Forum » Loža » Koliko so krivi počasni vozniki?
Koliko so krivi počasni vozniki?
Temo vidijo: vsi
jype ::
solatko> Pojdite se peljat z dobrim voznikom
Smo že. Ves čas vozi počasneje od omejitve in zlagoma. Ne zavira in ne pospešuje sunkovito, vzame si čas za prehitevanje in se umakne ko je prehitevan. Nevarne situacije predvidi vnaprej in upočasni, da se jim izogne. Tiste situacije, ki jih ni mogoče predvideti, reši dovolj nizka hitrost, da ima čas za smotrno reakcijo (in ne zavije na nasprotni pas, če po njem pelje avto, recimo).
Smo že. Ves čas vozi počasneje od omejitve in zlagoma. Ne zavira in ne pospešuje sunkovito, vzame si čas za prehitevanje in se umakne ko je prehitevan. Nevarne situacije predvidi vnaprej in upočasni, da se jim izogne. Tiste situacije, ki jih ni mogoče predvideti, reši dovolj nizka hitrost, da ima čas za smotrno reakcijo (in ne zavije na nasprotni pas, če po njem pelje avto, recimo).
BlueRunner ::
Tako kot berem nebuloze, da vsakdo, ki vozi počasi nenadoma avotmatično:
a) ovira promet;
b) se ne umika;
c) je nesposoben voznik.
Vsak, ki vozi prepočasi in se ne umika je ali nesposoben ali pa nesramen in nekulturen. Precej verjetno oboje skupaj.
Lepo, ampak to ni tisto, kar sem jaz povzel kot mnenje nekaterih tukaj.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlueRunner ()
amigo_no1 ::
Tako kot berem nebuloze, da vsakdo, ki vozi počasi nenadoma avotmatično:
a) ovira promet;
b) se ne umika;
c) je nesposoben voznik.
Vsak, ki vozi prepočasi in se ne umika je ali nesposoben ali pa nesramen in nekulturen. Precej verjetno oboje skupaj.
Amigo kakšno uradno razlago rabiš za 30. člen zakona? Zakon je uraden in je precej jasno napisan.
Kaj točno v odstavku:
(3) Voznik ne sme brez upravičenega razloga voziti tako počasi, da bi oviral druge udeležence v cestnem prometu. Kadar se za vozilom, ki vozi na čelu kolone s hitrostjo, ki je nižja od največje dovoljene hitrosti na cesti ali delu ceste, po katerem vozi, in nižja od hitrosti prometnega toka vozil na smernem vozišču, nabere kolona vozil, ki ga ne more varno prehiteti, se mora voznik na prvem primernem kraju umakniti z vozišča in pustiti kolono vozil mimo. ni jasno?
Kje je ta odstavek v čemerkoli odvisen od ostalih odstavkov tega člena (razen 6. odstavkom)?
Če voziš manj kot je najvišja predpisana kolona in je tvoja hitrost nižja od hitrosti prometnega toka se moraš umaknit z vozišča in spustit kolono mimo.
A mi zna kdo od zagovornikov "varne" vožnje povedat en zdravorazumski arguiment zakaj vozniku, ki vozi pod omejitvijo in vozi počasneje od prmetnega toka ni treba upoštevat predpisov in se ni dolžan umakniti?
Očitno ni tako jasen, ker imava midva različno interpretacijo, zato te sprašujem o uradnem stališču uradnega organa, ki se s tem ukvarja v RL.
@dzinks63
Slo policaji drugega kot NEPRILAGOJENA HITROST ne znajo navesti, tako da si z njihovo statistiko ne boš kaj veliko pomagati.
Pošiči raje kake angleško/nemško statistiko.
Po spominu se mi zdi da so npr v UK ugotovili, da v primeru nesreč (so delali precej natančno raziskavo in se niso zadovoljili z nekim pavšalnim razlogom), kjer je bil udeležen motor+ avto, da je bila krivda samo v 1/3 primerov na strani motorista.
Pri nas (po podatkih policije): ravno obratno.
@Mehmed
na strani e-uprave nikjer ne piše nič o: "(voznja pod omejitvijo)" ...tako da si si tale dodatek gladko izmislil.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: amigo_no1 ()
solatko ::
Oviranje prometnega toka naša statistika in naši organi, odkrivanja vzrokov prometnih nesreč ne poznajo. Kadar jim ni čisto jasno, napišejo neprilagojena hitrost, pa če prav je bila ta tudi 30%-ov pod omejitvijo. Pri nas je človeško življenje cenjeno tako malo, da je škoda denarja za drage raziskave, je bolje dvignt kazni za prekoračitev, pa če prav se prometna situacija, praktično ne spreminja.
jype - tebi pač ni pomoči, samo upam, da te ne bo snel nekdo, ki bo prehiteval počasno, strnjeno kolono.
Meni je bilo vedno najlepše vozit po Trstu, kjer se dejansko promet giblje tako, kot bi si želel, da bi se pri nas.
jype - tebi pač ni pomoči, samo upam, da te ne bo snel nekdo, ki bo prehiteval počasno, strnjeno kolono.
Meni je bilo vedno najlepše vozit po Trstu, kjer se dejansko promet giblje tako, kot bi si želel, da bi se pri nas.
Delo krepa človeka
St235 ::
amigo kakšno interpretacijo imaš ti? da ker je odstavek na tretji v členu ga ni potrebno upoštevat, če upoštevaš prva dva? Boš spet rekel, da te žalim ampak je to evidenten primer funkcionalne nepsimenosti.
Povej mi en zdravorazumski argumetn zakaj tertjega odstavka ni potrebno upoštevat in bom šel osebno prosit za uradno obrazložitev na sodišče.
Povej mi en zdravorazumski argumetn zakaj tertjega odstavka ni potrebno upoštevat in bom šel osebno prosit za uradno obrazložitev na sodišče.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
St235 ::
Po moji interpretaciji vsebujeta prva 2 odstavka 30 člena par varovalk pred tretjim, tako da "Voznik ne sme brez upravičenega razloga voziti tako počasi, da bi oviral druge udeležence v cestnem prometu" ni kar po defaultu v veljavi oz se ne moreš kar na prvo obesiti nanj.
Skratka, obstaja še en kup faktorjev ki so tudi del enačbe in ne samo: "če ne pelješ po zgornji max htirosti omejitve bejž dol s ceste če se kdo poajavi za tabo".
tole je vse kar si napisal za utemeljitev. Kakšne varovalke? Prvi in drugi člen govorita o tem, da moraš vedno tako vozi, da obvladaš vozilo in, da moraš prilagodit hitrost razmeram na cesti, sposobnostim itd. Prilagoditi razmeram pomeni tako navzdol (slaba vidljivost, dež, sneg...) kot tudi navzgor. V bistvu ti člen lepo pove, da moraš vozit v skladu s tem kaj dopušča tvoje vozilo, cesta in tvoje sposobnosti. Pri tem seveda ne smeš prekoračit najvišje dovoljene hitrosti.
Tretji odstavek pa govori o tem, da NE SMEŠ NEUPRAVIČENO vozit tako počasi, da bi oviral druge v prometu. govori pa tudi o temu, če ti zaradi tehničnih omejitev, nesposobnosti ali "varne vožnje" vseeno voziš počasneje, da moraš hitrejše od sebe spusiti mimo. Torej pravi točno to, če voziš pod max hitrotjo omejitve in s tem oviraš promet potem se moraš umaknit. PIKA tukaj prva dva odstavka nimata nič. Edine dodatne omejitve, ki jih zakon postavlja so predstavljene v istem členu in sicer, da je to potrebno takrat ko ni mogoče varno prehitevanje. torej vsakemu avtu se ne rabiš umaknit, čer te lahko prehiti, če pa se jih nabere več pa je to potrebno ker varno prehitevanje vseh vozil ni mogoče.
Tako, da še enrkat prosim kako lahko razveljaviš obveze tertjega odstavka na podlagi česarkoli napisanega v prvi dveh odstavkih.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
darkolord ::
če ti zaradi tehničnih omejitev, nesposobnosti ali "varne vožnje" vseeno voziš počasneje, da moraš hitrejše od sebe spusiti mimo, ... ČE/ko se za teboj naredi kolona
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darkolord ()
St235 ::
Če ni kolone potem ni kaj spuščat mimo. Predvem pa preberi post do konca, ker s svojimi enovrstičnicami ne prispevaš ravno k poteku debate. Predvsem tale del istega odstavka si kot kaže po naklučju spregledal:
Posebej za drekolorda in amiga, pa sem zbrskal stališče Vojka Radkoviča, strokovnjaka na področju varnosti v prometu, ki si je na enako vprašanje kot tukaj dovoli bogokletno citirati samo tertji in četrti odstavek. Začuda kot strokovnjak za to področje ne sanja o prvi odstavkih niti ne razlaga o tem, da tretjega odstavka ne bi bilo potrebno upoštevati.
http://www.varnostvprometu.org/index.ph...
Tretji odstavek pa govori o tem, da NE SMEŠ NEUPRAVIČENO vozit tako počasi, da bi oviral druge v prometu. govori pa tudi o temu, če ti zaradi tehničnih omejitev, nesposobnosti ali "varne vožnje" vseeno voziš počasneje, da moraš hitrejše od sebe spusiti mimo. Torej pravi točno to, če voziš pod max hitrotjo omejitve in s tem oviraš promet potem se moraš umaknit. PIKA tukaj prva dva odstavka nimata nič. Edine dodatne omejitve, ki jih zakon postavlja so predstavljene v istem členu in sicer, da je to potrebno takrat ko ni mogoče varno prehitevanje. torej vsakemu avtu se ne rabiš umaknit, čer te lahko prehiti, če pa se jih nabere več pa je to potrebno ker varno prehitevanje vseh vozil ni mogoče.
Posebej za drekolorda in amiga, pa sem zbrskal stališče Vojka Radkoviča, strokovnjaka na področju varnosti v prometu, ki si je na enako vprašanje kot tukaj dovoli bogokletno citirati samo tertji in četrti odstavek. Začuda kot strokovnjak za to področje ne sanja o prvi odstavkih niti ne razlaga o tem, da tretjega odstavka ne bi bilo potrebno upoštevati.
http://www.varnostvprometu.org/index.ph...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
Mehmed ::
Oviranje prometnega toka naša statistika in naši organi, odkrivanja vzrokov prometnih nesreč ne poznajo. Kadar jim ni čisto jasno, napišejo neprilagojena hitrost, pa če prav je bila ta tudi 30%-ov pod omejitvijo.
Mogoce zato KER NI VZROK . Ker se s pocasno voznjo ne zaletis na kontra pasu. Ker pocasnezi ne prisilijo nikogar v nesrece. Neprilagojena hitrost pa leti bolj na hitrost neprilagojeno razmeram, ki pa ni nad omejitvijo, sicer bi rekli previsoka. A ni to nekako logicno.
CoolBits ::
Če greš počasi nemoreš zapeljat na nasprotni pas praviš?
Pomisli še enkrat, kaj se zgodi, če telefoniraš, zadremaš, opazuješ okolico, si vrtaš po nosu itd... pri počasni vožnji.
Pomisli še enkrat, kaj se zgodi, če telefoniraš, zadremaš, opazuješ okolico, si vrtaš po nosu itd... pri počasni vožnji.
Mehmed ::
Dej ti pomisli v katero kategorijo bi to padlo potem. Hint: NEPRAVILNA STRAN / SMER VOŽNJE.
CoolBits ::
Kaj ima to veze? Ti si napisal:
In to je laž.
Nesreča na nasprotnem pasu večinoma NI zaradi prevelike hitrosti ampak zaradi nezbranosti.
Ker se s pocasno voznjo ne zaletis na kontra pasu.
In to je laž.
Nesreča na nasprotnem pasu večinoma NI zaradi prevelike hitrosti ampak zaradi nezbranosti.
solatko ::
darkolord - kolona sta dva za teboj, ker tretji že ne more varno prehiteti.
Mehmed - ravno zaradi tega, da ne bi prihajalo do prehitevanj kolone, ti zakon veleva, da kadar iz kakršnih koli razlogov voziš pod omejitvijo, MORAŠ spustit naprej hitrejše - MORAŠ.
Lakotnik29 - Tretji člen tudi inkasanti tako redko uporabijo, da težko pričakuješ spoštovanje, navadnih uporabnikov. Na žalost.
CoolBits - lahko je tudi zaradi tehnične okvare vozila, slabost, kap, neobvladanje vozila, vožnja pod opojnimi substancami......
Mehmed - ravno zaradi tega, da ne bi prihajalo do prehitevanj kolone, ti zakon veleva, da kadar iz kakršnih koli razlogov voziš pod omejitvijo, MORAŠ spustit naprej hitrejše - MORAŠ.
Lakotnik29 - Tretji člen tudi inkasanti tako redko uporabijo, da težko pričakuješ spoštovanje, navadnih uporabnikov. Na žalost.
CoolBits - lahko je tudi zaradi tehnične okvare vozila, slabost, kap, neobvladanje vozila, vožnja pod opojnimi substancami......
Delo krepa človeka
CoolBits ::
solatko, Se strinjam... ampak v teh primerih sploh nimaš kaj iskat na cesti. Pol pa je hitrost kriva, sam da vse drugo ni.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: CoolBits ()
Mehmed ::
Coolbits napisal sem solatkotu zakaj pocasne voznje ni v statistiki. Mislim da je dovolj jasno (vsem ki jim koncentracija seze dlje od enega stavka naenkrat).
Solatko je preprican, da so statistiki nesposobni ker njemu tako zelo motece pocasne voznje nikjer ni omenjene. Jaz mu pravim da je tako, ker pocasna voznja ne povzroca toliko nesrec kot si domislja.
Lahko se s pocasno voznjo zaletis na nasprotnem pasu. Ampak v tem primeru bo to, da si na nasprotnem pasu bistven vzrok za nesreco, ne to da si bil pocasen.
To bi se otrok razumel imo.
Ja solatko, moras. Ampak ce se ne drzis tega, pa gre kdo drug prehitevat in se zaletet, je vzrok on na nasprotnem pasu. Ne ti pocasen na svojem, on na drugem. To kar bi ti rad, da se ugotavlja vzrok vzroka ni vec podrocje statistike ampak filozofije.
Solatko je preprican, da so statistiki nesposobni ker njemu tako zelo motece pocasne voznje nikjer ni omenjene. Jaz mu pravim da je tako, ker pocasna voznja ne povzroca toliko nesrec kot si domislja.
Lahko se s pocasno voznjo zaletis na nasprotnem pasu. Ampak v tem primeru bo to, da si na nasprotnem pasu bistven vzrok za nesreco, ne to da si bil pocasen.
To bi se otrok razumel imo.
Ja solatko, moras. Ampak ce se ne drzis tega, pa gre kdo drug prehitevat in se zaletet, je vzrok on na nasprotnem pasu. Ne ti pocasen na svojem, on na drugem. To kar bi ti rad, da se ugotavlja vzrok vzroka ni vec podrocje statistike ampak filozofije.
CoolBits ::
Seveda ne navajajo počasne vožnje kot vzrok nesreče na statistikah... le s čim bi pol opravičevali tako visoke kazni za prehitro vožnjo.
Kriva sta oba, tisti ki drži vrečo in tisti ki noter naklada...
Aja razen v sloveniji kjer je tisti, ki drži vrečo nedolžen... naša politika je jasen primer.
Kriva sta oba, tisti ki drži vrečo in tisti ki noter naklada...
Aja razen v sloveniji kjer je tisti, ki drži vrečo nedolžen... naša politika je jasen primer.
Mehmed ::
Zgubljam se v teh teorijah zarote. A ni nekdo nedolgo nazaj pravil da je pocasnost primerljiva s hitrostjo na podlagi visine kazni? Zakaj bi jo skrivali potem, res ti ne sledim vec.
solatko ::
Mehmed - Tebi niso jasne osnove razmišljanja. Počasna kolona nekomu dvigne pritisk in to vedo tudi zakonodajalci, zato je v zakonu napisano, da se moraš spravt s ceste, če si luzer, če to ne narediš, zaradi tebe nekdo znori, on je kriv, krivdo pa nosiš ti. Tvoje je prvo kršenje, tvoje je dvigovanje pritiska celi koloni in posledica tvojega dejanja je, da nekomu z rahlimi živci (opravljen zdravniški pregled za voznika, veljavno vozniško dovoljenje...), popusti, ter z nepravilnim vedenjem, ubije nekoga na sosednjem pasu. Ti kar nekaj časa voziš mimo predpisov, on predpise krši v napačnem trenutku, v momentu, ko se mu utrga (ne bi se mu sicer smelo, vendar medicina danes še nima možnosti, ugotavljanja teh zdravstvenih težav), zato je na tebi, ki si normalen in zavestno, zaradi varnosti voziš počasneje, da pravi čas spizdiš z vozišča in omogočiš koloni normalno vožnjo.
Ne vem kaj je še treba dodati, da je edino, kar se zahteva od počasnejših, da opazujejo promet zadaj in, da se pravi čas umaknejo.
To je osnova obnašanja v prometu in minimum kulture.
Začnite se obnašat, kot vam veleva zakon, pa nesreč pod kategorijo čelni trk, zaradi nepravilnega prehitevanja kolone, ne bo več. Kdaj vam bo potegnilo????????????????????????????
Ne vem kaj je še treba dodati, da je edino, kar se zahteva od počasnejših, da opazujejo promet zadaj in, da se pravi čas umaknejo.
To je osnova obnašanja v prometu in minimum kulture.
Začnite se obnašat, kot vam veleva zakon, pa nesreč pod kategorijo čelni trk, zaradi nepravilnega prehitevanja kolone, ne bo več. Kdaj vam bo potegnilo????????????????????????????
Delo krepa človeka
BlueRunner ::
Ko zmanjka argumentov, je kriva politika. Najbolje kar _____________ (vstavi poljubnega trenutno osovraženega politika).
BigWhale ::
solatko ::
BlueRunner - Naša politika usmerja prometno politiko in naša politika je policiste, degradirala v inkasante. Argumenti so pa dovolj jasni, počasni vozniki, opazujte promet zadaj in se pravi čas (več kot eno vozilo za teboj), kulturno umaknite z vozišča, pa prehitevanj kolon in posledic ne bo, lahko pa vozite počasi, dokler ste sami to ni prekršek.
Delo krepa človeka
BigWhale ::
Mehmed - Tebi niso jasne osnove razmišljanja. Počasna kolona nekomu dvigne pritisk in to vedo tudi zakonodajalci, zato je v zakonu napisano, da se moraš spravt s ceste, če si luzer, če to ne narediš, zaradi tebe nekdo znori, on je kriv, krivdo pa nosiš ti. Tvoje je prvo kršenje, tvoje je dvigovanje pritiska celi koloni in posledica tvojega dejanja je, da nekomu z rahlimi živci (opravljen zdravniški pregled za voznika, veljavno vozniško dovoljenje...), popusti, ter z nepravilnim vedenjem, ubije nekoga na sosednjem pasu. Ti kar nekaj časa voziš mimo predpisov, on predpise krši v napačnem trenutku, v momentu, ko se mu utrga (ne bi se mu sicer smelo, vendar medicina danes še nima možnosti, ugotavljanja teh zdravstvenih težav), zato je na tebi, ki si normalen in zavestno, zaradi varnosti voziš počasneje, da pravi čas spizdiš z vozišča in omogočiš koloni normalno vožnjo.
Ne vem kaj je še treba dodati, da je edino, kar se zahteva od počasnejših, da opazujejo promet zadaj in, da se pravi čas umaknejo.
To je osnova obnašanja v prometu in minimum kulture.
Začnite se obnašat, kot vam veleva zakon, pa nesreč pod kategorijo čelni trk, zaradi nepravilnega prehitevanja kolone, ne bo več. Kdaj vam bo potegnilo????????????????????????????
Spet. To ni mehmedova krivda, kriva je njegova mama ker ga je narobe vzgojila!
Ni problem v tistih, ki vozijo pocasi. Se strinjam, tega ne bi smeli poceti in premalo se jih kaznuje ter izloca iz prometa ampak za zivcnost nekoga zadaj niso oni krivi. In niso krivi, ce se tisti zadaj ne obnasa primerno in niso krivi, ce potem nekdo drug ne uposteva zakonov in naredi neumnost.
Ce nekdo krsi zakon in se obnasa nekulturno s tem ne daje drugim pravice, da pocne isto.
Aston_11 ::
To sicer ni res, ker vedno najdeš nekoga, ki je najhitrejši. Oziroma jih je več najhitrejših, tako da takoj rata kolona. Da kolon ne bi bilo, to pri nas ni možno. Če npr. vozim 130, 140, 150 po AC, sem v nekem srednje hitrem rangu voznikov. Se umaknem in kaj pol - je najhitrejši že naslednjemu v riti. Dokler bodo ta počasni reševali prometne zagate, se bo rešilo vse samo na pol.
CoolBits ::
BW, saj prehitevanje JE po zakonu dovoljeno... celo čez polno črto je dovoljeno, če nekdo vozi 50% pod omejitvijo.
Ne takoj predpostavljat, da kdor prehiteva, krši kak zakon.
Ne takoj predpostavljat, da kdor prehiteva, krši kak zakon.
dzinks63 ::
Tvoje je prvo kršenje, tvoje je dvigovanje pritiska celi koloni in posledica tvojega dejanja je, da nekomu z rahlimi živci (opravljen zdravniški pregled za voznika, veljavno vozniško dovoljenje...), popusti, ter z nepravilnim vedenjem, ubije nekoga na sosednjem pasu.
Najbrž opisuješ samega sebe, imaš zelo slabe živce in vse to ti dviguje pritisk. Sicer se pa vse to opaža iz tvojega pisanja kako zelo si nestrpen in ne dopuščaš nobene druge razlage, razen tiste, katero si si sam zamislil v svoji glavi. S takšnimi ljudmi je zelo težko živeti, saj se vtikajo praktično v vse in nonstop vsiljujejo svoje mnenje, pa če je to pravilno ali ne. Vsi v okolici se ponavadi takšnim vročekrvnežem izogibajo, saj se z njimi bosti je povsem neproduktivno. Tudi na cecti, če opaziš nekoga takšnega, kateri ti vsiljeno vozi tik za odbijačem, ti trobi in blenda, ga čimprer spustiš predse, da človek ne naredi še kakšne večje neumnosti na cesti.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dzinks63 ()
Mehmed ::
Počasna kolona nekomu dvigne pritisk in to vedo tudi zakonodajalci, zato je v zakonu napisano, da se moraš spravt s ceste, če si luzer, če to ne narediš, zaradi tebe nekdo znori, on je kriv, krivdo pa nosiš ti.
Glej, en sam primer ko je nekdo (ki je ustvarjal kolono) bil obsojen za nesreco, ki jo je zakrivil drug rabis pokazat. Dokler ga nimas so to tvoje blodnje. Samo verjetno ves sam pri sebi, da bos prej koga dejansko preprical, da je drzava nesposobna tako krsitev ugotovit kot ga najti. Ker ga ni.
Tvoje je prvo kršenje, tvoje je dvigovanje pritiska celi koloni in posledica tvojega dejanja je, da nekomu z rahlimi živci (opravljen zdravniški pregled za voznika, veljavno vozniško dovoljenje...), popusti, ter z nepravilnim vedenjem, ubije nekoga na sosednjem pasu.
Ti ustavljas kolone pa vsakomur zmeris pritisk ali kako to gre?
Ti kar nekaj časa voziš mimo predpisov, on predpise krši v napačnem trenutku, v momentu, ko se mu utrga (ne bi se mu sicer smelo, vendar medicina danes še nima možnosti, ugotavljanja teh zdravstvenih težav), zato je na tebi, ki si normalen in zavestno, zaradi varnosti voziš počasneje, da pravi čas spizdiš z vozišča in omogočiš koloni normalno vožnjo.Se pravi prvi v koloni je luzer, krsi predpise, vede se nepravilno, obenem pa normalen, zavestno vozi pocasneje zaradi varnosti, od njega pricakujes odgovorno ravnanje, ker so uni za njim rahlih zivcev, nediagnozirani pa neodgovorni ocitno.
Dost shizofreno vse skupi deluje. Ce te vidim na cesti se ti umaknem. Samo ne iz razlogov kot si mislis.
solatko ::
Ravno kar sem preletel poročilo o tragični prometni nesreči v Prekmurju. Voznik je bil pijan - kje so sedaj prijatelji, ki so mu po popivanju dovolili vožnjo in umor treh nedolžnih.
Seveda je policija nesrečo uvrstila v kategorijo - nepravilno prehitevanje. Vzrok je pijan ubijalec.
BigWhale - Vse lepo in prav, pa se zavedaš, da je odločitev za prehitevanje trenutna, katera lahko pade v glavo v momentu, počasna vožnja pa je dolgotrajno dejanje, saj kratka počasna vožnja ne ustvarja kolon. Tisti, ki se mu strga, ima po navadi veljavno vozniško dovoljenje, torej tudi opravljeni zdravniški pregled.
In problem je v tistih, ki vozijo počasneje od prometnega toka, tisti, ki se jim strga pa se jim ne bi smelo, so posledice tega početja.
V prejšnjih postih je nekje omenjen celo fizični obračun, ko se je nekomu strgal, vendar ima še vedno izpit in ponovno se mu bo, zato je potrebno hitrejše spustit mimo in pričakovat, da bodo objeli kašno drevo in ne pobili kakšno družino, ne pa jim zavestno kravžljat živce in preizkušati, koliko je potrebno, da jim film poči.
dzinks63 - Ne skrbi za moje živce, poizkušam razpravljati z argumenti, vendar se nekaterih ne da prepričat, da hitrejši vozniki prosimo samo za spoštovanje zakona in pravočasno umikanje počasnih vozil, da ne bo prihajalo, do nepotrebnih prehitevanj. Je to preveč?
Mehmed - Kako boš drugače nediagnoziranim omogočil, vožnjo, pri kateri njihova neodkrita diagnoza, ne bi udarila na plan, kot s tem, da spustiš naprej hitrejše, a je to tako težko storit.
Tudi sam, ki večino vozim omejitev +5 (po števcu), ni težko omogočit nekomu, ki ima denar in bi rad prispeval v proračun, da gre varno mimo mene. Samo največji problem počasnih je, da ogledala sploh ne uporabljajo in da njihov način vožnje ugaja vsem okoli njih - temu se reče egoizem.
Ja prvi v počasni koloni je luzer ali nesposoben, pa naj ti to deluje še tako shizofreno.
Seveda je policija nesrečo uvrstila v kategorijo - nepravilno prehitevanje. Vzrok je pijan ubijalec.
BigWhale - Vse lepo in prav, pa se zavedaš, da je odločitev za prehitevanje trenutna, katera lahko pade v glavo v momentu, počasna vožnja pa je dolgotrajno dejanje, saj kratka počasna vožnja ne ustvarja kolon. Tisti, ki se mu strga, ima po navadi veljavno vozniško dovoljenje, torej tudi opravljeni zdravniški pregled.
In problem je v tistih, ki vozijo počasneje od prometnega toka, tisti, ki se jim strga pa se jim ne bi smelo, so posledice tega početja.
V prejšnjih postih je nekje omenjen celo fizični obračun, ko se je nekomu strgal, vendar ima še vedno izpit in ponovno se mu bo, zato je potrebno hitrejše spustit mimo in pričakovat, da bodo objeli kašno drevo in ne pobili kakšno družino, ne pa jim zavestno kravžljat živce in preizkušati, koliko je potrebno, da jim film poči.
dzinks63 - Ne skrbi za moje živce, poizkušam razpravljati z argumenti, vendar se nekaterih ne da prepričat, da hitrejši vozniki prosimo samo za spoštovanje zakona in pravočasno umikanje počasnih vozil, da ne bo prihajalo, do nepotrebnih prehitevanj. Je to preveč?
Mehmed - Kako boš drugače nediagnoziranim omogočil, vožnjo, pri kateri njihova neodkrita diagnoza, ne bi udarila na plan, kot s tem, da spustiš naprej hitrejše, a je to tako težko storit.
Tudi sam, ki večino vozim omejitev +5 (po števcu), ni težko omogočit nekomu, ki ima denar in bi rad prispeval v proračun, da gre varno mimo mene. Samo največji problem počasnih je, da ogledala sploh ne uporabljajo in da njihov način vožnje ugaja vsem okoli njih - temu se reče egoizem.
Ja prvi v počasni koloni je luzer ali nesposoben, pa naj ti to deluje še tako shizofreno.
Delo krepa človeka
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()
Mehmed ::
Tudi na cecti, če opaziš nekoga takšnega, kateri ti vsiljeno vozi tik za odbijačem, ti trobi in blenda, ga čimprer spustiš predse, da človek ne naredi še kakšne večje neumnosti na cesti.
Mja, ali pa investiras par evrov pa mu lahko v 9-ih jezikih poves kaj si mislis o njem. :P
http://www.dealextreme.com/p/red-led-sc...
Aston_11 ::
dzinks63 - Ne skrbi za moje živce, poizkušam razpravljati z argumenti, vendar se nekaterih ne da prepričat, da hitrejši vozniki prosimo samo za spoštovanje zakona in pravočasno umikanje počasnih vozil, da ne bo prihajalo, do nepotrebnih prehitevanj. Je to preveč?
Tole me zanima - hitrejši vozniki: ko sem jaz na AC hitrejši voznik, se mi prej ali slej vsi umaknejo. Brez hude krvi. Prideš, počakaš z ustrezno varnostno razdaljo, greš mimo. Je pa res, da v teh primerih sem vedno preko še dovoljene hitrosti - morda je vsak 20 Italijan in bivakira na AC. Kolikor vidim na AC, so hitrejši vozniki tisti vozniki, ki so v 95% v prekršku zaradi nedovoljene hitrosti.
solatko ::
Mehmed - Naredil bi vse, samo hitrejšemu se nebi umaknu, kaj res misliš, da celemu svetu odgovarja tvoj način vožnje pa, če si še tako varen voznik? Če boš pravemu to povedal, ti bo kakšen od njih spremenil obliko obraza in boš imel stroške z urejanjem novih dokumentov.
Aston_11 - To, da hitri kršijo predpis o najvišji dovoljeni hitrosti ni stvar voznikov, kateri vozijo po predpisih, pametni se bodo pač umaknili, inkasanti pa naj opravijo svoje delo.
Aston_11 - To, da hitri kršijo predpis o najvišji dovoljeni hitrosti ni stvar voznikov, kateri vozijo po predpisih, pametni se bodo pač umaknili, inkasanti pa naj opravijo svoje delo.
Delo krepa človeka
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()
Mehmed ::
Nisem reku da se ne bi umaknu.
Ne bi se pa zivciru zarad kolone predvsem pa ne bom se pustu prepricat, da je voznja pocasnejsa od omejitve kaj spornega. Ker to hocete nekateri, zacnete z oviranjem prometa pa se potem vse skupaj izrodi v udarjanje cez pocasnost, osnovni prekrsek se pa cisto pozabi oz. zlije v to. Ker pocasnost sama po sebi ni grozna in jo je pretezko frontalno napast.
Link zgoraj ni samo za situacije katere mislis, lahko tudi zazelis lep dan komu tako, poves da mu luc ne dela, nej ugasne dolge, pohvalis feltne, opozoris na varnostno... Ampak v osnovi pa ce nisi preprican da je videl sredinec, ja.
Ne bi se pa zivciru zarad kolone predvsem pa ne bom se pustu prepricat, da je voznja pocasnejsa od omejitve kaj spornega. Ker to hocete nekateri, zacnete z oviranjem prometa pa se potem vse skupaj izrodi v udarjanje cez pocasnost, osnovni prekrsek se pa cisto pozabi oz. zlije v to. Ker pocasnost sama po sebi ni grozna in jo je pretezko frontalno napast.
Link zgoraj ni samo za situacije katere mislis, lahko tudi zazelis lep dan komu tako, poves da mu luc ne dela, nej ugasne dolge, pohvalis feltne, opozoris na varnostno... Ampak v osnovi pa ce nisi preprican da je videl sredinec, ja.
solatko ::
Jaz še nikoli nikomur nisem pokazal sredinca. Si bil ti zadnje čase na kakšnem zdravniškem pregledu.
Po zakonu, je vožnja pod omejitvijo dovoljena, pod pogojem, da spustiš naprej hitrejše. Kaj je po tvoje bolj sporno kot neupoštevanje zakona?
Jaz takim sicer nič ne kažem, ne blendam, hupam, ne vozim se jim na odbijaču, če pa imam priliko (bencinska pumpa, gostilna), jih pa povprašam, če njihov avto nima vzvratnega ogledala in po navadi dobim sila nesramne odgovore, saj ne vedo s kom se pogovarjajo. Niti slučajno nisem agresiven, ker bi bil pod kazensko odgovornostjo, zaradi uporabe nedovoljenih sredstev, če bi fizično reagiral na nesramnost, zato takim zaželim lep dan in srečno vožnjo.
Redki so, ki rečejo, joj oprostite, v ogledalo pa nisem navajen gledat. Tudi taki so.
Po zakonu, je vožnja pod omejitvijo dovoljena, pod pogojem, da spustiš naprej hitrejše. Kaj je po tvoje bolj sporno kot neupoštevanje zakona?
Jaz takim sicer nič ne kažem, ne blendam, hupam, ne vozim se jim na odbijaču, če pa imam priliko (bencinska pumpa, gostilna), jih pa povprašam, če njihov avto nima vzvratnega ogledala in po navadi dobim sila nesramne odgovore, saj ne vedo s kom se pogovarjajo. Niti slučajno nisem agresiven, ker bi bil pod kazensko odgovornostjo, zaradi uporabe nedovoljenih sredstev, če bi fizično reagiral na nesramnost, zato takim zaželim lep dan in srečno vožnjo.
Redki so, ki rečejo, joj oprostite, v ogledalo pa nisem navajen gledat. Tudi taki so.
Delo krepa človeka
jype ::
CoolBits> Pomisli še enkrat, kaj se zgodi, če telefoniraš, zadremaš, opazuješ okolico, si vrtaš po nosu itd... pri počasni vožnji.
Vsi, ki vozite prehitro (to pomeni hitreje od mene, ne hitreje od omejitve hitrosti) ves čas telefonirate, se igrate z avtoradiji in navigacijskimi napravami, se pudrate in si daljšate trepalnice ter nagajate sopotnikom in sopotnicam.
Od nas, ki vozimo počasi, zbrano in varno, pa nihče.
solatko> Tudi sam, ki večino vozim omejitev +5 (po števcu)
To je že bolje (par dni nazaj je bilo še +15). Počasi boš tudi ti postal razlog za morijo na naših cestah, ker bodo psihiatrični bolniki baje zaradi tvoje počasne vožnje počeli reči, ki se normalnim zdijo nedoumljivo neodgovorne.
Vsi, ki vozite prehitro (to pomeni hitreje od mene, ne hitreje od omejitve hitrosti) ves čas telefonirate, se igrate z avtoradiji in navigacijskimi napravami, se pudrate in si daljšate trepalnice ter nagajate sopotnikom in sopotnicam.
Od nas, ki vozimo počasi, zbrano in varno, pa nihče.
solatko> Tudi sam, ki večino vozim omejitev +5 (po števcu)
To je že bolje (par dni nazaj je bilo še +15). Počasi boš tudi ti postal razlog za morijo na naših cestah, ker bodo psihiatrični bolniki baje zaradi tvoje počasne vožnje počeli reči, ki se normalnim zdijo nedoumljivo neodgovorne.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
BlueRunner ::
V prejšnjih postih je nekje omenjen celo fizični obračun, ko se je nekomu strgal, vendar ima še vedno izpit in ponovno se mu bo, zato je potrebno hitrejše spustit mimo in pričakovat, da bodo objeli kašno drevo
Neumnost, da ji ni para. Tako kot ti pričakuješ, da se bo tiste, ki ne pogledajo v vzrvratno ogledalo izločalo iz prometa - CoolBits pa pridoda še to, da naj bo izločanje trajno, tako se mora tudi takšne izločati iz prometa. Ne pa čakati, da jih bo srečala pamet.
Pa upam si reči, da je potrebno ljudi, ki niso sposobni obvladovati svojega nagona (torej so nekje na stopnji nižje razvitega vretenčarja - še pse se da to naučiti), iz prometa izločiti mnogo hitreje in bolj učinkovito, kot pa tiste, ki prometni tok kvečjemu upočasnjujejo. Samo zato, ker upočasnjevanje != ogrožanje.
Pa bom še enkrat ponovil: upočasnjevanje ni enako, kot ogrožanje. Ne glede na vse teorije zarote, ne glede vsa larifari bluzenja okoli pritiska, ne glede na miljardo prevoženih kilometrov brez prometne nesreče, ne glede na argument "jaz sem najpametnejši", je nelogično enačiti to, da nekdo dela prekršek, ki ne ogroža nikogar s tem, da nekdo operativno ni sposoben vožnje, ker zaradi visoke pritiska žveči svoj volan in dela n-krat večji prekršek s katerim ogorža življenja.
CoolBits ::
Vsi, ki vozite prehitro (to pomeni hitreje od mene, ne hitreje od omejitve hitrosti) ves čas telefonirate, se igrate z avtoradiji in navigacijskimi napravami, se pudrate in si daljšate trepalnice ter nagajate sopotnikom in sopotnicam.
Od nas, ki vozimo počasi, zbrano in varno, pa nihče.
komediant
Mehmed ::
Jah, mene je nazadnje ob normalni voznji in zavijanju desno na kriziscu skusal en prehitet po desni preko avtobusnega postajalisca in mi trobil, ko se mu ni izslo. Ce rabim zdravniku ker sem mu pokazal prst prav, meni se ne zdi. Tvojemu moralnemu kompasu pa tudi ne bom slepo zaupal ker je nastavljen tako, da so pocasnejsi kategoricno krivi za vse okoli njih.
Nor-mal ::
Čaki, desno si zavijal pa te je pacient skušal prehitet PO DESNI???
Sem mislil, da si zavijal levo...?
V tem primeru, če bi zavijal LEVO, čisto korektno prehitevanje oziroma obvoz...
Sem mislil, da si zavijal levo...?
V tem primeru, če bi zavijal LEVO, čisto korektno prehitevanje oziroma obvoz...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Nor-mal ()
Aston_11 ::
CoolBits> Pomisli še enkrat, kaj se zgodi, če telefoniraš, zadremaš, opazuješ okolico, si vrtaš po nosu itd... pri počasni vožnji.
Vsi, ki vozite prehitro (to pomeni hitreje od mene, ne hitreje od omejitve hitrosti) ves čas telefonirate, se igrate z avtoradiji in navigacijskimi napravami, se pudrate in si daljšate trepalnice ter nagajate sopotnikom in sopotnicam.
Od nas, ki vozimo počasi, zbrano in varno, pa nihče.
solatko> Tudi sam, ki večino vozim omejitev +5 (po števcu)
Jaz vozim +5/10/15, razen kadar se mi ne da, in križarim za tovornjaki po AC 120. V zadnjem primeru bi ocenil, da bolj spim po AC in manj spremljam promet, praktično ga ne spremljam, toliko da vidim kamion pred sabo in da preverim ali je prehitevanje mogoče. Drugače sem tam nekje med dolgočasnim alfa in beta stanjem spanja. Pri 5/10/15 pa mi ne pride na pamet, da bi kaj spal vmes, šaril po gsm-u, nosu, radiu, BC-ju itd. Oči toliko na špeglih kot spredaj.
Po moje si zgoraj malo zafrkaval alias malenkost potrolal.
BlueRunner ::
Jah, mene je nazadnje ob normalni voznji in zavijanju desno na kriziscu skusal en prehitet po desni preko avtobusnega postajalisca in mi trobil, ko se mu ni izslo.
Hudiča!!! A se je morda kaj v CPP spremenilo? Ta ponedeljek me je na skroaj prazni AC za cestninskimi hišicami en tudi prehitel po desni. Jaz na skrajno desni hišici, on za menoj. Prideva skozi, on pa začne počasi drseti vedno bolj desno. Preverim levi pas, prazen. Preverim vse tovornjakarske pasove na desni, prazni. On pa meni nič, tebi nič začne prehitevanje po desni...
... in me prisili, da se mu umaknem na prehitevalni pas, da naju obeh ne spravim v skrajno nevaren in neugoden položaj.
Tako, da ni rečeno, da se ni kaj v CPP spremenilo, da se sedaj po novem obvezno prehiteva po desni.
55/65/75/85/95/140 here.
Neodgovoren potencialen morilec.
Če sprejmem, da divjaš izven naselij, pa mi je nagnusno, da se ne držiš omejitve znotraj naselij.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlueRunner ()
solatko ::
jype - Prav imaš, kadar je varno tudi 130 ni noben problem, seveda če je varno, drugače pa že kar nekaj let uporabljam BT slušalko, zato, da povem, da sem na vožnji in pokličem pozneje, radio imam na USB ključek, gor posnet stari Rock, ki ga pa med vožnjo niti ne slišim (se ne posvečam uživanju v glasbi), je bolj zato, da preglasi kakega črička.
Morda ti ne uporabljaš nobenih naprav, kar pa ni pravilo za počasne voznike ali pa tudi, saj jih večina srepo gleda naprej in po navadi še opazijo ne, da jih je kdo prehitel.
BlueRunner - upočasnitev vožnje s kolono za ritjo, brez tehtnega razloga (dogajanje na vozišču ali v bližini), je prekršek.
Nikogar se ne izloči za trajno iz prometa, tako kot se ne bo pijančkov, se tudi tistih z "visokim pritiskom" ne bo. Zato se je potrebno prilagajati, tudi z umikanjem hitrejšim, o tem je namreč tema.
Morda ti ne uporabljaš nobenih naprav, kar pa ni pravilo za počasne voznike ali pa tudi, saj jih večina srepo gleda naprej in po navadi še opazijo ne, da jih je kdo prehitel.
BlueRunner - upočasnitev vožnje s kolono za ritjo, brez tehtnega razloga (dogajanje na vozišču ali v bližini), je prekršek.
Nikogar se ne izloči za trajno iz prometa, tako kot se ne bo pijančkov, se tudi tistih z "visokim pritiskom" ne bo. Zato se je potrebno prilagajati, tudi z umikanjem hitrejšim, o tem je namreč tema.
Delo krepa človeka
Nor-mal ::
BlueRunner je izjavil:
55/65/75/85/95/140 here.
Neodgovoren potencialen morilec.
Če sprejmem, da divjaš izven naselij, pa mi je nagnusno, da se ne držiš omejitve znotraj naselij.
Hja, pri 55 te še ne smejo kaznovati zaradi prehitre vožnje... prav tako pri 140 (po števcu) po avtocesti al pa 95 izven naselja... zato pač vozim toliko. V bistvu imaš prav, mogoče bi se moral bolj striktno držati omejitve, predvsem v naseljih. Bom probal malo manj divjat.
Morš pa vedet, da jih veliko vozi enako hitro ali še hitreje od mene. Če vozim v naselju striktno 50, točno od table do table in genau po predpisih, se mi sigurno kdo zalima za rit. Slovenci pač ne znamo upoštevati omejitev; ali vozimo prepočasi ali pa divjamo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Nor-mal ()
Nor-mal ::
Bom raje spretnosti uril na dirkališču pa na tečaju varne vožnje, kot po cesti. Sam je prav fajn mal bolj stopit na gas po ovinkih ali pa na avtocesti... me mika.
Aston_11 ::
Jaz v naselju pri 50 naredim skoraj vedno kolono. Ma ne hebem žive sile. 140 po števcu gre lepo tudi mimo radarja - napaka števca + toleranca radarja oziroma tisti odbitek na račun kao napake.
Nor-mal ::
Sej ja, skor vsi grejo 55 skozi naselje, nekateri tudi 60... pol maš prav bad feeling, če se striktno držiš omejitve, ker delaš kolono.
CoolBits ::
Jup, za 55 po števcu v naselju, te ne bo nihče ustavil zaradi prehitre vožnje.
Večkrat preverjeno po radarju in po gps-u, je to okrog 50 realno.
Večkrat preverjeno po radarju in po gps-u, je to okrog 50 realno.
St235 ::
Vsi, ki vozite prehitro (to pomeni hitreje od mene, ne hitreje od omejitve hitrosti) ves čas telefonirate, se igrate z avtoradiji in navigacijskimi napravami, se pudrate in si daljšate trepalnice ter nagajate sopotnikom in sopotnicam.
Od nas, ki vozimo počasi, zbrano in varno, pa nihče.
jype ti si torej sveto merilo, ki idelano vozi. nakladanje da ni enakega.
Kot je bluerunner že izpostavil gre ni vsak ki vozi počasi ovira in nekulturen voznik. Enako ni vsak ki vozi hitreje od tebe nepozoren psihopat, ki dela samomor. Glede na stavek v oklepaju je evidentno, da voziš maj kot je najvišja dovoljena hitrost na cesti, kar pomeni da se ti pogosto dogaja da te dohitijo hitrejši avtomobili. Ampak ti vozi varno zbrano in počasi. PA potem v tej varni zbrani in počasni vožnji upoštevaš, da se je trba drugim, ki ravno tako vozijo zbrano in varno pa vendar v skaldu z 30. členom ZVCP umaknit?
Če je odgovor, da potem pač dalje vozi varno in se ne obremenjuj. ČE je odgovor NE potem me pa samo zanima ali spadaš v skupin nesposobnih voznikov, ki v normalnih okoliščinah niso sposobni obvladovati vozila ali med gnoj, ki si domišlja, da bo ostale voznike učil vozit?
jaz peljem čez naselje na pol poti med 50 in 60 na števcu. Po gps je to med 49 in 51.
jype ::
Optimist!!!> Sej ja, skor vsi grejo 55 skozi naselje, nekateri tudi 60... pol maš prav bad feeling, če se striktno držiš omejitve, ker delaš kolono.
Ne, nimam. Če se kdo preveč rine vame skozi naselje, praviloma vključim varnostne utripalke in zapeljem skrajno desno na mestu kjer neučakan idiot ne bo ogrožal ostalih udeležencev, ko me bo prehiteval.
Optimist!!!> Sam je prav fajn mal bolj stopit na gas po ovinkih ali pa na avtocesti... me mika.
Mene pa ne.
Lakotnik29> jype ti si torej sveto merilo, ki idelano vozi. nakladanje da ni enakega.
Ne, nisem. Vozim pa varneje kot kdorkoli, ki ne upošteva prometnih predpisov.
Lakotnik29> Enako ni vsak ki vozi hitreje od tebe nepozoren psihopat, ki dela samomor.
Ne, ni - vsekakor pa vozi manj varno.
Ne, nimam. Če se kdo preveč rine vame skozi naselje, praviloma vključim varnostne utripalke in zapeljem skrajno desno na mestu kjer neučakan idiot ne bo ogrožal ostalih udeležencev, ko me bo prehiteval.
Optimist!!!> Sam je prav fajn mal bolj stopit na gas po ovinkih ali pa na avtocesti... me mika.
Mene pa ne.
Lakotnik29> jype ti si torej sveto merilo, ki idelano vozi. nakladanje da ni enakega.
Ne, nisem. Vozim pa varneje kot kdorkoli, ki ne upošteva prometnih predpisov.
Lakotnik29> Enako ni vsak ki vozi hitreje od tebe nepozoren psihopat, ki dela samomor.
Ne, ni - vsekakor pa vozi manj varno.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Prehitevanje kolone (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 24357 (20747) | facepalm |
⊘ | Počasni vozniki (strani: 1 2 3 4 … 33 34 35 36 )Oddelek: Na cesti | 270053 (241084) | dzinks63 |
⊘ | Omejitve hitrosti za motoriste (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 34536 (28764) | bluefish |
» | Posnetek prometne nesreče - Pravilna reakcija? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 17749 (14149) | solatko |