Forum » Strojna oprema » Odstranitev garancijske nalepke?
Odstranitev garancijske nalepke?
devil88 ::
pozdravljeni! nevede sem z računalnika odstranil garancijsko nalepko ker sem moral resetirati matično ploščo. V računalniku konkretno nisem nič spreminjal, tako da mislim da tu ne bo problema. ker pa so mi rami šli po gobe, bi rad uveljavil garancijo. Ali mislite da v takem primeru garancijo lahko upoštevajo? računalnik sem kupil pri Comtronu.
@LOL ::
Seveda da morajo upoštevati! Še vedno velja garancija na RAMe! Če pa sikajo pri Comtornu (ker drugega itak ne znajo ) pa pojdi oz. nesi k zastopniku oz kar na servis
devil88 ::
A pol mam jst garancijo na vse komponente notr? Sej nism nč spreminju. Zakaj pa je pol sploh una nalepka? Mal si me zbegou.
Matek ::
Ja, če raztrgaš nalepko, ti propade garancija na kišto, ostanejo pa garancije na posamezne komponente.
To je pomembno recimo v primeru, ko ti rečejo oni "na naš sistem dobite 2 leti garancije", eni rami majo pa recimo samo leto garancije. Dokler nalepke ne raztrgaš in ti ram crkne po letu in pol, ti bodo to popravili, če pa nalepko raztrgaš, pa ne bo nič.
To je pomembno recimo v primeru, ko ti rečejo oni "na naš sistem dobite 2 leti garancije", eni rami majo pa recimo samo leto garancije. Dokler nalepke ne raztrgaš in ti ram crkne po letu in pol, ti bodo to popravili, če pa nalepko raztrgaš, pa ne bo nič.
Bolje ispasti glup nego iz aviona.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Matek ()
K0K0 ::
Računalnik si kupil kot celoto tko da garancija na komponente ne velja. Vsaj pri comtronu si to tko predstavljajo.
Probej mogoče bodo dobre volje pa ti bodo vsen upošteval. Sam ne povedat da si mogu pc odpret, ker si mogu resetirat bios. Tko bodo takoj vedel da si navijov. Verjetno si tud rame skuru med navijanjom ane?
Probej mogoče bodo dobre volje pa ti bodo vsen upošteval. Sam ne povedat da si mogu pc odpret, ker si mogu resetirat bios. Tko bodo takoj vedel da si navijov. Verjetno si tud rame skuru med navijanjom ane?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: K0K0 ()
Matek ::
Sam ne povedat da si mogu pc odpret, ker si mogu resetirat bios, ker potem bodo takoj vedli da si navijov. Verjetno si tud rame skuru med navijanjom ane?
WTF? Obstaja še tisoč drugih razlogov za reset BIOS-a, tako da ne prehitro sklepati.
WTF? Obstaja še tisoč drugih razlogov za reset BIOS-a, tako da ne prehitro sklepati.
Bolje ispasti glup nego iz aviona.
devil88 ::
Nč nism naviju, sej lih v tem je problem. Resetiru sm Bios ker se PC ni hotu pržgat. ja en k***** ud napajalnika sm dobu. Kaj pa nej rečem da sm delu?
Aja pa kolk stane tih ventilator? Ker notr so mi dal en ventilator oz hladilnik k se najbl sliš.
PC je star pol leta tko za info.
Aja pa kolk stane tih ventilator? Ker notr so mi dal en ventilator oz hladilnik k se najbl sliš.
PC je star pol leta tko za info.
K0K0 ::
MadManMato v comtronu že tko težko uveljaviš garancijo sploh če imaš pretrgano nalepko. Tko da mu res ni treba povedat da si resetiral bios, ker te bo tako odslovil z razlogom da si navijov.
Glede 1000 razlogov. Naštej 3 najbolj pogoste in pri tem upoštevaj da je rač. konfiguracija nespremenjena.
Glede 1000 razlogov. Naštej 3 najbolj pogoste in pri tem upoštevaj da je rač. konfiguracija nespremenjena.
noraguta ::
nalepka je neumnost ,katera bi morala itak biti prepovedana. sploh nevem zakaj potem pišejo ,da ima računalnik razširitvena mesta etc. brand name kište jih itsk nimajo .
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
kekz ::
Nekoč sem bral eno EU direktivo, ki zagotavlja garancijo tudi, če dodatno vgrajuješ neoriginalne komponente. Namreč vse te direktive ponavadi zagotavljajo prosto izbiro potrošnika pri izbiri komponent, proizvajalcev in prodajalcev. Da bi ti garancija propadla, bi ti morali oni dokazati škodljiv in nestrokoven poseg. Žal nimam več linka.
Velja pa celo tudi za avtomobile in nepooblaščeno servisiranje.
Trenutno najdem samo ameriško različico, ki je podobna, vendar nima veljave v EU (vendar je v EU je čisto podobno):
"The Magnuson-Moss Act, enacted into law by the US Congress in 1975, protects consumers' right to use the product components they want."
http://www.ftc.gov/bcp/conline/pubs/bus...
http://www.dummies.com/WileyCDA/Dummies...
Velja pa celo tudi za avtomobile in nepooblaščeno servisiranje.
Trenutno najdem samo ameriško različico, ki je podobna, vendar nima veljave v EU (vendar je v EU je čisto podobno):
"The Magnuson-Moss Act, enacted into law by the US Congress in 1975, protects consumers' right to use the product components they want."
http://www.ftc.gov/bcp/conline/pubs/bus...
http://www.dummies.com/WileyCDA/Dummies...
Matek ::
K0K0, zelo pogosto maš kak password, ki so ga nastavili ali prodajalci, ali kak lokalni mojster, ali sam, pa se ga hočeš znebiti. Potem je pa še omenjenih 1000 različnih možnosti, da se igraš z določenimi nastavitvami (razen tistimi za OCjanje), jih narobe nastaviš in sistem se ne zboota.
Bolje ispasti glup nego iz aviona.
Azrael ::
Hja, če je bil BIOS iz nekega razloga pod passwordom, mu mogoče ni odgovarjal vrstni red boot naprav in je moral resetirati BIOS.
Nekoč je bil Slo-tech.
Dejancek ::
Mene pa bolj kot ta strgana nalepka moti eno drugo dejstvo. Da slovenska populacija je še vedno na globokem balkanskem nivoju in kupujejo računalnike, kar v enih trgovinah, katerih ozadja sploh ne poznajo... Je pa hvale vredna samo ena stvar nalepk, da če so komponente v garanciji eno leto in da oni ti dajo na komplet sitem 2 leti garancije: priceless. S tem oni v 2 letu garancije riskirajo komplet vrednost računlanika in so v minusu. Ampak kljub temu redko še dandanes najdemo komponento, ki ima sam 1 leto garancijo( petičneži umirite se sedaj), vem, katere so v garan. 1 leto in katere ne, sam s tem oni ti v 2 letih izničijo tudi garancijo ki je 3 leta lahko, tak da se stvari, hočeš ali nočeš vedno obračajo.
Pa prosim, dejte se mal informirat, prej ko greste kupovat mačka v žaklju Z "nalepko"...
Za povprečnega 40 letnika ki rabi samo za pisarniška dela mu to ne bo noben problem, problem nastane pri Vas otročičkih, ki kvazi veste 1 več kot knjiga in na koncu veste 1 manj kot knjiga, ker morete še tukaj to pisat.
Pa prosim, dejte se mal informirat, prej ko greste kupovat mačka v žaklju Z "nalepko"...
Za povprečnega 40 letnika ki rabi samo za pisarniška dela mu to ne bo noben problem, problem nastane pri Vas otročičkih, ki kvazi veste 1 več kot knjiga in na koncu veste 1 manj kot knjiga, ker morete še tukaj to pisat.
mtosev ::
hehe probaj ja v comtronu ko te bojo v 3PM posali kaj bos pol naredil?
Cotron und Mlacom SUX
Cotron und Mlacom SUX
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013
dustphoenix ::
Garancije ti ne bodo uvlejavli v nobenem primeu (vem predobro!!)
To ti je isto kot:
Kupiš Nokio N90. Jo odpreš in kasneje uveljavlaš garancijo pri Telerayu za Display, ker ti je crkno po 6 mescih...
Jok brate, otpade!
PC si kupu kot celoto, pretrgal nalepko na lastno odgovornost; zato pa piše na nalepki, da pri pretrgani ne velja garancija! Pametni -> bere; tudi kaj piše na nalepki!
Pa še Garancijska izjava (prve 3 alineje) iz garancijskega lista:
Comtron D.O.O. ne jamči v naslednjih primerih:
- če je v artikel posegla nepooblaščena oseba;
- če je garancijska nalepka poškodovana;
- če je kupec nestrokovno ali malomarno ravnal z artiklom;...
To ti je isto kot:
Kupiš Nokio N90. Jo odpreš in kasneje uveljavlaš garancijo pri Telerayu za Display, ker ti je crkno po 6 mescih...
Jok brate, otpade!
PC si kupu kot celoto, pretrgal nalepko na lastno odgovornost; zato pa piše na nalepki, da pri pretrgani ne velja garancija! Pametni -> bere; tudi kaj piše na nalepki!
Pa še Garancijska izjava (prve 3 alineje) iz garancijskega lista:
Comtron D.O.O. ne jamči v naslednjih primerih:
- če je v artikel posegla nepooblaščena oseba;
- če je garancijska nalepka poškodovana;
- če je kupec nestrokovno ali malomarno ravnal z artiklom;...
sniffo ::
sploh ne vem kaj imaš za brskat po računalniku. Če nisi dovolj zrel, da bi razumel kaj na nalepki piše, potem nimaš kaj šarit po njem!
Drugače pa, nesi nazaj, povej kaj je bilo, pa ne grozit z inšpekcijo pa podobnim sranjem, pa se bo sigurno dalo kaj zmenit.
Drugače pa, nesi nazaj, povej kaj je bilo, pa ne grozit z inšpekcijo pa podobnim sranjem, pa se bo sigurno dalo kaj zmenit.
OZZY ::
olni ti bi morali ob kupnji računalnika dati na izbiro ali nalepka ali pa garancija po komponentah...tako pa ti to nalepko vsilijo.
Go with the flow.
noraguta ::
sploh ne vem kaj imaš za brskat po računalniku. Če nisi dovolj zrel, da bi razumel kaj na nalepki piše, potem nimaš kaj šarit po njem! Drugače pa, nesi nazaj, povej kaj je bilo, pa ne grozit z inšpekcijo pa podobnim sranjem, pa se bo sigurno dalo kaj zmenit.
oprost , kupil sem računalnik z
Razširitvena mesta: 1 x PCI Express x 16 slot
3 x PCI Express x 1 slots
3 x PCI slots
(kopirano iz comtronove spletne strani)
ker ne morem do njih , brez da pretrgam nalepko je izdelek že v osnovi defekten?
IBM , DELL , apple in HP mi ne lepijo nalepke na comp . Proizvajalec NE SME pogojevat garancije z nalepko !!!! ALI pa mora IZRECNO navest ,da ni razširljiv "as is"!
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
kekz ::
Pogoji, ki jih napiše proizvajalec niso nad zakonom. Najti je treba tisto uredbo o kateri sem pisal zgoraj in jim jo nalimati na čelo.
Če potem še ne bo zaleglo, preostane tožba, ki jim bo zelo podražila zadevo. Sicer pa prav, izobraževanje se plača.
Če potem še ne bo zaleglo, preostane tožba, ki jim bo zelo podražila zadevo. Sicer pa prav, izobraževanje se plača.
ThinMan ::
Odvisno kako si strgal nalepko. Najbolje da jo delno odstraniš in se sklicuješ na bratca al pa požrešno muco, mogoče bo šlo :)
----
"We may not be able to control the wind, but we can always adjust our sails"
"We may not be able to control the wind, but we can always adjust our sails"
Gajba ::
OZZY se strinjam
pa še to... če dve leti ne odpreš računalnika, ti bo tak ziher skurlo kako komponento zaradi pregretja od praha in svinjarije, ki se nabere na ventih in režah za zrak.
pa še to... če dve leti ne odpreš računalnika, ti bo tak ziher skurlo kako komponento zaradi pregretja od praha in svinjarije, ki se nabere na ventih in režah za zrak.
All I found were lungs and liver
dustphoenix ::
Tožba?! Kar veselo!!
Jaz sem za; žal bom na nasprotni strani!!
Evo vam izjavo od Varstva potrošnikov:
Garancijska nalepka
Pred kratkim je naš bralec kupil osebni računalnik, za katerega daje podjetje dveletno garancijo. Na garancijskem listu piše, da garancija preneha veljati, če uporabnik odpre računalnik ali če je nalepka, ki preprečuje nepooblaščeno odpiranje, poškodovana. Potrošnika je zanimalo, kako to področje ureja zakonodaja. Ali torej kupec, ki ne želi izgubiti pravic iz garancije, ne sme sam oziroma s pomočjo nekoga, ki se na to spozna, v računalnik vgraditi novih komponent? Si prodajalec res lahko vzame pravico, da edini posega v računalnik, pa čeprav gre za povsem enostavno nadgradnjo, najbližji pooblaščeni servis pa je oddaljen več kot 140 km.
Za vsak tehnično zahtevnejši izdelek, med katere nedvomno sodi tudi računalnik, so obvezna navodila za njegovo uporabo. V navodilih pa je zapisana tudi prepoved nepooblaščenega poseganja v izdelek. Kot pooblaščeni poseg se tako šteje le, če ga opravi pooblaščeni servis.
Če bo dokupljeni del vgradilo podjetje, ki je na seznamu pooblaščenih servisov, potem potrošnik ne bo imel težav z uveljavljanjem garancije. Če pa bo vgradnjo komponente opravila nepooblaščena oseba, pa bo lahko garant ugovarjal odgovornosti za brezhibno delovanje izdelka. Tako bo moral potrošnik dokazovati, da okvara na izdelku ni posledica nepooblaščenega posega, pač pa napake na izdelku, kar bo verjetno povzročilo spor oziroma sodni postopek. Vsekakor torej velja dobro razmisliti, preden se odločite za odstranitev garancijske nalepke.
Objavljeno: 1.2.2005
@kekz:
Hehe, tolko o uredbi...
Vse je lepo jasno in glasno napisano!
Če pa bo avtor te teme res lepo povedal in vprašal našega serviserja, ga bo le-ta mogoče poslušal in uveljavil garancijo. S prijaznostjo se marsikatera vrata odpre... - Tolko da veste!
Jaz sem za; žal bom na nasprotni strani!!
Evo vam izjavo od Varstva potrošnikov:
Garancijska nalepka
Pred kratkim je naš bralec kupil osebni računalnik, za katerega daje podjetje dveletno garancijo. Na garancijskem listu piše, da garancija preneha veljati, če uporabnik odpre računalnik ali če je nalepka, ki preprečuje nepooblaščeno odpiranje, poškodovana. Potrošnika je zanimalo, kako to področje ureja zakonodaja. Ali torej kupec, ki ne želi izgubiti pravic iz garancije, ne sme sam oziroma s pomočjo nekoga, ki se na to spozna, v računalnik vgraditi novih komponent? Si prodajalec res lahko vzame pravico, da edini posega v računalnik, pa čeprav gre za povsem enostavno nadgradnjo, najbližji pooblaščeni servis pa je oddaljen več kot 140 km.
Za vsak tehnično zahtevnejši izdelek, med katere nedvomno sodi tudi računalnik, so obvezna navodila za njegovo uporabo. V navodilih pa je zapisana tudi prepoved nepooblaščenega poseganja v izdelek. Kot pooblaščeni poseg se tako šteje le, če ga opravi pooblaščeni servis.
Če bo dokupljeni del vgradilo podjetje, ki je na seznamu pooblaščenih servisov, potem potrošnik ne bo imel težav z uveljavljanjem garancije. Če pa bo vgradnjo komponente opravila nepooblaščena oseba, pa bo lahko garant ugovarjal odgovornosti za brezhibno delovanje izdelka. Tako bo moral potrošnik dokazovati, da okvara na izdelku ni posledica nepooblaščenega posega, pač pa napake na izdelku, kar bo verjetno povzročilo spor oziroma sodni postopek. Vsekakor torej velja dobro razmisliti, preden se odločite za odstranitev garancijske nalepke.
Objavljeno: 1.2.2005
@kekz:
Hehe, tolko o uredbi...
Vse je lepo jasno in glasno napisano!
Če pa bo avtor te teme res lepo povedal in vprašal našega serviserja, ga bo le-ta mogoče poslušal in uveljavil garancijo. S prijaznostjo se marsikatera vrata odpre... - Tolko da veste!
perci ::
ZOK1 - vidim, da ne znaš dobro brati - upam, da ne velja za vse comtronovce.
V tem pojasnilu nikjer ne piše, da prodajalec ne bo odgovarjal za tako stvarno napako. Piše samo, da bo kupec moral dokazovati, da do napake ni prišlo po njegovi krivdi oziroma zaradi nestrokovne montaže. Tako da, če bo prišlo do sodnega postopka, znate vseeno pušnit VI.
Sicer pa je tole pojasnilo zgolj pojasnilo in NE ZAKON. Sodišča pa ne berejo pojasnil raznih zavodov za varstvo potrošnikov ampak berejo veljavno pozitivno zakonodajo.
V tem pojasnilu nikjer ne piše, da prodajalec ne bo odgovarjal za tako stvarno napako. Piše samo, da bo kupec moral dokazovati, da do napake ni prišlo po njegovi krivdi oziroma zaradi nestrokovne montaže. Tako da, če bo prišlo do sodnega postopka, znate vseeno pušnit VI.
Sicer pa je tole pojasnilo zgolj pojasnilo in NE ZAKON. Sodišča pa ne berejo pojasnil raznih zavodov za varstvo potrošnikov ampak berejo veljavno pozitivno zakonodajo.
dustphoenix ::
@perci: definiraj stvarno napako -> beri zakon; njemu so šli RAMi; vsi členi (37. člen zakona o varstvu potrošnikov - natančno in vsi podčleni); stvarna napaka to definitivno ni, saj vsi taki rami identični: isti modeli delajo to, za kar so bli namenjeni!
Njemu so crknili; če bi bili v garanciji (nepretrgana nalepka...) bi bila to garancijska napaka -> defekt. Tak pa to ni, pod nobenim zakonom stvarna napaka; tvoja izjava pa kot izjava pravnika kateri je bil pri nas!
Nažalost se je obrnil in odšel s povešenim nosom!
Njemu so crknili; če bi bili v garanciji (nepretrgana nalepka...) bi bila to garancijska napaka -> defekt. Tak pa to ni, pod nobenim zakonom stvarna napaka; tvoja izjava pa kot izjava pravnika kateri je bil pri nas!
Nažalost se je obrnil in odšel s povešenim nosom!
kekz ::
Za avtomobile sem našel EU uredbo: 1400/2002:
"Vozilo NE izgubi garancije prizvajalca, četudi je bilo servisirano na nepooblaščenem servisu, ki pa mora storitev opraviti po servisnih normativih proizvajalca."
Se bom potrudil in ob priliki poiskal še za druge izdelke.
Seveda na sodišču zadeva ni vnaprej dobljena. Ko bo proizvajalec (serviser) videl, da nalepka ne drži vode, bo glavnina dokazovanja šla na račun strokovnosti posega. In tu se res lahko zaplete tudi v škodo potrošnika. Strokovnost je pa relativen in težko določljiv pojem.
Zanimiva je tudi stran 2 tukaj
"Vozilo NE izgubi garancije prizvajalca, četudi je bilo servisirano na nepooblaščenem servisu, ki pa mora storitev opraviti po servisnih normativih proizvajalca."
Se bom potrudil in ob priliki poiskal še za druge izdelke.
Seveda na sodišču zadeva ni vnaprej dobljena. Ko bo proizvajalec (serviser) videl, da nalepka ne drži vode, bo glavnina dokazovanja šla na račun strokovnosti posega. In tu se res lahko zaplete tudi v škodo potrošnika. Strokovnost je pa relativen in težko določljiv pojem.
Zanimiva je tudi stran 2 tukaj
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: kekz ()
K0K0 ::
A se splača za 10k po sodiščih letat. Sej daš več za bencin.
@Z0K1 glede na to da si v comtronu bi mu lahko mal pomagu pri uveljavitvi garancije.
Sej vbistvu ram ni crknu, ker je pretrgal nalepko ane.
@Z0K1 glede na to da si v comtronu bi mu lahko mal pomagu pri uveljavitvi garancije.
Sej vbistvu ram ni crknu, ker je pretrgal nalepko ane.
perci ::
ZOK1: Crknjen ram seveda je stvarna napaka. Ne vem zakaj misliš, da ne bi bil?
V sloveniji imamo dve vrsti jamčevanja za stvarne napake. Eno je garancija po zakonu o varstvu potrošnikov (hitrejša in efektivnejša pot), druga je pa po obligacijskem zakoniku.
Če bi pa rad, da ti definiram stvarno napako pa ni problema. Tule imaš.
Kdaj gre za stvarne napake
459. člen
Napaka je stvarna:
1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno običajno rabo ali za promet;
2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana ali bi mu bila morala biti znana;
3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Potem si preberi še za skrito stvarno napako tule
Skrite napake
462. člen
(1) Če se potem, ko je kupec prevzel stvar, pokaže, da ima stvar kakšno napako, ki je z običajnim pregledom pri prevzemu ni bilo mogoče opaziti (skrita napaka), mora kupec obvestiti o njej prodajalca v osmih dneh, šteto od dneva, ko je napako opazil, pri gospodarskih pogodbah pa nemudoma; sicer izgubi to pravico.
(2) Prodajalec ne odgovarja za napake, ki se pokažejo potem, ko mine šest mesecev, odkar je bila stvar izročena, razen če je bil v pogodbi določen daljši rok.
Ni dvoma, da gre v danem primeru za stvarno napako. Noben resen ne bo trdil drugače.
Glede pravnika bi lahko pomislil, da pač on v svoji uri zasluži več kot vsi vi comtronovci skupaj in se mu pač ne da za drobiž preveč časa zgublat.
Je pa dejstvo, da tut vsi pravniki ne obvladajo vseh področij. Možno, da je bil tak.
Še bolj žalostno je pa to, da ste comtronovci tako ponosni, da ste odfukal eno stranko in si s tem naredili super reklamo.
Še en razlog več, zakaj bom vsem, ki me sprašujejo kje kupiti računalnik (pa takih ni malo) odsvetoval comtron.
In takih ljudi, kot sem jaz je polno in slab glas se širi precej hitreje kot dober.
Upam, da ti šef dovoli, ta takole blatiš ime podjetja.
V sloveniji imamo dve vrsti jamčevanja za stvarne napake. Eno je garancija po zakonu o varstvu potrošnikov (hitrejša in efektivnejša pot), druga je pa po obligacijskem zakoniku.
Če bi pa rad, da ti definiram stvarno napako pa ni problema. Tule imaš.
Kdaj gre za stvarne napake
459. člen
Napaka je stvarna:
1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno običajno rabo ali za promet;
2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana ali bi mu bila morala biti znana;
3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Potem si preberi še za skrito stvarno napako tule
Skrite napake
462. člen
(1) Če se potem, ko je kupec prevzel stvar, pokaže, da ima stvar kakšno napako, ki je z običajnim pregledom pri prevzemu ni bilo mogoče opaziti (skrita napaka), mora kupec obvestiti o njej prodajalca v osmih dneh, šteto od dneva, ko je napako opazil, pri gospodarskih pogodbah pa nemudoma; sicer izgubi to pravico.
(2) Prodajalec ne odgovarja za napake, ki se pokažejo potem, ko mine šest mesecev, odkar je bila stvar izročena, razen če je bil v pogodbi določen daljši rok.
Ni dvoma, da gre v danem primeru za stvarno napako. Noben resen ne bo trdil drugače.
Glede pravnika bi lahko pomislil, da pač on v svoji uri zasluži več kot vsi vi comtronovci skupaj in se mu pač ne da za drobiž preveč časa zgublat.
Je pa dejstvo, da tut vsi pravniki ne obvladajo vseh področij. Možno, da je bil tak.
Še bolj žalostno je pa to, da ste comtronovci tako ponosni, da ste odfukal eno stranko in si s tem naredili super reklamo.
Še en razlog več, zakaj bom vsem, ki me sprašujejo kje kupiti računalnik (pa takih ni malo) odsvetoval comtron.
In takih ljudi, kot sem jaz je polno in slab glas se širi precej hitreje kot dober.
Upam, da ti šef dovoli, ta takole blatiš ime podjetja.
dustphoenix ::
perci: Je RAM deloval ko ga je prevzel ali ne?
EDIT: @KOKO: sem ga že vprašal, pa ne odgovarja na ZS...
EDIT: @KOKO: sem ga že vprašal, pa ne odgovarja na ZS...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dustphoenix ()
kekz ::
Jaz sem načeloma tudi na drugi strani (prodajamo tudi računalnike).
Ravno zaradi uredbe (katere točno zdaj ne najdem) ne dajemo nobenih garancijskih nalepk.
Z garancijo ponavadi ne kompliciramo, če ni res očitno, da gre za uporabniške traparije.
Material v glavnem sploh ni sporna postavka, hujše je ko ti uporabniki nosijo softversko povsem zameštrane čarunalnike in potem zabijaš čas s ponovnimi inštalacijami. Saj ne bi bilo tako zamudno, ampak ponavadi uporabniki želijo ohraniti vse žive stare nastavitve itd.
Tam se bolj pogajamo o tem, kaj gre v garancijo in kaj ne, saj če poveš koliko zadeva stane po urni postavki, ponavadi uporabniki kar pozelenijo.
Ravno zaradi uredbe (katere točno zdaj ne najdem) ne dajemo nobenih garancijskih nalepk.
Z garancijo ponavadi ne kompliciramo, če ni res očitno, da gre za uporabniške traparije.
Material v glavnem sploh ni sporna postavka, hujše je ko ti uporabniki nosijo softversko povsem zameštrane čarunalnike in potem zabijaš čas s ponovnimi inštalacijami. Saj ne bi bilo tako zamudno, ampak ponavadi uporabniki želijo ohraniti vse žive stare nastavitve itd.
Tam se bolj pogajamo o tem, kaj gre v garancijo in kaj ne, saj če poveš koliko zadeva stane po urni postavki, ponavadi uporabniki kar pozelenijo.
Šimpanz ::
V naši firmi smo dali nalepke na vse računalnike že pred leti, ker so nam stranke nosile računalnike z pokvarjenimi rami, procesorji, napajalniki, CPU hladilniki, ki sploh niso bili naši. Večino računalnikov prodajamo preko posrednikov, tako da smo imeli veliko težav pri reševanju problemov. Stranke so vedno trdile, da oni niso nikoli odpirali računalnikov, potem pa jim dokazuj nasprotno. V vsaj polovici problemov pa so bili krivi posredniki (trgovci), ki so spreminjali konfiguracije po željah kupcev. Potem pa smo stranke pošiljali nazaj v trgovne, trgovci niso vedeli od koga so kupili sporne komponente, zato so jih pošiljali nazaj k nam.
Odkar imamo nalepke teh problemov ni več, zato nalepke zelo podpiram.
Odkar imamo nalepke teh problemov ni več, zato nalepke zelo podpiram.
MeGreat ::
Ja, vredu pa glej iz vidika kupca, hočeš dodati ram, servis pa je 50km stran... Ram itak zna vsak dodati, ne boš se zato 50km peljal...
Šimpanz ::
Kupec v takem primeru pač nasrka, ampak tudi jaz znam zamenjat olje in svečke na avtu pa moram avto pelat k pooblaščenemu mehankarju 35 km daleč in biti en dan brez avta, ker če bi nepooblaščena oseba menjala olje in svečke bi šla garancija papa.
noraguta ::
kupec ne nasrka , če ne nabavlja od eni garažnih firm , ampak se odloč za solidno štacuno.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
kekz ::
@printer
To zagotovo ni res. Te linke sem našel in že pripel zgoraj!
V avtomobilski panogi je to posebej navedeno in dorečeno v EU uredbah. Nepooblaščeni (vendar strokovni) posegi nikakor ne ukinjajo garancije.
To zagotovo ni res. Te linke sem našel in že pripel zgoraj!
V avtomobilski panogi je to posebej navedeno in dorečeno v EU uredbah. Nepooblaščeni (vendar strokovni) posegi nikakor ne ukinjajo garancije.
noraguta ::
snifo če ma mač več garažo še ne pomen ,da ni garažna firma. comtron je garažna firma.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
sniffo ::
Perci: lepo je poznat teorijo, praksa je malo bolj zaj......
Koliko je zadeva sploh stara? Če boš uveljavljal stvarno napako in je zadeva starejša kot 6 mesecev, boš moral sam to dokazovati in plačati stroške, tudi če imaš prav.
Tole za mene ravno ni blatenje firme.
Noraguta: daj mi povej kaj zate ni garažna firma, kakšni so ti kriteriji?
Koliko je zadeva sploh stara? Če boš uveljavljal stvarno napako in je zadeva starejša kot 6 mesecev, boš moral sam to dokazovati in plačati stroške, tudi če imaš prav.
Če pa bo avtor te teme res lepo povedal in vprašal našega serviserja, ga bo le-ta mogoče poslušal in uveljavil garancijo. S prijaznostjo se marsikatera vrata odpre... - Tolko da veste!
Tole za mene ravno ni blatenje firme.
Noraguta: daj mi povej kaj zate ni garažna firma, kakšni so ti kriteriji?
noraguta ::
spodoben servis , kišta ima na strani luštne gumbe da se z lahkoto odpre, hlajenje je premišljeno do te mere , da ne uglušiš v sobi 3mi computri. v osnovi je to to , ne pa nekaj nakup nametanih kompunent katere zna sestaviti vsak šlosar in to prodajat za višek tehnike katero lahko uzre in se jo dotakne le posvečeni.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
Šimpanz ::
Kekz jaz ti samo povem kako je stanje pri nas. Meni v garancijski knjigi od avta lep piše da mi garancija propade, če avta vsaj 1x na leto ne pripeljem na pregled in nujna vzdrževalna dela (menjava svečk in olja itd.). Ko sem bil zadnjič na rednem servisu se vprašal zaposlenega na servisu, kako postopajo v primeru če ne pripeljem avta na redni servis, mi je rekel da gre garancija po gobe, ker naj bi oni tako lahko odpravili določene napake ki bi se lahko zgodile v prihodnosti. Oni naprimer pregledajo karoserijo za možnost rjavenja in manjše napake odpravijo. Če tega ne bi naredil in bi prilaufal v servis čez npr. 4 leta (garancija na prerjavitev je 12 let), mi garancije ne bi priznali.
sniffo ::
noraguta: napeljujem na to, da mi poveš katera je ta firma? pa nič od tebe
Še ena zadeva glede nalepke
Recimo, da nekdo od vas prodaja računalnike. Jaz ga kupim prinesem domov, vzamem ven rame in nesem nazaj ter te napizdim, dam v časopis, prijavim vsem možnim inšpektorjem, ker si me ogoljufal. Zdaj pa vprašanje, kaj je boljše:
a) mi šenkaš rame, da je mir
b) se bodeš z mano v nedogled in izgubljaš denar in ugled
c) daš v štartu gor nalepko in se izogneš takšnim pacientom
Še ena zadeva glede nalepke
Recimo, da nekdo od vas prodaja računalnike. Jaz ga kupim prinesem domov, vzamem ven rame in nesem nazaj ter te napizdim, dam v časopis, prijavim vsem možnim inšpektorjem, ker si me ogoljufal. Zdaj pa vprašanje, kaj je boljše:
a) mi šenkaš rame, da je mir
b) se bodeš z mano v nedogled in izgubljaš denar in ugled
c) daš v štartu gor nalepko in se izogneš takšnim pacientom
noraguta ::
kolikor jaz kupujem pošljem nazaj celo kišto. komponente imajo luštno označene katere so , in jim je povsem jasno kaj sem zatlačil jaz notri. ibm-i imajo celo luštne diagnostične toolse zraven , da se pomeniš že vnaprej z dobaviteljem kaj fali.
sam nisem imel problemov še nikoli. robo sem pa zadnje čase jemal pri FMcju in EMGju. preprosto je cajt , ki ga pršparam če vzamem brand name računalo vreden tistih nekaj tolarjev več kot bi jih dal za podobno konfiguriran računalnik pri nekem "zmeči skupaj in zalepi" prodajalcu. To znam tudi sam brez tega ,da mi nek mlečezobec na servisu faflja o računalih in nalepkah.
in kot sem ti že povedal ,če mi daš nalepko, potem mi ne prodajaj računala z pci sloti, ampak cegu "AS is". v nasprotnem primeru si v prekršku , saj izdelek ne omogoča tega kar obljublja, brez kršitve garancijskih pogojev.
sam nisem imel problemov še nikoli. robo sem pa zadnje čase jemal pri FMcju in EMGju. preprosto je cajt , ki ga pršparam če vzamem brand name računalo vreden tistih nekaj tolarjev več kot bi jih dal za podobno konfiguriran računalnik pri nekem "zmeči skupaj in zalepi" prodajalcu. To znam tudi sam brez tega ,da mi nek mlečezobec na servisu faflja o računalih in nalepkah.
in kot sem ti že povedal ,če mi daš nalepko, potem mi ne prodajaj računala z pci sloti, ampak cegu "AS is". v nasprotnem primeru si v prekršku , saj izdelek ne omogoča tega kar obljublja, brez kršitve garancijskih pogojev.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: noraguta ()
kekz ::
"ki ga pršparam če vzamem brand name računalo vreden tistih nekaj tolarjev več kot bi jih dal za podobno konfiguriran računalnik pri nekem "zmeči skupaj in zalepi" prodajalcu"
Evo štorije, ki se je zgodila eni naši stranki pred leti, ki je prisegala na brand name.
Kupili so en brand name server. Drag kot žafran. Pa je čez nekaj mesecev šel RAM po gobe. Ker je bilo brand name, noter ni pasal čisto vsak ram, ampak samo posvečen, katerega je bilo treba naročiti iz Amerike. Po najhitrejšem postopku se ga je dalo dobiti v 4-5 dneh. Ta čas so v firmi računali lepo po kremenčkovo z abakom.
Evo štorije, ki se je zgodila eni naši stranki pred leti, ki je prisegala na brand name.
Kupili so en brand name server. Drag kot žafran. Pa je čez nekaj mesecev šel RAM po gobe. Ker je bilo brand name, noter ni pasal čisto vsak ram, ampak samo posvečen, katerega je bilo treba naročiti iz Amerike. Po najhitrejšem postopku se ga je dalo dobiti v 4-5 dneh. Ta čas so v firmi računali lepo po kremenčkovo z abakom.
kekz ::
Mi smo multinacional-garažna firma. Prisotni smo v več državah in v vsaki nas je za dobro garažo.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Comtron - težave z garancijo (strani: 1 2 )Oddelek: Kaj kupiti | 9100 (5604) | St235 |
» | Garancijska nalepka (strani: 1 2 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 9205 (6431) | Invictus |
» | [FORK] Garancija/Stvarna napaka (strani: 1 2 )Oddelek: Kaj kupiti | 6292 (6292) | AngelOfDeath |
» | GarancijaOddelek: Kaj kupiti | 3051 (1518) | darkolord |
⊘ | Comtron in garancija (strani: 1 2 )Oddelek: Kaj kupiti | 8393 (6874) | Mr.B |