Forum » Loža » Koliko so krivi počasni vozniki?
Koliko so krivi počasni vozniki?
Temo vidijo: vsi
TESKAn ::
ABS ne dela čisto nič drugega, kar delajo vozniki, ki obvladajo bremzanje, to je da bremzo pritisne, ko zagrabi ali malenkost prej, za trenutek spusti in spet pritisne,
ABS skrbi samo in le za to, da ti kolesa ne blokirajo in tako obdržiš kontrolo nad vozilom, "stranska" posledica tega pa je tudi krajša zavorna razdalja, ker je sila lepenja večja od sile trenja. Primarno pa je ABS namenjen temu, da obdržiš kontrolo nad avtom tudi v primeru, ko panično stopiš na zavoro.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
BlueRunner ::
BlueRunner - seveda imaš za svoje trditve polno argumentov. ABS ne dela čisto nič drugega, kar delajo vozniki, ki obvladajo bremzanje, to je da bremzo pritisne, ko zagrabi ali malenkost prej, za trenutek spusti in spet pritisne, res pa je, da človek to ne more delat tako hitro in enakomerno, zato je ABS tudi, odličnim voznikom v pomoč, če pa uporabljaš še menjalnik in motor, pa se ustaviš vsaj na polovico krajši razdalji - preizkušeno, ne enkrat.
Aha, od modrijana tvojega kalibra bi pričakoval, da od prve zadane pravilen opis delovanja ABS in ne samo pavšalno "da ob blokadi zavora popusti".
Se bi sedaj posvetili še bedariji, da "Ko kolesa blokirajo je zaviranje enako skoraj 0"? Ali pa bo raje tudi to galantno spregledal in se delal, da tega ne vidiš.
Zato, če ti določene zadeve niso jasne, ne začni z zmerjanji, temveč nadaljuj debato v umirjenem argumentiranem slogu.
Eh... na tvoje trditve ne morem odgovarjati ker so trditve in ne vprašanja. Na nekatere tvoje bedarije pa je edini možen komentar samo posmeh.
Osebno podajam ugotovitve iz lastnih vozniških dogajanj, včasih podkrepim s kakšno prečitano ali videno zadevo, ko pa je potrebno močneje argumentirat, si vzamem čas in poiščem še kje drugje.
Pri temu pa vsake toliko ustreliš takšnega kozla, da lahko človek samo gleda.
In dokler nimam nobenega vidnega greha nad glavo, se mi niti slučajno ni potrebno opravičevat in vlečt iz česar koli. Večino trditev, ki sem jih podal, drži tudi po nekaterih mednarodnih raziskavah, če pa pri nas nimamo urejene statistike in raziskave lažjih prometnih nesreč in le ta kaže popačeno sliko, pa zato nisem kriv jaz, temveč tisti, ki nam urejajo (izredno slabo) prometno politiko.
Še dobro, da ne ponavljaš trditev, ki sem ti jih argumentirano zdrobil v prah, z njimi pa sam kažeš svoj domet izkušenj in znanja. No, saj čez nekaj časa se že spomneš kako stvari resnično stojijo, ali pa jih gladko spregledaš, kakor da jih ni bilo.
Če gospod Žlender javno na tv prizna, da včasih vozi nad omejitvijo (enako kot jaz), po drugi strani nam pa govori, da hitrost ubija (kar seveda ni res, je veliko drugih vzrokov poleg), potem ga ne morem jemat kot merodajnega strokovnjaka, navkljub nazivu magister.
Torej, ker je moralno oporečen, ne more biti strokovno podkovan. Sedaj se že kaže tvoja logika... Ker si ti moralno neoporečen, to očitno pomeni, da si tudi strokovno bolj podkovan. Zraven pa znova ponavljaš bedarijo, da hitrost ne ubija. Seveda ubija.
Stvari, ki pa jih napišem drugim komentatorjem in so posledica njegovega izbruha, pa pričakujem, da bo komentiral sam ali si ti tudi njegov advokat.
Nikomer nisem advokat in javne izjave komentiram, dokler so javne in dokler menim, da imam na njihovo temo kaj za dodati. Tudi, če niso usmerjene izrecno meni, so tako še vedno tukaj na voljo za komentar.
jype ::
solatko> vozniki te lovimo po kolesarski stezi
O, ja, tudi to počnete (tesla zagamana). Že dvakrat sem na Letališki cesti doživel srečanje z avtomobilom, ki se je tam izogibal koloni tovornjakov, ki so se drenjali proti carinskemu terminalu. Pa sem se umaknil tudi takrat (sem pa bil nejevoljen, ker je hitra vožnja po kolesarskih stezah in pločnikih zelo nevarna).
solatko> Kako lahko trdiš, da si umirjen srečen človek
Takole: Sem umirjen srečen človek.
Morda se vam zdi, da si zagaman pamž ne zasluži ostrega odziva, ko mi polaga v usta besede, ki jih nikdar nisem zapisal, a če bo ostal brez odgovora, boste še drugi po njem povzemali, kaj naj bi jaz trdil (pa očitno nisem).
Skritizirajte. Ne pozabit podat tudi točnega časa.
O, ja, tudi to počnete (tesla zagamana). Že dvakrat sem na Letališki cesti doživel srečanje z avtomobilom, ki se je tam izogibal koloni tovornjakov, ki so se drenjali proti carinskemu terminalu. Pa sem se umaknil tudi takrat (sem pa bil nejevoljen, ker je hitra vožnja po kolesarskih stezah in pločnikih zelo nevarna).
solatko> Kako lahko trdiš, da si umirjen srečen človek
Takole: Sem umirjen srečen človek.
Morda se vam zdi, da si zagaman pamž ne zasluži ostrega odziva, ko mi polaga v usta besede, ki jih nikdar nisem zapisal, a če bo ostal brez odgovora, boste še drugi po njem povzemali, kaj naj bi jaz trdil (pa očitno nisem).
Skritizirajte. Ne pozabit podat tudi točnega časa.
worf ::
imaš posnetek vožnje po normalni čisti cesti?
glede na razmere na cesti lahko vožnjo samo pohvalim, voziš približno tako kot jaz. Glede na komentarje sem menil da voziš bistvneo počasneje.
glede na razmere na cesti lahko vožnjo samo pohvalim, voziš približno tako kot jaz. Glede na komentarje sem menil da voziš bistvneo počasneje.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: worf ()
jype ::
worf> imaš posnetek vožnje po normalni čisti cesti?
Lahko ga naredim, ko se bom naslednjič vozil po taki cesti, kar verjetno ne bo prej kot v tednu dni, ker se po lepem vremenu lahko vozim tudi s kolesom.
Lahko ga naredim, ko se bom naslednjič vozil po taki cesti, kar verjetno ne bo prej kot v tednu dni, ker se po lepem vremenu lahko vozim tudi s kolesom.
solatko ::
BlueRunner - ne govorimo samo o suhi cesti, z grobim asfaltom, lahko je ta ravno rahlo namočen, torej nespran, lahko je tudi ledeno, takrat pomeni blokada koles zaviranje blizu 0, lepenje pa še malo prime, torej ti kolesa ne sme blokirat.
Seveda g.Žlender je samo moralno neoporečen, jaz pa za iste prekrške, sem pa potencialni morilec - halo. Gre za to, da govori eno in dela drugo, jaz svoje napake priznam. In ne solim drugim pamet, da naj me ne oponašajo, ker sem jaz nevaren človek, ki pa imam zaradi funkcije določeno avtoriteto.
In daj mi kakšen link, pri katerem je vidno, da je bila posledica prometne nesreče izključno hitrost, razen pri zdrsih motoristov in izletih avtomobila iz ovinka, teh nesreč pa je izredno malo in še to so v glavnem mladi neizkušeni vozniki s premočnimi mašinami.
Ko začne nekdo prehitevat kolono, pri prvem avtomobilu sigurno nima prevelike hitrosti, temveč zaradi kratke razdalje, do prehitevanega, mu hitrost narašča. Vendar za nesrečo ni kriva hitrost (seveda so posledice hujše, kolikor je hitrost večja), vendar je krivo nepravilno prehitevanje in ne hitrost.
Ko se na AC pacienti nabijajo drug drugemu v rit, ni vzrok neprilagojena hitrost, temveč prekratka varnostna razdalja - zato so v Nemčiji za oviranje prometnega toka in prekratko varnostno razdaljo, kazni najvišje, ter seveda za vožnjo pod vplivom opojnih substanc, za prekoračitev hitrosti pa napram našim, izredno nizke - najvišja, brez ogroažanja drugih ali prometne nesreče, je najvišja okoli 500€ - za res extremno prekoračenje v naselju, v primeru povzročitve prometne nesreče, ki se je zgodila zaradi prekoračitve, pa je to kaznivo dejanje in ga obravnavajo drugi organi.
Ne sama hitrost ni še nikogar ubila.
jype - Ne znaš se zadržati, poglej kako nekateri odgovarjate meni, probam argumentirat, včasih spustim kak zbodljaj ali sarkazem, nikoli pa ne zmerjam z nazivi, ki morda sploh niso leteli prav, saj je neznanec lahko celo starejši od tebe.
Tudi meni se ne da citirat, saj mi je čitanje postov s citati muka, če kaj pozabim, grem na komentar pogledat nazaj.
Seveda g.Žlender je samo moralno neoporečen, jaz pa za iste prekrške, sem pa potencialni morilec - halo. Gre za to, da govori eno in dela drugo, jaz svoje napake priznam. In ne solim drugim pamet, da naj me ne oponašajo, ker sem jaz nevaren človek, ki pa imam zaradi funkcije določeno avtoriteto.
In daj mi kakšen link, pri katerem je vidno, da je bila posledica prometne nesreče izključno hitrost, razen pri zdrsih motoristov in izletih avtomobila iz ovinka, teh nesreč pa je izredno malo in še to so v glavnem mladi neizkušeni vozniki s premočnimi mašinami.
Ko začne nekdo prehitevat kolono, pri prvem avtomobilu sigurno nima prevelike hitrosti, temveč zaradi kratke razdalje, do prehitevanega, mu hitrost narašča. Vendar za nesrečo ni kriva hitrost (seveda so posledice hujše, kolikor je hitrost večja), vendar je krivo nepravilno prehitevanje in ne hitrost.
Ko se na AC pacienti nabijajo drug drugemu v rit, ni vzrok neprilagojena hitrost, temveč prekratka varnostna razdalja - zato so v Nemčiji za oviranje prometnega toka in prekratko varnostno razdaljo, kazni najvišje, ter seveda za vožnjo pod vplivom opojnih substanc, za prekoračitev hitrosti pa napram našim, izredno nizke - najvišja, brez ogroažanja drugih ali prometne nesreče, je najvišja okoli 500€ - za res extremno prekoračenje v naselju, v primeru povzročitve prometne nesreče, ki se je zgodila zaradi prekoračitve, pa je to kaznivo dejanje in ga obravnavajo drugi organi.
Ne sama hitrost ni še nikogar ubila.
jype - Ne znaš se zadržati, poglej kako nekateri odgovarjate meni, probam argumentirat, včasih spustim kak zbodljaj ali sarkazem, nikoli pa ne zmerjam z nazivi, ki morda sploh niso leteli prav, saj je neznanec lahko celo starejši od tebe.
Tudi meni se ne da citirat, saj mi je čitanje postov s citati muka, če kaj pozabim, grem na komentar pogledat nazaj.
Delo krepa človeka
worf ::
jype
saj se zavedaš da če bi prej posnetek objavil, bi bilo prerekanj bistveno manj, saj si zvenel kot da voziš izjemno počasi, na posnetku pa voziš točno tako kot sm jaz ves čas govoril da je potrebno voziti. Dinamično, po omejitvah. Niti mi ni jasno zakaj bi se moral komurkoli umikati s takšno vožnjo. Večino posnetka si vozil blizu omejitve, dovolj počasi da so imele pnevmatike dober oprijem in dovolj dinamično da te nikakor ne bi mogel uvrstiti v razred počasnih voznikov.
my bad.
saj se zavedaš da če bi prej posnetek objavil, bi bilo prerekanj bistveno manj, saj si zvenel kot da voziš izjemno počasi, na posnetku pa voziš točno tako kot sm jaz ves čas govoril da je potrebno voziti. Dinamično, po omejitvah. Niti mi ni jasno zakaj bi se moral komurkoli umikati s takšno vožnjo. Večino posnetka si vozil blizu omejitve, dovolj počasi da so imele pnevmatike dober oprijem in dovolj dinamično da te nikakor ne bi mogel uvrstiti v razred počasnih voznikov.
my bad.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: worf ()
jype ::
worf> Dinamično, po omejitvah.
Kako, če pa vozim po avtocesti manj kot 100 kjer je omejitev 130, skozi naselje pa celo samo 30 kjer je omejitev 50 (kar tiste, ki se jim mudi, ponavadi prav malo briga in kljub vsemu ne upoštevajo ne varnostne razdalje ne omejitve hitrosti niti se ne potrudijo prehitevat varno, ko jim to omogočiš).
solatko> Ne znaš se zadržati
Nisem jaz tisti, ki ni sposoben vozit s hitrostjo, ki ni nižja od najvišje dovoljene.
worf> Niti mi ni jasno zakaj bi se moral komurkoli umikati s takšno vožnjo.
Bom enkrat posnel vožnjo zunaj mesta, kjer se hitreje itak ne da vozit, ker nihče ne vozi hitreje.
Kako, če pa vozim po avtocesti manj kot 100 kjer je omejitev 130, skozi naselje pa celo samo 30 kjer je omejitev 50 (kar tiste, ki se jim mudi, ponavadi prav malo briga in kljub vsemu ne upoštevajo ne varnostne razdalje ne omejitve hitrosti niti se ne potrudijo prehitevat varno, ko jim to omogočiš).
solatko> Ne znaš se zadržati
Nisem jaz tisti, ki ni sposoben vozit s hitrostjo, ki ni nižja od najvišje dovoljene.
worf> Niti mi ni jasno zakaj bi se moral komurkoli umikati s takšno vožnjo.
Bom enkrat posnel vožnjo zunaj mesta, kjer se hitreje itak ne da vozit, ker nihče ne vozi hitreje.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
egonk ::
Skritizirajte. Ne pozabit podat tudi točnega časa.
Ni ravno on-topic, ampak če se že gremo optimalno vožnjo - http://www.siol.net/avtomoto/nasveti/va...
Na 1000+ km furah mi roke dostikrat hočejo pobegniti "na jajca", ampak si vsakič v glavo vbijam "roke gor!".
jype ::
egonk> Na 1000+ km furah mi roke dostikrat hočejo pobegniti "na jajca", ampak si vsakič v glavo vbijam "roke gor!".
Ja, jaz tudi pogosto pozabim, pa se potem spomnim. Večino časa jih mam gor.
Ja, jaz tudi pogosto pozabim, pa se potem spomnim. Večino časa jih mam gor.
worf ::
jype:
ni na obvoznici omejitev 100? Vsaj mislim da si se vozil nekje po obvoznici ven iz ljubljane?
po mestu je bila povprečna hitrost okoli 45-50. Vsaj tako sem videl na posnetku.
egonk:
mislim da sta pravilni drži volana 15 do treh ali 10 do dveh po urinem kazalcu. Zato so tudi tako narejeni volani, da lahko roki držiš na položaju 15 do treh ali deset do dveh. V obeh primerih se boš dotikal vodoravnih letvic (nevem kako bi drugače rekel nosilcu volanskega obroča).
Včasih so bili volani narejeni drugače in so se našli idioti ki so volan držali takole:
ni na obvoznici omejitev 100? Vsaj mislim da si se vozil nekje po obvoznici ven iz ljubljane?
po mestu je bila povprečna hitrost okoli 45-50. Vsaj tako sem videl na posnetku.
egonk:
mislim da sta pravilni drži volana 15 do treh ali 10 do dveh po urinem kazalcu. Zato so tudi tako narejeni volani, da lahko roki držiš na položaju 15 do treh ali deset do dveh. V obeh primerih se boš dotikal vodoravnih letvic (nevem kako bi drugače rekel nosilcu volanskega obroča).
Včasih so bili volani narejeni drugače in so se našli idioti ki so volan držali takole:
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: worf ()
jype ::
Pravilna drža je tko kot je na sliki posnetka. Od začetka volan držim spodaj, kar ni najbolj primerno in ne omogoča kar se da hitrega ukrepanja.
worf> ni na obvoznici omejitev 100?
Ne, 130 je. Omejitev je v predoru Strmec (100km/h, 6:30), v predoru Golovec (80km/h, občasno tudi 60km/h, 7:15) in skozi razcep Malence (80km/h, 7:50).
worf> pravilna drža volana:
Ne vem če v sodobnem avtomobilu lahko tako držiš krmilo - danes so bistveno manjši in se sami sučejo.
worf> ni na obvoznici omejitev 100?
Ne, 130 je. Omejitev je v predoru Strmec (100km/h, 6:30), v predoru Golovec (80km/h, občasno tudi 60km/h, 7:15) in skozi razcep Malence (80km/h, 7:50).
worf> pravilna drža volana:
Ne vem če v sodobnem avtomobilu lahko tako držiš krmilo - danes so bistveno manjši in se sami sučejo.
solatko ::
jype - s tako vožnjo ne oviraš nikogar, razen ko si šel iz srednjega na levi pas, si to naredil brez veze, saj kamion je lepo vozil na desnem pasu, tako naj bi se v takih razmerah tudi vozilo. Tudi prehitevanje proti odcepu Rudnik nisi izvedel ravno v skladu, saj so oni na levem pasu imeli kar precej višjo hitrost, dobro so te počakali, samo vseeno bi šel lahko malo hitreje, saj je bila cesta samo mokra, brez snega. Drugače bi te lahko kar pohvalil, seveda pa kakšne kritične situacije ni bilo, razen tisto prehitevanje zadaj za teboj, na začetku za njega ste šli namreč prepočasi. Tako kot je peljal tisti, vozijo tisti idioti, ki se ne znajo prilagajat, tudi tisti za teboj, je za razmere vozil precej pod varnostno razdaljo.
worf - Povsod je 130, razen pred tuneli in med tuneloma, ter do vključitve na primorko. 100 je omejitev od brda, do Fužin, ker so table modre, pomeni hitro cesto.
worf - Povsod je 130, razen pred tuneli in med tuneloma, ter do vključitve na primorko. 100 je omejitev od brda, do Fužin, ker so table modre, pomeni hitro cesto.
Delo krepa človeka
worf ::
jype, mislil sem na položaj rok. Na črnobeli sliki je 10 do dveh, na sliki tvojega posnetka pa je 15 do treh. Predstavljaj si kazalce na uri in boš vedel o čem govorim=)
Jaz volan vedno držim tam kjer so vodoravne letvice, torej 15 do treh.
položaj 10 do dveh:
položaj 15 do treh:
kakor vidim je snežilo in bi bilo nevarno voziti 130 kajne? A zdaj ste pa kar pozabili na varno vožnjo...ajde gremo 130 po snegu...
Jaz volan vedno držim tam kjer so vodoravne letvice, torej 15 do treh.
položaj 10 do dveh:
položaj 15 do treh:
kakor vidim je snežilo in bi bilo nevarno voziti 130 kajne? A zdaj ste pa kar pozabili na varno vožnjo...ajde gremo 130 po snegu...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: worf ()
jype ::
solatko> razen ko si šel iz srednjega na levi pas, si to naredil brez veze, saj kamion je lepo vozil na desnem pasu
Ta pas se konča pred začetkom tunela, približno 200 metrov naprej od mesta kjer sem se umaknil na desni pas (zadaj pa ni bilo nikogar).
worf> kakor vidim je snežilo in bi bilo nevarno voziti 130 kajne?
Nekateri od tistih, ki po desni prehitevajo, vozijo hitreje od 130.
Ta pas se konča pred začetkom tunela, približno 200 metrov naprej od mesta kjer sem se umaknil na desni pas (zadaj pa ni bilo nikogar).
worf> kakor vidim je snežilo in bi bilo nevarno voziti 130 kajne?
Nekateri od tistih, ki po desni prehitevajo, vozijo hitreje od 130.
worf ::
se redko vozim po obvoznici, zato nevem. Sem mislil da je od približno Brezovice do konca novih Jarš omejitev 100.
jype: mi poveš čas kjer prehitevajo po desni, saj nisem 12 minut pozorno opazoval posnetka ampak tudi pisal po forumu, očitno sem spregledal to.
jype: mi poveš čas kjer prehitevajo po desni, saj nisem 12 minut pozorno opazoval posnetka ampak tudi pisal po forumu, očitno sem spregledal to.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: worf ()
jype ::
worf> Sem mislil da je od približno Brezovice do konca novih Jarš omejitev 100.
Je, ja. Severna obvoznica je "modra", južna pa "zelena".
Od 4:50 naprej se v vzvratnem ogledalu vidi, kako po prehitevalnem pasu vozi hiter avto, zaradi katerega se mi tisti na voznem pasu ne želi umakniti in moram potegniti po odstavnem pasu, preden se lahko vključim.
worf> mi poveš čas kjer prehitevajo po desni
Po levi, pardon (ampak z več kot 130 km/h).
Je, ja. Severna obvoznica je "modra", južna pa "zelena".
Od 4:50 naprej se v vzvratnem ogledalu vidi, kako po prehitevalnem pasu vozi hiter avto, zaradi katerega se mi tisti na voznem pasu ne želi umakniti in moram potegniti po odstavnem pasu, preden se lahko vključim.
worf> mi poveš čas kjer prehitevajo po desni
Po levi, pardon (ampak z več kot 130 km/h).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
BlueRunner ::
BlueRunner - ne govorimo samo o suhi cesti, z grobim asfaltom, lahko je ta ravno rahlo namočen, torej nespran, lahko je tudi ledeno, takrat pomeni blokada koles zaviranje blizu 0, lepenje pa še malo prime, torej ti kolesa ne sme blokirat.
Aha, torej se ne gre za zaviranje, ampak se gre za zaviranje v najbolj ekstremnem primeru: na ledu. Preostalo večino zaviranj pa spreglejmo, ker vsi vemo, da se je šlo izključno za zaviranje na ledu. Lepo si se izvil ven, ni kaj. Napišeš eno stvar, potem pa jo dopolniš z najbolj nemogočim izgovorom kdaj se približaš ničli.
Pa še ena malenkost, da se ne boš pretegnil. V opisanih pogojih je tudi zaviranje z ABS zelo blizu 0. Kakšna pa je razlika med "blizu 0" in "še malo prime" pa seveda veš samo ti.
Seveda g.Žlender je samo moralno neoporečen, jaz pa za iste prekrške, sem pa potencialni morilec - halo. Gre za to, da govori eno in dela drugo, jaz svoje napake priznam. In ne solim drugim pamet, da naj me ne oponašajo, ker sem jaz nevaren človek, ki pa imam zaradi funkcije določeno avtoriteto.
Err... dejansko naokoli razlagaš bedarije, kar je skoraj tako, kot bi drugim solil neumnosti po glavi. Vse na podlagi dolgoletnih izkušenj, ne glede na to, da delaš prekrške. Ti si namreč IZKUŠEN! Nekdo, ki je strokovnjak, pa zaradi taistih prekrškov, ki jih ravno tako priznava, pa ne more biti strokovnjak, ker je po tvojih lastnih besedah neverodostojen. Prekrške namreč dela.
OMFG, kakšna dvoličnost. Tebi verjeti, njemu pa ne. Oba na cesti enaka. En strokovnjak, drugi pa samooklicani veteran. Si kar mislim komu bom bolj verjel. Zagotovo pa ne nekomu, ki šele v drugo približno zadane kako ABS deluje, pavšalne izjave pa mora naknadno dopolnjevati, da se izvleče iz njih.
In daj mi kakšen link, pri katerem je vidno, da je bila posledica prometne nesreče izključno hitrost, razen pri zdrsih motoristov in izletih avtomobila iz ovinka, teh nesreč pa je izredno malo in še to so v glavnem mladi neizkušeni vozniki s premočnimi mašinami.
Kljub temu, da ne bereš rad citatov (kdo ve zakaj - morda preveč poudarjajo kaj je bilo res zapisano), ti moram enega tvojega lastnega servirati naravnost v tvojo malce trdo betico: "Če gospod Žlender javno na tv prizna, da včasih vozi nad omejitvijo (enako kot jaz), po drugi strani nam pa govori, da hitrost ubija (kar seveda ni res, je veliko drugih vzrokov poleg), ..."
No, kaj si napisal? Naj ti pomagam. Napisal si, da ni res, da hitrost ubija. Sedaj pa kar tako na pamet zahtevaš link, pri katerem je vidno, da je bila "posledica prometne nesreče izključno hitrost". Akhem... ne bom picajzljal in si bom mislil, da si verjetno želel napisati kaj drugega. Da pa ti ne bom polagal besed v usta, ti prepuščam, ad se izjasniš kaj točno si želel dobiti.
Ko se na AC pacienti nabijajo drug drugemu v rit, ni vzrok neprilagojena hitrost, temveč prekratka varnostna razdalja
Znova: kaj si sam napisal in zakaj sedaj poskušaš demantirati nekaj čisto tretjega? Ne samo, da imaš težave z branjem in pisanjem. Tudi spomin ti izgleda že malo šepa.
Tudi meni se ne da citirat, saj mi je čitanje postov s citati muka, če kaj pozabim, grem na komentar pogledat nazaj.
Meni pa je muka brati tvoje nebuloze pri katerih se je še to potrebno truditi, da človek ugotovi kaj kam spada.
jype ::
worf> ja dobro. vendar nikjer ni videti da vozi več kot 130 kmh niti da prehiteva po desni..
Z "desno" sem jaz zabluzil - vozi po prehitevalnem pasu.
Z "desno" sem jaz zabluzil - vozi po prehitevalnem pasu.
worf ::
prav imaš. to je položaj 15 do treh, vodoravna drža volana. poglej uro ki sem jo prilimal zgoraj.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: worf ()
worf ::
oziroma oprosti, rahlo sem se zmotil saj nisem dobro pogledal kje je center volana!
hm.ni to že rahlo prenizko?!?
predstavljaj si da srna skoči na mokro cesto, avto pa ti zdrsne..kako ga boš obvladal če volan držiš tam spodaj?
hm.ni to že rahlo prenizko?!?
predstavljaj si da srna skoči na mokro cesto, avto pa ti zdrsne..kako ga boš obvladal če volan držiš tam spodaj?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: worf ()
darkolord ::
Ni, ne (čeprav res tako izgleda) - imaš še vedno dovolj prostora za izvesti vse morebitne hitre manevre (roki lahko prekrižaš), obenem si pa prisiljen, da volan čvrsto držiš, tako da lahko zelo hitro reagiraš.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darkolord ()
worf ::
zanimivo, bi se moral navaditi. jaz imam trikraki volan, zato si ne predstavljam kako bi bilo držati na spodnji strani...
sori za offtopic=)
sori za offtopic=)
solatko ::
BlueRunner - Nisem se izvil, samo ti nisi pozorno prebral posta, napisal sem, da se pri blokiranih kolesih zaviranje lahko priblža 0. Kje je napaka, vsak ve, da se ne zavira samo v idealnih razmerah, a je potrebno to posebej napisat - torej zaviranje se bliža 0 na šodru, mokri nesprani cesti in je dejansko nič na ledu. Zadovoljen.
Lahko je tudi strokovnjak, samo če en dan prizna, da včasih vozi nad omejitvijo, torej ne enkrat ampak lahko tudi vsak dan, po drugi strani pa me prepričuje, da hitrost ubija in naj se jaz držim omejitev, njemu pa se ni treba, saj njegova hitrost ne ubija, samo moja, mu to ne morem verjet in ne morem verjet, da mi taka nasprotja pripoveduje in svetuje strokovna oseba.
Enako, kot če bi mi električar rekel, ne prijemaj za vodnik, je smrtno nevarno, jaz pa včasih vseeno primem za ta isti vodnik.
Jaz razlagam, da sama hitrost ne ubija in to oba dokazujeva, z občasno vožnjo preko omejitev, samo on je uradna oseba, ki dela v svetu za preventivo in vzgojo v cestnem prometu ter neposredno sodeluje pri pripravi zakonov, ki pa jih on lahko krši jaz pa ne, pa imam mogoče mnogo več vozniških izkušenj kot on, saj strokovnost v prometni politiki, ne pomeni tudi, dobrega voznika.
G. Zajc je vsaj toliko načelen, da vedno trdi, kako on striktno vozi po zakonu - dokler ga ne ujamejo, mu verjamem, se mi pa ni potrebno tudi strinjati z njegovimi pogledi na promet.
Če bi hitrost ubijala, bi bil tisti motorist na youtube iz Poljanske doline mrtev, ne odobravam in celo obsojam tako početje, če prav roko na srce direktno ni ogrožal nikogar, če pa je poleg tega zraven še drug dejavnik, pa so zaradi hitrosti posledice hujše, vendar še enkrat - sama hitrost ne ubija, ubijajo druge napake, stranski krivec za veliko večino čelnih trčenj pa je vsekakor počasna hitrost v povezavi z počasno kolono in obvezno kratko varnostno razdaljo v taki koloni in potem mora biti v tej koloni še bedak (ki sicer ne bi smel imeti izpita, pa ga ima), ki gre na levo in prehiteva dokler ne poči. Tu je indirektno ubijala počasna vožnja, pa se prepričujte kolikor hočete. Morilec je znorel zaradi počasnega voznika. V Ameriki imajo orožje v Slo imamo za skoraj enak učinek, ko se kakšnemu zdi, da bi malo ubijal - avto.
In tega ne bo ustavila nikakršna kaznovalna politika, temveč drugačna ekonomsko, socialna slika, z veliko izobraževanja in povdarjanja na strpnosti in kulturi do drugih, drugače milečih, ter seveda spoštovanju zakonodaje, saj drugi udeleženci to od nas pričakujejo, vendar zopet poudarek na brez izjem, torej tudi pešci, kolesarji, kmetje s svojo mehanizacijo in motoristi, kamionarji in ne samo vozniki osebnih vozil. Po zakonu že sedaj velja posebno varstvo za otroke, invalide in starejše osebe, prve, ker ga ne moreš naučit vsega, kar v prometu rabi in veliko stvari niti ne ve, kako so nevarne, invalide zaradi zmanjšane gibljivosti in starejše, ker slabše vidijo, slišijo pa večina slabše, pa še refleksov nimajo takih, kot mlajši. Vsi ostali pa moramo predvsem pazit na druge, da bomo tudi sami varni, ni pa zato potrebno na suhi cesti, ob normalnih razmerah, ovirati promet s počasnejšo vožnjo.
Lahko je tudi strokovnjak, samo če en dan prizna, da včasih vozi nad omejitvijo, torej ne enkrat ampak lahko tudi vsak dan, po drugi strani pa me prepričuje, da hitrost ubija in naj se jaz držim omejitev, njemu pa se ni treba, saj njegova hitrost ne ubija, samo moja, mu to ne morem verjet in ne morem verjet, da mi taka nasprotja pripoveduje in svetuje strokovna oseba.
Enako, kot če bi mi električar rekel, ne prijemaj za vodnik, je smrtno nevarno, jaz pa včasih vseeno primem za ta isti vodnik.
Jaz razlagam, da sama hitrost ne ubija in to oba dokazujeva, z občasno vožnjo preko omejitev, samo on je uradna oseba, ki dela v svetu za preventivo in vzgojo v cestnem prometu ter neposredno sodeluje pri pripravi zakonov, ki pa jih on lahko krši jaz pa ne, pa imam mogoče mnogo več vozniških izkušenj kot on, saj strokovnost v prometni politiki, ne pomeni tudi, dobrega voznika.
G. Zajc je vsaj toliko načelen, da vedno trdi, kako on striktno vozi po zakonu - dokler ga ne ujamejo, mu verjamem, se mi pa ni potrebno tudi strinjati z njegovimi pogledi na promet.
Če bi hitrost ubijala, bi bil tisti motorist na youtube iz Poljanske doline mrtev, ne odobravam in celo obsojam tako početje, če prav roko na srce direktno ni ogrožal nikogar, če pa je poleg tega zraven še drug dejavnik, pa so zaradi hitrosti posledice hujše, vendar še enkrat - sama hitrost ne ubija, ubijajo druge napake, stranski krivec za veliko večino čelnih trčenj pa je vsekakor počasna hitrost v povezavi z počasno kolono in obvezno kratko varnostno razdaljo v taki koloni in potem mora biti v tej koloni še bedak (ki sicer ne bi smel imeti izpita, pa ga ima), ki gre na levo in prehiteva dokler ne poči. Tu je indirektno ubijala počasna vožnja, pa se prepričujte kolikor hočete. Morilec je znorel zaradi počasnega voznika. V Ameriki imajo orožje v Slo imamo za skoraj enak učinek, ko se kakšnemu zdi, da bi malo ubijal - avto.
In tega ne bo ustavila nikakršna kaznovalna politika, temveč drugačna ekonomsko, socialna slika, z veliko izobraževanja in povdarjanja na strpnosti in kulturi do drugih, drugače milečih, ter seveda spoštovanju zakonodaje, saj drugi udeleženci to od nas pričakujejo, vendar zopet poudarek na brez izjem, torej tudi pešci, kolesarji, kmetje s svojo mehanizacijo in motoristi, kamionarji in ne samo vozniki osebnih vozil. Po zakonu že sedaj velja posebno varstvo za otroke, invalide in starejše osebe, prve, ker ga ne moreš naučit vsega, kar v prometu rabi in veliko stvari niti ne ve, kako so nevarne, invalide zaradi zmanjšane gibljivosti in starejše, ker slabše vidijo, slišijo pa večina slabše, pa še refleksov nimajo takih, kot mlajši. Vsi ostali pa moramo predvsem pazit na druge, da bomo tudi sami varni, ni pa zato potrebno na suhi cesti, ob normalnih razmerah, ovirati promet s počasnejšo vožnjo.
Delo krepa človeka
BlueRunner ::
Fla, fla, fla. Tudi na ledu blokirana kolesa zavirajo. Če imaš letnem času primerne plašče celo toliko zadovoljivo, da lahko na ledu tudi ustaviš - z dovolj zavorne razdalje seveda. Slabše od ABS vsekakor, ampak relativno gledano ne tako slabo, da bi lahko to kar odpisal kot "dejansko 0". Sicer pa se vse, kar je slabše od suhega grobega asfalta "bliža 0" in zagotovo ne "oddaljuje 0". Kar je znova zavajanje, saj si ti najprej trdil, da "je nič", nato, da "je blizu nič", sedaj pa, da se "bliža nič". No, saj počasi boš pa res zadel dejansko stanje, ampak to ne spremeni dejstva, da si zabluzil in bi bilo za vse lažje, če bi preprosto rekel "oops, zmotil sem se".
Ampak ti si nezmotljiv in tvoje Izkušnje to dokazujejo.
Torej nič novega. Popravljaš svoje izjave za nazaj in takšnemu ti ne morem verjeti, kadar se sklicuješ na lastno avtoriteto. Preveč pavšalno, ko pa si izzvan pa ni "oops, oprostite" ampak "oops bom napisal nekaj tretjega".
Tvoja celotena zadnja objava tako ni nič drugega kot neusmiljeno udrihanje po slamnatih možeh, ki jih sprotno postavljaš zato, ker si do tukaj napisal že nekaj tudi objektivno gledano dokazljivih neumnosti. Ker ne moreš zanikati, kar si napisal, pa sedaj poudarjaš neke tretje izjave. Ni kaj. S tabo je res enostavno imeti argumentirano debato. Referenca si ti sam, kadar se ti dokaže, da se motiš, takoj zamenjaš ploščo in potolčeš nekaj slamnatih mož.
Ravno tako, kot ti ne moreš poslušati človeka, ki krši predpise, čeprav se zaveda posledic svojih kršitev (bog mu pomagaj, saj je res edini, ki govori eno, počne pa drugo), tako tudi jaz nimam ravno veliko potrpežljivosti, kadar poslušam nekoga, ki enkrat trdi eno, čez nekaj časa samo zato, da brani lastne nebuloze nekaj drugega, nato pa zato, da ne bi izpadel natančno takšen, kot je v njegovih očeh tudi g. Žlender, pa nekaj tretjega.
Da. Rugelj je definitivno imel naziv za takšne moške, kot si ti.
Ampak ti si nezmotljiv in tvoje Izkušnje to dokazujejo.
Torej nič novega. Popravljaš svoje izjave za nazaj in takšnemu ti ne morem verjeti, kadar se sklicuješ na lastno avtoriteto. Preveč pavšalno, ko pa si izzvan pa ni "oops, oprostite" ampak "oops bom napisal nekaj tretjega".
Tvoja celotena zadnja objava tako ni nič drugega kot neusmiljeno udrihanje po slamnatih možeh, ki jih sprotno postavljaš zato, ker si do tukaj napisal že nekaj tudi objektivno gledano dokazljivih neumnosti. Ker ne moreš zanikati, kar si napisal, pa sedaj poudarjaš neke tretje izjave. Ni kaj. S tabo je res enostavno imeti argumentirano debato. Referenca si ti sam, kadar se ti dokaže, da se motiš, takoj zamenjaš ploščo in potolčeš nekaj slamnatih mož.
Ravno tako, kot ti ne moreš poslušati človeka, ki krši predpise, čeprav se zaveda posledic svojih kršitev (bog mu pomagaj, saj je res edini, ki govori eno, počne pa drugo), tako tudi jaz nimam ravno veliko potrpežljivosti, kadar poslušam nekoga, ki enkrat trdi eno, čez nekaj časa samo zato, da brani lastne nebuloze nekaj drugega, nato pa zato, da ne bi izpadel natančno takšen, kot je v njegovih očeh tudi g. Žlender, pa nekaj tretjega.
Da. Rugelj je definitivno imel naziv za takšne moške, kot si ti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlueRunner ()
BigWhale ::
Zakon je jasen. Če se za tabo nabere kolona, voziš pod omejitvijo in te ne morejo varno prehitet, se moraš umaknit. Je čisto vseeno, zakaj ti tako voziš.
Vcasih tudi po vec kilometrov ni nobenega izogibalisca, avtobusne postaje, odcepa, takrat se nimas kam umakniti in lahko brez tezav vozis tako kot si vozil.
Pyr0Beast - Ko kolesa blokirajo je zaviranje enako skoraj 0 - zato ABS, da ob blokadi, zavora za delček sekunde spusti, da se kolo zavrti.
Joj. Takrat, ko kolo zablokira sila zaviranja ni enaka 'skoraj nic'. Avto se vedno zavira, nekoliko manj kot takrat, ko je kolo 'skoraj blokirano' ampak se vedno zavira. Glavni problem je to, da je takrat avto nevodljiv.
Govorim seveda za suho cesto.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BigWhale ()
TESKAn ::
Vcasih tudi po vec kilometrov ni nobenega izogibalisca, avtobusne postaje, odcepa, takrat se nimas kam umakniti in lahko brez tezav vozis tako kot si vozil.
No, sem mislil, da je jasno, da če ni nobene možnosti, da se umakneš, se pač ne. Bom naslednjič bolj natančen.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
St235 ::
worf> ni na obvoznici omejitev 100?
Ne, 130 je. Omejitev je v predoru Strmec (100km/h, 6:30), v predoru Golovec (80km/h, občasno tudi 60km/h, 7:15) in skozi razcep Malence (80km/h, 7:50).
Omejitev nima nebene veze z tem ali je obvoznica ali ne. Del ljubljanske obvoznice je hitra ceta in del je avtocesta. Temu primerne so tudi omejitve.
KAr se položaja rok na vola tiču so nas na tečaju varne vožnje učili, da je pravilen položaj 15 do 3. torej vodoravno čez volan. Tako lahko v 90% situacij odreagiraš brez da bi moral preprijet volan. Zaradi sigurne drže morajo bit palci na notrani strani volanjkega obroča ali v atomobilih ki imajo takšen volan na naslonih na notraji strani obroča.
Jype vožnja posnetku sploh glede na razmere se po ničemer ne more definirat kot prepočasna vožnja, vsaj glede na posnetek. Tako da mi predvsem ni najbolj jasno kaj se napihuješ že 10 strani. Tebe očitno motijo prehitri vozniki, tako da predlaga, da najdeš primerno temo. Namen te teme je bil vezan na prepočasno vožnjo in s tem povezane zaplete, še posebej ker se redki prepočasni vozniku umikajo hitrješim.
Da pa imajo blokirane zavore nič ne zavirajo je pa absurd, ki zdrži mogoče na gladki ledeni površini. Na vseh ostalih pa tudi blokirane zavore delujejo. Seveda slabše kot ABS ali popuščanje, ampak delujejo še vedno. Dejansko pa obstajajo okoliščine kjer je ABS prej škodljiv kot koristen, ampak to so že res specifični primeri. Zaradi tega ABS tik pred ustavitvijo ponavadi ne učinkuje več. Tako lahko tudi pri modernih avtih pri silovitem zaviranju opaziš kratko zavrono sled tik pred ustavitvijo.
Zaviranje z motorjem pa je vsekakor v pomoč pri ustavljanju.
BlueRunner ::
Zaradi tega ABS tik pred ustavitvijo ponavadi ne učinkuje več. Tako lahko tudi pri modernih avtih pri silovitem zaviranju opaziš kratko zavrono sled tik pred ustavitvijo.
Mislim, da ima vsak proizvajalec v navodilih za uporabo navedeno pod katero hitrostjo je ABS neaktiven (mislim, da je to celo by-design). Vsaj za svojega se spomnem, da to ima - lahko pa to preverim, ko se vrnem v Slo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlueRunner ()
darkolord ::
Jype vožnja posnetku sploh glede na razmere se po ničemer ne more definirat kot prepočasna vožnja, vsaj glede na posnetek. Tako da mi predvsem ni najbolj jasno kaj se napihuješ že 10 strani.10 strani je dopovedoval, da ni avtomatsko nesposoben, ker ne vozi vedno na zgornji meji omejitve. Kljub temu, da je neštetokrat napisal, kako vozi, je glih en tolikokrat dobil "prijazen" nasvet, naj se že enkrat spoka s ceste, ker tam nima kaj početi (še sploh glede na to, da niti svojega avta nima!!!11111oneone).
smash ::
po drugi strani smo pa ugotovili, da nekateri tukaj, ki se imajo za izjemne voznike in imajo miljon izkusenj in opravicujejo hitro voznjo, niti vinjete nimajo
Matako ::
po drugi strani smo pa ugotovili, da nekateri tukaj, ki se imajo za izjemne voznike in imajo miljon izkusenj in opravicujejo hitro voznjo, niti vinjete nimajo
Statistični fenomen: ne glede kakšen vzorec celotne populacije vzameš, se bodo praktično vsi označili za dobre voznike... in skoraj vsi dnevno srečajo po enega ali več "mečkačev", "bab", "norcev" ipd. iz iste populacije.
Hm, hm.
/\/\.K.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Matako ()
T-h-o-r ::
ja, samo eni dejansko smo dobri vozniki
vransko confirms
vransko confirms
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?
if we no longer are interested in being civilized?
solatko ::
smash - Kaj je znak za dobrega voznika, to ali imaš vinjeto ali ne. Se pač ne vozim po naših AC, ker se mi prvič ne da ukvarjati z vozniki, ki se ne znajo umikat, drugič, se normalno lahko po naših AC voziš praktično samo 3 mesece, imam pa Avstrijsko in Švicarsko vinjeto, če je to kaj bolje.
Če AC ne uporabljam veliko, se mi vinjeta enostavno ne splača, poleg tega od slučaja s kamionom, moje žene na AC ne spraviš več, če prav je šlo vse brez problemov, vendar je v podzavesti že naredila oporoko. Tudi ona je voznica, vendar jo težko pripravim, da me kam pelje ali pa samo sebe, pa ne vozi slabo.
Matako - Ko greš za volan, niti ne veš, kaj lahko pričakuješ, zato je potrebno bit za volanom 100% skoncentriran, pa še zna iti kaj narobe, pa tema ne govori o teh stvareh, temveč o tem ali je počasna vožnja z oviranjem prometnega toka, nevarna ali ne. V prometno razvitih državah, je to med najnevarnejšimi situacijami v prometu, zaradi voznikov, ki enostavno povedano, znorijo in gredo v prehitevanje.
Vse drugo so off topic zadeve, ki nastajajo v vsaki človeški debati. Argumenti o nevarnosti za nasproti vozeče, so trdni, vendar nekaterih tu ne prepričajo. Tako kot je vsako izživljanje na cesti lahko, ne pa tudi nujno, nevarno, je počasna vožnja lahko, ne pa nujno v določenih situacijah izredno nevarno.
Nekaterih se v to ne da prepričat in smo počasi prišli že na osebno obračunavanje in žaljenje.
Nekateri se ne strinjajo s tem, da obsojam izjave g. Žlendra, ki jih je dal v javnosti in bi moral v normalni državi zaradi njih odstopiti iz funkcije.
Dlje pa tako ne bomo prišli. Osebno se bom trudil, da tudi v bodoče ne bom udeležen v nesrečah, vi pa kakor gdo, vsem želim srečno vožnjo in čim manj problemov.
Blue Runner - reciva, da ti dam prav.
Če AC ne uporabljam veliko, se mi vinjeta enostavno ne splača, poleg tega od slučaja s kamionom, moje žene na AC ne spraviš več, če prav je šlo vse brez problemov, vendar je v podzavesti že naredila oporoko. Tudi ona je voznica, vendar jo težko pripravim, da me kam pelje ali pa samo sebe, pa ne vozi slabo.
Matako - Ko greš za volan, niti ne veš, kaj lahko pričakuješ, zato je potrebno bit za volanom 100% skoncentriran, pa še zna iti kaj narobe, pa tema ne govori o teh stvareh, temveč o tem ali je počasna vožnja z oviranjem prometnega toka, nevarna ali ne. V prometno razvitih državah, je to med najnevarnejšimi situacijami v prometu, zaradi voznikov, ki enostavno povedano, znorijo in gredo v prehitevanje.
Vse drugo so off topic zadeve, ki nastajajo v vsaki človeški debati. Argumenti o nevarnosti za nasproti vozeče, so trdni, vendar nekaterih tu ne prepričajo. Tako kot je vsako izživljanje na cesti lahko, ne pa tudi nujno, nevarno, je počasna vožnja lahko, ne pa nujno v določenih situacijah izredno nevarno.
Nekaterih se v to ne da prepričat in smo počasi prišli že na osebno obračunavanje in žaljenje.
Nekateri se ne strinjajo s tem, da obsojam izjave g. Žlendra, ki jih je dal v javnosti in bi moral v normalni državi zaradi njih odstopiti iz funkcije.
Dlje pa tako ne bomo prišli. Osebno se bom trudil, da tudi v bodoče ne bom udeležen v nesrečah, vi pa kakor gdo, vsem želim srečno vožnjo in čim manj problemov.
Blue Runner - reciva, da ti dam prav.
Delo krepa človeka
jype ::
To da nimaš vinjete (in vse ostalo, o čemer govoriš) je v najboljšem primeru znak šlamparije, v najslabšem pa premišljene zlobe.
gokky ::
BW, saj prehitevanje JE po zakonu dovoljeno... celo čez polno črto je dovoljeno, če nekdo vozi 50% pod omejitvijo.
CoolBits: Ali lahko prosimo citat iz obstoječe (ZVCP + povezani pravilniki) ali nove (ZPrCP + povezani zakoni + povezani pravilniki) zakonodaje. Zelo rad bi vedel, kje je to definirano.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: gokky ()
Buggy ::
malo off topic:
Danes sem srecal kolono 4-ih Avstrijskih motoristov z BMW touring motorji, ki so me zelo razocarali oz. so nekako zavrgli tezo (ali pa potrdili v smislu izjeme) o kulturnih zahodnih voznikih.
Na dolenjski cesti so me na Lavrici prehitevali po desni in to ne po odstavnem pasu temvec po istem pasu, ki se je zadnjenu motorist spremenil v plocnik...pa je veselo nadaljeval in me skoraj popraskal s kovcki. (vsem sem se odmikal, zadnjemu se niem mogel ker je nasproti sel avtobus)
Kasneje proti Turajaku (regionalka)so vozili 70km/h stirje v koloni s tem, da je zadnji, ko je bila moznost prehitevanja, cikcakal po cesti in si pretegoval noge. Vozili so v koloni tako, da tudi ce si prehitel enega. drugi niso puscali prostora med seboj.
no toliko
Danes sem srecal kolono 4-ih Avstrijskih motoristov z BMW touring motorji, ki so me zelo razocarali oz. so nekako zavrgli tezo (ali pa potrdili v smislu izjeme) o kulturnih zahodnih voznikih.
Na dolenjski cesti so me na Lavrici prehitevali po desni in to ne po odstavnem pasu temvec po istem pasu, ki se je zadnjenu motorist spremenil v plocnik...pa je veselo nadaljeval in me skoraj popraskal s kovcki. (vsem sem se odmikal, zadnjemu se niem mogel ker je nasproti sel avtobus)
Kasneje proti Turajaku (regionalka)so vozili 70km/h stirje v koloni s tem, da je zadnji, ko je bila moznost prehitevanja, cikcakal po cesti in si pretegoval noge. Vozili so v koloni tako, da tudi ce si prehitel enega. drugi niso puscali prostora med seboj.
no toliko
BlueRunner ::
Osebno se bom trudil, da tudi v bodoče ne bom udeležen v nesrečah, vi pa kakor gdo, vsem želim srečno vožnjo in čim manj problemov.
Tukaj, na tej točki in pod to izjavo se s teboj v celoti strinjam. Tudi sam se bom trudil biti boljši voznik, se izogibati nesrečam in vsem želeti srečno vožnjo in čim manj problemov.
Buggy ::
..seveda, sedaj bomo vsi prisegali kot pijonircki, pol pa ce kaj ne bo "cez slo" se gremo pa spovedat pa je vse kul.
toleranca, tako v plus in v minus je tiso kar manjka danes vsem...pa malo manj ega na cesti izzivljat pa bo.
avtosole pa lahko namesto stepanja ur naredijo se kaj na tem, da mlade voznike naucijo vozit pravilno..pa ne mislim zgolj teorije temvec malo elasticnosti na cesti.
toleranca, tako v plus in v minus je tiso kar manjka danes vsem...pa malo manj ega na cesti izzivljat pa bo.
avtosole pa lahko namesto stepanja ur naredijo se kaj na tem, da mlade voznike naucijo vozit pravilno..pa ne mislim zgolj teorije temvec malo elasticnosti na cesti.
BigWhale ::
Zakaj je kultura voznje na psu? Tudi zaradi taksnih primerkov, ki ne vedo kaj je smisel kaznovanja.
http://dnevnik.si/novice/kronika/104245...
"Vsakič so mu namerili prekoračitev hitrosti za okoli trideset kilometrov na uro, tako da si je v zgolj dveh dneh prislužil 3000 evrov kazni in kar 27 kazenskih točk, kar pomeni, da bo povrh vsega najverjetneje ostal tudi brez vozniškega dovoljenja."
http://dnevnik.si/novice/kronika/104245...
"Vsakič so mu namerili prekoračitev hitrosti za okoli trideset kilometrov na uro, tako da si je v zgolj dveh dneh prislužil 3000 evrov kazni in kar 27 kazenskih točk, kar pomeni, da bo povrh vsega najverjetneje ostal tudi brez vozniškega dovoljenja."
smash ::
sem sam fasal tole enoletno kazen za nazaj...vozil sem 6 km več kot predpisih...vprašanje je koliko jih bom še dobil
meni se zdi zadeva res "bedna", saj bi verjetno po prvi kazni peljal 10km pod omejitvijo, tako pa vedno vozim malo nad njo
in kaj bi bilo zdaj bolje? da vozim 10km pod omejitvijo ali tako kot sedaj, malce nad njo? v prvem primeru bom počasni voznik, v drugem pa kriminalec
tako kot je rekel tisti sodnik, je zadeva primerna za ustavno presojo
meni se zdi zadeva res "bedna", saj bi verjetno po prvi kazni peljal 10km pod omejitvijo, tako pa vedno vozim malo nad njo
in kaj bi bilo zdaj bolje? da vozim 10km pod omejitvijo ali tako kot sedaj, malce nad njo? v prvem primeru bom počasni voznik, v drugem pa kriminalec
tako kot je rekel tisti sodnik, je zadeva primerna za ustavno presojo
Matako ::
Jaz bi uvedel, da bi morale kazni prihajati z največ enotedenskim zamikom. Če redarstvo ali policija ne uspe v tem času "izstaviti računa" naj se vse skupaj pozabi. Kaznovanje s takim zamikom je vendar že v osnovi nevzgojno.
EDIT. Pa seveda uvesti progresivno kaznovanje z res milimi začetki za manjše prekrške, recimo lahko tudi samo opozorilo, nakar stvar zabavno stopnjevati ob ponavljanju do precej višjih kazni, kot so danes. Seveda vse ažurno!
EDIT. Pa seveda uvesti progresivno kaznovanje z res milimi začetki za manjše prekrške, recimo lahko tudi samo opozorilo, nakar stvar zabavno stopnjevati ob ponavljanju do precej višjih kazni, kot so danes. Seveda vse ažurno!
/\/\.K.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Matako ()
CoolBits ::
Nič zamika... takoj na mestu naj te ustavi in oglobi, kot je bilo včasih... naj delajo kaj, ne pa povsod avtomatika z enoletnim zamikom, je*eš tako avtomatiko.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Prehitevanje kolone (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 24354 (20744) | facepalm |
⊘ | Počasni vozniki (strani: 1 2 3 4 … 33 34 35 36 )Oddelek: Na cesti | 270000 (241031) | dzinks63 |
⊘ | Omejitve hitrosti za motoriste (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 34534 (28762) | bluefish |
» | Posnetek prometne nesreče - Pravilna reakcija? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 17745 (14145) | solatko |