» »

Koliko so krivi počasni vozniki?

Koliko so krivi počasni vozniki?

Temo vidijo: vsi
««
11 / 81
»»

šernk ::

upam da vas treh norcev nikoli ne srečam na cesti 8-O
in vi trdite da ste manj nevarni če greste skozi ovinke kjer se več kot 70 ne da varno it da greste 90 in vas lahko v vsakem trenutku zabriše ven, seveda pa takšni za nameček še sekajo ovinek. ma prav zanima kako bi odreagirali če bi prišel kontra tovornjak ki bi pač moral malo zapeljati čez črto da sploh lahko spelje ovinek. pa še to povem pred pol leta je nekdo priletel v avtobus ki je stal na cestišču in je imel zavorno pot dolgo kar okrog 30-40 metrov pa še je prebil avtobusu motor od sprednjega dela avta pa dosti ni ostalo
in zdej ne mi rečt da če bi šel 60 bi se zgodilo isto???

sem pa vozil po neki cesti (omejitev 90) več kot 30 skozi ovinke se pa ni dalo it varno. in je prišel nekdo živčen za mano sem se pač ustavil in ga spustil naprej in zanimivo nato je pridobil v nekaj kilometrih vožnje vsega skupaj 200 m prednosti, ker hitreje se pač ni dalo vozit
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

flipflop ::

Ti pa verjamem, da se tam ljudje po avtocesti lepo peljejo 130 km/h. (not)


Nekatere avtoceste so sicer res brez omejitev, ampak jih je bolj malo, večina jih ima kar lepo omejitev. In ja, Nemci se jo kar držijo, mogoče malenkost hitreje, ampak res malenkost, ne tako kot pri nas ko jih potem kar zanaša sem in tja zaradi silne hitrosti.

darkolord ::

Jaz sem bil, ko sem se vozil čez Nemčijo presenečen, kako se ljudje držijo omejitev. Na odsekih, kjer je bila omejitev 100, so VSI vozili največ toliko. Pri nas se takšne "smešne" omejitve kar ignorira

Super Sonic ::

Ja ne vem no. Sicer zadnje 4 mesece (čisto po pravici povedano) res nisem bil gor, ampak načeloma, 160 km/h do 170 km/h za njih ni problem.

To, da vozijo lepše, pa tu ni sporno, niti ni predmet debate.

"Tisti ki vozijo hitreje? Saj v ogromno primerih ne živijo več. A nikoli ne bereš črne kronike?"
Ja to je bolj tam-tam. Tista črna kronika... Ja, alkohol ni sporen in je pogosto povezan s prehitro vožnjo. Potem je treba všteti v kalkulacijo še samomorilce (nenadoma zavil v levo, ipd.), tiste ki zaspijo za volanom, tiste, ki telefonirajo med vožnjo, itd. Pogosto pa nosi za prometno nesrečo odgovornost tudi Paličnjak. Samo je skrit, ker ga varuje zakon. Ha ha!

Skratka, koliko je nesreč zaradi zares prehitre in skoncentrirane vožnje, ne piše nikjer. To, da pa lahko vlečeš neke čustvene zaključke, pa spet ni sporno.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

jype ::

Super Sonic> Skratka, koliko je nesreč zaradi zares prehitre in skoncentrirane vožnje, ne piše nikjer.

Lej, skoncentriranost pri prehitri vožnji mora biti toliko večja prav zato, ker so dejavniki tveganja večji in praktično naraščajo s kvadratom hitrosti. Zavorna pot, pot, prevožena v reakcijskem času voznika, širina vidnega polja in vse ostalo se z višanjem hitrosti drastično slabša in čeprav se večina teh hitrih voženj ne konča z nesrečo, se jih z nesrečo konča bistveno večji odstotek, kot skoncentriranih voženj s predpisano hitrostjo. To je vse, kar bi rad povedal - da so možnosti za nesrečo ob upoštevanju predpisov _manjše_. To ne pomeni, da ti ni treba bit skoncentriran na vožnjo, če voziš po predpisih (čeprav se jih preveč obnaša tako - telefonirajo, se tuširajo, pečejo torto in počnejo vse živo, samo na cesto ne gledajo, najlepše je pa gledat gospo, ki si popravlja makeup med vožnjo po ljubljanski obvoznici).

Super Sonic> Sicer zadnje 4 mesece (čisto po pravici povedano) res nisem bil gor, ampak načeloma, 160 km/h do 170 km/h za njih ni problem.

Ja, ampak ko se pojavi tabla (100) peljejo 100 km/h tudi tisti, ki sicer šibajo po skrajnem levem pasu hitreje kot 130. Vsaj praviloma, izjeme se tako in tako vedno najdejo, le da jih je v Nemčiji bistveno manj kot pri nas.

ahac ::

Ce je omejitev 90 km/h ni razloga, da bi v normalnih pogojih vozil manj ce nisi ravno "cepljene vrste" in se ne bos nikamor prevrnil in tudi po dveh kolesih se ne bos vozil cez ovinke, ce bos uposteval to omejitev.


Heh.. sem se že vozil po takih cestah, kjer bi še dober voznik z vožnjo po omejitvah zletel direkt v prepad. Samo to je bilo v Evropi, kjer v primeru, da kakšen kreten res zleti dol ne grejo takoj odstavljat ministrov.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

TESKAn ::

Torej jype ti praviš, da se o teh polžih itak ni vredno ne sekirat, ne jih kaznovat, ker pač nič ne morejo za to, da ovirajo promet? Da provokatorji ne morejo bit odgovorni za posledice?
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

jype ::

Kaznovani morajo biti, jasno. Ne smejo pa biti odgovorni za histerijo nekoga drugega. Nevarno prehitevanje pač ni sprejemljivo, ne glede na to kako bedasto se obnaša nekdo pred tabo.

username ::

Večina avtocest v nemčiji ima omejitev 130 kilometrov na uro (kar potrjujejo tudi prometni znaki, ki tako omejitev sporočajo). Ponekod se omejitev zmanjša na 100 ali celo 80 kilometrov na uro in večina voznikov omejitev upošteva, pa tudi če je kdo ne, se nihče ne čuti poklicanega voziti po prehitevalnih pasovih, da bi komu preprečil hitrejšo vožnjo, kar pri nas nekateri radi počnejo. Po drugi strani nihče ne blenda in nihče ne hupa, če kdo vozi po predpisih, pa ga ni mogoče prehiteti.
Jype kot ponavadi nima povsem pravih informacij, pa razlaga svojo prirejeno (da ne rečem izmišljeno) verzijo...

V resnici je pa tako: V Nemčiji NI splošne omejitve na zveznih avtocestah (Bundesautobahn). Obstaja pa pojem "Richtgeschwindigkeit" (nekaj kot priporočena hitrost), ki res znaša 130 kmh. Dovoljeno je peljati hitreje (kolikor pač zmore avto), le da je v primeru nesreče vožnja nad 130 lahko oteževalna okoliščina oziroma pomeni sokrivdo za nesrečo.
Seveda pa na določenih odsekih obstajajo tudi lokalne omejitve, ki se jih je pa treba držati.

Moram pa reči, da večina ljudi v Nemčiji vozi razumno, ali 130 kmh ali pa nekih 150-170. Slednje je manj stresno kot neprestano gledanje v kazalec hitrosti in skrb, ali si že čez mejo/ te bodo ulovili na radar. Se človek lažje posveti dogajanju na cesti. Je pa res, da so taka pravila za zrele, resne in odgovone ljudi...
I've got a solution for the rainforest: napalm the lot. (Jeremy Clarkson)

flipflop ::

Lahko seveda tudi tako obelodaniš, ampak mislim da je kilometrov z omejeno hitrostjo več kot tistih brez omejitve.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: flipflop ()

jype ::

username> V Nemčiji NI splošne omejitve na zveznih avtocestah (Bundesautobahn).

Splošne ni, ampak rdeče obrobljeni beli okrogli znaki s črnim številom 130 v sredini stojijo praktično na začetku vsakega odseka od Salzburga do Hamburga (razen tam, kjer je omejitev nižja).

Tu seveda ni point, ali omejitev je, ali je ni, temveč to, da se večina drži omejitve, tisti, ki se je ne, pa se kljub hitrejši vožnji obnašajo odgovorno - ne zavirajo zadnji hip ampak držijo varnostno razdaljo in se vedno postavijo nazaj na skrajni desni prosti vozni pas, če bi slučajno kdo šel še hitreje.

'FireSTORM' ::

>> potem bo bolje da prodam avto in si nabavim 'bicikl'

> Res je. Z 'biciklom' manj onesnažuješ okolje in manj ogrožaš druge

Ja in najbolje da vsak dan prevozim 50km na biciklu in zgubim tone časa ob vožnji. Ja ampak nabral bi si kondicijo in svet bi bila tako lepo zelen če bi se vsi vozili z bicikli, tudi 500+km na dan, kajne?
Kot sem rekel, avto imam zato da lahko pridem daleč v zelo krajšem času(V primerjavi z biciklom)

>> če bi počakal 5 sekund da bi se varno umaknila oba tudi nebi bil hudič.

> 5 sekund na vsakem križišču pa ponesrečenca lahko že ni več med živimi.

Bolje en mrtev kot pa še osem zraven(Recimo da sva bila jaz in nasproti vozeče vozilo nabito polna), tudi če je na nujni vožnji ne more dirjat po cesti kot odvezano tele in poklat vseh okoli sebe samo zato da reši enega.
Ker se je res zabil v naju, če bi reagiral pol sekunde kasneje bi me nabasal in morda popeljal v nasprotni pas.

> Mimogrede, sirena se sliši kak kilometer daleč, kako to, da te je lahko tako presenetil?

Zato ker sem se ravno zapeljal mimo bolnišnice v Rakičanu kjer je omejitev 70km/h in potem prideš v Rakičan(vas/mesto) kjer je rahel desen ovinek če se pelješ iz Murske Sobote, ampak pogled nazaj zastirajo drevesa in ne nisem slišal sirene, muzika je pa bla tudi na 20 na dveh 40W zvočnikih. Tudi če bi slišal bi rešilni avto lahko peljal v katero koli smer in tudi če bi vedno ko bi zaslišal sireno kilometer vstran zmanjšal hitrost na 20km/h, nebi prišel nikamor.
Those penguins.... They sure aint normal....

perci ::

mater, take hvalnice nemškim voznikom so zapisane tule, da bi vam ze skor zacel verjet. Sam sem tudi jst bil dostikrat v nemciji in tako idealno kot se tule pise, pac NI.

jype ::

Tisti, ki vozijo grdo, so Turki ali Srbi :)

Seveda ni idealno, je pa ob bistveno večji količini vozil absolutno manj objestnih voznikov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

perci ::

Jst vem, da nemci poznajo poseben izraz za doloceno vrsto objestnezev - "geisterfahrer" - LINK

Toliko o objestnosti.

BluPhenix ::

Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.

Buggy ::

o hitrosti part2

Te reklame so pa itak kozlanje svoje vrste saj naredijo ravno kontra ucinek kot bi ga morale. Potenciranje problema ter izkoriscanje statistike ne naredi nic dobrega, vsaj pri ljudeh ki malce razmisljajo tudi z glavo. V mislih imam tudi pred kratkim dodane reklame na radiu v smislu "...se vedno ne morem pozabiti..." bruh - efekt isti kot pri reklamah o pralnih praskih ter vlozkih. Stvar scasoma preprosto ignoriras in stvari postanejo suhoparne mi pa ravnodusni ...to pa je ravno nasprotje kot bi ga reklama morala doseci.

Liker ::

Verjetno vas je vecina ze videla tiste reklame na TV, ki prikazujejo dogodke v reverse-time, medtem ko voznik obzaluje kako je nekoga ubil...
Jaz sem mislil kako so nasi inovativni, sedaj pa odkril na youtube isto reklamo, bojda dansko?!
Upam da so nasi holivudarji vsaj kako licencnino placali. 0:)

flipflop ::

Kar se tiče reklam, mi je bila TALE zelo všeč. Sicer pa tudi te naše reklame prikažejo vzrok veliko nesreč - vsi vozniki gledajo vsepovsod samo na cesto ne.

kiFni ::

Tud una "naša" je danska. Če misliš TOLE. So pa res "dobre" da se kar zamisliš.

jype ::

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: jype ()

T0RN4D0 ::

smeh. :)

BigWhale ::

Se en, ki je vozil prepocasi... Mater, ker kreten v subaruju, ce bi hitreje vozil, se ne bi zaletel v tistega, ki je bil na strehi!

Steinkauz ::

To je črni sarkazem :P

Ejsi_Disi ::

Sem slišal včeraj po skenerju. Da te na tem mestu vrže na streho, moraš pa res divjat. Sicer pa na tej cesti ni bilo veliko nesreč. Še največ zaradi motoristov.
Rock n' roll ain't noise pollution!

jype ::

Ejsi_Disi> Da te na tem mestu vrže na streho, moraš pa res divjat.

Ne, ne... Nimaš pojma. Tip ni divjal, nekdo pred njim je vozil prepočasi!

BigWhale ::

Ja, zaradi tistega pred njim je ratal zivcen in ga je sel na nepreglednem ovinku prehitevat. Zato je kriv pocasnejsi voznik!

tsh2 ::

meni včasih zapaše voziti malo bolj počasi pa ne morem, ker se mi prilimajo zadaj in to mi gre na živce. zato večinoma vozim hitro, prehitro, da nimam nikogar zadaj. to je glavni vzrok zakaj vozim relativno hitro. in to potem pride v navado. in to so krivi zabiti ljudje (večina ljudi), ki so živčni in vozijo prehitro. če pa naletim na koga, ki vozi bolj počasi, pa držim veliko razdaljo, da ga ne živciram.
zadnjič sem iskal eno stavbo, nisem točno vedel, kje moram zaviti. bilo je grmovje in zato nepregledno, kje bo treba zaviti, pa sem ene 100 metrov vozil malo bolj počasi. in se mi en butalček nervozni prilima zadaj in potem, ko sem začel zavijati začne trobiti. ni mogel potrpeti 1 minuto. kaj hočemo, taki so slovenci. se mi zdi, da je glede tega v tujini boljše, da ne drvijo tako in da niso tako živčni na cesti.

Ejsi_Disi ::

OK jype, zastopim sarkazem, samo nikjer pa ni bilo omenjeno, da je voznik Una prehiteval spredaj vozeči avto. Tudi policist, ki je bil na kraju nesreče ni tega omenil. Preprosto je vozil prehitro. Poleg tega, če je bil iz Ptuja, ni ravno dobro poznal te ceste in ti ovinki znajo biti strupeni. ŠE posebno pa ponoči.

Edit:
Če mi bo čas dopuščal, bom šel pred tekmo posnet kraj nesreče, ekstra za vas, Slo-techovce. :)
Rock n' roll ain't noise pollution!

Zgodovina sprememb…

jype ::

Ne, narobe razumete. Voznik fiata ni prehiteval, prepočasi vozeče vozilo je na cesti pustilo kvantne fluktuacije, ki potem ob značilnem spektakularnem cviljenju gum zadegajo normalno hitro vozeča vozila na način, ki povzroči prevračanje ali zaletavanje. Voznik fiata ni nič kriv, saj ni mogel vedeti, da se je prej nekdo tam vozil prepočasi. Če bi vsi tam vozili 100, se nesreča ne bi zgodila, pa tudi živčen ne bi bil nihče!

Super Sonic ::

Do kakšnih frustracij je pripeljala ta tema...

Obisk psihiatra in dol s ceste - po mojem.>:D
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Gn0me ::

Da se jaz dodam eno svojo izkusnjo....

Kako leto nazaj sva se vozla s sestro okoli domačega kraja, po cesti ki jo seveda dobro poznam. Pred nama sta bila se 2 avtomobila in ker sta oba vozila vec al manj z tako hitrosto s katero sam vozim nisem cutil potrebe po prehitevanju. Pridemo do vasi, tisti pred menoj znizajo na 60 sam vozim po predpisih in ker sem vedel da kmalu po oznaki za naselje nastopi malo ostrejsi ovinek zmanjsam na 50 pred ovinkom pa sem se znizal na 40, tisti pred menoj pa 60 skozi... No kaj se je zgodilo, ravno ko pridem v ovinek rece sestra "Ma saj ti ni treba res tko pocati ta ovinek peljat...". Hhehee... tocno ko to izrece zcne premetavat zadni del avtomobila in me nosit iz pasa na pas. No tako sm probal nazaj vzpostaviti nadzor kakih 30 m. Na koncu se ustavil na levem pasu. Bocno mi je manjkalo 5 cm do vrat neke hise in 2m pred 7 letno puncko na biciklu ..... S sestro sva bla vsa iz sebe kr ni slo v glavo kako me je lahko vrglo vn pri taki hitrosti!!?!?!?!. Pride ven lastnik hise, katere sm skoraj kocal v vratih. Pa mi rece se dobro sm ga ulovu, da je v zadnih nekaj meseciz ze 5 krat mogu vrata menjat in da mu zavarovalnica noce vec niti zavarovat ker se mu cel cajt zabijajo not... Rekel je da asfalt v vsai slabe kvalitete (ni luknjasta cesta al nekaj na videz je cisto ok), da vsake 14 dni eden zleti vn...Dejal je tudi da bo zdaj tozil obcino (al on al cela vas se ne spomnim tocno), ker ze pol leta letijo s tistega ovinka, pa da noce in noce popravit ceste tam(kjub temu da jih vsacani ze dolgo opozarjajo na ta problem)...

Sreca v nesreci je bla da nism avta usu, se toliko bol da ni bil kdo na levem pasu ter da se je avto ustavu 2m od nic slutece deklice.... Vsi si lahko predstavlajate kako bi se lahko koncalo... Se vedno pa se sprasujem ali bi bil jaz pravno kriv ce bi se kaj hujsega zgodilo? Al bi tozli mene zaradi 'neprilagojene hitrosti', al bi se pac obcino, ker se jih je ze 10 zletelo pred mano vn pa ni nc nardila dokler ni poclo... Mogoce bi mene tozili kasneje pa bi jaz mel argumente za obcino??!!Nevem, dobro da se ni tako koncalo...

Aja cloveka s hise sem kmalu za tem nekje sreacal, pa ga vprasal ce so kaj popravli asfalt tam, pa je reku da obcina s evedno nic, da pa mu je par dni za mano spet edn zbil vrata, ta naj bi mu povedal da je pred tednom dni opravil tecaj varne voznje in tudi njemu ni blo jasno kako za vraga ga je lahko vrglo vn...

Zdej nevem, al smo krivi vsi mi ki smo leteli tam vm ker bi mogli vozit nevem kolko, kot pravim je ze 40 blo smesna hitrost(pred mano so bila vozila ki so sal 60 skozi), kot je tudi komentirala sestra al je tle kriva obcina ker odsek ni bil dovol oznacen(ne ni nobenega znaka za oster ovinek) in slab asfalt, pa d ani nic storila kjub opozorilom... No zdaj po enem letu k je zletelo se enkrat tolko ljudi so res zrili celo vas ter nanovo asfaltirali, dodali znake za oster ovinek itd itd... zdaj je urejeno tako bi moglo bit ze davno....

Ja tisti pred menoj so speljali 60 skozi, nevem mogoce so meli bolsa vozila.... Ne znam si razlozit nic drugega kor da je res tam kaj s cestiscem narobe, zaradi tega pa bi alhko povzrocil smrtno nesreco in mel potem zajebancijo s tem do konc zivljenja... Nimam pa se za divjaka, vozim po predpisih in sm previden voznik...

TESKAn ::

Vidiš, je sedaj eksperimentalno dokazano, da je nižja hitrost nevarnejša, kot če malo pritisneš. Če bi šel še ti 60, se ti ne bi nič zgodilo, tako pa si šel prepočasi in so se cestna božanstva™ odločila, da te je treba spravit dol. Zanič cesta je pa samo prikladen izgovor.

Pa da ne bi tega kdo preresno jemal>:D.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

Ejsi_Disi ::

Evo slike kraja nesreče, kjer so trije umrli - Kokra. Pri prvem krogu je že prej zapeljal na bankino. Manjši krog je pa skala, kjer jih zmetalo.








Slike grejo po vrsti.
Rock n' roll ain't noise pollution!

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: WarpedGone ()

buttcrack ::

tale zadnja zgodbica je pa za do solz...

pri 40 te zmeče kot zajca in skoraj razbiješ pol hiše in ubiješ deklico, drugi peljejo pa 60 pa še gume ne cvilijo...

Na tvojem mestu bi se malo zamislil... IMO ni imel un pred teboj formule, ki bila zalimana na asfalt, da bi lahko peljal 20 več brez da ga vsaj minimalno zmeče.

OK možno je da imaš marutija in gor povsem zlizane gume od šajtrge (samokolnica po Slo.) :D :D :D

AmokRun ::

jype ::

To ni nobena nova težava, taki so bili tudi prej, morda pa jih je zdaj malo več. Nič hudega, greš pač 10 minut prej od doma.

Super Sonic ::

Dej ne morš takih linkov lept tle gor, ker jih bo ene par pobral.

Sploh pa to so novinarji - ja šalabajzerji (je reku Birko).

p.s.
Ja, 10 minut greš prej od doma - to je rešitev problema! Bravo, bravo!
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

dejanslo ::

Ta problem so opazili tudi policisti in priznavajo, da gre za moteč pojav, vendar so na generalni policijski upravi po besedah Nuške Tavčar iz službe za odnose z javnostjo prepričani, da zaradi takih voznikov ne morejo nastati zastoji v prometu.


"buče", al kak se že reče. saj to človek komajda verjame, kaj si upajo izjavit. jaz bi jih kar odpustil.
There`s More Than One Way To Do It

jype ::

Super Sonic> Ja, 10 minut greš prej od doma - to je rešitev problema! Bravo, bravo!

Če bi šli vsi 10 minut prej od doma na svetu ne bi bilo vojn in lakote.

djordjevic ::

Nič hudega, greš pač 10 minut prej od doma.

Me spomni na izjavo (zdaj že bivšega) šefa Darsa Siročiča, ki je vehementno in malce pokroviteljsko pripomnil, da pravzaprav slovenski turisti nimajo kaj pizdit, če so ravno med dopusti največje kolone na cestah. Pač naj grejo na morje ob 3h. 8-O

AmokRun ::

Pa dodaš še 10 minut za počasno vožnjo skozi tunele, pa 10 minut zaradi del na cesti, pa 10 minut zaradi slabih cest...

p.s.
Link je iz slovenskih medijev, pač take mamo. Hič hudega, pač ne klikaš če ti ni všeč. Problem rešen.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: AmokRun ()

BigWhale ::

Dejansko taki pocasni vozniki niso krivi za zastoje. Ce bi se VSI peljali tako bi bilo precej bolje. Tako pa nekateri prehitevajo, se rinejo v kolone not, cela kolona bremza, ...

Ce imas do sluzbe 40km in se od tega 20km vozis po magistralni, kjer je omejitev 90km/h, koliko izgubis, ce se vozis 70km/h? Pol minute? :)

jype ::

V bistvu je razlika malo manj kot 4 minute.

Super Sonic ::

Se pravi 8 minut na dan. Samo pri hitrosti (kje imamo še vse zastoje na semaforjih).

Recimo da ima leto 53 tednov, pa da ostranmo praznike je to kašne 3 tedne.

Pa smo na kakšnih 33 ur na leto.

Ma kaj ta čas - to daš. Rad daš.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Pyr0Beast ::

Ce imas do sluzbe 40km in se od tega 20km vozis po magistralni, kjer je omejitev 90km/h, koliko izgubis, ce se vozis 70km/h? Pol minute? :)
Relacija Lj-Nm. Razlika med 120 in 90 na avtocesti je manj kot 5 minut. Poraba pa za 20-30% manjša v prid 90km/h.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

jype ::

Jaz na biciklu "zgubim" precej več časa zaradi neurejenih kolesarskih stez in pomanjkljive prometne signalizacije (vedno moram predvidevati, da nikjer nimam prednosti, ker pač ne stavim lastne glave, da se moje prednosti zavedajo vozniki motornih vozil).

Tako da če se že hočete cijazit, se pač sprijaznite s tem, da tako čas mečete vstran. Če se nočete, se pa preselite nekam, kjer boste vse imeli pred nosom.

PaX_MaN ::

Saj na sekretu si tudi po pet minut na dan. Koliko je to šele v celem letu, bohvaruj! Pa se nihče ne pritožuje.

Pyr0Beast ::

V Lj sem z biciklom prej do faksa kakor z busom ...
.. poleg tega se ne rabim gužvat in poslušat starčke ki težijo za zic ... :D
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Zgodovina sprememb…

WarpedGone ::

>> Pa smo na kakšnih 33 ur na leto

To je petina ene plače. Takšna vožnja je torej kriva za 1,7% nižji BDP!!! Če bi namesto cijazenja s 70 kjer je možno furali dovoljenih 90, bi v prihranjem času lahko ustvarili več - naša rast BDPja bi bila namesto 5% - kakih 6,7%. Za ilustracijo, kaj pomeni ta razlika: Recimo da danes ustvarimo pol manj kot nemci - imamo zato tudi pol nižje plače. Recimo da Nemcem uspeva konstantna 3% gospodarska rast. Kdaj ujamemo Nemce, če mamo 5% konstantno gospodarsko rast? Leta 2043 - čez 35 let. Kaj pa če imamo 6,7% konstantno gospodarsko rast? Leta 2027 - čez 19 let. Razlika je 16 let!
Povsem jasno mi je da je zgornja primera precej mimo, vendar prihranki časa sigurno imajo neko statistčno povezavo z BDP. Več časa delamo, več ustvarimo, bogatejši smo.

Ljudje bi lahko bilo toliko obzirni do drugega da jim nebi kradli časa. Če majo sami dovolj časa, da ga zabijajo na cestah - prav, naj ga. Ampak naj ne kradejo! 33 ur zame pomeni 300 EUR. Čas je denar. Predno se jure zapodi vame s svoim tipičnim pretiravanjem: pričakujem le vožnjo po obstoječih omejitvah in nič čez njo. Če se ti ne mudi, prosim ne zadržuj še mene in NE KRADI ŠE MOJEGA ČASA.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

««
11 / 81
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Prehitevanje kolone (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15224379 (20769) facepalm

Počasni vozniki (strani: 1 2 3 433 34 35 36 )

Oddelek: Na cesti
1776270120 (241151) dzinks63

Omejitve hitrosti za motoriste (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
17334544 (28772) bluefish
»

Posnetek prometne nesreče - Pravilna reakcija? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9517757 (14157) solatko

Več podobnih tem