Forum » Loža » Koliko so krivi počasni vozniki?
Koliko so krivi počasni vozniki?
Temo vidijo: vsi
para! ::
Taki kalibri (Brane) ste pa sploh razred zase, celo vožnjo računajo kako bo šlo čim manj denarja za bencin (celo spletno stran majo namenjeno temu :D), pa me zanima, zakaj se potem sploh vozite z avtomobili, če vas konstantno omejuje cena bencina?
Se mi zdi, kot da si zanalašč grenite življenje.
PS: za prilagajanje razmeram odrasel človek ne potrebuje mentalnega preklopa.
lp
Se mi zdi, kot da si zanalašč grenite življenje.
PS: za prilagajanje razmeram odrasel človek ne potrebuje mentalnega preklopa.
lp
Death before dishonor!
worf ::
jaz vem da včasih naredim kakšen prekršek ampak prehitevam pa _nikoli_ v škarje. Pač dam muziko naglas kolikor gre in prehitim na prvem varnem mestu ali pa zavijem na drugo pot, samo da mi ni treba voziti za počasnelo. Me pa resno skrbi da bom enkrat dobil nekoga čelno v avto ko bo prehiteval saj ljudje včasih prehitevajo na najbolj nemogočih mestih. Velikokrat se mi zgodi da me nekdo prehiteva an kakšni izvenmestni cesti z malenksot višjo hitrostjo kot jo imam jaz. Če imam jaz recimo 70, me on prehiteva z 75. Mislm halo no, ne razumem kaj temu človeku ni jasno? Prav prosi da nekdo pripelje nasproti in rezultat je ta, da moram jaz zavirat da me on lahko varno prehiti, da ne ogroža še mene.
bili_39a ::
jaz vem da včasih naredim kakšen prekršek ampak prehitevam pa _nikoli_ v škarje. Pač dam muziko naglas kolikor gre in prehitim na prvem varnem mestu ali pa zavijem na drugo pot, samo da mi ni treba voziti za počasnelo. Me pa resno skrbi da bom enkrat dobil nekoga čelno v avto ko bo prehiteval saj ljudje včasih prehitevajo na najbolj nemogočih mestih. Velikokrat se mi zgodi da me nekdo prehiteva an kakšni izvenmestni cesti z malenksot višjo hitrostjo kot jo imam jaz. Če imam jaz recimo 70, me on prehiteva z 75. Mislm halo no, ne razumem kaj temu človeku ni jasno? Prav prosi da nekdo pripelje nasproti in rezultat je ta, da moram jaz zavirat da me on lahko varno prehiti, da ne ogroža še mene.
In pomisli! To da moraš upočasnit je napisano celo v zakonu.
jype ::
worf> Kakšno hitrost imaš na cestninskih postajah?
Varno. Tudi na izvozih iz avtoceste ne grem 40, ker ni varno, a to ne pomeni, da to ni narobe. Če bi ljudje vozili po predpisih, potem bi pa tudi tam brez težav vozil 40. Mene ni sram, da še vedno vozim kot v avtošoli.
worf> Me pa resno skrbi da bom enkrat dobil nekoga čelno v avto ko bo prehiteval saj ljudje včasih prehitevajo na najbolj nemogočih mestih.
In kriv bo ziher nekdo, ki je vozil po predpisih!
Varno. Tudi na izvozih iz avtoceste ne grem 40, ker ni varno, a to ne pomeni, da to ni narobe. Če bi ljudje vozili po predpisih, potem bi pa tudi tam brez težav vozil 40. Mene ni sram, da še vedno vozim kot v avtošoli.
worf> Me pa resno skrbi da bom enkrat dobil nekoga čelno v avto ko bo prehiteval saj ljudje včasih prehitevajo na najbolj nemogočih mestih.
In kriv bo ziher nekdo, ki je vozil po predpisih!
worf ::
Bili_39a
Če greš prehitevat je logično da boš pritisnil na gas, ne pa da se boš postavil na nasprotni pas in čakal da tisti pred tabo upočasni da ga boš prehitel s takšno hitrostjo kot jo je imel on pred prehitevanjem.
Če greš prehitevat je logično da boš pritisnil na gas, ne pa da se boš postavil na nasprotni pas in čakal da tisti pred tabo upočasni da ga boš prehitel s takšno hitrostjo kot jo je imel on pred prehitevanjem.
bili_39a ::
Bili_39a
Če greš prehitevat je logično da boš pritisnil na gas, ne pa da se boš postavil na nasprotni pas in čakal da tisti pred tabo upočasni da ga boš prehitel s takšno hitrostjo kot jo je imel on pred prehitevanjem.
Obstajajo sicer tudi takšni, ki ne pritisnejo na gas, kar spet ni po zakonu. Ta pravi, da moraš prehitevanje opraviti čim hitreje.
Je pa mnogo več tistih, ki takrat, ko jih nekdo začne prehitevati sami dodajo plin. Ti so pravi morilci. In so kar v večini na cestah.
knesz ::
Obstajajo vozniki, ki vozijo po predpisih in so dobri vozniki (dinamični) in obstajajo vozniki, ki vozijo po predpisih in so slabi vozniki (mečkači, počasnele, _vstavi_poljuben_nick_).
Za prvimi vzpostaviš varno razdaljo in uživaš v vožnji, za drugimi pa marsikomu poči in gre izvajat nevarne manevre.
Za prvimi vzpostaviš varno razdaljo in uživaš v vožnji, za drugimi pa marsikomu poči in gre izvajat nevarne manevre.
worf ::
jype
za vožnjo nisi usposobljen predvsem ti ki si za varno obvladanje avta potreboval obisk vranskega, da so te naučili kako se na mokri cesti ustavi avto.
knesz..za komu ti poči film? za dinamičnimi vozniki ali mečkači?=)
za vožnjo nisi usposobljen predvsem ti ki si za varno obvladanje avta potreboval obisk vranskega, da so te naučili kako se na mokri cesti ustavi avto.
knesz..za komu ti poči film? za dinamičnimi vozniki ali mečkači?=)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: worf ()
bili_39a ::
Obstajajo vozniki, ki vozijo po predpisih in so dobri vozniki (dinamični) in obstajajo vozniki, ki vozijo po predpisih in so slabi vozniki (mečkači, počasnele, _vstavi_poljuben_nick_).
Za prvimi vzpostaviš varno razdaljo in uživaš v vožnji, za drugimi pa marsikomu poči in gre izvajat nevarne manevre.
Glej, če vozijo po predpisih, morajo kolono spustit naprej.
jype ::
knesz> za drugimi pa marsikomu poči in gre izvajat nevarne manevre.
Ampak srž problema je v tistih, ki jim poči - ne pa v tistih, ki so mečkači.
worf> za vožnjo nisi usposobljen predvsem ti ki si za varno obvladanje avta potreboval obisk vranskega, da so te naučili kako se na mokri cesti ustavi avto.
Ti, ki si preizkuse oprijema izvajal tako, da si na regionalni cesti Hoče-Arja vas pobil osemnajst petčlanskih družin, si pa zdaj usposobljen!
Ampak srž problema je v tistih, ki jim poči - ne pa v tistih, ki so mečkači.
worf> za vožnjo nisi usposobljen predvsem ti ki si za varno obvladanje avta potreboval obisk vranskega, da so te naučili kako se na mokri cesti ustavi avto.
Ti, ki si preizkuse oprijema izvajal tako, da si na regionalni cesti Hoče-Arja vas pobil osemnajst petčlanskih družin, si pa zdaj usposobljen!
worf ::
Jaz se pritožujem nad mečkači, počasnelami, nepremičninami na cesti. Kdor vozi toliko da je vožnja še varna je okej voznik. Samo nihče pa me ne bo prepričal da varna vožnja pomeni 60 kmh od ljublane do kranja po tisti ravnini med polji.
jype ::
bili_39a> Glej, če vozijo po predpisih, morajo kolono spustit naprej.
In nič jim ne prepoveduje, da naprej spustijo tudi samo eno vozilo, ki bi rado naprej - jaz to pogosto storim, ker se mi očitno ne mudi dovolj, da bi tekmoval z ostalimi vozniki, kdo zna hitreje vozit.
In nič jim ne prepoveduje, da naprej spustijo tudi samo eno vozilo, ki bi rado naprej - jaz to pogosto storim, ker se mi očitno ne mudi dovolj, da bi tekmoval z ostalimi vozniki, kdo zna hitreje vozit.
bili_39a ::
Kdo pa to zahteva (razen, če se je predtem prevrnila cisterna olja..)
(Ali kofa je bušna, je bušna..)
(Ali kofa je bušna, je bušna..)
jype ::
worf> Samo nihče pa me ne bo prepričal da varna vožnja pomeni 60 kmh od ljublane do kranja po tisti ravnini med polji.
Torej praviš, da je taka vožnja nevarna?
Ni. Zaradi tistega, ki vozi 60, zagotovo ne.
Torej praviš, da je taka vožnja nevarna?
Ni. Zaradi tistega, ki vozi 60, zagotovo ne.
worf ::
jype, ne. Jaz sem poizkuse izvajal na cesti ki pelje do naše hiše skozi gozd, na cesti kjer ni nikogar _nikoli_. Na cesti kjer pozimi brezskrbi preizkusiš oprijem saj je na obeh straneh ceste 2 metra snega in je preglednost 200 metrov pred avtom.
jype ::
worf> na cesti ki pelje do naše hiše skozi gozd, na cesti kjer ni nikogar _nikoli_.
OK, pol si pa res dober voznik. Samo še prometne predpise se naučiš, pa boš tudi varno vožnjo obvladal.
OK, pol si pa res dober voznik. Samo še prometne predpise se naučiš, pa boš tudi varno vožnjo obvladal.
worf ::
verjemu, tudi jaz sovražim pajace ki driftajo na krožnem pred btc in na tak način vadijo driftanje.
Me pa motijo tudi vozniki ki ne poznajo dinamične vožnje in se na noben način ne umaknejo s ceste, niti ne pustijo da bi jih kdorkoli prehitel. Samo takšni imajo ponavadi takšno srečo da jih nihče ne bo kaznoval in se veselo hvalijo naprej da imajo porabo 4 litre in 1 komplet gum vozijo 6 let.
Me pa motijo tudi vozniki ki ne poznajo dinamične vožnje in se na noben način ne umaknejo s ceste, niti ne pustijo da bi jih kdorkoli prehitel. Samo takšni imajo ponavadi takšno srečo da jih nihče ne bo kaznoval in se veselo hvalijo naprej da imajo porabo 4 litre in 1 komplet gum vozijo 6 let.
jype ::
worf> Me pa motijo tudi vozniki ki ne poznajo dinamične vožnje in se na noben način ne umaknejo s ceste,
To očitno nisem jaz, ane?
worf> Samo takšni imajo ponavadi takšno srečo da jih nihče ne bo kaznoval in se veselo hvalijo naprej da imajo porabo 4 litre in 1 komplet gum vozijo 6 let.
Jaz imam sicer nizko porabo, ampak na avtocesto se vključujem s polnim plinom in gume menjam na 3 leta, čeprav imajo običajno še precej profila.
Aja pa avtomobila dejansko nimam lastnega - delim si ga s še štirimi ljudmi.
To očitno nisem jaz, ane?
worf> Samo takšni imajo ponavadi takšno srečo da jih nihče ne bo kaznoval in se veselo hvalijo naprej da imajo porabo 4 litre in 1 komplet gum vozijo 6 let.
Jaz imam sicer nizko porabo, ampak na avtocesto se vključujem s polnim plinom in gume menjam na 3 leta, čeprav imajo običajno še precej profila.
Aja pa avtomobila dejansko nimam lastnega - delim si ga s še štirimi ljudmi.
Brane2 ::
Taki kalibri (Brane) ste pa sploh razred zase, celo vožnjo računajo kako bo šlo čim manj denarja za bencin (celo spletno stran majo namenjeno temu :D), pa me zanima, zakaj se potem sploh vozite z avtomobili, če vas konstantno omejuje cena bencina? lp
Zakaj ti uporabljaš računalnik, če te pa omejuje cena komponent in štroma ? Zakaj sploh spiš pod streho, če te omejuje cena objekta ?
Kar se vožnje tiče, gre le za to, da sem ugotovil, da se tiščanje ne splača. Ne le v benzu. Pa kaznih. Avtodeli niso poceni, sploh če jih ne menjaš sam.
Pa ne mislim tu na mečkanje. Vožnja 50 v naselju, 85-90 na relaciji, 110-120 po avtocesti, z občasnimi kratkotrajnimi izleti do recimo 140, ko so prilike prave.
Nič kaj takega, kar bi znatno oviralo druge. Bistvo je v predvidevanju situacij in vožnji z rahlim pospeševanjem in zaviranjem. Tudi v mestu, razen, ko si prvi v vrsti in se je prižgala zelena.
V bistvu vožnja brez nekega hudega mečkanja, ampak tudi brezveznega tiščanja. In če ti liter na 100 ne pomeni nič, fino. Komot se zmeniva, da ga prepišeš name. Sploh, ker so tozadevno povezani ostali prihranki večji od prihrankov v gorivu.
On the journey of life, I chose the psycho path.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Brane2 ()
T-h-o-r ::
jype daj nehaj no
med prehitevanjem je dobro, da si čim dlje na nasprotnem pasu?
imam izpit 3 leta in 1x samkrat se mi je zgodilo, da se je počasnejši sam umaknil in spustil kolono naprej
med prehitevanjem je dobro, da si čim dlje na nasprotnem pasu?
imam izpit 3 leta in 1x samkrat se mi je zgodilo, da se je počasnejši sam umaknil in spustil kolono naprej
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?
if we no longer are interested in being civilized?
solatko ::
Počasen voznik, je le redko nekdo, ki se mu pač tisti dan počiva in bi si rad poleg vožnje, še ogledal okolico. Večina gre za voznike, ki jim je že sama misel na vožnjo muka, ne marajo vozit, so pa zaradi nečesa prisiljeni biti na cesti. Za seboj imajo po navadi sila malo prevoženih km, vozijo morda ob lepih vikendih, pa še to ne vseh, delajo celo življenje okoli 2000 km/leto in njihov 15 let star, sicer ob nakupu super avto, je kot nov.
To so vozniki, ki niti ne vedo kako ravnati, ko zaslišijo za seboj sireno, vozila na nujni vožnji. Kaj se dogaja okoli njih, jim je zadnja briga, saj imajo toliko dela s tistim, kar se dogaja spredaj, da niti slučajno ne pogledajo v ogledalo. Taki bi naredili posel stoletja, če bi namesto registracije, obveznega dvakrat letnega obiska pooblaščenega servisa in drugih stroškov, enostavno naročili taxi in med vožnjo dejansko uživali, ne pa da trpijo.
To so vozniki, ki niti ne vedo kako ravnati, ko zaslišijo za seboj sireno, vozila na nujni vožnji. Kaj se dogaja okoli njih, jim je zadnja briga, saj imajo toliko dela s tistim, kar se dogaja spredaj, da niti slučajno ne pogledajo v ogledalo. Taki bi naredili posel stoletja, če bi namesto registracije, obveznega dvakrat letnega obiska pooblaščenega servisa in drugih stroškov, enostavno naročili taxi in med vožnjo dejansko uživali, ne pa da trpijo.
Delo krepa človeka
bili_39a ::
Sam imam malo drugačne izkušnje. Predvsem glede nevarnih počasnežev.
Vsako jutro srečam kakšnega (še) starejšega kot sem sam. Pač na tržnico in malo v mesto. Držijo svoj tempo (50-60) na odprti cesti in v mestu. So pa kar previdni: izogibajo se kolesrjem in ne pospešijo, če ih prehitiš.
Drugi so tisti z malo nagnjeno glavo na levo, drzne gospodične, ki imajo pogled usmerjen nekam malo desno navzgor in mulci s štrlečimi ušesi (ti zadnji niso prepočasni, ampak toliko preko omejitve, kot so ostali pod njo).
Ti drugi tvorijo mnogo bolj številčno in nevarno skupino kot prvi.
Vsako jutro srečam kakšnega (še) starejšega kot sem sam. Pač na tržnico in malo v mesto. Držijo svoj tempo (50-60) na odprti cesti in v mestu. So pa kar previdni: izogibajo se kolesrjem in ne pospešijo, če ih prehitiš.
Drugi so tisti z malo nagnjeno glavo na levo, drzne gospodične, ki imajo pogled usmerjen nekam malo desno navzgor in mulci s štrlečimi ušesi (ti zadnji niso prepočasni, ampak toliko preko omejitve, kot so ostali pod njo).
Ti drugi tvorijo mnogo bolj številčno in nevarno skupino kot prvi.
jype ::
T-h-o-r> med prehitevanjem je dobro, da si čim dlje na nasprotnem pasu? :8)
Kdaj sem pa kaj takšnega zapisal?
Kdaj sem pa kaj takšnega zapisal?
para! ::
Zakaj ti uporabljaš računalnik, če te pa omejuje cena komponent in štroma ? Zakaj sploh spiš pod streho, če te omejuje cena objekta ?
Uporabljam PC, ker ga rabim za delo in marsikatero postransko sicer življenjsko nepomembno opravilo, pri tem gledam kaj si lahko privoščim in glede na to kupim, je pa treba priznati, da stroškov povezanih s PCjem ne gre primerjati z avtomobilom. Je pa PC pač del vsakdanjika, tako kot avto, ki si ga tudi lastim, pa ko se pokaže zelena na semaforju pritisnem gas in gledam na cesto, namesto da ves prešvican gledam na potovalni računalnik, če je poraba slučajno narasla čez mejo.
Sicer prisežem, da me prav nič ne moti, če kdo špara z benzom, tako kot me ne moti, če kdo pred mano vozi pod omejitvijo, je pa ta konstantna skušnjava ljudi k zmanjšanju porabljene energije vsepovsod eden od zame največjih virov fascinacije nad modernimi ljudmi.
Vraga, še pri računalnikih marsikdaj zasledim kako je nek CPU ultra-super-buy, ker ima samo 9W TDP! :D
Brez zamere.
lp
Death before dishonor!
T-h-o-r ::
@jype
tam, kjer si okaral worfa, ker je rekel, da med prehitevanjem čim bolj stisne na gas, da pride mimo
tam, kjer si okaral worfa, ker je rekel, da med prehitevanjem čim bolj stisne na gas, da pride mimo
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?
if we no longer are interested in being civilized?
jype ::
Okaral sem samo njegovo "logiko".
Nič ni logično, je pa predpisano z zakonom, da tudi med prehitevanjem ne smeš voziti hitreje od omejitve hitrosti, prehitevani pa seveda sme in je zaželjeno da upočasni, nikakor pa ne sme pospešiti.
Nič ni logično, je pa predpisano z zakonom, da tudi med prehitevanjem ne smeš voziti hitreje od omejitve hitrosti, prehitevani pa seveda sme in je zaželjeno da upočasni, nikakor pa ne sme pospešiti.
Pyr0Beast ::
Me pa motijo tudi vozniki ki ne poznajo dinamične vožnje in se na noben način ne umaknejo s ceste, niti ne pustijo da bi jih kdorkoli prehitel.
Mene pa motijo vozniki, ki divja pospeševanja in zaviranja imenujejo 'dinamična vožnja'. Na cesti nimaš voziti karkoli drugače kakor pa _varno_, do sebe in okolice.
Ne vem, od kje si ti sploh vzemaš pravico, da moraš vsakega obvezno prehiteti. Za traktorjem sem se enkrat vozil dobre četrt ure. Dokler le ta ni dosegel cilja in zavil na stransko pot.
Model pred mano, ki je šel prehitevati v škarje bi pa kmalu ubil in sebe in nasprotnega voznika, če nasprotni nebi opazil zajeba in zaviral.
Jaz imam sicer nizko porabo, ampak na avtocesto se vključujem s polnim plinom in gume menjam na 3 leta, čeprav imajo običajno še precej profila.
Enako.
Glede prihrankov - bolj umirjena vožnja je ekonomsko, hrupno in varnostno upravičena. Za razliko od divjanja po cestah, kar ni ne eno ne drugo ne tretje. Neumen si če to počneš in čisto nič drugega.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
poweroff ::
Taki kalibri (Brane) ste pa sploh razred zase, celo vožnjo računajo kako bo šlo čim manj denarja za bencin (celo spletno stran majo namenjeno temu :D), pa me zanima, zakaj se potem sploh vozite z avtomobili, če vas konstantno omejuje cena bencina?
Se mi zdi, kot da si zanalašč grenite življenje.
V bistvu si ga grenijo tisti, ki kar naprej tiščijo in bremzajo. Za njih je vožnja ena sama živčnost / adrenalinski dogodek. Ki vpliva na cel organizem (ker se ti sprošča adrenalin, giblješ se pa ne).
sudo poweroff
Pyr0Beast ::
15 minut si vozil za traktorjem in ga nisi bil sposoben prehiteti? :))
Sposoben sem ga vedno bil prehiteti.
Sem pa tudi sposoben ohraniti mirno kri in počakati.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
worf ::
15 minut voziti 40 kmh za traktorjem ker znaš ohraniti mirno kri in počakati. In other words - mečkač.
BlueRunner ::
na Vranskem sem bil decembra lansko leto in tebi blurunner res ni treba skrbeti, da bos kdaj prisel z tvojo voznjo v tako situacijo, kot je pontencirano nastavljena na Vranskem. Ce se pa motim mi pa lahko poves, kaj te je tako fasciniralo in si sedaj zaradi tega boljsi voznik.
Ce pa katere od teh situacij se nisi dozivel v realnosti pa si res sterilen ali pa novopeceni voznik.
PA ne govorim da je to stran vrzen denar, se posebaj za kaksne mestne ljudi ki spolzko cestisce vidijo le na zebri pred Namo , je to zlata vredno. Za nas ki se devno po hribovitih cestah borimo s poledico je bilo to tam zehanje :D
Najprej hvala za oceno, da sem varen voznik. Če se bi po lastni volji spravil v situacije, ki se jih simulira v večini vaj na Vranskem, potem bi zagotovo potreboval preiskavo glave.
That said... spoznal sem avto, ki sem ga vozil, v živo sem videl dejanske razlike med slabim in odbrim plaščem, v varnem okolju sem lahko poskusil vso napiflano teorijo za katero itak ne veš, če dela ali ne dela... Nekatere ideje, ki sem jih poslušal v kakšnih gostilnah smo preizkusili in lepo pokazali kako nekateri resnično nimajo pojma, pa so kao "stari vozniški mački" z ________ (vstavi poljubno številko nad 1.000.000) prevoženih km brez nesreče.
Fascinacija, če moraš temu tako reči, se skriva predvsem v tem, da sem tudi videl kako so čisto navadna osebna vozila stabilni in varni stroji, če jih ne pelješ do meje, ko pa nad njimi izgubiš nadzor, pa je to samo 1,5t kup kovine ki bo šel po svoje, kamorkoli se bo pač namenil. Tudi to sem se naučil, da elektronika rešuje življenja, če voziš tako, kot če je ne bi imel. Če pa si preveč pameten za svoje dobro pa postaneš žrtev nelinearnosti. Če brez ESC v ovinku čutiš začetek zdrsa, boš z ESC bodisi zvozil, bodisi končal v jarku. Ni vmesne točke, ni manevrskega prostora in jih je nekaj že bilo, ki so vozili z nogo namesto z glavo in so se grdo ušteli.
Ali bi lahko vse to preizkusil na javni cesti? Tehnično bi lahko, ni problema. Vendar pa bi s tem ogrožal sebe in še kakšnega naključnega mimoidočega. Različnih izkušenj pa v enem dnevu toliko, kot jih večina ljudi na cesti ne bo srečala v 10 letih.
Zame osebno vsekakor koristno porabljen denar. Recimo namesto nove grafične novo znanje. Zame top deal.
Oh, pa recimo kratek seznamček stvari, ki jih NISEM kot voznik doživel na cesti, sem jih pa na Vranskem:
- bremzanje do deske (brez ABS) - do sedaj sem dobro predvideval in na Vranskem je bilo prvič, da sem avto prisilil v blokado koles.
- zdrs v ovinku - sem že v avtošoli spoznal mokro listje in sneg, poznam jih v ovinkih in morda kakšnega res speljem počasneje, kot ga bi lahko, sem pa do sedaj vse speljal varno in brez težav.
- spodmaknjen zadek - to naj se bi dogajalo na naših AC, ko te kakšen trkne v zadnjo stran. Verjetno ni potrebno razlagati kako sem neizmerno srečen, da se mi to ni zgodilo in se večini ljudi nikoli ne bo.
- varnostne razdalje - znova zgodba predvidevanja. je pa to dobra lekcija varnostne razdalje, da dobiš občutek kako preblizu se tipično vozimo po cesti. Tukaj sem še vedno šibek. Velikokrat se zalotim, da imam premajhno varnostno in jo moram zavestno povečati.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlueRunner ()
worf ::
Če drugega ne, tisti za tabo niti ni smel prehiteti niti tebe niti traktorja, ker več kot 1 vozilo kakor vem ne smeš prehitevat na navadni cesti. Tako da kdorkoli bi prehiteval to vajino cincanje na cesti, bi bil v prekršku.
jype ::
worf> Tako da kdorkoli bi prehiteval to vajino cincanje na cesti, bi bil v prekršku.
Zato lepo voziš zadaj, z ustrezno varnostjo razdaljo.
Če zaradi duševne bolezni ne moreš, potem itak rabiš tablete.
Zato lepo voziš zadaj, z ustrezno varnostjo razdaljo.
Če zaradi duševne bolezni ne moreš, potem itak rabiš tablete.
worf ::
torej je to oviranje prometa in bi se traktor moral umakniti dol s ceste pa vendar je trajalo 15 minut da ga je ta lahko prehitel. Ti tega ne šteješ pod oviranje prometa? svašta, ne bit tako izrazito dvoličen. Zdaj pa jaz rabim tablete ker me moti da se traktor 15 minut ni umaknil...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: worf ()
poweroff ::
15 minut voziti 40 kmh za traktorjem ker znaš ohraniti mirno kri in počakati. In other words - mečkač.
Ne, sposoben samoobvladovanja. Ne pa nek brezglavi psihič, ki rabi adrenalinske tablete, da lahko normalno funkcionira...
sudo poweroff
worf ::
kaj pa voznik traktorja? Po vaših mnenjih nedolžen ker je 15 minut oviral promet in se ni umaknil da bi se vožnja lahko nadaljevala? Je ta traktorist popolnoma nedolžen, tisti ki ga moti da se je traktorist odločil ovirat promet in se nima niti najmanjšega namena umakniti pa je brezglavi psihič? Jao sami kekci tle..
solatko ::
Za prehitet traktor, pa res ni potrebno biti brezglavi psihič, obisk v dolečenih ustanovah, pa bi priporočil piscu takih razmišljanj, saj gre za težjo obliko.
Se pa opravičujem, če je bil eden tistih traktorjev, ki je zmožen voziti 80km/h in več.
Se pa opravičujem, če je bil eden tistih traktorjev, ki je zmožen voziti 80km/h in več.
Delo krepa človeka
Saladin ::
Pravni pojem "Napihovanje h sovraštvu" mi pride na pamet pri takih modelih ...
Oz. "spodbujanje nestrpnosti".
Kdo je bolj odgovoren - tisti ki spodbuja nestrpnost ali tisti, ki odreagira na to?
Ja - oba sta odgovorna - ampak kdo je bolj (če ne pravno - pa moralno).
Oz. "spodbujanje nestrpnosti".
Kdo je bolj odgovoren - tisti ki spodbuja nestrpnost ali tisti, ki odreagira na to?
Ja - oba sta odgovorna - ampak kdo je bolj (če ne pravno - pa moralno).
Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Saladin ()
Brane2 ::
kaj pa voznik traktorja? Po vaših mnenjih nedolžen ker je 15 minut oviral promet in se ni umaknil da bi se vožnja lahko nadaljevala? Je ta traktorist popolnoma nedolžen, tisti ki ga moti da se je traktorist odločil ovirat promet in se nima niti najmanjšega namena umakniti pa je brezglavi psihič? Jao sami kekci tle..
V takih situacijah vedno pustim med njim in seboj soliden prostor in če ima kdo za mano idejo, da bi prehiteval, se pač lahko spusti v to...
On the journey of life, I chose the psycho path.
worf ::
Saladin
Daj razlog.
Brane2
Če nisi opazil, me bistveno bolj moti to, da se traktorist ni hotel umakniti dolgih 15 minut, kar je oviranje prometa in bi se traktorist moral umakniti da bi ti lahko normalno nadaljeval vožnjo, poleg tega se je v 15 minutah verjetno za tabo nabrala kolona vozil...
Daj razlog.
Brane2
Če nisi opazil, me bistveno bolj moti to, da se traktorist ni hotel umakniti dolgih 15 minut, kar je oviranje prometa in bi se traktorist moral umakniti da bi ti lahko normalno nadaljeval vožnjo, poleg tega se je v 15 minutah verjetno za tabo nabrala kolona vozil...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: worf ()
worf ::
Poleg tega, saladin, če bi bil rad videti kot izobražen pravnik ki pozna zakone se nauči uporabljati tole: http://blog.unikati.eu/index.php/2007/0...
solatko ::
To so extremni primeri in osebki, katerih neodgovorna dejanja, se hvala bogu, ne dogajajo vsak dan. V prometno bolj urejeni državi, traktorist, verjetno ne bi več sedel za volan traktorja, verjetno pa tudi ne kakšnega drugega prevoznega sredstva, pri nas je pa tako početje itak bolj varno, kot 10km/h čez omejitev.
Delo krepa človeka
worf ::
prav res. Pri nam pod varno vožnjo spada počasna lesena vožnja, da počakaš 15 minut za traktorjem in si misliš kako je lep dan, nikakor ne smeš pomisliti da je voznik traktoraj v bistvu kreten ki ovira promet. Kaj šele da bi ga šel prehitevat, potem si že adrenalinski psihopat...
darkolord ::
Moral bi se umakniti na prvem primernem mestu. Če 15 minut ni primernega mesta, se pač mora pripeljat do tja.
Kaj šele da bi ga šel prehitevat, potem si že adrenalinski psihopat...Adrenalinski psihopat si prej, če misliš, da brez prehitevanja ne gre, razen če ti manjka kakšen kolešček v glavi.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darkolord ()
Utk ::
Meni ni jasno kako človek, ki nima svojega avta in se očitno ne vozi kaj dost, doživi tolko zanimivih stvari...morda se je pa za vprašat, če je to res samo naključje.
Logike omejitev pri nas ni. Na nekem ovinku je bila omejitev 70, mulci so se razbili, ker so šli čez s 150, čez en mesec je bila omejitev 50. Pri 90 se tam ne bi nihče razbil. Ker je vseeno malo ovinka, bi šel nek "previdnež" čez najbrž s 70, tist, ki bi šel z 90, bi bil pa totalen norec. Ker se je tam nekdo razbil pri 150. Omejitev se sicer treba držat, ne povejo pa NIČESAR o tem kolk je varno vozit.
V čem je smisel tiste omejitve? Če se ovinka ne da zvozit s 150 pri omejitvi 70, se ga ne bo dalo niti, če bo omejitev 50, ali pa 30.
Logike omejitev pri nas ni. Na nekem ovinku je bila omejitev 70, mulci so se razbili, ker so šli čez s 150, čez en mesec je bila omejitev 50. Pri 90 se tam ne bi nihče razbil. Ker je vseeno malo ovinka, bi šel nek "previdnež" čez najbrž s 70, tist, ki bi šel z 90, bi bil pa totalen norec. Ker se je tam nekdo razbil pri 150. Omejitev se sicer treba držat, ne povejo pa NIČESAR o tem kolk je varno vozit.
V čem je smisel tiste omejitve? Če se ovinka ne da zvozit s 150 pri omejitvi 70, se ga ne bo dalo niti, če bo omejitev 50, ali pa 30.
worf ::
kaj je bilo potem narobe z mojo izjavo zgoraj...pač bi se peljal 40 kmh s prižganimi utripalkami po cesti od kranja prito ljubljani pa naj me prehiti kdor hoče..pač ni primernega mesta da bi se umaknil, potem se bo našel nekdo ki se bo odločil da je varno voziti za mano 40 kmh in kdorkoli bo prišel za njim naju ne bo smel prehiteti. Kar na lepem bo za nama kolona 20 vozil in zdaj boste rekli da je voznik prvega vozila popolnoma nedolžen, saj vozi s prižganimi utripalkami in pač ni bilo primernega mesta da bi se umaknil..?
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Prehitevanje kolone (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 24379 (20769) | facepalm |
⊘ | Počasni vozniki (strani: 1 2 3 4 … 33 34 35 36 )Oddelek: Na cesti | 270120 (241151) | dzinks63 |
⊘ | Omejitve hitrosti za motoriste (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 34544 (28772) | bluefish |
» | Posnetek prometne nesreče - Pravilna reakcija? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 17757 (14157) | solatko |