Forum » Loža » Koliko so krivi počasni vozniki?
Koliko so krivi počasni vozniki?
Temo vidijo: vsi
Saladin ::
*PRIMER*
Zanima me kaj bo odgovoril. Ali zgolj občasno krši zakon kljub pogostim prilikam da to situacija dovoljuje ali krši zakon tolikokrat kot to situacija dovoljuje.
Upam da bo iskren.
Zanima me kaj bo odgovoril. Ali zgolj občasno krši zakon kljub pogostim prilikam da to situacija dovoljuje ali krši zakon tolikokrat kot to situacija dovoljuje.
Upam da bo iskren.
Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
ABX ::
*PRIMER*
Zanima me kaj bo odgovoril. Ali zgolj občasno krši zakon kljub pogostim prilikam da to situacija dovoljuje ali krši zakon tolikokrat kot to situacija dovoljuje.
Upam da bo iskren.
Zame so zakoni fakultativni. Vozim po lastni presoji varnosti. Tako hitreje, kot počasneje od dovoljenega.
Vendar meni noben ne trobi, ali blenda in če me kdo izsili in se na polovici premisli, mu z roko pokažem da lahko nadaljuje.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ABX ()
Saladin ::
Tako je.
Zdrava pamet. To je vse kar iščemo.
Zdrava pamet. To je vse kar iščemo.
Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
ABX ::
Problem je življenjski ritem. Slovenci smo deloholiki in ta hiperaktivnost se pozna na cesti.
Smo odlični vozniki, ampak z najbolj nevarno hibo, nestrpni. In prav ta nestrpnost nas konstanto porine v najbolj napačne situacije.
Smo odlični vozniki, ampak z najbolj nevarno hibo, nestrpni. In prav ta nestrpnost nas konstanto porine v najbolj napačne situacije.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ABX ()
ThinkPad ::
Imaš popolnoma prav in privoščim vozniku mercedesa da je priletel v drevo. To je tipičen primer počasnega voznika ki pospeši izključno samo ko ga nekdo prehiteva. Voznik audja je poizkušal prehiteti in glede na mašino ki jo imajo q7 bi ga zagotovo lahko dovolj hitro prehitel brez da bi kogarkoli ogrožal, če voznik mercedesa ne bi pritisnil na gas.
Nesposobna voznika sta oba, nesrečo pa je povzročil voznik mercedesa s provociranjem voznika audija ki je zaradi provociranja znorel ravno tako kot vi provocirate lakotnika, ki je verjento prav tako izgubil živce zaradi vas.
No ja...
- v resnici že pri _prvem_ poskusu prehitevanja zveš, s kom imaš opravka (prehitevani pohodi gas)
- veš tudi, kak avto ima on (pa ne čisto v vseh podrobnostih) in predvsem, kaj imaš ti
- vsaka naslednja poteza je _tvoja_, idiot pred tabo samo odgovarja na to in njegovi odgovori znajo biti še bolj idiotski, kot tvoji
- trezen premislek najbrž pove, kdo naj bi tu odnehal provocirati, pa četudi se je Q7 mudilo
- hej, a bi se Q7 tako za ritjo vozil (in vanj počil) tudi kakemu super duper kombiju?
- če bi jaz vozil Q7, bi najbrž mercedesa prehitel na kaki dolgi in pregledni ravnini, sicer pa ne. Pa še to ne za vsako ceno, ko bi moral tiščati tja na 130 in več. Ali pa bi se ustavil v prvem bifeju na soku, če bi mi že požrl vse živce...
- v resnici pri vse vrste idiotih ki jih srečam, spustim prvega naslednjega predse in povem vam, da se hitro najde nekdo, ki onega spredaj spravi v red. Tako ali drugače. In jaz sem potem samo lepo peljem mimo .
para! ::
Zdravo pamet, res da naivno, pričakujem od vseh. Tudi, če naletim na nekoga, ki se po prehitevalnem pasu mimo kamionov vozi 92 km/h, to še ni razlog, da bi ne upošteval varnostne razdalje.
Če voznik ni pripravljen prilagoditi vožnje na neko primerno hitrost, lahko sodim o njegovi kulturi, nimam pa nikakršne pravice govoriti o pravičnosti njegovega dejanja - on ima to pravico, jaz nisem na mestu da mu to odvzamem.
Po drugi strani pa sam nimam nikakršne pravice, da ne upoštevam varnostne razdalje, ne glede na razlog.
lp
Če voznik ni pripravljen prilagoditi vožnje na neko primerno hitrost, lahko sodim o njegovi kulturi, nimam pa nikakršne pravice govoriti o pravičnosti njegovega dejanja - on ima to pravico, jaz nisem na mestu da mu to odvzamem.
Po drugi strani pa sam nimam nikakršne pravice, da ne upoštevam varnostne razdalje, ne glede na razlog.
lp
Death before dishonor!
ABX ::
Sej še malo in bo AI vozila avte, potem bomo jokali kako je bilo boljše včasih. :)
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
jype ::
ABX> Sej še malo in bo AI vozila avte, potem bomo jokali kako je bilo boljše včasih. :)
Ne, ne bomo. Že zdaj komaj čakamo, da se človeški faktor izloči iz te žalostne enačbe.
Ne, ne bomo. Že zdaj komaj čakamo, da se človeški faktor izloči iz te žalostne enačbe.
T-h-o-r ::
never, preveč fajn je vozit avto ;)
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?
if we no longer are interested in being civilized?
T-h-o-r ::
T-h-o-r> never, preveč fajn je vozit avto ;)
Po zabasani obvoznici? Dej ga lomt, no.
na srečo nisem doma blizu ljubljane, tako da imam zelo omejene izkušnje z zabasanimi obvoznicami :P
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?
if we no longer are interested in being civilized?
BlueRunner ::
To cesto poznam, saj se tudi jaz po njej vsak dan vozim v sluzbo in ravno na tej regionalki (mimogrede se jo ljubkovalno klice cesta smrti) opazam nebroj takih meckacev, ki za seboj delajo kolone in kot je bilo ze receno...na marsikaterem odseku, ko je bilo se pred par leti dovoljeno prehitevati (ravnina), so sedaj polne crte.
Bingo.
T-h-o-r ::
polne črte so zato, ker so norci tam prehitevali kolone in ubijali imo
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?
if we no longer are interested in being civilized?
Buggy ::
in kaj ima to veze s tem kar sem povedal? Kot sem napisal se naprej je zaradi tega toliko vecje stevilo odmikalisc kamor se lahko tisti ki ne zmorejo prometa (mimogrede ceste gre v hrib) tudi odmaknejo...pa se ne.
kaj mi zelis podtakniti?
kaj mi zelis podtakniti?
jype ::
Buggy> pa se ne.
Jaz sem se tudi tam že.
Mnogi se pa ne, kar ni nič bolj narobe kot to da mnogi tam vozijo s 100 in več kilometri na uro, čeprav je nevarno, ker ob cesti ni pločnika, ob njej pa vseeno hodijo ljudje.
Jaz sem se tudi tam že.
Mnogi se pa ne, kar ni nič bolj narobe kot to da mnogi tam vozijo s 100 in več kilometri na uro, čeprav je nevarno, ker ob cesti ni pločnika, ob njej pa vseeno hodijo ljudje.
Buggy ::
Mnogi se pa ne, kar ni nič bolj narobe kot to da mnogi tam vozijo s 100 in več kilometri na uro, čeprav je nevarno, ker ob cesti ni pločnika, ob njej pa vseeno hodijo ljudje.
imas prav, pa pesci pravzaprav niso prisotni drugje kot na postajaliscih...bolj so problem kolesarji ki jih je tam zelo veliko in ko nasproti vozijo (v dolino) ljudje z 90km/h in naletijo na kolonu ki gre v klanec (sicer blagi) in se teleta ne odmaknejo je tak kolesar toliko bolj v nevarnosti ker ne vidi ne tisti ki pelje dol ne tisti ki pelje gor avtomobila ki se takemu kolesarju umika na tisti ozki cesti.
jype ::
Buggy> pa pesci pravzaprav niso prisotni drugje kot na postajaliscih
Sem že vidu mulce, ki so odhajali na postajališče in hodili po črti ob robu ceste.
Sem že vidu mulce, ki so odhajali na postajališče in hodili po črti ob robu ceste.
solatko ::
Mulci naj bi hodili proti vozečim, tako da jih vidijo in se lahko umaknejo s cestišča, vendar tudi to še niso vzeli, skoraj vedno so pešci na desni v smeri vožnje. Kolesarji na tej cesti so pa drugo poglavje, sploh tisti s specialkami in oznakami klubov. Po dva ali trije vštric 1,5m in več od roba cestišča, brez varovalnega vozila.
Delo krepa človeka
Buggy ::
no tole z mulci je spet druga zgodba, ki tukaj sicer nima veze...se pa spomnim da so nas starsi ucili kot mulce, da cesta ni igrisce in sem se je bal kot hudic kriza, ko sem v OS v LJ hodil iz stepanca na kodeljevo. Leva-desna-pa spet leva je bila moja spremljevalka cez prehode za pesce...o kakem igranju okol ceste pa mi sploh na pamet ni prislo.
Pa smo spet pri vzgoji in preventivi, ki je popustila pred represijo....in pri vzgoji glavni delez nosimo starsi.
Vcasih me srat prime, ko vidim kje in kako vse se mularija igra in kako je cesta postala "demokraticna", kjer moramo vsi ostali toliko bolj paziti kaj se dogaja.
Pa smo spet pri vzgoji in preventivi, ki je popustila pred represijo....in pri vzgoji glavni delez nosimo starsi.
Vcasih me srat prime, ko vidim kje in kako vse se mularija igra in kako je cesta postala "demokraticna", kjer moramo vsi ostali toliko bolj paziti kaj se dogaja.
jype ::
Buggy> no tole z mulci je spet druga zgodba, ki tukaj sicer nima veze..
Kaj nima veze, *plaz kletvic*, predpise je treba upoštevat tudi zato, ker se je nemogoče zanašat na to, da jih bodo otroci!
Buggy> Pa smo spet pri vzgoji in preventivi, ki je popustila pred represijo....in pri vzgoji glavni delez nosimo starsi.
Ja, in starši, ki "varno potegnete 100" po tisti cesti, dajete izjemno svetal zgled otroku.
Kaj nima veze, *plaz kletvic*, predpise je treba upoštevat tudi zato, ker se je nemogoče zanašat na to, da jih bodo otroci!
Buggy> Pa smo spet pri vzgoji in preventivi, ki je popustila pred represijo....in pri vzgoji glavni delez nosimo starsi.
Ja, in starši, ki "varno potegnete 100" po tisti cesti, dajete izjemno svetal zgled otroku.
solatko ::
In zakaj ne bi mogel varno potegniti 100 na tisti cesti, kadar pač to lahko storiš. Prevozil sem jo vsaj 300X, vsaj še tolikokrat, pa sem se peljal kot sovoznik in tej cesti, ko so vremenski pogoji dobri, nič ne manjka, tam kjer so kraji in omejitev, je pač to potrebno spoštovati, drugače pa je to čisto v redu cesta, ki v suhem dovoljuje povsod vožnjo na zgornji meji omejitve.
Spremeni pa se ob rahlem dežju. Takrat pa je po ovinkih že 60 precej nevarno, če gume niso tip-top.
Spremeni pa se ob rahlem dežju. Takrat pa je po ovinkih že 60 precej nevarno, če gume niso tip-top.
Delo krepa človeka
Buggy ::
Kaj nima veze, *plaz kletvic*, predpise je treba upoštevat tudi zato, ker se je nemogoče zanašat na to, da jih bodo otroci!
misljeno je bilo v kontekstu teme ne pa posta. Pa glede vzgoje mojih otrok nikar skrbet...bi lahko bili vzor marsikateremu mulcu kar se obnasanja na cesti tice.
BlueRunner ::
danes zjutraj sem bil priča eni teh spravociranih nesreč. Gospod srednjih let je ob osmih v svojem marcedezu "varno" vozi 60 po regionalni cesti, ki dopušča 90 vsakomur razen največjim motronim idiotom. No na vsaki ravnici je veselo pohodli gas na 90 potem pa spet dol v ovinkih. Po mnenju nekaterih tukaj torej varno in po pravilih.
ko so vremenski pogoji dobri, nič ne manjka, tam kjer so kraji in omejitev, je pač to potrebno spoštovati, drugače pa je to čisto v redu cesta, ki v suhem dovoljuje povsod vožnjo na zgornji meji omejitve.
Spremeni pa se ob rahlem dežju. Takrat pa je po ovinkih že 60 precej nevarno, če gume niso tip-top.
Ali je še vedno govora o isti cesti?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlueRunner ()
saule ::
Je, ja.
Kot glavnemu zagovorniku polžje vožnje bi moj komentar zate bil, da le vozi avto saj deluješ umirjen in relativno zgleden voznik - po mestu, kjer je maks hitrost 50. Na avtocesti pa vseeno razmisli, če ne bi vožnje raje zaupal mamici ali punci oz. nekom, ki ima toliko zaupanja vase, da ima pod kontrolo avto tudi pri 150 km/h. Dejstvo je, da delaš na avtocesti z vožnjo pod 110 km/h konkretno oslarijo in v nevarnost spravljaš veliko prometnih soudeležencev.
Ziga Dolhar ::
Dejstvo je, da delaš na avtocesti z vožnjo pod 110 km/h konkretno oslarijo in v nevarnost spravljaš veliko prometnih soudeležencev.
Gremo tepst voznike avtobusov.
(Aja, ne. Ko "vidim" avtobus, takoj vem, da vozi max 100 in prilagodim vožnjo. Ko pa vidim Yarisa, zaupam da gre vsaj 130 in se vanj nato - po njegovi krivdi - zakantam.)
https://dolhar.si/
jype ::
saule> ki ima toliko zaupanja vase, da ima pod kontrolo avto tudi pri 150 km/h.
Kako pa voziš 150, če vsi ostali vozijo 100?
Kot pilot nimam težav s hitrostmi do približno 300 kilometrov na uro, pa kljub temu po cesti ne vozim bistveno hitreje od 100 kilometrov na uro, sem pa vozil tudi že (omadona!) 130 km/h (in žal tudi več, ko se je bilo treba umikat brezglavim dirkačem - ampak v javnosti tega ne bom nikdar priznal).
Kako pa voziš 150, če vsi ostali vozijo 100?
Kot pilot nimam težav s hitrostmi do približno 300 kilometrov na uro, pa kljub temu po cesti ne vozim bistveno hitreje od 100 kilometrov na uro, sem pa vozil tudi že (omadona!) 130 km/h (in žal tudi več, ko se je bilo treba umikat brezglavim dirkačem - ampak v javnosti tega ne bom nikdar priznal).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
BlueRunner ::
jype ::
BlueRunner> Če je, ali niso bile ceste po Notranjskem danes zjutraj dejansko mokre?
Od polnoči in vsaj do 12. ure, da.
Od polnoči in vsaj do 12. ure, da.
dzinks63 ::
Sodišče bo navsezadnje imelo zelo lahko delo, po pregledu vseh okoliščin se mu ne bo težko pravilno odločiti, kdo je v tem primeru kriv za nesrečo.
BlueRunner ::
Sodišče bo navsezadnje imelo zelo lahko delo, po pregledu vseh okoliščin se mu ne bo težko pravilno odločiti, kdo je v tem primeru kriv za nesrečo.
Heh. Če se bi lahko oba za daljši čas spravilo dol iz ceste, bi to bila idealna rešitev.
Pa ne zato, ker je Mercedes po mnenju nekaterih vozil počasi, temveč zato, ker je pacient s svojim zaviranjem neposredno izzval nesrečo.
Za Audi pa bi lahko ločeno sešteli vse njegove prekrške in mu napikali dovolj pik za odvzem in ponovno učenje pravil CPP. Začenši s tistim osnovnim (ne ogrožaj sebe in drugih), ter njegovo prvo izpeljavo (pazi na varnostno razdaljo).
dzinks63 ::
Pa ne zato, ker je Mercedes po mnenju nekaterih vozil počasi, temveč zato, ker je pacient s svojim zaviranjem neposredno izzval nesrečo.
V tistem trenutku je Mercedez na POLNO zabremzal. Ne govorimo o upočasnitvi govorimo o tem, da so se vzžgal ištirje smerniki
Avdi si je pusti malenkost večjo razdaljo pred ovinkom in je računal da bo takoj po ovinku prehitel zato je tik pred koncem pospešil. O tem, da je imel premajhno varnostno razdaljo ni dvoma.
Voznik mercedesa je očitno videl kakšnega norca ima za sabo, prižgal je vse štiri smernike in začel ustavljati vozilo, da bi kamikazo za sabo spustil predse. Vendar je norec že bil v polnem naletu, saj je že pospeševal iz ovinka in se mu je direktno zakajlal v zadek avtomobila, seveda je bilo cestišče mokro in ga ni mogel varno obvoziti ali se zaustaviti.
worf ::
s tem je ogrožal vse ostale udeležence v prometu. Moral bi se umakniti na prvem primernem mestu, ne pa da je avto zaustavil sredi ceste čeprav je vedel kaj je za njim.
Voznik mercedesa: bedak, norec
Voznik audija: norec
obema pobrat izpite pa naj se vozita s taksijem!
Voznik mercedesa: bedak, norec
Voznik audija: norec
obema pobrat izpite pa naj se vozita s taksijem!
saule ::
Ziga Dolhar je izjavil:
Dejstvo je, da delaš na avtocesti z vožnjo pod 110 km/h konkretno oslarijo in v nevarnost spravljaš veliko prometnih soudeležencev.
Gremo tepst voznike avtobusov.
(Aja, ne. Ko "vidim" avtobus, takoj vem, da vozi max 100 in prilagodim vožnjo. Ko pa vidim Yarisa, zaupam da gre vsaj 130 in se vanj nato - po njegovi krivdi - zakantam.)
Ne - kot si pravilno ugotovil, če vidiš avtobus ga a) vidiš precej prej b) pričakuješ da vozi precej počasneje od tebe. Dokler na avtocesti ni prometa ni problem da nekdo vozi nenormalno počasi, problem nastane ko se promet malo bolj zgosti: takrat postane pa nevarno, da imaš na avtocesti udeležence ki vozijo bistveno počasneje kot naj bi.. To so enostavno dejstva, ne vem kaj ti ni jasno - ravno tako, kot je dejstvo, da če v strnjenem naselju voziš 70+ bistveno bolj ogrožaš vse okoli sebe.
saule> ki ima toliko zaupanja vase, da ima pod kontrolo avto tudi pri 150 km/h.
Kako pa voziš 150, če vsi ostali vozijo 100?
Kot pilot nimam težav s hitrostmi do približno 300 kilometrov na uro, pa kljub temu po cesti ne vozim bistveno hitreje od 100 kilometrov na uro, sem pa vozil tudi že (omadona!) 130 km/h (in žal tudi več, ko se je bilo treba umikat brezglavim dirkačem - ampak v javnosti tega ne bom nikdar priznal).
Če že vlečes vzporednice: bistveno počasnejša vožnja na avtocesti je primerljiva z bistveno počasnejšim vzletanjem: za eno ti je verjetno jasno, da zadeva sama po sebi še ni toliko nevarna, vse dokler ne naletiš na kakšen čuden vremenski pojav 50m nad tlemi. Za drugo pa, kljub vsej debati, nimaš nobenega tehtnega argumenta: vrjemi - če voziš na avtocesti prepočasi delaš pizdarijo. Enostavno ne razumem zagovarjanja šleperaške vožnje z avtomobilom po avtocesti. Idiotizem.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: saule ()
TESKAn ::
Na avtocesti je zanimivo, kako se promet zgosti okrog tovornjakov - so prav nekakšna prometna kondenzacijska jedra. Se mi dostikrat zgodi, da grem lepo mojih 110 - 120 kmh, pridem do kamijona - pade hitrost na 100, tudi 90 sem se cijazil mimo. Ko si pa enkrat mimo, gre pa spet 110 - 120 naprej. Razlog? Nek nono se enkrat spomni, da bi šel prehitevat kamijon z hitrost kamijona + 5 kmh. V tem času se seveda za njim nabere kolona, ki mora it z enako hitrostjo. Ko je nono mimo, se umakne, ampak da se kolona "porazgubi", traja kar nekaj časa. In neizbežno se v njej najde še naslednji nono...
Dokler so taki na voznem pasu, ni panike - prehitiš. Problem je, ko se taki lotijo prehitevat...
Enostavno ne razumem zagovarjanja šleperaške vožnje z avtomobilom po avtocesti. Idiotizem.
Dokler so taki na voznem pasu, ni panike - prehitiš. Problem je, ko se taki lotijo prehitevat...
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
knesz ::
Tole se greste lahko v nedogled.
Jaz vas samo prosim, da vozite tako, da na cesti ne ogrožate mene in mojih dveh otrok. In da me zaradi vaše vožnje ne bodo ogrožali drugi udeleženci v prometu.
Ko boste enkrat imeli otroke, boste vedeli o čem pišem.
Jaz vas samo prosim, da vozite tako, da na cesti ne ogrožate mene in mojih dveh otrok. In da me zaradi vaše vožnje ne bodo ogrožali drugi udeleženci v prometu.
Ko boste enkrat imeli otroke, boste vedeli o čem pišem.
ThinkPad ::
naj bi izjavil:
Dokler na avtocesti ni prometa ni problem da nekdo vozi nenormalno počasi, problem nastane ko se promet malo bolj zgosti: takrat postane pa nevarno, da imaš na avtocesti udeležence ki vozijo bistveno počasneje kot naj bi..
In zakaj takrat postane nevarno?
A mogoče zato, ker po prehitevalnem nekdo goni v ovinek, kjer pa zaradi zgoščenega prometa na voznem pasu ne vidi prav nič za ovinek? To je vožnja norcev na slepo... ki potem nagazijo kar je pač za nagazit.
saule ::
naj bi izjavil:
Dokler na avtocesti ni prometa ni problem da nekdo vozi nenormalno počasi, problem nastane ko se promet malo bolj zgosti: takrat postane pa nevarno, da imaš na avtocesti udeležence ki vozijo bistveno počasneje kot naj bi..
In zakaj takrat postane nevarno?
A mogoče zato, ker po prehitevalnem nekdo goni v ovinek, kjer pa zaradi zgoščenega prometa na voznem pasu ne vidi prav nič za ovinek? To je vožnja norcev na slepo... ki potem nagazijo kar je pač za nagazit.
Moraš računati, da avtocesta nisi samo ti in prvi avto za teboj. Ko nek pacient zapelje z 110 na prehitevalnega nekomu, ki vozi lepo svojih 140, se zelo hitro pojavi domino efekt in potem mora recimo 10 v vrsti bremzati na 60,70 km/h - ponavadi zelo agresivno. Tak primer lepo vidiš v jutranjih konicah recimo na AC Kranj - Ljubljana. Ok, bo držalo da je delni vzrok za te domine tudi relativno kratka povprečna varnostna razdalja ampak to spada v neko drugo temo.
Jaz ne zagovarjam dirkaštva po AC ampak nek kolikor toliko predvidljiv potek prometa.
ThinkPad ::
To je meni jasno že iz časa korakanja na repu kolone v vojski. Smo samo stali in tekli...
Če mene vprašaš, bi že prvi zdavnaj moral zmanjšati, ko se bliža situaciji kjer nekdo lahko "skoči" tik pred zdajci ven. Še huje, kolikokrat si doživel, da ti tovornjak zapleše iz svojega pasu globoko na prehitevalnega brez pravega razloga? Tu hitrost prvega na prehitevalnem še kako vliva na potek sranja ki se lahko zgodi, čeprav je jasno kriv tovornjak.
Ko sem bil mlad, sem se trudil voziti tako, da sam ne bom delal napak, za druge pa sem si rekel, da ne morem pomagati...
Zdaj že dolgo vozim tako, da mi ostane več maneverskega prostora za primer, ko napake delajo izključno drugi.
Če mene vprašaš, bi že prvi zdavnaj moral zmanjšati, ko se bliža situaciji kjer nekdo lahko "skoči" tik pred zdajci ven. Še huje, kolikokrat si doživel, da ti tovornjak zapleše iz svojega pasu globoko na prehitevalnega brez pravega razloga? Tu hitrost prvega na prehitevalnem še kako vliva na potek sranja ki se lahko zgodi, čeprav je jasno kriv tovornjak.
Ko sem bil mlad, sem se trudil voziti tako, da sam ne bom delal napak, za druge pa sem si rekel, da ne morem pomagati...
Zdaj že dolgo vozim tako, da mi ostane več maneverskega prostora za primer, ko napake delajo izključno drugi.
jype ::
saule> bistveno počasnejša vožnja na avtocesti je primerljiva z bistveno počasnejšim vzletanjem
Ne, ni.
100 km/h je normalna in povprečna hitrost na naših (in mnogih drugih) avtocestah.
Tisti, ki vozijo hitreje, vozijo po prehitevalnem pasu, pogosto tudi ko je vozni prazen.
Ne, ni.
100 km/h je normalna in povprečna hitrost na naših (in mnogih drugih) avtocestah.
Tisti, ki vozijo hitreje, vozijo po prehitevalnem pasu, pogosto tudi ko je vozni prazen.
M-XXXX ::
En zelo dober primer, ko je počasnejša vožnja ZELO nevarna in to ravno na AC... Iz Novomeškega konca proti Lj, pred prvim tunelom (Grosuplje) so prekleto velikokrat ogromne kolone, nesreče pa so večkrat letno (samo mi smo lani videli vsaj cca 20 razbitih avtov). GLAVNI če ne celo edini razlog vseh teh zastojev je pa NIŽJA OMEJITEV PRED TUNELOM (tudi stoječa kolona 1-1.5km pred tunelom), 200m pred tunelom in v samem tunelu pa gre v večini primerov pa med 60 in 80km/h. Tako kot so že prej rekli: en bremza, ostali bremzajo, domino efekt in pride tudi do stoječih kolon (dostikrat doživel isti efekt tudi iz druge strani). Kar recimo čisto izključi vključevanje na AC ali kakšen podoben razlog.
PS: moj point: ene 10-20 razbitih avtov letno, ogroženost življenj in materialna škoda, koliko bi pa bilo te škode, če se bi vsi držali omejitve ali celo, da bi bila omejitev VIŠJA?
PS: moj point: ene 10-20 razbitih avtov letno, ogroženost življenj in materialna škoda, koliko bi pa bilo te škode, če se bi vsi držali omejitve ali celo, da bi bila omejitev VIŠJA?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: M-XXXX ()
BlueRunner ::
Hm. To cesto pa že poznam...
Tako čez palec bi rekel, da se bi dalo vzrok za te zastoje velikokrat najti v voznikih, ki pridivjajo besno 150+ po prehitevalnem pasu, zagledajo tablo "Radarska kontrola", sočasno spregledajo podpis "1,7 km" in nato tik pred tunelom nagazijo bremzo iz 150 na 100.
To zagotovo povzroči ne samo domino efekt amapk tudi absurd, da se kolona na voznem pasu praktično skozi celoten tunel pelje hitreje od tako nastale sveže kolone na prehitevalnem.
Tukaj ni problem prenizka hitrost že na začetku, temveč bebavo obnašanje ljudi, ki še niso dojeli, da je konstantna hitrost 110 mnogo boljša za živce, vozilo in okolico, kot pa besno gas 150, bremza 90, gas 150, bremza 90, ...
Seveda pa to ne pomeni, da je varno s 110 izskočiti pred nekoga, ki prihaja po prehitevalnem 130. Temu bi jaz rekel kar izsiljevanje oziroma nespremljanje okolice.
Tako čez palec bi rekel, da se bi dalo vzrok za te zastoje velikokrat najti v voznikih, ki pridivjajo besno 150+ po prehitevalnem pasu, zagledajo tablo "Radarska kontrola", sočasno spregledajo podpis "1,7 km" in nato tik pred tunelom nagazijo bremzo iz 150 na 100.
To zagotovo povzroči ne samo domino efekt amapk tudi absurd, da se kolona na voznem pasu praktično skozi celoten tunel pelje hitreje od tako nastale sveže kolone na prehitevalnem.
Tukaj ni problem prenizka hitrost že na začetku, temveč bebavo obnašanje ljudi, ki še niso dojeli, da je konstantna hitrost 110 mnogo boljša za živce, vozilo in okolico, kot pa besno gas 150, bremza 90, gas 150, bremza 90, ...
Seveda pa to ne pomeni, da je varno s 110 izskočiti pred nekoga, ki prihaja po prehitevalnem 130. Temu bi jaz rekel kar izsiljevanje oziroma nespremljanje okolice.
Buggy ::
no ce smo za pri temu ...tipicno bebavi ljudje tudi, ce na nasprotnem pasu delajo zastoje, ker so kur*c*e*vo firbcni kaj se dogaja, govna ena in delajo nepopisne zastoje tam, ko ni potrebno, da ne govorim o govnih, ki se v primeru nesrece ne znajo odmakniti resevalnim vozilom.
Novodobno gladiatorstvo...folk je bolan, pa ceprav se nekomu samo pnevmatika spusti ...ze imamo kolono na avtocesti/obvoznici....vsi gledajo kaj se bo pa zdaj zgodilo...bruh!
folku izpite pobirat....jaz ga dam prvi ce me ujamejo na teh forah.
Novodobno gladiatorstvo...folk je bolan, pa ceprav se nekomu samo pnevmatika spusti ...ze imamo kolono na avtocesti/obvoznici....vsi gledajo kaj se bo pa zdaj zgodilo...bruh!
folku izpite pobirat....jaz ga dam prvi ce me ujamejo na teh forah.
Pyr0Beast ::
En zelo dober primer, ko je počasnejša vožnja ZELO nevarna in to ravno na AC... Iz Novomeškega konca proti Lj, pred prvim tunelom (Grosuplje) so prekleto velikokrat ogromne kolone, nesreče pa so večkrat letno (samo mi smo lani videli vsaj cca 20 razbitih avtov). GLAVNI če ne celo edini razlog vseh teh zastojev je pa NIŽJA OMEJITEV PRED TUNELOM (tudi stoječa kolona 1-1.5km pred tunelom), 200m pred tunelom in v samem tunelu pa gre v večini primerov pa med 60 in 80km/h. Tako kot so že prej rekli: en bremza, ostali bremzajo, domino efekt in pride tudi do stoječih kolon (dostikrat doživel isti efekt tudi iz druge strani). Kar recimo čisto izključi vključevanje na AC ali kakšen podoben razlog.
PS: moj point: ene 10-20 razbitih avtov letno, ogroženost življenj in materialna škoda, koliko bi pa bilo te škode, če se bi vsi držali omejitve ali celo, da bi bila omejitev VIŠJA?
Ni samo to. Folk tam pripali 100+ in ne razume da je omejitev tam zato, da se folk varno vključi. Poleg tega se najdejo pacienti, ki 'te ne spustijo, sam rob tunela pa afaik ni najbolj mikavna zadeva, ko se mu približuješ.
Velika napaka je storjena s tem, ko združujejo 4 v 2 pasova pred tunelom.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Pyr0Beast ()
Buggy ::
kakorkoli ze vozite, vam zelim srecno pot. Ko vozite pa bodite s pametjo na cesti ne kje drugje pa bo vse ok. Saj upam da je tukaj nek skupek intelektualcev, ki znajo spremljati promet pred sabo in za seboj. Vsakemur mislim da je jasno, kdaj ovira promet in ce ima le moznost bi ga PROSIL, da pogleda v vzratno ogledalo in se situaciji primerno odzove....ce imas za sabo okoli 5 ali vec avtomobilov in vozis pod omejitvijo....prosim odmakni se, ce imas moznost.
jype ::
Buggy> PROSIL, da pogleda v vzratno ogledalo
Naj kar ves čas gleda, vsakih nekaj sekund, tako kot učijo v šoli.
Naj kar ves čas gleda, vsakih nekaj sekund, tako kot učijo v šoli.
worf ::
http://24ur.com/novice/crna-kronika/pre...
današnja novica na 24ur.com ko je nevaren voznik prehiteval v škarje in ubil 3 nedolžne v avtu ki je pravilno pripeljal iz nasprotne strani
kdaj se bo to končalo?
današnja novica na 24ur.com ko je nevaren voznik prehiteval v škarje in ubil 3 nedolžne v avtu ki je pravilno pripeljal iz nasprotne strani
kdaj se bo to končalo?
M-XXXX ::
Ni samo to. Folk tam pripali 100+ in ne razume da je omejitev tam zato, da se folk varno vključi. Poleg tega se najdejo pacienti, ki 'te ne spustijo, sam rob tunela pa afaik ni najbolj mikavna zadeva, ko se mu približuješ.
Velika napaka je storjena s tem, ko združujejo 4 v 2 pasova pred tunelom.
Saj pri pri vključevanju ni nobene posebne omejitve, oziroma je omejitev tako daleč naprej od izvoza, da se do same omejitve že vsi avtomobili vključijo. Razen če mi spomin kaj nagaja?
PS:
Tako čez palec bi rekel, da se bi dalo vzrok za te zastoje velikokrat najti v voznikih, ki pridivjajo besno 150+ po prehitevalnem pasu, zagledajo tablo "Radarska kontrola", sočasno spregledajo podpis "1,7 km" in nato tik pred tunelom nagazijo bremzo iz 150 na 100.
Jaz pa nebi tega krivil, če že ne zaradi drugega zato, ker je zjutraj ponavadi preveč gužve, da bi vozil 150 (vsaj pred tunelom)...
no ce smo za pri temu ...tipicno bebavi ljudje tudi, ce na nasprotnem pasu delajo zastoje, ker so kur*c*e*vo firbcni kaj se dogaja, govna ena in delajo nepopisne zastoje tam, ko ni potrebno, da ne govorim o govnih, ki se v primeru nesrece ne znajo odmakniti resevalnim vozilom.
Bolj se pa ne morem strinjat... Lani enkrat so bli zastoji ravno pred Grosupljem cca dober km, mogoče dva, po radiju slišal da je bila nesreča... Vse stalo, nikamor se premikalo... Vsi smo mislili, da je nevem kaj, vse razsuto... Na koncu pa 3-4 avti, na odstavnem, pa vsak malo pritisnjen odbijač, vsi ljudje pa 15 mimo vozili ter gledali, kot da bi bil prva nesreča v zgodovini človeštva.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: M-XXXX ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Prehitevanje kolone (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 24179 (20569) | facepalm |
⊘ | Počasni vozniki (strani: 1 2 3 4 … 33 34 35 36 )Oddelek: Na cesti | 268953 (239984) | dzinks63 |
⊘ | Omejitve hitrosti za motoriste (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 34302 (28530) | bluefish |
» | Posnetek prometne nesreče - Pravilna reakcija? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 17684 (14084) | solatko |