» »

Kateri radar detektor, tudi Navi

Kateri radar detektor, tudi Navi

drejc87 ::

Pozdravljeni!

Zanima me kateri radar detektor priporočate (cobra,v1...)? Kaj pa glede GPS navigacije npr. Garmin Nüvi225 WT, ki omogoča prikaz radarjev? Kako je s tem, a je potrebno da sam vneseš lokacije kjer se npr. nahajajo stacionarni radarji...?

Hvala in lp!

BigWhale ::

Radar detektorja sploh ne nucas. Vozis po omejitvah in je problem resen! Prsparas pr bencinu in pr detektorju! Pa se bolj varen si za ostale v prometu. Win-Win-Win.

koyotee ::

računalnika ne rabiš, interneta ne rabiš, mikrovalovne ne rabiš... pa se bolj socialen boš od ostalih geekov.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

šernk ::

računalnika ne rabiš, interneta ne rabiš, mikrovalovne ne rabiš... pa se bolj socialen boš od ostalih geekov.



popolnoma nepotreben komentar, ker s tem mene ne ogroža neposredno.

v nasprotju s tem pa sem danes skoraj nekoga dobil v bok avtomobila, ko sem zavijal levo proti domu. videl sem ga v vzratnem ogledalu ko je šel dobro sekundo po tistem ko sem zapustil glavno cesto mimo krepko čez dovoljenih 60km/h. nekatere omejitve niso postavljene zaradi tega da policaji poberejo čim več denarja.

sicer pa radar detektorje bi morali prepovedati. nisem med počasnimi vozniki, vendar se večinoma držim hitrosti tako da če že naletim na radar bo kazen minimalna
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

dzinks63 ::

Ko bomo tudi pri nas imeli tako visoke kazni, ne bo potrebe po nobenem radar detektorju, ali pa mogoče ravno obratno, kdo ve, kaj se plete v glavah našim voznikom? Sam osebno ga ne rabim, se vičidel vozim po predpisanih omejitvah ali pa le malenkost čez, če s tem nikogar ne ogrožam. Kateri radar detektor je dober, vprašanje, takšnega kateri moti policijskega itak ne smeš imeti, da bi bil kateri skoraj 100% učinkovit, pa ne verjamem. Tako ali drugače enkrat naletiš na mino in se pošteno skaširaš za več kot je detektor vreden.

kmetek ::

dzinks63: pozabil si omeniti še ZDA/Kanada, kjer ti za (visoko) prekoračitev odvzamejo vozniško takoj in dobiš sodnika za prekrške takoj. Ne kot pri nas, kjer mencajo tedne ali mesece.

ali3n ::

Da bo vsaj en odgovor konkreten:
- glede lokacij (stacionarnih) radarjev v naigaciji: vneseš jih v karto; lahko ročno,... ali pa najdeš že zbrane; t.i. POI - points of interest; nekaj jih lahko najdeš na http://www.poiplaza.com/ , pa tudi fantje na alter.si (oddelek navigacija) jih pridno beležijo.

O namenskih GPS napravah nevem dost, ker jih nikoli nisem uporabljal; ali so bile na mobilnem telefonu,.. al pa na dlančniku. TomTom, iGo,.. se fino obnesejo v tujini (zahod); malo manj pri nas, kjer ima verjetno največjo pokritos Garmin (adriaroute,...).

Za radar detektorje: glej da pokriva frekvence, ki so v uporabi pri nas; stacionarci načeloma niso problematični za zaznavo, saj stalno oddajajo; večji problem so laserski merilniki (ko ga zazna, je navadno že prepozno, rezen če,... ).
Načeloma pa pamet v glavo in normalno vozi; za 10-20+ izven naselja te ne bo noben kastriral.

LP
- "Rozi vidm." "S psom!"
- "A vidš, to je pa že delirij... preveč piješ! Dec nemarn..."

jan01 ::

nek hravaški motilec radarja naj bi bil dober(prodaja se kot pomagalo k parkiranju(ima tudi to funkcijo...

T0RN4D0 ::

Katerkoli že, še vedno se pazi laserjev v naseljih, sploh če si sam na cesti. :) Poleg tega stvar piska za veliko neumnosti in jo začneš počasi ignorirat na AC recimo, ker je en kup onih radar tabel ki utripajo če si prehiter in takšnih stvari, stacionarni majo pa tko table in veš kje jih lahko pričakuješ. Še najboljša kombinacija bi bla najbrž kakšna cobra in cobrina navigacija, kjer lahko nakombiniraš kje so "fake" radarji in ti tam ne piska....
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

imagodei ::

dzinks63> "Ko bomo tudi pri nas imeli tako visoke kazni, ne bo potrebe po nobenem radar detektorju..."

Ahem... Ko bomo pri nas imeli dovolj policajev na cesti, aktivnih patrulj, ki ne bodo samo čakale v grmovju in lovile tistih, ki gredo 10 km/h preveč... Ko bodo policisti dejansko NA CESTI in bodo sposobni odkriti tudi tiste, ki prehitevajo v škarje, vozijo brez varnostne razdalje in objestno/agresivno ter kršijo tudi druge prometne predpise (ne samo omejitve hitrosti)... Ko bodo postopki na sodiščih za prekrške hitri in bo kazen tudi dosledno izvajana... Potem bomo približno naredili disciplino na cestah.

Kazni lahko ostanejo takšne, kot so danes, če se bodo le objestneži zavedali, da obstaja visoka verjetnost kaznovanja.

Pri nas si policija ureditev prometne problematike predstavlja izključno v postavljanju stacionarnih radarjev in radarskih zased. Slednje najraje postavijo tam, kjer se prekrškarje DA najti, ne pa tam, kjer je dejansko nevaren odsek. Takole čez palec bi si upal trditi, da je krepko preko 75% kazni izrečenih zaradi prehitre vožnje, velika večina tega IMO za prekoračitve do 20% (60 km/h v naselju). Da se razumemo, voziti je treba po omejitvah, ampak vseeno menim, da je treba kaznovati tudi druge prekške. Nesreče se zgodijo tudi zaradi objestne vožnje, prehitevanja v škarje, izsiljevanja prednosti... Na cestah je vsak dan na tisoče Slovencev, ki so pogledali pregloboko v kozarec in zakonsko niso sposobni za vožnjo. To so tudi tisti vozniki, ki po cesti vijugajo, vozijo preko polne črte, jih zanese v varnostno ogrado, zaspijo za volanom, nenadoma zavijejo v levo, spregledajo avto/motorista v stranskem ogledalu... Če na cesti ni patrulje, ki bo opazila, da nek voznik vztrajno vijuga in ga bo pravočasno izločila, bo morda na naslednjem ovinku zapeljal direktno v jarek. Če na cesti ni patrulje, ki bi opazila, da nekdo živčno prehiteva v škarje, vozi brez varnostne razdalje in se pri zaključku prehitevanja vriva nazaj v kolono, bo morda ta voznik na naslednjem ovinku ubil kako družino, ko se mu prehitevanje ne bo izšlo.

Enostavno ne gre samo s tem, da postaviš radarsko zasedo na nek raven in varen odsek ceste ter loviš prekrškarje samo zato, ker veš, da bo 90% ljudi tam malo bolj pritisnilo. Ljudje si bodo itak zapomnili, kje stoji policija in bodo tistih 250m vozili po omejitvah, naprej pa - juriš!

In seveda, BTW, ponosne lastnike radar detektorjev bi bilo treba kaznovati z maksimalno zakonsko določeno kaznijo, podeliti 18 točk in vzeti izpit. Morda bi bilo treba uvesti še kazensko odgovornost (tako kot za močno alkoholizirane voznike), ker prisotnost radar detektorja v avtu jasno kaže na naklep.
- Hoc est qui sumus -

quartz ::

@imagodei: Iz ust policista/pravnika/poklicnega šoferja?

Take in podobne izjave mi zvenijo v stilu:

"Kakšna recesija? Še vedno gledajo štruce iz vseh smetnjakov!" Moraš se zamislit ali pa popizd...!! Ne vzet osebno, ker ni tako mišljeno:

Problem je v tem, da iz takšnih in podobnih mnenj nastaja policijska država! Dejmo uvest še policijsko uro ob 10h za vse mlajše od 45 let (upam, da večino do takrat že sreča pamet; nekatere nikoli...), pa smo rešeni še 70% problemov z alkoholizmom in problematike drog!;) Oz. even better: lahko bi začeli vgrajevati čipe za nadzor...

Djmo se raje vprašat kaj oz. kolikšna je razlika med stopnjo prekrškov (in višjimi ter strožjimi kaznimi) danes in stopno prekrškov nekoč (in jebiveter kaznimi v primerjavi z današnjimi - pa da se ne bo kdo obregnu na rast kazni proporcionalno z višanjem standarda, glede na razmere pred 10, 15 leti; vzemite krajše obdobje parih let - lahko tudi primerjate obdobja pred uvedbo evra...)!? Hočem reč to; število bedakov na cestah se ni drastično zmanjšalo, kvečjemu za 10%! In se kljub težnjih današnjih pametnjakovičev po uvajanju še strožje policijske države NE BO!

Kazni bodo šle gor, odstotek bedakov in iskalcev adrenalina na cestah bo pa ostal približno enak - gledano s stališča ene generacije! Problem je v sami kulturi in vzgoji oz. vcepljanjenjem strahu in pravil že od malih nog dalje, kar pa ne meji dosti na policijsko državi ali lepše rečeno totalitaren režim!

Oz. drugače povedano problem na cesti (in še marsikje) je, ker starši danes (poledično tudi po krivdi sistema, ki se odvrača od osnovnih človeških vrednot in kaže vedno ostrejšo težnjo po kapitalu) ne znajo več vzgajati poštenih in vestnih državljanov! Moralnih vrednot ni več... Če te boli k. za lastno državo (namreč, osebno mi bolj dol ne more viset!), kdo se bo sekiru šele za en podolgovat kos kovine z okroglim ploščatim delom in številko 50, nekje sredi naselja? Problem je ker sistem (beri država), ne zna ustrezno motivirat! Ko se malce bolj ozreš okoli pa prevladujejo budala in malo bolj učena budala z redkim odstotkom razumnih ljudi (Zopet le eno od stališč sistema, da več kot toliko nad-kvalificiranega kadra ne rabi in ji predstavlja strošek. In je nešolan kader lažje voditi!)!

Zakaj pa ima vsak idiot, ki dobesedno ne zna vozit, danes izpit? Ne bi raje glede tega kaj zaostrovali (menda je včasih bil potreben za pridobitev vozniškega dovoljenja tudi psihofizični test, danes ga dobi pa skor vsak, ki se mal napifla, če drugače ne, se napifla še 2x)? Ali to pač ni namen?

Men so zmer govoril: "avto je stroj za ubijanje!" Sam sm pa ugotovu, da je tudi luksuz! Orožni list je težje dobiti kot vozniški izpit, zakaj?

Poleg tega, naj se raje premišljuje kako izboljšat to "Kokoš": vzgojo doma in šolstvo, malce bolj motivirat ljudi na vseh področjih (tudi s stališča narodne pripadnosti), it večkrat na cesto izrazit svoje mnenje, ko se gre za dobrobit vseh (sploh v zadnjih časih, ko se izvajajo jebiveter reforme, slepilo za oči; same sebi namen) in postavljanje sposobnih ljudi na vodilna mesta...namesto da slepo domnevate, da bo "palica" rešila vse probleme! Včasih se s "korenčkom" namesto "palice" dlje pride!

Višat kazni zna vsaka budala - in budala to danes tudi počne (res pa da bo čez 2 generaciji tudi na ta način ta problem rešen - sm pa siguren, da se bo zaradi napačne izbire načina pojavilo še 20 novih problematik)! Konec koncev se pa tu pojavlja vprašanja kdo je večja budala - povprečen državljan, ki vse sprejme kot od Boga dano in ga je opisal že Cankar ali Država?!?



Povzetek, na kratko: Piz..., folk, kako ste lahko take OVCE!?

PS: sorry za off topic!:) Upam, da vsaj komu popestri dan!:)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: quartz ()

imagodei ::

quartz> "Iz ust policista/pravnika/poklicnega šoferja? "

Ne. Daleč od tega. Iz ust voznika, ki bolj ali manj vozi po predpisih in mu gredo na jetra taki, ki s svojim obnašanjem ogrožajo psihično uravnovešene udeležence prometa. In iz ust človeka, ki mu gre na jetra, da policija ne zna naredit reda na cestah.

Vozniški izpit ni vaša pravica. Je pridobljen privilegij. Tista roza knjižica je dokaz, da ste sposobni voziti po pravilih. Če niste, se vam ga lahko vzame. In IMO, če definitivno dokažete, da avto uporabljate kot orožje, zaslužite vsaj par mesečno ohladitev v čuzi.

;)
- Hoc est qui sumus -

-žiga- ::

Dajte to butasto debato preselit v druge teme in jamrajte skupaj z ostalimi klobučkarji. Človek je vprašal nekaj.

Jaz imam neko osnovno zadevo, ne vem firme, dal sem 120 eur, se mi zdi. Če bi še enkrat kupoval bi raje kupil nekaj dražjega in boljšega. Zadeva piska marsikje, laserskega merilca pa ne zazna, če ne meri direktno vate (predvidevam, da ga takrat zazna, ni se mi še zgodilo da bi me merili.. sem pa vozil mimo, ko so merili avto ob meni, pa ni dala zadeva niti glasu od sebe). Tako da če ima kdo kako bolj precizno zadevo bi tudi mene zanimalo.

Hardstyle ::

imagodei: po katerih cestah pa se ti voziš? Namreč marsikje je opazit table z omejitvijo popolnoma brez smisla! Največkrat opazim butaste table za 40 oz. 60.


In zakaj bi dal kazen tistim, ki uporabljajo zaznavalne naprave? Kot si napisal je največ kazni za 20% prekoračitev (60km/h v naselju) in te opali za 250€+kako piko, medtem ko tebe matretira se pa mimo pelje en na motoru 100km/h pa policaj reče "Eh, tak ga ne moremo dobit" . Ne govorit o tem kak bi blo fajn, če bi se držali omejitev, ker to ni res!

Roza knjižica je dokaz, da si sposoben vozit avtomobil/motor/tovornjak..., ne me jebat! Kaj pa potem delajo na cesti 80+ letni na cestah? Ko ne vidi čez volan, ne pozna krožišč, tabla s prednostno cesto, kaj je to ? Pravilo desnega, sej bo šmrkavec počakal. O kakem dokazu si ti govoril?

T0RN4D0 ::

No, saj to s pravicami in privilegiji je tako stvar dogovora. To da živiš je tud neke vrste privilegij. Zdej smo kao nardil pravico iz tega, samo je vse itak samo teorija. Jst si svoje pravice in privilegije razlagam malo po svoje, tako kot večina ljudi. In imam privilegij se peljat 130 po regionalki, ker avto gre tolk. In imam ta privilegij da me polcaji nikol ne dobijo. Heck, na nek način imam pravico vozit 100 v naselju, ravno tako kot ima policaj pravico da mi vzame izpit in 1000€ če tam sloni z radarjem. =)
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

imagodei ::

@žiga, Hardstyle,

dejta se naučit brat tudi sestavke, ki obsegajo več kot eno poved.
- Hoc est qui sumus -

imagodei ::

@TORN4DO,

hudo narobe si razlagaš, kaj so tvoji privilegiji.

Namreč, tvoj edini privilegij je, da upravljaš z več 100 kil težko mašinerijo, dokler voziš tako, da nikogar ne ogrožaš. Vse ostalo so tvoje blodnje, zares. Oz., če češ, vse ostalo je kršenje CPP, pa če te policaji dobijo ali ne. Ko ogrožaš moje življenje (vožnja 100 km/h skozi naselje), imaš v rokah morilsko orodje in kar se mene tiče, bi takšne tiče morali obravnavati kot storilce kaznivega dejanja poskusa uboja. Najmanj kar je, pa bi to morali obravnavati kot povzročitev splošne nevarnosti:

317. člen KZ:
(1) Kdor s požarom, povodnijo, eksplozijo, strupom ali strupenim plinom, z ionizirajočim sevanjem, z motorno silo, električno ali kakšno drugo energijo ali s kakšnim drugim splošno nevarnim dejanjem ali sredstvom ali z opustitvijo dejanja, ki bi ga bil dolžan storiti za zagotovitev splošne varnosti ljudi in premoženja, povzroči nevarnost za življenje ljudi ali za premoženje velike vrednosti, se kaznuje z zaporom do treh let.
(2) Kdor stori dejanje iz prejšnjega odstavka iz malomarnosti, se kaznuje z denarno kaznijo ali z zaporom do enega leta.
(3) Če ima dejanje iz prvega ali drugega odstavka tega člena za posledico hudo telesno poškodbo ene ali več oseb ali veliko premoženjsko škodo, se storilec kaznuje za dejanje iz prvega odstavka z zaporom do petih let, za dejanje iz drugega odstavka pa z zaporom do treh let.
(4) Če ima dejanje iz prvega ali drugega odstavka tega člena za posledico smrt ene ali več oseb, se storilec kaznuje za dejanje iz prvega odstavka z zaporom od enega do dvanajstih let, za dejanje iz drugega odstavka pa z zaporom od enega do osmih let.
- Hoc est qui sumus -

ABX ::

računalnika ne rabiš, interneta ne rabiš, mikrovalovne ne rabiš... pa se bolj socialen boš od ostalih geekov.



popolnoma nepotreben komentar, ker s tem mene ne ogroža neposredno.

v nasprotju s tem pa sem danes skoraj nekoga dobil v bok avtomobila, ko sem zavijal levo proti domu. videl sem ga v vzratnem ogledalu ko je šel dobro sekundo po tistem ko sem zapustil glavno cesto mimo krepko čez dovoljenih 60km/h. nekatere omejitve niso postavljene zaradi tega da policaji poberejo čim več denarja.

sicer pa radar detektorje bi morali prepovedati. nisem med počasnimi vozniki, vendar se večinoma držim hitrosti tako da če že naletim na radar bo kazen minimalna


Ti si sprejel dejstvo da boš plačeval kazni, sicer majhne ampak vseeno.
Če bi kazni pomagale varnosti bi danes bili vsi mirni, tako pa imamo vsako leto več težav.
Državi paše kaznovat ker lepo fila proračun, zato popolnoma zagovarjam tiste ki se jim jebe za pravila.

Če želiš vozit varno moreš biti sproščen in umirjen, glavni razlog za današnje nesreče je prehiter življenski ritem, vsem se nekam mudi in vsak mora nekaj dokazat tudi na cesti.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

biokill ::

Sploh nevem kaj se tukaj glaste in šopirite. Če mislite tukaj pisat, mu odgovorite na vprašanje, drugače pa ni treba v to temo hodt pa fotre špilat, tko da tisti k ne mislte odgovarjat stfu....

Meni se zdi da pri tistih GPS-ih ki imajo omogočen prikaz radarjev ti ni treba nič dodatno štimat, ti jih že gps sam najde...je blo pri 5 gear neki podobnega..

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: biokill ()

T0RN4D0 ::

imagodei, hudo narobe si tudi ti razlagaš zadeve.

Namreč, tvoj edini privilegij je, da upravljaš z več 100 kil težko mašinerijo, dokler voziš tako, da nikogar ne ogrožaš. Vse ostalo so tvoje blodnje, zares. Oz., če češ, vse ostalo je kršenje CPP, pa če te policaji dobijo ali ne. Ko ogrožaš moje življenje (vožnja 100 km/h skozi naselje), imaš v rokah morilsko orodje in kar se mene tiče, bi takšne tiče morali obravnavati kot storilce kaznivega dejanja poskusa uboja. Najmanj kar je, pa bi to morali obravnavati kot povzročitev splošne nevarnosti:



Če se peljem 100 v naselju, dobim lepo po črki zakona kazen 1000€/2 in 18 pik, oziroma neki v tem smislu. In TI bluziš o tem kaj bi moralo biti in česa vsega bi me morali obtožiti. Vidiš, ravno tako pretiravaš kot sem jaz v prejšnjem postu, samo da v drug ekstrem vlečeš.


Pravica je ena takšna abstraktna stvar. Če se peljem v naselju 100 in plačam 1000€+18 pik je pravici zadoščeno. Kako si ti to razlagaš nikogar pravzaprav čist nič ne briga. Nekaterim se zdi da je 1000€+pike za to občutno preveč, nekateri bi mi dodedelili milostni strel v tilnik, tretji kaj malo manj milostnega. Ampak je popolnoma irelevantno, ker smo za takšna dejanja že določili ceno. Samo tako mimogrede, v marsikaterem "naselju" oziroma delih naselja (tam kjer ni nič razen policaja z radarjem v grmovju) se dejansko lahko pelješ 100 in ogrožaš ljudi približno toliko kot če se voziš 130 na avtocesti.


Pa da ne bom čist OT; na GPSu maš označene lokacije kjer se radarji pogosto pojavljajo. Se pravi na avtocesti stacionarci, pa na znanih točkah kolikor jih je notr oziroma jih sam dodaš. Če veš da pod sosedovo češnjo velikokrat merijo hitrost, vneseš koordinate in te bo zadeva opozarjala vedno kadar se boš približal češnji. Problem tega je seveda da te spet 99% opozarja za brezveze, po drugi strani pa če je kakšna manj znana ali nova lokacija si pečen. Pri detektorju je pa isto sranje in ti 99% piska brezveze, če te dobi pa z laserjem pa moraš met tud srečo da ti pravočasno piska. Po domače povedano, še vedno je treba vozit malo z glavo in lepo opazovat kaj se dogaja na oz ob cesti, če nisi čisto prehiter maš ponavadi dovolj časa da zbremzaš na omejitev.
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

imagodei ::

TORN4DO> "imagodei, hudo narobe si tudi ti razlagaš zadeve. "

Hudo dvomim da si hudo narobe kaj razlagam. Moje stališče o tem je znano, smo že v nebroj temah debatirali okoli tega. Tudi v tejle sem že pojamral kako in kaj. Na kratko, ne verjamem v visoke kazni, pač pa v pogostost kaznovanja. Če veš, da te lahko dobijo, boš mnogo bolj previden, kot če veš, da te praktično ne morejo dobit, pa tudi če je zagrožena kazen 5.000 EUR in 6 mes zapora. Za kaj več si pa preberi moje prispevke v drugih temah. So izčrpni.

Razlagam si pa takole, kratko in jedrnato: če me s svojo vožnjo namerno ogrožaš in mi strežeš po življenju, nisi dosti boljši kot serijski morilec. Dokler ne narediš nesreče se tvoje "žrtve" pač izognejo strelu/nožu/[vstavi poljubno]. Problem je, ker se enkrat ne izide. In hud problem je, ker cestni neprilagojenci iščejo 1000 izgovorov in pojasnil, zakaj to ni tako, kot sem pravkar povedal. Kajti žal je točno tako.


Torn4do> "In TI bluziš o tem kaj bi moralo biti in česa vsega bi me morali obtožiti. Vidiš, ravno tako pretiravaš kot sem jaz v prejšnjem postu, samo da v drug ekstrem vlečeš."

V bistvu nič ne pretiravam in ne bluzim. Samo povem, da se zakon v praksi slabo izvaja. Že zgoraj sem povedal, da CPP predvideva množico prekrškov in kazni zanje, pa naši vrli policisti v praksi največ kaznujejo zaradi prehitre vožnje. In sicer so v radarskih zasedah postavljeni tam, kjer se da kasirat, ne pa tam, kjer je to potrebno zaradi nevarnega odseka.

Kazni na splošno se mi zdijo previsoke za povprečnega Slovenca, pa prenizke za tiste, ki se že itak vozijo z Audiji, BMW-ji, SUV-ji ipd. Na splošno pa je moje mnenje, da se določen tip prekrškov kaznuje bistveno premilo. Pravzaprav menim, da določeni prekrški niso prekrški, ampak kazniva dejanja. Ampak, to je samo moje mnenje in nikoli se nisem pretvarjal, da je kaj drugače. Zato ne vem, kakšno bluzenje naj bi to bilo. Verjetno imaš težave prebrati moja sporočila v celoti.


Torn4do> "Samo tako mimogrede, v marsikaterem "naselju" oziroma delih naselja (tam kjer ni nič razen policaja z radarjem v grmovju) se dejansko lahko pelješ 100 in ogrožaš ljudi približno toliko kot če se voziš 130 na avtocesti."

Se strinjam in se mi zdi butasto, da tam čepijo policaji, ki kasirajo zato, ker je konfiguracija cestišča taka, da te z lahkoto pomerijo. Po drugi strani pa vsi vemo, kaj lahko sledi, če prekoračimo hitrost.

In še ena plat medalje: če bi imeli povprečno bolj zaupanja vredne policiste, pa če bi nas bilo vsaj 10x več, da ne bi v tej Sloveniji vsak vsakega poznal, potem bi tudi policisti lahko imeli večja pooblastila. V ZDA te lahko kaznujejo brez radarskega izpiska za "reckless driving", njegova beseda proti tvoji. Ali pa te spusti, če nisi ogrožal nikogar.
- Hoc est qui sumus -

T0RN4D0 ::

Torej bi moral podpirat radar detektorje. Da ne plačuješ za radarje ki so sami sebi namen. :)
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

BigWhale ::

imagodei: po katerih cestah pa se ti voziš? Namreč marsikje je opazit table z omejitvijo popolnoma brez smisla! Največkrat opazim butaste table za 40 oz. 60.


Hah! Kdo te je pa naredil strokovnjaka za to podrocje? No, ce je kak znak narobe postavljen sem preprican, da lahko hitro na obcini uredis to. Gres tja, vlozis pritozbo in tako naprej.

In zakaj bi dal kazen tistim, ki uporabljajo zaznavalne naprave? Kot si napisal je največ kazni za 20% prekoračitev (60km/h v naselju) in te opali za 250€+kako piko, medtem ko tebe matretira se pa mimo pelje en na motoru 100km/h pa policaj reče "Eh, tak ga ne moremo dobit" . Ne govorit o tem kak bi blo fajn, če bi se držali omejitev, ker to ni res!


Heh! Kazen zato, ker z radar detektorjem v avtu ze nakazujes, da bos prekoracil hitrost. Sicer radar detektorja ne bi rabil. A ne? :>

Roza knjižica je dokaz, da si sposoben vozit avtomobil/motor/tovornjak..., ne me jebat! Kaj pa potem delajo na cesti 80+ letni na cestah? Ko ne vidi čez volan, ne pozna krožišč, tabla s prednostno cesto, kaj je to ? Pravilo desnega, sej bo šmrkavec počakal. O kakem dokazu si ti govoril?


No, takrat, ko vozis vec kot je dovoljeno spadas med tiste ki ne poznajo desnega pravila in ne vidijo cez volan. A ne?
----

Jaz bi kazni zmanjsal. 50 EUR za prekoracitev recimo. Bi pa ceste opremil s kamerami, ki bi na doloceno razdaljo merile hitrost in bi imele kr printer za poloznice, pa se pakirnik kuvert. Opozorilne table? Ja, na meji. Tukaj vas z radarjem kontroliramo 24/7 vsak drug ovinek. 50 EUR res ni veliko, ce dobis pa pet takih kazni na poti v sluzbo, je pa ze kriza. Sploh ce se ti to nardi trikrat v tednu.

Poleg tega bi pa v soli uvedel se poseben predmet Prometna vzgoja.

Teror? Big Brother? Seveda, ampak drugace zgleda pri nas ne gre. Danes spet trije mrtvi. S Ferarijem Punto prehitevat kolono v skarje in potem v avtobus. Bravo, bravo!

Jih je ubila hitrost? Je. Ce bi peljali pocasi v koloni se ne bi zaletavali.

imagodei ::

Torn4do,

V bistvu ne, ker ne glede na to, kolk ti rad divjaš po cestah, so omejitve tu zato, da se spoštujejo. Promet je protokol, much like TCP/IP. Če hočeš "govorit" po TCP/IP, moraš sledit zakonom RFC. Če hočeš, da funkcionira promet, je absolutno esencialno, da vsi spoštujemo CPP in da vsi vozimo po desni strani, vsi vozimo s približno enako hitrostjo, s približno enako varnostno razdaljo, da vsi dajemo žmigavce v križiščih in pri spremembah smeri... Drugače se pa dogajajo trčenja, tako kot se dogajajo trčenja na token ring omrežju, če paket "spelje" takrat, ko ne sme.

Objestno od policistov se mi zdi, da kaznujejo za manjše prekoračitve na praznih, preglednih, ravnih odsekih ceste. Po drugi strani: nesramno od policistov se mi zdi, da ne zmorejo izločit tistih idiotov, ki ne vedo, za kaj se uporabljajo žmigavci, ki prehitevajo v škarje, oz. ki preprosto povzročajo splošno nevarnost na cesti s svojim neprilagojenim obnašanjem.

Radar detektorji v avtomobilu pa kažejo na to, da si se v avto vsedel z namenom, da boš kršil pravila. Ne glede na to, da se meni zdi gnilo, da te policist ustavi zaradi prehitre vožnje na popolnoma prazni cesti ob 3h zjutraj, se dobro ve, da zakon to prepoveduje.

EDIT: Dodana referenca
- Hoc est qui sumus -

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: imagodei ()

imagodei ::

Hardstyle> "Roza knjižica je dokaz, da si sposoben vozit avtomobil/motor/tovornjak..., ne me jebat! Kaj pa potem delajo na cesti 80+ letni na cestah? Ko ne vidi čez volan, ne pozna krožišč, tabla s prednostno cesto, kaj je to ? Pravilo desnega, sej bo šmrkavec počakal. O kakem dokazu si ti govoril?"

Selektivno bereš. Takoj za piko sem nadaljeval z drugim stavkom, kjer sem dejal, da če nekdo navkljub roza knjižici ni sposoben voziti avtomobila, se mu le-to lahko odvzame.

Je pa naloga države, da to uredi tako, da bo funkcioniralo. Jaz terjam to od nje. Trenutno obstaja veliko večja nevarnost, da me bo na nekdo ubil z avtom na cesti, kot pa da me nekdo zaštiha med ropom, da postanem žrtev kakega serijskega morilca, ali da me kokne zblojen študent na killing spreeju.

Zato mi pa ni jasno, kako si policaji drznejo postavljati radarske zasede tam, kjer je zgolj zelo preprosto kasirat, ne pa tam, kjer se dogajajo nesreče. To je tako, kot da bi izgubljene ključe iskal pod lučjo, namesto 10m stran v temi, kjer si jih izgubil. Pod lučjo pač zato, ker se tam vidi.

Razumem, da policija prihrani denar, če policijski avto stoji na mestu, namesto da bi vozil. Razumem, da prihrani denar, če se ne nabavi 200 civilnih vozil in se jih opremi s kamero. Razumem, da se državna blagajna fino polni, če loviš tiste, ki vozijo 10-15 km/h prehitro. Ampak s tem iz ceste ne izločiš bedakov, ki se v večpasovnem krožnem križišču ne znajo pravilno in pravočasno razvrstiti, debilov, ki prehitevajo kolono tik pred nepreglednim ovinkom in ostalih moronov, ki pač vozijo objestno in agresivno. Tudi ne moreš kaznovati nobenega motorista, ki izvaja nenormalne akrobacije in prav prosi za to, da bi ga nekdo spregledal ter povaljal v palačinko.
- Hoc est qui sumus -

-žiga- ::

@žiga, Hardstyle,

dejta se naučit brat tudi sestavke, ki obsegajo več kot eno poved.



Priznam, nisem prebral vseh blodenj, ampak kje točno si mu podal kak koristen nasvet?
Ponavadi se moderatorji takoj razburjajo, ko kje nekdo deloma zaide s teme, tu pa vsi moralizirajo in se delajo pravičnike pa noben ne briše tega.

connel ::

Hm, če bi se radikalno spremenila miselnost slovencev, bi šel takoj na ameriški sistem kaznovanja, kar pa je misija nemogoče, saj bi praktično polovica voznikov ostala najmanj brez izpita in popolnoma brez denarja že samo zaradi prekoračitev hitrosti, kaj šele kaj drugega,...

Ne vem no, pri nas razmišljamo, če sploh, saj jih ne bo oz. se bom že izvlekel tudi če me ustavijo, tam tega ni, omejitve se s toleranco 10-15 MPH strogo upošteva, pa naj bo to sredi mesta, sredi puščave, ob 3 zjutraj ali 2 popoldne. Pri nas se pa razburjamo, kaj za vraga počne policaj z radarjem sredi noči na samotni cesti sredi ničesar,..

In ja, vozniško dovoljene je privilegij,...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: connel ()

imagodei ::

žiga> "Ponavadi se moderatorji takoj razburjajo, ko kje nekdo deloma zaide s teme, tu pa vsi moralizirajo in se delajo pravičnike pa noben ne briše tega."

Khm, prvič, to je Loža, kjer smo malo bolj sproščeni in se lahko odpočijemo od napornih debat.

Drugič, kršitve hitrosti oz. širše CPP-ja so nujno povezane z radar detektorjem. Če ne kaniš vozit prehitro, radar detektorja ne rabiš, ka-li? Torej zadeva ni nujno offtopic. Sploh zato, ker ljudje kršitve predpisov opravičujemo na 1001 način in pogruntamo vse možne izgovore, zakaj objestna in malomarna vožnja ne bi bila primerljiva s poskusom umora. Premalo se zavedamo, da je dovolj samo enkrat in da ko življenje enkrat ugasne, je za vedno. Še če voziš po pravilih se zgodi, zakaj potem divjati in celo iskati načine, kako to početi tako, da te "zlobni policaji" ne bi dobili.

No, če je debata res zašla, potem nimam dvomov v to, da jo bo očedil/zaklenil kdo z višje inštance.


žiga> "ampak kje točno si mu podal kak koristen nasvet?"

Hm, mogoče res ni bilo dovolj jasno, pa bolj med vrsticami. Zdajle zelo jasno: Vozi po omejitvah, bolj varno je in še stroška za radar detektor ne boš imel.

Dovolj koristno? ;)
- Hoc est qui sumus -

-žiga- ::

Razumem, da ne podpiraš kršitev CPP. Ampak človek je vprašal za nasvet.
Mogoče pa ni vse tako črno-belo. Tisti, ki želi voziti prehitro, bo vozil prehitro z ali brez radar-detektorja. Če imaš radar-detektor si mogoče vsaj bolj sproščen in se lahko skoncentriraš na cesto samo, ne pa da gledaš za vsak grm in bivšo cestninsko postajo, če se kje nahajajo smrkci.

Svojih izgovorov za prekoračitve omejitev ne bom navajal, ampak brez skrbi, ne divjam brezglavo. Povozi te pa lahko tudi deda, ki se vozi po omejitvi (pa če je še tako nizka) a ima neizpravno vozilo ter slaba očala.

T0RN4D0 ::

Drugič, kršitve hitrosti oz. širše CPP-ja so nujno povezane z radar detektorjem. Če ne kaniš vozit prehitro, radar detektorja ne rabiš, ka-li?


Neumnost. Če ne kaniš vozit prehitro, ne rabiš niti števca. Ker te opozori če se prehitro pelješ. Pa airbagi so znak da se nameravaš zaletet v nekoga. Prednji če hočeš koga napast bočno, bohnedej da maš še stranske. Vse ki imajo v avtu ESP in podobna elektronska pomagala bi blo treba kaznovat, oziroma pomagala prepovedat, ker namigujejo na neprilagojeno vožnjo cestnim razmeram. Kaj ti bo ABS, če se moraš vedno tako vozit da se lahko lepo počasi ustaviš brez?

Ne seri.

Sploh zato, ker ljudje kršitve predpisov opravičujemo na 1001 način in pogruntamo vse možne izgovore, zakaj objestna in malomarna vožnja ne bi bila primerljiva s poskusom umora.


Ker hitri/malomarni/stari kakršnikoli _NE_ poskušajo nikogar ubit. In _NE_ načrtujejo ničesar takšnega. Mislim da so ti že enkrat povedali kaj je to poskus umora, kaj je naklep in kaj je nesreča. Če hodim po mestu z švicarskim nožem v žepu, to še ne pomeni da poskušam vse mimoidoče pobiti, čeprav se statistično možnost da jih zabodem poveča. Tudi če se v koga zadanem z ramo, še ne pomeni da sem ga hotel zaštihat. Ti bi pa to vse kar pomešal v en koš.
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

imagodei ::

Torn4do> "Neumnost. Če ne kaniš vozit prehitro, ne rabiš niti števca. Ker te opozori če se prehitro pelješ. Pa airbagi so znak da se nameravaš zaletet v nekoga. Prednji če hočeš koga napast bočno, bohnedej da maš še stranske."

Kronska oslarija. Števec je v avtu zato, da se lahko voziš po omejitvah oz. za to, da veš, koliko voziš. Brez števca ne moreš vedeti, koliko voziš. Airbagi so pa notri zato, da ublažijo posledice nesreče. Nimajo veze s tem, kdo se namerava v koga zaletet. Lahko se tudi kdo drug vate - ergo stranski airbagi. Nesreča se lahko pripeti tudi, ko voziš po omejitvah. Pravzaprav vsi airbagi, varnostni pasovi in programirano lomljenje ne morejo rešiti življenja pri 150 km/h. Lahko ga pa pri 50 ali 70 km/h.


Torn4do> "Vse ki imajo v avtu ESP in podobna elektronska pomagala bi blo treba kaznovat, oziroma pomagala prepovedat, ker namigujejo na neprilagojeno vožnjo cestnim razmeram. Kaj ti bo ABS, če se moraš vedno tako vozit da se lahko lepo počasi ustaviš brez?"

Še več oslarij. Vsa pomagala so v avtu seveda za povečevanje stopnje varnosti, ne zato, da lahko brezskrbno divjaš. ABS je v avtu tudi za to, da preživi pešec, ki neprevidno stopi na cesto in bi ga ti brez ABS-a povozil do smrti, z ABS-om mu pa samo kolena polomiš.

Kila slamnatih mož, 's all.


Torn4do> "Mislim da so ti že enkrat povedali kaj je to poskus umora, kaj je naklep in kaj je nesreča. Če hodim po mestu z švicarskim nožem v žepu, to še ne pomeni da poskušam vse mimoidoče pobiti, čeprav se statistično možnost da jih zabodem poveča."

Če že uporabljaš primerjave - hodit s švicarskim nožem v žepu je enako kot voziti defenzivno in previdno, pretežno po omejitvah. Divjat po cesti pa nikakor ni primerljivo z zloženim švicarskim nožem v žepu, ampak je prej podobno mahanju z mačeto v množici. Statistično se možnost, da hočeš koga zaštihat z zaprtim švicarskim nožem, varno spravljenim v žepu, ne poveča niti najmanj. Se pa seveda poveča ta verjetnost, če opletaš z mečem. Check your numbers.

In če z mečem opletaš v množici ljudi, je to najmanj povzročanje splošne nevarnosti.


Torn4do> "Tudi če se v koga zadanem z ramo, še ne pomeni da sem ga hotel zaštihat. Ti bi pa to vse kar pomešal v en koš. "

Zadaneš v ramo s čim? Z mečem, s katerim opletaš v množici? Lej, če si star 18 let in opravilno sposoben, potem se predpostavlja, da si se sposoben obnašati odgovorno. Če boš opletal iz objestnosti, KZ zate predvideva do 3 leta zapora. Če boš opletal iz malomarnosti (karkoli naj bi to že bilo), ima KZ zate sankcijo v obliki denarne kazni ali zapora do enega leta. Če boš pa vmes še koga težko poškodoval ali ubil, se pa lahko od svobode posloviš tudi za kako desetletje.

Seveda to ne pomeni, da si ga hotel zaštihat. Pomeni pa, da ti je bilo vseeno, ali boš med mahanjem z mečem nekoga poškodoval. Oziroma nisi mislil na posledice, kar pa bi kot opravilno sposobna odrasla oseba moral. Razumeš?

Pa še reality check ;) :
Povzročitev prometne nesreče iz malomarnosti

323. člen

(1) Udeleženec v prometu, ki s kršitvijo predpisov o varnosti cestnega prometa iz malomarnosti povzroči prometno nesrečo, v kateri je bila kakšna oseba hudo telesno poškodovana, se kaznuje z denarno kaznijo ali zaporom do treh let.
(2) Če ima dejanje iz prejšnjega odstavka za posledico smrt ene ali več oseb, se storilec kaznuje z zaporom do osmih let in s prepovedjo vožnje motornega vozila.

Predrzna vožnja v cestnem prometu

324. člen

(1) Voznik motornega vozila, ki s predrzno vožnjo v cestnem prometu ogrozi življenje ali telo sopotnikov ali drugih navzočih udeležencev cestnega prometa s tem, da prekorači hitrost za enkrat več od dovoljene na cesti, v naselju, v območju za pešce, v območju umirjenega prometa ali v območju omejene hitrosti, ali vozi pod vplivom alkohola z več kot 1.10 grama alkohola na kilogram krvi ali več kot 0,52 miligrama alkohola v litru izdihanega zraka, ali vozi pod vplivom mamil, psihoaktivnih zdravil ali drugih psihoaktivnih snovi, in pri tem
– prehiteva druga vozila v nasprotju s predpisi o varnosti cestnega prometa,
– ne upošteva pravil o prednosti,
– vozi na prekratki varnostni razdalji,
– na cesti, ki ima dva ali več označenih pasov za vožnjo v eno smer, vozi po vozišču, namenjenem vožnji v nasprotni smeri,
– s kakšno drugačno kršitvijo predpisov o varnosti cestnega prometa povzroči nevarno situacijo, zaradi katere bi se lahko pripetila prometna nesreča, ki pa so se ji drugi udeleženci cestnega prometa izognili s pravočasnim ukrepanjem, se kaznuje z zaporom do treh let.
(2) Če ima dejanje iz prejšnjega odstavka za posledico prometno nesrečo s hudo telesno poškodbo ene ali več oseb, se storilec kaznuje z zaporom do petih let in s prepovedjo vožnje motornega vozila.
(3) Če ima dejanje iz prvega odstavka tega člena za posledico prometno nesrečo s smrtjo ene ali več oseb, se storilec kaznuje z zaporom od enega do dvanajstih let in s prepovedjo vožnje motornega vozila.


Jaz bi k temu dodal še naklep, v katerem bi bilo pač zajeto to, da se pijan usedeš v avto, ali pa da imaš že več kazni zaradi prehitre vožnje in te očitno ni mogoče spametovati. Pomeni torej, da se usedeš v avto z namenom, da boš ogrožal varnost in življenja ostalih udeležencev prometa. V primeru, da tak povzročitelj prometne nesreče povzroči nesrečo s smrtnim izidom, bi to izenačil z ubojem.

Uboj

115. člen

(1) Kdor komu vzame življenje, se kaznuje z zaporom od petih do petnajstih let.
(2) Če stori dejanje iz prejšnjega odstavka dvoje ali več oseb, ki so se združile zato, da bi izvršile uboj, se storilec kaznuje s kaznijo od desetih do petnajstih let.


EDIT: Poudarki
- Hoc est qui sumus -

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: imagodei ()

quartz ::

quartz> "Iz ust policista/pravnika/poklicnega šoferja? "

Ne. Daleč od tega. Iz ust voznika, ki bolj ali manj vozi po predpisih in mu gredo na jetra taki, ki s svojim obnašanjem ogrožajo psihično uravnovešene udeležence prometa. In iz ust človeka, ki mu gre na jetra, da policija ne zna naredit reda na cestah.


Lej, meni gredo tudi na kurac vozniki, kjer opaziš, da jim IQ pade krepko pod 100 že na 500 m! Problem je strpnost, zdrava pamet, motivacija in vzgoja! In ne strožji zakoni!

Vozim kolkor se da po predpisih pa vseeno - v policijski državi najebeš za vsako malenkost!
PRIMER: čez cesto greš na ravnem odcepu 30 m od prehoda za pešce (menda je dovoljeno 15, ne vem več...cifre so okvirne), pogledaš levo desno 3x in vseeno kasiraš - medtem, ko se sexy ženska izmaže z izgovorom, da se ji je mudilo - povzeto po resničnih dogodkih! In ironija tega je, da na nesemaforiziranem križišču pešec na prehodu vseeno nima prednosti, če sklepam iz vozniške kulture!?
Policija ne opravlja svojega dela dosledno in vedno korektno, kaj šele da bi ujela vse kršitelje, kot marsikdo ve - zakon se slabo izvaja! In ti (ter še marsikdo) bi jih na cesto postavil še več? ČEMU? Marsikateri bedak se izmaže z vožnjo pod vplivom alkohola, 80 km/h skozi naselje, obračanjem čez dvojno črto... Videl, slišal, tudi preizkusil! Gre se za statistiko - več policajev, večje kazni, več je denarja v državni blagajni! Ne "najebe" pa vsak...

V bistvu nič ne pretiravam in ne bluzim. Samo povem, da se zakon v praksi slabo izvaja. Že zgoraj sem povedal, da CPP predvideva množico prekrškov in kazni zanje, pa naši vrli policisti v praksi največ kaznujejo zaradi prehitre vožnje. In sicer so v radarskih zasedah postavljeni tam, kjer se da kasirat, ne pa tam, kjer je to potrebno zaradi nevarnega odseka.


Če nisi opazil je marsikaj (ne samo pri nas) narejeno tako, da je "tam, kjer se da kasirati!"

Je pa naloga države, da to uredi tako, da bo funkcioniralo. Jaz terjam to od nje. Trenutno obstaja veliko večja nevarnost, da me bo na nekdo ubil z avtom na cesti, kot pa da me nekdo zaštiha med ropom, da postanem žrtev kakega serijskega morilca, ali da me kokne zblojen študent na killing spreeju.


Zakaj pa ne terjaš od vlade (= država; no včasih je bilo namesto besede "vlada" tam "ljudstvo" oz. v našem primeru ovce) tudi, da se uredi še bolj pereča vprašanja in problematike?

Dejmo terjat, da bo ime "socialistična in demokratična" republika Slovenija na mestu!? Koji k. terjaš, da bo vseskup še bolj v k. in zajebano za povprečnega človeka? "Ne vidiš dovolj daleč?"


magodei: po katerih cestah pa se ti voziš? Namreč marsikje je opazit table z omejitvijo popolnoma brez smisla! Največkrat opazim butaste table za 40 oz. 60.


Sj s stališča normalnega povprečnega voznika je to absurd! Meni so tudi butaste na kakih odsekih... Za bedake, pa je to nuja, sicer bo večina mimo šole vozila 80 km/h! Pa vseeno ne zaleže! Ima pa ta magična cifra, 40 in 60, svojo poanto v praksi - razlika v zavorni poti med 40 in 50 ali med 50 in 60 km/h se krepko pozna! Poleg tega je statistično definirana glede na poškodbe pri trčenju...

Teror? Big Brother? Seveda, ampak drugace zgleda pri nas ne gre. Danes spet trije mrtvi. S Ferarijem Punto prehitevat kolono v skarje in potem v avtobus. Bravo, bravo!

Jih je ubila hitrost? Je. Ce bi peljali pocasi v koloni se ne bi zaletavali.


Ubil jih je IQ, država in starši! Vpraš se raje zakaj niso peljali v koloni? Sicer pa je bilo vse že povedano...


Jaz bi k temu dodal še naklep, v katerem bi bilo pač zajeto to, da se pijan usedeš v avto, ali pa da imaš že več kazni zaradi prehitre vožnje in te očitno ni mogoče spametovati. Pomeni torej, da se usedeš v avto z namenom, da boš ogrožal varnost in življenja ostalih udeležencev prometa.


Ne, usedeš se z namenom, da se boš peljal domov!
Dejansko pa ogrožaš druge, saj si precenil svoje sposobnosti, to je drugo...

Kar se pa tiče stacionarnih radarjev! Vozi po omejitvah (beri: sigurno greš kdaj med prehitevanjem na avtocesti nad 130 km/h, ne pa nonstop!?), pa boš opazil table ob straneh, ki nakazujejo radarje!;)

Problem je v mentaliteti in dogmah! Djmo raje tam kaj spreminjat, ne pa jebat "malega človeka", kot je navada...

Binji ::

Danes spet trije mrtvi. S Ferarijem Punto prehitevat kolono v skarje in potem v avtobus. Bravo, bravo!

Jih je ubila hitrost? Je. Ce bi peljali pocasi v koloni se ne bi zaletavali.

Hmm.. meni se zdi tole predvsem vprasanje vozniske kulture. 100km/h po prazni, ravni cesti se mi zdi namrec precej varneje kot pa 50km/h pod tovornjak. Ali pa vsaj voznja v ovinek, za katerim se lahko tovornjak skriva.
In dokler se to ne postima v glavah se tako visoke kazni in se toliko radarjev ne bo nic pomagalo. Pomagali bodo le polniti proracun.
Kot je imagodei povedal... dokler ne bodo policisti dejansko poceli tega, kar naj bi poceli.. se pravi lovili prekrskarje, ki prehitevajo v skarje, drvijo skozi semafor, ko je ze rdeca,... ne bo nic boljse. Ampak to je pac malo bolj naporno kot se usesti pod drevo in meriti z radarjem.
Trenutno pa je stanje tako, da lahko nekdo gre 100km/h skozi rdeco, ko imajo pesci ze zeleno luc vprico policaja, pa ta ne bo niti trznil. Super, ni kaj...
Kdor ne navija ni Slovenc, hej, hej, hej!

paljer ::

No, imagodei, razloži vsem nam, zakaj se ti modri lepotci z radarjem vedno skirvajo ravno za tablo, ki označuje konec naselja. A ne bi bilo bolje, da bi preverjali hitrost tam, kjer lahko res pride do nesreč in poškodb (sredine naselij) ne pa na polju, kjer ni več naselja. Povej mi, koga lahko povozim na polju 10 metrov pred koncem naselja, če vozim 60 na uro, a 10 metrov naprej pa lahko brez problema na 90 stisnem.

imagodei ::

Ne, paljer, ne bom ti povedal tega. Vsaj toliko časa ne, dokler si ne boš vzel 5 minut časa in dejansko prebral moje prejšnje poste.

Boš? Ko boš, se pa lahko pogovoriva naprej. Dokler pa vidim, da ti branje sestavkov, ki se raztezajo dlje od 5 povedi dela težave, pa nima smisla, da izgubljam čas s pisanjem odgovora.
- Hoc est qui sumus -

quartz ::

Hmm.. meni se zdi tole predvsem vprasanje vozniske kulture. ... In dokler se to ne postima v glavah se tako visoke kazni in se toliko radarjev ne bo nic pomagalo. Pomagali bodo le polniti proracun.


Točno tako... Nekaj kar je zabetonirano v glavah od malega in vsa infrastruktura, mediji, družba... še okrepuje, je težko spremeniti! Na tak način njet zmožni!

Pa sj, kaj se sekiramo - državi očitno paše zgolj polniti proračun, marsikdo pa je očitno pripravljen dati še več!?


Kot je imagodei povedal... dokler ne bodo policisti dejansko poceli tega, kar naj bi poceli.. se pravi lovili prekrskarje, ki prehitevajo v skarje, drvijo skozi semafor, ko je ze rdeca,... ne bo nic boljse. Ampak to je pac malo bolj naporno kot se usesti pod drevo in meriti z radarjem.


Tu pa mislim, da je imagodei malce napačno razmišljal (čeprav mislil dobro); stvar interpretacije... pomojem s tem ne rešiš nič! Ker bik je bik, osel pa osel...

Ni rešitve na kratki rok, še najboljši približek, ki bi mogoče kaj spremenil, bi bil hipotetičnmo gledano:
Če bi namesto "tankov", izdelovali le avtomobile s stožci usmerjenimi proti vozniku, namesto airbaga - in to učinkovito oglaševali; sem prepričan da bi v naših glavah nekaj preklopilo! Tehnologija je napredovala, in v naši naravi je da to s pridom izkoriščamo. Marsikdo pa sploh ne ve kaj dela!

Vozniška kultura, strpnost in vzgoja (znanje) se začne v rosnih letih doma in v šoli! Predvsem doma! Se nihče ne vpraša kaj smo dosegli z reformami šolstva in zakaj je med starši vedno bolj popularna permisivna vzgoja, otroke vzgajajo mediji...

Pajler, retorično vpr., ne? Pa evo vseeno odg.: zato ker policaji opravljajo svoje delo in hočejo plačo - da se to zgodi morajo biti uspešni - na najmanjši možen naporen način! In kdo jih plača? Država! Ima pa vsak policaj (vsaj še pred kratkim je blo tko) blokec s plačilnimi listki in v enem mesecu je primoran izpisati določeno kvoto kazni - spet statistično določeno koliko (hoče država dohodka v proračun), kar naj bi bilo dokazilo o uspešnosti!

Kapitalistični sistem funkcionira tako, da je
...postavljeni tam, kjer se da kasirat, ne pa tam, kjer je to potrebno...
! To očitno še marsikomu ni jasno? In pol se tule "kregamo", namesto da bi šli dejansko kaj spreminjat...

In marsikdo si ko prebere vprašanje v naslovu teme misli svoje, najbrž nič pohvalnega! Kaj razmišljate, da dejansko podpirate tak režim? Če mene vprašaš bi morali biti radar detektorji vgrajeni v vsak avto, pa raje zato potem več v glavah voznikov poštimano...

Spajky ::

Bo treba doma predelat staro sfrizirano kripo v "StealthCar" s plastičnimi kvadratnimi metaliziranimi ploščami pod raznimi koti , in nato še pobarvat z grafitno črno mat barvo - bi zgledal GRD ko zmaj (F-117 plane), ma ga ne trenutni radarji ne laser ne bi mogel zmerit, celo s Provido ne bi meli avtomatskega dokaza :D :D :D ... Car modding, sam ne vem kako bi bla zadeva "street legal" >:D
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...

r0b3rt ::

sicer zanimivo za prebrat ampak čisto zašli s teme...
dejansko tudi mene zanima in verjamem da še marsikoga, kateri detektor se najbolše obnese, ima kdo izkušnje s tole zadevo http://www.brezskrbinapot.eu/index.php?page=sh...

je v sloveniji sploh možno dobiti motilec radarja?

poweroff ::

Kaj pa kamer, se nič ne bojite?
sudo poweroff

mtosev ::

ce kdo hoce gledat kamere: http://www1.dars.si/kamere/kameredrsc.h... :))
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

ABX ::

Kaj pa kamer, se nič ne bojite?


So statične. :)
Pa itak ne merijo hitrosti.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

tey007 ::

Če boš opletal iz malomarnosti (karkoli naj bi to že bilo), ima KZ zate sankcijo v obliki denarne kazni ali zapora do enega leta. Če boš pa vmes še koga težko poškodoval ali ubil, se pa lahko od svobode posloviš tudi za kako desetletje.


no no no. Pred 10 leti se je pijani voznik zaletel v strica, ki ga je seveda, ubil... In kaj je dobil za to? mislim da 6 mescev čuze pa denarno kazen (nisem zihr, sam mislm d je blo tko oz če ni blo tko je blo prbližn tko). okej glede denarne ne bom govoru, ker nvem kako je, vem pa, da se od svobode ne posloviš niti za eno leto, pa čeprav ubiješ koga na cesti. skoraj vedno je tako. ne štekam pa primerov, kot so, da recimo dobiš za neko državno prevaro ali krajo ali kej podobnga nevem kok let zapora in jih v večini moraš kar prestajat, ker si pač se lotil države in tega absolutno nesmeš, če pa ubiješ nekoga, pa njegovo življenje ni tako pomembno, kot država. to je za moje pojme mal skregan. okej, ne rečem da podpiram kogarkol, ampak za mislim pa, da bi moralo bit to za vse enako.

lep primer je biu tut, ko so se lani na savi ubili tisti župani in poslanci (al karkol so že bli).
grem se stavt, da če bi bli to neki navadni tipični janezi, ne bi za njih tut slučajn tok časa mel iskalne akcije. iskal bi jih mogoče kake 12 ur, pol bi pa nehal, ker jih žal niso najdl...

najbl pa me mot to, da policaji kaznujejo nekoga, ki enkrat nabije mogoče kakšn km/h več z usemi možnimi pizdarijami ki se jih da, nekoga, ki pa ubija na cesti, pa z denarno kaznijo in nekaj meseci zapora. če koga ubije, naj gre u čuzo za toliko časa, kolikor gredo morilci, pa neglede na to, ali majo doma familijo ali kogarkoli pač že.

men gre u tej naši preljubi državi na k**** najbl nepravičnost (če temu lahko tako rečem) med navadnimi in vplivnimi državljani...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: tey007 ()

Karen ::

Čisto neuporabna tema. Dejstvo je da je prekoračena hitrost najbolj enostavna za polnit blagajno (poleg napačnega parkiranja), zato so kazni visoke. Po ZTVCP (stari ZVCP) smo imeli v mestih 60 omejitev (10-20 let nazaj), pa slab asfalt, pa vsi avti brez ABS-a. Zdaj imamo pa 50 omejitev, pa kao moderne asfalte, pa vsi avti imajo ABS, pa gume so super-duper. Zakaj že?
V bistvu nas zanima če ima kdo škatlico na armaturki, ki piska na "kante za smeti" ob avtocesti, na tiste stacionarno postavljene (ala pred tunelom Golovec) in na provide? Pa zraven ne piska za vsako prostitutko ki stoji ob cesti, tako da je celo uporabna... Za laserje itak vemo da ko si detektiran si že izmerjen, razen če imaš jammer, ti so pa prepovedani in če mu izpiše jammed te ustavi in zapleni jammer oz. če ne drugače gresta na tehnični pregled pa ti ga tam poiščejo... tako da za pištole nam je jasno.
Nekdo je omenjal nek hrvaški pripomoček za parkiranje... a kdo ve kaj več o tem? Polemike o hitrostih so pa bolj smiselne za v kakšno drugo temo.

;-) ::

Sicer bom sedaj ontopic v offtopic temi moje izkušnje z radar detektorji pa so take:
1. Ko ti zapiska je prepozno oz. vse odvisno kolk štorast je policaj, ker če je klikno takoj ko te je videl si itak "pohapsan"
2. Piska brezveze sploh v strnjenem naselju.

Zaključek: Neuporabno totalno.

Navigacija z POI točkami- ti moraš vedet da je nekdo moral vpisovat te točke in da to ne "zaznava" radarjev ampak samo pokaže kjer pač so stacionarni, zdaj če bi se tole posodabljalo sproti bi bilo ok, tako pa so lahko karte precej stare, kjer pa ga sam vneseš pa itak veš zanj (logično).

Zaključek: Neuporabno še bolj kot radar detektor.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Radar detektor (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
5714962 (2840) A. Smith
»

POLICIJA-krpanje 200mil manjka zaradi stavke

Oddelek: Na cesti
457995 (5122) flbroker
»

Radar detektor-kaj kupiti?

Oddelek: Kaj kupiti
348827 (7891) MisterR
»

Prekoračitev hitrosti v naselju (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
8012499 (10943) Dr_M

Več podobnih tem