Forum » Loža » Koliko so krivi počasni vozniki?
Koliko so krivi počasni vozniki?
Temo vidijo: vsi
Nor-mal ::
Mislim, da je tudi po radarju 55km/h še dovoljeno. Saj 55km/h po števcu je realno kakih 52 na radarju, ker toliko pa števci tudi ne lažejo. Težava pri meni je, da mi je foter vcepljal v glavo, da kao premalo gledam okrog sebe, zato sem začel manj gledat na števec in več na cesto. Posledica tega pa je, da potem peljem prehitro. Se mi zdi bolj prav, da malo več gledam na števec in peljem počasneje, strogo po omejitvah, kot da gledam okol, nazaj in daleč naprej in izgubim občutek, kako hitro se dejansko peljem. Torej bom zdej vozil striktno po omejitvah in striktno na maksimalni dovoljeni hitrosti. Ne zagovarjam ne počasnejše, ne hitrejše vožnje, ampak točno po omejitvi. In ne jebem žive sile.
fotr je meu prav - glej raje na cesto!
Ka pa vem... če skoz na cesto gledam, pol peljem 100 kjer je 90 pa 60 kjer je 50. Drugač pa malo več buljim v števc, ampak tudi peljem striktno po predpisih.
jype ::
Lakotnik29> Še vedno se nisi jype zjasnil ali tvoja varna vožnja pomeni z hitrostjo prometa ali pod njo.
Odvisno od hitrosti prometa, se razume.
Če vsi šibajo 160 po vijugasti gozdni poti, jaz ne bom. Se bom izločil iz prometa, dokler traja.
Če vozijo varno in vzdržujejo ustrezne varnostne razdalje, vozim z njimi.
Odvisno od hitrosti prometa, se razume.
Če vsi šibajo 160 po vijugasti gozdni poti, jaz ne bom. Se bom izločil iz prometa, dokler traja.
Če vozijo varno in vzdržujejo ustrezne varnostne razdalje, vozim z njimi.
Gregor P ::
Gregor P> Veze ima s pomanjkanjem izkušenj
Ne vidim povezave.
Vem, da jo ne vidiš; saj ravno to je problem ... (pre)počasen voznik torej ta, ki se mu vse odvija prehitro v prometu, je izredno nevaren za ostale udeležence, ker ostali nikoli ne vedo, kako bo odreagiral v določeni situaciji, je preprosto nepredvidljiv; ali bo šel desno, ali bo sploh zavil, se obotavlja, da smernik "zaradi varnosti" že nekaj 100m prej, tako da sploh ne veš, a misli iti že sedaj ven, ali še na naslednjem izvozu; ali se zaustavlja, ali zgolj vozi počasi, je morda kakšna nevarnost pred njim, ali bo ali ne bo speljal ... razmišlja predolgo časa tam kjer je potrebna agilnost (hitro razmišljanje, okretnost ipd.) in daje napačne znake ostalim udeležencem v prometu kar lahko privede do hudih prometnih nesreč ... in najhujše pri vsem je, da se ti "vozniki" svoje nesposobnosti sploh ne zavedajo (sicer bi namreč opravili dodatne ure avto šole, ali varne vožnje itd.)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
BlueRunner ::
fotr je meu prav - glej raje na cesto!
Ka pa vem... če skoz na cesto gledam, pol peljem 100 kjer je 90 pa 60 kjer je 50. Drugač pa malo več buljim v števc, ampak tudi peljem striktno po predpisih.
Navadi se raje ocenjevati hitrost brez števca - z opazovanjem okolice in poslušanjem motorja. Saj si že blizu, samo še malo se moraš naštelati.
Mehmed ::
Joj ta odstopanja stevca vedno slisis samo v dveh primerih. Ko se kdo izgovarja ko vozi prehitro, sej ni tok v resnici, ker stevec odstopa. Ali pa ko hoce od koga da vozi hitreje, sej stevec ni tocen, v bistvu lahko se malo pritisnes.
Tista tabla ob cesti ki meri mi je kazala cisto enako kot stevec, na zalost tudi policajem ki merijo. Ce komu uspe najti skritih 10 km lufta not med odstopanjem njihovega stevca pa odstopanjem radarja super. Zagotovo pa racunanje teh procentov med voznjo ni zdravo.
Tista tabla ob cesti ki meri mi je kazala cisto enako kot stevec, na zalost tudi policajem ki merijo. Ce komu uspe najti skritih 10 km lufta not med odstopanjem njihovega stevca pa odstopanjem radarja super. Zagotovo pa racunanje teh procentov med voznjo ni zdravo.
jype ::
Gregor P> počasen voznik torej ta, ki se mu vse odvija prehitro v prometu
Ne.
Počasen voznik je po vaših besedah ta, ki se zaveda, kolikšna je zavorna pot njegovega vozila in ne bo vozil tako hitro, da ne bi pred seboj ves čas videl vsaj toliko cestišča. Pri vožnji v strnjeni koloni po avtocesti bo pred seboj pustil toliko prostora, da bo lahko pri zaviranju upošteval tudi dejstvo, da tisti za njim ne bo sposoben dovolj hitro ustaviti in bo imel priložnost vključiti varnostne utripalke, preden se bo obesil na zavoro. Žal mnogi to razumejo kot provokacijo, a to mene ne gane - za vaše mentalno udobje se nisem pripravljen spuščati v nesmiselna tveganja, ki na noben način ne pomagajo nikomur drugemu.
Kljub mojim očitno šibkim izkušnjam sem se že izogibal nesreči, ki se je slabih 500m pred mano zgodila na avtocesti in v katero sta naletela vsaj dva, ki ne razumeta koncepta varnostne razdalje (pa morda še kdo, ko sem se že odpeljal mimo - seveda sem poklical pomoč, a šele ko sem lahko varno ustavil).
V avtomobilu ki ga običajno vozim je indikator hitrosti digitalen in postavljen tako, da ga med vožnjo ves čas vidiš, ne da bi pogled odmaknil s cestišča ali ogledal.
Ne.
Počasen voznik je po vaših besedah ta, ki se zaveda, kolikšna je zavorna pot njegovega vozila in ne bo vozil tako hitro, da ne bi pred seboj ves čas videl vsaj toliko cestišča. Pri vožnji v strnjeni koloni po avtocesti bo pred seboj pustil toliko prostora, da bo lahko pri zaviranju upošteval tudi dejstvo, da tisti za njim ne bo sposoben dovolj hitro ustaviti in bo imel priložnost vključiti varnostne utripalke, preden se bo obesil na zavoro. Žal mnogi to razumejo kot provokacijo, a to mene ne gane - za vaše mentalno udobje se nisem pripravljen spuščati v nesmiselna tveganja, ki na noben način ne pomagajo nikomur drugemu.
Kljub mojim očitno šibkim izkušnjam sem se že izogibal nesreči, ki se je slabih 500m pred mano zgodila na avtocesti in v katero sta naletela vsaj dva, ki ne razumeta koncepta varnostne razdalje (pa morda še kdo, ko sem se že odpeljal mimo - seveda sem poklical pomoč, a šele ko sem lahko varno ustavil).
V avtomobilu ki ga običajno vozim je indikator hitrosti digitalen in postavljen tako, da ga med vožnjo ves čas vidiš, ne da bi pogled odmaknil s cestišča ali ogledal.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
Nor-mal ::
Gregor P ::
Počasen voznik je po vaših besedah
Vaših?!? Me sedaj vikaš, ali kako? Ker mislim, da iz mojih komentarjev tega zagotovo nisi mogel razbrati
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
BlueRunner ::
V avtomobilu ki ga običajno vozim je indikator hitrosti digitalen in postavljen tako, da ga med vožnjo ves čas vidiš, ne da bi pogled odmaknil s cestišča ali ogledal.
Nice, jaz nimam te sreče, mam pa vseeno soliden in varen avto.
Jaz tudi nimam te sreče.
Sem pa mnenja, da je avto varen (as in "ni nevaren drugim") samo toliko, kolikor je varen njegov voznik. Hitrost ni edino merilo, si pa drznem misliti, da spoštovanje omejitev (navzgor s tablo, navzdol z objektivnimi okoliščinami) močno korelira z varnostjo. Samo kaj, ko nimam številk, ki bi to dokazovale. :(
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlueRunner ()
jype ::
Gregor P> Ker mislim, da iz mojih komentarjev tega zagotovo nisi mogel razbrati
Ti si pa iz mojih kljub vsemu nekako doumel, da če ne vozim tako hitro, kot si ti misliš da bi jaz moral, ne obvladam dovolj dobro vozil, s katerimi upravljam.
Ti si pa iz mojih kljub vsemu nekako doumel, da če ne vozim tako hitro, kot si ti misliš da bi jaz moral, ne obvladam dovolj dobro vozil, s katerimi upravljam.
Pyr0Beast ::
V avtomobilu ki ga običajno vozim je indikator hitrosti digitalen in postavljen tako, da ga med vožnjo ves čas vidiš, ne da bi pogled odmaknil s cestišča ali ogledal.
Aftermarket mount ?
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Gregor P ::
Ti si pa iz mojih kljub vsemu nekako doumel, da če ne vozim tako hitro, kot si ti misliš da bi jaz moral, ne obvladam dovolj dobro vozil, s katerimi upravljam.
Ne, temveč da se voziš predvsem s kolesom naokoli (na podlagi tvojih lastnih komantarjev, ki sem ji tudi ustrezno citiral) in da imaš zaradi tega manj izkušenj od ostalih rednih voznikov motornih vozil
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
jype ::
Pyr0Beast> Aftermarket mount ?
Ne.
Gregor P> da se voziš predvsem s kolesom naokoli
Se, ja.
Gregor P> imaš zaradi tega manj izkušenj od ostalih rednih voznikov motornih vozil
Imam, ja. Doesn't make me wrong.
Ne.
Gregor P> da se voziš predvsem s kolesom naokoli
Se, ja.
Gregor P> imaš zaradi tega manj izkušenj od ostalih rednih voznikov motornih vozil
Imam, ja. Doesn't make me wrong.
solatko ::
jype - Torej vsi, ki smo sposobni voziti na zgornji meji omejitve, smo norci, ti pa si normalen, če prav te je še živet strah. Ko stopiš iz stanovanja, se umakneš senci ali se skriješ nazaj v stanovanje. Tebe bi si želel samo enkrat peljat na relaciji Lj- Kočevje, pa upam da mi ne bi ušel na Turjaku ven.
Takim kot si ti, je pokojni dr. Rugelj enostavno rekel - neprilagojeni. Ni mi jasno, kako sploh lahko živiš. Se mi zdi, da bi tebi najbolj odgovarjalo življenje pred Otto-m.
Kolikokrat si s pomočjo mašine zaviral, ko je bilo to potrebno, lahko ti samo povem en podatek, da sem na avtomobilu s klasičnim zavornim sistemom, moral menjati diske pri 300k prevoženih kilometrov in to pri mojem "norem divjanju" po evropskih cestah, ostalo zaveranje je naredila mašina. V življenju še nikoli nisem zaviral na polno in pri meni zavornih sledi na cesti ni (to se pač naučiš na motorju, kjer zaviranje na polno, pomeni hud padec.
Si med tistimi redkimi nosilci vozniškega dovoljenja, ki bi tudi ob znižanju dovoljenih hitrosti, zaradi varnosti vozili še 20 manj.
Veš zavorne poti so res daljše, pri hitrejši vožnji, vendar so izkušnje in pravilno predvidevanje dogodkov, bistveni pri pravilnih reakcijah, kar pa tebi nikoli ne bo jasno, saj izkušnje pridobivaš, brez strokovne pomoči, kakšnega sposobnega voznika. Problem je v tem, da si dejansko prepričan o svojem odličnem vozniškem znanju.
Jaz v takih temah sicer omenim, da se imam za dobrega, če ne celo odličnega voznika (kar mimogrede trdijo tudi moji sopotniki, ki se zelo radi vozijo z menoj, saj vedo, da so varni, kot v trezorju NB), kar v primerjavi s teboj vsekakor sem, pri sebi pa se zavedam, da v prometu niti dve situaciji nista nikoli enaki, zato se učim pri vsaki situaciji, ko se ne bom več sposoben učiti, bom vozniško dovoljenje dal nazaj ali, pa tist moment, ko mi vožnja ne bo več predstavljala užitek, kdo bi si mislil, nekateri celo uživamo v tem opravilu, ki nas sprošča in zraven še odpelje iz kraja v kraj.
BlueRunner - Nikoli nisem rekel, da je dobro kogarkoli povozit, je pa dejstvo, da se kljub temu, da narediš vse tako, kot je prav, ti nekaj skoči ne en meter pred avto, ne boš ustavil ali se izognil, pa če se pelješ samo po omejitvi. Pravim, da so v prometno razvitih državah, poudarili izobraževanje šibkih členov v prometu in imajo v tem ogromen uspeh in posledično skoraj 0 smrti in poškodovanih v kategoriji pešcev.
Pravim, da če se vsi držimo pravil, bo pešec tudi, ko je ob prehodu za pešce, nedvoumno nakazal, da namerava čez in to storil, ko bo varno, torej, ko bo videl, da ga je voznik opazil.
Da bi kolesarji vozili tako, kot so jih učili v šoli, pred delanjem kolesarskega ispita.
V tem primeru, bomo tudi mi imeli na tem statističnem okenčku številke okoli 0.
Ja, v vseh naseljih sem okoli omejitve ali počasneje (Topniška od Linhartove do Dunajske nikoli dovoljenih 60)
Takim kot si ti, je pokojni dr. Rugelj enostavno rekel - neprilagojeni. Ni mi jasno, kako sploh lahko živiš. Se mi zdi, da bi tebi najbolj odgovarjalo življenje pred Otto-m.
Kolikokrat si s pomočjo mašine zaviral, ko je bilo to potrebno, lahko ti samo povem en podatek, da sem na avtomobilu s klasičnim zavornim sistemom, moral menjati diske pri 300k prevoženih kilometrov in to pri mojem "norem divjanju" po evropskih cestah, ostalo zaveranje je naredila mašina. V življenju še nikoli nisem zaviral na polno in pri meni zavornih sledi na cesti ni (to se pač naučiš na motorju, kjer zaviranje na polno, pomeni hud padec.
Si med tistimi redkimi nosilci vozniškega dovoljenja, ki bi tudi ob znižanju dovoljenih hitrosti, zaradi varnosti vozili še 20 manj.
Veš zavorne poti so res daljše, pri hitrejši vožnji, vendar so izkušnje in pravilno predvidevanje dogodkov, bistveni pri pravilnih reakcijah, kar pa tebi nikoli ne bo jasno, saj izkušnje pridobivaš, brez strokovne pomoči, kakšnega sposobnega voznika. Problem je v tem, da si dejansko prepričan o svojem odličnem vozniškem znanju.
Jaz v takih temah sicer omenim, da se imam za dobrega, če ne celo odličnega voznika (kar mimogrede trdijo tudi moji sopotniki, ki se zelo radi vozijo z menoj, saj vedo, da so varni, kot v trezorju NB), kar v primerjavi s teboj vsekakor sem, pri sebi pa se zavedam, da v prometu niti dve situaciji nista nikoli enaki, zato se učim pri vsaki situaciji, ko se ne bom več sposoben učiti, bom vozniško dovoljenje dal nazaj ali, pa tist moment, ko mi vožnja ne bo več predstavljala užitek, kdo bi si mislil, nekateri celo uživamo v tem opravilu, ki nas sprošča in zraven še odpelje iz kraja v kraj.
BlueRunner - Nikoli nisem rekel, da je dobro kogarkoli povozit, je pa dejstvo, da se kljub temu, da narediš vse tako, kot je prav, ti nekaj skoči ne en meter pred avto, ne boš ustavil ali se izognil, pa če se pelješ samo po omejitvi. Pravim, da so v prometno razvitih državah, poudarili izobraževanje šibkih členov v prometu in imajo v tem ogromen uspeh in posledično skoraj 0 smrti in poškodovanih v kategoriji pešcev.
Pravim, da če se vsi držimo pravil, bo pešec tudi, ko je ob prehodu za pešce, nedvoumno nakazal, da namerava čez in to storil, ko bo varno, torej, ko bo videl, da ga je voznik opazil.
Da bi kolesarji vozili tako, kot so jih učili v šoli, pred delanjem kolesarskega ispita.
V tem primeru, bomo tudi mi imeli na tem statističnem okenčku številke okoli 0.
Ja, v vseh naseljih sem okoli omejitve ali počasneje (Topniška od Linhartove do Dunajske nikoli dovoljenih 60)
Delo krepa človeka
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()
jype ::
solatko> vsi, ki smo sposobni voziti na zgornji meji omejitve
Niste. Lahko si umišljate, da ste. Lahko prevozite tako osemnajst milijonov kilometrov brez nesreče. Lahko vozite dva kilometara vezanih očiju u rikverc. Nič ne spremeni fizikalnih dejstev, da niste sposobni voziti na zgornji meji omejitve, ker je omejitev postavljena previsoko za kaj takega - morala bi biti nič.
solatko> Tebe bi si želel samo enkrat peljat na relaciji Lj- Kočevje, pa upam da mi ne bi ušel na Turjaku ven.
Tam sem šel več let zapored na morje (s kolesom, jasno), pa se mi cesta ni zdela nič strašno posebnega - samo ljudje so precenjevali svoje sposobnosti, ali pa si privoščili kar objestne kršitve predpisov (ker prihranili na času niso ravno veliko, tveganja pa so izdatno dvignili).
solatko> Ni mi jasno, kako sploh lahko živiš.
Tako kot vozim - preudarno in z največjim užitkom.
solatko> da sem na avtomobilu s klasičnim zavornim sistemom, moral menjati diske pri 300k prevoženih kilometrov
Počasne, sam gužvo delaš.
solatko> Si med tistimi redkimi nosilci vozniškega dovoljenja, ki bi tudi ob znižanju dovoljenih hitrosti, zaradi varnosti vozili še 20 manj.
Res? Po čem to sklepaš?
solatko> kar v primerjavi s teboj vsekakor sem
Res? Močno dvomim - nihče, ki se ne drži predpisov, ni tako varen voznik kot jaz (je pa morda kakšen od tistih, ki se jih držijo, še varnejši od mene).
Niste. Lahko si umišljate, da ste. Lahko prevozite tako osemnajst milijonov kilometrov brez nesreče. Lahko vozite dva kilometara vezanih očiju u rikverc. Nič ne spremeni fizikalnih dejstev, da niste sposobni voziti na zgornji meji omejitve, ker je omejitev postavljena previsoko za kaj takega - morala bi biti nič.
solatko> Tebe bi si želel samo enkrat peljat na relaciji Lj- Kočevje, pa upam da mi ne bi ušel na Turjaku ven.
Tam sem šel več let zapored na morje (s kolesom, jasno), pa se mi cesta ni zdela nič strašno posebnega - samo ljudje so precenjevali svoje sposobnosti, ali pa si privoščili kar objestne kršitve predpisov (ker prihranili na času niso ravno veliko, tveganja pa so izdatno dvignili).
solatko> Ni mi jasno, kako sploh lahko živiš.
Tako kot vozim - preudarno in z največjim užitkom.
solatko> da sem na avtomobilu s klasičnim zavornim sistemom, moral menjati diske pri 300k prevoženih kilometrov
Počasne, sam gužvo delaš.
solatko> Si med tistimi redkimi nosilci vozniškega dovoljenja, ki bi tudi ob znižanju dovoljenih hitrosti, zaradi varnosti vozili še 20 manj.
Res? Po čem to sklepaš?
solatko> kar v primerjavi s teboj vsekakor sem
Res? Močno dvomim - nihče, ki se ne drži predpisov, ni tako varen voznik kot jaz (je pa morda kakšen od tistih, ki se jih držijo, še varnejši od mene).
Nor-mal ::
solatko> vsi, ki smo sposobni voziti na zgornji meji omejitve
Niste. Lahko si umišljate, da ste. Lahko prevozite tako osemnajst milijonov kilometrov brez nesreče. Lahko vozite dva kilometara vezanih očiju u rikverc. Nič ne spremeni fizikalnih dejstev, da niste sposobni voziti na zgornji meji omejitve, ker je omejitev postavljena previsoko za kaj takega - morala bi biti nič.
Omejitve so postavljene smiselno, vedno. Oziroma v principu je tako. In v principu je tudi smiselno zaradi pretočnosti prometa voziti po omejitvah, ne več ne manj.
solatko ::
Ti si optimist, za take kot je jype, smo grozni potencialni morilci, saj so omejitve, po njegovi "strokovni" oceni postavljene previsoko
Ne rečem, da nikoli ne bom imel prometne nesreče, saj to ni odvisno samo od mene, jaz ogromno delam na tem, da je jaz ne povzročim, zato imam tudi nov avto zavarovan samo obvezno po najnižji tarifi in brez zavarovanja voznika in potnikov, torej si veliko zaupam, če pa bo kdo priletel vame, pa itak škodo krije njegova zavarovalnica.
Koliko je voznikov, ki imajo nov avto zavarovan samo obvezno?
Pri meni zavore ne trpijo, ker zmanjšujem hitrost s pomočjo mašine, bremze so samo pomoč, zato mi diski zdržijo veliko kilometrov, ne večini avtov pri 150-200k, ki so šli od hiše, so bili skoraj kot novi.
Ne rečem, da nikoli ne bom imel prometne nesreče, saj to ni odvisno samo od mene, jaz ogromno delam na tem, da je jaz ne povzročim, zato imam tudi nov avto zavarovan samo obvezno po najnižji tarifi in brez zavarovanja voznika in potnikov, torej si veliko zaupam, če pa bo kdo priletel vame, pa itak škodo krije njegova zavarovalnica.
Koliko je voznikov, ki imajo nov avto zavarovan samo obvezno?
Pri meni zavore ne trpijo, ker zmanjšujem hitrost s pomočjo mašine, bremze so samo pomoč, zato mi diski zdržijo veliko kilometrov, ne večini avtov pri 150-200k, ki so šli od hiše, so bili skoraj kot novi.
Delo krepa človeka
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()
smash ::
Solatko, taka samohvala lahko pomeni tudi to, da si domišljaš da si super voznik, v resnici pa nevaren, tako da...
Enako kot ti vozim verjetno tudi sam, pa vendar se mi jype-ov stil vožnje znotraj omejitev ne zdi napačen in ni on tisti, ki se mora prilagajati moji vožnji, temveč jaz njegovi.
Omejitve so napisane na podlagi strokovnih študij in tebi neznanih razlogov, zato taka samohvala in zaupanje v svoje izkušnje da boš zvozil ovinek z 120, čeprav pred njim piše 90, lahko kdaj pripelje tudi v nezaželeno situacijo.
Pa srečno vožnjo.
Enako kot ti vozim verjetno tudi sam, pa vendar se mi jype-ov stil vožnje znotraj omejitev ne zdi napačen in ni on tisti, ki se mora prilagajati moji vožnji, temveč jaz njegovi.
Omejitve so napisane na podlagi strokovnih študij in tebi neznanih razlogov, zato taka samohvala in zaupanje v svoje izkušnje da boš zvozil ovinek z 120, čeprav pred njim piše 90, lahko kdaj pripelje tudi v nezaželeno situacijo.
Pa srečno vožnjo.
CoolBits ::
Mislim, da se vsi tukaj pogovarjamo o vožnji znotraj legalnih okvirjev, le eni delajo kolone za sabo drugi pa ne.
solatko ::
smash - tudi jaz vozim znotraj omejitev, razen kjer je res varno pa nekaj čez, preberi vse poste, potem si delaj mnenje. Ni samohvala, teveč realno stanje ob jype-tovem zagovarjanju počasne vožnje.
Omejitve tudi slučajno niso napisane na podlagi študij strokovnjakov, saj takih strokovnjakov, ki bi bili sposobni uredit prometno politiko, Slovenija ne premore, po drugi strani sem nekaj postov nazaj napisal, da v primeru, da bi omejitve delali strokovnjaki, bi bile te standardizirane in na celem svetu na podobnih delih ceste enake. To so vse politične omejitve, ki so odvisne samo od tega ali gre za izobraževanje udeležencev in urejanje razmer ali gre za luknje v proračunu.
Drugače pa so pri nas omejitve narejene večinoma po nekih domišljiskih povprečjih, saj določeni ovinki ali deli cest niti slučajno ne dovoljujejo hitrosti recimo nad 60, pa je omejitev 90, na večini, kjer je izven naselja omejitev 50 ali 60, ovinek v dežju zvoziš brez problema s 110, ker je podlaga dosti hrapava in oprijem gume odličen, da ne govorimo o suhi cesti in lepem vremenu.
Dosti bolj smiselne omejitve imajo Italijani, kjer pa se je tudi vmešala politika, zaradi varčevanja z gorivom.
Najbolj urejeno prometno politiko imajo skandinavci, ter Nemci v zahodnem delu države, vzhod bodo morali poštimat.
Kaznovalna politika, bi morala biti flexibilna na podlagi nevarnosti, ki ga prekršek predstavlja. Ni enako prevoziti rdečo luč na semaforju, sredi dneva, ali rdeč semafor, ki stoji pri Gorenju, zraven Astre in je namenjen pešcem, ko ga sredi noči prižge slučajni mimoidoči, prečka cestišče ob rdeči, za avtomobiliste pa se prižge rdeča luč, minuto zatem, pa ni tam prav nobenega pešca.
In napisal sem zgoraj, da se sopotniki zelo radi vozijo z menoj, da pa se zavedam, kako se je potrebno vsak dan v vsaki situaciji naučiti ali zapomniti kaj novega, saj se enak dogodek ne ponovi niti dvakrat, zato je kilometrina in izkušnje v prometu vredno prav toliko, če ne še več, kot vse znanje, ki ga pridobiš iz literature, pa ga na cesti ne znaš uporabljat.
Imaš avto kasko zavarovan?
Omejitve tudi slučajno niso napisane na podlagi študij strokovnjakov, saj takih strokovnjakov, ki bi bili sposobni uredit prometno politiko, Slovenija ne premore, po drugi strani sem nekaj postov nazaj napisal, da v primeru, da bi omejitve delali strokovnjaki, bi bile te standardizirane in na celem svetu na podobnih delih ceste enake. To so vse politične omejitve, ki so odvisne samo od tega ali gre za izobraževanje udeležencev in urejanje razmer ali gre za luknje v proračunu.
Drugače pa so pri nas omejitve narejene večinoma po nekih domišljiskih povprečjih, saj določeni ovinki ali deli cest niti slučajno ne dovoljujejo hitrosti recimo nad 60, pa je omejitev 90, na večini, kjer je izven naselja omejitev 50 ali 60, ovinek v dežju zvoziš brez problema s 110, ker je podlaga dosti hrapava in oprijem gume odličen, da ne govorimo o suhi cesti in lepem vremenu.
Dosti bolj smiselne omejitve imajo Italijani, kjer pa se je tudi vmešala politika, zaradi varčevanja z gorivom.
Najbolj urejeno prometno politiko imajo skandinavci, ter Nemci v zahodnem delu države, vzhod bodo morali poštimat.
Kaznovalna politika, bi morala biti flexibilna na podlagi nevarnosti, ki ga prekršek predstavlja. Ni enako prevoziti rdečo luč na semaforju, sredi dneva, ali rdeč semafor, ki stoji pri Gorenju, zraven Astre in je namenjen pešcem, ko ga sredi noči prižge slučajni mimoidoči, prečka cestišče ob rdeči, za avtomobiliste pa se prižge rdeča luč, minuto zatem, pa ni tam prav nobenega pešca.
In napisal sem zgoraj, da se sopotniki zelo radi vozijo z menoj, da pa se zavedam, kako se je potrebno vsak dan v vsaki situaciji naučiti ali zapomniti kaj novega, saj se enak dogodek ne ponovi niti dvakrat, zato je kilometrina in izkušnje v prometu vredno prav toliko, če ne še več, kot vse znanje, ki ga pridobiš iz literature, pa ga na cesti ne znaš uporabljat.
Imaš avto kasko zavarovan?
Delo krepa človeka
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()
BlueRunner ::
Mislim, da se vsi tukaj pogovarjamo o vožnji znotraj legalnih okvirjev, le eni delajo kolone za sabo drugi pa ne.
Če je govora o tem, da kolona nastane v "legalnem okvirju", potem to izključuje to neštetokrat navedeno 3. točko 30. čl. Če pa je kolona rezultat kršitve, potem pa ni več stvar legalnega okvirja. Pogoj za ugotovitev kršitve pa ni izključno hitrost.
smash - tudi jaz vozim znotraj omejitev, razen kjer je res varno pa nekaj čez, preberi vse poste, potem si delaj mnenje. Ni samohvala, teveč realno stanje ob jype-tovem zagovarjanju počasne vožnje.
Ni enako prevoziti rdečo luč na semaforju, sredi dneva, ali rdeč semafor, ki stoji pri Gorenju, zraven Astre in je namenjen pešcem, ko ga sredi noči prižge slučajni mimoidoči, prečka cestišče ob rdeči, za avtomobiliste pa se prižge rdeča luč, minuto zatem, pa ni tam prav nobenega pešca.
Da, seveda. Avtomobilist sredi noči zelo dobro vidi, če mu bo tam pred avto skočil pešec ali ne. Resnost prekrška pač ni odvisna od tega kaj se je zgodilo, temveč od tega kakšno nevarnost si neposredno povzročil. Če že, je tam prevoziti rdečo sredi dneva IMHO celo bolj varno, kot pa sredi noči, kot bi ti rad sedaj izpadel pameten.
Kaj se je pa na prehodu dogajalo pred minuto, pa voznik ne more vedeti, razen, če pelje 5km/h in hkrati zelo dobro vidi. Če pelje po omejitvi, bi moral videti kaj se je pred minuto zgodilo na tem prehodu tam nekje od stadiona iz ene strani ali pa od bureka pri GR iz druge strani.
In napisal sem zgoraj, da se sopotniki zelo radi vozijo z menoj, da pa se zavedam, kako se je potrebno vsak dan v vsaki situaciji naučiti ali zapomniti kaj novega, saj se enak dogodek ne ponovi niti dvakrat, zato je kilometrina in izkušnje v prometu vredno prav toliko, če ne še več, kot vse znanje, ki ga pridobiš iz literature, pa ga na cesti ne znaš uporabljat.
No, če gaziš samo po neprevidnih pešcih in kolesarjih, ter se varno izogibaš počasnih hruškam betona, potem se tvoji sopotniki resnično ne rabijo bati ničesar. Ne bi pa bil na tvojem mestu toliko napihnjen, da bi to posplošil na to, da se ostali udeleženci v prometu v tvoji bližini ne rabijo bati nekaterih tvojih idej o varnosti.
CoolBits ::
Če je govora o tem, da kolona nastane v "legalnem okvirju", potem to izključuje to neštetokrat navedeno 3. točko 30. čl. Če pa je kolona rezultat kršitve, potem pa ni več stvar legalnega okvirja. Pogoj za ugotovitev kršitve pa ni izključno hitrost.
Ja se opravičujem. Moral bi napisat o hitrosti vožnje znotraj legalnih okvirjev in ne vožnje same, ker delanje kolone pade ven iz okvirja.
jype ::
smash> in ni on tisti, ki se mora prilagajati moji vožnji, temveč jaz njegovi.
Kljub temu jaz nimam težav s prilagajanjem, tako kot ima npr. solatko težave z upoštevanjem prometnih predpisov.
CoolBits> Ja se opravičujem. Moral bi napisat o hitrosti vožnje znotraj legalnih okvirjev in ne vožnje same, ker delanje kolone pade ven iz okvirja.
Delanje kolone pade ven točno takrat, ko bi se lahko umaknil (upočasnil na ravnini in omogočil prehitevanje, zapeljal s ceste), pa se nisi. Prej je delanje kolone povsem zakonito in celo nujno.
Kljub temu jaz nimam težav s prilagajanjem, tako kot ima npr. solatko težave z upoštevanjem prometnih predpisov.
CoolBits> Ja se opravičujem. Moral bi napisat o hitrosti vožnje znotraj legalnih okvirjev in ne vožnje same, ker delanje kolone pade ven iz okvirja.
Delanje kolone pade ven točno takrat, ko bi se lahko umaknil (upočasnil na ravnini in omogočil prehitevanje, zapeljal s ceste), pa se nisi. Prej je delanje kolone povsem zakonito in celo nujno.
Pyr0Beast ::
Mislim, da se vsi tukaj pogovarjamo o vožnji znotraj legalnih okvirjev, le eni delajo kolone za sabo drugi pa ne.
Tudi za najhitrejšimi se nabere vrsta :))
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
BlueRunner ::
Ja. Delanje kolone postane tista kočljiva stvar. Kam in kdaj se umakniti? Kaj je primeren prostor za umik? Ali je prepočasna vožnja 1km/h pod omejitvijo, 5km/h, 10km/h ali nekaj tretjega?
Recimo kam in kdaj... recimo hipotetičen polno naložen šlepar. Naj se cijazi in dela kolono do vrha klanca, da bo lahko potem normalno in varno speljal, ali pa naj ustavi na prvem prostoru, kjer se lahko fizično umakne iz vozišča?
Ali je vsak prostor, kjer se lahko fizično umakneš, primeren, ali upoštevaš tudi to, kako se boš nato vključil nazaj v promet?
Kdaj je prvi v koloni objektivno prepočasen (1km/h ali 10km/h) pa tudi ni ravno enostavna odločitev. Nihče ne vozi s toleranco +- 1km/h. A vendar... kje je sedaj sprejemljiva toleranca?
Ali se je resnično potrebno umikati tudi takrat, kadar voziš na omejitvi ali celo hitreje? Je to samo kultura, ali skoraj nuja, kot pravi solatko. Nuja iz preprostega razloga, da s tem resnično odvračaš nevarnost od sebe, kadar imaš za seboj nestrpnega in evidentno nevarnega voznika.
Recimo kam in kdaj... recimo hipotetičen polno naložen šlepar. Naj se cijazi in dela kolono do vrha klanca, da bo lahko potem normalno in varno speljal, ali pa naj ustavi na prvem prostoru, kjer se lahko fizično umakne iz vozišča?
Ali je vsak prostor, kjer se lahko fizično umakneš, primeren, ali upoštevaš tudi to, kako se boš nato vključil nazaj v promet?
Kdaj je prvi v koloni objektivno prepočasen (1km/h ali 10km/h) pa tudi ni ravno enostavna odločitev. Nihče ne vozi s toleranco +- 1km/h. A vendar... kje je sedaj sprejemljiva toleranca?
Ali se je resnično potrebno umikati tudi takrat, kadar voziš na omejitvi ali celo hitreje? Je to samo kultura, ali skoraj nuja, kot pravi solatko. Nuja iz preprostega razloga, da s tem resnično odvračaš nevarnost od sebe, kadar imaš za seboj nestrpnega in evidentno nevarnega voznika.
dzinks63 ::
Mislim, da se vsi tukaj pogovarjamo o vožnji znotraj legalnih okvirjev, le eni delajo kolone za sabo drugi pa ne.
Če se dosti vozimo po slo, opažamo sledeče. Če se prvi vozi strogo po predpisih na robu najvišje dovoljene hitrosti, se bo za njim vedno nabrala kolona. In vedno so bo našel kdo, da bo takšnega voznika tudi prehitel, ker bo za njega to prepočasi. Če kdo hoče, da za njim ne bo kolone, mora najvišjo dovoljeno hitrost obvezno prekoračiti za vsaj 10km/h ali še bolje za 20km/h, žal takšno je stanje pri nas. Kar poglejte si kakšne kolone vlečejo za sabo avtošole, ko vozijo striktno po predpisih in nikoli še nisem videl, da bi kdaj avtošola zaustavila vozilo na primernem kraju in spustila kolono naprej.
Mehmed ::
Ce bi v tej temi pobrisali vse trditve, ki temeljijo na prepricanju v lastno superiornost bi imela pol manj strani. Ce bi pobrisali se vsa enacenja delanja kolone s pocasno voznjo pa skoraj ne bi nic ostalo.
solatko ::
BlueRunner - Štirideset let šofiranja v vseh mogočih razmerah, v veliko različnih situacijah, s kolesom, motorjem in avtomobilom, trenutno še brez praske, zaradi prometnih nezgod, 3 napisane in dve plačani kazni - za telefon, ker še ni bilo solidnih prostoročnih naprav, eno za nepravilno parkiranje in stornirano za prekoračitev hitrosti, je verjetno znamenje, da ne gre ravno za vozniškega papka. In nikjer nisem napisal, da jih gazim osebno, temveč je bilo govora o hitrosti 50+5, da je lahko povožen pešec ali kolesar, samo ob svoji popolni nepazljivosti, če ti stopi na ceato 1m pred avto, nimaš kaj, tudi pri 20.
V šoferskem lifu sem preprečil s pravilnimi reakcijami minimalno 1k lažjih ali težjih nesreč, tudi ko sta mi dva turška MACK-a zasedla celo staro cesto pri Kozini, ko sta se prehitevala med seboj in sta mi pustila dober meter ceste in makedam, pri mojih 100 km/h in mi še danes ni jasno, kako sem tam zvozil, z dvemi kolesi na makedamu. Tudi na AC mi je pri cca 160, na prehitevalni pas zapeljal Tamov 4500 in smo šli 3-je vštric, na dveh pasovih, od takrat se žena noče več voziti po AC in vinjete ne kupim, pa tudi če mi jo dajo zastonj je ne bi maral, manjka mi samo LJ obvoznica, drugače pa so sedaj ko je manj prometa, regionalke zakon, samo proti dolenjski, jo morajo urediti, ker čez tiste hribe mimo Romov, se mi res ne da plezat.
Za enkrat sem pač v vseh kočljivih situacijah reagiral pravilno, kako bo v bodoče, bomo vidli.Drugače pa sem že ustavljal sredi ovinka, ko je bilo potrebno iz 90, spravit avto na 10 (traktor za ovinkom, stoječa cisterna za drugim ovinkom.........), če bi uporabil bremze, danes tega ne bi pisal, ker bi šel v skale, z mašino, pa sem stal praktično na nekaj metrih, nepregledne ovinke namreč vozim v 3. in ko speljem iz ovinka, gre nazaj v 5., tisti, ki te manevre znajo uporabljati, vedo kako pade brzina, ko daš iz 3. v 2. in malo pomagaš z zavorami. S peto brzino peljati v nepregleden ovinek, pa je enako poizkusu samomora. Seveda če je cesta mokra, je hitrost tudi nižja.
Drugačna je tudi vožnja na cesti, ki jo poznaš in na tisti, kjer si prvič, tam pa uporabljam domačina, ki ga z veseljem spustim naprej in potem za njim, pa če gre on 100, grem sam tudi, če pa bi on zapeljal v graben, pa jaz nebi, samo naprej vožnja ne bi bila tako prijetna.
V šoferskem lifu sem preprečil s pravilnimi reakcijami minimalno 1k lažjih ali težjih nesreč, tudi ko sta mi dva turška MACK-a zasedla celo staro cesto pri Kozini, ko sta se prehitevala med seboj in sta mi pustila dober meter ceste in makedam, pri mojih 100 km/h in mi še danes ni jasno, kako sem tam zvozil, z dvemi kolesi na makedamu. Tudi na AC mi je pri cca 160, na prehitevalni pas zapeljal Tamov 4500 in smo šli 3-je vštric, na dveh pasovih, od takrat se žena noče več voziti po AC in vinjete ne kupim, pa tudi če mi jo dajo zastonj je ne bi maral, manjka mi samo LJ obvoznica, drugače pa so sedaj ko je manj prometa, regionalke zakon, samo proti dolenjski, jo morajo urediti, ker čez tiste hribe mimo Romov, se mi res ne da plezat.
Za enkrat sem pač v vseh kočljivih situacijah reagiral pravilno, kako bo v bodoče, bomo vidli.Drugače pa sem že ustavljal sredi ovinka, ko je bilo potrebno iz 90, spravit avto na 10 (traktor za ovinkom, stoječa cisterna za drugim ovinkom.........), če bi uporabil bremze, danes tega ne bi pisal, ker bi šel v skale, z mašino, pa sem stal praktično na nekaj metrih, nepregledne ovinke namreč vozim v 3. in ko speljem iz ovinka, gre nazaj v 5., tisti, ki te manevre znajo uporabljati, vedo kako pade brzina, ko daš iz 3. v 2. in malo pomagaš z zavorami. S peto brzino peljati v nepregleden ovinek, pa je enako poizkusu samomora. Seveda če je cesta mokra, je hitrost tudi nižja.
Drugačna je tudi vožnja na cesti, ki jo poznaš in na tisti, kjer si prvič, tam pa uporabljam domačina, ki ga z veseljem spustim naprej in potem za njim, pa če gre on 100, grem sam tudi, če pa bi on zapeljal v graben, pa jaz nebi, samo naprej vožnja ne bi bila tako prijetna.
Delo krepa človeka
Pyr0Beast ::
A, še eden ki trdi da je zaviranje mašine > zaviranje bremz.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
T-h-o-r ::
zaviranje z mašino + bremze: ultimate victory
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?
if we no longer are interested in being civilized?
worf ::
haha važno da se jype še vedno trudi prepričati vse da je prav da se on vozi 60 na ravni cesti kjer je omejitev 90 in da vsi ki vozimo 90 smo norci in potencialni morilci, čeprav on povzroča nezbranost in živčnost s počasno vožnjo
veš jype, če se moraš boriti z več kot 5/6 udeležencev tega foruma bi se splačalo pomisliti da se mogoče motiš. edino če meniš da si superioren od vseh
veš jype, če se moraš boriti z več kot 5/6 udeležencev tega foruma bi se splačalo pomisliti da se mogoče motiš. edino če meniš da si superioren od vseh
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: worf ()
Pyr0Beast ::
zaviranje z mašino + bremze: ultimate victory
In natanko v čem je tako zaviranje boljše od direktnega zaviranja ? Občutek nadzora ?
Mašina ti bo pri blokadi koles itak crknila.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
worf ::
primer ki se mi je zgodil danes: se vozim po cesti, kjer se da povsem normalno voziti 80-90 kmh in dohitim manjši tovornjaček ki je vozil 50-60 kmh. Zaradi nepreglednosti ceste ga nisem šel prehitevat saj se mi ni mudilo in sem vedel da bo naselje čez nekaj km. Ko sva prispela do naselja, sem vozil 50 kmh, tovornjak pa je izginil saj je vozil 60-70.
Naj omenim da je bilo na poti do mesta odlično mesto kjer bi se voznik tovornjaka lahko umaknil, vendar se ni.
pyrobeast takšno zaviranje je učinkovito pri zaviranjih kjer kolo ne blokira saj razbremeni obremenitev zavor. S takšnim zaviranjem podaljšaš življenje zavor.
Naj omenim da je bilo na poti do mesta odlično mesto kjer bi se voznik tovornjaka lahko umaknil, vendar se ni.
pyrobeast takšno zaviranje je učinkovito pri zaviranjih kjer kolo ne blokira saj razbremeni obremenitev zavor. S takšnim zaviranjem podaljšaš življenje zavor.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: worf ()
Pyr0Beast ::
Zakaj ga nisi prehitel ? Ti mečkač en ... hehe
>pyrobeast takšno zaviranje je učinkovito pri zaviranjih kjer kolo ne blokira saj razbremeni obremenitev zavor. S takšnim zaviranjem podaljšaš življenje zavor.
Pa zmanjšaš življenje mašine in menjalnika.
Zavorne ploščice so drobiž.
>pyrobeast takšno zaviranje je učinkovito pri zaviranjih kjer kolo ne blokira saj razbremeni obremenitev zavor. S takšnim zaviranjem podaljšaš življenje zavor.
Pa zmanjšaš življenje mašine in menjalnika.
Zavorne ploščice so drobiž.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Pyr0Beast ()
jype ::
worf> se jype še vedno trudi prepričati vse da je prav da se on vozi 60 na ravni cesti
Citiraj me, mulo nepismen zagaman.
Citiraj me, mulo nepismen zagaman.
T-h-o-r ::
zaviranje z mašino + bremze: ultimate victory
In natanko v čem je tako zaviranje boljše od direktnega zaviranja ? Občutek nadzora ?
Mašina ti bo pri blokadi koles itak crknila.
seveda v ekstremnih situacijah pohodiš bremzo
govorim za ustavljanja pri semaforjih, v križiščih, pri zmanjševanju s 90 na 70 ali kaj podobnega :)
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?
if we no longer are interested in being civilized?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: T-h-o-r ()
worf ::
Prehitel ga nisem zato ker je bil preširok, z levim kolesom je na ovinkih vozil po nasprotnem pasu.
S čim zmanjšaš življenje mašine in menjalnika če zaviraš z motorjem?
Ti se po klancu navzdol voziš samo z zaviram in menjalnikom izven prestave saj se bojiš da boš uničil mašino?
jype > Niste. Lahko si umišljate, da ste. Lahko prevozite tako osemnajst milijonov kilometrov brez nesreče. Lahko vozite dva kilometara vezanih očiju u rikverc. Nič ne spremeni fizikalnih dejstev, da niste sposobni voziti na zgornji meji omejitve, ker je omejitev postavljena previsoko za kaj takega - morala bi biti nič.
tu si jasno izjavil da meniš da nismo sposobni voziti na zgornji meji omejitve hitrosti. Kako ti to veš? Si nas videl voziti?
ne, ampak eč ti lahko sklepaš nekaj o nam, lahko tudi jaz o tebi.
S čim zmanjšaš življenje mašine in menjalnika če zaviraš z motorjem?
Ti se po klancu navzdol voziš samo z zaviram in menjalnikom izven prestave saj se bojiš da boš uničil mašino?
jype > Niste. Lahko si umišljate, da ste. Lahko prevozite tako osemnajst milijonov kilometrov brez nesreče. Lahko vozite dva kilometara vezanih očiju u rikverc. Nič ne spremeni fizikalnih dejstev, da niste sposobni voziti na zgornji meji omejitve, ker je omejitev postavljena previsoko za kaj takega - morala bi biti nič.
tu si jasno izjavil da meniš da nismo sposobni voziti na zgornji meji omejitve hitrosti. Kako ti to veš? Si nas videl voziti?
ne, ampak eč ti lahko sklepaš nekaj o nam, lahko tudi jaz o tebi.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: worf ()
BlueRunner ::
BlueRunner - Štirideset let šofiranja v vseh mogočih razmerah, v veliko različnih situacijah, s kolesom, motorjem in avtomobilom, trenutno še brez praske, zaradi prometnih nezgod, 3 napisane in dve plačani kazni - za telefon, ker še ni bilo solidnih prostoročnih naprav, eno za nepravilno parkiranje in stornirano za prekoračitev hitrosti, je verjetno znamenje, da ne gre ravno za vozniškega papka. In nikjer nisem napisal, da jih gazim osebno, temveč je bilo govora o hitrosti 50+5, da je lahko povožen pešec ali kolesar, samo ob svoji popolni nepazljivosti, če ti stopi na ceato 1m pred avto, nimaš kaj, tudi pri 20.
Hvala za še en slikovit in obširen dokaz kako so tvoje izkušnje ničvredne in kako navkljub vsej sreči do sedaj nimaš pojma.
Verjetnost, da bo trk s pešcem smrten pri 55km/h je 60%.
Verjetnost, da bo trk s pešcem smrten pri 50km/h je 40%.
Verjetnost, da bo trk s pešcem smrten pri 45km/h je 25%.
Vir. Graf je na 3. strani.
Vsa tvoja "zdrava pamet" in pametovanje o tolerancah in podobnih idiotizmih tipa "moje izkušnje" se na koncu sešteje v to, da +5 pomeni, da je več šans, da bo pešec umrl, kot pa, da bo preživel oziroma 20% dvig verjetnosti smrtne poškodbe. Ker tega očitno ne veš, lahko prijavljaš takšne stvari, kot jih. Nesreče v naselju morda res ne moreš preprečiti, vendar pa je verjetnost smrti pešca v tvojem bizarnem primeru tipa "tudi, če bi vozil 20" praktično nič. V primeru 50 + 5 pa je verjetnost skoraj 2/3.
Zato lahko sedaj še enkrat, žal tudi bolj argumentirano, ponovim, da morda res ne ogrožaš svojih sopotnikov, ampak tvoja zdrava pamet ogroža ostale udeležence v prometu. Pa če se tega zavedaš, ali pa ne.
worf ::
jype
povej mi nekaj starec beden lesen.
Zaradi mojih izjav si postal živčen in si začel preklinjat kot neka nevzgojena opica, tako kot bi nekdo postal živčen zaradi prepočasne vožnje nekega starega kretena in šel prehitevat.....
get the point?
povej mi nekaj starec beden lesen.
Zaradi mojih izjav si postal živčen in si začel preklinjat kot neka nevzgojena opica, tako kot bi nekdo postal živčen zaradi prepočasne vožnje nekega starega kretena in šel prehitevat.....
get the point?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: worf ()
BlueRunner ::
In Zurich, the urban area speed limit was lowered from 60 to 50 km/h [37 to 31 mph] in 1980 in response to a reduction in the open road speed limit (following political pressure from the Green movement to reduce pollution levels from cars to save the forests). In the year after the change in the urban speed limit there was a reduction of 16 percent in pedestrian accidents and a reduction of 25 percent in pedestrian fatalities (Walz et al, 1983). (The authors of this study observed that, because of those who "don't believe in the influence of driving speed on impact speed" or who "just don't care at all", "it must be proven in every country that the laws of Isaac Newton are true".)
S tem menim, da lahko zaključimo debato na temo ali je v naseljih +5 sploh možno na kakršen koli način opravičevati ali celo zagovarjati. Odgovornost za samoomejevanje pa je seveda izključno na lastniku desne noge, ki izbira med stopalko za plin in stopalko za zavoro.
Lahko pa se vrnemo nazaj na debato o "biti v napoto na odprti cesti izven naselja".
worf ::
počasna vožnja je provociranje.
ne govorim o varni vožnji temveč o POČASNI vožnji. Vožnji ki je počasna sama po sebi brez kakršnegakoli razloga za tako počasno vožnjo. Vožnji z 50-60 kmh in kljub takšni hitrosti gre tip zavirat pred blagimi ovinki.
takšna vožnja je provociranje ravno tako kot če bi človek drugemu človeku diraktno v obraz osle kazal. Slej ko prej se bo našel človek ki mu bo film počil in bo šel prehitevat.
bluerunner, strinjam se. Kdor v naselju vozi več kot 50 je morilec saj so peščci popolnoma nezaščiteni!!!!
Kdor dvomi naj se vsede na kolo, spusti po klancu in z gpsom meri hitrost. ko bo dosegel 45 naj se zaleti v nek zid. Nato naj to ponovi pri 55 kmh. Če bo po drugem poskusu še pri sebi, naj nam to sporoči na forumu.
ne govorim o varni vožnji temveč o POČASNI vožnji. Vožnji ki je počasna sama po sebi brez kakršnegakoli razloga za tako počasno vožnjo. Vožnji z 50-60 kmh in kljub takšni hitrosti gre tip zavirat pred blagimi ovinki.
takšna vožnja je provociranje ravno tako kot če bi človek drugemu človeku diraktno v obraz osle kazal. Slej ko prej se bo našel človek ki mu bo film počil in bo šel prehitevat.
bluerunner, strinjam se. Kdor v naselju vozi več kot 50 je morilec saj so peščci popolnoma nezaščiteni!!!!
Kdor dvomi naj se vsede na kolo, spusti po klancu in z gpsom meri hitrost. ko bo dosegel 45 naj se zaleti v nek zid. Nato naj to ponovi pri 55 kmh. Če bo po drugem poskusu še pri sebi, naj nam to sporoči na forumu.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: worf ()
smash ::
jype
povej mi nekaj starec beden lesen.
Zaradi mojih izjav si postal živčen in si začel preklinjat kot neka nevzgojena opica, tako kot bi nekdo postal živčen zaradi prepočasne vožnje nekega starega kretena in šel prehitevat.....
get the point?
jah ni res no..lepo ti je povedal da ga citiraš, ne pa da govoriš neresnice
drugače pa je prehitevanje legalen podvig in ne vem, zakaj ga nisi prehitel, če ti je obremenjeval živce
worf ::
ni bilo možno. Saj sem omenil da je bil preširok, če bi ga šel prehitevat bi tvegal da se z desnim delom vozila zaletim vanj.
smash ::
TESKAn ::
Če je govora o tem, da kolona nastane v "legalnem okvirju", potem to izključuje to neštetokrat navedeno 3. točko 30. čl. Če pa je kolona rezultat kršitve, potem pa ni več stvar legalnega okvirja. Pogoj za ugotovitev kršitve pa ni izključno hitrost.
Zakon je jasen. Če se za tabo nabere kolona, voziš pod omejitvijo in te ne morejo varno prehitet, se moraš umaknit. Je čisto vseeno, zakaj ti tako voziš.
Delanje kolone pade ven točno takrat, ko bi se lahko umaknil (upočasnil na ravnini in omogočil prehitevanje, zapeljal s ceste), pa se nisi. Prej je delanje kolone povsem zakonito in celo nujno.No, jaz ne bi rekel zakonito in nujno, prej neizbežno.
Ja. Delanje kolone postane tista kočljiva stvar. Kam in kdaj se umakniti? Kaj je primeren prostor za umik? Ali je prepočasna vožnja 1km/h pod omejitvijo, 5km/h, 10km/h ali nekaj tretjega?
Če nisi tolk sposoben, da bi lahko hitro presodil, ali se boš z avtom lahko umaknil na postajališče ob cesti, potem zavoljo varnosti drugih ne hodi na cesto. Evo primer - peljem za "varno" voznico po ozki cesti (obvoz zaradi prireditve v Šk. Loki), nasproti pripelje (predvidevam) domačin, tale "varna" voznica mrtvo hladno brez zaviranja pelje proti njemu, na njeni desni strani še pol metra do roba ceste. Če se nasprotni voznik ne bi umaknil praktično v breg na njegovi desni, bi počila. Omenjena voznica pa spada med tiste, ki imajo probleme s prostorsko predstavo, kje je avto.
Recimo kam in kdaj... recimo hipotetičen polno naložen šlepar. Naj se cijazi in dela kolono do vrha klanca, da bo lahko potem normalno in varno speljal, ali pa naj ustavi na prvem prostoru, kjer se lahko fizično umakne iz vozišča?
Če boš tipičen šlepar, se boš cijazil in delal kolono, na vrhu klanca pa na prvi ravnini pospešil, da te ja prehiti čim manj avtov. Če boš normalen, se boš umaknil, ko prideš do vrha klanca oziroma, če je prilika, že vmes, če boš videl, da je za tabo daljša kolona.
Ali je vsak prostor, kjer se lahko fizično umakneš, primeren, ali upoštevaš tudi to, kako se boš nato vključil nazaj v promet?
Seveda upoštevaš, kako se boš lahko vključil nazaj v promet.
Kdaj je prvi v koloni objektivno prepočasen (1km/h ali 10km/h) pa tudi ni ravno enostavna odločitev. Nihče ne vozi s toleranco +- 1km/h. A vendar... kje je sedaj sprejemljiva toleranca?
Zakon je jasen - takoj, ko voziš pod omejitvijo in se za tabo nabere kolona.
Ali se je resnično potrebno umikati tudi takrat, kadar voziš na omejitvi ali celo hitreje? Je to samo kultura, ali skoraj nuja, kot pravi solatko. Nuja iz preprostega razloga, da s tem resnično odvračaš nevarnost od sebe, kadar imaš za seboj nestrpnega in evidentno nevarnega voznika.
Zakon pravi, da se ti ni treba. Je pa, kot si že sam ugotovil, pametno pustit prepotentneža za seboj mimo, da ti ne naredi štale. Če si pa "pravičnik", kot je bil že enkrat omenjen voznik mercedesa...
Pa še mimogrede, ko vozim po naših krajih (zunaj naselja), če pred mano ni drugih, me zelo, zelo redko kdo dohiti - pa vozim po oziroma pod omejitvami. Se pa zelo hitro kdo nariše, ko pridem v naselje in zmanjšam hitrost na 50. In prav tako hitro izgine, ko pridem izven naselja.
Če se prvi vozi strogo po predpisih na robu najvišje dovoljene hitrosti, se bo za njim vedno nabrala kolona.
Hecno, za mano se ne nabira kolona. Pa vozim po omejitvah oz. pod.
Kar poglejte si kakšne kolone vlečejo za sabo avtošole, ko vozijo striktno po predpisih in nikoli še nisem videl, da bi kdaj avtošola zaustavila vozilo na primernem kraju in spustila kolono naprej.
Hm, tle v naših koncih še nisem videl, da bi avtošola zunaj naselja vozila tako hitro, kot dovoljuje cesta + razmere + omejitve. Je zmeraj kar precej pod.
Ce bi pobrisali se vsa enacenja delanja kolone s pocasno voznjo pa skoraj ne bi nic ostalo.
V ponedeljek je bila zaradi počasne vožnje skozi cestninsko postajo log kolona do sredine vrhniškega klanca. Ne rečem,d a bi morali vsi dat gas pa 100 na uro skozi tiste hiške, je pa lep prikaz, kakšno kolono naredi počasna vožnja.
primer ki se mi je zgodil danes: se vozim po cesti, kjer se da povsem normalno voziti 80-90 kmh in dohitim manjši tovornjaček ki je vozil 50-60 kmh. Zaradi nepreglednosti ceste ga nisem šel prehitevat saj se mi ni mudilo in sem vedel da bo naselje čez nekaj km. Ko sva prispela do naselja, sem vozil 50 kmh, tovornjak pa je izginil saj je vozil 60-70.
Eh, tile tovornjački. 90%+ jih pelje tako, kot si napisal - 70 skozi mesto, vas in po ravninah, da bi se umaknil, ne pomisli - pa tudi če je 100 avtomobilov za njim.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
worf ::
v naselju pa lahko vozi 60-70, čeprav je izven mesta vozil 50-60? kje je logika ki mu opravičuje takšno vožnjo?
worf ::
smash
problem je bil v tem da je vozuil 50-60 kmh tam kjer je omejitev 90 kmh IN da je vozil preko sredinske črte tako da prehitevanje ni bilo varno kljub temu da je bila cesta prazna. Ko sva prišla do naselja pa je lahko vozil normalno po svojem pasu s preveliko hitrostjo.
Oprostite vendar temu jaz ne bi rekel varna vožnja. Zanimivo se mi je zdelo predvsem to, da ko sem ga dohitel pri semaforju je bil za njim že policist. Kje je bil možek v modrem 1 km prej...
problem je bil v tem da je vozuil 50-60 kmh tam kjer je omejitev 90 kmh IN da je vozil preko sredinske črte tako da prehitevanje ni bilo varno kljub temu da je bila cesta prazna. Ko sva prišla do naselja pa je lahko vozil normalno po svojem pasu s preveliko hitrostjo.
Oprostite vendar temu jaz ne bi rekel varna vožnja. Zanimivo se mi je zdelo predvsem to, da ko sem ga dohitel pri semaforju je bil za njim že policist. Kje je bil možek v modrem 1 km prej...
solatko ::
Pyr0Beast - Ko kolesa blokirajo je zaviranje enako skoraj 0 - zato ABS, da ob blokadi, zavora za delček sekunde spusti, da se kolo zavrti.
Poizkusi stisnt bremzo pri 130, potem pa iz 5. ali 6. prestavi v nižjo, in samo malo pomagaj z zavoro, boš videl učinek, če daš hitro še eno brzino nižje, avto skoraj stoji, saj se boš peljal le še kakšnih 60.
Potem pa te manevre probaj na prazni cesti in si zapomni ali označi zavorne poti.
Brez skrbi, mašine so za take manevre, kar dobro narejene in če znaš normalno prestavljat, tudi menjalnik. Seveda pod pogojem, da je avto v redu servisiran.
Po parih zaporednih močnih bremzanjih, zavore ne primejo več spljoh, ker se pregrejejo. Vprašaj voznike tovornjakov, ko morajo po kakšnem dolgem klancu navzdol, veliko uporabljat zavore.
Seveda tudi jaz poznam to lestvico trkov s pešcem, poleg tega je izredno važna oblika vozila, pa še kaj bi se našlo in seveda, zato, da norega pešca, ki ne zna pogledat kam stopi, slučajno ne bi kdo zbil, predlagam omejitev v naseljih 5 km/h, saj je to hitrost pešca.
Kaj pešci in kolesarji niso enakovredni udeleženci v prometu, kaj za njih predpisi ne veljajo, jim je dovoljeno skočiti pred vozeči avto, jim ni potrebno nakazati namena prečkanja cestišča, se jim ni treba prepričati, če lahko to storijo varno.
Za čuda, takega norca kot sem, me še nikoli ni ogrožalo vozilo, katerega voznik, me je zagledal zadnji hip, saj sem počakal, da se odpelje mimo, na misel mi ne pride, da bi mu skakal pod odbijač, ima pretrdga, pa čisto vseeno mi je, da sem imel po zakonu prednost, cesto pač prečkam tako, kot veleva zakon, tudi v avtomobilu redno dajem prednost vozilom, ki se vključujejo s stranske ceste, pa je za menoj kolona, ti ne.
Drugače je pa za državo dražje, če se tak nepreviden pešec nekaj let zdravi za poškodbo glave, kot pa pogreb (sarcasm).
In ne skrbi za moje ogrožanje drugih, zaradi mene boste vsi dočakali preko 100 let, seveda pa nemogočih situacij nebi rešil tudi jype.
jype - po tvojih zadnjih postih, pa me je resno zaskrbelo za tvoje psihično zdravje. Kako lahko trdiš, da si umirjen srečen človek, da te nič ne znervira, pa tukaj skačeš iz kože na en posran post, ki ti ni všeč. Se mi zdi, da sem kar prav ugotovil nekaj postov nazaj, da si izredno nesrečen, samega sebe in celega sveta boječ človek, da ti je muka, ko se moraš izza računalnika spravit v množico, saj te ogroža cel svet, vozniki te lovimo po kolesarski stezi, ko si na pločniku, kot pešec je takoj po tebi, joj, joj ubogi jype, veš da se mi na trenutke prav smiliš.
Poglej poste, ki kritizirajo in zmirjajo mene, pa si za vsakega vzamem čas in mu poizkušam, brez zmerjanj razložit določene življenske pojme, morda včasih tudi malo mimo, vendar to je samo diskusija, brez kakršnih koli učinkov na dogajanja v svetu.
Daj vzemi si čas in obišči kakšnega zdravnika, pa se pogovori malo z njim. Saj ni tako hudo, kot na prvi pogled morda zgleda. Pa malo se umiri, da te ne bo kap.
Poizkusi stisnt bremzo pri 130, potem pa iz 5. ali 6. prestavi v nižjo, in samo malo pomagaj z zavoro, boš videl učinek, če daš hitro še eno brzino nižje, avto skoraj stoji, saj se boš peljal le še kakšnih 60.
Potem pa te manevre probaj na prazni cesti in si zapomni ali označi zavorne poti.
Brez skrbi, mašine so za take manevre, kar dobro narejene in če znaš normalno prestavljat, tudi menjalnik. Seveda pod pogojem, da je avto v redu servisiran.
Po parih zaporednih močnih bremzanjih, zavore ne primejo več spljoh, ker se pregrejejo. Vprašaj voznike tovornjakov, ko morajo po kakšnem dolgem klancu navzdol, veliko uporabljat zavore.
Seveda tudi jaz poznam to lestvico trkov s pešcem, poleg tega je izredno važna oblika vozila, pa še kaj bi se našlo in seveda, zato, da norega pešca, ki ne zna pogledat kam stopi, slučajno ne bi kdo zbil, predlagam omejitev v naseljih 5 km/h, saj je to hitrost pešca.
Kaj pešci in kolesarji niso enakovredni udeleženci v prometu, kaj za njih predpisi ne veljajo, jim je dovoljeno skočiti pred vozeči avto, jim ni potrebno nakazati namena prečkanja cestišča, se jim ni treba prepričati, če lahko to storijo varno.
Za čuda, takega norca kot sem, me še nikoli ni ogrožalo vozilo, katerega voznik, me je zagledal zadnji hip, saj sem počakal, da se odpelje mimo, na misel mi ne pride, da bi mu skakal pod odbijač, ima pretrdga, pa čisto vseeno mi je, da sem imel po zakonu prednost, cesto pač prečkam tako, kot veleva zakon, tudi v avtomobilu redno dajem prednost vozilom, ki se vključujejo s stranske ceste, pa je za menoj kolona, ti ne.
Drugače je pa za državo dražje, če se tak nepreviden pešec nekaj let zdravi za poškodbo glave, kot pa pogreb (sarcasm).
In ne skrbi za moje ogrožanje drugih, zaradi mene boste vsi dočakali preko 100 let, seveda pa nemogočih situacij nebi rešil tudi jype.
jype - po tvojih zadnjih postih, pa me je resno zaskrbelo za tvoje psihično zdravje. Kako lahko trdiš, da si umirjen srečen človek, da te nič ne znervira, pa tukaj skačeš iz kože na en posran post, ki ti ni všeč. Se mi zdi, da sem kar prav ugotovil nekaj postov nazaj, da si izredno nesrečen, samega sebe in celega sveta boječ človek, da ti je muka, ko se moraš izza računalnika spravit v množico, saj te ogroža cel svet, vozniki te lovimo po kolesarski stezi, ko si na pločniku, kot pešec je takoj po tebi, joj, joj ubogi jype, veš da se mi na trenutke prav smiliš.
Poglej poste, ki kritizirajo in zmirjajo mene, pa si za vsakega vzamem čas in mu poizkušam, brez zmerjanj razložit določene življenske pojme, morda včasih tudi malo mimo, vendar to je samo diskusija, brez kakršnih koli učinkov na dogajanja v svetu.
Daj vzemi si čas in obišči kakšnega zdravnika, pa se pogovori malo z njim. Saj ni tako hudo, kot na prvi pogled morda zgleda. Pa malo se umiri, da te ne bo kap.
Delo krepa človeka
BlueRunner ::
Pyr0Beast - Ko kolesa blokirajo je zaviranje enako skoraj 0 - zato ABS, da ob blokadi, zavora za delček sekunde spusti, da se kolo zavrti.
Na seznam solatkovega neznanja dodajmo še nepoznavanje fizike in delovanja ABS sistemov. Vredno čisto posebne teme, ampak kljub temu še en dokaz, da kilometri in sreča še ne kupijo pameti in znanja.
Seveda tudi jaz poznam to lestvico trkov s pešcem, poleg tega je izredno važna oblika vozila, pa še kaj bi se našlo in seveda, zato, da norega pešca, ki ne zna pogledat kam stopi, slučajno ne bi kdo zbil, predlagam omejitev v naseljih 5 km/h, saj je to hitrost pešca.
Kaj pešci in kolesarji niso enakovredni udeleženci v prometu, kaj za njih predpisi ne veljajo, jim je dovoljeno skočiti pred vozeči avto, jim ni potrebno nakazati namena prečkanja cestišča, se jim ni treba prepričati, če lahko to storijo varno.
Dobro ignoriranje svojih prejšnjih izjav in iskanje častnega izhoda tam, kjer ga ni.
Daj vzemi si čas in obišči kakšnega zdravnika, pa se pogovori malo z njim. Saj ni tako hudo, kot na prvi pogled morda zgleda. Pa malo se umiri, da te ne bo kap.
... je rekel Bonaparte. Napolen Bonaparte, da ne bo pomote. Hint: malo previsoko se ceniš glede na vse neznanje, ki ga tukaj dokumentiraš.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlueRunner ()
solatko ::
BlueRunner - seveda imaš za svoje trditve polno argumentov. ABS ne dela čisto nič drugega, kar delajo vozniki, ki obvladajo bremzanje, to je da bremzo pritisne, ko zagrabi ali malenkost prej, za trenutek spusti in spet pritisne, res pa je, da človek to ne more delat tako hitro in enakomerno, zato je ABS tudi, odličnim voznikom v pomoč, če pa uporabljaš še menjalnik in motor, pa se ustaviš vsaj na polovico krajši razdalji - preizkušeno, ne enkrat.
Zato, če ti določene zadeve niso jasne, ne začni z zmerjanji, temveč nadaljuj debato v umirjenem argumentiranem slogu.
Osebno podajam ugotovitve iz lastnih vozniških dogajanj, včasih podkrepim s kakšno prečitano ali videno zadevo, ko pa je potrebno močneje argumentirat, si vzamem čas in poiščem še kje drugje.
In dokler nimam nobenega vidnega greha nad glavo, se mi niti slučajno ni potrebno opravičevat in vlečt iz česar koli. Večino trditev, ki sem jih podal, drži tudi po nekaterih mednarodnih raziskavah, če pa pri nas nimamo urejene statistike in raziskave lažjih prometnih nesreč in le ta kaže popačeno sliko, pa zato nisem kriv jaz, temveč tisti, ki nam urejajo (izredno slabo) prometno politiko.
Če gospod Žlender javno na tv prizna, da včasih vozi nad omejitvijo (enako kot jaz), po drugi strani nam pa govori, da hitrost ubija (kar seveda ni res, je veliko drugih vzrokov poleg), potem ga ne morem jemat kot merodajnega strokovnjaka, navkljub nazivu magister.
Stvari, ki pa jih napišem drugim komentatorjem in so posledica njegovega izbruha, pa pričakujem, da bo komentiral sam ali si ti tudi njegov advokat.
Zato, če ti določene zadeve niso jasne, ne začni z zmerjanji, temveč nadaljuj debato v umirjenem argumentiranem slogu.
Osebno podajam ugotovitve iz lastnih vozniških dogajanj, včasih podkrepim s kakšno prečitano ali videno zadevo, ko pa je potrebno močneje argumentirat, si vzamem čas in poiščem še kje drugje.
In dokler nimam nobenega vidnega greha nad glavo, se mi niti slučajno ni potrebno opravičevat in vlečt iz česar koli. Večino trditev, ki sem jih podal, drži tudi po nekaterih mednarodnih raziskavah, če pa pri nas nimamo urejene statistike in raziskave lažjih prometnih nesreč in le ta kaže popačeno sliko, pa zato nisem kriv jaz, temveč tisti, ki nam urejajo (izredno slabo) prometno politiko.
Če gospod Žlender javno na tv prizna, da včasih vozi nad omejitvijo (enako kot jaz), po drugi strani nam pa govori, da hitrost ubija (kar seveda ni res, je veliko drugih vzrokov poleg), potem ga ne morem jemat kot merodajnega strokovnjaka, navkljub nazivu magister.
Stvari, ki pa jih napišem drugim komentatorjem in so posledica njegovega izbruha, pa pričakujem, da bo komentiral sam ali si ti tudi njegov advokat.
Delo krepa človeka
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Prehitevanje kolone (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 24357 (20747) | facepalm |
⊘ | Počasni vozniki (strani: 1 2 3 4 … 33 34 35 36 )Oddelek: Na cesti | 270051 (241082) | dzinks63 |
⊘ | Omejitve hitrosti za motoriste (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 34536 (28764) | bluefish |
» | Posnetek prometne nesreče - Pravilna reakcija? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 17749 (14149) | solatko |