» »

Koliko so krivi počasni vozniki?

Koliko so krivi počasni vozniki?

Temo vidijo: vsi
««
26 / 81
»»

jype ::

worf> nevaren voznik prehiteval v škarje

Ker je prehitevani vozil prepočasi? Ne. Ker je tisti, ki je prehiteval, debil (po novem pa tudi morilec).

ttommy ::

Lahko tečejo debate v nedogled- na naših cestah bo zmeraj polno neodgovornih voznikov. Od takih, ki mislijo da so na dirki in so oni glavni na cesti, do nepozornih s telefonom v roki, takšnih, ki se vrinejo na cesto s polžjo hitrostjo, čeprav je potem za njimi kolona, do takšnih, ki poznajo samo hitrost 70 kmh..
Mene naprimer ( pa vse ostale udeležence prometa) vsako jutro na poti v službi prehiti en frajer z BMW. Če bi ga sledila Provida, bi si nabral ogromno kazni, tako pač ima srečo. Jaz, ko pa vozim 95% po predpisih, pa imam tako srečo, da me zjutraj na poti v službo, ker sem pač bil malo pozen ujame na radar policaj in me opozarja, da ogrožam ostale udeležence v prometu. Pripeljal sem pa 64 tam, kjer je omejitev 50, pa čeprav sem iz 100 zmanjševal in tam, kjer je prehod sem imel 50....
Včeraj zjutraj me pa točno tam prehiti en frajer in se je na tabli, kjer ti pokaže hitrost videlo, da je pripeljal 105 kmh.
Dnevno moram itak zavirat, ker mi prehitevajo v škarje nasproti vozeči. Slovenija je polna norcev na cestah.
Gamer

worf ::

jype
ali sem mogoče omenil prepočasno vožnjo kogarkoli?

ciljal sem izključno na kulturo voznikov.
V tem primeru se je zgodilo to, kar se bojim da bi se kdaj zgodilo meni ko bo nekdo prehiteval v škarje.

očitno si bo treba kupit tank da bomo varni na cestah.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: worf ()

jype ::

Ja, jaz sem pa omenil, da ne bo kdo slučajno potem rekel, da je kdo prepočasi vozil, da je bila kriva _PREHITRA_ vožnja, brez upoštevanja prometnih predpisov.

zenith1 ::

Buggy je izjavil:

no ce smo za pri temu ...tipicno bebavi ljudje tudi, ce na nasprotnem pasu delajo zastoje, ker so kur*c*e*vo firbcni kaj se dogaja, govna ena in delajo nepopisne zastoje tam, ko ni potrebno, da ne govorim o govnih, ki se v primeru nesrece ne znajo odmakniti resevalnim vozilom.

Novodobno gladiatorstvo...folk je bolan, pa ceprav se nekomu samo pnevmatika spusti ...ze imamo kolono na avtocesti/obvoznici....vsi gledajo kaj se bo pa zdaj zgodilo...bruh!

folku izpite pobirat....jaz ga dam prvi ce me ujamejo na teh forah.



Mene zanima koliko od teh firbcev bi dejansko priskočilo na pomoč takrat, ko veleva zakon?!?

worf ::

nihče. Se spomnim ko je na avtocesti na nasprotnem pasu gorel avto, voznik pa je stal zunaj in gledal. Jaz sem hitro poklical gasilce in javil kje gori, ker je gorelo na drugi strani avtoceste in nisem mogel pomagati.

no, na avtocesti na nasprotni strani je bila takrat kolona vozil dolga kakšen kilometer, vsi so se peljali mimo gorečega vozila, poklicala pa sva gasilce samo 2, vsaj tako je pisalo v črni kroniki.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: worf ()

zenith1 ::

Dost žalostno.

Pa vsi, ki zagovarjate hitrost vožnje, ki je enaka maximalni dovoljeni. Po zakonu moraš prilagodit vožnjo razmeram na cesti. To pa potem še najbolj izkoristijo zavarovalnice pri kaskih kjer si takoj kriv, ker si bil "neprilagojen".

Pa še vprašanje za vožnjo v mestu: Kakšna je razlika, če otroka zadaneš pri 30km/h ali pa pri 50km/h?

No, v slednji varianti je oznaka morilec neizogibna.

poweroff ::

http://24ur.com/novice/crna-kronika/pre...

Povzročitelj nesreče se je lažje telesno poškodoval.


Ampak dokazal je pa, da je dec, ane? Ni prekleta počasnela!

Oni Maček, ki je povzročil prometno na celjski avtocesti pa še vedno ni sposoben stopiti iz psihiatrije pred sodnika. Čudno, pa tak korenjak je bil...
sudo poweroff

Keyser Soze ::

worf je izjavil:

nihče. Se spomnim ko je na avtocesti na nasprotnem pasu gorel avto, voznik pa je stal zunaj in gledal. Jaz sem hitro poklical gasilce in javil kje gori, ker je gorelo na drugi strani avtoceste in nisem mogel pomagati.

no, na avtocesti na nasprotni strani je bila takrat kolona vozil dolga kakšen kilometer, vsi so se peljali mimo gorečega vozila, poklicala pa sva gasilce samo 2, vsaj tako je pisalo v črni kroniki.

V takem primeru, razen klica na pomoč, itak ne moreš pomagat. Ko avto zagori je konec, če ni zraven gasilcev al pa vsaj konkretnega gasilnega aparata še isto sekundo. Verjetno pa zelo, zelo malo ljudi vozi s sabo gasilni aparat (z izjemo tovornih vozil). S katerim si pa tudi bore malo lahko pomagaš, če ne začneš gasiti takoj ko se začne čisto malo kadit.

V bistvu je najboljše vzet kar je vrednega iz avta (prtljaga, ipd.) in se umaknit na varno razdaljo ter molit, da čimprej pridejo gasilci.
OM, F, G!

jype ::

zenith1> Kakšna je razlika, če otroka zadaneš pri 30km/h ali pa pri 50km/h?

Glede na različno hitrost (in ustrezno daljši reakcijski čas, ki je pri počasnejši vožnji na voljo), krajšo zavorno pot (in ustrezno nižjo hitrost ob dejanskem trku) in večjo možnostjo, da te tudi otrok opazi in odreagira, je razlika bistvena.

Seveda to ne pomeni, da voziš ves čas 5 km/h, temveč da nogo s pedalke za plin premakneš na zavoro, ko pelješ mimo stoječega avtobusa, ker ne vidiš, kaj se pred njim dogaja.

Keyser Soze ::

poweroff je izjavil:

Ampak dokazal je pa, da je dec, ane? Ni prekleta počasnela!

Ena cincajoča pička je. Če bi bil dec bi prehitel _hitro_ in varno.

P.S.: Ne špilat budale s takšnim gnilim sarkazmom.:|
OM, F, G!

jype ::

Keyser Soze> Verjetno pa zelo, zelo malo ljudi vozi s sabo gasilni aparat

Ne boš verjel, ampak v našem avtu je eden v sovoznikovih vratih. Ni še prišel prav, a je kljub temu ves čas tam.

worf ::

jaz imam vedno s seboj mini gasilni aparat. NI še prišel prav in upam da nikoli ne bo, vendar je bolje imeti to reč s seboj kot ne...

(v prtljažniku pri gumi je več kot preveč prostora za manjši gasilni aparat...)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: worf ()

jype ::

worf> (v prtljažniku pri gumi je več kot preveč prostora za manjši gasilni aparat...)

Glavni problem gasilnega aparata tam notri je, da je običajno precej težko zelo hitro priti do njega.

Priporočam, da ga spraviš pod prednji sedež ali pa v predal pri vratih.

worf ::

za v vrata je absolutno prevelik, pod sedežem pa se ga ne da fiksirati in bi se vozil po avtu gor in dol..edino pametno mesto v mojem avtu je v prtljažniku pri rezervni gumi (dostop je lahek, z eno potezo se dvigne plošča ki prekriva prtljažnik), drugače pa hvala za nasvet!

poweroff ::

Keyser Soze je izjavil:

poweroff je izjavil:

Ampak dokazal je pa, da je dec, ane? Ni prekleta počasnela!

Ena cincajoča pička je. Če bi bil dec bi prehitel _hitro_ in varno.

P.S.: Ne špilat budale s takšnim gnilim sarkazmom.:|

Navadna pička je bil, ker je prehiteval, ko to ni bilo varno! In navadna pička je, ker se ne zna obvladat in vozit par km v normalni koloni.

Kar se tiče gasilnega aparata - jaz ga imam v avtu. Kupi se ga na vsaki večji pumpi. Je pa že prišel prav, ko smo nekoga vlekli iz avta in je bilo treba razbiti vrata...
sudo poweroff

LeQuack ::

poweroff je izjavil:

Keyser Soze je izjavil:

poweroff je izjavil:

Ampak dokazal je pa, da je dec, ane? Ni prekleta počasnela!

Ena cincajoča pička je. Če bi bil dec bi prehitel _hitro_ in varno.

P.S.: Ne špilat budale s takšnim gnilim sarkazmom.:|

Navadna pička je bil, ker je prehiteval, ko to ni bilo varno! In navadna pička je, ker se ne zna obvladat in vozit par km v normalni koloni.

Kar se tiče gasilnega aparata - jaz ga imam v avtu. Kupi se ga na vsaki večji pumpi. Je pa že prišel prav, ko smo nekoga vlekli iz avta in je bilo treba razbiti vrata...


Kolikor sem slišal oz. po neuradnih informacijah, pravijo da gre za nekega privatnika, vozil pa naj bi VW Amarok.
Umrli sta dve sestri in pa 12 letni brat. Ena od sester naj bi bila (spet nepreverjeno) noseča. Ta isti voznik pa naj bi pred nekaj leti že do smrti povozil dvo ali troletnega otroka.
Quack !

s1m0n ::

Ja gasilni pride včasih prav! Ta 2kg ali koliko so že so poceni 30-40€. Drugam kot v prtljažnik ga tak ne moreš dat ker v novih avtih ni placa pod sedeži ali kje drugje za teh 2kg :) Zdržijo pa kar dolgo pritisk tudi po 5-6let. Pri nas je že bil serijsko v prtljažniku montiran.

Res katastrofa da se takšne nesreče vedno zgodijo zaradi takih divjakov ("bedakov"), ki sploh ne nastradajo! Mu bi privoščil naslednjič srečanje z kakšnim 40t tovornjakom.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: s1m0n ()

mikic007 ::

Ne bom komentiral sveze nesrece, ceprav me zelo skrbi, kdo je bil. Moji kraji, moja generacija, ne zelim niti vedeti ... Nesreca pa klasicna za Slovenijo, pijanc s prevelikim avtom brez vsake odgovornosti.

Da pa se to povem. Vecino casa vozim osebni avto (ki ima tudi manjse tovorne karakteristike in je na splosno super uporaben), ki pa ne gre kaj dosti cez 110, normalna voznja brez tuljenja masine je ok. 100 na avtocesti, pospesevanje slabo in v ovinkih je potrebno dodatno zmanjsati hitrost ... Avto je sicer prakticno nov, legalno kupljen v Sloveniji. Torej, kako mi lahko nekdo tezi, da vozim 20km/h pod zgornjo mejo?

In ni tako tezko prebrati zakona, ki je precej jasen za vsakega normalnega cloveka. Prekrsek je izrazito nizja hitrost od dovoljene, medtem ko je vsaka prekoracitev dovoljene ilegalna. Torej vsi tisti, ki menite, da so krivi pocasni vozniki, se motite. So lahko vzrok, ne nosijo pa nobene krivde, kot je ne nosi npr. pistola kot predmet, edino strelec.

Prati si vest s tem, da so nekatera pravila in omejitve napacne je neumno, sam se niti ne sprasujem. Sem del sistema, ki se mu rece promet, prostovoljno sem se mu prikljucil in s prevzemom vozniskega dovoljenja pristal, da se bom pravil drzal. Vsi ostali ste neodgovorni in s tem kriminalci, identicni tatovom, morilcem in posiljevalcem. Zame tu ni razlike, ker tudi pri posledicah ni nekih bistvenih razlik.

P.S.: Ce nekdo rad zivi nevarno, imamo hribe, morje in ne nazadnje tudi kolesa (ja, pri nas je to adrenalin, ceprav je kje drugje lahko cisto vsakdanje prevozno sredstvo), vse to je lahko veliko bolj adrenalinsko kot avtomobilizem, pa se samo sebe izpostavljas.

s1m0n ::

Drugače glede te nesreče med Ptujem in Dornavo. Od Bravota ni ostalo nič. Amarok pa ima res malo škode! In tip gre s tem prehitevat ko pa to ziher ne pospečuje tak kot normalen avto.

worf ::

če je imel običajno različico amaroka, potrebuje do 100 kmh 13 sekund, highline pa 10 sekund. Vsekakor dovolj za varno prehitevanje na primernem mestu, nikakor pa se s terencem ne izvaja tako hitrih manevrov.

s1m0n ::

Problem ni to da ne bi mogel pospešit ampak da je avto velik, slabo okreten in ca. 3 tone!

worf ::

saj sem napisal..s takšnim avtom se _ne_ izvaja takšnih manevrov. V bistvu se jih z nobenim avtom ne ampak s takšnimi težkimi avti pa še toliko manj ker ga je nemogoče dovolj hitro obvladati!

vendar to je offtopic.

s1m0n ::

Evo če koga zanima kakšna škoda je na Amaroku in Bravotu!
 slika1

slika1


 slika2

slika2


 slika3

slika3

kmetek ::

poweroff je izjavil:

http://24ur.com/novice/crna-kronika/pre...

Povzročitelj nesreče se je lažje telesno poškodoval.


Ampak dokazal je pa, da je dec, ane? Ni prekleta počasnela!

Oni Maček, ki je povzročil prometno na celjski avtocesti pa še vedno ni sposoben stopiti iz psihiatrije pred sodnika. Čudno, pa tak korenjak je bil...


Parlament + vlada so krivci, ker pišejo glupe zakone.

V tujini bi vsi že sedeli.

Kolikor sem slišal oz. po neuradnih informacijah, pravijo da gre za nekega privatnika, vozil pa naj bi VW Amarok.
Umrli sta dve sestri in pa 12 letni brat. Ena od sester naj bi bila (spet nepreverjeno) noseča. Ta isti voznik pa naj bi pred nekaj leti že do smrti povozil dvo ali troletnega otroka.

Če je to res, je spet sistem kriv. Zakaj se ga preprosto ne ubije?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kmetek ()

jype ::

Moral sem v trgovino po "tehnične predmete", ki jih ni mogoče varno v dežju prevažat na biciklu.

Z malenkost višjo hitrostjo od tam dovoljene (100km/h) me je pred predorom Strmec v smeri proti severu prehitel Renault Espace, takoj za tem pa s precej preveliko hitrostjo še Citroen Xsara Picasso, nakar seveda po desni še prej omenjenega Renaulta. Če že serijsko krši predpise se seveda ni imelo smisla truditi s smernimi utripalkami, tako da so lahko vozniki naokoli samo ugibali o namerah.

Sem si že mislil "svašta", pa je takoj za predorom, kjer se omejitev dvigne na 130 km/h, siv Volkswagen Passat v karavan izvedbi prehiteval kar dve strnjeni koloni, ki sta vozili vzporedno s približno enako hitrostjo - kar po sredini cestišča. Seveda sem se deloma umaknil desno na izvoz Bizovik, da sem preprečil trčenje, kakor se je tudi večina ostalih voznikov - tisti na prehitevalnem pasu so se pač umikali skrajno levo.

Po končani epizodi sem sklenil, da ni bilo opaziti, da bi bil kateri od zmernih voznikov, ki so se držali omejitev, ali pa se vozili celo malce počasneje, nevaren.

Velja tudi omeniti, da se mi je tudi danes potrdilo, da je povprečna hitrost na voznem pasu avtoceste približno 100 kilometrov na uro kjer je omejitev hitrosti 130 kilometrov na uro, na odsekih (npr. celotna severna obvoznica) kjer omejitev pade na 100 kilometrov na uro pa še vedno približno enako. Večina voznikov tudi že upošteva omejitev hitrosti v tunelu Golovec in na razcepih Malence, Kozarje in Zadobrova (razcepa koseze danes nisem obiskal), kar se mi je zdelo prima.

mikic007 ::

@jype

To, da so nevarni hitri vozniki, opazi vsak, ni eden izmed njih. Ti si peljal normalno in te pocasni seveda niso "ovirali", tako kot tiste, ki gredo 30 ali vec nad omejitev. Nekateri se delajo lepse kot so in pravijo, da vozijo 130 in jih moti folk, ki vozi 100. To preprosto ne more drzati, ker je ta razlika tako majhna, da skoraj ni moznosti za tezave (predstavljaj si, da peljes 30 po naselju, kako hitro je to?).

V glavnem, edini razlog, da se pisem na to temo, vedno znova in znova, je naivna zelja, da pa mogoce kdo spregleda. Da prehitevanje ni potrebno v 99% primerov (studije, ki pa jih zal zdaj ne najdem), ker gre za bistveno manjsi profit in prekratke razdalje. Tale med Dornavo in Ptujem npr. je slabih 5 min., pa so zaradi tega, ker se tip ni mogel zadrzat umrli trije nedolzni.

In to je ta aspekt, ali je moja nuja, moja zelja, lahko nad zivljenjem drugega? Se resilci imajo izjemno stroga pravila, usposobljen kader in voznike s hladno glavo, kaksno pravico imam potem jaz ogrozat druge? V glavnem, pocaseneje je vedno bolje (lahko si pogledate tudi teste crashev, so ze desetletja dober prikaz, zakaj varnostna razdalja in voznja po omejitvah).

Previdno.

M-XXXX ::

V glavnem, pocaseneje je vedno bolje (lahko si pogledate tudi teste crashev, so ze desetletja dober prikaz, zakaj varnostna razdalja in voznja po omejitvah).

Sicer je offtopic, pa vseeno: Kako pa veš, da je omejitev na pravem mestu? Koliko pa imajo Nemci na avtobanu več nesreč, kot mi na svojih AC z omejitvam? PS: glede na wiki so celo omenjene ceste ene izmed varnejših v evropi...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: M-XXXX ()

mikic007 ::

Sicer sem ze napisal, pa bom se enkrat, mogoce pomaga.

Kaj te briga, ce je ali ni? Kdo si, da se lahko odlocis, laik kot si, kje se koliko vozi? Kdo si, da se lahko odlocis, da omejitev zate ne velja in s tem ogrozas druge? Res ne vem, kdaj vam bo jasno, da celo zivljenje nekje cakamo (npr. pred dvema tednoma nisem nasel frizerja, kjer ne bi bilo uro in pol za cakat, pa so vsi lepo pridno sedeli in cakali!?!), samo v prometu ni treba.

In kultura voznje je v Nemciji na veliko visjem nivoju. Ne mores uvozit samo blage zakonodaje, ce imas narod v riti. Pri nas bi se vsi pobili, se rinli s ceste, se sli kdo je jaci. V Nemciji vedo, zaj* in me vec ni. Pri nas imas 15. moznosti, pa se verjetno itak prej ubijes.

Se enkrat, ni na tebi, da bos presojal, kje je omejitev upravicena in kje ni. Vedno pa se lahko gres civilno iniciativo in poskusas doseci spremembo - seveda za nase brzinarje to itak ne pride v postev, kar tudi pove, koliko jim je v resnici do tega, da bi bile omejitve pravilno postavljene. Sicer pa, boj se tistih, ki imajo prag se visje kot ti ...

M-XXXX ::

To name letelo? Nič nisem presojal (vsaj zdajle ne), nič drugega le omenil, sem da višje hitrosti same po sebi (ni nujno) da so nevarnejše, čisto preveč kriterijev je, da bi lahko krivil samo eno stvar (in ponavadi je to hitrost). Jaz tako redko slišim (pravzaprav sploh ne vem če sem), da bi bila za nesrečo kriva slaba cesta, ali pa signalizacija, ali kaj tretjega... Zmeraj je samo neprilagojena hitrost...

mikic007 ::

Normalno, ker verjetno vidis, kje se vozis in prilagodis hitrost. Ce ne poznas ceste si obicajno itak pocasnejsi (to vzamem na znanje ze, ko se opravljam na tako pot). In V Sloveniji so ceste glede na hribovitost super, le ljudje se ne vedo, da zgornja omejitev ne pomeni tudi, da moras toliko peljati.

Obstajajo sicer neki objektivni razlogi, da se zgodi nesreca, npr. led v osojnih legah, kaksni nenadni dogodki, divje zivali, ampak v vecini primerov pa je kriva hitrost, skupaj z objestno voznjo. V tujini se npr. vozim precej pod omejitvijo, pa me ljudje skoraj ne prehitevajo (precej EUja), ko pridem v SLO, pa v nedeljo popoldne trobljenje in geste, ker v naselju zmanjsam in nasploh vozim po omejitvi.

Taksna je realnost, taksni smo in dokler bo tako, bomo pac izrekali sozalja druzinam, kot je ta danes.

kmetek ::

Goršek: Sebičneži vozite varno - če ne zaradi sebe, zaradi nedolžnih žrtev

Realno Policija ne upravlja svojega dela. To je dejstvo.

poweroff ::

Samo zanimivo je, da bodo proti temu povzročitelju nesreče imeli največ za povedat ravno tisti, ki sicer divjajo po cestah.

Fantje, ki ne zmorete počasi vozit in vam gredo počasni vozniki na jetra - bodite sedaj solidarni s svojim "kolegom" in ga pojdite bodrit na "Povšetovo". Onega Mačka iz Celja pa na psihiatrično kliniko.

Se boste lahko malo bodrili, povedali kakšno žaltavo o policajih, ki samo služijo z radarji in prekletih mečkačih na cesti, ki ovirjo promet...

kmetek je izjavil:

Goršek: Sebičneži vozite varno - če ne zaradi sebe, zaradi nedolžnih žrtev

Realno Policija ne upravlja svojega dela. To je dejstvo.

A da ga ne?

Zakaj bi ga pa sploh morala? Zakaj je treba na preklete divjake pazit kot na petletne otroke? A niso dovolj stari, da prevzamejo odgovornost? Rabijo še ata pa mamo policaja?
sudo poweroff

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: poweroff ()

kmetek ::

Splošno je znano, da se vedno postavijo tam, kjer je najmanj nesreč in tam, kjer je verjetnosti kasiranja 100%.

solatko ::

Primer vožnje po zasavski cesti danes:
Ob 11 uri se odpravim v Radeče pri Zidanem mostu, prometa za soboto izredno malo. Že na Štajerski cesti, malo čez prečkanje AC, kljub tabli, da je cesta rezervirana za promet motornih vozil, prikolovrati na cesto traktor, z nekaj delavnimi priključki, zasede kompleten vozni pas od desne črte, do sredinske, hitros okoli 20km/h. Zaradi nekaj prometa nasproti in pričakovanja, da bo šel dol na prvem križišču, se cca 5 avtomobilov lepo vozimo za njim. Prvo križišče - prometni znak, ki prepoveduje vožnjo kmetijski mehanizaciji, model mirno mimo in naprej po štajerki. Ko bi se prasica nevzgojena vsaj umaknil na križišču, da bi šla takrat že kolona cca 15-ih vozil varno mimo, niti trenu ni na hupanje..., nekako sem uspel odpeljati mimo in prišel na tistih 90, 60, 70, 50 krožišče, 90, 60, tabla za delo na cesti, 50, drugo krožišče (novo in so verjetno pozabili odstrant tablo), 90, 60, 90, 70, 50, krožišče pri Jub-u, naprej 90, 60 in končno del ceste, kjer ni znakov, torej 90. Sedaj si preštejte vse znake, ki so na odseku cca 3-4 km od križišča za Pšato do pokopališča malo za tovarno Jub, verjetno nisem napisal vseh. Ker sem bil prvi, peljem lepo omejitev +5, do zadnjega krožišča v Litiji. Tam dohitim Cliota Trboveljska oznaka, ki je bil okoli 10 ure pošteno nacuzan, uporabljal je celotno cesto s hitrostjo okoli 60km/h, omejitev 90. Nekako dobim možnost varnega prehitevanja prestavim v 3. in švignem mimo, vidim, možakar okoli 50-60 let, brado dobesedno prilimano na volan in kakor se je majal, tako je vozil avto simo tamo. Med Zagorjem in Hrastnikom nekaj počasnih voznikov, zaradi možnosti prehitevanja, ni bilo problemov - vožnja dotičnih med 50-60, omejitev 90.
Vračanje: Do Litije užival v redkem prometu, peljal za seboj 6, morda 7 avtomobilov, vožnja navkljub rahli nevihti med 80-100 (realno 93). Varnostna razdalja kolone normalna, vmes nekaj hitrih avtomobilov, niti enega prehitevanja. Cela kolona dohitimo malo pred želeniškim prehodom kolono, ki vozi cca 55km/h. Avtomobili eden drugemu na odbijaču, varnostne razdalje za en na pol pokajen čik. Prehitevane nemogoče, saj cesta to le malokje dovoljuje. V koloni cca 50 vozil. Hitrost med 50 in 65 km/h, omejitve med 60 in 90, cesta na tem delu popolnoma suha. Ko sem nekako lahko videl začetek kolone, spredaj bel, precej nov passat, ki je peljal kolono na pašo. Zdržal sem do Agip-ove pumpe, če prav nisem potreboval, sem dotočil gorivo in se po cca 10 minutah vrnil na cesto. Celo kolono sem z vožnjo po omejitvah ujel na drugem krožišču. Do Šentjakoba, se je kolona 100ih vozil peljala 55km/h. Vmes je bilo nekaj zelo tesnih prehitevanj in to vozil iz sredine kolone, k sreči so spredaj omogočili umikanje z razširitvijo razdalje med vozili, drugače bi sedaj čitali o novih norcih, ki pobijajo nedolžne - samo zaradi prepotentnega kretena (mora vozit avto, če prav nima pojma o normalni vožnji), ki ne zmore voziti dovoljeno hitrost, v tovarni wv, pa zgleda ne dajejo na model passat vzvratnih ogledal. Model je del kolone peljal naprej proti Črnučam.
Zaradi tega modela, smo porabili skoraj pol ure več, kot je potrebno za vožnjo od Litije do LJ.

Sedaj pa počasi preberite post in se potem pogovorimo o počasnih voznikih. Na srečo v tej današnji koloni ni nihče izgubil živcev, kaj pa če bi jih?
Od Litije do LJ niti enega policaja v celem dnevu pa sem videl eno marico in pri Trbovljah eno ujeto vozilo v obdelavi inkasantov (na počivališču, modre rotirajoče lučke in ves nervozen voznik osebnega avtomobila - upam da so videli tistga pijančka v Cliotu).
Delo krepa človeka

Keyser Soze ::

A ne ne, zdej ti bo forumski trol Matthai že povedal, da smo vsi ki obsojamo takšne ali drugačne nesposobne cestne deviantneže podporniki tegale voznika iz Ptuja.

Kaj čmo. On že ve kako se stvarem streže.
OM, F, G!

ttommy ::

Še enkrat vsem- STRPNO NA CESTI!!!
Gamer

BlueRunner ::

M-XXXX je izjavil:

Ni samo to. Folk tam pripali 100+ in ne razume da je omejitev tam zato, da se folk varno vključi. Poleg tega se najdejo pacienti, ki 'te ne spustijo, sam rob tunela pa afaik ni najbolj mikavna zadeva, ko se mu približuješ.

Velika napaka je storjena s tem, ko združujejo 4 v 2 pasova pred tunelom.

Saj pri pri vključevanju ni nobene posebne omejitve, oziroma je omejitev tako daleč naprej od izvoza, da se do same omejitve že vsi avtomobili vključijo. Razen če mi spomin kaj nagaja?

V smeri Lj proti NM se dogaja, da se iz južne obvoznice nekateri vozniki gužvajo do zadnje sekunde po pasu od koder se bi morali že zdavnaj prestaviti na vozni pas, te nato skoraj zrinejo v ograjo ko pridejo do vključitve in so nato še toliko prijazni, da svojega "prehitevanja" (bolje rečeno izsiljevanja) ne dokončajo tako, da imaš na izbiro steno portala, njegov bok ali pa bremzo namesto pospeševanja in vključevanja.

Nevarna vožnja zaradi nevarnih bebcev.

M-XXXX je izjavil:

Tako čez palec bi rekel, da se bi dalo vzrok za te zastoje velikokrat najti v voznikih, ki pridivjajo besno 150+ po prehitevalnem pasu, zagledajo tablo "Radarska kontrola", sočasno spregledajo podpis "1,7 km" in nato tik pred tunelom nagazijo bremzo iz 150 na 100.

Jaz pa nebi tega krivil, če že ne zaradi drugega zato, ker je zjutraj ponavadi preveč gužve, da bi vozil 150 (vsaj pred tunelom)...

Tru. Zjutraj tega zagotovo ni. Se pa to dogaja izven migarcijskih konic v smeri NM proti Lj. Kar je seveda tudi nekaj, kar povzročajo pacienti, ki se ne morejo odločiti kaj bi in, ki ne sledijo niti CPP niti zdravi pameti.

Npr. solatka se na cesti ne bim preveč bal. Res vozi mimo CPP ampak bedarij takšne vrste pa verjetno ne počne.

M-XXXX je izjavil:

Bolj se pa ne morem strinjat... Lani enkrat so bli zastoji ravno pred Grosupljem cca dober km, mogoče dva, po radiju slišal da je bila nesreča... Vse stalo, nikamor se premikalo... Vsi smo mislili, da je nevem kaj, vse razsuto... Na koncu pa 3-4 avti, na odstavnem, pa vsak malo pritisnjen odbijač, vsi ljudje pa 15 mimo vozili ter gledali, kot da bi bil prva nesreča v zgodovini človeštva.

Hehe... še ena na to foro. Ravno tako lani. Zastoj od razcepa Malence do tunela na koncu viadukta. Premikanje po polžje - malo naprej, potem ustavi, znoval malo naprej, ... Razlog? Pred tunelom je NA ODSTAVNEM PASU stal servisni tovornjaček pred njim pa je nekaj delavcev nekaj šarilo okoli portala. Oba vozna pasova čista. Omejitev pred tunelom 100, nobenih drugih omejitev. Ljudje tam zavirali - domino efekt (najverjetneje) - zastoji 5km nazaj do Ljubljane. Po radiu o njih poročali več ur.

Za tovornjačkom? Prazna cesta, kakor da bi bil konec tedna.

worf je izjavil:

http://24ur.com/novice/crna-kronika/pre...
današnja novica na 24ur.com ko je nevaren voznik prehiteval v škarje in ubil 3 nedolžne v avtu ki je pravilno pripeljal iz nasprotne strani
kdaj se bo to končalo?

Morda se bo končalo potem, ko se bo tudi takšne, kot je bil "tvoj" primerek v Audi-ju Q5 pospravilo iz ceste. Ne glede na krivdo pri konkretni nesreči je bila njegova vožnja pred nesrečo takšna, da bi ga bilo nujno poslati nazaj na zdravniškega (ki bi lahko vključeval tudi psihotest), ne samo nazaj na učne ure vožnje v avtošolo.

Pa za kazen se bi moral dve leti voziti v vozilu z največjo kubaturo 750ccm ali največ 50KM.

worf je izjavil:

jaz imam vedno s seboj mini gasilni aparat. NI še prišel prav in upam da nikoli ne bo, vendar je bolje imeti to reč s seboj kot ne...

(v prtljažniku pri gumi je več kot preveč prostora za manjši gasilni aparat...)

Sam sem si kupil dva "srednja" (ne najmanjša, ne ravno velikega). Sem pa nekaj mesecev videl kako izgleda požar na motorju - teh je bojda največ - in moram reči, da je izbrazniti dva takšna na motor nekako tako, kot bi pljunil na ogenj. Če si hiter (časa imaš morda kakšnih 10, 15 sekund), potem bo šlo. Sicer pa lahko čakaš samo še gasilce. Tega konkretnega sta pogasila šele dve polna hišna aparata. Prvi je ogenj malo umiril, drugi pa ga je šele dokončal.

Vse kar je bilo rešeno, je bila vsebina prtljažnika in zadnji dve gumi. ostalo je bilo verjetno samo še za stran vreči. Smo pa preprečili, da se bi ogenj razširil na druga vozila parkirana v bližini, kar je tudi veliko.

BigWhale ::

kmetek je izjavil:

Splošno je znano, da se vedno postavijo tam, kjer je najmanj nesreč in tam, kjer je verjetnosti kasiranja 100%.


Kako to mislis splosno znano? A zato k 'vsi' tko pravjo? Prosim, ce postrezes s kaksno statistiko. Potem ti bomo pa verjeli.

kmetek je izjavil:

Goršek: Sebičneži vozite varno - če ne zaradi sebe, zaradi nedolžnih žrtev

Realno Policija ne upravlja svojega dela. To je dejstvo.


To je najvecja traparija izmed vseh. Ko pride do nesrece so pa krivi policaji! Pa kako ste lahko tako trapasti?! Na eni strani se razburjate, da so kazni previsoke, nesmiselne, nerazumen, prometni znaki narobe postavljeni, policaji imate za inkasante in kaj vem kaj se vse.

Potem pa pride do nesrece, so pa policaji krivi, ker ne opravljajo svojega dela. lol. Pa saj si ne zelite, da bi ga opravljali!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

solatko ::

BigWhale - Tam kjer kasirajo, je že pred kasiranjem bilo nesreč 0, zero, nada, je pa cesta taka, da sili v hitrejšo vožnjo, popestrena s kakšno bedasto omejitvijo 40-60.
Na točkah, ki so nevarne, policajev ni spljoh.
Delo krepa človeka

BigWhale ::

solatko je izjavil:

BigWhale - Tam kjer kasirajo, je že pred kasiranjem bilo nesreč 0, zero, nada, je pa cesta taka, da sili v hitrejšo vožnjo, popestrena s kakšno bedasto omejitvijo 40-60.
Na točkah, ki so nevarne, policajev ni spljoh.


Na nobeni? A si zmeri na vseh prisoten, da to ves?

kmetek ::

"Glede na to, da trenutno živim v Nemčiji in lahko primerjam situacijo, lahko povem naslednje: Nemške kazni za prehitro vožnjo so v primerjavi s slovenskimi smešne - za 65 km/h pri omejitvi 50 km/h plačaš v Nemčiji 25 EUR (v Sloveniji pa trenutno 250 EUR). Kljub temu je manj nesreč, ker kazni učinkujejo. V Nemčiji je namreč na miljone (delujočih!) stacionarnih radarjev, ki slikajo na vseh koncih in maš 99 % možnosti, da te dobijo če prehitro voziš. In plačaš tistih 25 EUR, naslednjič boš pa na tistem koncu pazil.. Pri nas se policija na vsakih 8 ur za pol ure postavi na eno mesto, napišejo tri položnice in od tega se bosta dva pritožila zaradi nekorektnega postopka.. Možnosti, da te dobijo (in da plačaš) so torej minimalne.. Pa še če te dobijo, pride do prej zgoraj napisanega "Veste kdo sem jaz" ali "Moj kolega dela v policiji" itn.." iz RTVSLO

točno to je, pri nas kazni ne učinkujejo....BigWhale: ne sprenevedaj se, pusti ti statistiko za papke, ljudje vsakodnevno vidimo. V Kranju so na 2-3 točkah vedno, na gorenjski AC jih vidiš iz Lune. Drugje JIH NI.

Ramon dekers ::

kmetek je izjavil:

"Glede na to, da trenutno živim v Nemčiji in lahko primerjam situacijo, lahko povem naslednje: Nemške kazni za prehitro vožnjo so v primerjavi s slovenskimi smešne - za 65 km/h pri omejitvi 50 km/h plačaš v Nemčiji 25 EUR (v Sloveniji pa trenutno 250 EUR). Kljub temu je manj nesreč, ker kazni učinkujejo. V Nemčiji je namreč na miljone (delujočih!) stacionarnih radarjev, ki slikajo na vseh koncih in maš 99 % možnosti, da te dobijo če prehitro voziš. In plačaš tistih 25 EUR, naslednjič boš pa na tistem koncu pazil.. Pri nas se policija na vsakih 8 ur za pol ure postavi na eno mesto, napišejo tri položnice in od tega se bosta dva pritožila zaradi nekorektnega postopka.. Možnosti, da te dobijo (in da plačaš) so torej minimalne.. Pa še če te dobijo, pride do prej zgoraj napisanega "Veste kdo sem jaz" ali "Moj kolega dela v policiji" itn.." iz RTVSLO

točno to je, pri nas kazni ne učinkujejo....BigWhale: ne sprenevedaj se, pusti ti statistiko za papke, ljudje vsakodnevno vidimo. V Kranju so na 2-3 točkah vedno, na gorenjski AC jih vidiš iz Lune. Drugje JIH NI.



potem naj pa dajo radarje tja kjer je res potrebno in enake kazni kot v nemčiji.

Naj peljejo voznike začetnike oz. tiste ki opravljajo izpit v sočo na izobraževanje in pregled posledic za 2 - 3 dni da se jim fajn fajn vtisne v spomin, ne pa na trening varne vožnje bemti.

Sam sem enkrat vozil v ovinek 60 (bil je malo bolj oster ovinek), s štirimi v avtu, gume slabe, 1 cm je manjkalo pa bi bil v nasprotnikovem avtomobilu, sicer se tega samo jaz zavem kot voznik ostali sploh vedeli niso. Samo če pomislim kaj bi se lahko zgodilo... Verjetno pri tej hitrosti nič, ali pa 4 mrtvi, odvisno od kotov kjer bi lahko bil trk...
Skratka človek dobi strah in strah je dober motivator za varno, počasno vožnjo.

BlueRunner ::

V Nemčiji je namreč na miljone (delujočih!) stacionarnih radarjev, ki slikajo na vseh koncih in maš 99 % možnosti, da te dobijo če prehitro voziš.

Pri nas je odločba o prekršeku na osnovi posnetka radarja že praktično material za ustavno pritožbo. Hm...

Menim pa, da so kazni pri nas delno še vedno učinkovite. Čeprav ne tako zelo, kot bi lahko bile. Žal.

Statistika nesreč in njeno sovpadanje s spremembami ZVCP pa ni nekaj, kar bi odpisal pod "statistiko za papke". Daleč od tega. Učinki so vidni. So pa žal neproporcionalni, saj bi bili mnogo večji pri mnogo bolj striktnem izvajanju.

Dokler pa prevladuje mentaliteta "saj me ne bodo dobili" (ja, solatko tudi ti si tega (so)kriv), toliko časa dejansko potrebujemo torturo prometne policije, vsaka akcija pa je ne glede na njeno smiselnost ali nesmiselnost takoj, avtomatično in brez kakršnega koli razmisleka razglašena za "inkasantsko akcijo".

Najlažji način sabotirati te "inkasante" pa ni stokanje o prenizkih omejitvah in cestah, ki "omogočajo 100+" ampak čim bolj strogo upoštevanje omejitev in opozoril. Konec koncev tudi Nemci to počno, mar ne?

gokky ::

@Ramon: Ko sem bil na treningu varne vožnje, sem se naučil ravno to, da je ob neprimerni situaciji avto hudo težko obvladati, še posebej, če za to nimaš prostora. Pa je lahko hitrost samo 20km/h.

@BlueRunner, Kmetek,...: Dejstvo, da lahko leta voziš prehitro, ne da bi te enkrat dobili na radar, je pri nas poglaviten razlog, da so kazni za previsoko (in tudi prenizko) hitrost neučinkovite, čeprav so višje, kot v marsikateri drugi državi. Da pa se policisti postavljajo na mesta, kjer je "lažje kasirati", pa ima veliko vlogo tudi izjemno neurejena prometna signalizacija, ki na določenih mestih praktično onemogoča vožnjo po prometnih predpisih (moj zadnji primer relacija Kamnik-Črnivec). Potem pa se pač postavijo tam, kjer ne bodo dobili ugovorov zaradi pomanjkljive signalizacije.

Ko sem pisal pos?ancem in pos?ankam, je bilo samo sprenevedanje, kako se trudijo, rezultat pa je nova prometna zakonodaja, ki bo prav gotovo generirala še več ugovorov (sedaj se že splača iskati pomanjkljivosti), situacija s signalizacijo pa ne bo nič boljša.

Mipe ::

Vsem, ki ne morejo odgovorno in varno voziti, bi bilo treba takoj odvzeti avtomobile in jim za vedno prepovedati nakup vsakršnega vozila razen bicikla. Šele to bi zmanjšalo vse te tragedije.

solatko ::

Inkasanti naj bodo bolj pogosto na več krajih, naj se obveščajo med seboj, počistijo tiste ki so prepočasni za normalni prometni tok, potem pa bodo tudi "divjaki", ki vozimo do 100 km/h (realno 93) po števcu, tam kjer je omejitev 90, lahko povsod vozili normalno, brez da kakšnemu popustijo živci in začne s prehitevanjem 20-ih vozil. Preberi moj post o današnjem dogajanju na relaciji Radeče - LJ in nazaj, predvsem grozdje znakov na štajerski cesti od prečkanja AC do pokopališča malo naprej od Dol-a, glede na poostren nadzor med prvomajskimi prazniki in na cesti, kjer je bilo že letos nekaj smrtnih nesreč in o modelu, ki nas je od prehoda čez železnico takoj za Litijo vlekel cca 100 komadov do Šentjakoba s hitrostjo med 50-65, potem pa pametuj. Ja so inkasanti, vsak dan jih najdeš pri kopališču Kodeljevo, ko delajo dnevno normo, pa tam že leta ni bilo nesreče, so na Roški, kjer tudi že desetletja ni bilo nesreče......, in nikjer ne umaknejo počasneta iz prometa, so pa hitri pri tistih, ki peljejo 10+.
Dokler bo naša inkasantska oblast tolkla samo po tistih, ki so majčkeno prehitri (norci ki vozijo 150+ imajo itak zveze, drugače bi po vseh zakonih morali biti brez izpitov, avta in že kakšen kos premoženja, pa jih veselo spuščajo ob denvnem divjanju), pa v življenju še niso povozili niti mačke, ker so pravi čas reagirali, kaj šele povzročili kakšno nesrečo in bi v vseh normalno prometno razvitih državah veljali za izredno vzorne in sposobne voznike, tu na takih forumh in kar je še huje, po raznih pametovanjih na raznih svetih za preventivo in vzgojo v cestnem prometu, pa veljamo v tem inkasantstanu za norce, povzročitelje najhujših nesreč...., v resnici pa smo v svoji vozniški dobi morda s pravilnim reagiranjem, prilagajanjem dejanskim razmeram, rešili nešteto težkih prometnih konfliktov. Enkrat v 40-ih letih še nisem prehitel v škarje ali nekomu onemogočil varno umikanje, ko se je zakalkuliral v oceni za prehitevanje. Enkrat nisem v življenju prehiteval v nepreglednem ovinku, tudi z motorjem ne, pa če prav bi šlo brez problema, če pa na ravnem, preglednem delu ceste, včasih poženem do 120 ali na AC, kadar to dopuščajo situacije do 170-180, pa zato nisem norec, potenccialni morilec. Tudi kazni, hvala bogu nisem plačal veliko, eno zaradi hitrosti, dve zaradi parkiranja, pri cca 2mio prevoženih kilometrih.
Je pa res, da mi določeni dejansko dvignejo pritisk, skoraj do vrha - mamica, ki z 2-3letnim sinčkom prečka cesto izven prehoda za pešce in otroka skoraj vleče med normalno vozečimi avtomobili, kolesar, ki mi prileti po prehodu za pešce in to v kontra smeri, voznik, ki me prav grdo izsili in potem rabi en kilometer, da se spravi do omejitve, srečanje avtomobila v enosmerni cesti - dnevno, podvoz pod železniško progo na Grablovičevi, zaparkiran izhod v garažo, tak voznik, kot je danes vozil od Litije do LJ 50-65 in vlekel za seboj 100 in več vozil (začuda samih kolikortoliko normalnih, če prav je bilo nekaj tesnih prehitevanj), prehitevanej kamionov z 5-10km/h večjo hirostjo, kot vozi prehitevani, obnašanje pešcev, ki se navkljub zakonski določbi, ne prepričajo, če lahko cesto prečkajo varno in ne nakažejo namena prehoda preko ceste, tako da sem že kar velikokrat ustavil ljudem, ki so samo stali na pločniku ob prehodu in še kaj bi bilo takih situacij, ki mi dejansko dvignejo pritisk, vendar sem tudi iz treningov, potegnil neko mirnost, ki mi omogoča sprotno prilagajanje situaciji. Verjetno situacije, ko se mi bi utrgal, promet ne bo povzročil, za manj trdne osebnosti, bi bila pa morda že dosti manjše, dosti za popizditis (na žalost, lahko naredi izpit vsak, ki res že ne zunaj ne kaže znakov duševne bolezni, zasvojenosti ali kakšne genske napake).
Delo krepa človeka

Samuel ::

kmetek, sploh ne vem kaj bi rad povedal??? Kaj bi pa ti rad od policije?? Non stop represijo?

Policija naredi kar lahko naredi. Takih idiotov noben sistem ne more preprečit. In lani je bilo manj žrtev predvsem zaradi prvih nekaj mesecev, ko smo imeli non stop sneg in se je že zaradi tega vozilo precej počasneje.
If you notice this notice, you will notice that this notice is
noticably not worth noticing.

BigWhale ::

kmetek je izjavil:

BigWhale: ne sprenevedaj se, pusti ti statistiko za papke, ljudje vsakodnevno vidimo. V Kranju so na 2-3 točkah vedno, na gorenjski AC jih vidiš iz Lune. Drugje JIH NI.


Omnipresent si? Cool!

worf ::

bigwhale kaj bi ti rad? Vsi vemo da se policija _vedno_ postavi na mesto kjer se brez problema postavi radar in meri, tam kjer je dejansko nevaren odsek pa jih nikoli ni.

najrajši se radar postavi nekje v bližini table za konec naselja, tam kjer ponavadi ni več hiš, le še cesta ki pač vodi ven iz naselja, ali pa se parkirajo na kakšno ravnino kjer vedo da bodo dobili ljudi ki vozijo 60 namesto 50. Na odsekih kjer ljudje vozijo 140 namesto 90 pa jih nisem videl še nikoli.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: worf ()
««
26 / 81
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Prehitevanje kolone (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15224116 (20506) facepalm

Počasni vozniki (strani: 1 2 3 433 34 35 36 )

Oddelek: Na cesti
1776268358 (239389) dzinks63

Omejitve hitrosti za motoriste (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
17334253 (28481) bluefish
»

Posnetek prometne nesreče - Pravilna reakcija? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9517646 (14046) solatko

Več podobnih tem