Forum » Loža » Koliko so krivi počasni vozniki?
Koliko so krivi počasni vozniki?
Temo vidijo: vsi
Gray_Warden ::
solatko, samo prašam. Kako veš kako vozi avto? Tudi za kolo je namreč najprej govoril da ga vozi vzorno pa se je izkazalo da ga ne.
Why so serious?
solatko ::
Razlaga v drugih temah, pa tudi en filmček je posnel, pa je kar v redu zgledal, napram vožnji s kolesom, precej manj nevarno.
Delo krepa človeka
Gray_Warden ::
Vsak lahko o sebi trdi kar hoče. Jaz samo upam da vsi ki smo pisali v tej temi od začetka teme vsaj malo bolj pozorno spremljamo promet in vozimo malo bolj previdno. Rahlo nesmiselno je umreti na cesti.
veliko srečnih km vam želim.
ps.: Ko te nekdo spravlja ob živce je najbolje da pri prvem križišu zavijete na drugo pot, tudi če boste zarad tega naredili 2 km več.
veliko srečnih km vam želim.
ps.: Ko te nekdo spravlja ob živce je najbolje da pri prvem križišu zavijete na drugo pot, tudi če boste zarad tega naredili 2 km več.
Why so serious?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Gray_Warden ()
knesz ::
Mojih 15c:
Zadnjo solato sem na brzino preletel, ampak nekako sem dobil občutek, da je kolesarjem dovoljeno kršiti butasto postavljene znake in predpise, avtomobilistom pa ne.
Še glede tistega izsiljevanja avtomobilista pri 6min20sec: avto je bil na kolesarski stezi precej pred jypom in časa za ustavit bicikl je več kot dovolj tudi če imaš reflekse crknjenega konja. Še posebej glede na trditve, da biciklist lahko ustavi v trenutku. Vsak normalen udeleženec bi zmanjšal ali ustavil in spustil avto da se vključi na cesto. Kar je bilo pa videti na posnetku je pa ali objestnost, ali pa je bil yjpe toliko zamišljen, da je avto prepozno opazil.
V prometu absolutne prednosti ni.
Zadnjo solato sem na brzino preletel, ampak nekako sem dobil občutek, da je kolesarjem dovoljeno kršiti butasto postavljene znake in predpise, avtomobilistom pa ne.
Še glede tistega izsiljevanja avtomobilista pri 6min20sec: avto je bil na kolesarski stezi precej pred jypom in časa za ustavit bicikl je več kot dovolj tudi če imaš reflekse crknjenega konja. Še posebej glede na trditve, da biciklist lahko ustavi v trenutku. Vsak normalen udeleženec bi zmanjšal ali ustavil in spustil avto da se vključi na cesto. Kar je bilo pa videti na posnetku je pa ali objestnost, ali pa je bil yjpe toliko zamišljen, da je avto prepozno opazil.
V prometu absolutne prednosti ni.
jype ::
Še en povzetek - z različnimi bicikli, različno opremo, različno obleko in različnimi načini vožnje. Kot že rečeno me je najbolj potrlo to, da se mi kot objestnemu manijaku spodobno in vztrajno vsi umikajo, kot normalnemu, strpnemu kolesarju pa mi pogosto, včasih pa celo namerno zaprejo pot.
00:00 - čakanje pred rdečim semaforjem je nezaželeno, ker ovira normalen promet
00:20 - ob prometnih konicah so kolesarske steze na takšnih izvozih blokirane 90% časa
00:30 - pešci, ki hodijo po pločniku, ne vidijo talnih označb, zato je risanje kolesarskih stez po pločnikih popolna neumnost
00:40 - enako kot 00:20 - popolnoma po nepotrebnem blokirana kolesarska steza in pločnik - na sprostitev prometa se čaka za črto, ali pa se vzvratno umakne nazaj
00:45 - blokiranje kolesarske steze, napačno parkiranje, neprevidno odpiranje vrat
00:55 - blokiranje kolesarske steze, podobno kot 00:20 (v tem primeru bi voznik zagotovo umaknil vzvratno, če bi me videl z gorskim kolesom in čelado na glavi)
01:08 - blokiranje kolesarske steze, nepravilno ustavljanje, sekundo kasneje blokiranje kolesarske steze pri zavijanju desno in čakanju taksista na stranko
01:25 - enako kot 00:30 - od pešcev je nesmiselno pričakovati, da se bodo gibali v skladu s predpisi - kolesarska steza naj bo na cesti
01:35 - semaforji so zgolj neke vrste okrasna svetila
01:40 - kolesarska steza, speljana po pločniku mimo avtobusne postaje, je, podobno kot v zgornjih primerih, nesmisel
01:55 - nepravilno zavijanje desno, čeprav me je voznik videl - seveda sem manever pričakoval in tudi na mokrem cestišču brez težav zavrl
02:00 - nepravilno parkiranje in blokiranje kolesarske steze, voznik je pravkar zapustil vozilo in mu je bilo dovolj nerodno, da je pogledal stran
02:10 - vožnja z avtomobilom zunaj cestišča "ker se mu ni ljubilo čakati na prosto pot", ni preveril, ali to sploh lahko stori varno, niti ni zavrl ko me je opazil
02:20 - hoja po kolesarski stezi, dve sekundi pozneje pa objestno blokiranje kolesarske steze kljub dovoljšnji preglednosti izvoza
02:30 - hoja po kolesarski stezi
02:35 - nepravilno zavijanje desno preko kolesarske steze, nekaj metrov naprej nepravilno parkiranje na kolesarski stezi
Gray_Warden> ps.: Ko te nekdo spravlja ob živce je najbolje da pri prvem križišu zavijete na drugo pot, tudi če boste zarad tega naredili 2 km več.
Ja - bom jutri posnel svojo običajno pot, da ne boste slučajno smatrali, da drugače kot totalen idiot sploh ne znam voziti.
Pa, da bom pošten, bom enkrat v bližnji prihodnosti izrezal še par minut neumnosti, ki sem jih odkar te poti snemam storil na cesti.
Gray_Warden> Tudi za kolo je namreč najprej govoril da ga vozi vzorno pa se je izkazalo da ga ne.
Če sem to rekel, potem sem se zlagal, ampak dvomim, da bi si kdaj drznil kaj takega trditi, glede na to da skoraj vsak teden enkrat divjam s kolesom na bližnji hrib in nazaj, včasih po asfaltu, včasih pa po koreninah (ne, ne gre za isti hrib).
knezs> avto je bil na kolesarski stezi precej pred jypom
Ne, ni bil - _stal_ je pred kolesarsko stezo (a na prehodu za pešce) in voznik je gledal vame, speljal pa je šele ko sem bil jaz samo nekaj metrov stran. Če za menoj ne bi bilo nikogar, bi morda ustavil, čeprav v tej situaciji v resnici ne vidim razloga za kaj takega - pot, čeravno malce vijugasta, je bila prosta, ostali udeleženci (razen partnerja tik za mano) pa me v tem primeru niso na noben način ogrožali.
00:00 - čakanje pred rdečim semaforjem je nezaželeno, ker ovira normalen promet
00:20 - ob prometnih konicah so kolesarske steze na takšnih izvozih blokirane 90% časa
00:30 - pešci, ki hodijo po pločniku, ne vidijo talnih označb, zato je risanje kolesarskih stez po pločnikih popolna neumnost
00:40 - enako kot 00:20 - popolnoma po nepotrebnem blokirana kolesarska steza in pločnik - na sprostitev prometa se čaka za črto, ali pa se vzvratno umakne nazaj
00:45 - blokiranje kolesarske steze, napačno parkiranje, neprevidno odpiranje vrat
00:55 - blokiranje kolesarske steze, podobno kot 00:20 (v tem primeru bi voznik zagotovo umaknil vzvratno, če bi me videl z gorskim kolesom in čelado na glavi)
01:08 - blokiranje kolesarske steze, nepravilno ustavljanje, sekundo kasneje blokiranje kolesarske steze pri zavijanju desno in čakanju taksista na stranko
01:25 - enako kot 00:30 - od pešcev je nesmiselno pričakovati, da se bodo gibali v skladu s predpisi - kolesarska steza naj bo na cesti
01:35 - semaforji so zgolj neke vrste okrasna svetila
01:40 - kolesarska steza, speljana po pločniku mimo avtobusne postaje, je, podobno kot v zgornjih primerih, nesmisel
01:55 - nepravilno zavijanje desno, čeprav me je voznik videl - seveda sem manever pričakoval in tudi na mokrem cestišču brez težav zavrl
02:00 - nepravilno parkiranje in blokiranje kolesarske steze, voznik je pravkar zapustil vozilo in mu je bilo dovolj nerodno, da je pogledal stran
02:10 - vožnja z avtomobilom zunaj cestišča "ker se mu ni ljubilo čakati na prosto pot", ni preveril, ali to sploh lahko stori varno, niti ni zavrl ko me je opazil
02:20 - hoja po kolesarski stezi, dve sekundi pozneje pa objestno blokiranje kolesarske steze kljub dovoljšnji preglednosti izvoza
02:30 - hoja po kolesarski stezi
02:35 - nepravilno zavijanje desno preko kolesarske steze, nekaj metrov naprej nepravilno parkiranje na kolesarski stezi
Gray_Warden> ps.: Ko te nekdo spravlja ob živce je najbolje da pri prvem križišu zavijete na drugo pot, tudi če boste zarad tega naredili 2 km več.
Ja - bom jutri posnel svojo običajno pot, da ne boste slučajno smatrali, da drugače kot totalen idiot sploh ne znam voziti.
Pa, da bom pošten, bom enkrat v bližnji prihodnosti izrezal še par minut neumnosti, ki sem jih odkar te poti snemam storil na cesti.
Gray_Warden> Tudi za kolo je namreč najprej govoril da ga vozi vzorno pa se je izkazalo da ga ne.
Če sem to rekel, potem sem se zlagal, ampak dvomim, da bi si kdaj drznil kaj takega trditi, glede na to da skoraj vsak teden enkrat divjam s kolesom na bližnji hrib in nazaj, včasih po asfaltu, včasih pa po koreninah (ne, ne gre za isti hrib).
knezs> avto je bil na kolesarski stezi precej pred jypom
Ne, ni bil - _stal_ je pred kolesarsko stezo (a na prehodu za pešce) in voznik je gledal vame, speljal pa je šele ko sem bil jaz samo nekaj metrov stran. Če za menoj ne bi bilo nikogar, bi morda ustavil, čeprav v tej situaciji v resnici ne vidim razloga za kaj takega - pot, čeravno malce vijugasta, je bila prosta, ostali udeleženci (razen partnerja tik za mano) pa me v tem primeru niso na noben način ogrožali.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
knesz ::
....
Ne, ni bil - _stal_ je pred kolesarsko stezo (a na prehodu za pešce) in voznik je gledal vame, speljal pa je šele ko sem bil jaz samo nekaj metrov stran. Če za menoj ne bi bilo nikogar, bi morda ustavil, čeprav v tej situaciji v resnici ne vidim razloga za kaj takega - pot, čeravno malce vijugasta, je bila prosta, ostali udeleženci pa me v tem primeru niso na noben način ogrožali.
Pač si odreagiral kot si. Jaz osebno vedno predvidevam napačne reakcije in tako bi tudi v tej situaciji zmanjšal hitrost, da bi varno ustavil pred avtomobilom, ali pa ga obvozil zadaj. Tudi če imam prednost, ni vredno tvegati kot si ti. Da ti je pa nekdo peljal za ritjo par cm, pa da tudi sam ni videl tega avta, pa skoraj ne verjamem. Zanima me pa, kako je situacijo rešil za tabo vozeči?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: knesz ()
jype ::
knezs> tako bi tudi v tej situaciji zmanjšal hitrost, da bi varno ustavil pred avtomobilom
To tudi jaz vedno storim, kadar sem na biciklu, ki ga ne morem hitro ustaviti - na zgornjem videu sta dva taka.
knezs> ali pa ga obvozil zadaj.
Ta ulica je enosmerna in preozka za take manevre izvajati varno.
knezs> Zanima me pa, kako je situacijo rešil za tabo vozeči?
Ves čas je peljal za mano in za mano tudi skočil na pločnik. Vozi full suspension bicikel in ima zavore z diski in jaz pojma nimam, če je v tisti sekundi videl da avto speljuje ali ne, vem samo, da ni zaviral - če bi jaz, bi morda tudi on.
To tudi jaz vedno storim, kadar sem na biciklu, ki ga ne morem hitro ustaviti - na zgornjem videu sta dva taka.
knezs> ali pa ga obvozil zadaj.
Ta ulica je enosmerna in preozka za take manevre izvajati varno.
knezs> Zanima me pa, kako je situacijo rešil za tabo vozeči?
Ves čas je peljal za mano in za mano tudi skočil na pločnik. Vozi full suspension bicikel in ima zavore z diski in jaz pojma nimam, če je v tisti sekundi videl da avto speljuje ali ne, vem samo, da ni zaviral - če bi jaz, bi morda tudi on.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
Gray_Warden ::
na tem posnetku ob 0.55 si popolnoma sam kriv da ti je voznik zaprl pot z vrati. na desni si namreč imel kolesarsko stezo.
na tem posnetku ob 1.20 ko ti je tisti ćrn taksist zaprl pot, tebe ni bilo niti blizo ko je zavijal desno. Ni te videl ker si tako naglo obvil srebrn avto ki je blokiral kolesarsko pot. Ko te je videl je ustavil, da bi šel ti mimo.
na posnetu ob 1.30 je šla neka babica čez kolesarsko pot ker so bili povsod drugod ljudje. Ni se ti ljubilo upočasniti, da bi povečal varnost vendar si šel s polno hitrostjo med babico in avtobusno.
v vseh ostalih primerih so te pa resnično tako grdo blokirali ostali vozniki, da me preseneča da jim nisi potrkal na okno in vprašal kaj zaboga se gredo.
Tisti vozniki bi si zaslužili ostro kazen!
ma kaj pa je bilo to ob 2.10 ko je tisti voznik zapeljal na makadam, ti blokiral pot, potem pa te celo pošprical????? Tistega bi kakor vem lahko tožil.
na tem posnetku ob 1.20 ko ti je tisti ćrn taksist zaprl pot, tebe ni bilo niti blizo ko je zavijal desno. Ni te videl ker si tako naglo obvil srebrn avto ki je blokiral kolesarsko pot. Ko te je videl je ustavil, da bi šel ti mimo.
na posnetu ob 1.30 je šla neka babica čez kolesarsko pot ker so bili povsod drugod ljudje. Ni se ti ljubilo upočasniti, da bi povečal varnost vendar si šel s polno hitrostjo med babico in avtobusno.
v vseh ostalih primerih so te pa resnično tako grdo blokirali ostali vozniki, da me preseneča da jim nisi potrkal na okno in vprašal kaj zaboga se gredo.
Tisti vozniki bi si zaslužili ostro kazen!
ma kaj pa je bilo to ob 2.10 ko je tisti voznik zapeljal na makadam, ti blokiral pot, potem pa te celo pošprical????? Tistega bi kakor vem lahko tožil.
Why so serious?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Gray_Warden ()
jype ::
Gray_Warden> na desni si namreč imel kolesarsko stezo.
Voznik je bil na kolesarski stezi _parkiran_. Kolesarska steza je bila _neprevozna_.
Gray_Warden> si šel s polno hitrostjo
Ne ga lomt, no. Vozil sem 10 km/h.
Gray_Warden> Ni te videl ker si tako naglo obvil srebrn avto ki je blokiral kolesarsko pot. Ko te je videl je ustavil, da bi šel ti mimo.
Ne. Ustavil je, ker je na pločniku čakala stranka. Odprl je okno in jo poklical po imenu.
Gray_Warden> me preseneča da jim nisi potrkal na okno in vprašal kaj zaboga se gredo.
Moja vožnja po mestu ni namenjena pridiganju, ampak transportu.
Na forumu, po drugi strani...
Gray_Warden> ma kaj pa je bilo to ob 2.10 ko je tisti voznik zapeljal na makadam, ti blokiral pot, potem pa te celo pošprical????? Tistega bi kakor vem lahko tožil.
Na tem delu ceste je navada, da tiste, ki zavijajo levo, obvozijo po neurejeni bankini. Prepovedano in nevarno, a seveda ne za voznike motornih vozil. Vode se pa ne bojim, ker uporabljam trivremenski taft (in ostalo opremo za prijetno in varno kolesarjenje po dežju).
Voznik je bil na kolesarski stezi _parkiran_. Kolesarska steza je bila _neprevozna_.
Gray_Warden> si šel s polno hitrostjo
Ne ga lomt, no. Vozil sem 10 km/h.
Gray_Warden> Ni te videl ker si tako naglo obvil srebrn avto ki je blokiral kolesarsko pot. Ko te je videl je ustavil, da bi šel ti mimo.
Ne. Ustavil je, ker je na pločniku čakala stranka. Odprl je okno in jo poklical po imenu.
Gray_Warden> me preseneča da jim nisi potrkal na okno in vprašal kaj zaboga se gredo.
Moja vožnja po mestu ni namenjena pridiganju, ampak transportu.
Na forumu, po drugi strani...
Gray_Warden> ma kaj pa je bilo to ob 2.10 ko je tisti voznik zapeljal na makadam, ti blokiral pot, potem pa te celo pošprical????? Tistega bi kakor vem lahko tožil.
Na tem delu ceste je navada, da tiste, ki zavijajo levo, obvozijo po neurejeni bankini. Prepovedano in nevarno, a seveda ne za voznike motornih vozil. Vode se pa ne bojim, ker uporabljam trivremenski taft (in ostalo opremo za prijetno in varno kolesarjenje po dežju).
knesz ::
knezs> tako bi tudi v tej situaciji zmanjšal hitrost, da bi varno ustavil pred avtomobilom
To tudi jaz vedno storim, kadar sem na biciklu, ki ga ne morem hitro ustaviti - na zgornjem videu sta dva taka.
knezs> ali pa ga obvozil zadaj.
Ta ulica je enosmerna in preozka za take manevre izvajati varno.
knezs> Zanima me pa, kako je situacijo rešil za tabo vozeči?
Ves čas je peljal za mano in za mano tudi skočil na pločnik. Vozi full suspension bicikel in ima zavore z diski in jaz pojma nimam, če je v tisti sekundi videl da avto speljuje ali ne, vem samo, da ni zaviral - če bi jaz, bi morda tudi on.
Sem še parkrat pogledal ta del videa.
Na kameri se ne vidi tako dobro kot pa z kolesa, ampak avto je opaziti vsaj 6s da čaka da se bo vključil na cesto. Pred začetkom tiste hiše, ko si prehitel peško v rdečem. Dovolj za predvidevanje, da zna speljati pred tabo na cesto. Še preden si pa ti pripeljal do konca tiste hiše, je pa on že speljal. Vmes je pa videti še eno dvorišče. Več kot dovolj časa za počasi ustaviti se.
Še vedno trdim, da si napačno odreagiral in spravil v nevarno situacijo še partnerja, ki te je sledil.
jype ::
knesz> čaka da se bo vključil na cesto.
Ja. Saj če me ne bi videl, bi se ustavil - ampak me očitno vidi, ker pri speljevanju ves čas gleda vame.
knesz> Še vedno trdim, da si napačno odreagiral in spravil v nevarno situacijo še partnerja, ki te je sledil.
Ob 6:25 avto spelje, takoj se zasliši mojo zavoro, v tem trenutku pogledam nazaj - ker je kolega zelo blizu, takoj tudi popustim zavoro. Ob 6:27 se moram odločiti, v katero smer bom zavil - če bi zavil desno (ob tem trenutku je kolega že malce na moji desni in zavira), bi moral zelo natančno zadeti luknjo med avtomobilom in betonskim stebričkom na desni - moj kolega pa bi moral skozi isto odprtino v še bolj ostrem kotu in med zaviranjem. Še vedno sem prepričan, da sem z zavojem v levo ravnal pravilno in najmanj tvegano.
6:33, ista situacija, le da ni nikogar za menoj in da voznik ne spelje (in tudi ta me vidi).
(In za vse, ki mislijo da sem manijak - pri 6:40 močno upočasnim, ker je pred mano na pločniku otrok, pa v senci lahko vidite, kako močno moram poganjati svoje električno kolo :)
Ja. Saj če me ne bi videl, bi se ustavil - ampak me očitno vidi, ker pri speljevanju ves čas gleda vame.
knesz> Še vedno trdim, da si napačno odreagiral in spravil v nevarno situacijo še partnerja, ki te je sledil.
Ob 6:25 avto spelje, takoj se zasliši mojo zavoro, v tem trenutku pogledam nazaj - ker je kolega zelo blizu, takoj tudi popustim zavoro. Ob 6:27 se moram odločiti, v katero smer bom zavil - če bi zavil desno (ob tem trenutku je kolega že malce na moji desni in zavira), bi moral zelo natančno zadeti luknjo med avtomobilom in betonskim stebričkom na desni - moj kolega pa bi moral skozi isto odprtino v še bolj ostrem kotu in med zaviranjem. Še vedno sem prepričan, da sem z zavojem v levo ravnal pravilno in najmanj tvegano.
6:33, ista situacija, le da ni nikogar za menoj in da voznik ne spelje (in tudi ta me vidi).
(In za vse, ki mislijo da sem manijak - pri 6:40 močno upočasnim, ker je pred mano na pločniku otrok, pa v senci lahko vidite, kako močno moram poganjati svoje električno kolo :)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
Gray_Warden ::
od 18.20 do 18.45 si šel skozi 2 rdeči luči enkrat celo tam kjer čez prehod za pešce sveti rdeča luč.
zakaj?
pri 19.20 si s svojim nadutim prehitevanjem najprej ogrozil kolesarko pred seboj saj si jo prehiteval med avtom in njo, nato pa si črnemu avto ki si ga prehitel po desni sekal pot tako da si šel direktno na levi pas, kjer si nemudoma spet prehitel avto in zapeljal pred njim na desno stran vozišča.
to je varna vožnja?
zakaj?
pri 19.20 si s svojim nadutim prehitevanjem najprej ogrozil kolesarko pred seboj saj si jo prehiteval med avtom in njo, nato pa si črnemu avto ki si ga prehitel po desni sekal pot tako da si šel direktno na levi pas, kjer si nemudoma spet prehitel avto in zapeljal pred njim na desno stran vozišča.
to je varna vožnja?
Why so serious?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Gray_Warden ()
jype ::
Gray_Warden> zakaj?
Okrasna svetila, sine! (To je točno isto križišče kot tisto pri 1:35 na tistem zgornjem sestavljenem posnetku.)
s1m0n> jype, kolko ga to šibaš ? 30km/h ?
Okrasna svetila, sine! (To je točno isto križišče kot tisto pri 1:35 na tistem zgornjem sestavljenem posnetku.)
s1m0n> jype, kolko ga to šibaš ? 30km/h ?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
Gray_Warden ::
pri 19.20 si s svojim nadutim prehitevanjem najprej ogrozil kolesarko pred seboj saj si jo prehiteval med avtom in njo, nato pa si črnemu avto ki si ga prehitel po desni sekal pot tako da si šel direktno na levi pas, kjer si nemudoma spet prehitel avto in zapeljal pred njim na desno stran vozišča.
to je varna vožnja?
to je varna vožnja?
Why so serious?
knesz ::
knesz> čaka da se bo vključil na cesto.
Ja. Saj če me ne bi videl, bi se ustavil - ampak me očitno vidi, ker pri speljevanju ves čas gleda vame.
knesz> Še vedno trdim, da si napačno odreagiral in spravil v nevarno situacijo še partnerja, ki te je sledil.
Ob 6:25 avto spelje, takoj se zasliši mojo zavoro, v tem trenutku pogledam nazaj - ker je kolega zelo blizu, takoj tudi popustim zavoro. Ob 6:27 se moram odločiti, v katero smer bom zavil - če bi zavil desno (ob tem trenutku je kolega že malce na moji desni in zavira), bi moral zelo natančno zadeti luknjo med avtomobilom in betonskim stebričkom na desni - moj kolega pa bi moral skozi isto odprtino v še bolj ostrem kotu in med zaviranjem. Še vedno sem prepričan, da sem z zavojem v levo ravnal pravilno in najmanj tvegano.
6:33, ista situacija, le da ni nikogar za menoj in da voznik ne spelje (in tudi ta me vidi).
(In za vse, ki mislijo da sem manijak - pri 6:40 močno upočasnim, ker je pred mano na pločniku otrok, pa v senci lahko vidite, kako močno moram poganjati svoje električno kolo :)
Prijateljski nasvet: opozori kolega, naj vozi po pameti, ker s svojo vožnjo brez varnostne razdalje ogroža druge udeležence v prometu. Si raje ne predstavljam situacije, ko bi kak otrok skočil pred vaju izza kakega dvorišča, če sta imela probleme že z situacijo, kjer se je dalo predvidevati reakcijo avtomobilista.
Gray_Warden ::
knez, pusti tisto. poglej kako izgleda prehitevanje vozil s kolesom ob 19.20.
Why so serious?
jype ::
Gray_Warden> to je varna vožnja?
Za tiste v avtomobilih - absolutno.
knezs> kjer se je dalo predvidevati reakcijo avtomobilista.
Ja, saj sem jo predvidel - da bo počakal. V najslabši možni situaciji bi v hrbet dobil kolega in se zaletel v avto pred mano. Se mi še ni zgodilo, argument, da "ni veliko manjkalo" pa v kolesarstvu velja vedno in povsod, tako da ne velja nikoli.
Za tiste v avtomobilih - absolutno.
knezs> kjer se je dalo predvidevati reakcijo avtomobilista.
Ja, saj sem jo predvidel - da bo počakal. V najslabši možni situaciji bi v hrbet dobil kolega in se zaletel v avto pred mano. Se mi še ni zgodilo, argument, da "ni veliko manjkalo" pa v kolesarstvu velja vedno in povsod, tako da ne velja nikoli.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
Gray_Warden ::
govorim o tvoji varnosti. Kdor ne poskrbi za svojo varnost ne more niti za varnost ostalih udeležencev v prometu.
Ravno tako si ogrozil kolesarko ki si jo prehiteval na tak način. oba bi lahko padla pod avto.
Ravno tako si ogrozil kolesarko ki si jo prehiteval na tak način. oba bi lahko padla pod avto.
Why so serious?
jype ::
Gray_Warden> najprej ogrozil kolesarko pred seboj saj si jo prehiteval med avtom in njo,
Se ne strinjam - kolesarka je vozila po kolesarski stezi, jaz pa po cesti.
Gray_Warden> nato pa si črnemu avto ki si ga prehitel po desni
Enosledna vozila smejo prehitevati po desni.
Gray_Warden> sekal pot tako da si šel direktno na levi pas
To ne drži - vozil sem precej hitreje od njega, tako da mu poti nisem presekal.
Gray_Warden> kjer si nemudoma spet prehitel avto in zapeljal pred njim na desno stran vozišča.
Ker je bila kolesarska steza na njegovi desni blokirana, saj je nepravilno vozil po njej, kar se iz posnetka tudi vidi.
Grey_Warden> oba bi lahko padla pod avto.
S tem se ne strinjam - kolesarki se sploh nisem nevarno približal.
Grey_Warden> govorim o tvoji varnosti. Kdor ne poskrbi za svojo varnost ne more niti za varnost ostalih udeležencev v prometu.
Če bi tako neodgovorno vozil z velikim Volvotom, bi torej bilo bolje, ker bi za svojo varnost v tem primeru zagotovo poskrbel - ostali pa naj se itak spokajo s ceste, ko sem jaz na njej, al kako?
Se ne strinjam - kolesarka je vozila po kolesarski stezi, jaz pa po cesti.
Gray_Warden> nato pa si črnemu avto ki si ga prehitel po desni
Enosledna vozila smejo prehitevati po desni.
Gray_Warden> sekal pot tako da si šel direktno na levi pas
To ne drži - vozil sem precej hitreje od njega, tako da mu poti nisem presekal.
Gray_Warden> kjer si nemudoma spet prehitel avto in zapeljal pred njim na desno stran vozišča.
Ker je bila kolesarska steza na njegovi desni blokirana, saj je nepravilno vozil po njej, kar se iz posnetka tudi vidi.
Grey_Warden> oba bi lahko padla pod avto.
S tem se ne strinjam - kolesarki se sploh nisem nevarno približal.
Grey_Warden> govorim o tvoji varnosti. Kdor ne poskrbi za svojo varnost ne more niti za varnost ostalih udeležencev v prometu.
Če bi tako neodgovorno vozil z velikim Volvotom, bi torej bilo bolje, ker bi za svojo varnost v tem primeru zagotovo poskrbel - ostali pa naj se itak spokajo s ceste, ko sem jaz na njej, al kako?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
Gray_Warden ::
mogoče pa sta oba voznika morala zavirat zaradi tebe, da te nista ubila, še posebno voznik črnega avta ki si ga tako lepo prehiteval. Mogoče se je zaradi tebe ustrašil in zaviral.
Med kolesarko in črnim avtom ni bilo dovolj prostora da bi jo ti smel varno prehitevat. Kaj če bi voznik črnega vozila zapeljal 10 cm bolj desno in bi ti podrl kolesarko? Oba bi padla direktno pod avto.
Med kolesarko in črnim avtom ni bilo dovolj prostora da bi jo ti smel varno prehitevat. Kaj če bi voznik črnega vozila zapeljal 10 cm bolj desno in bi ti podrl kolesarko? Oba bi padla direktno pod avto.
Why so serious?
jype ::
Gray_Warden> mogoče pa sta oba voznika morala zavirat zaradi tebe, da te nista ubila,
A se hecaš? Zadnji je zaviral že ko sem vozil za njim - prvi pa se je med zavijanjem desno, zaradi česar je kolesarka tudi upočasnila, zadnjih hip premislil in zavil levo - preko kolesarske steze. Jaz sem samo hitro (kot pač moraš, če si kolesar) poiskal optimalno pot med vsemi udeleženci in odpeljal naprej.
Gray_Warden> Med kolesarko in črnim avtom ni bilo dovolj prostora da bi jo ti smel varno prehitevat.
Z nobenim kolesom nisem zapeljal niti na belo črto, ki ločuje rdeče pobarvano kolesarsko stezo od cestišča, tako da se s tem ne strinjam.
Gray_Warden> Kaj če bi voznik črnega vozila zapeljal 10 cm bolj desno
Se mi redno zgodi, zaradi česar imam roke ves čas na zavorah.
Gray_Warden> in bi ti podrl kolesarko?
Ali pa če bi kolesarka pred mano zavila levo in se zaletela v črn avto? Ali pa če bi nekdo v črnem avtomobilu med vožnjo tik pred mano odprl vrata? Ali pa če bi manjkal pokrov kanala sredi kolesarske steze? Prilagodil bi se, kot sem se že neštetokrat.
Gray_Warden> Oba bi padla direktno pod avto.
Kdorkoli se s kolesom redno vozi po mestu, mora to tveganje sprejeti. Jaz in omenjena kolesarka nisva pri tem nobena izjema.
A se hecaš? Zadnji je zaviral že ko sem vozil za njim - prvi pa se je med zavijanjem desno, zaradi česar je kolesarka tudi upočasnila, zadnjih hip premislil in zavil levo - preko kolesarske steze. Jaz sem samo hitro (kot pač moraš, če si kolesar) poiskal optimalno pot med vsemi udeleženci in odpeljal naprej.
Gray_Warden> Med kolesarko in črnim avtom ni bilo dovolj prostora da bi jo ti smel varno prehitevat.
Z nobenim kolesom nisem zapeljal niti na belo črto, ki ločuje rdeče pobarvano kolesarsko stezo od cestišča, tako da se s tem ne strinjam.
Gray_Warden> Kaj če bi voznik črnega vozila zapeljal 10 cm bolj desno
Se mi redno zgodi, zaradi česar imam roke ves čas na zavorah.
Gray_Warden> in bi ti podrl kolesarko?
Ali pa če bi kolesarka pred mano zavila levo in se zaletela v črn avto? Ali pa če bi nekdo v črnem avtomobilu med vožnjo tik pred mano odprl vrata? Ali pa če bi manjkal pokrov kanala sredi kolesarske steze? Prilagodil bi se, kot sem se že neštetokrat.
Gray_Warden> Oba bi padla direktno pod avto.
Kdorkoli se s kolesom redno vozi po mestu, mora to tveganje sprejeti. Jaz in omenjena kolesarka nisva pri tem nobena izjema.
Gray_Warden ::
http://www.policija.si/index.php/compon...
Na mestih, kjer promet ureja semafor, morate upoštevati svetlobne znake.
si prepričan da semafor zate ne velja?
Na mestih, kjer promet ureja semafor, morate upoštevati svetlobne znake.
si prepričan da semafor zate ne velja?
Why so serious?
knesz ::
Gray_Warden> to je varna vožnja?
Za tiste v avtomobilih - absolutno.
knezs> kjer se je dalo predvidevati reakcijo avtomobilista.
Ja, saj sem jo predvidel - da bo počakal. V najslabši možni situaciji bi v hrbet dobil kolega in se zaletel v avto pred mano. Se mi še ni zgodilo, argument, da "ni veliko manjkalo" pa v kolesarstvu velja vedno in povsod, tako da ne velja nikoli.
Kot sem že napisal, vedno moraš predvidevati najslabši scenarij. Kolega pa le opomni, naj vozi bolj pametno.
Jype, nisem imel prilike delati s tabo, ampak glede na tvojo aktivnost na forumu te cenim kot strokovnjaka na svojem področju. Kar se pa tiče vožnje, si pa po mojem mnenju, spet glede na tvoje poste, slab voznik.
Pa brez zamere.
jype ::
Gray_Warden> si prepričan da semafor zate ne velja?
Sem - če bi veljal, bi moral pri zeleni luči _podreti gručo pešcev, ki nepravilno prečka cesto_, pa je nisem - upočasnil sem toliko, da ni prišlo do nobenega trčenja.
Sem - če bi veljal, bi moral pri zeleni luči _podreti gručo pešcev, ki nepravilno prečka cesto_, pa je nisem - upočasnil sem toliko, da ni prišlo do nobenega trčenja.
Gray_Warden ::
V križiščih bodite še posebej previdni, z roko odločno nakažite smer in se prepričajte, ali so vas opazili. Če je situacija nejasna, raje sestopite s kolesa in pojdite čez križišče peš.
nism videl da bi ti kdaj dvignil roko v križišču in nakazal kam zavijaš.
aham. torej če v zeleni zaviraš da se izogniš trčenju s pešcem to kompenziraš s tem da voziš skozi rdečo luč.lepo.
nism videl da bi ti kdaj dvignil roko v križišču in nakazal kam zavijaš.
aham. torej če v zeleni zaviraš da se izogniš trčenju s pešcem to kompenziraš s tem da voziš skozi rdečo luč.lepo.
Why so serious?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Gray_Warden ()
jype ::
knezs> Kar se pa tiče vožnje, si pa po mojem mnenju, spet glede na tvoje poste, slab voznik.
Voznik ali kolesar?
Ker kar se mene tiče, sem sposoben kolesar - še vedno ni nikomur uspelo, da bi me ubil, pa se trudijo že več kot dobro desetletje.
policija> V križiščih bodite še posebej previdni, z roko odločno nakažite smer in se prepričajte, ali so vas opazili. Če je situacija nejasna, raje sestopite s kolesa in pojdite čez križišče peš.
Povsem verjamem, da bi policija najraje videla, da bi vsi kolesarji pešačili po mestu.
Gray_Warden> nism videl da bi ti kdaj dvignil roko v križišču in nakazal kam zavijaš.
Verjamem, ja - vsekakor to razmeroma redno počnem.
Gray_Warden> aham. torej če v zeleni zaviraš da se izogniš trčenju s pešcem to kompenziraš s tem da voziš skozi rdečo luč.lepo.
Nikakor ne - semaforjev enostavno nikoli ne upoštevam, ker je tako bolj varno. Če je pot prosta, grem naprej, če ni, pa ne grem. Pri tem uporabljam oči in ušesa, tako da me tudi vozniki, ki vozijo veliko prehitro (predvsem motoristi) težko presenetijo, ker se jih pri visoki hitrosti precej prej zasliši kot zagleda.
Voznik ali kolesar?
Ker kar se mene tiče, sem sposoben kolesar - še vedno ni nikomur uspelo, da bi me ubil, pa se trudijo že več kot dobro desetletje.
policija> V križiščih bodite še posebej previdni, z roko odločno nakažite smer in se prepričajte, ali so vas opazili. Če je situacija nejasna, raje sestopite s kolesa in pojdite čez križišče peš.
Povsem verjamem, da bi policija najraje videla, da bi vsi kolesarji pešačili po mestu.
Gray_Warden> nism videl da bi ti kdaj dvignil roko v križišču in nakazal kam zavijaš.
Verjamem, ja - vsekakor to razmeroma redno počnem.
Gray_Warden> aham. torej če v zeleni zaviraš da se izogniš trčenju s pešcem to kompenziraš s tem da voziš skozi rdečo luč.lepo.
Nikakor ne - semaforjev enostavno nikoli ne upoštevam, ker je tako bolj varno. Če je pot prosta, grem naprej, če ni, pa ne grem. Pri tem uporabljam oči in ušesa, tako da me tudi vozniki, ki vozijo veliko prehitro (predvsem motoristi) težko presenetijo, ker se jih pri visoki hitrosti precej prej zasliši kot zagleda.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
Gray_Warden ::
torej z avtom lahko isto storim? če vidim da je pot varna grem pač skozi rdečo? odprem vsa okna da slišim če se kakšen avto približuje, pogledam levo, desno, potem pa hitro skozi rdečo da se izognim nevarnosti. križišča so velikokrat popolnoma prazna in pregledna, le zakaj bi čakal na zeleno luč. Vsekakor se hitreje pripeljem skozi križišče kot kakšen kolesar, tako da bi se še manj časa zadrževal v križišču.
odlična ideja!
odlična ideja!
Why so serious?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Gray_Warden ()
jype ::
Gray_Warden> torej z avtom lahko isto storim? če vidim da je pot varna grem pač skozi rdečo?
Če greš peš ob avtomobilu, kot svetuje policija, potem lahko. Če te kdo ustavi mu povej, da sem ti jaz dovolil.
Če greš peš ob avtomobilu, kot svetuje policija, potem lahko. Če te kdo ustavi mu povej, da sem ti jaz dovolil.
Gray_Warden ::
V križiščih bodite še posebej previdni, z roko odločno nakažite smer in se prepričajte, ali so vas opazili. Če je situacija nejasna, raje sestopite s kolesa in pojdite čez križišče peš.
situacija je jasna, križišče je prazno.
Ta stavek pa vsekakor velja zate. Nakaži smer, kam zavijaš. Če vidiš da ni varno sestopi iz kolesa in pojdi peš čez križišče, bo bolj varno.
sicer pa kaj se tako upiraš? ne vidiš da ti vsi na forumu hočemo pomagat da bi bil bolj varen?
situacija je jasna, križišče je prazno.
Ta stavek pa vsekakor velja zate. Nakaži smer, kam zavijaš. Če vidiš da ni varno sestopi iz kolesa in pojdi peš čez križišče, bo bolj varno.
sicer pa kaj se tako upiraš? ne vidiš da ti vsi na forumu hočemo pomagat da bi bil bolj varen?
Why so serious?
jype ::
Gray_Warden> odprem vsa okna da slišim če se kakšen avto približuje
Tudi ugasneš motor in se ustaviš, stopiš iz vozila, vstaneš, morda stopiš na pokrov motorja, da si višji od kolesarjev,
Gray_Warden> pogledam levo, desno,
stopiš nazaj v vozilo, zapreš vrata, vključiš motor, prestaviš v prestavo, vmes pa že nekdo pripelje, zato ves postopek ponoviš,
Gray_Warden> potem pa hitro skozi rdečo da se izognim nevarnosti.
Gray_Warden> Vsekakor se hitreje pripeljem skozi križišče kot kakšen kolesar, tako da bi se še manj časa zadrževal v križišču.
Ne verjamem ti.
Gray_Warden> Če vidiš da ni varno
Vožnja s kolesom po Ljubljani za kolesarja ni varna nikoli.
Tudi ugasneš motor in se ustaviš, stopiš iz vozila, vstaneš, morda stopiš na pokrov motorja, da si višji od kolesarjev,
Gray_Warden> pogledam levo, desno,
stopiš nazaj v vozilo, zapreš vrata, vključiš motor, prestaviš v prestavo, vmes pa že nekdo pripelje, zato ves postopek ponoviš,
Gray_Warden> potem pa hitro skozi rdečo da se izognim nevarnosti.
Gray_Warden> Vsekakor se hitreje pripeljem skozi križišče kot kakšen kolesar, tako da bi se še manj časa zadrževal v križišču.
Ne verjamem ti.
Gray_Warden> Če vidiš da ni varno
Vožnja s kolesom po Ljubljani za kolesarja ni varna nikoli.
Gray_Warden ::
potem mi tvoj način vožnje mogoče ni jasen ker nisem iz ljubljane in se mi tak način vožnje kolesa zdi popolnoma nevaren in samo-ogrožujoč. Na tak način jaz ne bi nikoli vozil kolesa po mestu, vozil bi bistvneo počasneje in bolj previdno ker nočem da bi imel bližnje srečanje z asfaltom.
ampak to sem samo jaz.
ampak to sem samo jaz.
Why so serious?
jype ::
Gray_Warden> vozil bi bistvneo počasneje in bolj previdno ker nočem da bi imel bližnje srečanje z asfaltom.
Torej hodiš peš - tudi dobro, ampak to si samo ti.
Torej hodiš peš - tudi dobro, ampak to si samo ti.
Gray_Warden ::
glede na to koliko ljudi te prepričuje da s kolesom voziš precej nevarno, očitno nisem samo jaz takšnega mnenja. Preveč si zaupaš ko si na kolesu. Kot si že večkrat rekel, so kolesarji precej zapostavljeni v prometu, večina jih ignorira in s takšnim načinom vožnje kolesa samo prosiš da te enkrat nekdo resno zahakla.
bolje je voziti malo bolj previdno, kot pa ves čas na robu. Sicer pa zakaj moram to jaz tebi praviti, če ti je to pri vožnji avta popolnoma jasno? Ko voziš avto praviš da točno veš da moraš voziti defentivno, zakaj potem kolo voziš tako agresivno? v avtu baje vedno poskrbiš za svojo varnost, zakaj pri vožnji s kolesom potem za varnost ne poskrbiš?
prav tako se mi zdi izjemno zanimivo da te pri vožnji z avtom vsi zmerjajo da voziš počasi, pri vožnji s kolesom pa te vsi prepričujemo da voziš prehitro=)
bolje je voziti malo bolj previdno, kot pa ves čas na robu. Sicer pa zakaj moram to jaz tebi praviti, če ti je to pri vožnji avta popolnoma jasno? Ko voziš avto praviš da točno veš da moraš voziti defentivno, zakaj potem kolo voziš tako agresivno? v avtu baje vedno poskrbiš za svojo varnost, zakaj pri vožnji s kolesom potem za varnost ne poskrbiš?
prav tako se mi zdi izjemno zanimivo da te pri vožnji z avtom vsi zmerjajo da voziš počasi, pri vožnji s kolesom pa te vsi prepričujemo da voziš prehitro=)
Why so serious?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Gray_Warden ()
jype ::
Tudi jaz sem mnenja, da je vožnja na posnetkih zelo nevarna, predvsem zame, pa tudi za koga drugega, vsaj posredno, saj bi lahko s tako vožnjo povzročil nesrečo.
Tragedija takšne vožnje je predvsem v tem, da imam z njo z varnostnega vidika bistveno boljše izkušnje kot z defenzivno in počasno vožnjo, iz že zgoraj omenjenih razlogov. Kadar vozim kot manijak, si le redki privoščijo izsiljevanja, kadar kot stara mamka, pa skoraj vsi.
Gray_Warden> Ko voziš avto praviš da točno veš da moraš voziti defentivno, zakaj potem kolo voziš tako agresivno?
Saj ga ne - to je bil le nekajtedenski eksperiment. Meril sem srčni utrip, dihanje, moč na pedalih, hitrost, snemal video in beležil GPS točke. Zbrani podatki kažejo vse živo - od očitno slabo načrtovanih križišč preko narobe speljanih kolesarskih stez pa vse do tega, da bolj ko je kolesar objesten in predrzen, bolj se vozniki avtomobilov potrudijo, da se mu umaknejo (kar kaže tudi na počasno dviganje prometne kulture pri nas in mi je zelo všeč - samo še počasne kolesarje morajo vozniki pričeti upoštevati).
Gray_Warden> prav tako se mi zdi izjemno zanimivo da te pri vožnji z avtom vsi zmerjajo da voziš počasi, pri vožnji s kolesom pa te vsi prepričujemo da voziš prehitro=)
Tudi s kolesom se večino časa vozim zelo počasi, da na sestanke ne pridem prepoten, pred nekaj tedni pa sem v pisarni uredil tuš in od takrat posnel približno štirideset voženj po najhitrejši trasi z različnimi kolesi in na različne načine, ter pri tem meril vrsto parametrov, iz katerih zdaj luščim zaključke.
Da vas ne bo strah, bom jutri posnel normalno vožnjo s kolesom - počasi, po predpisih in brez nepotrebnih tveganj.
Tragedija takšne vožnje je predvsem v tem, da imam z njo z varnostnega vidika bistveno boljše izkušnje kot z defenzivno in počasno vožnjo, iz že zgoraj omenjenih razlogov. Kadar vozim kot manijak, si le redki privoščijo izsiljevanja, kadar kot stara mamka, pa skoraj vsi.
Gray_Warden> Ko voziš avto praviš da točno veš da moraš voziti defentivno, zakaj potem kolo voziš tako agresivno?
Saj ga ne - to je bil le nekajtedenski eksperiment. Meril sem srčni utrip, dihanje, moč na pedalih, hitrost, snemal video in beležil GPS točke. Zbrani podatki kažejo vse živo - od očitno slabo načrtovanih križišč preko narobe speljanih kolesarskih stez pa vse do tega, da bolj ko je kolesar objesten in predrzen, bolj se vozniki avtomobilov potrudijo, da se mu umaknejo (kar kaže tudi na počasno dviganje prometne kulture pri nas in mi je zelo všeč - samo še počasne kolesarje morajo vozniki pričeti upoštevati).
Gray_Warden> prav tako se mi zdi izjemno zanimivo da te pri vožnji z avtom vsi zmerjajo da voziš počasi, pri vožnji s kolesom pa te vsi prepričujemo da voziš prehitro=)
Tudi s kolesom se večino časa vozim zelo počasi, da na sestanke ne pridem prepoten, pred nekaj tedni pa sem v pisarni uredil tuš in od takrat posnel približno štirideset voženj po najhitrejši trasi z različnimi kolesi in na različne načine, ter pri tem meril vrsto parametrov, iz katerih zdaj luščim zaključke.
Da vas ne bo strah, bom jutri posnel normalno vožnjo s kolesom - počasi, po predpisih in brez nepotrebnih tveganj.
Gray_Warden ::
Ma lej, ni poanta v tem da boš enkrat posnel posnetek ko voziš previdno in bo vse ok. nekaj tednov si prakticiral nevarno vožnjo samo da bi potešil lastno radovednost. Ne moreš se ogrožat na tak način in potem izjaviti da si samo eksperimentiral. Tudi jaz lahko z avtom eksperimentiram ponoči na praznem javnem parkirišču, vendar če avto prevrnem na streho, nevem kako bi bila policija kaj zadovoljna ko bi poklical na pomoč...
tako tudi ne bi bili preveč veseli če bi si ti s tem eksperimentiranjem polomil kakšno nogo ko bi letel čez havbo kakšnega vozila. Na posnetkih se namreč vidi da je nekaj vozil poizkušalo priti na cesto veliko pred tem, ko si se ti prikazal na kolesarski poti, vendar si enostavno zavil na cesto in jih obvil. V primeru da bi te voznik tistega vozila zbil bi bil sicer skoraj avotmatično krivec on, razn če bi se našla kakšna poštena priča ki bi opisala dogodek.
vse kar ti hočem reči je, da se ne sekiraj toliko, koliko s tako vožnjo ogrožaš druge. Poskrbi tudi malo da boš sam varen na kolesu. Rahlo neumno bi bilo, če bi zaradi neupoštevanja semaforjev doživel bližnje srečanje s kakšnim avtom ali pešcem, se ti ne zdi?
ok dovolj za danes, drugače boš jutri spet divjal s kolesom k se ti bo mudilo v službo=)
btw. včasih ko človek totalka izgubi živce, se resnično splača it na kolo in v naravo. Se misli prav lepo zbistrijo in jeza hitro izgine. To je bil pa moj eksperiment danes, ki se je izkazal za uspešnega=)
tako tudi ne bi bili preveč veseli če bi si ti s tem eksperimentiranjem polomil kakšno nogo ko bi letel čez havbo kakšnega vozila. Na posnetkih se namreč vidi da je nekaj vozil poizkušalo priti na cesto veliko pred tem, ko si se ti prikazal na kolesarski poti, vendar si enostavno zavil na cesto in jih obvil. V primeru da bi te voznik tistega vozila zbil bi bil sicer skoraj avotmatično krivec on, razn če bi se našla kakšna poštena priča ki bi opisala dogodek.
vse kar ti hočem reči je, da se ne sekiraj toliko, koliko s tako vožnjo ogrožaš druge. Poskrbi tudi malo da boš sam varen na kolesu. Rahlo neumno bi bilo, če bi zaradi neupoštevanja semaforjev doživel bližnje srečanje s kakšnim avtom ali pešcem, se ti ne zdi?
ok dovolj za danes, drugače boš jutri spet divjal s kolesom k se ti bo mudilo v službo=)
btw. včasih ko človek totalka izgubi živce, se resnično splača it na kolo in v naravo. Se misli prav lepo zbistrijo in jeza hitro izgine. To je bil pa moj eksperiment danes, ki se je izkazal za uspešnega=)
Why so serious?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Gray_Warden ()
jype ::
Gray_Warden> nekaj tednov si prakticiral nevarno vožnjo samo da bi potešil lastno radovednost.
O, ne. Redno vozim "nevarno" - to je nujno potrebno za vzdrževanje dobrega ravnotežja, čutil, prometne kondicije in sposobnosti varnega padanja. Le da običajno ne počnem tega po mestu.
Gray_Warden> Poskrbi tudi malo da boš sam varen na kolesu.
Brez skrbi - običajno pretiravam precej manj.
Pa čelado mam!
O, ne. Redno vozim "nevarno" - to je nujno potrebno za vzdrževanje dobrega ravnotežja, čutil, prometne kondicije in sposobnosti varnega padanja. Le da običajno ne počnem tega po mestu.
Gray_Warden> Poskrbi tudi malo da boš sam varen na kolesu.
Brez skrbi - običajno pretiravam precej manj.
Pa čelado mam!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
knesz ::
knezs> Kar se pa tiče vožnje, si pa po mojem mnenju, spet glede na tvoje poste, slab voznik.
Voznik ali kolesar?
Ker kar se mene tiče, sem sposoben kolesar - še vedno ni nikomur uspelo, da bi me ubil, pa se trudijo že več kot dobro desetletje.
Nisem poklican, da bi ocenjeval tvojo vožnjo, lahko pa napišem moje mnenje.
Situacija v prometu ni nikoli črnobela. Ne na kolesu in ne v avtu.
Promet je vedno dinamičen in vsak subjektivno oceni, kako bo odreagiral na določeno situacijo. V pomoč so pa prometni predpisi ki omejujejo navzgor, zaradi različnih faktorjev (tip avta, pnevmatike, sposobnost voznika...). In tako kot ti voziš z kolesom na zgornji meji, enako tudi drugi vozimo z avtom na zgornji meji. Kot se tebi ne zdi sporno, če si na kolesu malo prehiter (divjak v očeh drugih), tako nekateri vozimo avto in smo mogoče v tvojih očeh divjaki.
Tvoja vožnja v avtu me ne moti, ker si napisal, da se hitrejšim umikaš. Pravilno.
Pa še malo ontopic (že dolgo nismo bili).
Od voznikov pričakujem, da se prilagajajo tempu prometa. Dostikrat se zgodi, da se znajdem v ozadju kolone 15 ali 20 avtomovilov, potem pa na sredini nekdo začne razbijati kolono z počasnejšo vožnjo, prehitevanje je pa tvegano. Razlogov je lahko več, od prevažanja tovora, otroci v avtu ki jim je lahko slabo, ampak za vraga, naj se umakne, da bodo lahko ostali vozili nek normalen tempo.
Se mi je pa že zgodilo, da sem se znašel v koloni vozil na cesti od žirov proti šk. loki, in cela kolona je izven naselja pospešila tudi do 110 izven naselja. Razmere so pač dopuščale in vožnja je bila bistveno manj stresna, kot pa če bi vozili 70-80.
Jype, če bi malo kolesarske dinamike prenesel v avto, boš zadel terno.
Še enkrat, ni moj namen da bi te učil, prepričeval kako vozi, samo napisal sem moje mnenje o tvoji vožnji glede na tvoje pisanje na forumu.
Pa srečno vožnjo.
jype ::
knezs> Kot se tebi ne zdi sporno, če si na kolesu malo prehiter (divjak v očeh drugih), tako nekateri vozimo avto in smo mogoče v tvojih očeh divjaki.
Ti resnično ne vidiš očitne in bistvene razlike med temi scenariji?
Ti resnično ne vidiš očitne in bistvene razlike med temi scenariji?
knesz ::
jype ::
knesz> Iz svoje kože pa ne moreš, ne?
Z olfa nožom se da vse! Mene zanima, kako lahko upravičiš scenarij z ekscesnim povečanjem tveganja za vse ostale udeležence v prometu, za voznika pa niti ne prevelikim, v primerjavi z ekscesnim povečanjem tveganja za kolesara, pa hkrati skoraj nikogar drugega.
Z olfa nožom se da vse! Mene zanima, kako lahko upravičiš scenarij z ekscesnim povečanjem tveganja za vse ostale udeležence v prometu, za voznika pa niti ne prevelikim, v primerjavi z ekscesnim povečanjem tveganja za kolesara, pa hkrati skoraj nikogar drugega.
knesz ::
knesz> Iz svoje kože pa ne moreš, ne?
Z olfa nožom se da vse! Mene zanima, kako lahko upravičiš scenarij z ekscesnim povečanjem tveganja za vse ostale udeležence v prometu, za voznika pa niti ne prevelikim, v primerjavi z ekscesnim povečanjem tveganja za kolesara, pa hkrati skoraj nikogar drugega.
Ko jaz vozim na zgornji meji ali malo čez, nisem nevaren za nikogar, ker sem izjemno sposoben voznik, znam odlično predvidevati in imam enkratne reflekse. Tako kot ti na kolesu.
Res ne vem, o kakšnem tveganju govoriš.
BlaY0 ::
Še enkrat... energija avtomobila pri neki hitrosti je n krat večja od energije kolesa. Tisti n je pogojen z maso.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
BlaY0 ::
Mal za razmišlat... v (novem) ZPrCP je definicija kolesa:
Torej, če se jaz peljem s svojim "kolesom" več kot 25 km/h, le to ne ustreza več definiciji iz zakona, kar pomeni, da se lahko vozim po cesti kljub temu da je zraven (prevozna) kolesarska steza.
enosledno ali dvosledno vozilo z najmanj dvema kolesoma, ki ga poganja voznik z lastno močjo ali s pomočjo pomožnega motorja, s katerim lahko doseže hitrost največ 25 km/h
Torej, če se jaz peljem s svojim "kolesom" več kot 25 km/h, le to ne ustreza več definiciji iz zakona, kar pomeni, da se lahko vozim po cesti kljub temu da je zraven (prevozna) kolesarska steza.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
knesz ::
BlaY0 ::
Še enkrat... energija avtomobila najboljšega voznika na svetu je pri neki hitrosti n krat večja od energije kolesa, ki ga poganja najslabši kolesar na svetu.
jype ::
knesz> Jaz sem najboljši
To ti v avtomobilu popolnoma nič ne pomaga, ker ven slabo vidiš, popolnoma nič ne slišiš, posledice vseh tvojih dejanj na smer in hitrost vožnje pa se dogajajo šele z zamikom ene cele sekunde.
Na kolesu, po drugi strani, ti popolnoma nič ne pomaga, če nisi kriv, ko te nekdo povozi.
To ti v avtomobilu popolnoma nič ne pomaga, ker ven slabo vidiš, popolnoma nič ne slišiš, posledice vseh tvojih dejanj na smer in hitrost vožnje pa se dogajajo šele z zamikom ene cele sekunde.
Na kolesu, po drugi strani, ti popolnoma nič ne pomaga, če nisi kriv, ko te nekdo povozi.
solatko ::
jype - Garantirano v avtomobilu bolje vidim, kot na kolesu ali motorju. Na motorju me omejuje čelada, na kolesu pa moram pazit, da ne zbijem kolesa v kakšni luknji ali nasadim kakšen stebriček, poleg opazovanja celotne prometne situacije.
V avtomobilu, ob zmerno glasni glasbi, z uporabo vseh 3-eh ogledal, čistimi stekli in svojo pozornostjo in sposobnostjo predvidevanja, dolgoletno vozniško prakso, ti lahko zatrdim, da na kolesu vidiš najmanj, naprej, proti tlom in malo levo, desno, vse ostalo pa je zate neznanka, zato ti pravim, da ob vožnji mimo vhoda v hišo, ne pričakuješ nekaj letnega otroka, ki priteče ven. Ko ti bodo te stvari jasne (meni je v mladosti tako priletel pod kolo seter in na srečo, se mi ni zgodilo nič, ko sem poletel nekaj metrov po zraku, če bi bil to otrok, bi danes verjetno imel eno mlado življenje na vesti).
Pri vožnji z motorjem ali avtomobilom, sem take dogodke videl že prej, saj je večina hiš oddaljenih od ceste in traja nekaj časa, da žival ali otrok, pride pod kolesa. Če si pozoren in pazljiv, kljub hitrejši vožnji, lahko ustaviš. V življenju, sem najmanj 500 X, ustavil ali toliko zmanjšal hitrost, da je čez cesto varno prišla mačka ali jež, povozil nisem še nič živega, večjega od žabe, pa sem po tvojih merilih divjak - morilec.
V avtomobilu, ob zmerno glasni glasbi, z uporabo vseh 3-eh ogledal, čistimi stekli in svojo pozornostjo in sposobnostjo predvidevanja, dolgoletno vozniško prakso, ti lahko zatrdim, da na kolesu vidiš najmanj, naprej, proti tlom in malo levo, desno, vse ostalo pa je zate neznanka, zato ti pravim, da ob vožnji mimo vhoda v hišo, ne pričakuješ nekaj letnega otroka, ki priteče ven. Ko ti bodo te stvari jasne (meni je v mladosti tako priletel pod kolo seter in na srečo, se mi ni zgodilo nič, ko sem poletel nekaj metrov po zraku, če bi bil to otrok, bi danes verjetno imel eno mlado življenje na vesti).
Pri vožnji z motorjem ali avtomobilom, sem take dogodke videl že prej, saj je večina hiš oddaljenih od ceste in traja nekaj časa, da žival ali otrok, pride pod kolesa. Če si pozoren in pazljiv, kljub hitrejši vožnji, lahko ustaviš. V življenju, sem najmanj 500 X, ustavil ali toliko zmanjšal hitrost, da je čez cesto varno prišla mačka ali jež, povozil nisem še nič živega, večjega od žabe, pa sem po tvojih merilih divjak - morilec.
Delo krepa človeka
BlaY0 ::
solatko: Vidim, da si nazadnje kolo vozil pri treh letih.
PS: Če bi bilo srnjadi toliko kot žab, bi imelo več kot 50% ljudi razbite avtomobile že v prvem mesecu.
PS: Če bi bilo srnjadi toliko kot žab, bi imelo več kot 50% ljudi razbite avtomobile že v prvem mesecu.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Prehitevanje kolone (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 24377 (20767) | facepalm |
⊘ | Počasni vozniki (strani: 1 2 3 4 … 33 34 35 36 )Oddelek: Na cesti | 270099 (241130) | dzinks63 |
⊘ | Omejitve hitrosti za motoriste (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 34542 (28770) | bluefish |
» | Posnetek prometne nesreče - Pravilna reakcija? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 17754 (14154) | solatko |