Forum » Problemi človeštva » Ljudska "demokracija" na ambruški način
Ljudska "demokracija" na ambruški način
Brane2 ::
Najbolj "v nebo vpijoče napačen" je samo zato, ker je tam "počila veriga". Tisti ki ga je naredil, je bil verjetno prisiljen vanj, ravno tako kot je bil Zver prisiljen v premestitev ciganov.
Tip tega seveda najraje ne bi naredil, pa je ocenil, da bo treba in zaradi tega ponudil svoj odstop.
Enako je s to segregacijo. Nekdo je ocenil, da to mora. Sedaj se ti greš lahko izterjevanja hudča in recimo ravnatelja kot najšibkejši člen verige zamenjaš recimo, a s tem nisi naredil NIČ.
Tudi če si uporabil trši člen, si dosegel samo to, da zaradi tega novega, trdega ravnatelja veriga poči tokrat nekje drugje. In ko boš zamenjal tudi tega, bo novi najšibkejši člen mogoče celo spet ta ravnatelj.
Treba se je pošteno in kritično zazreti v vzrok, ne pa stalno tekati za posledicami. Pravzaprav, ker je šebolj neumno, se niti ne ukvarjamo s posledicami, le z njihovimi vidnimi manifestacijami...
Tip tega seveda najraje ne bi naredil, pa je ocenil, da bo treba in zaradi tega ponudil svoj odstop.
Enako je s to segregacijo. Nekdo je ocenil, da to mora. Sedaj se ti greš lahko izterjevanja hudča in recimo ravnatelja kot najšibkejši člen verige zamenjaš recimo, a s tem nisi naredil NIČ.
Tudi če si uporabil trši člen, si dosegel samo to, da zaradi tega novega, trdega ravnatelja veriga poči tokrat nekje drugje. In ko boš zamenjal tudi tega, bo novi najšibkejši člen mogoče celo spet ta ravnatelj.
Treba se je pošteno in kritično zazreti v vzrok, ne pa stalno tekati za posledicami. Pravzaprav, ker je šebolj neumno, se niti ne ukvarjamo s posledicami, le z njihovimi vidnimi manifestacijami...
On the journey of life, I chose the psycho path.
Barakuda1 ::
Kot je bilo takrat v časopisih, se ej to zgodilo zato, ker so starši popenili. Popenili pa so, ker so bili njihovi otroci maltretirani. In po tem kar so trdili, so bili MALTRETIRANI, v določenih slučajih mirno lahko rečemo posiljeni.
Ne želim tokrat nikogar zagovarjat, sam vseeno menim, da se je tudi takrat krepko pretiravalo.
Povsem vrjamem, da so se mulci med sabo stepli in so slovenci potegnili takratko.
Pr nas smo se pa tepli polanci, pa hribovci. Rezultat enak, enkrat eni s krvavimi noski, drugič drugi.
Ja, tud za sošolkami smo pogledovali.
Včasih smo jim tud kakšno zagodli. Tud kakšno takšno, kjer so bile roke firbčne kaj se skriva pod krilcem.
Ampak da bi pa to kdo poimenoval posilstvo, si pa lahko pričakoval sam od nekoga, ki je malce "omejen".
In čist vrjamem, da je kakšnga "cigančka" tud zamikalo dea osebno preveri a ima njegova sošoka čist taprave, al mrbit tam kaj podlaga, v kaj več pa že hudičevo dvomim.
To toliko bolj, ker nobeden medij ni poročal o nobenen posilstvu. Bila pa so namigovanja o spolnem nadlegovanju, kar pa je še nekaj svetlobnih let (pri tej populaciji) od posilstva.
sam če hočeš z demagogijo doseči drastičnio rasistične prijeme, ja pol je pa že spogledovanje in nasmeh lahko "posilstvo".
Brane2 ::
Spet je tvoje mnenje težje od izjav staršev, čeprav ni bazirano na izkušnjah, neposredno povezanih s tem.
On the journey of life, I chose the psycho path.
Barakuda1 ::
Brane
Moje mnenje seveda ne bazira na lastni izkušnji, tako kot tudi tvoje ne, a poglejva si no malce dnevno časopisje iz tistega obdobja.
Za pokušino en citat iz E-DOLO
Pri tem je zanimivo, da pa so taisti učitelji, ki naj bi imeli zmeraj več konfliktov zadevo zanikali
Glej isti vir
Očitno je tle nekdo nekoga na "suho", se ti ne zdi.
Moje mnenje seveda ne bazira na lastni izkušnji, tako kot tudi tvoje ne, a poglejva si no malce dnevno časopisje iz tistega obdobja.
Za pokušino en citat iz E-DOLO
Kot je znano, so starši otrok šolskega okoliša OŠ Bršljin napovedali, da svojih otrok od danes pa do izpolnitve njihovih zahtev ne nameravajo pošiljati v šolo, glavni razlog pa naj bi bilo poslabšanje počutja oz. varnosti otrok in slabšega osvajanja znanja ter povečevanja konfliktov med romskimi in ostalimi učenci kakor tudi med romskimi učenci in učitelji. Svoje zahteve so v začetku februarja poslali pristojnemu ministrstvu, ravnatelju OŠ Bršljin ter županu novomeške občine.
Pri tem je zanimivo, da pa so taisti učitelji, ki naj bi imeli zmeraj več konfliktov zadevo zanikali
Glej isti vir
Dragan je še poudaril, da sam kot ravnatelj ne sklicuje sestanka, saj samo vodstvo šole ter njen kolektiv ne moreta spremeniti trenutnega položaja, zaradi katerega pa se na šoli tudi ne čutijo odgovorni. Po njegovem mnenju so namreč starši s svojimi zahtevami ter napovedmi o bojkotu obiska otrok v šoli le prenesli svojo stisko oz. težave z Romi v njihovem lokalnem okolju na otroke v šoli.
Očitno je tle nekdo nekoga na "suho", se ti ne zdi.
Brane2 ::
In kaj se ti zdi tu čudnega ?
Šola samo izjavlja, da "reklamacij na to temo ne sprejema", ker samo izvaja politiko drugih. Je člen v verigi, nič več.
Točno tako kot sem rekel.
Šola samo izjavlja, da "reklamacij na to temo ne sprejema", ker samo izvaja politiko drugih. Je člen v verigi, nič več.
Točno tako kot sem rekel.
On the journey of life, I chose the psycho path.
Barakuda1 ::
V bistvo se repliciral le na tisto tvoje poudarjanje
Očitno iz medijev sodeč ne moreš ne mirno in ne nemirno reči, da je bila katera od deklic posiljena.
Ampak tako se začne. Zate je nekaj, kar se ni zgodilo nekaj, za kar lahko "mirno" rečeš, drugi so pač pri tem previdnejši.
Končen rezultat?
Zmagajo tisti "prvi" (žal) in dobimo prikrito segregacijo.
Kot je bilo takrat v časopisih, se ej to zgodilo zato, ker so starši popenili. Popenili pa so, ker so bili njihovi otroci maltretirani. In po tem kar so trdili, so bili MALTRETIRANI, v določenih slučajih mirno lahko rečemo posiljeni.
Očitno iz medijev sodeč ne moreš ne mirno in ne nemirno reči, da je bila katera od deklic posiljena.
Ampak tako se začne. Zate je nekaj, kar se ni zgodilo nekaj, za kar lahko "mirno" rečeš, drugi so pač pri tem previdnejši.
Končen rezultat?
Zmagajo tisti "prvi" (žal) in dobimo prikrito segregacijo.
Brane2 ::
Očitno iz medijev sodeč ne moreš ne mirno in ne nemirno reči, da je bila katera od deklic posiljena.
1. Če quotaš en kratek citat iz ene številke enega medija še nisi navedel vseh medijev ali vsaj preseka vsega objavljenega.
2. Tista izpeljava velaj za opis dogodka. Če rečejo,d a je bila deklica "maltretirana", nato pa podrobnejši opis dogodka opiše posilstvo, potem je to zame posilstvo, ne glede na to, da folk stopica okrog tega po prstih, ker ga je zagrešil Rom ali cigan.
Ampak tako se začne. Zate je nekaj, kar se ni zgodilo nekaj, za kar lahko "mirno" rečeš, drugi so pač pri tem previdnejši.
Ne bo držalo. Od kod si to izpeljal ?
On the journey of life, I chose the psycho path.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Brane2 ()
krneki0001 ::
Barakuda, iz tvojih postov sklepam, da jih pišeš na moj način(pa zato nisi kaznovan in ti ne brišejo postov)
1.) Izjavljaš, da imaš le ti prav in ostali zagovorniki ambrušanov nimamo(ko sem jaz izjavil, da imam prav, sem dobil non grato)
2.) za moje pojme s Strojani nikoli nisi mel opravka, ker če bi ti samo enkrat nekaj ukradli, pa bi se trudil to dobiti nazaj, bi se vse pokazalo, da ni tako kot tukaj izgleda - prazne besede.
3.) Od koga sem kupil orožje in zakaj sem ga kupil sem jasno povedal, vendar to je izven konteksta zate, ker pravica do lastne varnosti je manj vredna in zate u bistvu nična, važno je to da ima človek orožje doma - to je zločin, če ga je kupil zato, da si je s tem zagotovil lastno varnost, pa ni vredno nič. (Res sem imel od trenutka, ko sem nabavil orožje mir, pa še danes ga imam, mi noben od njih niti do meje ne pride, medtem ko drugim skačejo po vrtičkih in...)
Če bi ga imel še vedno, bi ga najbrž predal policiji, vendar ker je uničeno in sem ga že leta nazaj razrezal in pometal v kanto, tega ne morem storiti.
4.) Sem takoj zato, da dajo Ciganske otroke v osnovne šole in poleg v vsak razred tudi enega varnostnika, ki bo delal red. Pa če ne bodo hodili redno, se jim oduzame socialna podpora.
Me pa zanima koliko časa bodo delal in izdeloval to šolo, ker ko jih v petem in šestem razredu začne srbet med nogami gredo raje u postlo z eno deklco in naredijo enega otroka ter začnejo vleči socialno. To se je pokazalo prav na osnovni šoli Grm. Bili so pridni in so se učili do šestega razreda, potem so pa nehali hoditi v šolo - začeli so s "služenjem" denarja. Do svojega 19ega leta so imel že 4 otroke in jim ni bilo treba ne delat in ne v šolo hodit.
5.) Kar se tiče tistih "črnih" greznic v ambrusu - naj potalajo papirje in pridejo podret - nič nimam proti temi.
6.) če ti nekdo serje 12 let po glavi in ti na tvoje pisarjenje vsem naokoli nihče niti ne odgovori, kaj šele da bi kaj naredil, pa imaš pravico se branit - če te pravice nimaš, to pomeni da ni pravne države.
1.) Izjavljaš, da imaš le ti prav in ostali zagovorniki ambrušanov nimamo(ko sem jaz izjavil, da imam prav, sem dobil non grato)
2.) za moje pojme s Strojani nikoli nisi mel opravka, ker če bi ti samo enkrat nekaj ukradli, pa bi se trudil to dobiti nazaj, bi se vse pokazalo, da ni tako kot tukaj izgleda - prazne besede.
3.) Od koga sem kupil orožje in zakaj sem ga kupil sem jasno povedal, vendar to je izven konteksta zate, ker pravica do lastne varnosti je manj vredna in zate u bistvu nična, važno je to da ima človek orožje doma - to je zločin, če ga je kupil zato, da si je s tem zagotovil lastno varnost, pa ni vredno nič. (Res sem imel od trenutka, ko sem nabavil orožje mir, pa še danes ga imam, mi noben od njih niti do meje ne pride, medtem ko drugim skačejo po vrtičkih in...)
Če bi ga imel še vedno, bi ga najbrž predal policiji, vendar ker je uničeno in sem ga že leta nazaj razrezal in pometal v kanto, tega ne morem storiti.
4.) Sem takoj zato, da dajo Ciganske otroke v osnovne šole in poleg v vsak razred tudi enega varnostnika, ki bo delal red. Pa če ne bodo hodili redno, se jim oduzame socialna podpora.
Me pa zanima koliko časa bodo delal in izdeloval to šolo, ker ko jih v petem in šestem razredu začne srbet med nogami gredo raje u postlo z eno deklco in naredijo enega otroka ter začnejo vleči socialno. To se je pokazalo prav na osnovni šoli Grm. Bili so pridni in so se učili do šestega razreda, potem so pa nehali hoditi v šolo - začeli so s "služenjem" denarja. Do svojega 19ega leta so imel že 4 otroke in jim ni bilo treba ne delat in ne v šolo hodit.
5.) Kar se tiče tistih "črnih" greznic v ambrusu - naj potalajo papirje in pridejo podret - nič nimam proti temi.
6.) če ti nekdo serje 12 let po glavi in ti na tvoje pisarjenje vsem naokoli nihče niti ne odgovori, kaj šele da bi kaj naredil, pa imaš pravico se branit - če te pravice nimaš, to pomeni da ni pravne države.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
Barakuda1 ::
Če rečejo,d a je bila deklica "maltretirana", nato pa podrobnejši opis dogodka opiše posilstvo, potem je to zame posilstvo, ne glede na to, da folk stopica okrog tega po prstih, ker ga je zagrešil Rom ali cigan.
Brane
Jaz v medijih nisem zasledil, da je bila katera od osnovnošolk OŠ Bršljan posiljena s strani katerega od svojih sošolcev romov.
Morda sem to spregledal.
Če je tebi ta podatek znan, priobči no že ta časopisni prispevek.
Sej če drži kar praviš, je to pač dejstvo, ki ga lahko pol tudi mirno objaviš.
Če tega nimaš, pač velja, da se dela iz muhe slona. Pravzaprav je to potem mnogo več. Je namerno netenje sovraštva.
Kaj naj ti druzga rečem.
Barakuda1 ::
Barakuda, iz tvojih postov sklepam, da jih pišeš na moj način(pa zato nisi kaznovan in ti ne brišejo postov)
nebivedu
če bi bilo to res, verjemi, bi takoj nehal pisati.
Brane2 ::
Ti resno pričakuješ, da jaz poskeniram vsak papirni dnevnik, ki ga primem v roke samo za to, da ti lahko postam link ?
Napisal sem to, ker se mi je zdelo splošno dostopno, ker je bilo objkavljeno več kot samo enkrat.
Sploh pa ni bistveno pri izpeljavi. Če nekdo govori o maltertiranju, prikaže pa posilstvo, potem je to zame posilstvo.
Trditev ne zahteva konkretnih člankov in dogodkov. Če X, potem Y. Če ni X-a, potem Y s tem izvajanjem ni določen...
Napisal sem to, ker se mi je zdelo splošno dostopno, ker je bilo objkavljeno več kot samo enkrat.
Sploh pa ni bistveno pri izpeljavi. Če nekdo govori o maltertiranju, prikaže pa posilstvo, potem je to zame posilstvo.
Trditev ne zahteva konkretnih člankov in dogodkov. Če X, potem Y. Če ni X-a, potem Y s tem izvajanjem ni določen...
On the journey of life, I chose the psycho path.
krneki0001 ::
Barakuda bilo je mnogo o tem povedanega in napisanega. Mislim na posiljeno učenko takrat sedmega razreda osnovne šole v novem mestu. Posilil jo je Cigan, ki ji je bil sošolec. Preveri malo po kakih arhivih. Tudi po TVju je bilo kr kak mesec debat o tem. In ko so potem starši blokirali učence in jim prepovedali hoditi v šolo tudi(posledica dejanja).
Kar pa se tega tiče,
lahko kar nehaš pisati. Govoriš o ljudeh, ki niso imeli stika s Strojanovimi in ki so bili na barikadah in potem obsojaš na podlagi tega vse ostale - to pove vse. Ogromno ljudi je ki so jezni na Strojanove in na državo, pa njihovo pisarjenje ni imelo nobenega vpliva na nikogar, država je ignorirala vse kar se tiče Strojanovih in zato so ljudje šli na barikade. Celo mediji so zavajali in ignorirali kriminalna dejanja strojanovih, pa čeprav jih imajo na grbi vsi, ki so starejši od 12 let.
Sam sem bil na barikadah samo v Hudem, pa sem doma iz bližine ambrusa u bistvu sem doma bližje Strojanovim kot vsi tile Ambrušani, ker je od moje hiše do Strojanovega kampa samo 600m in še to vodi pot skozi gozd, tako da imajo do moje hiše manj kot 2 minuti z avtom skozi gozd. In v Hudem sem bil na barikadah samo zato, ker se mi zdi neumesno, da samo prestavijo Strojane na drugo lokacijo in bi s tem spet vse potihnilo, problemi bi pa ostali. Problem je treba rešit, ne pa ga prestavljat.
Zakaj pa v ambrusu nisem bil na barikadah - zato ker imam svoje mnenje o ambrušanih, jih sicer podpiram in jih bom vedno podpiral v vlogi proti Strojanovim, to je pa tut vse.
In tut sedaj ko so Strojanove preselili v stare vojašnice ob savo med šentvidom in črnučami, se mi zdi to brezveze - država še vedno beži pred rešitvijo in noče enkrat za vselej rešit problema. Tukaj bodo mirni samo tok časa, da se navadijo na lokacijo in da spoznajo vse poti za bežat, potem pa se bo sranje začelo in počeli bodo isto kot v Dečji vasi. Sploh zato, ker je prva policijska postaja spet stran kar nekaj časa - šiška vsaj 15 minut vožnje, bežigrad tudi vsaj toliko, medvoška pa nima nič zraven, ker je druga občina. Torej smo spet na istem kot prej, samo prestavili smo problem - otroci pa se spet ne bodo nič učili, ker bo učiteljica enkrat na teden hodila iz Zagradca(50km stran) do njih.
Slovenec, ki pride v tujo deželo, se mora podrediti zakonom in normam tiste dežele, drugače ga ljudje v tisti deželi ne sprejmejo medse. In ravno tako se morajo Cigani ne glede na njihova kulturna prepričanja in na njihovo kulturo prilagoditi našim normam in našim zakonom - ČE SO V SLOVENIJI NAJ SE RAVNAJO PO SLOVENSKIH ZAKONIH IN SLOVENSKIH NORMAH V JAVNOSTI, doma je pa vseeno kake običaje imajo, da so le v skladu s slovensko zakonodajo.
Kar pa se tega tiče,
nebivedu
če bi bilo to res, verjemi, bi takoj nehal pisati.
lahko kar nehaš pisati. Govoriš o ljudeh, ki niso imeli stika s Strojanovimi in ki so bili na barikadah in potem obsojaš na podlagi tega vse ostale - to pove vse. Ogromno ljudi je ki so jezni na Strojanove in na državo, pa njihovo pisarjenje ni imelo nobenega vpliva na nikogar, država je ignorirala vse kar se tiče Strojanovih in zato so ljudje šli na barikade. Celo mediji so zavajali in ignorirali kriminalna dejanja strojanovih, pa čeprav jih imajo na grbi vsi, ki so starejši od 12 let.
Sam sem bil na barikadah samo v Hudem, pa sem doma iz bližine ambrusa u bistvu sem doma bližje Strojanovim kot vsi tile Ambrušani, ker je od moje hiše do Strojanovega kampa samo 600m in še to vodi pot skozi gozd, tako da imajo do moje hiše manj kot 2 minuti z avtom skozi gozd. In v Hudem sem bil na barikadah samo zato, ker se mi zdi neumesno, da samo prestavijo Strojane na drugo lokacijo in bi s tem spet vse potihnilo, problemi bi pa ostali. Problem je treba rešit, ne pa ga prestavljat.
Zakaj pa v ambrusu nisem bil na barikadah - zato ker imam svoje mnenje o ambrušanih, jih sicer podpiram in jih bom vedno podpiral v vlogi proti Strojanovim, to je pa tut vse.
In tut sedaj ko so Strojanove preselili v stare vojašnice ob savo med šentvidom in črnučami, se mi zdi to brezveze - država še vedno beži pred rešitvijo in noče enkrat za vselej rešit problema. Tukaj bodo mirni samo tok časa, da se navadijo na lokacijo in da spoznajo vse poti za bežat, potem pa se bo sranje začelo in počeli bodo isto kot v Dečji vasi. Sploh zato, ker je prva policijska postaja spet stran kar nekaj časa - šiška vsaj 15 minut vožnje, bežigrad tudi vsaj toliko, medvoška pa nima nič zraven, ker je druga občina. Torej smo spet na istem kot prej, samo prestavili smo problem - otroci pa se spet ne bodo nič učili, ker bo učiteljica enkrat na teden hodila iz Zagradca(50km stran) do njih.
Slovenec, ki pride v tujo deželo, se mora podrediti zakonom in normam tiste dežele, drugače ga ljudje v tisti deželi ne sprejmejo medse. In ravno tako se morajo Cigani ne glede na njihova kulturna prepričanja in na njihovo kulturo prilagoditi našim normam in našim zakonom - ČE SO V SLOVENIJI NAJ SE RAVNAJO PO SLOVENSKIH ZAKONIH IN SLOVENSKIH NORMAH V JAVNOSTI, doma je pa vseeno kake običaje imajo, da so le v skladu s slovensko zakonodajo.
svecka ::
In ne mislite da so teli otročki tako bogi, ker problem je nasploh ker tistega kar se otrok nauči tudi zna in pri Strojanovih jih ravno to učijo nič oziroma kako terorizirat prebivalstvo in se ukvarjati kriminal. Osebno jaz poznam 2 osebo ki sta imeli slabe z točno družino Strojan. Pripeljali so se z bolhco se ustavili pred tema dvojima osebama in jima prekrižali pot 3 osebe družine Strojan (sta jih kasneje na televiziji prepoznala, ta dogodek se je odvil kakega pol leta nazaj in nista imeli osebi nikar prejt kontaktov z družino Strojan) in od njiju zahtevali premoženje, kot opombo naj povem da je bil zraven dveh starejših oseb zraven tudi froc ne več starejši kot 14 let in je sodeloval pri ropanju. Ker sta se ustrašla sta zbežala takoj v bljižno koruzo.
Otroke naj dajo drugam da ne bodo nadaljevali kriminalno pot družine Strojan. Če doma froca pretepaš bo kasneje tudi on pretepal svoje otroke tako je , to je dokazano, kakršno imaš otroštvo takšen boš skorajda zagotovo v prihodnosti. Rek kakršen oče, takšen sin drži kot pribito.
Otroke naj dajo drugam da ne bodo nadaljevali kriminalno pot družine Strojan. Če doma froca pretepaš bo kasneje tudi on pretepal svoje otroke tako je , to je dokazano, kakršno imaš otroštvo takšen boš skorajda zagotovo v prihodnosti. Rek kakršen oče, takšen sin drži kot pribito.
Aggressor ::
Brati tole temo je postala moja večerna zabava. Toliko vase zaverovanih osebkov, ki teoretizirajo do onemoglosti, najdeš samo na spletnih forumih. Če kdo rabi temo diplomske za soco/psiho, je to izjemna priložnost. Pa dovolj o tem, gremo konkretno:
Dokažite s strokovnimi podatki/dokumenti, da je bil ukrep v bršljinski šoli sprožen na podlagi rasnega sovraštva.
Dokažite s strokovnimi podatki/dokumenti, da je bil strokovno neutemeljen in/ali protiustaven.
Dokažite, da je praktično - dolgoročno - neustrezen.
Do tedaj je vaše pisanju tule samo pseudointelektualna masturbacija in nič več. Oče je učitelj na fužinski OŠ, kjer ima petnajstletno prakso dela s problematičnimi otroki. Na seminarjih se je pogovarjal z ljudmi, ki imajo čez bršljinsko dogajanje. Večina vas tule, vključno z Daedalusom, glede prakse na ravni osnovnošolskega pouka kvasi take neumnosti, da se že cel večer na glas smejim. Ampak lažje je na forumu vleči "dejstva" iz zraka in ustvarjati sijoče teorije, kot pa jih tudi dejansko utemeljiti. Torej, da vas vidim glede zgornjih treh postavk. Pa vso srečo.
Aja, še to: od Barakude pričakujem, da bo za svoje trditve nalimal pisne vire, kot je to pred tedni zahteval od nebiveduja. V nasprotnem primeru naj si zbriše nekatere svoje poste, kot jih je njemu.
Dokažite s strokovnimi podatki/dokumenti, da je bil ukrep v bršljinski šoli sprožen na podlagi rasnega sovraštva.
Dokažite s strokovnimi podatki/dokumenti, da je bil strokovno neutemeljen in/ali protiustaven.
Dokažite, da je praktično - dolgoročno - neustrezen.
Do tedaj je vaše pisanju tule samo pseudointelektualna masturbacija in nič več. Oče je učitelj na fužinski OŠ, kjer ima petnajstletno prakso dela s problematičnimi otroki. Na seminarjih se je pogovarjal z ljudmi, ki imajo čez bršljinsko dogajanje. Večina vas tule, vključno z Daedalusom, glede prakse na ravni osnovnošolskega pouka kvasi take neumnosti, da se že cel večer na glas smejim. Ampak lažje je na forumu vleči "dejstva" iz zraka in ustvarjati sijoče teorije, kot pa jih tudi dejansko utemeljiti. Torej, da vas vidim glede zgornjih treh postavk. Pa vso srečo.
Aja, še to: od Barakude pričakujem, da bo za svoje trditve nalimal pisne vire, kot je to pred tedni zahteval od nebiveduja. V nasprotnem primeru naj si zbriše nekatere svoje poste, kot jih je njemu.
en CRISPR na dan odžene zdravnika stran
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Aggressor ()
poweroff ::
Tole je mail od nekega novinarja - mislim, da pove marsikaj:
"Bil sem dvakrat v Ambrusu v teh tednih in nisem uspel vzpostaviti prave komunikacije z Ambrušani (z izjemo Strojanovih pri katerih sem bil tudi dvakrat doma in se čisti dobro razumeli). Župan Lampret in župnik Kastelic sploh se niso želeli srečati z menoj oz. z mojo TV ekipo.
Celo pater Janez iz Stične ni mi želel dati izjav, trdi, da smo za vse krivi novinarji...Edina Ambrušanka, ki je spregovorila v moji oddaji je od daleč preklinjala in kričala, da bo "morala, zaradi nas , plačati 3 taužent evrov....in ne vem še kaj jebenti božič!".Ostali domačini so nas opazovali izza zaves in oken....res prijetno."
P. S. Nebivedu: govora je o posiljevalcu iz Ambrusa, ki je v času posilstva živel v Ljubljani. Ko je svoje odsedel, pa se je vrnil nazaj v Ambrus. Si upaš povedati kdo je to bil?
"Bil sem dvakrat v Ambrusu v teh tednih in nisem uspel vzpostaviti prave komunikacije z Ambrušani (z izjemo Strojanovih pri katerih sem bil tudi dvakrat doma in se čisti dobro razumeli). Župan Lampret in župnik Kastelic sploh se niso želeli srečati z menoj oz. z mojo TV ekipo.
Celo pater Janez iz Stične ni mi želel dati izjav, trdi, da smo za vse krivi novinarji...Edina Ambrušanka, ki je spregovorila v moji oddaji je od daleč preklinjala in kričala, da bo "morala, zaradi nas , plačati 3 taužent evrov....in ne vem še kaj jebenti božič!".Ostali domačini so nas opazovali izza zaves in oken....res prijetno."
P. S. Nebivedu: govora je o posiljevalcu iz Ambrusa, ki je v času posilstva živel v Ljubljani. Ko je svoje odsedel, pa se je vrnil nazaj v Ambrus. Si upaš povedati kdo je to bil?
sudo poweroff
perci ::
Zdej mene zanima, kaj bi Matthai rekel meni, če bi štepal otroke za namene socialne, jih v ta namen izkoriščal in porabljal njihov denar za drage avtomobile, medtem ko oni spijo na mrazu. Bi bil še tako solidaren in rekel, da je to pač moja kultura in da otrok se pa ne sme tako hitro odvzeti?
Si predstavljaš, da bi ti to počel svojim otrokom? Ne? Zakaj potem to tako privoščiš ciganskim otrokom? Si rasist?
Si predstavljaš, da bi ti to počel svojim otrokom? Ne? Zakaj potem to tako privoščiš ciganskim otrokom? Si rasist?
krneki0001 ::
Matthai
Nimam pojma kdo bi to bil, resnično ne. Vem samo za tistega, ki je ženo ubil s sekiro pred hčerko, potem pa posiljeval hčerko, dokler se ni odselila, vendar ta ni nikoli živel v ljubljani.
In tut če je tak posiljevalec med ambrušani - očitno je svoje že odsedel, medtem ko Strojani(kriminalni del, da ne bo spet kdo dkakal) za svoja KD še niso. Me pa zanima, kdo je - bi ti prosim povedal?
Nimam pojma kdo bi to bil, resnično ne. Vem samo za tistega, ki je ženo ubil s sekiro pred hčerko, potem pa posiljeval hčerko, dokler se ni odselila, vendar ta ni nikoli živel v ljubljani.
In tut če je tak posiljevalec med ambrušani - očitno je svoje že odsedel, medtem ko Strojani(kriminalni del, da ne bo spet kdo dkakal) za svoja KD še niso. Me pa zanima, kdo je - bi ti prosim povedal?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
Brane2 ::
Matthai:
Kar se reakcij na novinarje tiče, so IMHO povsem pričakovane. Dokler Strojani lahko od te publicitete vlečejo koristi, je bodo jasno veseli in obratno. Niso samo zaradi tega odziva eni slabi in drugi dobri.
Je pa IMHO tisti nalet z vilami in kmečkim puntom pred kamere težek zajeb. Še zdaj mi ni jasno, kako je lahko kdo toliko butast,d ase gre nastavljat novinarjem in kameram na tak način...
Kar se reakcij na novinarje tiče, so IMHO povsem pričakovane. Dokler Strojani lahko od te publicitete vlečejo koristi, je bodo jasno veseli in obratno. Niso samo zaradi tega odziva eni slabi in drugi dobri.
Je pa IMHO tisti nalet z vilami in kmečkim puntom pred kamere težek zajeb. Še zdaj mi ni jasno, kako je lahko kdo toliko butast,d ase gre nastavljat novinarjem in kameram na tak način...
On the journey of life, I chose the psycho path.
Daedalus ::
Če me boste tja dali zaradi moje počasne pameti, fino. Vsaj sošolci ne bodo srali po meni v šoli, starši pa doma zaradi slabih ocen, jaz pa bom lahko delal s tempom, ki mi je bližje.
..in jih s tem avtomatsko pripel na tempo "ki jim je bližje," pa s tem takoj onemogočil kakšno resnejše napredovanje. Boš pač določil - ti ta neumni zmorejo tolko, ko jih jebe.
Pa me zanima, kako boš razmišljal, če boš kdaj mel kakega "počasnega" otroka. Če se ti bo takrat zdela ideja o "zabitem razredu" OK
Gavran - ne, ne gre se za "kaznovanje." Gre se za tisto - gliha vkup štriha. Če boš vse slabše učence ločil, jih boš s tem potisnil v "slabo družbo," kjer ne bojo meli zgleda al pa pomoči boljših. To dela segregacija. Ločuje. Kot je že bilo izpostavljeno - če zahtevaš od Romov (al pa kogarkoli drugega) integracijo, pol jih ne smeš izključevat. Pa za tebe vela isto priporočilo - če boš kdaj mel kakega "počasnega" otroka, pa mi poročaj, kako ga boš "žrtvoval" za dobro sosedovega brihtneža. Sej veš, da ga ja ne bi kdo oviral
..in jih s tem avtomatsko pripel na tempo "ki jim je bližje," pa s tem takoj onemogočil kakšno resnejše napredovanje. Boš pač določil - ti ta neumni zmorejo tolko, ko jih jebe.
Pa me zanima, kako boš razmišljal, če boš kdaj mel kakega "počasnega" otroka. Če se ti bo takrat zdela ideja o "zabitem razredu" OK
Gavran - ne, ne gre se za "kaznovanje." Gre se za tisto - gliha vkup štriha. Če boš vse slabše učence ločil, jih boš s tem potisnil v "slabo družbo," kjer ne bojo meli zgleda al pa pomoči boljših. To dela segregacija. Ločuje. Kot je že bilo izpostavljeno - če zahtevaš od Romov (al pa kogarkoli drugega) integracijo, pol jih ne smeš izključevat. Pa za tebe vela isto priporočilo - če boš kdaj mel kakega "počasnega" otroka, pa mi poročaj, kako ga boš "žrtvoval" za dobro sosedovega brihtneža. Sej veš, da ga ja ne bi kdo oviral
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
Daedalus ::
Agresivni - dokaži obratne predpostavke. Al pa mi daj svojega fotra na forum, pa naj on dokazuje.
Do tedaj je vaše pisanju tule samo pseudointelektualna masturbacija in nič več. Oče je učitelj na fužinski OŠ, kjer ima petnajstletno prakso dela s problematičnimi otroki. Na seminarjih se je pogovarjal z ljudmi, ki imajo čez bršljinsko dogajanje. Večina vas tule, vključno z Daedalusom, glede prakse na ravni osnovnošolskega pouka kvasi take neumnosti, da se že cel večer na glas smejim. Ampak lažje je na forumu vleči "dejstva" iz zraka in ustvarjati sijoče teorije, kot pa jih tudi dejansko utemeljiti. Torej, da vas vidim glede zgornjih treh postavk. Pa vso srečo.
Ja in? Če je tvoj foter strokovnjak - si ti tud? Daj nam fotra, al pa nam daj mir. OK?
Aja, pa še dobro, da imajo očitno segregatorji prav. Kot je dobro, da si eni predstavljajo, kako bojo s parimi stavki "počistli psevdointelektualne omasturbatorje" in izpadli totalne face. Res, Agressorr - takega "nivoja" pa se od tebe nisem nadejal
Frdamani psevdointelektualci, res.
Do tedaj je vaše pisanju tule samo pseudointelektualna masturbacija in nič več. Oče je učitelj na fužinski OŠ, kjer ima petnajstletno prakso dela s problematičnimi otroki. Na seminarjih se je pogovarjal z ljudmi, ki imajo čez bršljinsko dogajanje. Večina vas tule, vključno z Daedalusom, glede prakse na ravni osnovnošolskega pouka kvasi take neumnosti, da se že cel večer na glas smejim. Ampak lažje je na forumu vleči "dejstva" iz zraka in ustvarjati sijoče teorije, kot pa jih tudi dejansko utemeljiti. Torej, da vas vidim glede zgornjih treh postavk. Pa vso srečo.
Ja in? Če je tvoj foter strokovnjak - si ti tud? Daj nam fotra, al pa nam daj mir. OK?
Aja, pa še dobro, da imajo očitno segregatorji prav. Kot je dobro, da si eni predstavljajo, kako bojo s parimi stavki "počistli psevdointelektualne omasturbatorje" in izpadli totalne face. Res, Agressorr - takega "nivoja" pa se od tebe nisem nadejal
Frdamani psevdointelektualci, res.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Daedalus ()
perci ::
Daedalus, moja sestrična živi na kmetiji z mamo vdovo in babico vdovo. Odnosi so taki, da neke duhovne rasti niti ni mogoče pričakovati in izkazalo se je (tako so povedali šolski psihologi), da bi bilo tamalo treba dat v posebno šolo. Te nihče nič ne vpraša, samo povedo ti.
Povej mi se, koliko slepih ali gluhih (predvsem teh) poznas, ki so naredili faks.
Povej mi se, koliko slepih ali gluhih (predvsem teh) poznas, ki so naredili faks.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: perci ()
jype ::
Ker je od soseda mama surdopedagog (in dela z gluhimi) jih poznam kar 6.
Ampak zahvala gre predvsem posebni šoli, kjer so lahko svoje intelektualne sposobnosti razvijali kljub omejitvi.
Ampak zahvala gre predvsem posebni šoli, kjer so lahko svoje intelektualne sposobnosti razvijali kljub omejitvi.
Matev ::
..in jih s tem avtomatsko pripel na tempo "ki jim je bližje," pa s tem takoj onemogočil kakšno resnejše napredovanje. Boš pač določil - ti ta neumni zmorejo tolko, ko jih jebe.
dobro jutro
veš - posebne šole (pomožne, poklicne itd...) že sedaj obstojajo
tudi izven romskih skupnosti
ne vem zakaj bi bili romski otroci izjema in se jih če si to zaslužijo ne bi obravnavali kot obravnavajo vse ostale
ali pa imajo oni določene višje pravice
???
Daedalus ::
Daedalus, moja sestrična živi na kmetiji z mamo vdovo in babico vdovo. Odnosi so taki, da neke duhovne rasti niti ni mogoče pričakovati in izkazalo se je (tako so povedali šolski psihologi), da bi bilo tamalo treba dat v posebno šolo. Te nihče nič ne vpraša, samo povedo ti.
Poznam en primer, ko bi naj šla punca (rekli šolski psihologi) v posebno šolo. Pa ni šla, je naredila OŠ in triletno poklicno. Tako da strokovne ocene vedno ne odražajo pravega stanja.
Slepih/gluhih, ki so končali faks, ne poznam. Pa tud ne vidim, kje je tu relevanca za to debato.
Da potegnem črto pod svoje sedanje pisanje - do zdaj so bli moji posti mišljeni kot nasprotovanje ločevanju otrok na "boljše" in "slabše" zaradi razlik v sposobnosti učenja in/ali zaradi vedenjskih težav (doker niso prehude, se razume). Ker me je pisanje določenih oseb napeljalo do mišljenja, da bi eni radi pač s parimi testi popredalčkali otroke in jih lepo razdelili na kaste - ta brihtni, ta butasti, ta nemirni. Ker se mi to pač ne zdi ustrezno - folk se mora naučit živeti tudi s takimi, ki niso najbolj brihtni al pa tihi ko miške. Kar se pa prakse tiče - kot že omenjeno, moja sestra dela s "tabutastimi" otroci na eni osnovni šoli. Kjer izvajajo program učne pomoči, namenjem takim, ki ne sfolgajo tempa večine. Zato, da lahko tud taki v rednem roku in na navadni OŠ končajo šolanje. Jih ne pošiljajo v "posebne šole."
Očitno se to nekomu ne zdi tako napačna ideja in je zato pripravljen tud dati denar. Verjetno si je to zmislil kak psevdointelektualni masturbator, I guess.
Ekstremi so pa ekstremi in jih treba temu primerno obravnavat - konec koncev morilcem (baje) ne dovolimo, da se sprehajajo naokoli kr tak, a ne? In tisti tvoj primer je ekstremen. Jaz pa govorim o recimo temu tako - normalni populaciji, kjer jih pač nekaj % pade na dno - razlogi so pa različni.
No, lahko pa tistih nekaj deset problematičnih/počasnih učencev damo v ločene razrede. Da ne bo kak mali genij utrpel prevelike škode, ker ga tistih par butlov v razredu "drži nazaj." Očitno se "volja ljudstva" bolj nagiba v to smer...
veš - posebne šole (pomožne, poklicne itd...) že sedaj obstojajo
Ma nemoj, a res? Če bi pazljivo bral bi pogruntal eno - da se tega zavedam. In da zagovarjam njihov obstoj - vendar samo za mejne primere. Vsi ostali pa naj lepo obiskujejo običajne šole, pa naj se z njimi malo ukvarjajo, ne pa da bi jih kr po skrajšanem postopku tlačili kam drugam.
Poznam en primer, ko bi naj šla punca (rekli šolski psihologi) v posebno šolo. Pa ni šla, je naredila OŠ in triletno poklicno. Tako da strokovne ocene vedno ne odražajo pravega stanja.
Slepih/gluhih, ki so končali faks, ne poznam. Pa tud ne vidim, kje je tu relevanca za to debato.
Da potegnem črto pod svoje sedanje pisanje - do zdaj so bli moji posti mišljeni kot nasprotovanje ločevanju otrok na "boljše" in "slabše" zaradi razlik v sposobnosti učenja in/ali zaradi vedenjskih težav (doker niso prehude, se razume). Ker me je pisanje določenih oseb napeljalo do mišljenja, da bi eni radi pač s parimi testi popredalčkali otroke in jih lepo razdelili na kaste - ta brihtni, ta butasti, ta nemirni. Ker se mi to pač ne zdi ustrezno - folk se mora naučit živeti tudi s takimi, ki niso najbolj brihtni al pa tihi ko miške. Kar se pa prakse tiče - kot že omenjeno, moja sestra dela s "tabutastimi" otroci na eni osnovni šoli. Kjer izvajajo program učne pomoči, namenjem takim, ki ne sfolgajo tempa večine. Zato, da lahko tud taki v rednem roku in na navadni OŠ končajo šolanje. Jih ne pošiljajo v "posebne šole."
Očitno se to nekomu ne zdi tako napačna ideja in je zato pripravljen tud dati denar. Verjetno si je to zmislil kak psevdointelektualni masturbator, I guess.
Ekstremi so pa ekstremi in jih treba temu primerno obravnavat - konec koncev morilcem (baje) ne dovolimo, da se sprehajajo naokoli kr tak, a ne? In tisti tvoj primer je ekstremen. Jaz pa govorim o recimo temu tako - normalni populaciji, kjer jih pač nekaj % pade na dno - razlogi so pa različni.
No, lahko pa tistih nekaj deset problematičnih/počasnih učencev damo v ločene razrede. Da ne bo kak mali genij utrpel prevelike škode, ker ga tistih par butlov v razredu "drži nazaj." Očitno se "volja ljudstva" bolj nagiba v to smer...
veš - posebne šole (pomožne, poklicne itd...) že sedaj obstojajo
Ma nemoj, a res? Če bi pazljivo bral bi pogruntal eno - da se tega zavedam. In da zagovarjam njihov obstoj - vendar samo za mejne primere. Vsi ostali pa naj lepo obiskujejo običajne šole, pa naj se z njimi malo ukvarjajo, ne pa da bi jih kr po skrajšanem postopku tlačili kam drugam.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Daedalus ()
BluPhenix ::
perci poznam punco, ki je gluha od rojstva. Naredila je srednjo oblikovno v ljubljani in nato maturitetni tečaj. Vzela je tudi angleščino, moja punca jo je imela učno pomoč. V enem letu se je toliko naučila, da je maturo iz angleščine (sicer delno prirejeno) naredil z dobro 3ko. Sedaj je na faksu in ji menda gre ka rdobro. JE pa to verjetno ena izmed svetlih izjem, ki je udarila po mizi in rekla, da ji njen "hendikep" ne bo omejeval življenja.
Tej punci so tudi "svetovali" posebno šolo, pa ni šla tja, je raje hodila v normalno. je pa za to potrebna ogromna volja, ki je taki otroci navadno nimajo, ali zaradi sebe, ali pa zaradi družbe ki jih obkroža.
Sicer pa so za slepe, gluhe in naglušne žeposebne šole, v katerih se z njimi ukvarja usposobljen kader. Enako je z otroki, ki so kako drugače invalidni.
Ločevanje na nivojski pouk ima dobre in slabe strani, a na žalost, tako kot je sedaj postavljen ima več slabih. Ni pa nujno slaba stvar, v kolikor bi se za "predalčkanje" uporabljalo kakšne preverljive znanstvene metode, ne pa učiteljsko samoodločanje (kar je praktično sedaj). Sicer nebi bilo najbolj enakopravno, ampak bi pa pohitrilo razvoj družbe. Se pa strinjam, da se ne more en človek odločiti, kdo je "zabit" in kdo ne. Ampak kakorkoli pogledaš, pouk, kot je sedaj pri nas je že sam po sebi diskriminatoren do tistih, ki so malo bolj počasni in prav tako do tistih, ki so bolj hitri. Počasnejši imajo pravico do učne pomoči, marsikateri jo sprejmejo in se potem tam zajebavajo (skoraj lastne izkušnje), spet drugi pa jo sprejmejo kot dar in tako ravnajo z njo. Zdej pa ne vem, ali imajo nadarjeni tudi pravico do dodatnega učnega pomočnika (takega, ki bi dejansko zadovoljil njihove potrebe po znanju)?
Sej ni potrebno da je ločevanje tako, da so v sak v svoje razredu, delno "ločevanje" je že učna pomoč. V kakšno tako smer bi se dalo še marsikaj narediti. Mislim pa da je neko "testiranje" vseeno potrebno (ampak zaenkrat ne vem kakšno naj bi bilo tako), ker so tudi otroci, ki bi ibli sposobni slediti pri normalnem pouku ampak so preleni. Enega takega je imela punca pomoč, fant je pač bil fizično hendikepiran in zato so ga vsi obravnavali, da je "bogi", on je to po malem izkoriščal, dobil je učno pomoč, na katero ni hodil. Punca je rekla, da v kolikor bi se s šolo ukvarjal vsaj toliko kot vrstniki, bi imel brez problema lahko tudi prav dober uspeh, pa se mu ni dalo.
Tej punci so tudi "svetovali" posebno šolo, pa ni šla tja, je raje hodila v normalno. je pa za to potrebna ogromna volja, ki je taki otroci navadno nimajo, ali zaradi sebe, ali pa zaradi družbe ki jih obkroža.
Sicer pa so za slepe, gluhe in naglušne žeposebne šole, v katerih se z njimi ukvarja usposobljen kader. Enako je z otroki, ki so kako drugače invalidni.
Ločevanje na nivojski pouk ima dobre in slabe strani, a na žalost, tako kot je sedaj postavljen ima več slabih. Ni pa nujno slaba stvar, v kolikor bi se za "predalčkanje" uporabljalo kakšne preverljive znanstvene metode, ne pa učiteljsko samoodločanje (kar je praktično sedaj). Sicer nebi bilo najbolj enakopravno, ampak bi pa pohitrilo razvoj družbe. Se pa strinjam, da se ne more en človek odločiti, kdo je "zabit" in kdo ne. Ampak kakorkoli pogledaš, pouk, kot je sedaj pri nas je že sam po sebi diskriminatoren do tistih, ki so malo bolj počasni in prav tako do tistih, ki so bolj hitri. Počasnejši imajo pravico do učne pomoči, marsikateri jo sprejmejo in se potem tam zajebavajo (skoraj lastne izkušnje), spet drugi pa jo sprejmejo kot dar in tako ravnajo z njo. Zdej pa ne vem, ali imajo nadarjeni tudi pravico do dodatnega učnega pomočnika (takega, ki bi dejansko zadovoljil njihove potrebe po znanju)?
Sej ni potrebno da je ločevanje tako, da so v sak v svoje razredu, delno "ločevanje" je že učna pomoč. V kakšno tako smer bi se dalo še marsikaj narediti. Mislim pa da je neko "testiranje" vseeno potrebno (ampak zaenkrat ne vem kakšno naj bi bilo tako), ker so tudi otroci, ki bi ibli sposobni slediti pri normalnem pouku ampak so preleni. Enega takega je imela punca pomoč, fant je pač bil fizično hendikepiran in zato so ga vsi obravnavali, da je "bogi", on je to po malem izkoriščal, dobil je učno pomoč, na katero ni hodil. Punca je rekla, da v kolikor bi se s šolo ukvarjal vsaj toliko kot vrstniki, bi imel brez problema lahko tudi prav dober uspeh, pa se mu ni dalo.
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.
perci ::
Slepih/gluhih, ki so končali faks, ne poznam. Pa tud ne vidim, kje je tu relevanca za to debato.Relevantno za debato je zato, ker med gluhimi skoraj ni res visoko izobraženih (govorim o tistih, ki so od rojstva gluhi). Gluhih imajo res izjemno redko možnost, da pridejo na faks, ker dejansko ni dosti takih superpedagogov, kot jih pozna jype. Večinoma niti ne končajo gimnazij ampak se njihovo šolanje zaključi na kaki poklicni šoli. S tem sicer ni nič narobe, če res niso bolj sposobni. Ampak velikokrat temu ni tako.
krneki0001 ::
Ne vem kako je sedaj, vendar v osnovni šoli sem v zadnjih dveh letih(7 in 8 razred) bil vse od svinje do ne vem česa, ker sem kontrolno nalogo (brez zadnje naloge, ki je bila za odličnjake) iz fizike rešil v 15 minutah, medtem ko so se ostali matrali celih 45 minut, pa še jim je zmanjkalo časa. Prfoksa me je zmerjala samo zato, ker sem bil len in se mi ni dalo rešit še tiste zadnje naloge(bila je za odličnjake in za tiste z boljšim znanjem - ni bila pa odločilna pri oceni), pa sem vzel svinčnik in pred njo v dveh minutah še tisto nalogo rešil in od takrat naprej sem bil največji lenuh na šoli. Sploh ni imela posluha za take ki smo stvari res obvladali in nikakor nam ni hotela dat kaj bolj težaškega za rešit - je skos jamrala, da se mora ukvarjat s tistimi, ki nič ne znajo. Imam pa vseeno kar nekaj priznanj iz tekmovanj fizike in matematike.
Tko da včasih če si bil slab v predmetu, so se ti učitelji posvetili, če si bil pri predmetu odličen, pa so to ignorirali.
Tko da včasih če si bil slab v predmetu, so se ti učitelji posvetili, če si bil pri predmetu odličen, pa so to ignorirali.
krneki0001 ::
Perci, gluhi so lahko zelo inteligentni, pa jim to ne pomaga, ker jih družba ne sprejme in tut šole delujejo tako, da jih ponavadi zavržejo in se ne ukvarjajo z njimi.
perci ::
Sej nihče ni rekel, da niso inteligentni. Lahko so manj, enako ali pa bolj kot midva. Dejstvo pa je, da razmišljajo drugače kot mi, da imajo drugačno življenjsko predstavo kot midva in da zato v stiku s slišečimi težje funkcionirajo.
Daedalus ::
Perci, gluhi so lahko zelo inteligentni, pa jim to ne pomaga, ker jih družba ne sprejme in tut šole delujejo tako, da jih ponavadi zavržejo in se ne ukvarjajo z njimi.
No in verjetno se tu vsi strinjamo, da to ni lih dobro. In da bi mogli poskrbeti tudi za tiste, ki niso po "ISO standardu." Kar je v bistvu poanta mojega pisanja...
No in verjetno se tu vsi strinjamo, da to ni lih dobro. In da bi mogli poskrbeti tudi za tiste, ki niso po "ISO standardu." Kar je v bistvu poanta mojega pisanja...
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
krneki0001 ::
Deadalus to je res glede gluhih in slepih, kar se pa tiče Ciganskih otrok bo pa v večini potrebno kar nekaj dodatnih ur za njih, ker se morajo prvo naučiti slovenščine, šele potem lahko sledijo ostalim predmetom. Vsaj tile Strojanovi ne znajo slovensko nič, dokler ne pridejo v stik s "civili", kar pa je ponavadi šele pri kakih 12 ih ali 13ih, ko začnejo krast in se morajo zagovarjat pred policaji, sodniki ali pa kje drugje.
opeter ::
Vsaj tile Strojanovi ne znajo slovensko nič, dokler ne pridejo v stik s "civili", kar pa je ponavadi šele pri kakih 12 ih ali 13ih, ko začnejo krast in se morajo zagovarjat pred policaji, sodniki ali pa kje drugje.
Precej žalostno, ampak resnično... V starih svinčenih časih, ko so le redki cigani prišli do 8. razreda sem jaz imel enga kolega (cigana, da ne bo pomote), ki je z nami hodil le eno leto. Fant je bil sicer prijazen pa vse, vendar pa se je precej spremenil (zaradi družbe in družine, doma so ga baje samo tepli). Ko sem bil jaz v četrtem razredu on takrat več ni hodil na našo osnovno šolo. Enkrat je ponavljal prvi razred, prišel v drugega in le tega v nekaj mesecih pustil. Od takrat sem od znancev slišal, da je že večkrat sedel v zaporu (pri nas in tudi v tujini - Hrvaška, Madžarska) v zadnjih letih pa ga ni videl nihče...
Za vse to ne moremo kriviti samega fanta. Seveda pravijo, da sam izbiraš med različnimi potmi, seveda če ti dajo možnost/priložnost. Ampak nekaterim je ta možnost odvzeta.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
perci ::
jype: hehe, my bad
Ampak če dela iz gluhih uni diplomante, potem je gotovo tudi SUPERpedagoginja
Ampak če dela iz gluhih uni diplomante, potem je gotovo tudi SUPERpedagoginja
Aggressor ::
Ccc, Daedalus, napačni odgovori. Post sem nalašč napisal bolj napadalno, ker me je zanimala reakcija, predvsem to, koliko se boš sposoben emotivno zadržati. Pa si pogrnil na praktično celi črti. Naj razložim.
>> Agresivni - dokaži obratne predpostavke.
Nak, na tebi leži ta naloga. Sam si privlekel Bršljin v tole temo in sam kritiziraš posege, ki so jih uradne službe že izvedle, zato je na tebi, da kritike utemeljiš in ne obratno. Bom pa v nadaljevanju usmeril na detajle, kjer se motiš.
>> Ja in? Če je tvoj foter strokovnjak - si ti tud? Daj nam fotra, al pa nam daj mir. OK?
Mir naj dam? Samo zato, ker hočem dejstva? Vidiš, kako te izdajajo živci? Poleg tega pa je zgornja zahteva nelogična. Če naj bi namreč dejstvo, da sam formalno nisem strokovnjak, mene pri sodelovanju v debati oviralo do te mere, da nimam legitimitete podajati argumentov, potem tudi ti, ker ravno tako nisi strokovnjak, nimaš legitimitete po kakršnemkoli podajanju stališč, ker po enakem ključu ne bi bil sposoben kritično ovrednotiti katerihkoli podanih argumentov. Kar pomeni, da se lahko kar nehamo pogovarjati, če nismo čisto vsi strokovnjaki. Kar je nesmisel.
Preko deset let ždim na internetnih debatah, osem let na forumih. Že dolgo nazaj sem se navadil identificirati pogovor, ki nima nobene druge namere kot dvigovati ego sodelujočim in ne dejansko širiti znanje oz. ga ustvarjati. Temu pravim intelektualna masturbacija in je na spletnih forumih še posebno razširjena, ker se je tako lahko izogniti argumentiranju in zapasti v idealistična sanjarjenja, ki z realnostjo nimajo posebne zveze. Kar počneš ti skoraj ves čas okoli šolskih zadev; bova pogledala, kje. Na forumu nasploh ne moreš pričakovati konca diskusije, ker za to večinoma ni sredstev. Forum je zato lahko kvečjemu pripomoček, ki te usmeri na strokovno gradivo. Zato je že v štartu napaka iskati končne odgovore, ker jih tu ne boš našel. Ne ti ne jaz.
Tvoja prva napaka je čisto ideološke narave: problematiko si takoj začel ocenjevati s pristrankega stališča, namreč, da gre za "predalčkanje". S tem si si zelo omejil polje sklepanja in je kar logično, da prideš do neutemeljenih zaključkov. Pravilno bi bilo, da ne bi že začel obremenjen in šele na koncu, po preudarjanju vseh podatkov, potegnil sklep.
Drugič, zastopaš naivne ideološke postavke, ki nimajo strokovnih temeljev. Mednje sodi brezprizivno nasprotovanje ločevanju, ker da "segregacija pomeni zgolj in samo slabe reči", čeprav prave utemeljitve za to ni in je tako stališče bolj posledica hipijevskega "vsi se imejmo radi" kot pa realnih razmer. V stvarnosti se namreč segregacija dogaja vsepovsod in je včasih nujno potrebna. Izkušnje so tudi pokazale, da če se segregacije ne izvede na formalni ravni, preide na neformalno, ker jo sprožijo starši sami s postopno spontano selitvijo otrok na druge šole. V nasprotju z naivnimi forumskimi teoretiki imajo namreč na grbi skrb za svojega otroka. Če imaš dostop do dokumentov, naj te usmerim posebej na območje okoli Novih Fužin in Rakove Jelše, za zadnjih dvajset let. Videl boš vsja dvoje: odstranjevanje zelo motečih učencev se vrši že od nekdaj (pa ne mislim pošiljanja v domove, temveč enostavno prerazporejanje po razredih), ravno tako kot takšna vrsta prerazporejanaj praviloma nima narodnostnih vzrokov - oče je v razred lani dobil štiri Albance, ki sploh niso znali slovensko. Tragikomedija.
Tretjič, šola ne more biti instrument primarne socializacije in ne more nadomeščati družine pri najbolj osnovni vzgoji, razen v posebnem primeru, ko je s strani otroka za to izražena močno volja. Va dolga leta izkušenj na tem področju so pokazala zgolj eno: če se ne da v vzgojo vključiti družine, je vse zaman. VSE! Pri nekaterih romskih družinah je pač tako, da pridejo v šolo samo takrat, ko je treba s pištolo groziti učiteljem, da naj da otroku pozitivno oceno. In na takih temeljih se že v osnovi ne da graditi osnovnošolskega izobraževanja. Če tega ni, se ves koncept podre. To je osnova, ki je v ciklusu izobraževanja pedagogov na žalost sploh ni in je treba biti bodisi šolski socialni delavec, bodisi se udeleževati namenskih seminarjev, da ti to sploh povedo. Toliko o tem, koliko so učitelji ob nastopu pripravljeni na delo z večjimi problematičnimi skupinami.
Integracija na ravni razreda deluje tedaj, ko je moteči element osamljen - ko je tak zgolj en posameznik. Pa še to ne vedno, ker v polovici primerov začne izostajati od pouka. V kolikor je več kot eden, se problemi eksponentno povečujejo, ker se ustvari moteča skupina.
Pri romskih otrocih v Bršljinu gre za več dejavnikov, ki so pripeljali do tega, da se je nameravalo večno romskih otrok ločiti. Kot prvo se z njihovimi starši ni dalo sporazumeti glede nujnih vzgojnih ukrepov. Problematične skupine se ni dalo razbiti. Prav tako ni upanja, da bi integracija dejansko imela konkretne pozitivne posledice - moraš se zavedati, da se v nekaterih razredih ustvari mali geto, ki je zaprt in tule ti še tak idealizem okoli integracije ne pomaga prav nič. Po drugi strani so motnje učnega postopka zaradi problematičnih otrok merljive. Starši otrok imajo pravico zahtevati učno raven, ki jo zagotavlja osnovno izobraževanje. V teh razmerah segregacija ni nujno slab ukrep, seveda pa sama zase ne reši nič - z ločenimi problematičnimi otroki se je treba toliko več ukvarjati in jih ne zgolj odriniti na stran, ker to pa bi pomenilo segregacijo v slabem smislu. Mimogrede, že dejsto, da si privlekel ven črnske otroke, mi govori o tem, kako si čustveno obremenjen, namesto da bi iskal dejstva.
Pa še to: da si intelektualne masturbatorje omenil še v enem postu, mi govori, da te je moje pisanje čustveno iritiralo, da si tako fiksiran na a izraz. Za debato je to načeloma zelo kvarno. Moraš se naučiti ... strpnosti. :D
Zanimivo je tudi, da Barakuda ne izbriše postov o pedagoški praksi pri otrocih s posebnimi potrebami, ker a ni to offtopic? (da ne bo pomote, ne trdim, da bi jih bilo treba, samo kažem na to, kako nekonsistenten je eden od moderatorjev, saj je pred tedni brisal vse, kar je samo minimalno štrlelo ven).
>> Agresivni - dokaži obratne predpostavke.
Nak, na tebi leži ta naloga. Sam si privlekel Bršljin v tole temo in sam kritiziraš posege, ki so jih uradne službe že izvedle, zato je na tebi, da kritike utemeljiš in ne obratno. Bom pa v nadaljevanju usmeril na detajle, kjer se motiš.
>> Ja in? Če je tvoj foter strokovnjak - si ti tud? Daj nam fotra, al pa nam daj mir. OK?
Mir naj dam? Samo zato, ker hočem dejstva? Vidiš, kako te izdajajo živci? Poleg tega pa je zgornja zahteva nelogična. Če naj bi namreč dejstvo, da sam formalno nisem strokovnjak, mene pri sodelovanju v debati oviralo do te mere, da nimam legitimitete podajati argumentov, potem tudi ti, ker ravno tako nisi strokovnjak, nimaš legitimitete po kakršnemkoli podajanju stališč, ker po enakem ključu ne bi bil sposoben kritično ovrednotiti katerihkoli podanih argumentov. Kar pomeni, da se lahko kar nehamo pogovarjati, če nismo čisto vsi strokovnjaki. Kar je nesmisel.
Preko deset let ždim na internetnih debatah, osem let na forumih. Že dolgo nazaj sem se navadil identificirati pogovor, ki nima nobene druge namere kot dvigovati ego sodelujočim in ne dejansko širiti znanje oz. ga ustvarjati. Temu pravim intelektualna masturbacija in je na spletnih forumih še posebno razširjena, ker se je tako lahko izogniti argumentiranju in zapasti v idealistična sanjarjenja, ki z realnostjo nimajo posebne zveze. Kar počneš ti skoraj ves čas okoli šolskih zadev; bova pogledala, kje. Na forumu nasploh ne moreš pričakovati konca diskusije, ker za to večinoma ni sredstev. Forum je zato lahko kvečjemu pripomoček, ki te usmeri na strokovno gradivo. Zato je že v štartu napaka iskati končne odgovore, ker jih tu ne boš našel. Ne ti ne jaz.
Tvoja prva napaka je čisto ideološke narave: problematiko si takoj začel ocenjevati s pristrankega stališča, namreč, da gre za "predalčkanje". S tem si si zelo omejil polje sklepanja in je kar logično, da prideš do neutemeljenih zaključkov. Pravilno bi bilo, da ne bi že začel obremenjen in šele na koncu, po preudarjanju vseh podatkov, potegnil sklep.
Drugič, zastopaš naivne ideološke postavke, ki nimajo strokovnih temeljev. Mednje sodi brezprizivno nasprotovanje ločevanju, ker da "segregacija pomeni zgolj in samo slabe reči", čeprav prave utemeljitve za to ni in je tako stališče bolj posledica hipijevskega "vsi se imejmo radi" kot pa realnih razmer. V stvarnosti se namreč segregacija dogaja vsepovsod in je včasih nujno potrebna. Izkušnje so tudi pokazale, da če se segregacije ne izvede na formalni ravni, preide na neformalno, ker jo sprožijo starši sami s postopno spontano selitvijo otrok na druge šole. V nasprotju z naivnimi forumskimi teoretiki imajo namreč na grbi skrb za svojega otroka. Če imaš dostop do dokumentov, naj te usmerim posebej na območje okoli Novih Fužin in Rakove Jelše, za zadnjih dvajset let. Videl boš vsja dvoje: odstranjevanje zelo motečih učencev se vrši že od nekdaj (pa ne mislim pošiljanja v domove, temveč enostavno prerazporejanje po razredih), ravno tako kot takšna vrsta prerazporejanaj praviloma nima narodnostnih vzrokov - oče je v razred lani dobil štiri Albance, ki sploh niso znali slovensko. Tragikomedija.
Tretjič, šola ne more biti instrument primarne socializacije in ne more nadomeščati družine pri najbolj osnovni vzgoji, razen v posebnem primeru, ko je s strani otroka za to izražena močno volja. Va dolga leta izkušenj na tem področju so pokazala zgolj eno: če se ne da v vzgojo vključiti družine, je vse zaman. VSE! Pri nekaterih romskih družinah je pač tako, da pridejo v šolo samo takrat, ko je treba s pištolo groziti učiteljem, da naj da otroku pozitivno oceno. In na takih temeljih se že v osnovi ne da graditi osnovnošolskega izobraževanja. Če tega ni, se ves koncept podre. To je osnova, ki je v ciklusu izobraževanja pedagogov na žalost sploh ni in je treba biti bodisi šolski socialni delavec, bodisi se udeleževati namenskih seminarjev, da ti to sploh povedo. Toliko o tem, koliko so učitelji ob nastopu pripravljeni na delo z večjimi problematičnimi skupinami.
Integracija na ravni razreda deluje tedaj, ko je moteči element osamljen - ko je tak zgolj en posameznik. Pa še to ne vedno, ker v polovici primerov začne izostajati od pouka. V kolikor je več kot eden, se problemi eksponentno povečujejo, ker se ustvari moteča skupina.
Pri romskih otrocih v Bršljinu gre za več dejavnikov, ki so pripeljali do tega, da se je nameravalo večno romskih otrok ločiti. Kot prvo se z njihovimi starši ni dalo sporazumeti glede nujnih vzgojnih ukrepov. Problematične skupine se ni dalo razbiti. Prav tako ni upanja, da bi integracija dejansko imela konkretne pozitivne posledice - moraš se zavedati, da se v nekaterih razredih ustvari mali geto, ki je zaprt in tule ti še tak idealizem okoli integracije ne pomaga prav nič. Po drugi strani so motnje učnega postopka zaradi problematičnih otrok merljive. Starši otrok imajo pravico zahtevati učno raven, ki jo zagotavlja osnovno izobraževanje. V teh razmerah segregacija ni nujno slab ukrep, seveda pa sama zase ne reši nič - z ločenimi problematičnimi otroki se je treba toliko več ukvarjati in jih ne zgolj odriniti na stran, ker to pa bi pomenilo segregacijo v slabem smislu. Mimogrede, že dejsto, da si privlekel ven črnske otroke, mi govori o tem, kako si čustveno obremenjen, namesto da bi iskal dejstva.
Pa še to: da si intelektualne masturbatorje omenil še v enem postu, mi govori, da te je moje pisanje čustveno iritiralo, da si tako fiksiran na a izraz. Za debato je to načeloma zelo kvarno. Moraš se naučiti ... strpnosti. :D
Zanimivo je tudi, da Barakuda ne izbriše postov o pedagoški praksi pri otrocih s posebnimi potrebami, ker a ni to offtopic? (da ne bo pomote, ne trdim, da bi jih bilo treba, samo kažem na to, kako nekonsistenten je eden od moderatorjev, saj je pred tedni brisal vse, kar je samo minimalno štrlelo ven).
en CRISPR na dan odžene zdravnika stran
jype ::
perci: dela izključno z gluhimi. Večina jih ne zmore dokončati srednje šole, nekateri pa so zelo brihtni. Približno enako kot pri "normalnih" otrocih.
Bistvo je, da posebne šole niso noben bavbav, da pa kljub temu "romski otroci, ki ne znajo slovensko" ne bodo imeli boljših možnosti, če bodo v posebnih skupinah.
Vsak pedagog, ki se imel opravka s problematičnimi učenci ve, da se ti učenci, ko so obravnavani v posebnih skupinah, med seboj spodbujajo v obnašanju, ki je ravno nasprotno od zaželenega. Da jim veliko bolj koristi integracija, kot pa ostalim otrokom (ki bi sicer lahko "hitreje" jemali snov) škodi.
Aggresorjeve blodnje o nujni segregaciji so pa pač strokovna napaka. Jasno je, da segregacija prinese hitrejše napredovanje ene skupine za ceno stagniranja druge, ampak, menda smo zdaj že dovolj mnogokrat izračunali, kam to pelje, ne?
Bistvo je, da posebne šole niso noben bavbav, da pa kljub temu "romski otroci, ki ne znajo slovensko" ne bodo imeli boljših možnosti, če bodo v posebnih skupinah.
Vsak pedagog, ki se imel opravka s problematičnimi učenci ve, da se ti učenci, ko so obravnavani v posebnih skupinah, med seboj spodbujajo v obnašanju, ki je ravno nasprotno od zaželenega. Da jim veliko bolj koristi integracija, kot pa ostalim otrokom (ki bi sicer lahko "hitreje" jemali snov) škodi.
Aggresorjeve blodnje o nujni segregaciji so pa pač strokovna napaka. Jasno je, da segregacija prinese hitrejše napredovanje ene skupine za ceno stagniranja druge, ampak, menda smo zdaj že dovolj mnogokrat izračunali, kam to pelje, ne?
jype ::
Aggressor> Zanimivo je tudi, da Barakuda ne izbriše postov o pedagoški praksi pri otrocih s posebnimi potrebami, ker a ni to offtopic? (da ne bo pomote, ne trdim, da bi jih bilo treba, samo kažem na to, kako nekonsistenten je eden od moderatorjev, saj je pred tedni brisal vse, kar je samo minimalno štrlelo ven).
Take reči spadajo v pritožbe. Pogovarjamo se o segregaciji v povezavi z romskimi otroci. Še zdaleč ni off-topic.
Mimogrede - pedagogi v zaloški osnovni šoli, ki imajo v razredih precej romske mladine, se za naše razmere močno nadstandardno trudijo z integracijo in pomočjo pri težavah, ki izvirajo iz kulturnih razlik. Ti pa praviš, da je zahtevati takšno profesionalno delo od učiteljev preveč? Zresni se no. To je praktično minimum, ki ga od odgovornega pedagoga pričakujem in ga odgovorni pedagogi pričakujejo sami od sebe. Ali misliš, da to počnejo zato, ker nimajo pametnejšega dela? Plača je, kot se za neučinkovito državo spodobi, ista, ne glede na spodbudne rezultate.
Take reči spadajo v pritožbe. Pogovarjamo se o segregaciji v povezavi z romskimi otroci. Še zdaleč ni off-topic.
Mimogrede - pedagogi v zaloški osnovni šoli, ki imajo v razredih precej romske mladine, se za naše razmere močno nadstandardno trudijo z integracijo in pomočjo pri težavah, ki izvirajo iz kulturnih razlik. Ti pa praviš, da je zahtevati takšno profesionalno delo od učiteljev preveč? Zresni se no. To je praktično minimum, ki ga od odgovornega pedagoga pričakujem in ga odgovorni pedagogi pričakujejo sami od sebe. Ali misliš, da to počnejo zato, ker nimajo pametnejšega dela? Plača je, kot se za neučinkovito državo spodobi, ista, ne glede na spodbudne rezultate.
Aggressor ::
>> Vsak pedagog, ki se imel opravka s problematičnimi učenci ve, da se ti učenci, ko so obravnavani v posebnih skupinah, med seboj spodbujajo v obnašanju, ki je ravno nasprotno od zaželenega. Da jim veliko bolj koristi integracija, kot pa ostalim otrokom (ki bi sicer lahko "hitreje" jemali snov) škodi.
Še enkrat: da, dokler lahko problematične skupine razbiješ na razrede s po zelo malo problematičnimi učenci na razred (mimogrede, v Bršljinu se je predlagalo tudi, da naj se otroke razdeli po okoliških šolah ravno s tem namenom). Da, dokler so starši pripravljeni vsaj malo sodelovati. V nasprotnem pa je vseeno.
>> Aggresorjeve blodnje o nujni segregaciji so pa pač strokovna napaka. Jasno je, da segregacija prinese hitrejše napredovanje ene skupine za ceno stagniranja druge, ampak, menda smo zdaj že dovolj mnogokrat izračunali, kam to pelje, ne?
Haha, ko se dejstva ne ujemajo s tvojimi namišljenimi konstrukti, pa toliko slabše za dejstva, aneda? Izračunal? Kaj, kje? Tole je zelo lep primer "pseudointelektualne masturbacije", ampak zdaj bom s tem izrazom nehal, da ne bo za koga nemara žaljiv in bo zopet izgovor za brisanje.
Še enkrat, integracija ni vselej učinkovita. V določenih mejnih primerih je segregacija potrebna. In zopet, če se izvede strokovno, torej da ločena skupina dobi potrebno dodatno pozornost in oskrbo, je lahko tudi dolgoročno primerna. Aja, pa to ni nič novega. Še niste slišali za učitelje, ki so na doljenjskem namenjeni izključno opismenjevanju romskih otrok? Z vašo integracijo zdaj konča že osnovno šolo premalo romskih otrok. (Mimogrede, jezi me, ker ne najdem točne številke, ki je bila pred tedni na RTV; lahko kdo pomaga?) S posebno pozornostjo bi jih nemara bilo več. Pa spet - k sodelovanju je treba ptitegniti starše. Če to ne gre, jih pa prisiliti. Drugi ni, ker je nevzgojenost glavna težava.
>> pedagogi v zaloški osnovni šoli, ki imajo v razredih precej romske mladine, se za naše razmere močno nadstandardno trudijo z integracijo in pomočjo pri težavah, ki izvirajo iz kulturnih razlik. Ti pa praviš, da je zahtevati takšno profesionalno delo od učiteljev preveč?
Okrepljeno pisanje označuje protislovje. Ali pa lahko jaz od vsakogar zahtevam več, kot je standard? In torej več, kot je zavezan? Vsaj konsistentni bodite. Poleg tega ne poznam tamkajšnjih trenutnih podrobnosti, zato ne morem vedeti, ali je stanje glede na Bršljin res tako zelo podobno.
Še enkrat, osnovnošolski učitelj ni dolžan nadomeščati otrokove družine! Tega se od njega ne more in ne sme zahtevati! Ali pa mi lahko predložite zakonske postavke, ki trdijo nasprotno?
Še enkrat: da, dokler lahko problematične skupine razbiješ na razrede s po zelo malo problematičnimi učenci na razred (mimogrede, v Bršljinu se je predlagalo tudi, da naj se otroke razdeli po okoliških šolah ravno s tem namenom). Da, dokler so starši pripravljeni vsaj malo sodelovati. V nasprotnem pa je vseeno.
>> Aggresorjeve blodnje o nujni segregaciji so pa pač strokovna napaka. Jasno je, da segregacija prinese hitrejše napredovanje ene skupine za ceno stagniranja druge, ampak, menda smo zdaj že dovolj mnogokrat izračunali, kam to pelje, ne?
Haha, ko se dejstva ne ujemajo s tvojimi namišljenimi konstrukti, pa toliko slabše za dejstva, aneda? Izračunal? Kaj, kje? Tole je zelo lep primer "pseudointelektualne masturbacije", ampak zdaj bom s tem izrazom nehal, da ne bo za koga nemara žaljiv in bo zopet izgovor za brisanje.
Še enkrat, integracija ni vselej učinkovita. V določenih mejnih primerih je segregacija potrebna. In zopet, če se izvede strokovno, torej da ločena skupina dobi potrebno dodatno pozornost in oskrbo, je lahko tudi dolgoročno primerna. Aja, pa to ni nič novega. Še niste slišali za učitelje, ki so na doljenjskem namenjeni izključno opismenjevanju romskih otrok? Z vašo integracijo zdaj konča že osnovno šolo premalo romskih otrok. (Mimogrede, jezi me, ker ne najdem točne številke, ki je bila pred tedni na RTV; lahko kdo pomaga?) S posebno pozornostjo bi jih nemara bilo več. Pa spet - k sodelovanju je treba ptitegniti starše. Če to ne gre, jih pa prisiliti. Drugi ni, ker je nevzgojenost glavna težava.
>> pedagogi v zaloški osnovni šoli, ki imajo v razredih precej romske mladine, se za naše razmere močno nadstandardno trudijo z integracijo in pomočjo pri težavah, ki izvirajo iz kulturnih razlik. Ti pa praviš, da je zahtevati takšno profesionalno delo od učiteljev preveč?
Okrepljeno pisanje označuje protislovje. Ali pa lahko jaz od vsakogar zahtevam več, kot je standard? In torej več, kot je zavezan? Vsaj konsistentni bodite. Poleg tega ne poznam tamkajšnjih trenutnih podrobnosti, zato ne morem vedeti, ali je stanje glede na Bršljin res tako zelo podobno.
Še enkrat, osnovnošolski učitelj ni dolžan nadomeščati otrokove družine! Tega se od njega ne more in ne sme zahtevati! Ali pa mi lahko predložite zakonske postavke, ki trdijo nasprotno?
en CRISPR na dan odžene zdravnika stran
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Aggressor ()
Daedalus ::
Pa še to: da si intelektualne masturbatorje omenil še v enem postu, mi govori, da te je moje pisanje čustveno iritiralo, da si tako fiksiran na a izraz. Za debato je to načeloma zelo kvarno. Moraš se naučiti ... strpnosti. :D
Če nekdo nadvse arogantno in brez kančka argumenta priropota v debato in začne naokoli limat neke neumestne izjave - mi strpnosti hitro zmanjka. Live with it. Ja, sem pristranski in ideološko naperjen (bojda je precej slabo za družboslovce, če ni mnenje/raziskovanje podprto tud s kako vrednoto) - pa tega ne skrivam. Za razliko od nekaterih sodelujočih, ki podajajo nekakšne "objektivne zdravorazumske argumente" zakaj je predalčkanje otrok glede na sposobnosti OK.
Zdaj pa nazaj k debati:
Kar se tiče ločevanja otrok na problematičnih področjih - se bom pozanimal. Po potrebi bom poprosil tudi za kako dokumentacijo, ker pač lahko pridem do nje. Mi je približno jasno, kako stvari potekajo - najbolj najebejo otroci priseljencev (IIRC jih je v posebnih šolah večina takih), ker jih ponavadi odnese nepoznavanje jezika in ne-volja šole se ubadat z njimi. Pa seveda - ni sredstev za take.
Ker če se hoče, se da. Moja bivša ljubav iz srednje šole se je preselila iz Nemčije in kar je znala slovenskega je bla neka čudna narečna žlobudravščina. Naredila je četrti letnik in maturo - tudi zato, ker so se učitelji zavzeli za njo malo bolj, kot za povprečnega dijaka. Če bi šli po predlogu enih tule - bi jo poslali kam drugam - sej pa ni znala (dovolj dobro) slovensko, ne.
Drugače sem pa en tak odgovor pričakoval - tako pač je in tako pač bo. Res ni treba biti intelektualec, da ugotavljaš to, kar je. Zahteva pa malo več človeka, da malo pomisliš, kje je razlog za tako stanje (sistemsko, ne samo na ravni par posameznikov) in to malo premisliš. Na OŠ, kjer dela moja sestra, bojo verjetno učno pomoč ukinli. Ni denarja, pravi ministrstvo. Ko jebe onih 40, 50 učencev...sej pa mamo ustanove za take, ne? Ja, to pa je primer ideološkega pisanja, blame me. Ker se mi zdi nečloveško, da bi pač one manj sposobne mirne duše pustili za sabo. Ja, mogoče ščijem proti vetru, pa kaj. Sej bom jaz na koncu rumeno-moker, ne ti. Nekak se mi ne zdi dovolj samo rečti - tak pač je in se obrnit. Pa tud strokovnjak ki to naredi, je bol slab strokovnjak.
Vse ostalo vzeto na znanje. Pa še eno opravičilo za agresiven nastop.
p.s. - pa še vedno sem prepričan, da je segregacija hudičevo slaba reč. Če tisti bršljanski Romi nočejo poskrbet za svoje otroke - jih ne smejo obdržat. Naj grejo v normalne, rejniške družine, dokler se jih še da vključit v družbo. Samo, dokler se državi (na več ravneh) jebe za vse skup in se situacijo razlaga zgolj s "tako pač je" se ne bo kaj dosti spremenilo. Ja, ideološke predpostavke IMO včasih pa res ne škodijo.
Ah ja...
Še enkrat, integracija ni vselej učinkovita. V določenih mejnih primerih je segregacija potrebna. In zopet, če se izvede strokovno, torej da ločena skupina dobi potrebno dodatno pozornost in oskrbo, je lahko tudi dolgoročno primerna. Aja, pa to ni nič novega. Še niste slišali za učitelje, ki so na doljenjskem namenjeni izključno opismenjevanju romskih otrok? Z vašo integracijo zdaj konča že osnovno šolo premalo romskih otrok. (Mimogrede, jezi me, ker ne najdem točne številke, ki je bila pred tedni na RTV; lahko kdo pomaga?) S posebno pozornostjo bi jih nemara bilo več. Pa spet - k sodelovanju je treba ptitegniti starše. Če to ne gre, jih pa prisiliti. Drugi ni, ker je nevzgojenost glavna težava.
Se strinjam. S prvim in drugim stavkom. Spor je nastal, ker bi pa eni radi bli preveč trigger hepi in bi kr na veliko segregirali. Za starše pa vela naslednje - če za otroke nočeš/ne moreš zadostiti minimalnih standardov vzgoje in oskrbe - jih ne moreš obdržat. Hudič pri tej slovenski "integraciji" je, da ne poseže v bistvo problema. Pa to ne samo pri Romih - so znani primeri vse prej ko idealnih družin (tud v moji neposredni okolici), pa ustrezne službe naredijo točno...nič. Škripa še kje drugje, ko pa samo pri "tako pač je."
Če nekdo nadvse arogantno in brez kančka argumenta priropota v debato in začne naokoli limat neke neumestne izjave - mi strpnosti hitro zmanjka. Live with it. Ja, sem pristranski in ideološko naperjen (bojda je precej slabo za družboslovce, če ni mnenje/raziskovanje podprto tud s kako vrednoto) - pa tega ne skrivam. Za razliko od nekaterih sodelujočih, ki podajajo nekakšne "objektivne zdravorazumske argumente" zakaj je predalčkanje otrok glede na sposobnosti OK.
Zdaj pa nazaj k debati:
Kar se tiče ločevanja otrok na problematičnih področjih - se bom pozanimal. Po potrebi bom poprosil tudi za kako dokumentacijo, ker pač lahko pridem do nje. Mi je približno jasno, kako stvari potekajo - najbolj najebejo otroci priseljencev (IIRC jih je v posebnih šolah večina takih), ker jih ponavadi odnese nepoznavanje jezika in ne-volja šole se ubadat z njimi. Pa seveda - ni sredstev za take.
Ker če se hoče, se da. Moja bivša ljubav iz srednje šole se je preselila iz Nemčije in kar je znala slovenskega je bla neka čudna narečna žlobudravščina. Naredila je četrti letnik in maturo - tudi zato, ker so se učitelji zavzeli za njo malo bolj, kot za povprečnega dijaka. Če bi šli po predlogu enih tule - bi jo poslali kam drugam - sej pa ni znala (dovolj dobro) slovensko, ne.
Drugače sem pa en tak odgovor pričakoval - tako pač je in tako pač bo. Res ni treba biti intelektualec, da ugotavljaš to, kar je. Zahteva pa malo več človeka, da malo pomisliš, kje je razlog za tako stanje (sistemsko, ne samo na ravni par posameznikov) in to malo premisliš. Na OŠ, kjer dela moja sestra, bojo verjetno učno pomoč ukinli. Ni denarja, pravi ministrstvo. Ko jebe onih 40, 50 učencev...sej pa mamo ustanove za take, ne? Ja, to pa je primer ideološkega pisanja, blame me. Ker se mi zdi nečloveško, da bi pač one manj sposobne mirne duše pustili za sabo. Ja, mogoče ščijem proti vetru, pa kaj. Sej bom jaz na koncu rumeno-moker, ne ti. Nekak se mi ne zdi dovolj samo rečti - tak pač je in se obrnit. Pa tud strokovnjak ki to naredi, je bol slab strokovnjak.
Vse ostalo vzeto na znanje. Pa še eno opravičilo za agresiven nastop.
p.s. - pa še vedno sem prepričan, da je segregacija hudičevo slaba reč. Če tisti bršljanski Romi nočejo poskrbet za svoje otroke - jih ne smejo obdržat. Naj grejo v normalne, rejniške družine, dokler se jih še da vključit v družbo. Samo, dokler se državi (na več ravneh) jebe za vse skup in se situacijo razlaga zgolj s "tako pač je" se ne bo kaj dosti spremenilo. Ja, ideološke predpostavke IMO včasih pa res ne škodijo.
Ah ja...
Še enkrat, integracija ni vselej učinkovita. V določenih mejnih primerih je segregacija potrebna. In zopet, če se izvede strokovno, torej da ločena skupina dobi potrebno dodatno pozornost in oskrbo, je lahko tudi dolgoročno primerna. Aja, pa to ni nič novega. Še niste slišali za učitelje, ki so na doljenjskem namenjeni izključno opismenjevanju romskih otrok? Z vašo integracijo zdaj konča že osnovno šolo premalo romskih otrok. (Mimogrede, jezi me, ker ne najdem točne številke, ki je bila pred tedni na RTV; lahko kdo pomaga?) S posebno pozornostjo bi jih nemara bilo več. Pa spet - k sodelovanju je treba ptitegniti starše. Če to ne gre, jih pa prisiliti. Drugi ni, ker je nevzgojenost glavna težava.
Se strinjam. S prvim in drugim stavkom. Spor je nastal, ker bi pa eni radi bli preveč trigger hepi in bi kr na veliko segregirali. Za starše pa vela naslednje - če za otroke nočeš/ne moreš zadostiti minimalnih standardov vzgoje in oskrbe - jih ne moreš obdržat. Hudič pri tej slovenski "integraciji" je, da ne poseže v bistvo problema. Pa to ne samo pri Romih - so znani primeri vse prej ko idealnih družin (tud v moji neposredni okolici), pa ustrezne službe naredijo točno...nič. Škripa še kje drugje, ko pa samo pri "tako pač je."
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Daedalus ()
MadMicka ::
crytozaver, kaj si hotel povedati s tem linkom? Da ženska zasluži dovolj in zato ni upravičena do socialnega stanovanja? Da naj si sama plačuje najemnino?
Kakorkoli že, Strojanovim so v končni fazi zrihtali začasen dom Ljubljančani, z Jankovičem na čelu. In tako so lahko zadovoljni vsi vpleteni. Tisti reveži so dobili dom za čez praznike, Jankovič je dobil politične točke, domačini iz Ambrusa so veseli, da Strojanovih ni več tam, vlada RS pa jo bo lahko poceni odnesla, saj jo nemara zadovoljni Strojanovi ne bodo tožili. Pa še v bodoče vlada takšnih neumnosti, kot je bila nasilna preselitev družine na zahtevo sokrajanov ne bo več počela.
Kakorkoli že, Strojanovim so v končni fazi zrihtali začasen dom Ljubljančani, z Jankovičem na čelu. In tako so lahko zadovoljni vsi vpleteni. Tisti reveži so dobili dom za čez praznike, Jankovič je dobil politične točke, domačini iz Ambrusa so veseli, da Strojanovih ni več tam, vlada RS pa jo bo lahko poceni odnesla, saj jo nemara zadovoljni Strojanovi ne bodo tožili. Pa še v bodoče vlada takšnih neumnosti, kot je bila nasilna preselitev družine na zahtevo sokrajanov ne bo več počela.
Aggressor ::
>> Če nekdo nadvse arogantno in brez kančka argumenta priropota v debato in začne naokoli limat neke neumestne izjave
Hmm, pazi, opozoril sem samo, sicer malo robato, da ste zašli v golo teoretiziranje brez kakršnekoli trdne podlage. Tisti hip, ko se to zgodi, kot sem razložil, je debata namenjena samo še sami sebi. Mislim, da je čisto v redu, če kdo pritopota, če se na ta način stvari dejansko premaknejo. Ne sodelujem tu zato, da bi pri komerkoli iskal naklonjenost ali pozornost, ampak zavoljo teme same in včasih retoričnih/sklepalnih zanimivosti, ker me pač zanima, kako ljudje razmišljajo. Če bo tebe moj poseg iritiral dovolj, da se boš vrgel med papirje, potem sem svojo nalogo opravil.
Mimogrede, sam se poskušam držati dveh preprostih pravil: Govoriš o tistem, kar dobro poznaš. O tistem, česar ne poznaš dobro, sprašuješ.
Sicer sem pa že pričakoval, da se sploh ne razhajava prav veliko, ker navsezadnje oba izhajava iz podobnih ciljev, torej, da se razlike med romskimi in neromskimi otroki kar se da zmanjšajo in se torej prvim omogoči doseganje boljše izobrazbe kot doslej. Povsem se tudi strinjam s tem, da je družina tu jedro problema, s tem pa spet država in njeno neučinkovito reševanje romske problematike nasploh.
EDIT: Majerjeve jaz ne bi dajal kot protiprimer, ker mi praktično vsi, ki zadevo pobližje poznajo, govorijo, da ima tudi sama nemalo masla na glavi. Prej bi kazalo njen primer bolje raziskati.
Hmm, pazi, opozoril sem samo, sicer malo robato, da ste zašli v golo teoretiziranje brez kakršnekoli trdne podlage. Tisti hip, ko se to zgodi, kot sem razložil, je debata namenjena samo še sami sebi. Mislim, da je čisto v redu, če kdo pritopota, če se na ta način stvari dejansko premaknejo. Ne sodelujem tu zato, da bi pri komerkoli iskal naklonjenost ali pozornost, ampak zavoljo teme same in včasih retoričnih/sklepalnih zanimivosti, ker me pač zanima, kako ljudje razmišljajo. Če bo tebe moj poseg iritiral dovolj, da se boš vrgel med papirje, potem sem svojo nalogo opravil.
Mimogrede, sam se poskušam držati dveh preprostih pravil: Govoriš o tistem, kar dobro poznaš. O tistem, česar ne poznaš dobro, sprašuješ.
Sicer sem pa že pričakoval, da se sploh ne razhajava prav veliko, ker navsezadnje oba izhajava iz podobnih ciljev, torej, da se razlike med romskimi in neromskimi otroki kar se da zmanjšajo in se torej prvim omogoči doseganje boljše izobrazbe kot doslej. Povsem se tudi strinjam s tem, da je družina tu jedro problema, s tem pa spet država in njeno neučinkovito reševanje romske problematike nasploh.
EDIT: Majerjeve jaz ne bi dajal kot protiprimer, ker mi praktično vsi, ki zadevo pobližje poznajo, govorijo, da ima tudi sama nemalo masla na glavi. Prej bi kazalo njen primer bolje raziskati.
en CRISPR na dan odžene zdravnika stran
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Aggressor ()
cryptozaver ::
@Micka
pa saj se sprasujem o enakopravnosti, s tem da od ciganov nihce ne dela nic, pri omenjeni delozirani familiji pa vsaj eden placuje davke. In od davkov zivi drzavni aparat, ki naj bi scitil svoje drzavljane. VSE!!!!
Superman kje si
pa saj se sprasujem o enakopravnosti, s tem da od ciganov nihce ne dela nic, pri omenjeni delozirani familiji pa vsaj eden placuje davke. In od davkov zivi drzavni aparat, ki naj bi scitil svoje drzavljane. VSE!!!!
Superman kje si
jype ::
cryptozaver> s tem da od ciganov nihce ne dela nic
Tvoji starši tudi ne, pa ti vseeno država plačuje internet z mojim težko zasluženim denarjem!!!1
Preden takole pavšalno obtožuješ si prosim razjasni pojme, predvsem kdo in zakaj je upravičen in do česa.
Tvoji starši tudi ne, pa ti vseeno država plačuje internet z mojim težko zasluženim denarjem!!!1
Preden takole pavšalno obtožuješ si prosim razjasni pojme, predvsem kdo in zakaj je upravičen in do česa.
Barakuda1 ::
Povej mi se, koliko slepih ali gluhih (predvsem teh) poznas, ki so naredili faks.
Poznal sem gospoda, ki je bil povsem slep in to od rojstva (sedaj ne vem, a je še živ ali ne), ki je bil zaposlen na Republiškem zavodu za zaposlovanje kot pravnik.
Dokočal je faks, opravil pravosodni izpit in bil na področju delovnega prava izjemen strokovnjak.
Poleg njega je bil še eden, ki je dokočal pravno fakulteto in opravil pravosodni izpit, ki je bil pravtako
popolnoma slep.
Možakar se je poskusil celo kot odvetnik, vendar je bila hiba za ta poklic vendarle prevelika ovira. Kako se je potem nadaljevala njegova poklicna pot pa ne vem.
Za oba bi jaz rekel "kapo dol".
Zanimivo je tudi, da Barakuda ne izbriše postov o pedagoški praksi pri otrocih s posebnimi potrebami, ker a ni to offtopic? (da ne bo pomote, ne trdim, da bi jih bilo treba, samo kažem na to, kako nekonsistenten je eden od moderatorjev, saj je pred tedni brisal vse, kar je samo minimalno štrlelo ven).
Odgovoril bom kar tle (čeprav bi stvar morala biti v pritožbah - a ker je spisanih vmes že preveč postov, ti pa še kr "tečnariš, naj ti bo)
Čist za začetek. Nekateri posti bi res morali soditi pod drug naslov. A ker ne jaz, ne somoderator tega ne opravljava profesionalno (torej proti plačilu), pač nisem 24 ur prisoten, da bi ukrepal kar ob vsakem napočno zapisanem postu,
Pa tudi sicer si nekorekten (čeprav to vehamentno očitaš drugim)
Ta tema je bila z moje strani bore malo moderirana. Sprva sem zagovarjal celo opcijo, da se sploh ne moderira, a ste žal to nekateri osebki več kot nesramno zlorabljali.
Kot druga pa kaže na tvoje podtikanje še nekaj. Kaj in koliko brišem, lahko vidi le tisti, kateremu je brisano. Tako torej ti tudi približno nimaš vpogleda in ne moreš vedete ne kaj ne koliko in ne komu je bilo brisano.
Zdaj pa prosim, povej koliko tvojih postov sem pobrisal?
Če pa je edini razlog, za tvoje nekorektno "napadanje" in sprenevedanje glede tega, da ti grem na živce, pa je tvoj problem.
V bodoče pa s takšnimi vložki izvoli v pritožbe, ker bom sicer res ukrepal in post v celoti brisal (popravljam pač ne vsebine o.k.)
perci ::
Barakuda, slepi se dobro učijo. Povsem drugače je z gluhimi. Oni res rabijo posebno obravnavo. Jst jih kar nekaj poznam in zanimivo je to, da razmišljajo čisto drugače kot mi. Večina ima že s slovničnim pisanjem težave, to pa zato, ker si vse predstavljajo v slikah.
Takole recimo piše ena tipična 18-letna gluha oseba:
"zaka ni dobro 2 ocena,mene težko matematiko"
"kako je bilo v službo?"
"kaj delš peter"
Pa je po moji oceni punca kar brihtna za svoja leta. Jasno je, da taka oseba ne more zdelovati navadne šole.
Zdej se je pa treba vprašati ali lahko otroci, ki ne znajo slovensko, relativno enakopravno (ali pa vsaj ne povsem inferiorno) sodelujejo v razredu. Če ja, OK. Če ne, je pa treba nekaj narediti.
Je pa še ena alternativa. Da šole postanejo tako zanič za ostale otroke, da jih bodo starši raje začeli vpisovati v plačljive šole. Potem bomo dobili geto črnske šole.
Takole recimo piše ena tipična 18-letna gluha oseba:
"zaka ni dobro 2 ocena,mene težko matematiko"
"kako je bilo v službo?"
"kaj delš peter"
Pa je po moji oceni punca kar brihtna za svoja leta. Jasno je, da taka oseba ne more zdelovati navadne šole.
Zdej se je pa treba vprašati ali lahko otroci, ki ne znajo slovensko, relativno enakopravno (ali pa vsaj ne povsem inferiorno) sodelujejo v razredu. Če ja, OK. Če ne, je pa treba nekaj narediti.
Je pa še ena alternativa. Da šole postanejo tako zanič za ostale otroke, da jih bodo starši raje začeli vpisovati v plačljive šole. Potem bomo dobili geto črnske šole.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Lepo je biti rom v naši državi... (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 6437 (4464) | krneki0001 |
» | Končno dočakali (Strojanovi)!!!Oddelek: Loža | 2998 (1740) | šernk |
» | Policijska država na vidiku? (strani: 1 2 )Oddelek: Problemi človeštva | 6480 (5493) | Brane2 |
» | Priviligiranost romov (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Problemi človeštva | 12051 (8499) | čoko |