej oglasilo, ki niso tako izjemno patološki, da bi jih iz tira vrgel že en sam nesposobnež na cesti. Nisem edini supervoznik na forumu.
Gregor P ::
Veze ima s pomanjkanjem izkušenj ter sposobnostjo voziti neko vozilo z večjo hitrostjo (a v mejah omejitev); takšen voznik prav tako ogroža ostale udeležence v prometu, ker ima posledično težave z obvladovanjem vozila in promet dojema povsem drugače (za takšnega že skorajda vse predstavlja grožnjo in nevarnost) od ostalih bolj izkušenih oz. usposobljenih voznikov ter običajno vozi (pre)počasi ker je to njegova maksimalna zgornja meja "(ne)sposobnosti".
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
jype ::
Gregor P> Veze ima s pomanjkanjem izkušenj
Ne vidim povezave. Solatko, na primer, ima ogromno izkušenj, vozit pa še vedno ni sposoben po predpisih.
Po drugi strani se vas večina poskuša s primitivno psihološko finto nategnit, da bi sami pred sabo upravičili lastno neupoštevanje predpisov, tako kot vsi idioti, ki povzročijo prometne nesreče, ko se vozijo "po lastni pameti". Take voznike gledamo dnevno v kroniki, pa se mnogi še kar pretvarjajo, da je problem v vsem ostalem, ne v njihovi objestni, abotni, arogantni in popolnoma neustrezni vožnji, ki ne upošteva ničesar, razen njihovih projiciranih nadnaravnih sposobnosti.
Gregor P> sposobnostjo voziti neko vozilo z večjo hitrostjo
Praktično vsak smrkavec lahko pritisne pedalko za plin do podna, zato smrkavci ne dobijo vozniškega dovoljenja dokler ne dokažejo, da so sposobni upoštevat prometne predpise, žal samo enkrat. Za 10km/h prehitro vožnjo bi jaz dovoljenje za vožnjo vzel, ker očitno kaže, da se voznik na predpise bodisi požvižga, bodisi jih ni sposoben upoštevati, kar ga očitno oboje diskvalificira.
Ne vidim povezave. Solatko, na primer, ima ogromno izkušenj, vozit pa še vedno ni sposoben po predpisih.
Po drugi strani se vas večina poskuša s primitivno psihološko finto nategnit, da bi sami pred sabo upravičili lastno neupoštevanje predpisov, tako kot vsi idioti, ki povzročijo prometne nesreče, ko se vozijo "po lastni pameti". Take voznike gledamo dnevno v kroniki, pa se mnogi še kar pretvarjajo, da je problem v vsem ostalem, ne v njihovi objestni, abotni, arogantni in popolnoma neustrezni vožnji, ki ne upošteva ničesar, razen njihovih projiciranih nadnaravnih sposobnosti.
Gregor P> sposobnostjo voziti neko vozilo z večjo hitrostjo
Praktično vsak smrkavec lahko pritisne pedalko za plin do podna, zato smrkavci ne dobijo vozniškega dovoljenja dokler ne dokažejo, da so sposobni upoštevat prometne predpise, žal samo enkrat. Za 10km/h prehitro vožnjo bi jaz dovoljenje za vožnjo vzel, ker očitno kaže, da se voznik na predpise bodisi požvižga, bodisi jih ni sposoben upoštevati, kar ga očitno oboje diskvalificira.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
M-XXXX ::
Za 10km/h prepočasno vožnjo bi jaz dovoljenje za vožnjo vzel, ker očitno kaže, da ni sposoben voziti s hitrostjo, ki je namenjena nekemu preglednemu vozišču v dobrih razmerah, bodisi jih ni sposoben upoštevati, kar ga očitno oboje diskvalificira.
There, fixed!
BlueRunner ::
Za 10km/h prepočasno vožnjo bi jaz dovoljenje za vožnjo vzel, ker očitno kaže, da ni sposoben voziti s hitrostjo, ki je namenjena nekemu preglednemu vozišču v dobrih razmerah, bodisi jih ni sposoben upoštevati, kar ga očitno oboje diskvalificira.
There, fixed!
Vrni izpit.
There, fixed.
Pa preden padeš ven. Za prehitro vožnjo ni predpisov, kjer bi le ta bila dovoljena. Za počasno vožnjo je dodaten pogoj, da moraš tudi nekoga ovirati in se mu ne umakniti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlueRunner ()
M-XXXX ::
Moja izjava je ravno tako utemeljena in potrebna upoštevanja kot izjava jype: obe so totalna traparija! Upam, da si zdaj pogruntal na kaj sem ciljal
jype ::
M-XXXX> Moja izjava je ravno tako utemeljena in potrebna upoštevanja kot izjava jype: obe so totalna traparija! Upam, da si zdaj pogruntal na kaj sem ciljal
Zakaj je pa traparija, če se človeku, ki noče ali ne more vozila upravljati po vnaprej znanih predpisih, odvzame dovoljenje za tako upravljanje?
Zakaj je pa traparija, če se človeku, ki noče ali ne more vozila upravljati po vnaprej znanih predpisih, odvzame dovoljenje za tako upravljanje?
M-XXXX ::
Zakaj je pa traparija, če se človeku, ki noče ali ne more vozila upravljati po vnaprej znanih predpisih, odvzame dovoljenje za tako upravljanje?
Sicer ne vem kako je zakonsko urejeno glede peščev na cesti in kolesarjev, pa vseeno en primer, ki malo vleče na tvojega: greš peš ali pa celo s kolesom sredi noči po napačni strani pločnika/kolesarske steze. DOŽIVLJENSKO PREPOVEDAT UPORABO pločnika, kolesarske steze ter uporabe kakšnega koli prevoznega sredstava.
Moj point je: če greš 150 čez naselje ko so ulice polne: sam vzet izpit, pa še kaj hujšega naredit, če greš 150 čez en pregleden odsek, na katerem je ostala tabla 50km/h od dela na cesti in jo cestarji še niso ostranili? Ni nekako ista situacija kot zgoraj, pa je vseeno ista prekrištev. Da pa bi za 10km/h platnice pobrali? Po števcu 40km/h več na prazni AC si zasluži kazen 50€ (z všteto polovičko) pa se mi zdi da je kar nekako primerna: ni vredna omembe, ni nevarno, te pa malo opozori, da si šel prehitro...
BlueRunner ::
Moja izjava je ravno tako utemeljena in potrebna upoštevanja kot izjava jype: obe so totalna traparija! Upam, da si zdaj pogruntal na kaj sem ciljal
Ne najdem kje je jype napisal ali namignil, da bi bilo oviranje "dobra stvar". Kriv je kvečjemu tega, da ne sprejema, da je nekdo kriv samo zato, ker vozi pod omejitvijo, ne da bi upoštevali karkoli drugega. Po zakonu mora tako ali tako biti izpolnjenih več nujnih pogojev, da se ugotovi prekršek oviranja.
Prehitra vožnja je avtomatičen prekršek in ni vezana na nikakršne dodatne pogoje.
darkolord ::
Veze ima s pomanjkanjem izkušenjTorej če avto na leasing voziš 10 let imaš manj izkušenj kot če bi enak avto vozil 10 let, a bi bil tvoj?
jype ::
M-XXXX> Sicer ne vem kako je zakonsko urejeno glede peščev na cesti in kolesarjev
Za hodit po cesti peš ali s kolesom ti ni treba opravljati izpita, ker s takim načinom transporta premalo ogrožaš ostale udeležence, da bi se to izplačalo.
darkolord> Torej če avto na leasing voziš 10 let imaš manj izkušenj kot če bi enak avto vozil 10 let, a bi bil tvoj?
Kakšno neumno vprašanje. Izkušnje pripadajo banki (ali kdorkoli ti je že dal leasing)!
Za hodit po cesti peš ali s kolesom ti ni treba opravljati izpita, ker s takim načinom transporta premalo ogrožaš ostale udeležence, da bi se to izplačalo.
darkolord> Torej če avto na leasing voziš 10 let imaš manj izkušenj kot če bi enak avto vozil 10 let, a bi bil tvoj?
Kakšno neumno vprašanje. Izkušnje pripadajo banki (ali kdorkoli ti je že dal leasing)!
M-XXXX ::
Bluerunner letelo je izkljucno na njegovo izjavo o pobiranju izpita za 10km/h prehitro voznjo!
Jype: ponoci na prazni cesti pesec/kolesar ogroza druge udelezence v prometu ravno toliko kot voznik v istih pogojih: natancno 0, le sebe.
Jype: ponoci na prazni cesti pesec/kolesar ogroza druge udelezence v prometu ravno toliko kot voznik v istih pogojih: natancno 0, le sebe.
jype ::
M-XXXX> Jype: ponoci na prazni cesti pesec/kolesar ogroza druge udelezence v prometu ravno toliko kot voznik v istih pogojih: natancno 0, le sebe.
Ja, to drži - če gre voznik ponoči peš po napačni strani ceste, ne ogroža nikogar, le sebe.
Če vozi avtomobil, potem ogroža tudi druge.
Ja, to drži - če gre voznik ponoči peš po napačni strani ceste, ne ogroža nikogar, le sebe.
Če vozi avtomobil, potem ogroža tudi druge.
BlueRunner ::
Bluerunner letelo je izkljucno na njegovo izjavo o pobiranju izpita za 10km/h prehitro voznjo!
Saj... zakaj pa ne? Ali je vožnja 10km/h nad omejitvijo samo pogojno prekršek, ali je to preprosto prekršek in pika. Predlaga kvečjemu drakonsko in morda nesmiselno kazen za neposreden prekršek.
Ti pa mu kontriraš s tem, da bi izrekel kazen (lahko tudi enako drakonsko) za nekaj, kar samo po sebi še ni prekršek. Prekršek je nekaj drugega, pri čemer je nizka hitrost samo eden izmed pogojev.
St235 ::
najbolj zanimivo pri tej debati je, da se vse vedno zbanalizira na najbolj absurdne trditve, argumetirani odstavki pa odmrejo. Drekolord še vedno čakam na tvoj reply od včeraj. Enako vprašanje tebi jype še vedno stoji.
Odvzem izpita zaradi 10 km/h prehitre vožnje pa je absurd da mu ni enakega. Spet spregledano dejstvo v tej debati je, da je eden od principov kaznovanja v tem, da je kazen sorazmerna prekršku. Kljub vsem pomanjkljivsotim ,ki jih ima naša zakonodaja vidim, da bi bilo še dosti slabše, če bi jih pisali nekaterina tem forumu.
Glede na to, da je jype predlaga za 10km/h prehitro vožnjo odvzem izpita kakšna je potem kazen za kršitev 3. odstavka 30. člena? Trajna izključitev iz vseh vrst prometa? Metek v čelo? Samo zanima me, da vem če se ohrani sorazmernost.
Pa da ne bomo samo prazne slame mlatili. Jype kakšne bi torej morale biti omejitve po sloveniji? (naselje/izven naselja/avtocesta)
10/20/50 20/60/100 ???
Kje je po tvojem tista meja, ko je pa res dovolj varno?
Odvzem izpita zaradi 10 km/h prehitre vožnje pa je absurd da mu ni enakega. Spet spregledano dejstvo v tej debati je, da je eden od principov kaznovanja v tem, da je kazen sorazmerna prekršku. Kljub vsem pomanjkljivsotim ,ki jih ima naša zakonodaja vidim, da bi bilo še dosti slabše, če bi jih pisali nekaterina tem forumu.
Glede na to, da je jype predlaga za 10km/h prehitro vožnjo odvzem izpita kakšna je potem kazen za kršitev 3. odstavka 30. člena? Trajna izključitev iz vseh vrst prometa? Metek v čelo? Samo zanima me, da vem če se ohrani sorazmernost.
Pa da ne bomo samo prazne slame mlatili. Jype kakšne bi torej morale biti omejitve po sloveniji? (naselje/izven naselja/avtocesta)
10/20/50 20/60/100 ???
Kje je po tvojem tista meja, ko je pa res dovolj varno?
BlueRunner ::
Eni bi bili srečni že samo, če se bi obstoječe omejitve bolj spoštovalo.
Pa če se bi zakon popravil tako, da bi dopuščal tudi 10% počasnejšo vožnjo od zgornje omejitve brez posebnega razloga, se ne bi branil. Potem bi vsaj imeli jasne meje in ne nejasnih interpretacij o "sprejemljivosti".
Pa če se bi zakon popravil tako, da bi dopuščal tudi 10% počasnejšo vožnjo od zgornje omejitve brez posebnega razloga, se ne bi branil. Potem bi vsaj imeli jasne meje in ne nejasnih interpretacij o "sprejemljivosti".
jype ::
Lakotnik29> kakšna je potem kazen za kršitev 3. odstavka 30. člena?
Miličnik naj trikrat požuga.
Lakotnik29> Jype kakšne bi torej morale biti omejitve po sloveniji?
Lakotnik29> Kje je po tvojem tista meja, ko je pa res dovolj varno?
Mislim, da bi morali izdelati poseben informacijski sistem, ki bi znal v realnem času simulirati mojo vožnjo in postavljati omejitve na posameznih odsekih dinamično, v odvisnosti od vremena, ure in mojega razpoloženja.
Miličnik naj trikrat požuga.
Lakotnik29> Jype kakšne bi torej morale biti omejitve po sloveniji?
Lakotnik29> Kje je po tvojem tista meja, ko je pa res dovolj varno?
Mislim, da bi morali izdelati poseben informacijski sistem, ki bi znal v realnem času simulirati mojo vožnjo in postavljati omejitve na posameznih odsekih dinamično, v odvisnosti od vremena, ure in mojega razpoloženja.
knesz ::
jype ::
knesz> Ne, drugi supervoznik sem jaz, ampak z drugačnim načinom vožnje :)
Če vedno po predpisih in vedno varno, potem super.
Če ne, pol pa nisi in si ne zaslužiš naziva.
Če vedno po predpisih in vedno varno, potem super.
Če ne, pol pa nisi in si ne zaslužiš naziva.
Nor-mal ::
St235 ::
Lakotnik29> kakšna je potem kazen za kršitev 3. odstavka 30. člena?
Miličnik naj trikrat požuga.
Lakotnik29> Jype kakšne bi torej morale biti omejitve po sloveniji?
Lakotnik29> Kje je po tvojem tista meja, ko je pa res dovolj varno?
Mislim, da bi morali izdelati poseben informacijski sistem, ki bi znal v realnem času simulirati mojo vožnjo in postavljati omejitve na posameznih odsekih dinamično, v odvisnosti od vremena, ure in mojega razpoloženja.
Če nič drugega imam malce boljše mnenje o ZVCP, ker bi lahko bilo dosti dosti dosti slabše.
knesz> Ne, drugi supervoznik sem jaz, ampak z drugačnim načinom vožnje :)
Če vedno po predpisih in vedno varno, potem super.
Če ne, pol pa nisi in si ne zaslužiš naziva.
Še vedno se nisi jype zjasnil ali tvoja varna vožnja pomeni z hitrostjo prometa ali pod njo.
Ker kdor ni sposoben prilagotoditi hitrosti vožnje tako navzgor kot navzdol (seveda v okviru omejitev) si nikoli ne more zaslužit naziva dober akj šele super voznik.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Prehitevanje kolone (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 24373 (20763) | facepalm |
⊘ | Počasni vozniki (strani: 1 2 3 4 … 33 34 35 36 )Oddelek: Na cesti | 270094 (241125) | dzinks63 |
⊘ | Omejitve hitrosti za motoriste (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 34541 (28769) | bluefish |
» | Posnetek prometne nesreče - Pravilna reakcija? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 17753 (14153) | solatko |