» »

Koliko so krivi počasni vozniki?

Koliko so krivi počasni vozniki?

Temo vidijo: vsi
««
48 / 81
»»

knesz ::

jype je izjavil:

knesz> Jaz sem najboljši

To ti v avtomobilu popolnoma nič ne pomaga, ker ven slabo vidiš, popolnoma nič ne slišiš, posledice vseh tvojih dejanj na smer in hitrost vožnje pa se dogajajo šele z zamikom ene cele sekunde.

Na kolesu, po drugi strani, ti popolnoma nič ne pomaga, če nisi kriv, ko te nekdo povozi.

Nisem bil dovolj jasen.
Ti si najbolj varen voznik, ker vse predvidevaš in voziš od oka 20-30% pod omejitvijo. Zaradi moje sposobnosti predvidevanja in reakcijskega časa, sem jaz vsaj toliko varen voznik kot ti, ko vozim na zgornji omejitvi. Verjetno pa še bolj, ker ne dajem povoda, da bi me prehitevali na neprimernih mestih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: knesz ()

BlaY0 ::

Kaj če bi za spremembo nevarnost/tveganje za nesrečo opredelili po posledicah. Pa vzemimo za povprečno hitrost kolesarja 15 km/h in avtomobilov 40 km/h.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

knesz ::

BlaY0 je izjavil:

Kaj če bi za spremembo nevarnost/tveganje za nesrečo opredelili po posledicah. Pa vzemimo za povprečno hitrost kolesarja 15 km/h in avtomobilov 40 km/h.

Ni potrebe, ker vozim tako varno, da do nesreče ne pride.

BlaY0 ::

Se pravi ti voziš tako "varno", da tudi vsem ostalim okoli tebe, ki bi povzročili nesrečo, to preprečiš?

PS: Jedrske elektrarne so tudi varne. Pa varna hiša je tudi varna.

Gray_Warden ::



kolesar ne bi nič manj poškodb dobil pri takšni hitorsti. Skuter sklepam da je potoval cirka 40 kmh, toliko kot lahko doseže vsak kolesar, je pa res da avtomobilist nevem če je šel ravno 50.

samo vseeno, če vidite kako šibki ste, poskrbite za svojo varnost, ne pa da nekaj tednov izvajate "eksperiment" s katerim lahko doživite zgoraj prikazano nesrečo, zaradi neupoštevanja svetlobnih znakov. v tem primeru je sicer avtomobilist več kot očitno izsilil skuterista, se vidi po semaforjih.
Ma mislim da bi se lahko isto zgodilo kolesarju ki bi šel skozi rdečo luč, v tistem trenutku pa bi skozi rdečo prigonil kakšen avtomobilist. Je vredno?


učinki takšne nesreče pa so več kot dovolj zgovorni.
Why so serious?

Zgodovina sprememb…

jype ::

Gray_Warden> Ma mislim da bi se lahko isto zgodilo kolesarju ki bi šel skozi rdečo luč, v tistem trenutku pa bi skozi rdečo prigonil kakšen avtomobilist. Je vredno?

Na kolesu zelo dobro slišiš - na skuterju pa popolnoma nič.

Taka nesreča se ti s kolesom praktično ne more zgoditi.

Gray_Warden ::

na skuterju se z dobro čelado lepo sliši kaj se dogaja. vem, sem ga dolgo časa vozil preden sem naredil izpit za avto.

lahko dokažeš da te avto ne more zbit ko si na kolesu?
Why so serious?

Zgodovina sprememb…

BlaY0 ::

Gray_Warden je izjavil:


samo vseeno, če vidite kako šibki ste, poskrbite za svojo varnost, ne pa da nekaj tednov izvajate "eksperiment" s katerim lahko doživite zgoraj prikazano nesrečo, zaradi neupoštevanja svetlobnih znakov. v tem primeru je sicer avtomobilist več kot očitno izsilil skuterista, se vidi po semaforjih.

Spet si zabluzil... škoda, ki jo neko vozilo lahko naredi na "nečem" je odvisna od teže tega vozila in teže tistega "nečesa". Če hočeš pravilo močnejšega, greš lahko v Vietnam, pri nas velja, da močnejši "varuje" šibkejše.

solatko ::

BlaY0 - Ne skrbi tudi kolesarim še vedno, zato tudi pravim, da je vidljivost na kolesu skoraj najslabša, razen seveda tam, kjer je lepa gladka kolesarska steza, brez kanalov, lukenj, nasranih stebričkov proti parkiranju in podobno. Prejšnji mesec sem se prav lepo nakolesaril v Kanjski gori.
Pri nas velja, da mora vsak v prometu paziti najprej nase in potem na drugega, posebno varnost pa je predpisana samo za otroke, starejše in invalide, za vse ostale velja napisano. Pri odraslem pešcu mi ni potrebno paziti, kadar mi iznenada skoči pred vozilo, če ne bom mogel rešiti situacije (do sedaj mi je hvala mojemu znanju in izkušnjam uspevalo), bo krivda na strani pešca. Enako je pri kolesarjih.

knesz - tvoje trditve so popolnoma na mestu, saj sem tudi sam podoben voznik omejitev +5 je konstanta, kjer pa je varno tudi čez omejitev, pa v živlenju še nisem zgazil več kot kakšno žabo. In v vednost že 35 let imam samo minimalno obvezno zavarovanje, plačujem minimalno, policijsko vozniško kartoteko imam brez zaznamkov, delal sem pa tam med 30 in 80k km/leto.

Če verjamete ali ne, v življenju na polno nisem še bremzal, v škarje še nisem prehiteval, moja najvišja hitrost pa je z motorjem 270km/h, z avtomobiloma pa nekaj preko 250 km/h, pa tudi pod vplivom opojnih substanc v živlenju še nisem vozil.
Delo krepa človeka

BlaY0 ::

@solatko:

solatko je izjavil:

Pri nas velja, da mora vsak v prometu paziti najprej nase in potem na drugega, posebno varnost pa je predpisana samo za otroke, starejše in invalide, za vse ostale velja napisano. Pri odraslem pešcu mi ni potrebno paziti, kadar mi iznenada skoči pred vozilo, če ne bom mogel rešiti situacije (do sedaj mi je hvala mojemu znanju in izkušnjam uspevalo), bo krivda na strani pešca. Enako je pri kolesarjih.

Se strinjam. Ne strinjam se pa s tem da je vidljivost na kolesu slabša kot iz avta. Je pa tukaj spet vprašanje kako kolesariš. Imaš dve varianti... ena je da kolesariš, da se pripelješ iz točke A v B, druga je pa da kolesariš zato da kolesariš (se rekreiraš). Ko kolesariš zato da kam prideš verjetno veliko bolje spremljaš promet kot takrat ko se rekreiraš. Isto se zmanjšano zaznavanje stopnuje pri avtu kjer imaš že tako slab pregled zaradi stebričkov, vrat majhnih stekel, sto in enega knofa na armaturki... potem pa recimo da se ti še kam mudi pa na račun tega še bolj trpi nadzor nad dogajanjem okoli tebe oziroma tvojega avta.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

Super Sonic ::

En off topic:

kdo ve iz glave če se z novim zakonom o CPP, ki naj bi prišel v veljavo te dni, kaj spreminja vprašanje starejših na cesti (vozniška po 75 letu starosti)?

Hvala!
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

jype ::

solatko> vidljivost na kolesu skoraj najslabša

Pomoje se ti voziš okol v pralnem stroju - kolo zgleda tko da sta dve kolesi namontirani na par kovinskih palic, na katerih sediš.

solatko> Pri nas velja, da mora vsak v prometu paziti najprej nase in potem na drugega

Ja, saj zato pa tako kolesarim - kadar se držim predpisov, me ostali udeleženci zgolj bolj predrzno in dodatno ogrožajo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Utk ::

Ni bistveno koliko škode lahko nekdo s čim naredi...a zato "nekateri" tako divjajo na biciklu, ker menda lahko samo (po njihovem mnjenju) komu kakšno rebro ali čeljust razbijejo? To je smešna logika.
Po tej logiki se lahko jaz vozim 60 čez naselje, ker s svojimi super duper nadčloveškimi sposobnostmi se bom ustavil prej kot večina iz 50, torej bom naredil enako ali manj škode kot on.
No, logika ne gre tako. Predpisi so predpisi, poleg njih moraš pa pazit predvsem še nase. Če si nadčloveško sposoben, toliko bolje zate in druge.
No, tako da jaz se bom še naprej vozil omejitev -+10 km/h in težil vsem, ki me ovirajo pri tem, ker tudi "nekateri" očitno ne bojo nehali težit, kako so samo oni sposobni vse predvidet, ostali pa ne. Drugač pa po tisti neumni logiki tudi jaz ne vozim prehitro, ker nisem še nikoli plačal kazni za to...ker je pa za kolesarje edina kazen razbita glava (njihova ali katera druga), in ker je še niso "plačali", je po njihovo vse prav. Meni tudi. Samo naj nehajo pametovat.

jype ::

Utk> Po tej logiki se lahko jaz vozim 60 čez naselje, ker s svojimi super duper nadčloveškimi sposobnostmi se bom ustavil prej kot večina iz 50, torej bom naredil enako ali manj škode kot on.

Ne, ti pa ne. Samo jaz lahko.

Utk> moraš pa pazit predvsem še nase.

I do.

Utk> No, tako da jaz se bom še naprej vozil omejitev -+10 km/h in težil vsem, ki me ovirajo pri tem

Vemo, ja. Saj bodo kmalu takim morilcem na mestu zaplenili vozilo, pa bo reč rešena.

Gray_Warden ::

Blayo saj to je pri nas problem. Pričakuje se da bo močnejši varoval šibkejšega medtem ko je šibkejšim vseeno celo za lastno varnost. Sori samo s takšnim vedenjem te bodo na cesti ubili.

VSAK mora poskrbeti za lastno varnost, celo vrabec ki se kopa v luči na cesti mora odleteti ko pripelje avto.
Why so serious?

Utk ::

jype je izjavil:


Utk> No, tako da jaz se bom še naprej vozil omejitev -+10 km/h in težil vsem, ki me ovirajo pri tem

Vemo, ja. Saj bodo kmalu takim morilcem na mestu zaplenili vozilo, pa bo reč rešena.

Haha, še 5 evrov kazni nism dobil :)
Sicer je pa plenjenje avtov brez veze...najbolje, da ti metek v čelo spustijo pa konec. No, za vsak km/h preveč en metek, seveda.

Gray_Warden ::

Utk, pretiravaš.Pravico imaš vozit do omejitve in nič čez njo. če jo prekoračiš si vsekakor zaslužiš kazen. Prav tako nevem zakaj bi težil ljudem zaradi katerih ne moreš voziti voziti točno po robu omejitve? Sori samo če boš meni težil bom samo upočasnil mojo vožnjo, zato da bom vozil počasneje in bom lahko pozornost usmerjal tudi vate, medtem ko se boš ti silil meni pod zadnji odbijač. (saj veš, če je omejitev 90 kmhm, to pomeni da tudi če grem jaz 50, po zakonu nikogar ne oviram). Poleg tega ti bom s tako znižano hitrostjo omogočil da me na prvem primernem mestu povsem varno prehitiš.

Nato bom šel za teboj in te prijazno prašal zakaj meniš da imaš pravico meni težiti, da naj zaradi tebe pospešim.



btw, tudi če te kakšen voznik POPOLNOMA spravi ob živce s svojo nesmiselno nevarno vožnjo, ti to ne da nikakršne pravice da si rečeš "ok, če pa on tako vozi bom pa še jaz". Ta logika _ne_deluje_!

kot sem napisal že velikokrat, vsak mora za svojo varnost poskrbeti sam. Če drugače ne, se umakneš, da nevarnost mine, potem pa pelješ naprej.
Why so serious?

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Nekateri kvasijo neumnosti, samo da "živcirajo" (kot da se kdo sekira) druge, tako da moram še jaz malo...
Drugače se pa ne sme vozit čez omejitev, to smem samo jaz, ker imam nadčloveške sposobnosti...nekateri jih imamo v avtu, drugi pa na biciklu, kaj moreš.

jype ::

Gray_Warden> če je omejitev 90 kmhm, to pomeni da tudi če grem jaz 50, po zakonu nikogar ne oviram

To je neumnost. Če greš lahko 50, se lahko tudi varno umakneš s ceste, pa te ne bo nič bolelo.

Utk> Nekateri kvasijo neumnosti, samo da "živcirajo" (kot da se kdo sekira) druge, tako da moram še jaz malo...
Utk> Drugače se pa ne sme vozit čez omejitev, to smem samo jaz, ker imam nadčloveške sposobnosti...nekateri jih imamo v avtu, drugi pa na biciklu, kaj moreš.

V avtu se še superman zabije!

Gray_Warden ::

Na nekaterih cestah ni možnosti da bi se umaknil, razen če zapeljem na polje ob cesti, kar pa ne nameravam narest. Ja, rekel boš da se v pasu 5 km sigurno najde prostor kamor bi se lahko umaknil vendar te na tem mestu prašam....si prepričan da bo tip počakal toliko časa da me bo prehitel? Zato pač upočasnim, pa naj me prehiti pri hitrosti 60 kmh, saj vidim da me bo drugače s 110 kmh.

se ti ne zdi da je bolj varno če me prehiti s 60?

kolikokrat te je prehitel kakšen bmw za katerega si točno vedel da te bo šel na vso silo prehitevat..sklepam da si tudi ti upočasnil in mu omogočil prehitevanje pri precej nižji, zakoniti hitrosti, kot pa bi jo ta moral imet če bi ti vozil 90, kot je omejitev. če se je odločil da te bo prehitel, te bo prehitel tudi če bo moral it 150, samo da ti bo dokazal da ima hitrejši avto kot ti....saj si že doživel to kajne?
Why so serious?

Zgodovina sprememb…

jype ::

Se mi zdi, saj ni treba s ceste zapeljat, da te lahko varno prehiti, samo ne pospešiš na ravnih delih, pa je.

Gray_Warden> kolikokrat te je prehitel kakšen bmw za katerega si točno vedel da te bo šel na vso silo prehitevat..

Vedno.

Gray_Warden ::

tudi meni, zato pač upočasim. (tisto s 50 km/h sem namenoma pretiraval, saj nisem pričakoval da se boš utaknil točno v 50). Ko vidim da me na vsak način želi prehiteti pač spustim gas, po možnosti 2 krat utripnem z _desnim_ smerokazom da tip vidi da ga spuščam naprej, and life goes on.

btw, sam vozim dokaj dinamično v okviru omejitev. Priznam da jih nemalokrat prekoračim in če dobim kazen si bom za to sam kriv. Ne razumem recimo zakaj je v tunelu pod ljubljano na avtocesti zdaj omejitev 60, niti ne morem razumeti zakaj je na cestninski postaji omejitev 40. (če gre kdo na cestninski 40 s tem tvega da bo v rit dobil kakšen avto s hitrostjo 80).


edit: popravil levi smerokaz v desni smerokaz. my bad, prehitri prsti.
Why so serious?

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Levim? Nekateri pa res ne znate vozit. V tem primeru se da desnega. Kdo normalen te gre prehitevat, če imaš levi žmigavec?

Gray_Warden ::

popravek, DESNIM. zmotil sem se ko sem pisal sporočilo. Jaz se umaknem desno, on pa me prehiti po levi. Prehitro napisal sporočilo in spregledal več kot očitno napako, hvala za opozorilo Utk

zanimivo da si našel 1 samo stvar, da si lahko napisal da ne znam vozit. Upočasnim da me ti lahko varno in zakonito prehitiš, pa še se pritožuješ?
Upam da se boš 1.7. zresil ko se bodo zvišale kazni in ne boš več vozil po omejitvi +-10 kmh ampak _do omejitve_
Why so serious?

Zgodovina sprememb…

jype ::

Gray_Warden> saj nisem pričakoval da se boš utaknil točno v 50

Si pa slab voznik, če še tega ne pričakuješ, da se bom jaz zapičil točno v 50!

Gray_Warden ::

res je, si grem takoj z likalnikom zlikat prste ker sem napisal takšno neumnost.=)
Why so serious?

Zgodovina sprememb…

jype ::



Brez hujših kršitev prometnih predpisov, strpno med pešci in dovolj hitro med avtomobili, da jim ni v nobenem primeru treba zavirat, zavijat, pospeševat ali se kako drugače prilagajat.

Pri 8:00 tudi zavorna razdalja za pojemek iz 38 km/h na 0 km/h - približno tri metre, zavore so polno pritisnjene že 5 sličic (0.15 sekunde) po tem ko se na semaforju prižge rumena luč, kar je 0.85 sekunde hitreje kot lahko voznik motornega vozila v najboljšem primeru sploh premakne stopalo na pedalo zavore - kje je šele njegov reakcijski čas in zavorna pot pri taki hitrosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Gray_Warden ::

Neprimerno boljše! Kar tako naprej!
Why so serious?

jype ::

Ja, sej običajno tako vozim - a tudi tukaj se vidi, recimo pri 25:50, da ljudje ne pazijo na kolesarje.

Če bi se pešcu izognil s povišanjem hitrosti in sunkovitim manevriranjem, bi se pešec hitreje umaknil - in sočneje klel.

Gray_Warden ::

Ne bi te opazil saj ni gledal. Če bi hitreje pripeljal bi pač oba padla ker je glavo obrnil res zadnjo sekundo.
Why so serious?

jype ::

Gray_Warden> Če bi hitreje pripeljal bi pač oba padla ker je glavo obrnil res zadnjo sekundo.

Če bi vozil objestno, bi ga z visoko hitrostjo obvozil po desni.

Gray_Warden ::

kakor sem na posnetu videl so bili na desni na pločniku ludje, prostor je bil edino na levi, na cesti. Pa pustimo to, saj ni pomembno.
Why so serious?

solatko ::

Gray_Warden - Saj ravno o tem gre v tej temi. Nihče ti ne brani voziti počasi, vendar ti že zakon veleva, da ko je za teboj kolona, ki bi vozila hitreje, omogoči varno prehitevanje ali pa se na prvem primernem mestu ustavi in spusti kolono mimo.
Ni res, da vozniki BMW-jev, Audijev in podobnih, komurkoli dokazujejo dolžino, ko jih hočejo prehiteti, saj kadar gre kakšna kolona na zgornji meji omejitve ali +5, vozijo lepo v koloni, z varnostno razdaljo in uživajo v vožnji.
Je pa res, da tako kolono po navadi prehitevajo lokalni frajerji, s kakšnimi spihanimi golfi, vectrami in podobnimi jajci, da lokalnim bejbam dokazujejo kako dolgega imajo (večina bejb je potem krepko razočarana).
Moti pa večino dobrih šoferjev, da počasni vozniki ne spoštujejo zakona, ne gledajo ogledal, saj so na cesti samo oni, varni in pozorni vozniki, vsi ostali smo pa ubijalci, takrat pa po navadi zbezljajo konji v teh "velikih, močnih in varnih" krstah.
Tudi na AC opažam v redkih vožnjah, da vedno več voznikov teh cestnih križark, vozi čisto normalno med 130 in 160, da so se končali časi preseravanj, ko je le redki voznik 200+ konjske mašine, na AC padel pod 200 km/h.
Zadeve se prav lepo umirjajo, samo vlačenje počasnih kolon, se ne neha.
Kar se pa tiče con 30, so jih nabili v vseh malo večjih krajih, nadzor nad njimi pa bodo imeli komunalci, se sprašujete čemu. Do sedaj je bilo v teh conah umirjenega prometa, zanemarljivo malo nesreč, saj že tako vozniki nismo šli več kot 40, sedaj pa bo zaradi občinskih proračunov, glavna obremenitev voznikov, gledanje števca, saj poznam zelo malo voznikov, ki bi bili sposobni držat konstantno hitrost 30 po celi Streliški ali skozi celo naselje, kakšnih 5km daleč.
Bomo pač buljili števce, saj je že +5 drago, drugi udeleženci pa naj pazijo, da slučajno ne stopijo pred vozilo, ker jih ne bom videl. Moj avto gre namreč z drugo v štandgasu 40+, torej bom moral voziti s prvo, ki pa je občutljiva na vsak gib noge. Hvala poslancem za tak zakon in naj mi še nekdo zatrdi, da je pri nas zakonodaja, ki se tiče prometa, narejena strokovno.
Delo krepa človeka

jype ::

solatko> Moti pa večino dobrih šoferjev, da počasni vozniki ne spoštujejo zakona, ne gledajo ogledal, saj so na cesti samo oni, varni in pozorni vozniki, vsi ostali smo pa ubijalci, takrat pa po navadi zbezljajo konji v teh "velikih, močnih in varnih" krstah.

Jaz sem počasen voznik, po avtocesti vozim 100, pa nikdar nikogar ne oviram. Po ovinkih vozim tudi 30, če je treba, ko jh je konec pa se spokam k robu in ne pospešim, dokler me ne prehitijo.

V ogledala pa itak ves čas gledam, saj nisem nor - že tako je zoprno, da iz avtomobila praktično ničesar ne slišiš.

solatko> Bomo pač buljili števce, saj je že +5 drago, drugi udeleženci pa naj pazijo, da slučajno ne stopijo pred vozilo, ker jih ne bom videl.

In pol boš ti mene plahtal, kako "nič ne vidiš" na biciklu. Ha!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Gray_Warden ::

solatko>Gray_Warden - Saj ravno o tem gre v tej temi. Nihče ti ne brani voziti počasi, vendar ti že zakon veleva, da ko je za teboj kolona, ki bi vozila hitreje, omogoči varno prehitevanje ali pa se na prvem primernem mestu ustavi in spusti kolono mimo.

zakon veleva da naprej spustiš kolono če voziš manj kot polovico dovoljene hitrosti. V primeru da voziš več kot polovico dovoljene hitrosti se ne rabiš umikat NIKOMUR. Je izključno samo moja dobra volja, da upočasnim vožnjo iz 90 TAM KJER JE OMEJITEV 90 na 70, da me tisti ki me očitno želi prehiteti, lahko prehiti z dovoljeno hitrostjo. Lahko pa tega ne počnem več, če tako želiš, vendar ne krivit mene ko bo zletel s ceste s hitrostjo preko 100 kmh.

solatko> Tudi na AC opažam v redkih vožnjah, da vedno več voznikov teh cestnih križark, vozi čisto normalno med 130 in 160, da so se končali časi preseravanj, ko je le redki voznik 200+ konjske mašine, na AC padel pod 200 km/h.
Zadeve se prav lepo umirjajo, samo vlačenje počasnih kolon, se ne neha.

Zadeve se nikakor ne umirjajo, hitrost na avtocesti se povečuje. Ko vozim 130 km/h me vsaj polovica voznikov prehiti, preostala polovica pa vozi 130. Da bi jaz pri tej hitrosti koga prehitel, se zgodi redko (če odštejem kamione). Vse bolj pogosto doživim da me pri 130 prehiti skupina vozil ki vozi vsaj 160, če ne več. Če je to zate umirjanje prometa, še enkrat premisli.

jaz v nobenem primeru nisem počasen voznik. mogoče včasih vozim celo malo prehitro. Ampak ko za sabo vidim avto ki bi me na vsak način rad prehitel se pač umaknem.
Why so serious?

Zgodovina sprememb…

jype ::

Gray_Warden> zakon veleva da naprej spustiš kolono če voziš manj kot polovico dovoljene hitrosti.

Ne. Zakon veleva, da kolono spustiš naprej, ko sta za tabo dve vozili (ali pa morda več kot dve - torej tri vozila, ne spomnim se natanko, tako in tako naprej spustim tudi posameznika, če ga le lahko) - ne glede na tvojo ali njuno hitrost.

Veleva tudi, da če voziš s hitrostjo, ki je nižja od polovice najvišje dovoljene hitrosti, moraš vključiti varnostne utripalke.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Gray_Warden ::

Res je. Vendar če vozim 90 tam kjer je omejitev 90 se ne rabim umikat nikomur. Je izključno moja dobra volja če ga spustim naprej, dolžan pa tega NISEM storiti.

Če pa jaz iz 90 upočasnim na 70 da me tisti lahko _varno_ prehiti pa v tem ne vidim nič slabega. Vidiš ti? Umikat se pa iz ceste tam kjer je omejitev 90, če jaz vozim 90 v nobenem primeru ne nameravam.
Why so serious?

Zgodovina sprememb…

solatko ::

jype - Sem ti že nekajkrat napisl, da če se dejansko obnašaš v vozilu tako, kot trdiš, si paš eden redkih pravih voznikov, zato zamenjaj bicikel z avtom. Seveda je tako obnašanje vredno pohvale, vendar iz izkušenj trdim, da ste taki vozniki redki kot v naših gozdovih karželjni.

Ne vem kaj bi v avtu moral slišati, če imaš umirjeno glasbo, slišiš hupo, vozilo na nujni vožnji nekaj sto metrov prej kot ga vidiš, kako dela mašina tistemu zadaj ali spredaj, pa me ne zanima. Med drugim imajo veljavna vozniška dovoljenja tudi čisto gluhi ljudje, torej sluh ni tako pomemben.
Avtomobili so danes opremljeni s solidnimi ogledali in če si jih znaš naštimat, mrtvega kota, praktično ni, če pa opazuješ tudi promet zadaj, te pa tako s strani in zadaj ne more nič presenetiti.
Če gledamo ljubljanske kolesarske steze, ti zatrdim, da iz avta vidim več, pri normalni omejitvi, kot ti na kolesu, ko goniš preko 30/h.
Trdim, da je zelo malo voznikov sposobnih držat 30km/h, brez gledanja števca, drugače je pri 40 ali 50, 30 pa je meja, ki pri večini vozil pomeni precej mučen zvok v prvi in s spuščenim gasom +5-10 v drugi brzini. Ne vem če se da ta hitrost nastavt na vseh tempomatih, se mi zdi, da ne.
+5km/h pomeni 200€ - na tem bodo največ lovil in to je zamenjava za tisto napačno parkiranje, kjer so hoteli na lepši način, filati proračun, pač na ljudeh, ki ne znajo parkirat, zdaj pa ga bomo slej, ko prej najebal vsi, če bodo le investirali v merilnike hitrosti in z njimi opremili vse cone umirjenega prometa, ki so se razmnožile, kot gobe po dežju.
Škoda, ker niste sposobni pametnega razmisleka in za te cone razpisati referendum, ne pa za malo delo in podobne oslarije.
Ovce kot ovce.

Gray_Warden - če voziš 90, ne boš delal kolone, saj bodo tisti redki primerki lahko varno prehiteli avto za avtom, če pa voziš 80, pa je že tvoja dolžnost, da se prometnemu toku, na prvem primernem mestu umakneš.
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

jype ::

solatko> zato zamenjaj bicikel z avtom.

Kaj pa naj počnem z njim? Se drenjam med prometom, ki bo zaradi dodatnega vozila še malce bolj zmašen skupaj zjutraj in popoldan? Ga puščam po kolesarskih stezah in pločnikih, da bom s parkiranjem, ki ga ne plačam, privarčeval za gorivo, če bom imel srečo in me ne bodo oglobili?

Gray_Warden ::

Vredu solatko, se ne bom več umikal, hvala za razlago. V kolikor me bo hotel prehiteti bom lepo držal konstantnih 90, on pa naj me prehiti kakor ve in zna. Če pride do čelnega trčenja ko me bo prehiteval s hitrostjo višjo od 90, mu bom pa rekel da naj kontaktira tebe.


vendar če se imaš ti s takšnim odnosom za dobrega voznika, prodaj avto in pojdu na avtobus.
Why so serious?

Zgodovina sprememb…

jype ::

solatko> Ne vem kaj bi v avtu moral slišati,

Če bi se kdaj že peljal s kolesom, bi vedel.

Gray_Warden ::

aja, sem pozabil. Solatko, ali ti slučajno meniš da če bom jaz vozil 90 in me bodo tisti primerki prehitevali s hitrostjo 110, da bo to VARNO prehitevanje? Torej je moje upočasnjevanje, da jim omogočim prehitevanje pri bistveno nižji hitrosti nesmiselno?
Why so serious?

Zgodovina sprememb…

jype ::

Gray_Warden> Torej je moje upočasnjevanje, da jim omogočim prehitevanje pri bistveno nižji hitrosti nesmiselno?

Nikakor ne - to močno zviša varnost za vse udeležence - zaradi takih dejanj prehitevanje se dogaja manj časa pri nižjih hitrostih in na krajšem odseku ceste, poveča možnosti za reakcije v nujnih primerih, hkrati pa tudi zagotovi manj stresno vožnjo, ki voznike hitreje utrudi.

Pyr0Beast ::

Sem ob trenutni vožnji pogruntal še eno prednost biciklista - le ta je vsaj za pol metra 'višji' in ima večji pregled nad okolico.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Gray_Warden ::

Jype, točno to. Zato to počnem vendar solatkota to očitno nekako moti in bi resnično rad ugotovil zakaj.

Pyr0Beast> če voziš terensko vozilo ali kakšen moderen SUV je preglednost še bistvneo boljša.
Why so serious?

Zgodovina sprememb…

BlueRunner ::

Sem ob trenutni vožnji pogruntal še eno prednost biciklista - le ta je vsaj za pol metra 'višji' in ima večji pregled nad okolico.

Jp, res je. Jype je to posredno že omenil, pa je naslovnik informacijo čisto spregledal. Samo SUV-i in kombiji te še vedno najedajo.

Zgodovina sprememb…

s1m0n ::

Super, da je vedno več kolesarskih stez le na podeželju ali kakšnih vaseh je problem ker gredo ob dovozih in pnekod sploh ne vidiš ne avta ali avto tebe, ko se ta vključuje na cesto.

Gray_Warden ::

SUV je tako malo na cesti v primerjavu z ostalimi, da dvomim da kogarkoli dejansko motijo. Prav tako je njihova vožnja redko agresivna, ponavadi je tako lepo umirjena da jih brez problema prehitiš, če odštejemo tiste ki suv kupijo da bi se razkazovali koliko denarja imajo.
Why so serious?

solatko ::

jype - predvsem z zamenjavo za vozilo v katerem se obnašaš po zakonu, narediš velik korak, k varnemu življenju sebe in drugih, ki jih sedaj s kolesom ogrožaš. Ja na kolesu lahko slišiš kričanje človeka, ki si ga nasadil na bilanco, v avtu, pa se to po navadi ne sliši. Seveda moraš na kolesu slišat več, saj si med počasnejšimi udeleženci, nimaš (vsaj večina) vzratnih ogledal, pa tudi obračanje glave, za pogled nazaj, v gneči po pločniku ni ravno priporočljivo.

Gray_Warden - Govorim o dolžnosti umikanja zaradi kolon, ne pa za trenutno upočasnitev, zaradi prehitevanja, sicer pa te bo tisti, ki te misli prehiteti pri 90, zase varno prehitel s 130+, ker s 110 bo rabil kar nekaj časa.
Takih kupcev SUV vozil je največ, ker imajo denar.

Pyr0Beast - Seveda si višji, sploh pa v tem položaju, boš kolo spravil težko čez 25km/h, ko pa se daš v dirkaško pozo, pa vidiš par metrov pred biciklom, ali pa končaš v kakšni luknji od kanala in podobno. Vidljivost pri 30 na kolesu ali motorju pod čelado, je enaka vidljivosti v avtu pri 60-70km/h
Pri vožnji po pločniku, med pešci, kakršno je prikazal jype v prvem filmu, pa še krepko slabša.
Delo krepa človeka

Gray_Warden ::

solatko

če me bo prehiteval s hitrostjo 130, bo le on mislil da je to varno in nihče drug. Jaz osebno bom v tistem trenutku upal da je za naslednjim ovinkom postavljen radar.
Why so serious?
««
48 / 81
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Prehitevanje kolone (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15224382 (20772) facepalm

Počasni vozniki (strani: 1 2 3 433 34 35 36 )

Oddelek: Na cesti
1776270130 (241161) dzinks63

Omejitve hitrosti za motoriste (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
17334544 (28772) bluefish
»

Posnetek prometne nesreče - Pravilna reakcija? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9517758 (14158) solatko

Več podobnih tem