Forum » Loža » Koliko so krivi počasni vozniki?
Koliko so krivi počasni vozniki?
Temo vidijo: vsi
solatko ::
V vsakem primeru, je prehitevanja z večjo razliko varneje, kar poglej kaj se dogaja na AC, ko se med seboj prehitevajo kamioni. Tudi čelnih trčenj, pri prehitevanjih enega vozila s precej višjo hitrostjo, praktično ni. Radar je pa njegov problem, ne tvoj.
Tudi sam, ko prehitevam, v tistem trenutku pospešim na čim višjo hitrost, ko pa se umaknem na desno, zmanjšam na omejitev +5, tako so nas namreč učili v avtošoli, pri defenzivni vožni.
Glede na stanje naših cest in možnost varnega prehitevanja počasnejših vozil, drugega načina, kot da greš krepko čez omejitev, ne poznam, pa tudi v radar sem že padel s tako hitrostjo 135/90, pa me policaj ni ustavil.
Prehitevanje je namreč zelo zahteven manever, potrebno se je približati vozilu na cca 10m, pri vožnji 80, je potrebno prestavit v tretjo in če je še vedno prosto, greš pač na levo in po gasu, pa menjava v četrto brzino in smo pri hitrosti 130+, manever pa traja 3-4 sekunde.
Za enako prehitevanje pri 90 v peti ali šesti brzini, se to razvleče na 10-15 sekund, to pa je na naših cestah večina, misija nemogoče in pride do hudih situacij, v katerih se izgubljajo življenja. Zato trdim, da počasna vožnja ubija in ogroža vozila, ki srečujejo take kolone.
V prometno razvitih državah je poleg vožnje pod vplivom opojnih substanc, prehitevanja, kjer ni dovoljeno in kratke varnostne razdalje, oviranje prometa, po višini kazni med najvišjimi, saj so z analizami ugotovili, kaj so dejanski vzroki najhujših nesreč in, da to niti slučajno ni prevelika hitrost.
Voznik, ki zna voziti hitro, po navadi tudi ve, kako se ustavi hitro in obvlada druge načine reševanja hudih prometnih zapletov. Nek dober prijatelj, bivši leteči policist (miličnik na motorju), mi je nekoč dejal, večkrat te bo izvlekel gas, kot pa bremza in iz dolgoletnih izkušenj, lahko to samo potrdim, predvsem na motorju, velja pa tudi v veliko primirih v avtu.
Tudi sam, ko prehitevam, v tistem trenutku pospešim na čim višjo hitrost, ko pa se umaknem na desno, zmanjšam na omejitev +5, tako so nas namreč učili v avtošoli, pri defenzivni vožni.
Glede na stanje naših cest in možnost varnega prehitevanja počasnejših vozil, drugega načina, kot da greš krepko čez omejitev, ne poznam, pa tudi v radar sem že padel s tako hitrostjo 135/90, pa me policaj ni ustavil.
Prehitevanje je namreč zelo zahteven manever, potrebno se je približati vozilu na cca 10m, pri vožnji 80, je potrebno prestavit v tretjo in če je še vedno prosto, greš pač na levo in po gasu, pa menjava v četrto brzino in smo pri hitrosti 130+, manever pa traja 3-4 sekunde.
Za enako prehitevanje pri 90 v peti ali šesti brzini, se to razvleče na 10-15 sekund, to pa je na naših cestah večina, misija nemogoče in pride do hudih situacij, v katerih se izgubljajo življenja. Zato trdim, da počasna vožnja ubija in ogroža vozila, ki srečujejo take kolone.
V prometno razvitih državah je poleg vožnje pod vplivom opojnih substanc, prehitevanja, kjer ni dovoljeno in kratke varnostne razdalje, oviranje prometa, po višini kazni med najvišjimi, saj so z analizami ugotovili, kaj so dejanski vzroki najhujših nesreč in, da to niti slučajno ni prevelika hitrost.
Voznik, ki zna voziti hitro, po navadi tudi ve, kako se ustavi hitro in obvlada druge načine reševanja hudih prometnih zapletov. Nek dober prijatelj, bivši leteči policist (miličnik na motorju), mi je nekoč dejal, večkrat te bo izvlekel gas, kot pa bremza in iz dolgoletnih izkušenj, lahko to samo potrdim, predvsem na motorju, velja pa tudi v veliko primirih v avtu.
Delo krepa človeka
Gray_Warden ::
po tvojem mnenju je varno prehitevat s hitrostjo 130 kmh izven avtocest? Si ti mogoče videl naše ceste? Se ti zdi da je varno vozit po njih 130?
policaj te ni ustavil ker te očitno ni meril.
če jaz recimo pri 90 upočasnim na 70, me bo tisti prehitel s hitrostjo največ 100 kmh in za to rabil 2 sekundi. Ni to bolj varno kot tvoje prehitevanje pri 130, kjer bo definitivno zletel s ceste in po možnosti s tem ubil še mene?
gas te bo rešil samo če avto obvladaš, drugače boš zaradi tega zletel s ceste. Za 3/4 ljudi je veliko bolj varno če v primeru nevarnosti do konca pritisnejo na zavoro, da vsaj oblažijo udarec.
policaj te ni ustavil ker te očitno ni meril.
če jaz recimo pri 90 upočasnim na 70, me bo tisti prehitel s hitrostjo največ 100 kmh in za to rabil 2 sekundi. Ni to bolj varno kot tvoje prehitevanje pri 130, kjer bo definitivno zletel s ceste in po možnosti s tem ubil še mene?
gas te bo rešil samo če avto obvladaš, drugače boš zaradi tega zletel s ceste. Za 3/4 ljudi je veliko bolj varno če v primeru nevarnosti do konca pritisnejo na zavoro, da vsaj oblažijo udarec.
Why so serious?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Gray_Warden ()
solatko ::
S katerim avtom, pa danes ne moreš voziti 130, kjer je omejitev 90 in je možno nekoga prehiteti. Zgleda, da se še nikoli v življenju nisi vozil z voznikom, ki to dejansko je. Verjetno je katrc zelo malo, pa se je dal po vseh naših regionalkah prav lepo vozit 130 in več, pa tudi s kakšnim fičotom je šlo hitreje.
Se nkrat zmenimo in se nekje dobimo, pa bomo stestiral. Kjer ni kakšnega kraja in je dovoljeno prehitevanje, ne poznam regionalke, kjer se ne bi dalo voziti 130+, seveda nekaj 10m, da varno prehitiš. Ko te bom pri 80 prehitel, ne boš imel časa zmanjšat hitrosti, ker bom prej mimo, tistemu, kateremu pa moraš odvzeti gas, pa pač ni sposoben prehitevanja in te prehiteva v 5. brzini pri 100, to pa traja vsaj 5-6 sekund. Za 2 sekundi, mora it mimo tebe in da se varno vrne na desno vsaj 150.
In bodimo si enkrat na jasnem, pri vožnji 90 na dovoljenih 90 te bo prehitel kak serator, kateremu se hebe za kazni in bo švisnil mimo tebe 150+ in potem tako tudi vozil, ali kak lokalni tepček, ki si je kupil spihanga puntota ali kaj podobnega in bo z nogo predrl podn, ali pa pijanček v dobrem in močnem vozilu, vsi ostali, ne glede na znamko vozila, se bodo lepo razporedili v koloni za teboj in uživali, seveda bodo vsi držali varnostno razdaljo na nivoju treh sekund.
Toliko prevozim po regionalkah, da ti to z gotovostjo trdim. Ko imam možnost peljati 90+5 po števcu - garminu 92, me na regionalki in katerega koli konca Slovenije, prehiti morda en ali dva avtomobila, ostali pa za menoj.
Lokalnim norčkom pa tudi samo omogočim varno prehitevanje, saj ne bi rad, da nastrada kakšen nasproti vozeči, zaradi tepčka, ki še prav volana ne zna držat v roki.
Se nkrat zmenimo in se nekje dobimo, pa bomo stestiral. Kjer ni kakšnega kraja in je dovoljeno prehitevanje, ne poznam regionalke, kjer se ne bi dalo voziti 130+, seveda nekaj 10m, da varno prehitiš. Ko te bom pri 80 prehitel, ne boš imel časa zmanjšat hitrosti, ker bom prej mimo, tistemu, kateremu pa moraš odvzeti gas, pa pač ni sposoben prehitevanja in te prehiteva v 5. brzini pri 100, to pa traja vsaj 5-6 sekund. Za 2 sekundi, mora it mimo tebe in da se varno vrne na desno vsaj 150.
In bodimo si enkrat na jasnem, pri vožnji 90 na dovoljenih 90 te bo prehitel kak serator, kateremu se hebe za kazni in bo švisnil mimo tebe 150+ in potem tako tudi vozil, ali kak lokalni tepček, ki si je kupil spihanga puntota ali kaj podobnega in bo z nogo predrl podn, ali pa pijanček v dobrem in močnem vozilu, vsi ostali, ne glede na znamko vozila, se bodo lepo razporedili v koloni za teboj in uživali, seveda bodo vsi držali varnostno razdaljo na nivoju treh sekund.
Toliko prevozim po regionalkah, da ti to z gotovostjo trdim. Ko imam možnost peljati 90+5 po števcu - garminu 92, me na regionalki in katerega koli konca Slovenije, prehiti morda en ali dva avtomobila, ostali pa za menoj.
Lokalnim norčkom pa tudi samo omogočim varno prehitevanje, saj ne bi rad, da nastrada kakšen nasproti vozeči, zaradi tepčka, ki še prav volana ne zna držat v roki.
Delo krepa človeka
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()
bluefish ::
Gray_Warden je izjavil:
Pyr0Beast> če voziš terensko vozilo ali kakšen moderen SUV je preglednost še bistvneo boljša.Kaj šele, če voziš Marauderja iz včerajšnjega Top Geara:
Zgodovina sprememb…
- zavaroval slike: bluefish ()
Gray_Warden ::
S čim ti dejansko smatraš da imaš pravico pospešiti do 130? In na kakšen način mi lahko dokažeš da je to varno? Moj avto brez problema pospeši do 180 vendar me nikoli ne boš videl prehitevat vozila s hitrostjo 130 kmh. V primeru da bi potreboval takšno hitrost da nekoga prehitim na regionalki to pomeni da voznik pred mano tako ali tako vozi z zadostno hitrostjo, da lahko ostanem za njim in uživam v vožnji.
bluefish...res je vendar tole ni namenjeno osebnemu prevozu.
bluefish...res je vendar tole ni namenjeno osebnemu prevozu.
Why so serious?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Gray_Warden ()
M-XXXX ::
Sosed je v nedeljo dobro povedal: mu skos govorijo kje v Sloveniji se pa sploh lahko voziš 200+? Njegov odgovor: ja kje se pa ne moreš?
Nauk: če ne znaš/ne moreš/avto ne dopušča to niti približno ne pomeni, da se ne da...
Hehe pravzaprav je :D
Nauk: če ne znaš/ne moreš/avto ne dopušča to niti približno ne pomeni, da se ne da...
bluefish...res je vendar tole ni namenjeno osebnemu prevozu.
Hehe pravzaprav je :D
Zgodovina sprememb…
- spremenil: M-XXXX ()
bluefish ::
Gray_Warden je izjavil:
S čim ti dejansko smatraš da imaš pravico pospešiti do 130?Dejal si, da naše ceste tega ne omogočajo. No, v tem se motiš. Ali je taka vožnja zakonita ali ne je pa druga debata.
bluefish...res je vendar tole ni namenjeno osebnemu prevozu.Ne boš verjel, je.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: bluefish ()
vorantz ::
bluefish...res je vendar tole ni namenjeno osebnemu prevozu.Ne boš verjel, je.
Očitno še ni pogledal epizodo
Zgodovina sprememb…
- spremenil: vorantz ()
Gray_Warden ::
nisem vedel da greš s tem lahko v trgovino, zanimiv podatek.
Res sem dejal da naše ceste tega ne omogočajo. Takega mnenja sem zaradi lukenj in dokaj spolzkega asfalta. Ne govorim o cestkah okoli ljubljane ampak sloveniji kot taki. Da se vozit 130, vem, ampak vprašanje ki ga postavljam je, ali je to varno?
m-xxxx ne boš verjel ampak se res ne da. zakaj? ker je najvišja dovoljena hitrost 90.
Res sem dejal da naše ceste tega ne omogočajo. Takega mnenja sem zaradi lukenj in dokaj spolzkega asfalta. Ne govorim o cestkah okoli ljubljane ampak sloveniji kot taki. Da se vozit 130, vem, ampak vprašanje ki ga postavljam je, ali je to varno?
m-xxxx ne boš verjel ampak se res ne da. zakaj? ker je najvišja dovoljena hitrost 90.
Why so serious?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Gray_Warden ()
solatko ::
S katerim avtom, pa danes ne moreš voziti 130, kjer je omejitev 90 in je možno nekoga prehiteti. Zgleda, da se še nikoli v življenju nisi vozil z voznikom, ki to dejansko je. Verjetno je katrc zelo malo, pa se je dal po vseh naših regionalkah prav lepo vozit 130 in več, pa tudi s kakšnim fičotom je šlo hitreje.
Se nkrat zmenimo in se nekje dobimo, pa bomo stestiral. Kjer ni kakšnega kraja in je dovoljeno prehitevanje, ne poznam regionalke, kjer se ne bi dalo voziti 130+, seveda nekaj 10m, da varno prehitiš. Ko te bom pri 80 prehitel, ne boš imel časa zmanjšat hitrosti, ker bom prej mimo, tistemu, kateremu pa moraš odvzeti gas, pa pač ni sposoben prehitevanja in te prehiteva v 5. brzini pri 100, to pa traja vsaj 5-6 sekund. Za 2 sekundi, mora it mimo tebe in da se varno vrne na desno vsaj 150.
In bodimo si enkrat na jasnem, pri vožnji 90 na dovoljenih 90 te bo prehitel kak serator, kateremu se hebe za kazni in bo švisnil mimo tebe 150+ in potem tako tudi vozil, ali kak lokalni tepček, ki si je kupil spihanga puntota ali kaj podobnega in bo z nogo predrl podn, ali pa pijanček v dobrem in močnem vozilu, vsi ostali, ne glede na znamko vozila, se bodo lepo razporedili v koloni za teboj in uživali, seveda bodo vsi držali varnostno razdaljo na nivoju treh sekund.
Toliko prevozim po regionalkah, da ti to z gotovostjo trdim. Ko imam možnost peljati 90+5 po števcu - garminu 92, me na regionalki in katerega koli konca Slovenije, prehiti morda en ali dva avtomobila, ostali pa za menoj.
Lokalnim norčkom pa tudi samo omogočim varno prehitevanje, saj ne bi rad, da nastrada kakšen nasproti vozeči, zaradi tepčka, ki še prav volana ne zna držat v roki.
Če se ne motim, je bil na youtube filmček, ki te krepko demantira, saj je pobič z motorjem za šalo, dokaj varno, pognal zverino do 300km/h.
Delo krepa človeka
Se nkrat zmenimo in se nekje dobimo, pa bomo stestiral. Kjer ni kakšnega kraja in je dovoljeno prehitevanje, ne poznam regionalke, kjer se ne bi dalo voziti 130+, seveda nekaj 10m, da varno prehitiš. Ko te bom pri 80 prehitel, ne boš imel časa zmanjšat hitrosti, ker bom prej mimo, tistemu, kateremu pa moraš odvzeti gas, pa pač ni sposoben prehitevanja in te prehiteva v 5. brzini pri 100, to pa traja vsaj 5-6 sekund. Za 2 sekundi, mora it mimo tebe in da se varno vrne na desno vsaj 150.
In bodimo si enkrat na jasnem, pri vožnji 90 na dovoljenih 90 te bo prehitel kak serator, kateremu se hebe za kazni in bo švisnil mimo tebe 150+ in potem tako tudi vozil, ali kak lokalni tepček, ki si je kupil spihanga puntota ali kaj podobnega in bo z nogo predrl podn, ali pa pijanček v dobrem in močnem vozilu, vsi ostali, ne glede na znamko vozila, se bodo lepo razporedili v koloni za teboj in uživali, seveda bodo vsi držali varnostno razdaljo na nivoju treh sekund.
Toliko prevozim po regionalkah, da ti to z gotovostjo trdim. Ko imam možnost peljati 90+5 po števcu - garminu 92, me na regionalki in katerega koli konca Slovenije, prehiti morda en ali dva avtomobila, ostali pa za menoj.
Lokalnim norčkom pa tudi samo omogočim varno prehitevanje, saj ne bi rad, da nastrada kakšen nasproti vozeči, zaradi tepčka, ki še prav volana ne zna držat v roki.
Če se ne motim, je bil na youtube filmček, ki te krepko demantira, saj je pobič z motorjem za šalo, dokaj varno, pognal zverino do 300km/h.
Delo krepa človeka
Delo krepa človeka
M-XXXX ::
m-xxxx ne boš verjel ampak se res ne da. zakaj? ker je najvišja dovoljena hitrost 90.
Potem pa me prosim začni častit... En oltarček, pa 5h molitve na dan mi bo kar zadostovalo...
Zakaj? Ker kot kaže sem bog, glede na to, da sem danes pakrat naredil nemogoče, prav tako poznam kar veliko ljudi, ki delajo ravno tako nemogoče stvari in čudeže in to vsakodnevno...
Gray_Warden ::
govorimo o tem da se da it 150 ali o varni vožnji?
povprečni avto danes z lahkoto pospeši vsaj do 180.torej kar se tega tiče ni problema. Ampak če se da, to še ne pomeni da moraš toliko voziti. Stopalka za gas ni on/off stikalo.
Nisem rekel da ne presežem omejitev, velikokrat grem prehitro. Ampak da bi toliko prekoračil omejitev kot ti opisuješ se mi zdi pa egoistično.
solatko-> kaj če bi se našla 2 egoista in oba pognala zverino do 300 in se nekje na sredi poti srečala, ko bi sekala ovinek. bi bilo tudi varno? Če se najde 1 tak stvar izpade nekako varna samo predstavljaj si da bi tako vozil vsak...
povprečni avto danes z lahkoto pospeši vsaj do 180.torej kar se tega tiče ni problema. Ampak če se da, to še ne pomeni da moraš toliko voziti. Stopalka za gas ni on/off stikalo.
Nisem rekel da ne presežem omejitev, velikokrat grem prehitro. Ampak da bi toliko prekoračil omejitev kot ti opisuješ se mi zdi pa egoistično.
solatko-> kaj če bi se našla 2 egoista in oba pognala zverino do 300 in se nekje na sredi poti srečala, ko bi sekala ovinek. bi bilo tudi varno? Če se najde 1 tak stvar izpade nekako varna samo predstavljaj si da bi tako vozil vsak...
Why so serious?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Gray_Warden ()
M-XXXX ::
Gray_Warden je izjavil:
govorimo o tem da se da it 150 ali o varni vožnji?
Oprosti če sem te narobe razumel o tem če se da... Koliko varno je drugo, po drugi strani pa je bolj pommebno vprašanje koliko je nevarnejše od vožnje naprimer 90? Ker 100% varno tako ali pa tako ni nič...
Pyr0Beast ::
Vidljivost pri 30 na kolesu ali motorju pod čelado, je enaka vidljivosti v avtu pri 60-70km/h
Ne pa ni.
Na kolesu lahko vidiš svoje gume. Pri katerem avtu lahko to vidiš brez da bi gledal v špegle ali čez šajbo.
če voziš terensko vozilo ali kakšen moderen SUV je preglednost še bistvneo boljša.
Yeah right. Za ritjo ne vidiš nič. Pred seboj pa tudi ne. Edini ki ima res preglednost zaradi višine je voznik avtobusa.
Na naših cestah ni problem it 200
Tista regionalna pri trebnju se brez težav vozi s 180+
Sam problem je ustavit in se umkanit, če je treba
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Pyr0Beast ()
bluefish ::
kaj če bi se našla 2 egoista in oba pognala zverino do 300 in se nekje na sredi poti srečala, ko bi sekala ovinek. bi bilo tudi varno? Če se najde 1 tak stvar izpade nekako varna samo predstavljaj si da bi tako vozil vsak...No, ne pretiravaj. Govorili smo o sami zmožnosti avta za vožnjo po cestah. Vsem so seveda posledice prehitre vožnje znane.
Gray_Warden ::
m-xxxx
se strinjam, 100% varne hitrosti ni, prav tako verjemi da vem koliko se dejansko da vozit.samo nočem toliko voziti ker vem tudi do česa lahko pride kot začne avto drseti po cesti. Če voziš nekako 90, ok naj vam bo, bom rekel največ do 100 km/h da ne bom igral angelčka, na lepo urejeni regionalni cesti, je avto bistveno lepše obvladljiv kot solatkovih 150 kmh. Da lahko že pri 90km/h pri nesreči umreš, pa upam da vam je jasno.
PyroBeast
v našem bivšem SUV sem za ritjo videl izjemno dobro zaradi velikih zunanjih ogledal.
bluefish
nočem pretiravat, odgovoril sem le na solatkovo trditev da je tisti pri 300 dokaj varno vozil. Do kam pa avto lahko pospeši pa mi je popolnoma jasno.
se strinjam, 100% varne hitrosti ni, prav tako verjemi da vem koliko se dejansko da vozit.samo nočem toliko voziti ker vem tudi do česa lahko pride kot začne avto drseti po cesti. Če voziš nekako 90, ok naj vam bo, bom rekel največ do 100 km/h da ne bom igral angelčka, na lepo urejeni regionalni cesti, je avto bistveno lepše obvladljiv kot solatkovih 150 kmh. Da lahko že pri 90km/h pri nesreči umreš, pa upam da vam je jasno.
PyroBeast
v našem bivšem SUV sem za ritjo videl izjemno dobro zaradi velikih zunanjih ogledal.
bluefish
nočem pretiravat, odgovoril sem le na solatkovo trditev da je tisti pri 300 dokaj varno vozil. Do kam pa avto lahko pospeši pa mi je popolnoma jasno.
Why so serious?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Gray_Warden ()
Pyr0Beast ::
v našem bivšem SUV sem za ritjo videl izjemno dobro zaradi velikih zunanjih ogledal.
Če počepnem (se spravim na velikost otroka) za prtljažnikom - me vidiš ?
Če počepnem pred havbo, me vidiš ?
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Gray_Warden ::
pred havbo vidim neprimerno bolje kot pri osebnem avtu, zaradi položaja visokega sedeža.
glede otroka za prtlažnimi vrati se je pa treba prepričat tako da greš ven iz vozila in pogledat če je kdo zadaj, če si tako natančen.
govoril sem sicer o vožnji v prometu, kot so rekli da naj pol metra višji položaj prispeval k varnosti.
mi je kar malo žal tistega SUV, ker v tem nizkem avtu ven vidim precej slabše kot sem prej v SUV.
glede otroka za prtlažnimi vrati se je pa treba prepričat tako da greš ven iz vozila in pogledat če je kdo zadaj, če si tako natančen.
govoril sem sicer o vožnji v prometu, kot so rekli da naj pol metra višji položaj prispeval k varnosti.
mi je kar malo žal tistega SUV, ker v tem nizkem avtu ven vidim precej slabše kot sem prej v SUV.
Why so serious?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Gray_Warden ()
blackbfm ::
Voznik, ki zna voziti hitro, po navadi tudi ve, kako se ustavi hitro in obvlada druge načine reševanja hudih prometnih zapletov.
Itak, ker se vecina nesrec zgodi tako da imas cas razmisljat in manevrirat. Res precej retardirane izjave. Me spominjajo na mojega brata ko je isto take pokal, sicer t.i. kvalificiran profesionalni voznik lol. Potem pa butne avto na domacem dvoriscu pri skoraj 0 kmh. Kaj bi sele blo pri 130+..
solatko ::
bluefish - poglej meni in veliko mojim kolegom, posledice hitre vožnje niso znane, ker vozimo hitro tam, kjer lahko, pa še tam z veliko rezerve. Omejitve so pač spesnili politiki, da imajo iz česa pobirat denar.
Če bi bila hitrost tako nevarna, na nemških cestah že zdavnaj ne bi bilo odsekov, kjer omejitve ni, je pa omejitev za v Nemčiji prodajana vozila in to gromozanskih 250 km/h.
Seveda je hitrost omejena, kjer je to potrebno.
Kolega se je ubil pri padcu z mopedom, ko je skoraj stal. Je pač z glavo udaril v robnik - nesrečen slučaj.
Verjetno pa je dober avto z 200+ konji, precej bolj obvladljiv in zaustavljiv, kot so bile katre in fički, pri 130+.
Gray_Warden - rešitev za pogled nazaj je montaža kamere (v boljše avtomobile jo že serijsko vgrajujejo, tako da imaš stalno pokrite mrtve kote, tistim, ki pa ne znajo gledat v vzratna ogledala, pa tudi to ne bo pomagalo.
Pa majhen otrok bo za avto prišel samo v primeru, ko vozimo vzvratno, če pa ga boš videl pred prvimi kolesi, ga boš pa tudi na pokopališče spremil. Otroka je potrebno videt prej, pričakovat (bližina šol, otroških igrišč, vrtcev...) in nima z vidljivostjo nobene veze, tudi ko ga boš zagledal 1m pred drvečim biciklom, vama ni pomoči.
blackclw - Itak se večina nesreč zgodi tistim, ki pretiravajo, to pa je lahko v določenih situacijah tudi samo 20 km/h (cestišče ob ledenem dežju).
Ti nisi bil nikoli zamišljen in čisto drugje? In vzrok je bila prevelika hitrost?
Če bi bila hitrost tako nevarna, na nemških cestah že zdavnaj ne bi bilo odsekov, kjer omejitve ni, je pa omejitev za v Nemčiji prodajana vozila in to gromozanskih 250 km/h.
Seveda je hitrost omejena, kjer je to potrebno.
Kolega se je ubil pri padcu z mopedom, ko je skoraj stal. Je pač z glavo udaril v robnik - nesrečen slučaj.
Verjetno pa je dober avto z 200+ konji, precej bolj obvladljiv in zaustavljiv, kot so bile katre in fički, pri 130+.
Gray_Warden - rešitev za pogled nazaj je montaža kamere (v boljše avtomobile jo že serijsko vgrajujejo, tako da imaš stalno pokrite mrtve kote, tistim, ki pa ne znajo gledat v vzratna ogledala, pa tudi to ne bo pomagalo.
Pa majhen otrok bo za avto prišel samo v primeru, ko vozimo vzvratno, če pa ga boš videl pred prvimi kolesi, ga boš pa tudi na pokopališče spremil. Otroka je potrebno videt prej, pričakovat (bližina šol, otroških igrišč, vrtcev...) in nima z vidljivostjo nobene veze, tudi ko ga boš zagledal 1m pred drvečim biciklom, vama ni pomoči.
blackclw - Itak se večina nesreč zgodi tistim, ki pretiravajo, to pa je lahko v določenih situacijah tudi samo 20 km/h (cestišče ob ledenem dežju).
Ti nisi bil nikoli zamišljen in čisto drugje? In vzrok je bila prevelika hitrost?
Delo krepa človeka
Gray_Warden ::
solatko
pozabil si na parkirišče. Tam lahko za vozilom ni nikogar, ko pa se vsedeš v avto pa za avto priteče otrok. Otroka pa za avtom ne boš videl niti če sediš v cliotu.
pozabil si na parkirišče. Tam lahko za vozilom ni nikogar, ko pa se vsedeš v avto pa za avto priteče otrok. Otroka pa za avtom ne boš videl niti če sediš v cliotu.
Why so serious?
M-XXXX ::
Gray_Warden je izjavil:
solatko
pozabil si na parkirišče. Tam lahko za vozilom ni nikogar, ko pa se vsedeš v avto pa za avto priteče otrok. Otroka pa za avtom ne boš videl niti če sediš v cliotu.
Vsak novejši avto ima senzorje in glede na to, da so vsaj na parkirišču hitrosti majhne je NEMOGOČE, da ga zadaneš (oziroma nič bolj mogoče kot v drugih avtih...)
Gray_Warden ::
nima vsak novejši avto serijsko vgrajenih senzorjev. Ponavadi je to v dodatni opremi ki jo redko kdo vzame saj vsak misli da jih ne potrebuje...
sicer pa..saj imamo zunanja ogledala. Kdor ni sposoben gledat ogledal naj vrne izpit.
solatko na nemških AVTOCESTAH je hitrost neomejena. Mi poveš za kakšno regionalko, kjer ni omejitve?
sicer pa..saj imamo zunanja ogledala. Kdor ni sposoben gledat ogledal naj vrne izpit.
solatko na nemških AVTOCESTAH je hitrost neomejena. Mi poveš za kakšno regionalko, kjer ni omejitve?
Why so serious?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Gray_Warden ()
solatko ::
Gray_Warden - Zakaj vztrajaš na svojih trditvah - v Nemčiji na določenih odsekih ni omejitev in lahko po levem pasu voziš, kolikor ti dovoljuje ostali promet, tudi čez 300, če nimaš nemške registracije, se pa dejansko pogovarjajo že nekaj let, na pobudo zelenih, da bi tudi tam hitrost omejili, vendar so lobiji AUDI, BMW, PORSHE in MEČKE toliko močni, da jim to ne uspe.
V zunanjem ogledalu ne boš videl majhnega otroka, zato vedno parkiram vzvratno, da avto iz parkirnega prostora odpeljem naprej. V tem primeru, mi otrok ne more priti v polje nevidnosti. Tako pač delamo dobri vozniki, ker znamo predvidevat.
Senzorji, če bo otrok stal med njimi, kar za velikost samega otroka ni problem, ne bodo reagirali, saj so predvideni za večje ovire, tudi stebrička na sredini med njimi ne zaznajo.
V zunanjem ogledalu ne boš videl majhnega otroka, zato vedno parkiram vzvratno, da avto iz parkirnega prostora odpeljem naprej. V tem primeru, mi otrok ne more priti v polje nevidnosti. Tako pač delamo dobri vozniki, ker znamo predvidevat.
Senzorji, če bo otrok stal med njimi, kar za velikost samega otroka ni problem, ne bodo reagirali, saj so predvideni za večje ovire, tudi stebrička na sredini med njimi ne zaznajo.
Delo krepa človeka
Gray_Warden ::
Če ti _vedno_ parkiraš vzratno, tako da spelješ naprej je to ok. Meni ni treba, saj je zadnja šipa postavljena tako nizko da bi moral biti otrok v velikosti dojenčka, da ga ne bi opazil. Mogoče bi spregledal kakšno čivave.
Ma verjemi, dokler s boš hvalil, kako dobro predvidevaš, s tem samo poveš ostalemu svetu da nisi pripravljen na nevarnost ki je nisi predvidel. Nekako kot piflar ki se vse nauči na pamet, potem pa ga proefsor fizike postavi malo drugačno nalogo pa samo še zmrzne pred tablo.
Senzorji so več ali manj postavljeni na odbijač za okras, uporabljajo jih ljudje s slabo prostorsko predstavo da lahko avto obračajo resnično blizu oviri, saj drugače niso zmožni oceniti kako daleč je ovira. Glavno pri obračanju avta je ogledalo.
sicer pa solatko, kaj imajo parkirni senzorji veze z varno vožnjo? Pogovor poizkušaš speljati stran od tvoje glavne napake, zagovarjanja prehitevanja s hitrostjo višje od dovoljene, na regionalki. Že samo s tem tvojim zagovarjanjem, da lahko nekoga, ki vozi 90 tam kjer je omejitev 90, prehitiš z višjo hitrostjo od dovoljene mi pove da nimaš pojma o varni vožnji.
Ma verjemi, dokler s boš hvalil, kako dobro predvidevaš, s tem samo poveš ostalemu svetu da nisi pripravljen na nevarnost ki je nisi predvidel. Nekako kot piflar ki se vse nauči na pamet, potem pa ga proefsor fizike postavi malo drugačno nalogo pa samo še zmrzne pred tablo.
Senzorji so več ali manj postavljeni na odbijač za okras, uporabljajo jih ljudje s slabo prostorsko predstavo da lahko avto obračajo resnično blizu oviri, saj drugače niso zmožni oceniti kako daleč je ovira. Glavno pri obračanju avta je ogledalo.
sicer pa solatko, kaj imajo parkirni senzorji veze z varno vožnjo? Pogovor poizkušaš speljati stran od tvoje glavne napake, zagovarjanja prehitevanja s hitrostjo višje od dovoljene, na regionalki. Že samo s tem tvojim zagovarjanjem, da lahko nekoga, ki vozi 90 tam kjer je omejitev 90, prehitiš z višjo hitrostjo od dovoljene mi pove da nimaš pojma o varni vožnji.
Why so serious?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Gray_Warden ()
solatko ::
Gray_Warden - najprej razloži, koliko časa imaš izpit, koliko km si naredil v svojem življenju in s kakšnimi vozili, potem pa se bova pogovarjala na približno tvojem nivoju, moj je zate verjetno postavljen previsoko.
2 mio km +
med 100k in 200k z motorji in dvokolesniki z pomožnim motorjem, mopedi, vespe, lahki motorji do 125ccm
okoli 50k z biciklom.
Brez ene nesrče po svoji krivdi,
z eno ali dvema kaznima za napačno parkiranje (se je pač mudilo in ni bilo časa iskat pp, zavestno in kazni plačane), z nekaj opomini pa tudi pohvlami policistov,
udeležen v prometu več kot 50 let, brez ene neumnosti - vožnja pod vplivom raznih substanc, prehitevanjem na delih ceste, kjer ni dovoljeno ali varno, nikoli prehitevanje v škarje, dve bremzanji na polno v življenju (menjalnik, motor, zavora).
najvišja moja hitrost z avtomobilom 250km/h, na naši regionalni cesti (Senožeče - Koper) in 270km/h z motorjem na delu stare ceste bratstva in enotnosti, malo pred osamosvojitvijo LJ-NM.
Vozilo nisem še nikoli kasko zavaroval, torej ti je jasno, koliko si zaupam, pa sem imel tudi že avto vrednosti 120kDEM in ga je novi lastnik razbil v enem tednu - na njegovo srečo, ga je zavaroval.
Izpit imam za A od leta 1970, B in C od leta 1972, s tem, da sem avto vozil redno, nekje od 15.leta, takrat kot motor.
2 mio km +
med 100k in 200k z motorji in dvokolesniki z pomožnim motorjem, mopedi, vespe, lahki motorji do 125ccm
okoli 50k z biciklom.
Brez ene nesrče po svoji krivdi,
z eno ali dvema kaznima za napačno parkiranje (se je pač mudilo in ni bilo časa iskat pp, zavestno in kazni plačane), z nekaj opomini pa tudi pohvlami policistov,
udeležen v prometu več kot 50 let, brez ene neumnosti - vožnja pod vplivom raznih substanc, prehitevanjem na delih ceste, kjer ni dovoljeno ali varno, nikoli prehitevanje v škarje, dve bremzanji na polno v življenju (menjalnik, motor, zavora).
najvišja moja hitrost z avtomobilom 250km/h, na naši regionalni cesti (Senožeče - Koper) in 270km/h z motorjem na delu stare ceste bratstva in enotnosti, malo pred osamosvojitvijo LJ-NM.
Vozilo nisem še nikoli kasko zavaroval, torej ti je jasno, koliko si zaupam, pa sem imel tudi že avto vrednosti 120kDEM in ga je novi lastnik razbil v enem tednu - na njegovo srečo, ga je zavaroval.
Izpit imam za A od leta 1970, B in C od leta 1972, s tem, da sem avto vozil redno, nekje od 15.leta, takrat kot motor.
Delo krepa človeka
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()
Gray_Warden ::
lej človek tudi če imaš 2 milijona kilometrov se mi zdi rahlo neumno, da človeki ki ima manj km kot ti, svetuješ da je varno prehitevati avto ki vozi 90 kmh s hitrostjo 150 kmh. malo se zamisli nad tem ok?
sicer pa tudi možje ki celo življenje menjajo strehe na hišah enkrat padejo dol k postanejo preveč sigurni v svoje "znanje" o hoji po strehi. glej da se ne zgodi isto tebi.
prav tako se ti meni ni treba hvalit da si vozil 250 po cesti od Senožeč do Kopra, sva na tem mestu kar lepo zaključila pogovor o tvoji "varni" vožnji.
sicer pa tudi možje ki celo življenje menjajo strehe na hišah enkrat padejo dol k postanejo preveč sigurni v svoje "znanje" o hoji po strehi. glej da se ne zgodi isto tebi.
prav tako se ti meni ni treba hvalit da si vozil 250 po cesti od Senožeč do Kopra, sva na tem mestu kar lepo zaključila pogovor o tvoji "varni" vožnji.
Why so serious?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Gray_Warden ()
jype ::
Solatko očitno v življenju še ni vozil avtomobila, verjetno pri očkatu na traktorju sedi, pa si potem misli, kako pregledna da je kabina.
S kolesom se tudi ni vozil že tako dolgo, da mu je nazadnje ko je vozil še balanca zastirala pogled.
O vožnji s kolesom po mestu ve toliko, kot kak severnokorejski kaznjenec, ki še ni videl ne kolesa, ne mesta.
S kolesom se tudi ni vozil že tako dolgo, da mu je nazadnje ko je vozil še balanca zastirala pogled.
O vožnji s kolesom po mestu ve toliko, kot kak severnokorejski kaznjenec, ki še ni videl ne kolesa, ne mesta.
solatko ::
Gray_Warden - ne da te učim, to je edino varno prehitevanje, ki ga poznam, vse ostalo traja predolgo in imaš zelo malo varnih mest, poleg tega, je lepo, če s hitrim manevrom prehitevanja, omogočiš še tistim za teboj, da to lahko storijo skoraj istočasno, seveda če je cesta nasproti prazna. Če tega ne obvladaš (obvladajo pa to vsi tisti, ki te prehitevajo pri 90), potem pač ne prehitevaj, saj gre tudi tako. Vse ostalo je bluženje in spravljanje nedolžnih v nevarnost.
Predlagam ti, da se zapelješ na Grobnik, plačaš nekaj krogov in dodobra, na zavarovani progi, stestiraš svoje vozniške sposobnosti, pri višjih hitrostih, saj danes že vsak clio stisne do 200km/h.
Poglej, kar se tiče varne vožnje, je odvisno od situacije, ne od hitrosti, saj je pritiskanje na gas, brez razmisleka, največja neumnost, ki si jo udeleženec v prometu lahko privošči - tudi vožnja s kolesom na polno s kakšnega hriba, pomeni enako.
Če postopno spoznavaš osnove vozniške fizike, jih treniraš, spravljaš v podzavest (meni avtomatsko v kočljivi situaciji pade roka na menjalnik, ena na sklopko, druga na bremzo in podzavestno, brez razmišljanja, mašina, menjalnik in zavore naredijo svoje, tudi pri hitrosti preko 200km/h, kjer samo bremzanje pomeni jarek, prevračanej ali še kaj hujšega), zato se o praksi, varnosti in obvladanju avtomobila, pogovarjava samo v okviru zakona, saj dokler ne boš preizkusil (seveda na mestih, kjer je to za ostale varno, ti pa boš pač malo reskiral, v najboljšem primeru pleh, v slabšem kakšno poškodbo).
Da razčistimo, kaj so sposobni narediti današnji avti na cesti - amg mercedes v rokah AC testnega voznika, je od garaže avtocommerca do Verovškove, pognal na blizu 150km/h in brez kakršnega koli zaviranja zvozil pravokotno na Verovškovo (cestišče je bilo za promet zaprto, ker je šlo za reklamno snemanje). Avta pri tej brzini ni zaneslo niti za 5cm, kot, da bi bil na tračnicah.
Ti pa sanjaš o nevarni vožnji med prehitevanjem na ravni suhi cesti pri 150, da je to nevarno početje. Zato sem ti napisal, da se moraš spravit na moj ali podoben nivo, da bova lahko argumentirano razpravljala. Za primer si vzemi voznike rešilcev, ki s tistimi nerodnimi kombiji dirkajo po naših regionalkah tudi do 180km/h, vendar zadevo obvladajo in to je bistvo, ne hitrost.
Predlagam ti, da se zapelješ na Grobnik, plačaš nekaj krogov in dodobra, na zavarovani progi, stestiraš svoje vozniške sposobnosti, pri višjih hitrostih, saj danes že vsak clio stisne do 200km/h.
Poglej, kar se tiče varne vožnje, je odvisno od situacije, ne od hitrosti, saj je pritiskanje na gas, brez razmisleka, največja neumnost, ki si jo udeleženec v prometu lahko privošči - tudi vožnja s kolesom na polno s kakšnega hriba, pomeni enako.
Če postopno spoznavaš osnove vozniške fizike, jih treniraš, spravljaš v podzavest (meni avtomatsko v kočljivi situaciji pade roka na menjalnik, ena na sklopko, druga na bremzo in podzavestno, brez razmišljanja, mašina, menjalnik in zavore naredijo svoje, tudi pri hitrosti preko 200km/h, kjer samo bremzanje pomeni jarek, prevračanej ali še kaj hujšega), zato se o praksi, varnosti in obvladanju avtomobila, pogovarjava samo v okviru zakona, saj dokler ne boš preizkusil (seveda na mestih, kjer je to za ostale varno, ti pa boš pač malo reskiral, v najboljšem primeru pleh, v slabšem kakšno poškodbo).
Da razčistimo, kaj so sposobni narediti današnji avti na cesti - amg mercedes v rokah AC testnega voznika, je od garaže avtocommerca do Verovškove, pognal na blizu 150km/h in brez kakršnega koli zaviranja zvozil pravokotno na Verovškovo (cestišče je bilo za promet zaprto, ker je šlo za reklamno snemanje). Avta pri tej brzini ni zaneslo niti za 5cm, kot, da bi bil na tračnicah.
Ti pa sanjaš o nevarni vožnji med prehitevanjem na ravni suhi cesti pri 150, da je to nevarno početje. Zato sem ti napisal, da se moraš spravit na moj ali podoben nivo, da bova lahko argumentirano razpravljala. Za primer si vzemi voznike rešilcev, ki s tistimi nerodnimi kombiji dirkajo po naših regionalkah tudi do 180km/h, vendar zadevo obvladajo in to je bistvo, ne hitrost.
Delo krepa človeka
Pyr0Beast ::
2Mkm/30let = 66.7kkm/yr
~200km/dan avg.
~200km/dan avg.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
jype ::
solatko> Ti pa sanjaš o nevarni vožnji med prehitevanjem na ravni suhi cesti pri 150, da je to nevarno početje.
Ti pa men o "vratih pa otrocih, ki pritečejo na cesto", ko je očitno, da se ne moreš ustaviti niti v stotih metrih, pa če imaš ne vem kakšne gume in če je cesta odlična - jaz se pa lahko ustavim na poštni znamki, če je treba (in imam tudi med pospeševanjem roke ves čas na zavorah, ne pa tako kot ti, ki potrebuješ približno en teden časa, da med prehitevanjem s plina stopiš na zavoro).
Ti pa men o "vratih pa otrocih, ki pritečejo na cesto", ko je očitno, da se ne moreš ustaviti niti v stotih metrih, pa če imaš ne vem kakšne gume in če je cesta odlična - jaz se pa lahko ustavim na poštni znamki, če je treba (in imam tudi med pospeševanjem roke ves čas na zavorah, ne pa tako kot ti, ki potrebuješ približno en teden časa, da med prehitevanjem s plina stopiš na zavoro).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
solatko ::
Pyr0Beast - rekordno je bilo leto 1988 s 155k km, v glavnem relacija LJ - Frankfurt. Drugače pa med aktivno dobo (sem pol leta v penzionu), okoli 100k/leto.
Delo krepa človeka
solatko ::
jype - tudi jaz se iz 200km/h ustavim na poštni znamki (seveda je malo daljša), vendar bova otroka oba povozila, če ga bova zagledala prepozno, oziroma ne bova predvidevala, da lahko skozi vhodna vrata, skoči otrok, ki je namenjen v vrtec, jype pa šiba preko 20km/h, pol metra od vhoda. Ne ti men govorit o varnosti, lahko pa mi govoriš o veliki sreči, ki te spremlja na kolesu.
Jaz se obnašam izredno varno in nikoli ne ogrožam nikogar. Moje hitre vožnje so tam, kjer je to po konstrukciji ceste, stanju vozila in vidnosti možno, vedno kontrolirano in z vsaj 30%-ti rezerve, za vsak slučaj (moja rezerva je pač malo višje, kot je omejitev po zakonu), ti pa v službo goniš kolo s 130%-nim potencialom - vozila in razmer na tvoji poti. O tem vas fante že nekaj tem prepričujem. Od nekaj 100 kolegov, izredno hitrih voznikov, niti eden še ni imel hujše prometne nesreče, niti eden pa jo ni povzročil. Ubija neznanje, precenjenost, objestnost in podobno, ne pa hitrost, saj bi bili potem rally vozniki, vozniki GP in F1, že zdavnaj vsi pokojni.
Pa še kakšen policaj na nujni vožnji bi se našel, vozniki provide, vozniki reševalnih vozil, vozniki funkcionarjev, ko vozijo v spremstvu tudi preko 200km/h........
Jaz se obnašam izredno varno in nikoli ne ogrožam nikogar. Moje hitre vožnje so tam, kjer je to po konstrukciji ceste, stanju vozila in vidnosti možno, vedno kontrolirano in z vsaj 30%-ti rezerve, za vsak slučaj (moja rezerva je pač malo višje, kot je omejitev po zakonu), ti pa v službo goniš kolo s 130%-nim potencialom - vozila in razmer na tvoji poti. O tem vas fante že nekaj tem prepričujem. Od nekaj 100 kolegov, izredno hitrih voznikov, niti eden še ni imel hujše prometne nesreče, niti eden pa jo ni povzročil. Ubija neznanje, precenjenost, objestnost in podobno, ne pa hitrost, saj bi bili potem rally vozniki, vozniki GP in F1, že zdavnaj vsi pokojni.
Pa še kakšen policaj na nujni vožnji bi se našel, vozniki provide, vozniki reševalnih vozil, vozniki funkcionarjev, ko vozijo v spremstvu tudi preko 200km/h........
Delo krepa človeka
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()
Pyr0Beast ::
Pa rečemo da šiba še bolj nevarnih 10m/s
Vhod je dolg cirka 1m
Prevozil ga bo v 100ms
pri 3m/s otroka to znese 30cm dolgo pot s 20cm lufta
thou shall pass
Kolo se lahko tudi nagne da se izogne oviri
In spremeni položaj pedal
Avto tega ne more.
Vhod je dolg cirka 1m
Prevozil ga bo v 100ms
pri 3m/s otroka to znese 30cm dolgo pot s 20cm lufta
thou shall pass
Kolo se lahko tudi nagne da se izogne oviri
In spremeni položaj pedal
Avto tega ne more.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Pyr0Beast ()
solatko ::
Seveda ga bo zagledal takoj, ko bo pomolil ven rokico ali nogico, sploh če bo kakšno stopničko preskočil, kar štiriletniki že obvladajo in bo priletel direktno pred kolo ali kar je celo huje, ga bo zadel s strani. In seveda imamo na tej trasi Superjypeta, ki bo v taki situaciji, ustavil na 2cm, zamrznil, tako, da se bo otrok samo zaletl v njegovo nogo, ki bo ublažila nalet in potem svizec zavije čokolado.
Preberi malo višje, kaj se je zgodilo bratcema v našem bloku pri naletu starejšega v mlajšega s štirikolesom in pri hitrosti cca 5km/h.
Avto tega dejansko ne zmore, vendar ga pametni voznik ne bo spravil v tako situacijo, da bi bil tak ali podoben manever potreben. Pravim, da nikoli v življenju, nisem in nimam namena ogrožal druga živa bitja na planetu, z dejanji, ki so odvisna od mene. Tam, kjer jaz peljem 150 bi lahko vsak, ki obvlada avto, vendar brez dolgoletnih izkušenj, to seveda ni varno. Največ motoristov se ubije, ko presedlajo iz 250, 350 ali 400ccm strojev na 900+, razen tistih nekaj starejših motoristov, ki jih pelje scat kak voznik avtomobila, ker so pač pozabili za trenutek na lastno varnost ali pa slabo predvidevali.
Preberi malo višje, kaj se je zgodilo bratcema v našem bloku pri naletu starejšega v mlajšega s štirikolesom in pri hitrosti cca 5km/h.
Avto tega dejansko ne zmore, vendar ga pametni voznik ne bo spravil v tako situacijo, da bi bil tak ali podoben manever potreben. Pravim, da nikoli v življenju, nisem in nimam namena ogrožal druga živa bitja na planetu, z dejanji, ki so odvisna od mene. Tam, kjer jaz peljem 150 bi lahko vsak, ki obvlada avto, vendar brez dolgoletnih izkušenj, to seveda ni varno. Največ motoristov se ubije, ko presedlajo iz 250, 350 ali 400ccm strojev na 900+, razen tistih nekaj starejših motoristov, ki jih pelje scat kak voznik avtomobila, ker so pač pozabili za trenutek na lastno varnost ali pa slabo predvidevali.
Delo krepa človeka
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()
Gray_Warden ::
solatko> Ubija neznanje, precenjenost, objestnost in podobno, ne pa hitrost, saj bi bili potem rally vozniki, vozniki GP in F1, že zdavnaj vsi pokojni.
predvsem ubija precenjenost ja, ko voznik vozi hitreje kot je sposoben obvladati vozilo.
poglejte si ta video. Sicer je fake samo je tudi dovolj zgovoren: Ni treba da obvladaš zadevo, potreben je le 1 trenutek nepozornosti.
jype, tvoj odgovor je popolnoma offtopic.
solatko> Ti pa sanjaš o nevarni vožnji med prehitevanjem na ravni suhi cesti pri 150, da je to nevarno početje. Zato sem ti napisal, da se moraš spravit na moj ali podoben nivo, da bova lahko argumentirano razpravljala. Za primer si vzemi voznike rešilcev, ki s tistimi nerodnimi kombiji dirkajo po naših regionalkah tudi do 180km/h, vendar zadevo obvladajo in to je bistvo, ne hitrost.
Prav imaš, ti ljudje zadevo obvladajo bolje kot 99% voznikov. Zato na podlagi njih ne moreš rečt da je takšna vožnja varna. Oprosti vendar jaz sem vedno smatral, da je vožnja varna dokler voziš pod omejitvo, če si prisiljen pospešiti čez omejitev hitrosti, je to popolnoma nepotrebo ogrožanje sebe in vseh v okolici.
Kaj si mislim o divjanju po cesti in objestni vožnji pa lepo pokažejo opazovalci na posnetku od 3.30 naprej...
Speeding, no one thinks big about you.
predvsem ubija precenjenost ja, ko voznik vozi hitreje kot je sposoben obvladati vozilo.
poglejte si ta video. Sicer je fake samo je tudi dovolj zgovoren: Ni treba da obvladaš zadevo, potreben je le 1 trenutek nepozornosti.
jype, tvoj odgovor je popolnoma offtopic.
solatko> Ti pa sanjaš o nevarni vožnji med prehitevanjem na ravni suhi cesti pri 150, da je to nevarno početje. Zato sem ti napisal, da se moraš spravit na moj ali podoben nivo, da bova lahko argumentirano razpravljala. Za primer si vzemi voznike rešilcev, ki s tistimi nerodnimi kombiji dirkajo po naših regionalkah tudi do 180km/h, vendar zadevo obvladajo in to je bistvo, ne hitrost.
Prav imaš, ti ljudje zadevo obvladajo bolje kot 99% voznikov. Zato na podlagi njih ne moreš rečt da je takšna vožnja varna. Oprosti vendar jaz sem vedno smatral, da je vožnja varna dokler voziš pod omejitvo, če si prisiljen pospešiti čez omejitev hitrosti, je to popolnoma nepotrebo ogrožanje sebe in vseh v okolici.
Kaj si mislim o divjanju po cesti in objestni vožnji pa lepo pokažejo opazovalci na posnetku od 3.30 naprej...
Speeding, no one thinks big about you.
Why so serious?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Gray_Warden ()
solatko ::
Gray_Warden - in kaj je potem spornega pri ljudeh, ki smo pol življenja preživeli na cesti, misliš, da sodimo med tistih cca 80%, ki ne obvladajo vožnje.
Cca 20%-ov voznikov, po predvidevanju ADAC-a, dejansko obvlada prometne razmere.
Kaj ti smatraš, ni pomembno, lepo je, če se držiš svojih sposobnosti, če nisi usposobljen za hitro vožnjo, pač voziš počasneje, tudi sam, kadar se ne počutim sproščenega, vozim včasih pod omejitvijo ali kadar vem, da je z avtom kaj narobe, vendar se dosledno umikam hitrejšim, po potrebi tudi ustavim.
Takrat, ko vozim hitreje, je zbranost še večja, največja pa takrat, ko želim nekoga prehiteti.
Ko si na cesti v prometu, ne SME biti trenutka nezbranosti, ko se pojavi, moraš takoj ustavit in se skulirat, drugače gre res lahko vse v maloro, tudi pri nižjih hitrostih.
Enim je vožnja muka, delo, trpljenje, meni pa je vožnja v užitek, sprostitev, ni mi problem it na cesto katerokoli uro, na kakršnokoli relacijo, samo da se vrti.
Tisti prvi, bi morali premislit o javnih prevoznih sredstvih, tako kot pokličejo malarja, če sami ne znajo ali ne bi naredili lepo. Je to tako težko razumet.
Imel sem prijatelja, ki je bil več kot 50 let trgovski potnik, naredil je več kot 5mio km, pa enkrat ni sedel za volan, sploh ni imel izpita. Službeno je imel voznika, v privatnem pa javna sredstva in je pri 90-ih še vedno gibčen in zdrav. Zakaj pa bi vsak moral biti na vsak način voznik, saj tudi zobar, tesar, finančnik ..... ni vsak.
Cca 20%-ov voznikov, po predvidevanju ADAC-a, dejansko obvlada prometne razmere.
Kaj ti smatraš, ni pomembno, lepo je, če se držiš svojih sposobnosti, če nisi usposobljen za hitro vožnjo, pač voziš počasneje, tudi sam, kadar se ne počutim sproščenega, vozim včasih pod omejitvijo ali kadar vem, da je z avtom kaj narobe, vendar se dosledno umikam hitrejšim, po potrebi tudi ustavim.
Takrat, ko vozim hitreje, je zbranost še večja, največja pa takrat, ko želim nekoga prehiteti.
Ko si na cesti v prometu, ne SME biti trenutka nezbranosti, ko se pojavi, moraš takoj ustavit in se skulirat, drugače gre res lahko vse v maloro, tudi pri nižjih hitrostih.
Enim je vožnja muka, delo, trpljenje, meni pa je vožnja v užitek, sprostitev, ni mi problem it na cesto katerokoli uro, na kakršnokoli relacijo, samo da se vrti.
Tisti prvi, bi morali premislit o javnih prevoznih sredstvih, tako kot pokličejo malarja, če sami ne znajo ali ne bi naredili lepo. Je to tako težko razumet.
Imel sem prijatelja, ki je bil več kot 50 let trgovski potnik, naredil je več kot 5mio km, pa enkrat ni sedel za volan, sploh ni imel izpita. Službeno je imel voznika, v privatnem pa javna sredstva in je pri 90-ih še vedno gibčen in zdrav. Zakaj pa bi vsak moral biti na vsak način voznik, saj tudi zobar, tesar, finančnik ..... ni vsak.
Delo krepa človeka
Gray_Warden ::
V praktično ničemer ne uživam bolj kot v vožnji. Vozim dinamično, nemalokrat grem tudi čez omejitev hitrosti, če smatram da je v tistem trenutku to varno. Vem tudi da je treba čimprej prehiteti vozilo ki ga prehitevaš in se tega načela tudi _vedno_ držim, tudi če to pomeni pospeševanje čez omejitev hitrosti, samo da se čimprej umaknem na varno. Nikakor pa ne morem zagovarjati mišljenja, da je tak stil vožnje v splošnem varen saj vem za nekaj ljudi, s katerimi se ne bi upal voziti niti po parkirišču, kaj šele po kakšni regionalni cesti saj jim enostavno ne zaupam. Nezbranost med vožnjo, popolno neznanje o vožnji, popolno nepoznavanje svojega vozila in še bi lahko našteval.
Jaz sem svoje vozilo spoznal kolikor se ga pač spoznati da, vem kje so njegove meje, vem kdaj se bo pojavil oversteering in kdaj understeering. ne upam pa si trdit da znam predvideti vsako situacijo, zato v veliko primerih rajši vozim defenzivno in zagotovim da s svojim stilom vožnje ne bom nikogar poškodoval, kot pa da bi se precenil in pritiskal na gas.
Kar se tiče najinega pogovora o prehitevanju. vse skupaj se je začelo s tem, ko sem omenil da takšnim nadutežem, ki niso sposobni voziti po omejitvah pač malo upočasnim, da me lahko povsem varno in hitro prehitijo pri nižji hitrosti, mi niti ni jasno kaj ti pri tem ni všeč? Pač jim pomagam da hitreje pridejo nazaj na svoj vozni pas in so manj časa izpostavljeni nevarnosti....vedno sem mislil da je to nekaj dobrega? Jaz prehitim veliko ljudi saj velikokrat ne vidim poante zakaj bi moral voziti 60 km/h na cesti kjer bi se dalo brez večjih problemov voziti 100...ampak če pa človek vozi po zgornji meji omejitve pa jaz nekako nimam ne pravice niti razloga ga it prehitevat saj bi avtomatično prekoračil omejitev hitrosti.
zanima pa me zakaj ti meniš da naj bi bil ti usposobljen za hitrejšo vožnjo? si bil rally voznik ali kaj podobnega?
Jaz sem svoje vozilo spoznal kolikor se ga pač spoznati da, vem kje so njegove meje, vem kdaj se bo pojavil oversteering in kdaj understeering. ne upam pa si trdit da znam predvideti vsako situacijo, zato v veliko primerih rajši vozim defenzivno in zagotovim da s svojim stilom vožnje ne bom nikogar poškodoval, kot pa da bi se precenil in pritiskal na gas.
Kar se tiče najinega pogovora o prehitevanju. vse skupaj se je začelo s tem, ko sem omenil da takšnim nadutežem, ki niso sposobni voziti po omejitvah pač malo upočasnim, da me lahko povsem varno in hitro prehitijo pri nižji hitrosti, mi niti ni jasno kaj ti pri tem ni všeč? Pač jim pomagam da hitreje pridejo nazaj na svoj vozni pas in so manj časa izpostavljeni nevarnosti....vedno sem mislil da je to nekaj dobrega? Jaz prehitim veliko ljudi saj velikokrat ne vidim poante zakaj bi moral voziti 60 km/h na cesti kjer bi se dalo brez večjih problemov voziti 100...ampak če pa človek vozi po zgornji meji omejitve pa jaz nekako nimam ne pravice niti razloga ga it prehitevat saj bi avtomatično prekoračil omejitev hitrosti.
zanima pa me zakaj ti meniš da naj bi bil ti usposobljen za hitrejšo vožnjo? si bil rally voznik ali kaj podobnega?
Why so serious?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Gray_Warden ()
solatko ::
Zato, ker imam nekaj 100k take hitre vožnje za seboj, v različnih razmerah, na različnih podlagah, z različnimi vozili, imam pa tudi nekaj treningov take vožnje na poligonih za seboj (še v tujini, poslan službeno), enostavno zato, ker sem v prometu preizkušen, kot začetnik, si pač nisem privoščil kakih neumnosti, če jih prej nisem dobro natreniral.
Tudi skakanje v vodo, ne moreš začeti iz mosta na Drini.
Omenim samo eno izkušnjo, ki bi jo dal za preizkusit vsakemu vozniku in to je gokart ali pravilno narejen buggy, s porshovo mašino. Kdor bi to zapopadel, bi ga šele spustil na cesto. Ko voziš ti dve vozili, te skoraj nič od fizike ne more presenetiti. Na eni strani 100 kubična mašinca, ki ti zleti spod riti, do sto v cca 3,3 sekunde, očutek pa tak, kot da bi se vozil na starem dobrem ribežnu. Obrneš volan, pa gre hudič kar naravnost, zavore tak, tak, prenos na kolesa direkten, nora zadeva, je trajal kar kakšnih 14 dni po par ur mučenja dnevno, da sem zadevo spoznal do obisti.
Potem se iz tistega sranja spraviš v fičkota in misliš, da voziš avtobus. Ko enkrat obvladaš, huda zadeva, saj pade mimo avta samo čelada, voznik pa te vidi šele, ko si 50m pred njim.
Druga stvar je buggy, s porshevo mašino, nekaj čez 200KM. Se fino vsedeš (najbolje na letališču podobnem prostoru, obvezno trda podlaga, saj na mivki ne spelješ). Zadeva leži na 20cm skrajšanem hroščevem podvozju, obložen si s fiberglasom, sediš v avionski školjki, dva števca, nekaj instrumentov, o dogajanju v mašini, poleg tebe še en tak avio zic, obvezna čelada, rokavice in ko daš kontakt, zarohni poršev boxer. O kakšnem razgovoru ni govora. Čutiš kako ti deluje adrenalin, pikneš širok športni pedal gasa, stisneš sklopko in počasi dviguješ obrate in dvigaš sklopko. Zadeva rohni, rjuje, ti pa gledaš kot teliček, saj si še vedno tam kot si bil. Pogled v ogledalo te postavi na realna tla. Mrcina stoji, zadaj pa oblak, kakšne tone mivke, ki si jo dvignil z gumami formule II. Zadevo ugasneš, da ne bi vse skupaj pregrelo, folk ti pomaga vse skupaj spravit na kolikor toliko trdna tla in ponovimo vajo. Ha uspeš v drugo, avto se začne premikat, vendar ne naprej, temveč v krogu. Začneš se praskat po glavi, saj si ja že prevozil nekaj km, ta jajca pa nikakor ne gredo naprej, oziroma v željeno smer. Ko mašino ugasneš, da ti kolega pove kako se stvari streže, seveda se vsi okoli valjajo po tleh od smeha (pa če prav ni šlo nikomur nič bolje od rok), zveš, da je za začetek najbolje štartat s 3. ali celo 4. prestavo, da zadušiš velikanski navor, potem pa moraš biti pazljiv z dodajanjem gasa, saj si, ko spelješ, hitro čez 200km/h.
Ne boste verjeli, vendar traja, da to kratko, široko čudo lahko voziš, več kot en mesec poizkušanja in treningov, skoraj kot F1, saj so bile performanse takrat hujše, kot pri F1, razen končne hitrosti, zaradi menjalnika, drugače bi pa to letelo krepko preko 300. Drugače pa vožnja tega čuda, spominja na vožnjo kakšnega divjega gliserja, saj niti slučajno po normalni poti ne gre tja, kamor hočeš. Volan je direkten, pedala postavljena v vrsto, tako da voziš zavora - gas in druga noga sklopka, zaviranja razen z mašino ni, stegne pa tako, da te na zic dobesedno prilima, ko pa ga enkrat obvladaš, je pa enkratni užitek, vožnja po pesku, prevračanje (namerno narejeni loki, ki zdršijo normalno kotalenje naprej ali v stran. Skratka fantastična neobvladljiva zadeva.
Prehod iz tega v normalen avto, pa predstavlja tisti filing, ki ga pridobiš, za varno upravljanje vozila, saj še taka krntija, brez zavor ali z ležaji namesto koles, ni tako neobvladljiva, kot je pravi buggy, kralj mivke.
Tudi skakanje v vodo, ne moreš začeti iz mosta na Drini.
Omenim samo eno izkušnjo, ki bi jo dal za preizkusit vsakemu vozniku in to je gokart ali pravilno narejen buggy, s porshovo mašino. Kdor bi to zapopadel, bi ga šele spustil na cesto. Ko voziš ti dve vozili, te skoraj nič od fizike ne more presenetiti. Na eni strani 100 kubična mašinca, ki ti zleti spod riti, do sto v cca 3,3 sekunde, očutek pa tak, kot da bi se vozil na starem dobrem ribežnu. Obrneš volan, pa gre hudič kar naravnost, zavore tak, tak, prenos na kolesa direkten, nora zadeva, je trajal kar kakšnih 14 dni po par ur mučenja dnevno, da sem zadevo spoznal do obisti.
Potem se iz tistega sranja spraviš v fičkota in misliš, da voziš avtobus. Ko enkrat obvladaš, huda zadeva, saj pade mimo avta samo čelada, voznik pa te vidi šele, ko si 50m pred njim.
Druga stvar je buggy, s porshevo mašino, nekaj čez 200KM. Se fino vsedeš (najbolje na letališču podobnem prostoru, obvezno trda podlaga, saj na mivki ne spelješ). Zadeva leži na 20cm skrajšanem hroščevem podvozju, obložen si s fiberglasom, sediš v avionski školjki, dva števca, nekaj instrumentov, o dogajanju v mašini, poleg tebe še en tak avio zic, obvezna čelada, rokavice in ko daš kontakt, zarohni poršev boxer. O kakšnem razgovoru ni govora. Čutiš kako ti deluje adrenalin, pikneš širok športni pedal gasa, stisneš sklopko in počasi dviguješ obrate in dvigaš sklopko. Zadeva rohni, rjuje, ti pa gledaš kot teliček, saj si še vedno tam kot si bil. Pogled v ogledalo te postavi na realna tla. Mrcina stoji, zadaj pa oblak, kakšne tone mivke, ki si jo dvignil z gumami formule II. Zadevo ugasneš, da ne bi vse skupaj pregrelo, folk ti pomaga vse skupaj spravit na kolikor toliko trdna tla in ponovimo vajo. Ha uspeš v drugo, avto se začne premikat, vendar ne naprej, temveč v krogu. Začneš se praskat po glavi, saj si ja že prevozil nekaj km, ta jajca pa nikakor ne gredo naprej, oziroma v željeno smer. Ko mašino ugasneš, da ti kolega pove kako se stvari streže, seveda se vsi okoli valjajo po tleh od smeha (pa če prav ni šlo nikomur nič bolje od rok), zveš, da je za začetek najbolje štartat s 3. ali celo 4. prestavo, da zadušiš velikanski navor, potem pa moraš biti pazljiv z dodajanjem gasa, saj si, ko spelješ, hitro čez 200km/h.
Ne boste verjeli, vendar traja, da to kratko, široko čudo lahko voziš, več kot en mesec poizkušanja in treningov, skoraj kot F1, saj so bile performanse takrat hujše, kot pri F1, razen končne hitrosti, zaradi menjalnika, drugače bi pa to letelo krepko preko 300. Drugače pa vožnja tega čuda, spominja na vožnjo kakšnega divjega gliserja, saj niti slučajno po normalni poti ne gre tja, kamor hočeš. Volan je direkten, pedala postavljena v vrsto, tako da voziš zavora - gas in druga noga sklopka, zaviranja razen z mašino ni, stegne pa tako, da te na zic dobesedno prilima, ko pa ga enkrat obvladaš, je pa enkratni užitek, vožnja po pesku, prevračanje (namerno narejeni loki, ki zdršijo normalno kotalenje naprej ali v stran. Skratka fantastična neobvladljiva zadeva.
Prehod iz tega v normalen avto, pa predstavlja tisti filing, ki ga pridobiš, za varno upravljanje vozila, saj še taka krntija, brez zavor ali z ležaji namesto koles, ni tako neobvladljiva, kot je pravi buggy, kralj mivke.
Delo krepa človeka
Gray_Warden ::
sarcasm on
čakej malo..zato ker si vozil buggija, meniš da omejitve hitrosti zate ne veljajo več? odlično, se bom takoj prijavil na kakšno testno vožnjo da bom šel jaz lahko tako hitro dirjal po cesti!
sarcasm off
verjamem da je bila izkušnja zanimiva in si se veliko naučil s tem, vendar to ni izgovor za vožnjo čez omejitev hitrosti. Potem bi vsi vozniki formule1 in ostalih avtomobilskih športov imeli posebno vozniško dovoljenje, kjer bi pisalo da omejitev za njih zaradi izjemnega znanja vožnje, ne velja.
Ok, recimo da verjamem da obvladaš vozilo, vendar še vedno ne razumem zakaj bi se po nepotrebnem spravljal v nevarnost z visokimi hitrostmi po regionalki?
pod visoka hitrost ne mislm do 100 kmh ampak več kot 100, kar ti zagovarjaš. Čemu? Se ti vedno tako mudi? Zakaj meniš da imaš sploh pravico it čez omejitev?
TI ves čas zagovarjaš da če je omejitev 90 in nek adrenalinski norec dohiti vozilo ki vozi točno 90, da ga ima vso pravico prehiteti in bo to "varno" storil tako da bo pospešil na 150 tam kjer je omejitev 90 in "varno" divjal naprej..Na podlagi česa ta norec sploh lahko vozi več kot 90, če je omejitev 90?
pravtako ti govoriš o profesionalnih voznikih, ki avto obvladajo pri 300 km/h. Saj ti veš da govoriš o PROFESIONALNIH voznikih, ki imajo nonstop treninge, da vozijo tako kot vozijo, v Sloveniji pa nimamo niti pametnega poligona kjer bi navaden voznik lahko preizkusil svoje vozniško znanje? Edina reč ki jo imamo je tisti trapasti poligon kjer te vodijo za rokico in špricajo s cevjo za zalivat vrt in za tisto plačaš 150 eur da se vidiš to kar mi ki ne živimo v središču ljubljane doživljamo vsakič ko dežuje in čez celo zimo.
Za primerjavo s PROFESIONALNIM voznikom izberi popolnoma naključnega voznika in naj ti on ta manever izvede pri nižji hitrosti z avtom ki je dostopen vsem (to vsekakor ni mercedes amg), potem pa govori kaj je varno za večino ljudi. Preveč se postavljaš na mesto nekega "profesionalnega" voznika in premalo gledaš na vožnjo iz zornega kota povprečnega voznika.
Še vedno nevem kakšen profesionalni voznik si bil? voznik kamiona, taksist ali kaj takšnega da si naredil toliko km obenem pa si se navadil avto obvladovati pri višjih hitrostih?
nekaj takšnega?
ja, vem da je veliko editov, preveč sem navajen gtalka kjer napišeš sporočilo in pošlješ.
čakej malo..zato ker si vozil buggija, meniš da omejitve hitrosti zate ne veljajo več? odlično, se bom takoj prijavil na kakšno testno vožnjo da bom šel jaz lahko tako hitro dirjal po cesti!
sarcasm off
verjamem da je bila izkušnja zanimiva in si se veliko naučil s tem, vendar to ni izgovor za vožnjo čez omejitev hitrosti. Potem bi vsi vozniki formule1 in ostalih avtomobilskih športov imeli posebno vozniško dovoljenje, kjer bi pisalo da omejitev za njih zaradi izjemnega znanja vožnje, ne velja.
Ok, recimo da verjamem da obvladaš vozilo, vendar še vedno ne razumem zakaj bi se po nepotrebnem spravljal v nevarnost z visokimi hitrostmi po regionalki?
pod visoka hitrost ne mislm do 100 kmh ampak več kot 100, kar ti zagovarjaš. Čemu? Se ti vedno tako mudi? Zakaj meniš da imaš sploh pravico it čez omejitev?
TI ves čas zagovarjaš da če je omejitev 90 in nek adrenalinski norec dohiti vozilo ki vozi točno 90, da ga ima vso pravico prehiteti in bo to "varno" storil tako da bo pospešil na 150 tam kjer je omejitev 90 in "varno" divjal naprej..Na podlagi česa ta norec sploh lahko vozi več kot 90, če je omejitev 90?
pravtako ti govoriš o profesionalnih voznikih, ki avto obvladajo pri 300 km/h. Saj ti veš da govoriš o PROFESIONALNIH voznikih, ki imajo nonstop treninge, da vozijo tako kot vozijo, v Sloveniji pa nimamo niti pametnega poligona kjer bi navaden voznik lahko preizkusil svoje vozniško znanje? Edina reč ki jo imamo je tisti trapasti poligon kjer te vodijo za rokico in špricajo s cevjo za zalivat vrt in za tisto plačaš 150 eur da se vidiš to kar mi ki ne živimo v središču ljubljane doživljamo vsakič ko dežuje in čez celo zimo.
Za primerjavo s PROFESIONALNIM voznikom izberi popolnoma naključnega voznika in naj ti on ta manever izvede pri nižji hitrosti z avtom ki je dostopen vsem (to vsekakor ni mercedes amg), potem pa govori kaj je varno za večino ljudi. Preveč se postavljaš na mesto nekega "profesionalnega" voznika in premalo gledaš na vožnjo iz zornega kota povprečnega voznika.
Še vedno nevem kakšen profesionalni voznik si bil? voznik kamiona, taksist ali kaj takšnega da si naredil toliko km obenem pa si se navadil avto obvladovati pri višjih hitrostih?
nekaj takšnega?
ja, vem da je veliko editov, preveč sem navajen gtalka kjer napišeš sporočilo in pošlješ.
Why so serious?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Gray_Warden ()
Double_J ::
jype
http://predlagam.vladi.si/webroot/idea/...
Če ti na podlagi videa pride policija izstaviti račun, potem bo verjetno šel celoletni zaslužek. In mislim da niso kaj bolj milostni pri kolesarjih. S takšno vožnjo boš koga poškodoval ali pa v slabšem primeru pahnil pod avto kjer bo umrl.
Če bi redno tako vozil pa bi bil že zdavnaj invalid... tako da fant se je malo frajaril.
V letu 2008 je v prometnih nesrečah umrlo 16 kolesarjev (od katerih jih je prometno nesreče povzročilo kar 8), hudo telesno poškodovanih je bilo 155 kolesarjev (med njimi 97 povzročiteljev), lahko telesno poškodovanih pa 854 (med njimi 391 povzročiteljev). V letu 2009 je v prometnih nesrečah umrlo 18 kolesarjev (od katerih jih je prometno nesreče povzročilo kar 11), hudo telesno poškodovanih je bilo 175 kolesarjev (med njimi 105 povzročiteljev), lahko telesno poškodovanih pa 909 (med njimi 408 povzročiteljev). V letu 2010 pa je v prometnih nesrečah umrlo 16 kolesarjev (od katerih jih je prometno nesreče povzročilo 9), hudo telesno poškodovanih je bilo 125 kolesarjev (med njimi 76 povzročiteljev), lahko telesno poškodovanih pa 834 (med njimi 396 povzročiteljev).
http://predlagam.vladi.si/webroot/idea/...
Če ti na podlagi videa pride policija izstaviti račun, potem bo verjetno šel celoletni zaslužek. In mislim da niso kaj bolj milostni pri kolesarjih. S takšno vožnjo boš koga poškodoval ali pa v slabšem primeru pahnil pod avto kjer bo umrl.
Če bi redno tako vozil pa bi bil že zdavnaj invalid... tako da fant se je malo frajaril.
Dve šivanki...
jype ::
Double_J> Če ti na podlagi videa pride policija izstaviti račun, potem bo verjetno šel celoletni zaslužek.
Če pride na podlagi videa izstavit račun, potem bo žal morala upoštevati okoli 900 ur videoposnetkov in oglobiti nekaj deset tisoč dokumentiranih kršitev voznikov motornih vozil, ki sem jih v tem času posnel (in tudi večkrat kontaktiral policijo, ki seveda vztrajno razlaga, da so taki posnetki za kakršnokoli kaznovanje neuporabni).
Double_J> Če bi redno tako vozil pa bi bil že zdavnaj invalid... tako da fant se je malo frajaril.
To sem tudi jaz mislil, dokler nisem ugotovil, da imaš kot agresiven voznik dejansko več možnosti za preživetje - na račun tega, da najebejo vsi ostali okoli tebe.
Če pride na podlagi videa izstavit račun, potem bo žal morala upoštevati okoli 900 ur videoposnetkov in oglobiti nekaj deset tisoč dokumentiranih kršitev voznikov motornih vozil, ki sem jih v tem času posnel (in tudi večkrat kontaktiral policijo, ki seveda vztrajno razlaga, da so taki posnetki za kakršnokoli kaznovanje neuporabni).
Double_J> Če bi redno tako vozil pa bi bil že zdavnaj invalid... tako da fant se je malo frajaril.
To sem tudi jaz mislil, dokler nisem ugotovil, da imaš kot agresiven voznik dejansko več možnosti za preživetje - na račun tega, da najebejo vsi ostali okoli tebe.
WarpedGone ::
Najs, vožnja skozi rdečo dvigne verjetnost za preživetje...
Jype, you fail. Nobene, niti najmanjše kredibilnosti nimaš (več).
@doubleJ:
Dobro bi bilo najt še podatke o skupnem letnem številu prevoženih kilometrov z avtomobili in kolesi. Al pa vsaj oceno število (dnevno aktivnih?) kolesarjev in voznikov, da se tehle par deset mrvtih kolesarjev da primerjat s par sto mrtvimi vozniki/sopotniki.
Jype, you fail. Nobene, niti najmanjše kredibilnosti nimaš (več).
@doubleJ:
Dobro bi bilo najt še podatke o skupnem letnem številu prevoženih kilometrov z avtomobili in kolesi. Al pa vsaj oceno število (dnevno aktivnih?) kolesarjev in voznikov, da se tehle par deset mrvtih kolesarjev da primerjat s par sto mrtvimi vozniki/sopotniki.
Zbogom in hvala za vse ribe
BlaY0 ::
@Pyr0:
Malo off-topic pa vseeno... kako ti pri tej statistiki znese še cel dan viset na ST pa še ponoči? Če bi jaz delal 200 km/dan, bi hodil ob 9h zvečer spat.
2Mkm/30let = 66.7kkm/yr
~200km/dan avg.
Malo off-topic pa vseeno... kako ti pri tej statistiki znese še cel dan viset na ST pa še ponoči? Če bi jaz delal 200 km/dan, bi hodil ob 9h zvečer spat.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
M-XXXX ::
Malo off-topic pa vseeno... kako ti pri tej statistiki znese še cel dan viset na ST pa še ponoči? Če bi jaz delal 200 km/dan, bi hodil ob 9h zvečer spat.
200km lahko pomeni 1.5h v avtu... Ni nekaj omembe vrednega... Zelo odvisno od relacije...
Gray_Warden ::
Samo če je profesionalni voznik to pomen ida je vsak dan na cesti. Kako je pa lahko zbran na cesti ko je ves utrujen ker je šel spat ob 2.00 zjutraj pa nevem.
Why so serious?
M-XXXX ::
Gray_Warden je izjavil:
Samo če je profesionalni voznik to pomen ida je vsak dan na cesti. Kako je pa lahko zbran na cesti ko je ves utrujen ker je šel spat ob 2.00 zjutraj pa nevem.
Huh? Kako pa grem jaz lahko ob 7h v Lj in pisat izpit, če grem vsak dan med 2 in 3tjo spat? PS: nikoli ne spim čez dan...
BlaY0 ::
Malo off-topic pa vseeno... kako ti pri tej statistiki znese še cel dan viset na ST pa še ponoči? Če bi jaz delal 200 km/dan, bi hodil ob 9h zvečer spat.
200km lahko pomeni 1.5h v avtu... Ni nekaj omembe vrednega... Zelo odvisno od relacije...
Če je povprečna hitrost v mestih 30 km/h in se v njih voziš samo par kilometrov od teh 200 to pomeni, da v takem primeru po avtocesti dirkaš povprečno 150 km/h. Govorim povprečno! Kolikšna je potem max. hitrost na AC??? 180 km/h? 200 km/h?
Gray_Warden je izjavil:
Samo če je profesionalni voznik to pomen ida je vsak dan na cesti. Kako je pa lahko zbran na cesti ko je ves utrujen ker je šel spat ob 2.00 zjutraj pa nevem.
Huh? Kako pa grem jaz lahko ob 7h v Lj in pisat izpit, če grem vsak dan med 2 in 3tjo spat? PS: nikoli ne spim čez dan...
Huh, ne vem. To veš samo ti
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
Gray_Warden ::
to delamo vsi, samo nevem kako si to lahko privošči profesionalni voznik ki meni da ima toliko izkušenj za seboj da ve vse o varnem obvladovanju vozila...
Why so serious?
jype ::
WarpedOne> Najs, vožnja skozi rdečo dvigne verjetnost za preživetje...
Ja, tudi to je možno.
Ti verjetno še nisi stal pri semaforju, v katerega se je zaletel tovornjak, pa se ti to zdi nemogoče.
O kredibilnosti pa - vedno imam prav. Deal with it.
Ja, tudi to je možno.
Ti verjetno še nisi stal pri semaforju, v katerega se je zaletel tovornjak, pa se ti to zdi nemogoče.
O kredibilnosti pa - vedno imam prav. Deal with it.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Prehitevanje kolone (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 24835 (21225) | facepalm |
⊘ | Počasni vozniki (strani: 1 2 3 4 … 33 34 35 36 )Oddelek: Na cesti | 274366 (245397) | dzinks63 |
⊘ | Omejitve hitrosti za motoriste (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 34962 (29190) | bluefish |
» | Posnetek prometne nesreče - Pravilna reakcija? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 17988 (14388) | solatko |