» »

Kaj manjka slovenski cestno prometni ureditvi?

Kaj manjka slovenski cestno prometni ureditvi?

«
1
2

Stepni Volk ::

Sodobna tehnologija nadzora prometa se je izjalovila. Vsaj v Britanskem smislu. Sistem video kamer in računalnikov je moč pretentati na sila preprost način: zamenjate vozni pas.

Policija je ža zaprosila, da naj vozniki ne menjajo pasov in ogrožajo promet, kar seveda ne pomeni, da bodo vsi hitro vozeči posamezniki storili prav to.

Pri nas kamere zaenkrat uporablja le DARS za interne nadzorne namene. Bi bilo pa smiselno, da na nevarnih odsekih, kot so tuneli, avtocestna križišča... kot tudi bolj obremenjenih delih, recimo križišča v mestih, namesti svoje kamere še policija, ter potem kazujejo vsakogar, ki zablokira križišče. V Veliki Britaniji, kot tudi drugih državah (razen Slovenije) se plača kazen, če z vozilom zaustaviš v križišču označenim z rumenimi kvadrati...

kar pomeni, da smeš zaplejati v križišče le v primeru, da veš, da ga boš zapustil, brez, da bi se ustavil.
Paralelno akcijo Top Gear-a poznate: Yellow Box Junction blocking (series 4, episode 8).

Manjka nam predvsem KROŽNIH KRIŽIŠČ, ter fleksibilnih ostalih. Tako so npr. vsi dovozi z obvoznice in AC poddimenzionirani oz. premalo fleksibilni. V jutranjih urah bi lahko spremenili število pasov v eno smer, popoldne ravno obratno.

Kaj nam torej še majka, poleg kulture vožnje seveda?

P.S. Da kvaliteto cestišč ne omenjam...
neobjavljeno.blogspot.com
  • zavaroval slike: Tody ()

krho ::

Dobro povezavo iz gorenjske, sploh po stari cesti. Ne, pa da jaz zjutraj iz gorenjske (Kranja)rabim 70-80min, da pridem na šiht, oni iz Celja pa ~50min.
Tudi butelnov, ki mi zjutraj trobijo, ker ne zapeljem v križišče, pri zeleni, ker je 40% polno.
Moje mnenje je, da bi se prevoznost Celovške v primeru krožišč po vsej dolžini zelo povečala.
si.Mail odprto-kodni odjemalec elektronske pošte. - http://www.simail.si
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net

St@jler ::

pomojem bi se pa prevoznost Celovške povečala, če bi se vsi taki kot ti vozili z avtobusom oz. vlakom na delo v Ljubljano, ne pa da more vsak svojo rit prpelat z avtom pa poj še parkira po možnosti na pločniku (ne trdim da tako ti delaš!).

IMHO je pa pri nas taka slaba kultura vožnje na cestah, da skoraj nič nebi pripomoglo k izboljšanju. Mogoče edino to, da bi prekrškarje dejansko uradili po žepu, ne pa da se potem pritožbe vlečejo po leta...bull je to.;(

Stepni Volk ::

Zeleni val bi moral biti zjutraj optimiziran v smeri centrov mest, popoldan ven. Plus fleksibilnost voznih pasov v Moskovskem stilu (glej moj potopis).

Je pa tudi velika prevara DARS-a in naše države, da sme le ta preko starih magistralnih cest, ki smo jih plačali mi s cestninami in davki, in ponekod celo ročno delali naši starši, ter stari starši...
To se bo Sloveniji ZELO MAŠČEVALO. V smereh kjer je dars ugrabil magistralne ceste, v primeru nesreče na avtocesti ni možno preusmeriti prometa... Tudi gradnja le dvopasovnic je v bistvu poddimenzioniranje.

Še ena stvar: prepoved prehitevanja tovrnjakarjev, oz. vožnja po levem pasu obvoznic, ter dele avtocest v bližini večjih mest. Takšne "slonje dirke" namreč ustvarijo nekaj kilometrsko kolono, da o nevarnosti naleta ne govorim.
neobjavljeno.blogspot.com

robert512 ::

pejte mal v turcijo pogledat kej je kultura voznje ... ko prides nazaj v slo mislis da si v prometnem raju ....

St@jler ::

hehe vrjamem...nižje greš po balkanu, slabše je :)

Stepni volk: tvoja ideja je zelo dobra, da bi bili daljši intervali zjutraj v LJ, popoldne pa obratno.

Meni se zdi da bi mogoče več policajev nacestah malo izboljšalo situacijo, in da bi dejansko malo lovili prekšrkarje, ne pa da samo polnijo proračun. Večina jih je tako nezainteresiranih, da se raje
stran obrnejo.
Če bi na križiščih delal red, pa vsakega ki stoji v križišču kaznoval z par 10 tisočaki bi bilo mogoče bolje. Čeprav zelo dvomim v kvalitetno delo naše policije.

kekz ::

"recimo križišča v mestih, namesti svoje kamere še policija, ter potem kazujejo vsakogar, ki zablokira križišče. V Veliki Britaniji, kot tudi drugih državah (razen Slovenije) se plača kazen, če z vozilom zaustaviš v križišču označenim z rumenimi kvadrati..."

Kot vem, je menda pri nas za tak prekršek, če ostaneš sredi križišča, zagrožena kazen 50 jurjev. Nisem pa še slišal za nikogar, ki bi ga že oglobili za tak prekršek.

WarpedOne ::

prekrškarji in pretočnost prometa stva dva precej ločena problema. Pri veliki pretočnosti maš tut precej manjši motiv zganjat prekrške. Človeška psiha.
Are you not tired of being wrong again and again?

bzp ::

Koj podpisem za vec krozisc (pa vecja krozisca, ne ta miniaturna z enim pasom pa radij 5m) + obvezno ponovno opravljanje izpita (teoreticno + prakticno) vsakih nekej let. Pa vec civilnih polcajev, da bi blo manj kolono-prehitevajocih-v-skarje-kretenov pa meglenke-24/7-idiotov. Kazni vezane na % rednega prihodka bi ble pa poslane direkt z nebes!

kekz ::

Super, prihodek 0 => kazen 0 >:D
Takoj si grem skenslat prihodke, oz. jih bom prenesel na sorodnike, ki ne vozijo (mi Balkanci se znajdemo 8-) )

Brane2 ::

Kar. Čez ene par let se ti bodo že začele kazat prve sledi problemov.

Par sorodnikov bo začelo razmišljat o tem:

- da denar sicer je fajn zadeva, tebe pa mogoče niti ne rabijo več
- da je malce naporno vsem razlagat, da se s polovico poslov niti ne ukvarjajo, temveč jih "opravljajo" zate
- da v bistvu zate perejo denar
- da to lahko izkoristijo vsakič, ko bodo imeli kako debato s tabo
- da veljajo za čudake, ker pomagajo mafijcu, ki ga davčna budno opazuje (nima prihodkov, še vendo pa se vozi okrog)
On the journey of life, I chose the psycho path.

El Barto ::

Večini manjka kanček zavedanja in kulture - voznikom namreč (da o kakih norih biciklistih in samomorilskih pešakih ne govorimo).

Recimo vozim po naselju 50 - 55 in mimogrede je nekdo za mano napičen na rit oz. me že praktično prehiteva.
Pa še avtocesta, vozim 140 in me vsi prehitevajo (govorim za gorenjsko). Na dolenjskem je precej drugeče, kjer bi pri 140 večino časa preživel na prehitevalnem pasu. Kultura se pač nekoliko razlikuje glede na regije.

Semaforji po LJ pa so večinoma zelo dobro umerjeni na rdeči val, sama vožnja po LJ pa bolj spominja na triler ali kriminalko kot pa kaj drugega.
Na splošno pa se vseeno sprašujem čemu imamo sploh omejitve in predpise ...

... verjetno zato, da se kršijo.
"You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa - until you've
experienced that rollercoaster of pain, disappointment, and agony for that
brief moment when everything works and you're on a nice road". Jeremy Clarkson

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: El Barto ()

robert512 ::

no El Barto zdej ti povem pa en realen primer, ki meji ze na norost ... jst sem bil cisto sokiran.

hitra cesta pred naseljem, omejitev 90 ... jaz seveda po omejitvah, nakar pred mano kolona in vozimo 75. ko sem malo postekal in gledal kaj dogaja sem ugotovu da so pred mano trije avti, nato konkretno velik kamijon in pred njim se en avto, ki je "delal guzvo".

nakar zacnejo nasproti vozeca vozila blendat, ker je bla kak kilometer naprej kontrola prometa (ne radar !). uni ki je ze tko delal guzvo se je ocitno ustrasu in zmanjsal na 60.

naj se enkrat ponovim da je bla omejitev 90.

unemu kamijonistu je zgleda dopizdilo in je zacel pred rahlo nepreglednim ovinkom prehitevat, za njim pa se vn vrzeta se dva avta, jaz cakam na razplet dogodkov ... nakar nasproti pridrvi avto in vse skupaj se sprevrze v kaos, izsiljevanje, piskanje in blendanje, zuganje in kazanje palcev unemu ki je delal guzvo.

sicer absurden ampak cisto realen primer kako lahko prepocasen voznik hitro naredi 10 zivcnih okol sebe in se kako nesreco za povrh ! da kamijon prehiteva avto mora ze bit :\

ce se ne motim je tudi kazen za prepocasno voznjo in sicer ce vozis 50% pod omejitvijo !

da ne bo pomote, ne propagiram divjanja, ampak na vsakodnevni relaciji sluzba dom vsakodnevno srecujem paciente ki vozijo kronicno pod omejitvitvijo in delajo kolone, potem zagledajo policaja pa se skor ustavijo !

krneki0001 ::

Moje mnenje kaj manjka je tako.

Začet z prometno vzgojo že v vrtcih - rdeča luč, zelena luč, prehod za pešce in obnašanje ob cesti, ter učenje da naj otroci tut starše opozarjajo, da se ne jezijo nad drugimi vozniki, ki delajo prekrške ali počasi vozijo.
Potem nadaljevanje v osnovni šoli - izpit za kolo - obnašanje v prometu in v nadaljevanju učenje cestno prometnih predpisov zato, da bodo lahko vozili mopede(kolesa z motorjem).
Pa potem spet preko srednje šole učenje vožnje z avtom ter obnašanje v prometu.
Mislim, da če bi tole izpeljali, da bi vsak otrok od vrtca pa do konca srednje šole imel po najmanj 2 uri na teden izobraževanja iz prometa, da bi tudi kultura v prometu postala mnogo bolj znosna.

Pa preureditev policije, da nehajo ustavljat na mestih, kjer samo pobirajo donacije za državni proračun in da se prestavijo na res nevarne odseke, kjer bodo ustavljali tiste, ki so nevarni ostalim voznikom. To pa ne pomeni, da bodo na trzinski obvoznici ustavljali avtomobile, ki vozijo 75km/h, ampak da se bodo postavili v kak rondo in tam kaznovali vse, ki ne dajo smernika ob izhodu iz rondoja, ali pa se bodo postavili na kako veliko križišče in tam kaznovali tiste, ki se še vozijo čez rumeno luč in potem obstojijo v križišču.

Pa odstranitev raznih prepotentnih voznikov hond in suvov iz ceste.

Pa še prigoda izpred kliničnega centra;
Se vozim za črnim mercedesom ML z zatemnjenimi šipami(tut spredaj, kar je sicer prepovedano v sloveniji), po cesti in ta zavije mimo policajev v enosmerno ulico iz narobne smeri - policaj se obrne okoli in avto nadaljuje. Ko pa jst zapeljem za tem avtom pa me proba ustavit - odperm šipo in izjavim - sem s temle pred mano, pa se policaj obrne in reče srečno vožnjo še naprej in jst se odpeljem v nasprotno smer enosmerne ulice. Tega si policaji nebi smeli dovolit, pa tut če sedi v tistem avtu sam janša ali pa kdorkoli od mafijcev.

Tako da manjka več policajev, ki bi jim dali malo večja pooblastila in manj neumni šefi policajev, ki bi policaje usmerili na nevarne odseke in ne da jih imajo za dacarje, ki poberajo denar za proračun.

Fizikalko ::

Pod tole se pa tud jaz podpišem.

blue ::

krneki0001 ::

Blue - policaji so samo ljudje in ne moreš od njih pričakovati to kar pričakuje direktor KD group-a. To kar je on povedal, bi moral pričakovati od ljudi samih, saj policaji ne morejo spremeniti obnašanja ljudi na cesti. Sami se moramo spremeniti, da bo šlo kaj na bolje v prometu - policaji pa pri tem lahko samo tok pomagajo, da večje kršitelje odstranijo in da s tem ostalim omogočijo bolj civilizirano vožnjo.

Super Sonic ::

V prvi vrsti, bi jaz vse poslal na en esktremno zahteven poligon. Če ga ne narediš v 2,3 poiskusih, nisi za voznika avtomobila. Zakaj pa bi vsi morali vozit avto? Ravno tako ne moremo biti vsi matematiki, zdravniki, športniki,... a vozil bi pa kar vsi? Jaz pravim, da ne.

Kar strah me je, ko pogledam pilote na naših cestah. Že od daleč vidiš, kdo je dober voznik in kdo ne. Osebno vedno spremljam vozilo pred menoj in njegov "pace". Če mi ne ustreza (in dostikrat mi ne - posebno sem alergičen na odvečno bremzanje oz. "visenje na bremzi"), sem ga prisiljen prehiteti v čim krajšem času oz. molim Makerju, da se spele na kakšno stransko ulico. To je en problem naših cest - degenerirani vozniki (piloti, pijanci, šmekiji v čefurskih benđolah aka hitri in prezdrni,...).

Drugo so omejitve. Jaz bi se bolj osredotočil na omejitve navzdol. Če je hitrost omejena na 100 km/h, si nekateri dovolijo voziti tudi 60,70 km/h. To ponavadi povzroča masovno prehitevanje tistih, ki načeloma ne bi prehitevali, če bi pilot vozil 90/100km/h. Če je nekdo kaznovan za prehitro vožnjo, bi jaz kaznoval tudi za prepočasno vožnjo, ravno tako po neki lestvici.

Tretja stvar so ceste.
Najrajši bi se zjokal. Toliko denarja vsi zmečemo te kurčeve ceste nato pa same luknje, flike (te so še posebej nevarne ob težjih vremenskih razmerah), gužve na cesti zaradi "popravila",... Na koncu moraš še svoje vozilo popravljati in plačevati dodatne stroške zato, ker si "uletu na rupo sredi avtoceste", kjer si vozil povsem po predpisih. Sramota za državo, sramota za ljudi na položajih in sramota za vse nas, ker ne upamo enkrat udariti po mizi in jim pokazat s koga se država dela norca (o infrastrukturi pa najraje ne bi, ker me že zdele boli glava).

Četrta stvar so pa policaji.
Zakaj jih imamo, res ne vem. Zgleda, da zato, da drkajo navadne državljane direkt v glavo. Premalo jih je in delajo tako kot pokvarjen sekret. Sploh bi pa osebno dvignil nivo kazni za dva krat (tisto, kar sedaj stane 30k-na 60k ipd.). Ravno tako bi dvignil nivo kazenskih točk za nekaj %, a bi vozniškega lahko izgubil samo enkrat v življenju (ker drugega ne bi dobil).

Zgradil pa bi dirkališče, kjer naj se vozniki benđol, hond,... razbijajo po mili volji in zapravljajo svoj težko prislužen denar.

Kar se pa tiče vozil SUV, bi pa rekel, da je avtomobilski lobi premočan, da bi lahko ena država kratko malo prepovedala takšna vozila. To je na proizvajalcih vozil in ne na državi.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

SeTAr ::

>Pri nas kamere zaenkrat uporablja le DARS za interne nadzorne namene.

V Kopru (pred novo šolo) kamera veselo slika vsakogar, ki gre mimo hitreje kakor 30km/h.

rok_i ::

IceIceBaby ::

Ja, kulture nam kronično primanjkuje. Pa normalnih policajev tudi (oziroma policijskih šefov). Namesto da ustavljajo folk ki vozi 95 na omejitvi 90 na suhi, pregledni cesti naj se postavijo ob vikendih zvečer pred gostilne pa pred šolami bi lahko celo leto stali ne samo tisti teden ko se začne pouk...

Pa kakšna prometna vzgoja tudi nebi bila slaba, pa kakšen letni preizkus za vse voznike (ali vsaj vsakih nekaj let).

Tear_DR0P ::

manjka nam samo par policajev na cesti, ne takšnih ki bi pisal kazni ampak takšnih, ki bi se vozl in opozarjal nesposobne
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain

Nejc Pintar ::

Policajev ne manjka, problem je kje, koliko in kako delajo.
Lahko je biti prvi, če si edini!

lufthammer ::

>>>>da bi vsak otrok od vrtca pa do konca srednje šole imel po najmanj 2 uri na teden izobraževanja iz prometa

To znese najmanj 910 ur!!! A se ti mal hecaš?


Me pa zanima, kaj delajo šleperji zjutraj na cestah? To bi najprej s cest spravil. Od 6. do 9. nič in potem od 14. do 17. spet prepoved,

ne pa da postajamo dežela objestnih tovornjakarjev.

zee ::

ali pa tovornjakarje lepo posljemo na zeleznice in je stvar resena?
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.

mainman ::

Vsi tisti, ki se jezite zakaj nek voznik ne vozi po omejitvah ampak manj. Dosti omejitev je previsokih in je taka hitrost neprimerna za razmere na cesti oz. okoli nje.

Povem vam primer s katerim se srečujem vsako poletje. Glavna cesta z ogromno(tu mislim res ogromnno) ovinkov. Okoli so njive kjer kmetje veselo posadijo koruzo. Ko le ta zraste postane cesta izredno nevarna. Poleg tega je na tej cesti dosti kolesarjev. Če bom tu vozil 90 ali celo več bom prej ali slej enega podrl ali se pa kam zaletel. Res obstajajo tudi "dobri vozniki", ki tu vozijo 90 in pa seveda veselo prehitevajo. Letos sta mi dva taka dobra voznika prišla na tej cesti v škarje tako, da sem moral avto ustaviti drugače bi počilo. Vedno je manjkalo samo nekaj centimetrov.

Jaz osebno vozim vedno po omejitvah oz. pod njimi če so take razmere. Komu se mudi v bolnišnico pa naj samo prehiteva in se zaletuje.

Kar se tiče policajev pa mislim, da jih je preveč. Problem je samo, da so nepravilno razporejeni. Stojijo vedno na istih mestih. Tam kjer bi pa morali pa jih navadno ni.

Kvaliteta cest pa je druga zgodba. Luknja na luknji, delno poflikano za eno leto. Bankine neurejene.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: mainman ()

krneki0001 ::

Lufthamer ne, ne hecam se.
Tut če je to 910 ur predavanj (v najmanj 12ih letih) o prometni varnosti, učenju vožnje kolesa(nižji razredi osnovne šole), učenje vožnje kolesa z motorjem(višji razredi osnovne šole), in učenje vožnje avtomobila(srednja šola), se bo še vedno našel butelj, ki bo delal zmedo na cesti.
Se bi pa pri takem šolanju kultura vožnje in obnašanja med vožnjo povišala, kar bi bilo edino prav. Nesreč je tok, da verjet ne moreš, država pa vse "napore" daje samo v visoke kazni in drugačno kaznovanje. Namesto, da bi se šli preventivo, se gremo zastraševanje in zastraševanje ni bilo še nikoli dobro. Sej ni čudno da 30% povzročiteljev nesreč pobegne, saj so prestrašeni od vsega tega zastraševanja.

Prometne kulture se je treba učiti že od malega in čisto prav bi bilo, da bi otroci že v vrtcu poznali vsaj par znakov(vsaj stop znak, ter prehod za pešce) in semafor, ter to da se na cesti ali ob njej ni dobro igrati. Potem se pa to samo nadgrajuje in iz leta v leto, bi se poznalo na mladih in njihovi kulturi vožnje.
Pol nej pa samo še v Ljubljani namesto đamije postavijo ene 3 urejene steze za dirke in eno stezo za pospeševanje(drag race) in ogromno parkirišče, zraven pa kompelks za prvo pomoč in kak lokal s hrano, pa mislim da smo na konju, ker se bo mularija lahko znorela na teh progah in na cestah bo potem mir.

LuiIII ::

Zanimivo vas je brat, ampak vedno pridemo do tega, da so ceste premalo prepustne,... Problem je v javnem prometu. Ta se je tako drastično zmanjšal in postal popolnoma nekonkurenčen. Zakaj? Avtobusi uporabljajo iste ceste kot avtomobili. Torej gre pri avtobusih za odvisno varianto javnega prevoza. Več avtomobilov na cesti, več gneče, večje zamude avtobusov. Železnica je neodvisen javni prevoz. V Sloveniji pa ima dva problema. Ni železniške kulture in nesodobnost železniške infrastrukture, ki onemogoča uvedbo hitrejših vlakov. V Ljubljani bi obvezno začel z izgradnjo mestne železnice, ki bi se nadaljevala proti Vrhniki in morda proti Medvodam. V centru gre zadeva pod zemljo. Stroški? Gotovo manjši kot čas in denar, ki se v desetih letih zabije v kolonah.

Lui

St@jler ::

Se strinjam LuiIII. Samo kot sem že omenil v enemu od postov na začetku, je tukaj problem v ljudeh oz. v ceni.

Dokler bo nekoga, ki se vozi npr. iz Kranja v Ljubljano na delo to stalo manj, kakor pa da se pripelje z vlakom, se bodo ljudje vozili s svojimi avtomobili, eden po eden.

Pri vseh vpadnicah v ljubljano bi morali zgraditi velika parkirišča, kot npr. na Dolgem mostu, od tam naprej pa avtobus oz. vlak, če je zraven (recimo Medvode).

Poleg tega bi morali vsi, ki hodijo na delo v Ljubljano, imeti zagotovljeno parkirno mesto (in plačano) s strani firme.
Potrebno bi bilo tudi zvišati kazni za parkiranje po pločnikih in vseh drugih neparkirnih površinah ter jih stopnjevati (prvič 20.000, drugič 50.000, itd...).

Tudi to je problem, ker se z avtobusom pelješ ravno toliko časa kakor z avtomobilom. Včasih je bil na Celovški poseben pas za avtobuse, kjer se ni smelo voziti zjutraj med 7 in 9, ter popoldne med 14 in 16 (se mi zdi). Potem pa se je en debil spomnil, da je to brezveze. Če bi to nazaj uvedli bi bilo super, saj bi potreboval z avtobusom 10 minut do mesta, spotjo pa bi se še v glavo smejal vsem tistim, ki sotjijo v koloni. Tukaj se sicer spet pojavi problem, ker nebi upoštevali tega pasu. Rešitev je taka, kot so jo naredili v Londonu in sicer imajo vsi avtobusi zadaj kamero, in smemajo prekrškarje.

No da ne bom preveč zavil iz teme, ideje za ureditev prometa imamo veliko, a na žalost imamo v mestni upravi debile in nespobne ljudi, ki mislijo samo na svoj denar.
Lokalne volitve so na poti, odločite se prav! (sicer pa, kaj se spoh odločiti :)

Tear_DR0P ::

kar se tiče policajev, pravim da jih manjka na cesti, ne ob njej - če se policijsko vozilo pelje po avtocesti, se v njegovi okolici vsi vozijo 130, ampak ker gredo policisti lepo kulturno samo 100, se 500m naprej od njih spet začne sranje - če pa bi se en tak avto vozu 130, bi se vsi lepo vozl za njim - enako na magistralkah - ljudje smo pač ovce in mislimo da mormo omejitve upoštevat zarad avta z modro črto in ne zaradi življenja

tist ki je pa jamral zarad šleperjev na cesti, pa upam da nakupuje samo enkrat tedensko, drugače si lahko zatakne kajlo v rit - vlak ne vozi do tovarn in ne vozi do trgovin, zato mora nekdo s šleperjem pripeljat robo do vseh trgovskih centrov, v katerih nakupujemo, vsak dan, večkrat dnevno
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain

Sc0ut ::

Ej Robert, se 200% strinjam s teboj. Se vozim v Ljubljano vsak vikend domov in tja in sem do zdaj še vedno naletel na 2 ali pa 3 takšne, ki vozijo po formuli v=omejitev-20km/h .

Tako kot ti sem videl že mnogo možnosti za nesrečo ravno zaradi takšnih čudakov, ki se bojijo pri omejitvi 90 vozit 90.
1231 v3, Z97 A, 8GB ram 1600mhz, 1070 GTX SLI, Seasonic 520 (zna švicat)

jRk0 ::

ma pol folka niti ni sposobna pes hodit, kaj sele vozilo upravljat. pa ok, v mestu se gre, ne rabis divjat, razen tega da je taksna guzva...

ko prides na kaksne vaske ceste, magistralke, bognedaj avtocesto! mah, saj ni besed =)

p.s.: ne recem, da sam ne nardim kdaj kaksne napake ;)
You fuck up once, you loose two teeth.

zlobcek ::

Jest osebno sem tud živčen samo takrat, ko mi nekdo pred mano vozi namesto 90km/h 70 brez pametnega razloga, sam na cesti.

Sem pa mnenja, da so omejitve na cesti bolj kot ne bedarija in namenjene samo za pisanje kazni. razen mogoče tistih pri šolah. Cestišča bi morala imeti znake za priporočljive hitrosti, ne omejitev le-te. Kot je nekdo zgoraj omenil imamo omejitve samo zato, da jih lahko kršimo. Tako ali drugače je vsak odgovoren za svojo vožnjo in vsi že zdaj vozimo kakor mislimo da smo sposobni.

Mi je pa všeč una zadeva na cestišču v naseljih, ki ti pred tabo napiše kako hitro se pelješ. Tega pa bi po mojem mnenju moralo biti občutno več, ker recimo po nesreči pripeljem 60 in zagotovo spustim nogo iz stopalke za plin, ko to preberem tam gor. Poleg tega nevem če sem koga kdaj videl, da bi pripeljal več kot 60 na tisti znak.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zlobcek ()

krneki0001 ::

Najbolj smešen citat do sedaj v tej temi
Mi je pa všeč una zadeva na cestišču v naseljih, ki ti pred tabo napiše kako hitro se pelješ. Tega pa bi po mojem mnenju moralo biti občutno več, ker recimo po nesreči pripeljem 60 in zagotovo spustim nogo iz stopalke za plin, ko to preberem tam gor. Poleg tega nevem če sem koga kdaj videl, da bi pripeljal več kot 60 na tisti znak.


To napravo imaš vgrajeno v avto, brez nje nebi mogel voziti po omejitvah. IMENUJE SE ŠTEVEC HITROSTI!!!

Ne vem zaka ne morete eni gledat na ta števec, ki je že v avtu, kok vozite - a vam morajo vse od zunaj povedat, da vozite prehitro.

lufthammer ::

Nebivedu koliko ur si porabil za šoferskega? Si je težko zapomnit pravila ali se jih je težko držat? Vse je predpisano in vse si moral znat,

držat se pa ne moreš? Ti niti 5K ur ne pomaga. Ni problem v urah prometne vzgoje ampak v urah splošne vzgoje!

Definitivno bi pa dirkališče rešilo precej vročih glav.


>>>>zato mora nekdo s šleperjem pripeljat robo do vseh trgovskih centrov, v katerih nakupujemo, vsak dan, večkrat dnevno

zanimivo, kako Angležem lepo uspeva (rush hours - ne vidiš tovornjaka na cesti), pa še komu.

Dostava ob določenih urah s hitrimi lahkimi dostavnimi vozili, kakšen šleper neki??? Vozijo stvari, ki jih ne rabiš za zajtrk.

monster-x ::

Da malo pokomentiram tole temo:

@ Luilll, tisto, da bi zgradili hitre vlake, poglobili železnico kar takoj, je zaenkrat precej utopično. Razlog? Surprise, surprise, finance seveda. Recimo, če želiš ti poglobiti železnico, moraš seveda tudi misliti na to, kako boš to naredil. Recimo upoštevati je potrebno izgradnjo obvozne proge, ruševnje podvozov (ki jih je kar nekaj), preusmeritev prometa (ki vozi pod podvozi), da stroškov načrtovanja in same poglobitve sploh ne omenjam. Si predstavljaš, da bi zaprl Celovško tam med hotelom Lev in Pivovarno Union? Si predstavljaš, da bi zaprl Dunajsko? V momentu zablokiraš promet (tudi tiste, ki se vozijo z avtobusi) do Bežigrada, Novih Stožic, Črnuč, proti Gorenjski ... Sej se hecaš, mar ne? Sicer pa se na področju železniškega prometa počasi odvijajo na bolje. Za začetek se bo kmalu začela gradnja Potniškega Centra Ljubljana (tam, kjer sta danes glavna železniška postaja in Gospodarsko razstavišče). Pa tudi investirali naj bi v posodobitev železniške infrastrukture (v nekaj letih). Bojda bo šlo za to okoli 6 milijard €. Matr, sej mamo še vedno železniško progo, ki se je je veselil sam Prešeren.

Je pa recimo opcija, da bi postavili že v sosednjih krajih (Škofljica, Brezovica, ...) večja parkirišča, kjer bi lahko parkiral in se odpeljal z avtobusom. To pa ni nek blazen strošek. Pa tudi kakšne proge mestnih avtobusov bi lahko podaljšali (npr. progo 6 bi lahko podaljšali iz Dolgega mosta do Brezovice, kjer bi lahko bi bilo parkirišče). Opcija bi bil tudi kak tak avtobus iz Vrhnike proti Ljubljani (železniška postaja je tam namreč šele na Verdu). Pa tudi, če vzamemo za primer Logatec. Tam bi lahko postavil malo večje parkirišče, kjer bi ljudje kupili karto po človeški ceni in se odpeljali v Ljubljano. Sicer pa bo tudi dokaj kmalu končan AC odsek od Šentvida proti Kosezam in tako se bo kmalu razbremenila Celovška.

Aja, pa nekdo je omenjal šleparje. Ja, to bi bilo super, če bi se jih spravilo na železnice. Sej fora je v tem, da se jih sprav dol iz AC (da ne delajo gužve in da ne uničujejo že tako zjebanih AC) in magistralk. Iz železniške postaje, kjer jih raztovorijo, pa do trgovin/skladišč pa itak ni tako dolgo. Pa ti dostavljalci itak večinoma dostavljajo v trgovine, ki ležijo na prometno obremenjenih delih, tudi takrat, ko večina od nas še spi.

Je pa pri nas gradnja AC sploh čudna. Enkrat sem zasledil, da je gradnja kilometra AC pri nas najdražja v Evropi. Madona, gradijo jih, kot da bi bile zlate, obnavlajo jih pa tokrat kokr da bi jih šlampasto naredil v parih dneh.

IMO bi bila najboljša opcija s trenutno razpoložljivimi sredsti to, kar sem že rekel. Kjer pa je možno, pa še vlak po zmernih cenah. Ravno toliko, da folk pogrunta, da jih dost cnej pride, če grejo z vlakom in še hitreje pridejo.

Pa nekdo je tudi omenil, da bi najprej dal kazen 20k, pol 50k, itd. Dejte ne ga srat, no. A če enkrat nekdo parkira narobe, drugič pa njegov sin, ki si je pač sposodil avto, bo sin mogel zaradi fotra plačevate ne vem kakšne kazni. Parkirišča in garažne hiše še -- vsaj za tiste, ki pač morajo v mesto z avtom.
There comes a point when a dream becomes reality and reality becomes a dream.

TESKAn ::

Cene vlak - avto sploh ni za primerjat. Recimo mene pride 50 km z vlakom v eno smer ~900 tolarjev, z avtom na isti progi porabim ~2500 tolarjev. Je pa res, da se z vlakom porabi ~3x toliko časa (1,5h proti 30 min), če ni gneče.
Potem je pa še ob vikendih, če se tudi vračaš v soboto/nedeljo, popust 30%.
Moj point je, da je z vlakom edin problem zastarela infrastruktura in premalo vlakov. Kar se cene tiče vlak zmaga, po porabljenem času in pogostosti voženj pa je avto boljša, ampak tudi dražja varianta.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo, ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

lufthammer ::

Železnica bi že sedaj lahko bolj koristila. Zakaj npr. ne morem z vlakom iz Kodeljevega (dolenjska proga) do Tobačne (primorska proga) na Vič? Proga je, vlaki so, ajzenponarske miselnosti pa ne premakneš. Kolo na vlak iz Kamnika do Lj? Ni šans itd. itd. Jamrajo, da ni zaslužka..... Kandidat Novak obljublja tramvaj v štirih letih LOL Neresno!

krneki0001 ::

Lufthamer 19 ur za izpit.
Samo ne gre zato, da bi se cela leta učili voziti, tose hitro naučiš - gre za to, da bi že otroke naučili obnašanja v prometu.

lufthammer ::

TESKAn - Medvode - Lj cena vlaka 347 + 190 žeton do centra znese 537, firma mi da za 15 km 535 kilometrine, parkirišče je zastonj. Če imam sopotnika, sem krepko na plusu, če smo štirje, ne vemo kam z denarjem, ki nam ostane(?) in še peljem se, kadar hočem. Jah, na mesec je to res kar precej denarja.

macgajver ::

> Kaj manjka slovenski cestno prometni ureditvi?

Naj bumbarji najprej znake postavijo tako ko se zagre poj bi pa sploh naprej govoru. Kamor koli se peljem opažam podobne bedarije ravne široke pregledne ceste omejitve nizke pa policaji čakajo da bojo ispolnil tisto normo da naujo rekl da nč ne delajo pa ustavljajo za 10kmh prekoračeno hitrost živ polom poj pa 1km naprej ovinki cesta oska zjebana do patosa omejitev 90 bolš če bi napisal : pelji se po omejitvi in se poskušaj ubiti policije ni!!!!!!! Pa cestarji majo tud dobr pošlihtan Sej vrjetn je laži znak postavt pa kšn trak zalimat kokr pa kej zrihtat . Tovornaki ga pa tud gonjo sploh pa tisti k prevažajo pesk in podobn k so od kubika plačan Če poznate relacijo Kamna gorica gor do Nakla Tovornak prlesti po cest hitrej kokr usebn avto pelje se preveč naložen zjebe cesto cestarji postavijo tisti njihov slaven znak in mogoče po pou leta poj kej uštimajo začaran krog. Pa še bi lohk naštevou samo se mi ne da več in grem spat.
tenstan krompir je pa zakon

kekz ::

Vlak ja.
Od Kr do Lj ne bi smel voziti več kot 10 minut, od Mb do Lj pa dobre pol ure. to bi bilo potem čisto nekaj drugega.

Praktično:
Ko sem bil službeno v Hanovru, so me nastanili v " bližnjem" Kaslu. Ko sem bil malo preveč glasen zaradi 150 km, sem dobil pojasnilo, da vozi vlak vsake pol ure in si v 40 minutah v Hanovru.

Ko sem bil v Španiji v Sevilli, je vozil vlak do Madrida okoli 2 uri. Razdalja je 500 km.


In kje smo mi?

zee ::

KP -> LJ: 2:30 h za 153 km za
LJ -> MB: 1:45 h do 4h za 156 km

Lisbona -> Porto: ~2h za 500 km za cca 20 evrov
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.

lufthammer ::

>>>>>19 ur za izpit.

Jaz sem jih še manj, pa to ni pomembno. Hotel sem ti dopovedati, da si 19 ur spoštoval vse, kar so te naučili na tečaju CPP in potem med vožnjo do izpita. A potem pa ni treba več? Otroke morajo obnašanja starši naučiti, šola samo pomaga. Boš ti svoje šoli prepustil?

zee ::

offtopic
"Otroke morajo obnašanja starši naučiti, šola samo pomaga. Boš ti svoje šoli prepustil?"

@lufthammer: to zadnje se zadnje čase vse prepogosto dogaja

\offtopic
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.

krneki0001 ::

Lufthamer, če si opazil smo v kapitalizmu. Delo opravljaš toliko časa, da je narejeno, pa če delaš tri pet ali pa šestnajst ur. Čas socializma in službe od šestih pa do dveh je končan.
Večina staršev vidi svoje otroke šele zvečer, ko pridejo domov vsi utrujeni iz službe in nimajo časa, da bi jim povedali kaj o varni vožnji. Večinoma so še ob tistih dnevih, ko so frej(vikendi, mogoče v nedeljo) napeti od prejšnjih dni in delajo bedarije na cesti. To ni dober zgled za otroke. Nimamo pa vsi možnosti biti direktorji in imet tok denarja, da bo en od staršev doma skrbel za otroke in jih učil vsega, kar jim bo nekoč prišlo prav. Na žalost smo v takem času, kjer bo otrok večino dobrih stvari povlekel ravno od vzgojiteljev in učiteljev. Sam tut smatram, da morajo učitelji dobiti več pravic in da lahko spet uporabijo ravnilo in otroka nalomijo z njim, če dela probleme v šoli - tako kot so včasih spoštovali učitelje, bi jih morali tudi danes. Seveda pa na žalost vseh tudi učitelji danes niso tisto, kar so bili včasih. Nekako se mi zdi, da se cela družba in njene norme posedajo in da imajo otoci vedno več pravic, dolžnosti pa noben od njih ne pozna, sploh pa ne v šoli. In tako se otroci vedno manj naučijo, iščejo luknje, kako bi prišli "poceni" skozi. Ampak še ena posledica vsega tega bo vidna kasneje - znanja ne bo, ne takšnega ne drugačnega.

In sedaj če ti nekdo 2x na teden pere možgane z bontonom, obnašanjem v prometu s predpisi in to celih 14 let(2 leti vrtec, 8 let srednja šola in 4 leta srednje šole) bo pa nekaj ostalo v glavi. Najbrž celo več, kot ti prezaposleni starši lahko dajo.

Zato mislim, da je potrebno da v otrokovo življenje od vrtca pa do konca srednje šole uvedejo predmet promet, kjer bi imeli vse od bontona, predpisov, tečajev varne vožnje ter tudi izpit - glavna vožnja in skratka vsega, kar je potrebno za varno vožnjo. Med to spada tudi prva pomoč za katero osebno verjamem, da večina voznikov ne zna niti rane dobro poviti z prvim povojem, pa niti oceniti ponesrečenčevega stanja, da bi ga opisal po telefonu. Vsakdo ob nesreči samo gleda in ovira reševalce z primitivnimi vprašanji, ko pa je treba pomagat, pa so že problemi, al zbežijo, al pa se delajo ravnodušne.

Ravno zadnjič sem se peljal po eni cesti in na tleh sredi ceste je ležal človek zraven pa dve sterjše gospe in en starejši gospod. Gospe sta pljuvali po njem češ pijanec, ves rumen v glavo, noben od njih ni poklical rešilca, vendar če si dobro pogledal tipa je bil v krčih - tega pa alkohol ne dela. No tip je imel srečo, da sem poklical rešilca (fantje so se izkazali - v 7 do 8 minutah je bil motor s prvo pomočjo zraven in v 12ih minutah še reševalno vozilo). No da končam - tip je imel infarkt - in ni bil pijanec in nikoli ni pil alkohola.

Zgodovina sprememb…

bzp ::

2 uri tedensko je pomojem malo pretirano. Sploh pa samo za promet. Za bonton komot, samo da se potem predmet ne razvije v luftarijo ...
Enivej, kolikor se jaz spomnim, so nas bicikel in vse prometne znake naucili v OS (3. razred) med rednim poukom. V 7. in 8. je bilo pa mozno dodatno prit na predavanja za moped. Enako je bilo v srednji soli za CPP in PP. Nevem, ce si tistih par znakov pa pravil (kar se vse obdela v sklopu par ur) folk ni sposoben zapomnit za dlje kot za 2 tedna, niso primerni za na cesto. Zato bi jaz uvedel prakticno in teoreticno ponavljanje izpita vsake par let. Pa naj se folk navadi da voznja ni pravica vseh, ampak samo sposobnih.

zee ::

očitno si folk tega ne zapomne, saj se tudi tu redno pojavlja tema, kjer nadebudni vozniki sprašujejo po polah za občinske teste...
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.

krneki0001 ::

Znake si zapomniš s prakso, tko da za te pole in podobne zadeve ni panike.

Je pa panika če si že v začetku zadirčen, nadereš vsakega voznika, ki ne vozi tako kot tebi paše in delaš štalo na cesti - to pa se potem z prakso samo še stopnjuje.
Od tu vlečem to, da bi bilo zelo zaželjeno že od vrtca naprej vleči bonton in vzgojo v prometu po 2 uri na teden. Pod bonton paše tut osnovni bonton obnašanja v vsakodnevnem življenju.
Tega tudi ni več, sploh v šolah.

lufthammer ::

>>>>Znake si zapomniš s prakso

Narobe!

Znake moraš poznat predno greš vozit. Kaj ti pa je? Po čelnem trčenju se opravičiš, ker nisi poznal znaka za enosmerno ulico, če imaš še možnost seveda.

Tako kot je narobe, da narediš otroka in potem nimaš časa zanj?? In čakaš, da ti ga bodo drugi vzgojili? Bogi tvoji otroci.
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Letos 62 lani 50 smrtnih žrtev na naših cestah (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
1289047 (5113) Irbis
»

Kateri radar detektor, tudi Navi

Oddelek: Loža
434737 (3281) ;-)
»

Slovenija 1984 (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Novice / Zasebnost
18913607 (7773) Pyr0Beast
»

Kje vse so radarji?

Oddelek: Loža
293294 (2275) Roadkill
»

Prekoračitev hitrosti v naselju (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
8010284 (8728) Dr_M

Več podobnih tem