Forum » Loža » Koliko so krivi počasni vozniki?
Koliko so krivi počasni vozniki?
Temo vidijo: vsi
pirlo ::
Inkasanti naj bodo bolj pogosto na več krajih, naj se obveščajo med seboj, počistijo tiste ki so prepočasni za normalni prometni tok, potem pa bodo tudi "divjaki", ki vozimo do 100 km/h (realno 93) po števcu, tam kjer je omejitev 90, lahko povsod vozili normalno, brez da kakšnemu popustijo živci in začne s prehitevanjem 20-ih vozil. Preberi moj post o današnjem dogajanju na relaciji Radeče - LJ in nazaj, predvsem grozdje znakov na štajerski cesti od prečkanja AC do pokopališča malo naprej od Dol-a, glede na poostren nadzor med prvomajskimi prazniki in na cesti, kjer je bilo že letos nekaj smrtnih nesreč in o modelu, ki nas je od prehoda čez železnico takoj za Litijo vlekel cca 100 komadov do Šentjakoba s hitrostjo med 50-65, potem pa pametuj. Ja so inkasanti, vsak dan jih najdeš pri kopališču Kodeljevo, ko delajo dnevno normo, pa tam že leta ni bilo nesreče, so na Roški, kjer tudi že desetletja ni bilo nesreče......, in nikjer ne umaknejo počasneta iz prometa, so pa hitri pri tistih, ki peljejo 10+.
Dokler bo naša inkasantska oblast tolkla samo po tistih, ki so majčkeno prehitri (norci ki vozijo 150+ imajo itak zveze, drugače bi po vseh zakonih morali biti brez izpitov, avta in že kakšen kos premoženja, pa jih veselo spuščajo ob denvnem divjanju), pa v življenju še niso povozili niti mačke, ker so pravi čas reagirali, kaj šele povzročili kakšno nesrečo in bi v vseh normalno prometno razvitih državah veljali za izredno vzorne in sposobne voznike, tu na takih forumh in kar je še huje, po raznih pametovanjih na raznih svetih za preventivo in vzgojo v cestnem prometu, pa veljamo v tem inkasantstanu za norce, povzročitelje najhujših nesreč...., v resnici pa smo v svoji vozniški dobi morda s pravilnim reagiranjem, prilagajanjem dejanskim razmeram, rešili nešteto težkih prometnih konfliktov. Enkrat v 40-ih letih še nisem prehitel v škarje ali nekomu onemogočil varno umikanje, ko se je zakalkuliral v oceni za prehitevanje. Enkrat nisem v življenju prehiteval v nepreglednem ovinku, tudi z motorjem ne, pa če prav bi šlo brez problema, če pa na ravnem, preglednem delu ceste, včasih poženem do 120 ali na AC, kadar to dopuščajo situacije do 170-180, pa zato nisem norec, potenccialni morilec. Tudi kazni, hvala bogu nisem plačal veliko, eno zaradi hitrosti, dve zaradi parkiranja, pri cca 2mio prevoženih kilometrih.
Je pa res, da mi določeni dejansko dvignejo pritisk, skoraj do vrha - mamica, ki z 2-3letnim sinčkom prečka cesto izven prehoda za pešce in otroka skoraj vleče med normalno vozečimi avtomobili, kolesar, ki mi prileti po prehodu za pešce in to v kontra smeri, voznik, ki me prav grdo izsili in potem rabi en kilometer, da se spravi do omejitve, srečanje avtomobila v enosmerni cesti - dnevno, podvoz pod železniško progo na Grablovičevi, zaparkiran izhod v garažo, tak voznik, kot je danes vozil od Litije do LJ 50-65 in vlekel za seboj 100 in več vozil (začuda samih kolikortoliko normalnih, če prav je bilo nekaj tesnih prehitevanj), prehitevanej kamionov z 5-10km/h večjo hirostjo, kot vozi prehitevani, obnašanje pešcev, ki se navkljub zakonski določbi, ne prepričajo, če lahko cesto prečkajo varno in ne nakažejo namena prehoda preko ceste, tako da sem že kar velikokrat ustavil ljudem, ki so samo stali na pločniku ob prehodu in še kaj bi bilo takih situacij, ki mi dejansko dvignejo pritisk, vendar sem tudi iz treningov, potegnil neko mirnost, ki mi omogoča sprotno prilagajanje situaciji. Verjetno situacije, ko se mi bi utrgal, promet ne bo povzročil, za manj trdne osebnosti, bi bila pa morda že dosti manjše, dosti za popizditis (na žalost, lahko naredi izpit vsak, ki res že ne zunaj ne kaže znakov duševne bolezni, zasvojenosti ali kakšne genske napake).
+1000
Sposobni za volan, nesposobni pa na avtobus, vlak, taxi, ... opcij je ogromno. Najbolj me raspizdijo ljudje, ki se vsedejo v avto, se vozijo po mestu 30-40 in gledajo levo-desno, če je kje kaj novega. Ta je realno bolj nevaren kot "normalen", ki bi vozil 70. Glede na to, da je v Avstriji v veliko naseljih omejitev 70 kjer so pločniki, 60 ni prevelika hitrost kot nekateri hočete tu prikazat, izven naselij pa je omejitev 100. Pri nas je večina omejitev nastavljena na kasiranje in tako tudi bo dokler bodo policaji pisali zakone.
roCkY ::
Pri nas je ogromno cest izven naselja, ki nikakor ne dopuščajo varne vožnje 90 km/h v suhem vremenu. Sedaj nam manjka le še da naša vrla vlada nameni nekaj € za omejitvene table in nato še radarje postavijo na te odseke. Saj narod itak ne zna ocenit kaj je varno?!
Za pot si je pač treba vzeti čas. Za 10 min je malokrat razlike na neki srednji relaciji pa če se ves čas nekdo pelje 30% pod omejitvijo in ne moreš varno mimo.
Za pot si je pač treba vzeti čas. Za 10 min je malokrat razlike na neki srednji relaciji pa če se ves čas nekdo pelje 30% pod omejitvijo in ne moreš varno mimo.
Mr.B ::
Sistem ne deluje, ker so in bodo inkasanti.
Sploh pa zgodbe, kako bodo postavili rada za cestninsko postajo, pri tistem znaku konec vseh omejitev.
Po cestah, po katerih se peljem, točno vem, kje so če so postavljeni radarja, in da vedno tam, kjer pač spustiš nogo z gasa, pa nikogar ne ogrožaš, samo ker nisem pri znaku peljal 60, me pa kaznujejo.
Za varnost niso policjai nič naredili, razen to da so se Ljudje prestavili na AutoCesto, in seveda je posledično padlo število nesreč, ne pa zaradi unčinkovite policije....
Sploh pa zgodbe, kako bodo postavili rada za cestninsko postajo, pri tistem znaku konec vseh omejitev.
Po cestah, po katerih se peljem, točno vem, kje so če so postavljeni radarja, in da vedno tam, kjer pač spustiš nogo z gasa, pa nikogar ne ogrožaš, samo ker nisem pri znaku peljal 60, me pa kaznujejo.
Za varnost niso policjai nič naredili, razen to da so se Ljudje prestavili na AutoCesto, in seveda je posledično padlo število nesreč, ne pa zaradi unčinkovite policije....
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
kmetek ::
Zakaj se dogaja, ko nekdo prijavi po telefonu na 113, patrulja rabi 100 let, da ga izsledi? So tok zaposleni?
Že to je žalost, da se posnetek, če ga imaš, ne more upoštevati na sodišču. Obup. Zakaj se v drugih državah lahko?
Majhne prekrške nizke kazni, večje prekrške orenk po roki, alkohol aretacija na licu mesta in zapor. DOST JE.
In pa povišati premijo pri zavarovalnici ter registracijo. Ne samo to kar omenjaš.
Že to je žalost, da se posnetek, če ga imaš, ne more upoštevati na sodišču. Obup. Zakaj se v drugih državah lahko?
Majhne prekrške nizke kazni, večje prekrške orenk po roki, alkohol aretacija na licu mesta in zapor. DOST JE.
Vsem, ki ne morejo odgovorno in varno voziti, bi bilo treba takoj odvzeti avtomobile in jim za vedno prepovedati nakup vsakršnega vozila razen bicikla. Šele to bi zmanjšalo vse te tragedije.
In pa povišati premijo pri zavarovalnici ter registracijo. Ne samo to kar omenjaš.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kmetek ()
kmetek ::
Sistem ne deluje, ker so in bodo inkasanti.
Sploh pa zgodbe, kako bodo postavili rada za cestninsko postajo, pri tistem znaku konec vseh omejitev.
Po cestah, po katerih se peljem, točno vem, kje so če so postavljeni radarja, in da vedno tam, kjer pač spustiš nogo z gasa, pa nikogar ne ogrožaš, samo ker nisem pri znaku peljal 60, me pa kaznujejo.
Za varnost niso policjai nič naredili, razen to da so se Ljudje prestavili na AutoCesto, in seveda je posledično padlo število nesreč, ne pa zaradi unčinkovite policije....
Točno tako.
Gregor P ::
Sam se tudi ne spomnim, da bi še kdaj v življenju videl kakšno policijsko kontrolo na kakšnem nevarnem odseku; če vzamem samo primer Ljubljane:
Policisti so običajno na avtobusni postaji na Tivolski cesti, t.j. ravnina poleg Tivolskega parka v smeri proti Tržaški cesti (zemljevid); tukaj je omejitev 60 km/h, ampak jih veliko pospeši do 70 km/h, še posebej tisti, ki so se iz Celovške vključili na to cesto, da so na "varnem" pred avtomobili, ki se bodo priključili iz Gosposvetske ipd. ... na tej cesti tudi ni prehoda za pešce, je namreč podhod ... skratka idealno mesto za varno kasiranje denarja
Imamo pa npr. nek drug odsek ceste na Celovški, kjer se je zgodilo že ogromno nesreč, nekega jutra, ko sem bil tudi sam na tej cesti in sem na srečo že prej zavil drugam, pa je nedaleč proč umrlo nekaj mladih športnikov ... gre za zelo nevarno križišče med Celovško, Tržno in Gasilsko ulico (predvsem pri zavijanju na desno iz Celovške - smer Šiška - na Tržno ulico), poleg obrtne zbornice (zemljevid), kjer je prekoračitev omejitve hitrosti 60 km/h že skorajda samomorilsko dejanje, ker ko se ti voziš proti centru zaradi blažjega ovinka in stavb preprosto ne vidiš križišča dokler ni prepozno, enako pa vozniki na drugi strani ne vidijo, kdo bo prišel iza ovinka na križišče ... tam recimo policajev ni, večina ljudi pa vozi preko omejitev in vsak dan dobesedno tvega svoje življenje tam
Tako da se strinjam, da policistov na zares nevarnih odsekih ni, ne vem zakaj; morda ker bi s tem tudi tvegali lastna življenja
Policisti so običajno na avtobusni postaji na Tivolski cesti, t.j. ravnina poleg Tivolskega parka v smeri proti Tržaški cesti (zemljevid); tukaj je omejitev 60 km/h, ampak jih veliko pospeši do 70 km/h, še posebej tisti, ki so se iz Celovške vključili na to cesto, da so na "varnem" pred avtomobili, ki se bodo priključili iz Gosposvetske ipd. ... na tej cesti tudi ni prehoda za pešce, je namreč podhod ... skratka idealno mesto za varno kasiranje denarja
Imamo pa npr. nek drug odsek ceste na Celovški, kjer se je zgodilo že ogromno nesreč, nekega jutra, ko sem bil tudi sam na tej cesti in sem na srečo že prej zavil drugam, pa je nedaleč proč umrlo nekaj mladih športnikov ... gre za zelo nevarno križišče med Celovško, Tržno in Gasilsko ulico (predvsem pri zavijanju na desno iz Celovške - smer Šiška - na Tržno ulico), poleg obrtne zbornice (zemljevid), kjer je prekoračitev omejitve hitrosti 60 km/h že skorajda samomorilsko dejanje, ker ko se ti voziš proti centru zaradi blažjega ovinka in stavb preprosto ne vidiš križišča dokler ni prepozno, enako pa vozniki na drugi strani ne vidijo, kdo bo prišel iza ovinka na križišče ... tam recimo policajev ni, večina ljudi pa vozi preko omejitev in vsak dan dobesedno tvega svoje življenje tam
Tako da se strinjam, da policistov na zares nevarnih odsekih ni, ne vem zakaj; morda ker bi s tem tudi tvegali lastna življenja
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
BlueRunner ::
Hmm... nevarni odseki so praviloma takšni, ki niso pregledni. Sočasno to pomeni, da na njih tudi uporaba radarja verjetno ni možna, vsaj ne glede na tehnične omejitve za pravilno uporabo in veljaven rezultat.
Bo potrebno v zakon verjetno dopisati še kaj na to temo in ne vso krivdo avtomatično prevaliti na prometno policijo.
Čeprav v Ljubljani bi, vsaj kar se tiče kuture vožnje, čudeže delale kamere na semaforjih, ki bi slikale tiste, ki zapeljejo v rdečo.
Bo potrebno v zakon verjetno dopisati še kaj na to temo in ne vso krivdo avtomatično prevaliti na prometno policijo.
Čeprav v Ljubljani bi, vsaj kar se tiče kuture vožnje, čudeže delale kamere na semaforjih, ki bi slikale tiste, ki zapeljejo v rdečo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlueRunner ()
Gregor P ::
Torej bomo potem raje ostali kar pri navadnem polnjenju proračuna ker pač "tehnično" ni mogoče kontrolirati zares nevarnih odsekov cest, torej tam kjer se nesreče zares dogajajo
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
jype ::
Za začetek lahko mnogi nehate rint v rit tistim, ki pred takim nepreglednim zavojem upočasnijo.
Gregor P ::
Takrat, ko so ugasnila tista mlada življenja, sta bila samo dva avtomobila na cesti.
Ko nekdo enkrat že prevozi rdečo, je običajno že prepozno; enkrat se mi je na križišču na Celovški nad obvoznico že zgodilo, da sem sam rahlo zamudil pri speljevanju na zeleni za nekaj sekund nakar je iz leve na polno rdečo pridrvelo vozilo z neverjetno hitrostjo mimo mene ... tako da mi "fotosješn" ne bi kaj dosti pomagal, če bi speljal normalno.
Ko nekdo enkrat že prevozi rdečo, je običajno že prepozno; enkrat se mi je na križišču na Celovški nad obvoznico že zgodilo, da sem sam rahlo zamudil pri speljevanju na zeleni za nekaj sekund nakar je iz leve na polno rdečo pridrvelo vozilo z neverjetno hitrostjo mimo mene ... tako da mi "fotosješn" ne bi kaj dosti pomagal, če bi speljal normalno.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
mikic007 ::
Vsi, ki se toliko pritozujete nad policaji, mogoce veste, kako malo patrulj je namenjenih velikim gosto poslejenim obmocjem? Sem bil veckrat presenecen, ko sem izvedel kaksne podrobnosti, skoda da policija ne da teh podatkov ven in pritisne na ministrstvo in dz, da povecajo stevilo. Ker jih je preprosto premalo. Nad radarji se tudi vsak pritozuje, hkrati ste vsi znalci, kje so nevarni odseki, samo policaji ne, zelite jih na nepreglednih ovinkih in ozkih cestah, kasneje pa se pritozujete, kako nevarno so bili postavljeni. Tone in tone tega sranja o policajih, vecina bedastih kritik, ki dajejo potuho krsilcem, ces, nihce ne dela reda, zakaj bi se potem drzal omejitev.
Vozil sem dneve in dneve celo Slovenijo in v resnici patrulj na cesti ni tako malo, ce se vozis po glavnih cestah, tezava je, da imas v tvojem kraju 2 patrulji, ki morata opraviti vse delo, ti pa se ne vozis po vseh cestah (moje delo vecino casa je bila voznja po VSEH cestah na dolocenem obmocju v enem dnevu, tako da sem imel prakticno pregled nad policaji).
V glavnem je varnost stvar odgovornosti. V Nemciji so kazni za prekrske mogoce res majhne, je pa kazenska odgovornost pri povzrocitvi tezje nesrece vecja in 100% bos nosil tezke posledice. Tega pri nas ni, zal.
Jaz sem pri svoji odgovornosti zacel in zadnjih 7 let vozim povsod po omejitvah, vcasih se zgodi, da kaj spregledam, ampak zaradi umirjene in skoncentrirane voznje se nic ne zgodi. In opazam, da je vedno vec ljudi takih, res gre na bolje, kar se kaze tudi v upadu smrtnih zrtev (se spomnim cifer blizu 400 na leto). Ampak najhujsi krsitelji ostajajo, te pa je treba odstranit s ceste.
Vozil sem dneve in dneve celo Slovenijo in v resnici patrulj na cesti ni tako malo, ce se vozis po glavnih cestah, tezava je, da imas v tvojem kraju 2 patrulji, ki morata opraviti vse delo, ti pa se ne vozis po vseh cestah (moje delo vecino casa je bila voznja po VSEH cestah na dolocenem obmocju v enem dnevu, tako da sem imel prakticno pregled nad policaji).
V glavnem je varnost stvar odgovornosti. V Nemciji so kazni za prekrske mogoce res majhne, je pa kazenska odgovornost pri povzrocitvi tezje nesrece vecja in 100% bos nosil tezke posledice. Tega pri nas ni, zal.
Jaz sem pri svoji odgovornosti zacel in zadnjih 7 let vozim povsod po omejitvah, vcasih se zgodi, da kaj spregledam, ampak zaradi umirjene in skoncentrirane voznje se nic ne zgodi. In opazam, da je vedno vec ljudi takih, res gre na bolje, kar se kaze tudi v upadu smrtnih zrtev (se spomnim cifer blizu 400 na leto). Ampak najhujsi krsitelji ostajajo, te pa je treba odstranit s ceste.
Gregor P ::
Ne vem, za naše mislim, da ne opravljajo dobro svojega dela; avstrijske sem npr. že videl, kako postavijo kontrolo (skorajda tik) pred nevarnimi odseki, torej ustavijo kršitelje še preden bi lahko prišlo do nesreče na nevarnem odseku.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
bili_39a ::
Gregor P:"Ko nekdo enkrat že prevozi rdečo, je običajno že prepozno; enkrat se mi je na križišču na Celovški nad obvoznico že zgodilo, da sem sam rahlo zamudil pri speljevanju na zeleni za nekaj sekund nakar je iz leve na polno rdečo pridrvelo vozilo z neverjetno hitrostjo mimo mene ... tako da mi "fotosješn" ne bi kaj dosti pomagal, če bi speljal normalno. "
Če bi vedeli, da jih slikajo (in da bo kazen ostra in zanesljiva) takih ne bi bilo.
Če bi vedeli, da jih slikajo (in da bo kazen ostra in zanesljiva) takih ne bi bilo.
Gregor P ::
Kazni so že sedaj ostre, domnevam da so tudi zanesljive, ne vidim nekih učinkov. Še največ je k varnosti doprinesla vinjeta.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
jype ::
Gregor P> domnevam da so tudi zanesljive
Gregor P> za naše mislim, da ne opravljajo dobro svojega dela
Kaj zdej?
Premalo jih je, ja, to je pa tudi vse. V zadnjih tednih jih je bilo ogromno na cestah po Ljubljani, pa se je kultura nenadoma precej spremenila. Kot kolesar sem to seveda takoj opazil, ker nenadoma niso več zavijali desno, kot da imajo prednost, temveč so mnogi preverili, da imajo prosto pot.
Tudi v BTC sem videl štiri ženske policistke, ki so lepo po tekočem traku oglobile vse (in nekatere večkrat zapored!), ki niso ustrezno uporabili smerne utripalke pri zapuščanju krožišč. Končno!
Gregor P> za naše mislim, da ne opravljajo dobro svojega dela
Kaj zdej?
Premalo jih je, ja, to je pa tudi vse. V zadnjih tednih jih je bilo ogromno na cestah po Ljubljani, pa se je kultura nenadoma precej spremenila. Kot kolesar sem to seveda takoj opazil, ker nenadoma niso več zavijali desno, kot da imajo prednost, temveč so mnogi preverili, da imajo prosto pot.
Tudi v BTC sem videl štiri ženske policistke, ki so lepo po tekočem traku oglobile vse (in nekatere večkrat zapored!), ki niso ustrezno uporabili smerne utripalke pri zapuščanju krožišč. Končno!
Gregor P ::
Gregor P> domnevam da so tudi zanesljive
Gregor P> za naše mislim, da ne opravljajo dobro svojega dela
Kaj zdej?
Sem mislil da se razume; da ko jo policist napiše (to ostro kazen), jo moraš tudi plačati (zanesljive v tem smislu); očitno sem malo površno odgovoril.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
pirlo ::
Potencialni morilci upravičujejo svoja sprevržena dejanja. Le kam bomo še prišli?
Sicer ne vem na koga se to nanaša, ampak v Slovenije držat se omejitev je velikokrat nesmisel. Ko bo začela postavljat omejitve stroka in ne policaji takrat lahko začnejo nakladat v smislu vozite po predpisih. To še ne pomeni da opravičujem vožnjo 100 skozi naselje. Največji debilizem so cestninske postaje, kjer je omejitev 40!?, je pa tudi veliko "naselij" kjer ni ničesar razen table in omejitve 50. Tu so potem najmočnejši naši policaji, ki skrbijo za "varnost".
Zanesljiva kazen je tista, ki te doleti zelo pogosto, če ne kar vedno, ko storiš neumnost.
Zanesljiva je tista, ki te izuči, da tega kar si storil narobe več ne boš ponovil.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: pirlo ()
jype ::
pirlo> Zanesljiva je tista, ki te izuči, da tega kar si storil narobe več ne boš ponovil.
Ne, tista je vzgojna.
pirlo> ampak v Slovenije držat se omejitev je velikokrat nesmisel.
Je m'en fous!
Drži se omejitev, ali pa spokaj s ceste.
Ne, tista je vzgojna.
pirlo> ampak v Slovenije držat se omejitev je velikokrat nesmisel.
Je m'en fous!
Drži se omejitev, ali pa spokaj s ceste.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
pirlo ::
pirlo> Zanesljiva je tista, ki te izuči, da tega kar si storil narobe več ne boš ponovil.
Ne, tista je vzgojna.
V čem je pol poanta kazni, če ni vzgojna?
pirlo> ampak v Slovenije držat se omejitev je velikokrat nesmisel.
Je m'en fous!
Drži se omejitev, ali pa spokaj s ceste.
Vozi tak kot se vozi ali pa idi na avtobus.
kmetek ::
Gregor P> domnevam da so tudi zanesljive
Gregor P> za naše mislim, da ne opravljajo dobro svojega dela
Kaj zdej?
Premalo jih je, ja, to je pa tudi vse. V zadnjih tednih jih je bilo ogromno na cestah po Ljubljani, pa se je kultura nenadoma precej spremenila. Kot kolesar sem to seveda takoj opazil, ker nenadoma niso več zavijali desno, kot da imajo prednost, temveč so mnogi preverili, da imajo prosto pot.
Tudi v BTC sem videl štiri ženske policistke, ki so lepo po tekočem traku oglobile vse (in nekatere večkrat zapored!), ki niso ustrezno uporabili smerne utripalke pri zapuščanju krožišč. Končno!
Tega 90% ne dela, in pa rdeča v križiščih, to dvoje je hit zadnje čase.
jype ::
pirlo> Vozi tak kot se vozi ali pa idi na avtobus.
Vozi se po predpisih (in počasneje kot je hitrostna omejitev, ker hitreje je prepovedano).
Če ne misliš tako vozit, potem ne smeš.
Vozi se po predpisih (in počasneje kot je hitrostna omejitev, ker hitreje je prepovedano).
Če ne misliš tako vozit, potem ne smeš.
M-XXXX ::
Če ne misliš tako vozit, potem ne smeš.
Če se nisi tako hitro sposoben vozit kot nek povprečen normalen voznik seveda v okviru pravil nisi za na cesto (sploh ne vem kako si dobil izpit...)
jype ::
M-XXXX> Če se nisi tako hitro sposoben vozit kot nek povprečen normalen voznik seveda v okviru pravil nisi za na cesto (sploh ne vem kako si dobil izpit...)
Seveda v okviru pravil pomeni _počasneje_ od omejitve, nikakor pa hitreje.
Seveda v okviru pravil pomeni _počasneje_ od omejitve, nikakor pa hitreje.
Gregor P ::
V okviru pravil pomeni s tvojo vožnjo ne ogrožati druge v prometu.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
WarpedGone ::
In to je ta aspekt, ali je moja nuja, moja zelja, lahko nad zivljenjem drugega? Se resilci imajo izjemno stroga pravila, usposobljen kader in voznike s hladno glavo, kaksno pravico imam potem jaz ogrozat druge? V glavnem, pocaseneje je vedno bolje (lahko si pogledate tudi teste crashev, so ze desetletja dober prikaz, zakaj varnostna razdalja in voznja po omejitvah).
Prvi medklic: a se umikaš, ko se za tabo nabere kolona (trije avtomobili ali več)? Kolikokrat si to storil v zadnjem tednu?
Če se ne, to pomeni da je tvoja želja nad življenjem drugega in kršiš predpise.
Drugi medklic: tale "aktualni morilec" je prehiteval tovornjak. Je bil edini za njim ali je bil le prvi v koloni za tem tovornjakom? Mimo koliko avtobusnih se je ta tovornjak na čelu kolone lepo peljal mimo brez da bi sprostil zastoj, ki ga je povzročal?
Tretji medklic: na cestninskih postajah takoj pohodiš gas al do konca omejitve voziš 40? Tko, da smo mal deževal še na tvoje pravičništvo ™. Najbol nevaren je tisti, ki je iz kakršnegakoli razloga prepričan, da dela vse prav in ne dela napak.
P.S. Izipit imam 5 let, prevozil sem ene 200.000km, vsak dan sem na cesti. Do sedaj bi me skorajda ubila:
1. Rešilec:
Bil sem sopotnik v taksiju, ki je imel zeleno luč in prazno križišče, z leve pridivja v križišče rešilec z vsaj 80kmh. Ja, je imel sireno, katero sva z šoferjem oba slišala šele, ko je bilo že vsega konec. Jaz bi verjetno trk vseeno preživel, ker sm sedel na desni strani, šofer bi bil pa zelo verjetno pokojni. Situacijo je rešil živalski refleks taksista - ful gas in zavijanje v desno, da je rešilec dobil dovolj placa da je zgrešil rit avtomobila.
2. Policaj:
Sredi mesta je šel prehitevat kombi meni na proti. Ja, imel je vklopljene lampe, ampak zaradi konfiguracije ceste sm js vidu kombi, njega pa ne kako mi divja naproti. Zagledal sm ga kakih 20m pred sabo na mojemu pasu. Kljub mojim 50 (in njegovim ???) so odločali centimetri. Sledila je optika podvozja, ker sm s kolesi butnil ob robnik.
Tolk o tem, kolk ti "uradniki" vozijo pod "izjemno strogimi pravili". Ja, so na nujnih poteh a vseeno pogosto močno predaleč v svoji agresivnosti.
Zbogom in hvala za vse ribe
jype ::
Gregor P> V okviru pravil pomeni s tvojo vožnjo ne ogrožati druge v prometu.
Tudi to, ja, ampak nikoli zunaj omejitev. Če voziš počasi, ne ogrožaš nikogar (in to da se določeni ljudje ne znajo brzdat pomeni izključno samo to, da niso sposobni za vožnjo, ne pa da je počasna vožnja kakorkoli nevarna).
Tudi to, ja, ampak nikoli zunaj omejitev. Če voziš počasi, ne ogrožaš nikogar (in to da se določeni ljudje ne znajo brzdat pomeni izključno samo to, da niso sposobni za vožnjo, ne pa da je počasna vožnja kakorkoli nevarna).
krneki0001 ::
Ravno zaradi tega, ker se ljudje ne znajo brzdat, je problematična počasna vožnja. Potem pa tisti, ki se ne znajo obrzdat, skačejo ven izza kamiona ravno, ko jim kdo nasproti pride, kot včeraj. Time preasure je očitno prevelik za mnogo ljudi in zato so tudi neobrzdani in prehitro delajo korake, ki jih nebi smeli.
jype ::
nebivedu> Ravno zaradi tega, ker se ljudje ne znajo brzdat, je problematična počasna vožnja.
Ne, ni!
Ker če gremo po tej poti, je zaradi nesposobnosti brzdanja ljudi problematično tudi to, da imaš sredi riti luknjo. Niso oni krivi, da jo maš tam, ko jo zlorabijo za osebno zadovoljstvo.
Ne, ni!
Ker če gremo po tej poti, je zaradi nesposobnosti brzdanja ljudi problematično tudi to, da imaš sredi riti luknjo. Niso oni krivi, da jo maš tam, ko jo zlorabijo za osebno zadovoljstvo.
mikic007 ::
@WarpedOne
53. kolona vozil so tri ali več vozil, ki vozijo eno za drugim po istem prometnem pasu na takšni medsebojni razdalji vozila, da sta hitrost vožnje in ravnanje voznikov v medsebojni odvisnosti;
Se mi zgodi le malokrat, za razliko od marsikaterega tukaj, pa sem se ze kar velikrat. Ni mi tezko "priznati", da nekdo vozi hitreje :-). Hkrati se ne rabim umikati, ker vecinoma vozim po omejitvi in ne pod njo. Nikakor zakon ne doloca, da se moras umikati koloni za teboj, ce vozis npr. 90, kjer je tudi toliksna omejitev. V praksi te pri 90 seveda vsi prehitevajo. Se najveckrat imam kolono vozil za seboj v naselju, kjer pa spet vozim po predpisu in se mi ni potrebno umikati. Nekdo bo rekel, da ogrozam druge, ampak vsak normalen clovek bo vedel, da je to absurd. Hkrati zmanjsanje v ovinku, tudi ko ni znaka za nizjo omejitev ne pomeni, da se moras v trenutku umakniti, 30. clen jasno doloca, kdaj se moras.
Na AC zmanjsam na 40, res pa potem zaradi varnosti in pricnem pospesevati. Seveda pa to pri avtu, ki ga vozim, pomeni da bom pri znaku 40 imel kaksnih 60. Upam, da dojames, koliko je to manj od drugih, seveda pa se posipam s pepelom zaradi ogrozanja drugih ...
Tisti "aktualni" morilec ni prehiteval tovrnjaka, temvec kombinirano vozilo. Na cesti so bili 3, omejitev 90, ceprav na dolocenih odsekih tega ne doupsca, ker vijuga. Tej nesreci ni botrovalo nic druga, kot alkohol, nevarna in prehitra voznja objestnega voznika. Sem 100% preprican, da je kombinirano vozilo peljalo vsaj po omejitvi, ce ne vec, ker je navadno tako.
53. kolona vozil so tri ali več vozil, ki vozijo eno za drugim po istem prometnem pasu na takšni medsebojni razdalji vozila, da sta hitrost vožnje in ravnanje voznikov v medsebojni odvisnosti;
Se mi zgodi le malokrat, za razliko od marsikaterega tukaj, pa sem se ze kar velikrat. Ni mi tezko "priznati", da nekdo vozi hitreje :-). Hkrati se ne rabim umikati, ker vecinoma vozim po omejitvi in ne pod njo. Nikakor zakon ne doloca, da se moras umikati koloni za teboj, ce vozis npr. 90, kjer je tudi toliksna omejitev. V praksi te pri 90 seveda vsi prehitevajo. Se najveckrat imam kolono vozil za seboj v naselju, kjer pa spet vozim po predpisu in se mi ni potrebno umikati. Nekdo bo rekel, da ogrozam druge, ampak vsak normalen clovek bo vedel, da je to absurd. Hkrati zmanjsanje v ovinku, tudi ko ni znaka za nizjo omejitev ne pomeni, da se moras v trenutku umakniti, 30. clen jasno doloca, kdaj se moras.
Na AC zmanjsam na 40, res pa potem zaradi varnosti in pricnem pospesevati. Seveda pa to pri avtu, ki ga vozim, pomeni da bom pri znaku 40 imel kaksnih 60. Upam, da dojames, koliko je to manj od drugih, seveda pa se posipam s pepelom zaradi ogrozanja drugih ...
Tisti "aktualni" morilec ni prehiteval tovrnjaka, temvec kombinirano vozilo. Na cesti so bili 3, omejitev 90, ceprav na dolocenih odsekih tega ne doupsca, ker vijuga. Tej nesreci ni botrovalo nic druga, kot alkohol, nevarna in prehitra voznja objestnega voznika. Sem 100% preprican, da je kombinirano vozilo peljalo vsaj po omejitvi, ce ne vec, ker je navadno tako.
bili_39a ::
krneki0001 je izjavil:
Ravno zaradi tega, ker se ljudje ne znajo brzdat, je problematična počasna vožnja. Potem pa tisti, ki se ne znajo obrzdat, skačejo ven izza kamiona ravno, ko jim kdo nasproti pride, kot včeraj. Time preasure je očitno prevelik za mnogo ljudi in zato so tudi neobrzdani in prehitro delajo korake, ki jih nebi smeli.
Ta odstavek je tako spisan, da pravzaprav ne vem ali opravičuješ voznika, ki je zakrivil smrt treh mladih, ali kaj?
pirlo ::
krneki0001 je izjavil:
Ravno zaradi tega, ker se ljudje ne znajo brzdat, je problematična počasna vožnja. Potem pa tisti, ki se ne znajo obrzdat, skačejo ven izza kamiona ravno, ko jim kdo nasproti pride, kot včeraj. Time preasure je očitno prevelik za mnogo ljudi in zato so tudi neobrzdani in prehitro delajo korake, ki jih nebi smeli.
Ta odstavek je tako spisan, da pravzaprav ne vem ali opravičuješ voznika, ki je zakrivil smrt treh mladih, ali kaj?
Verjetno ne. Jaz razumem tako, da takim idijotom ne pomaga nič, ker imajo preveč denarja, normalnim ljudem pa počasni vozniki parajo živce in jih silijo v napako.
jype ::
pirlo> normalnim ljudem pa počasni vozniki parajo živce
Že mogoče.
pirlo> in jih silijo v napako.
Nikakor ne.
V napako se silijo (če se jim zdi hitra vožnja pomembnejša od upoštevanja prometnih predpisov) izključno sami.
Že mogoče.
pirlo> in jih silijo v napako.
Nikakor ne.
V napako se silijo (če se jim zdi hitra vožnja pomembnejša od upoštevanja prometnih predpisov) izključno sami.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
bili_39a ::
krneki0001 je izjavil:
Ravno zaradi tega, ker se ljudje ne znajo brzdat, je problematična počasna vožnja. Potem pa tisti, ki se ne znajo obrzdat, skačejo ven izza kamiona ravno, ko jim kdo nasproti pride, kot včeraj. Time preasure je očitno prevelik za mnogo ljudi in zato so tudi neobrzdani in prehitro delajo korake, ki jih nebi smeli.
Ta odstavek je tako spisan, da pravzaprav ne vem ali opravičuješ voznika, ki je zakrivil smrt treh mladih, ali kaj?
Verjetno ne. Jaz razumem tako, da takim idijotom ne pomaga nič, ker imajo preveč denarja, normalnim ljudem pa počasni vozniki parajo živce in jih silijo v napako.
Bi raje videl, da odgovori avtor.
Ker v prvem stavku jasno piše, da je problematična počasna vožnja. F**k no! Je pa včasih treba jasno povedat, da butci so butci pa če vozijo hitro ali počasi!
solatko ::
jype - Enkrat za zmeraj - počasna vožnja je nevarna za vse, ki se taki koloni bližajo in prej ti bo to jasno, prej boš nehal vrteti pokvarjeno ploščo o nenevarni počasni vožnji. Ti je ne povzročaš, ker se umikaš, torej ne delaš kolon, v kateri bi lahko nekdo (nismo vsi enaki) znorel in začel prehitevat.
Počasna kolona je ubila že veliko, nič hudega slutečih nasproti vozečih bivših prometnih udeležencev.
Enkrat za vselej, počasno vlačenje kolone, je nevarnejše od precej hitrejše vožnje nad omejitvami, dokazano z minimalnim številom nesreč, pri katerih je prišlo do trčenja, ko je nek voznik vozil nad omejitvijo. Večina nesreč se zgodi med prehitevanjem, prehitevanje pa se večinoma dogaja, ker prvi v koloni ne vozi na zgornji meji omejitve, ne gleda ogledala in se ne umakne pravi čas.
Kadar sta na cesti samo dva, eden vozi hitro, drugi počasi, sta oba varna voznika in ne ogrožata nikogar, razen sebe.
Vse prometno razvite države, imajo kazni za oviranje prometa in kratko varnostno razdaljo, precej višje od tistih za prekoračitev hitrosti, tudi statistično, je v teh državah prevelika hitrost med najredkejšimi povzročitelji prometnih nesreč.
Če bi bilo po tvoje, bi v teh državah ravno tako tulili HITROST UBIJA, oni pa tulijo kratka varnostna razdalja ubija, prehitevanje počasnih kolon ubija, slabo obvladanje vozila ubija, nevzdrževane ceste ubijajo - zato pač delajo na tem, da je tega čim manj.
Počasna kolona je ubila že veliko, nič hudega slutečih nasproti vozečih bivših prometnih udeležencev.
Enkrat za vselej, počasno vlačenje kolone, je nevarnejše od precej hitrejše vožnje nad omejitvami, dokazano z minimalnim številom nesreč, pri katerih je prišlo do trčenja, ko je nek voznik vozil nad omejitvijo. Večina nesreč se zgodi med prehitevanjem, prehitevanje pa se večinoma dogaja, ker prvi v koloni ne vozi na zgornji meji omejitve, ne gleda ogledala in se ne umakne pravi čas.
Kadar sta na cesti samo dva, eden vozi hitro, drugi počasi, sta oba varna voznika in ne ogrožata nikogar, razen sebe.
Vse prometno razvite države, imajo kazni za oviranje prometa in kratko varnostno razdaljo, precej višje od tistih za prekoračitev hitrosti, tudi statistično, je v teh državah prevelika hitrost med najredkejšimi povzročitelji prometnih nesreč.
Če bi bilo po tvoje, bi v teh državah ravno tako tulili HITROST UBIJA, oni pa tulijo kratka varnostna razdalja ubija, prehitevanje počasnih kolon ubija, slabo obvladanje vozila ubija, nevzdrževane ceste ubijajo - zato pač delajo na tem, da je tega čim manj.
Delo krepa človeka
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()
poweroff ::
Ne razumem zakaj nekateri rabijo policaje (ki naj opravljajo svoje delo in merijo z radarjem tam, kjer je največ nesreč, ali kako že?)? A ste to neodrasli otročaji, ki rabijo ateka pa mamico, da bo na njih pazila?
A odrasel odgovoren človek RES RABI policaja, da bo pazil na njega?
A odrasel odgovoren človek RES RABI policaja, da bo pazil na njega?
sudo poweroff
Keyser Soze ::
Nikakor ne.
V napako se silijo (če se jim zdi hitra vožnja pomembnejša od upoštevanja prometnih predpisov) izključno sami.
Vsaka deviacija je nezaželjena. Sploh v prometu. Dokler tega ne dojameš, si verjetno še večji prick kot tisti, ki konkretno ne znajo upoštevat omejitev. Ker misliš, da vse delaš prav.
P.S.: Pa probaj vsaj tolk bulshita nametat na ta forum, da ti bo vsaj kdo verjel.
A odrasel odgovoren človek RES RABI policaja, da bo pazil na njega?
Zaenkrat jih še plačujemo za to. Torej lahko probajo ustvarit varno okolje tako ali drugače, z uporabo enga common sensa.
Ne rabim pa rigoroznih policajev, ki ne znajo ločit dejansko nevarnih situacij od banalnih kršitev, nedeljskih voznikov in divjakov. Brez teh nam, ki znamo normalno funkcionirat v živi družbi, bo samo bolje.
OM, F, G!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Keyser Soze ()
jype ::
Keyser Soze> Vsaka deviacija je nezaželjena.
Počasna vožnja ni nobena deviacija. Je normalen in zelo pogost pojav. Zaradi mene lahko sedeminpetdesetkrat zapišete, da je treba po avtocesti voziti z vsaj 130 kilometri na uro, pa to še vedno ne bo res in še vedno bo povprečna hitrost na naših avtocestah okoli sto kilometrov na uro (in povprečen avtomobil - torej clio, ki vozi s tako hitrostjo, bo vztrajal na voznem pasu in ne bo prehiteval niti tovornjakov, razen v občasnih primerih ko je prehitevalni pas popolnoma prazen do koder seže pogled).
solatko> Vse prometno razvite države, imajo kazni za oviranje prometa in kratko varnostno razdaljo
Tako je. Tudi pri nas! Ampak oviranje prometa ni enako kot počasna vožnja in prekratka varnostna razdalja ni odgovornost tistega, ki vozi spredaj, temveč tistega, ki vozi zadaj.
solatko> torej ne delaš kolon, v kateri bi lahko nekdo (nismo vsi enaki) znorel in začel prehitevat.
Ja, ker se mi to zdi ravno tako objestno, kot vožnja s hitrostjo, višjo od dovoljene, ali pa nevarno prehitevanje, ali pa karkoli tretjega. Zato ne delam kolon.
Vozim pa kljub temu počasi (vsaj po besedah nekaterih drugih tule, ki vedno vozijo hitreje od predpisane omejitve).
Počasna vožnja ni nobena deviacija. Je normalen in zelo pogost pojav. Zaradi mene lahko sedeminpetdesetkrat zapišete, da je treba po avtocesti voziti z vsaj 130 kilometri na uro, pa to še vedno ne bo res in še vedno bo povprečna hitrost na naših avtocestah okoli sto kilometrov na uro (in povprečen avtomobil - torej clio, ki vozi s tako hitrostjo, bo vztrajal na voznem pasu in ne bo prehiteval niti tovornjakov, razen v občasnih primerih ko je prehitevalni pas popolnoma prazen do koder seže pogled).
solatko> Vse prometno razvite države, imajo kazni za oviranje prometa in kratko varnostno razdaljo
Tako je. Tudi pri nas! Ampak oviranje prometa ni enako kot počasna vožnja in prekratka varnostna razdalja ni odgovornost tistega, ki vozi spredaj, temveč tistega, ki vozi zadaj.
solatko> torej ne delaš kolon, v kateri bi lahko nekdo (nismo vsi enaki) znorel in začel prehitevat.
Ja, ker se mi to zdi ravno tako objestno, kot vožnja s hitrostjo, višjo od dovoljene, ali pa nevarno prehitevanje, ali pa karkoli tretjega. Zato ne delam kolon.
Vozim pa kljub temu počasi (vsaj po besedah nekaterih drugih tule, ki vedno vozijo hitreje od predpisane omejitve).
BigWhale ::
bigwhale kaj bi ti rad? Vsi vemo da se policija _vedno_ postavi na mesto kjer se brez problema postavi radar in meri, tam kjer je dejansko nevaren odsek pa jih nikoli ni.
najrajši se radar postavi nekje v bližini table za konec naselja, tam kjer ponavadi ni več hiš, le še cesta ki pač vodi ven iz naselja, ali pa se parkirajo na kakšno ravnino kjer vedo da bodo dobili ljudi ki vozijo 60 namesto 50. Na odsekih kjer ljudje vozijo 140 namesto 90 pa jih nisem videl še nikoli.
Caki, kako to VSI vemo? Jaz tega ne vem. Poleg tega, ce to 'vsi vedo', je to verjetno nekdo izmeril na nek nacin. Stel policaje po sloveniji in imamo tocne podatke kje so policaji in kje jih ni. Al kako? Prosil bi za kak link do tega podatka.
Ker 'vsi' marsikaj 'vedo'. V eni drugi temi imamo mizo, ki napoveduje prihodnost, ali pa zunajzemljeska inteligentna bitja, ki obiskujejo zemljo.
A res ne razumes kaj bi rad od tebe?
roCkY ::
Dokler folk ne bo sprejel, da nekdo pač vozi pod omejitvijo iz tega ali onega razloga ne bo nič drugače. Pričakovat, da se bo vozilo na gornji omejitvi je utopija. A to se očitno splošno sprejeti ne da. Časi prihoda pri za SLO malo dalših razdaljah pa morda odstopajo za kakih 10 minut. Prehitet kolono in nato v gostilno je zagotovo zelo nujno.
Policija in kazni tega ne bodo spremenile dokler bo večina smatrala omejitve le kot represijo in ne kot splošno priznan red zaradi varnosti sebe.
Je pa zanimivo kako se folk obnaša. Peljem z manjšim avtom nekaj pod omejitvijo ker je cesta sicer ravna in pregledna a totalno zrukana. Prehiteva skorajda vsak. Peljem z večjim avtom. Me praktično nikoli nihče ne prehiti. Peljem s kombijem. Vsi mimo. Peljem z ATV nekoliko ob robu vozišča - folk gleda kaj bi. Sam tudi več časa z očmi v ogledalih kot v luknjah na cesti. Večinoma pa ne prehitevajo. Hitrosti dokaj enake kakih 70 pri 90 omejitve.
Policija in kazni tega ne bodo spremenile dokler bo večina smatrala omejitve le kot represijo in ne kot splošno priznan red zaradi varnosti sebe.
Je pa zanimivo kako se folk obnaša. Peljem z manjšim avtom nekaj pod omejitvijo ker je cesta sicer ravna in pregledna a totalno zrukana. Prehiteva skorajda vsak. Peljem z večjim avtom. Me praktično nikoli nihče ne prehiti. Peljem s kombijem. Vsi mimo. Peljem z ATV nekoliko ob robu vozišča - folk gleda kaj bi. Sam tudi več časa z očmi v ogledalih kot v luknjah na cesti. Večinoma pa ne prehitevajo. Hitrosti dokaj enake kakih 70 pri 90 omejitve.
BigWhale ::
jype - Enkrat za zmeraj - počasna vožnja je nevarna za vse, ki se taki koloni bližajo in prej ti bo to jasno, prej boš nehal vrteti pokvarjeno ploščo o nenevarni počasni vožnji.
Nevarni
so
tisti,
ki
pocasneza
nepravilno
prehitevajo.
A res ne razumes tega? Dejansko pri svojih 2mio kilometrih ne zmores dojeti, da je pocasnez kriv samo in izkljucno pocasne voznje. Moral bi se umakniti, seveda. Ampak, ce se ne umakne, to ne daje _NIKOMUR_ _NIKAKRSNJE_ pravice, da ga prehiti za vsako ceno in pri tem ogroza ostale udelezence.
_MORAS_ peljati za njim. In tudi kakrsnakoli moralna odgovornost za morebitno prometno nesreco je izkljucno na strani tistega, ki je sel neprevidno in nepravilno prehitevati.
Komurkoli bo 'pocil zivec' in bo zaradi taksne pocasne voznje, vozila pred seboj, naredil neumnost je povsem sam kriv. Ce ni dovolj strpen, potem enostavno ni za na cesto.
Logika, da je za nesreco kriv tisti, ki je vozil pocasi, je sfaljena. V resnici so krivi starsi od tistega pocasneza, ker so pocasneza sploh spravili na svet! V bistvu so krivi starsi starsev, a ne?
Keyser Soze ::
Za vsako ceno? Ni treba da prehitevaš za vsako ceno. Lahko se zgodi čisti banalen sklop nakljucij, ki se lahko zaključi tragično. Pa je bila situacija v trenutku odločitve za prehitevanje popolnoma pregledna.
Sicer pa. Ne razumem, kaj imaš za upravljat vozilo, težko tono ali več, če ga nisi sposoben peljat tako večina ostalih oz. kot ti diktira hitrost sam tok ostalih vozil. Takim je za vzet izpit.
In to je deviacija. Predstavljaš nevarnost, kot jo predstavlja tisti, ki vozi hitreje od večine.
Lej, če ste vi tolk tumpasti, da tega ne pokočite, ni tule treba drugim nekaj dokrajčevat.
Sicer pa. Ne razumem, kaj imaš za upravljat vozilo, težko tono ali več, če ga nisi sposoben peljat tako večina ostalih oz. kot ti diktira hitrost sam tok ostalih vozil. Takim je za vzet izpit.
In to je deviacija. Predstavljaš nevarnost, kot jo predstavlja tisti, ki vozi hitreje od večine.
Lej, če ste vi tolk tumpasti, da tega ne pokočite, ni tule treba drugim nekaj dokrajčevat.
OM, F, G!
bili_39a ::
Keyser Soze je izjavil:
Za vsako ceno? Ni treba da prehitevaš za vsako ceno. Lahko se zgodi čisti banalen sklop nakljucij, ki se lahko zaključi tragično. Pa je bila situacija v trenutku odločitve za prehitevanje popolnoma pregledna.
Sicer pa. Ne razumem, kaj imaš za upravljat vozilo, težko tono ali več, če ga nisi sposoben peljat tako večina ostalih oz. kot ti diktira hitrost sam tok ostalih vozil. Takim je za vzet izpit.
In to je deviacija. Predstavljaš nevarnost, kot jo predstavlja tisti, ki vozi hitreje od večine.
Lej, če ste vi tolk tumpasti, da tega ne pokočite, ni tule treba drugim nekaj dokrajčevat.
Vedno. Vedno se bo našel eden ali dva, ki vozita še hitreje. Pa boste kolona.
Problem so butci, ki niso sposobni nekaj prolagajanja, ki je nujno za počasne in hitre.
jype ::
Keyser Soze> Lahko se zgodi
Ja, svašta se lahko zgodi, ampak to počasne vožnje ne naredi nevarne - prehitevanje pa.
Keyser Soze> Ne razumem, kaj imaš za upravljat vozilo, težko tono ali več, če ga nisi sposoben peljat tako večina ostalih
Ta argument gre v obe smeri - ne razumem, kako lahko upravljaš tono težko vozilo, če se ne znaš držat predpisov (ki _ne predpisujejo hitre vožnje_) in počakat, da se počasnejši bodisi spoka s ceste, bodisi ti omogoči varno prehitevanje na kak drugačen način.
Ja, svašta se lahko zgodi, ampak to počasne vožnje ne naredi nevarne - prehitevanje pa.
Keyser Soze> Ne razumem, kaj imaš za upravljat vozilo, težko tono ali več, če ga nisi sposoben peljat tako večina ostalih
Ta argument gre v obe smeri - ne razumem, kako lahko upravljaš tono težko vozilo, če se ne znaš držat predpisov (ki _ne predpisujejo hitre vožnje_) in počakat, da se počasnejši bodisi spoka s ceste, bodisi ti omogoči varno prehitevanje na kak drugačen način.
Mehmed ::
solatko ::
Ste pa trdobučneži totalni - nisem trdil, da ni kriv, trdim, da je na naših cestah vsaj 1/3 voznikov, ki na ceste zaradi različnih vzrokov ne sodijo. Tisti, ki prehiteva strnjeno kolono (kadar se vozi 90 tam kjer je 90, strnjene kolone NI, ker se ljudje ne odločajo, da bi vozilo pred seboj sploh prehiteli, kadar pa je kolona počasnejša, samo 10 km/h, se kolona zgosti, saj vsak hoče ujeti trenutek, da bi šel mimo), je vsekakor kriv, samo mene, ki to kolono srečujem, boli kurac za to, zame je kriv prvi, ki je počasno kolono sploh ustvaril, torej se kreten ne zna umaknit, ne zna vozit primerno voznemu toku in ni za na cesto, pa pametujte, kolikor hočete, mene ne ogroža tisti, ki se mu je utrgal, temveč tisti, ki je v to situacijo, zaradi svojega načina vožnje, pripeljal mene in kolono.
Ko je kolona hitra, kot je lahko, se titi, ki bi kršili predpise s hitrejšo vožnjo, kadarkoli lahko umaknejo na svoj pas. Vožnja in prehitevanja so na zgornji meji omejitev, dosti bolj varna kot, kadar je kolona počasnejša od omejitve. Če vam to ni jasno, potem se hudičevo malo gibljete v prometu ali pa ga ne opazujete.
Ko je kolona hitra, kot je lahko, se titi, ki bi kršili predpise s hitrejšo vožnjo, kadarkoli lahko umaknejo na svoj pas. Vožnja in prehitevanja so na zgornji meji omejitev, dosti bolj varna kot, kadar je kolona počasnejša od omejitve. Če vam to ni jasno, potem se hudičevo malo gibljete v prometu ali pa ga ne opazujete.
Delo krepa človeka
Gregor P ::
Ta argument gre v obe smeri - ne razumem, kako lahko upravljaš tono težko vozilo, če se ne znaš držat predpisov (ki _ne predpisujejo hitre vožnje_) in počakat, da se počasnejši bodisi spoka s ceste, bodisi ti omogoči varno prehitevanje na kak drugačen način.
Morda je pa sposoben upravljati z vozilom še pri večjih hitrostih, morda je pa profesionalec, rally voznik, ne boš verjel, ampak vse to se upošteva na sodišču; na kakšni nemški avtocesti, na odsekih kjer je omejitev 300 km/h, takšen voznik sploh nima nobenih težav in ne ogroža ostalih. Takšen človek je vsekakor dovolj sposoben normalno upravljati z vozilom, tudi ko vozi po omejitvah ...
... medtem ko "počasne" ni, pravzaprav ima ta hude težave z obvladovanjem vozila že pri nižjih hitrostih, kaj šele pri tistih okoli omejitev in kot takšen prav tako ogroža sebe in okolico ter je popolnoma neprimeren za vožnjo vozila z motorjem oz. karkoli kar vozi hitreje od njegove lastne maksimalne hitrosti (čeprav ima verjetno težave pri obvladovanju samega sebe tudi pri šprintu, ker se mu preprosto vse odvija prehitro)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
Keyser Soze ::
Ta argument gre v obe smeri - ne razumem, kako lahko upravljaš tono težko vozilo, če se ne znaš držat predpisov (ki _ne predpisujejo hitre vožnje_) in počakat, da se počasnejši bodisi spoka s ceste, bodisi ti omogoči varno prehitevanje na kak drugačen način.
Ti pa zadnje cajte bolj švoh razumeš napisano. Al pa probavaš zvlečt debato na svojo čudno pot mimo bistva. Ne vem. Bom kar nehal komentirat.
@bili_39a
Dej no, uporabi mozak, pa preberi kaj sem napisal. Ko en jype2. Če bosta dva uletela z bistveno večjo hitrostjo, bosta pač hitela prehitevat. Ker sta približno ista kretena kot tisti, ki ne zna vozit hitro.
Me pa izredno čudi, da je v realnosti, na cesti, večina sposobna peljat v neki pametni koloni z normalno hitrostjo (ne nujno pod omejitvijo). Šur, se pojavi kakšen idiot, ki po tekočem prehiteva celotno kolono, al pa kakšen idiot, ki ga more prehitet cela kolona, da lahko nadaljuje pot normalno. Ampak tule je pa to čista utopija, sklepajoč po izjavah nekaterih posameznikov.
Zanimivo. Se mi že kar svita, kdo je tule v bistvu največji norcisoidni norc na cesti.
OM, F, G!
jype ::
Gregor P> medtem ko "počasne" ni
Počasne je zlahka rally voznik, ki ne vidi poante v tem da bi po javnih cestah vozil hitreje, kot to lahko varno počne.
Počasne je zlahka rally voznik, ki ne vidi poante v tem da bi po javnih cestah vozil hitreje, kot to lahko varno počne.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Prehitevanje kolone (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 24116 (20506) | facepalm |
⊘ | Počasni vozniki (strani: 1 2 3 4 … 33 34 35 36 )Oddelek: Na cesti | 268358 (239389) | dzinks63 |
⊘ | Omejitve hitrosti za motoriste (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 34253 (28481) | bluefish |
» | Posnetek prometne nesreče - Pravilna reakcija? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 17646 (14046) | solatko |