Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
mehatronik12 ::
Debata je šla tako daleč , da se pogovarjamo da HUD res ni potreben Netflix pa je :D.
Teslafani nimate mej ;).
HUD na katerem je hitrost, omejitev + dobro priakzana navigacija, za mene , ki se dosti vozim must to have.
Se pa strinjam, da je velik zaslon tudi fajn, za netflix,youtube in ostale jajce, ko se avto polni na mrazu ali dežju 30 minut ali več ....
Sam bi sicer raje kot to imel intregriran Microsoft teams, za ta čas, ampak tudi to še pride ;)
Teslafani nimate mej ;).
HUD na katerem je hitrost, omejitev + dobro priakzana navigacija, za mene , ki se dosti vozim must to have.
Se pa strinjam, da je velik zaslon tudi fajn, za netflix,youtube in ostale jajce, ko se avto polni na mrazu ali dežju 30 minut ali več ....
Sam bi sicer raje kot to imel intregriran Microsoft teams, za ta čas, ampak tudi to še pride ;)
telexdell ::
Glede na to bi Teamsi morali delati preko Android auto. Je že kdo poskusil?
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.
iKst_ ::
Debata je šla tako daleč , da se pogovarjamo da HUD res ni potreben Netflix pa je :D.
HUD na katerem je hitrost, omejitev + dobro priakzana navigacija, za mene , ki se dosti vozim must to have.
Ne ni. Narobe bereš. Nekateri pravite, da je HUD nujna oprema brez katere avto ni avto, Netflix pa popolnoma brezvezen feature.
Resnica je, da je oboje "nice to have", nič od tega pa ne naredi avtomobila neuporabnega.
Pa nikjer ni noben napisal, da se tebi HUD ne sme zdeti kul. Imaš ogromno avtomobilov s HUDom, kupiš takšnega, ki ga ima. Jaz sem napisal, da vozim tudi avto s HUDom, pa ga nič ne pogrešam, ko se vsedem v avto brez.
BigWhale ::
Ne ni. Narobe bereš. Nekateri pravite, da je HUD nujna oprema brez katere avto ni avto, Netflix pa popolnoma brezvezen feature.
Nihce tega ne pravi. Nihce. Ni izmisljuj si.
Vse kar pravimo je to, da je HUD za prikaz nujnih informacij boljsi kot katerikoli zaslon. Ni pa to nujna oprema.
MrStein ::
In spet ste na sendvičih.
To je neka posebnost ST klike?
Ali EV-jašev?
To je neka posebnost ST klike?
Ali EV-jašev?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
BigWhale ::
In spet ste na sendvičih.
To je neka posebnost ST klike?
Ali EV-jašev?
To je ponavadi bolj domena ICEjasev. Ker med voznjo lulajo v flase od fruca in jedo sendvice, in se ne ustavljajo vsaj 3420 km. Ce imas EVja se ustavis na kosilu, ker mors cakat da se napolni avto. :>
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BigWhale ()
Gregor P ::
Le da običajno tam, kjer so dobra kosila ni polnilnic, ali pa jih je premalo, ker vas je nenadoma toliko za "kosilo"
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
mehatronik12 ::
V Sloveniji so samo na enem mestu hitre polnilnice ob restavraciji, kjer je dejansko normalna hrana.
(Ionity zraven restavracije Camino)
==> Tak, da te zgodbe kak greš za 30-40 minut na kosilo so jajca....
==> Pa tudi v tem vremenu ki je trenutno sedaj ni ravno prijetno bit na dežju in vetru, ker pokritih ni vbistvu nič polnilnic
Prostora za izboljšave je res dosti!
(Ionity zraven restavracije Camino)
==> Tak, da te zgodbe kak greš za 30-40 minut na kosilo so jajca....
==> Pa tudi v tem vremenu ki je trenutno sedaj ni ravno prijetno bit na dežju in vetru, ker pokritih ni vbistvu nič polnilnic
Prostora za izboljšave je res dosti!
iKst_ ::
Če greš na kosilo, so hitre polnilnice tako ali tako prehitre. Avto je poln še preden dobro naročiš. Jaz večkrat polnim v MB, če se vračam iz Avstrije, pa še v Mcdonalds ne morem v miru.
Je pa res, da je prostora za izboljšave veliko. Ampak, saj se gradi in dela na polno.
Je pa res, da je prostora za izboljšave veliko. Ampak, saj se gradi in dela na polno.
telexdell ::
Ko začneš graditi hišo je prva stvar, katero postaviš- stranišče. Pol pa začneš s temelji, stenami, streho...Povsem enako je s polnilno infrastrukturo za EV. Najprej se postavijo osnove pol se pa glede na zasedenost in potrebe dodajajo izboljšava- tako v moči polnjenja kot udobju kupcev. Ko bo zgodovina EV polnilnic vsaj pol tako dolga kot je zgodovina bencinskih servisov bo tudi stanje primerljivo.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.
Gregor P ::
... saj ne, da smo zlato dobo EV že imeli 
Kako so pa takrat poskrbeli za to, ko so se že množično uporabljala EV?
Kako so pa takrat poskrbeli za to, ko so se že množično uporabljala EV?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
mehatronik12 ::
Danes se pogovarjamo na firmi (AT Graz) in jim povem , da se pri nas dobi ID7 z 77kw neto baterije z kar nekaj opreme za 43 000€-6000€=37 000€, tudi ko sem jim pokazal niso verjeli in govoril, da je to nek trik odzadaj :D.
Pri njih se uradno začne pri 58 000€, da se pa ga baje dobiti s popusti za okol 50 000€.
Zakaj zaboga so ti avti na malem SLO trgu cenejši kot v AT in DE???
Pri njih se uradno začne pri 58 000€, da se pa ga baje dobiti s popusti za okol 50 000€.
Zakaj zaboga so ti avti na malem SLO trgu cenejši kot v AT in DE???
pegasus ::
Pojma nimam. Sem samo izkoristil situacijo ... za moj config sem v .de dobil ponudbe 72-79k, v .si pa dal 47k. Očitno je to best balkan wagen al neki ...
fikus_ ::
Potem se bi splačalo kupiti v SI, prevoziti nekaj 1000 km in prodati kot rabljenega v AT ali DE.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!
DamijanD ::
Twingo EV bo v Italiji štartal z 19500€
Porsche je napovedal Cayenne EVja - ta bo pa malo dražji kot twingo
Porsche je napovedal Cayenne EVja - ta bo pa malo dražji kot twingo
Gregor P ::
Morda "lepo narašča" nista ravno pravi besedi, bolj prodaja EV v EU po velikem padcu in obdobju stagnacije v letu 2024 sedaj znova močno okreva, predvsem po zaslugi nekaj ključnih zahodnih trgov (kjer je koncentrirana ta rast).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
codeMonkey ::
Zjutraj me je vozil taxi s Corollo HEV na letalisce na Dunaju, zdaj pa sem v hibridnem BYDju, podobnega ranga (vsaj tako zgleda - Qin Plus). Razlika je ogromna. Tista Toyota je tulila vsakic ko je pospesil malo, medtem ko tu ne slisis nicesar razen gum. Motor le malo sumi zraven. Komaj kaj. Ne vem kako se primerjata po tehniki in ceni, ampak po izkusnji kot potnik lahko recem da ni primerjave. Imam pa glavo do stropa v obeh zadaj. Tu sta oba slaba :/
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
Buggy ::
Sam res WTF..zakaj je ID7 touring GTX top tier full opt-in pri nas 58+ jurjev v DE pa 80+
a imajo opcijo polnjenja bajte v kriticnih razmerah? ID4 je imel samo PRO to opcijo pa se to po update-u
a imajo opcijo polnjenja bajte v kriticnih razmerah? ID4 je imel samo PRO to opcijo pa se to po update-u
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()
pegasus ::
Baje nekaj že je, sam nevem zakaj nočejo dat ven nečesa takega kot korejci ... tolk da lahk svoj camp site osvetliš čez vikend. Verjetno po nemško hočejo full V2G in jih nazaj držijo kake regulacije in/ali softver ...
Buggy ::
Ma ne rabim jeben site show..mam pa v vukojebini izpade elektrike in ce bi sel v EV bi sel v celovito resitev. TC monoblock poleg peletov in kurjave na drva ze imam pol pa se samooskrba na baterijo in en EV, ki bi znal kej pomagat pri tem ko bi bil sila. Jebat ga. Rad bi imel pokrit plan A, B in C...v teh casih ne ves nic, vukojebina je itaq FTW sam je treba delat na vzdznosti.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()
telexdell ::
Ma ne rabim jeben site show..mam pa v vukojebini izpade elektrike in ce bi sel v EV bi sel v celovito resitev. TC monoblock poleg peletov in kurjave na drva ze imam pol pa se samooskrba na baterijo in en EV, ki bi znal kej pomagat pri tem ko bi bil sila. Jebat ga. Rad bi imel pokrit plan A, B in C...v teh casih ne ves nic, vukojebina je itaq FTW sam je treba delat na vzdznosti.
Je pač treba definirati kaj je vukojebina, kaj je vuko vukojebina in kaj je total vukojebina. Če si nekje, kjer imaš dovozno pot za avto, prevozno večino časa v letu, imaš možnost priključka na električno omrežje, mogoče celo na vodovod... pol to niti slučajno ni niti v od vukojebine. Če pa razmišljaš o peči na pelete, katera ne more delati brez elektrike, poleg pa še o TČ monoblok in EV se ti pa sanja ne kaj je sploh blizu v od vukojebine, kaj šele kaj več. Se pa fajn sliši, kako bi to in ono pa tisto pa..Kak že pravijo stari ljudje- s polno ritno je lahko srati, pa naj bo latrina kakršna koli.
PS če ti nekajkrat na leto zmanjka elektrike za nekaj ur to ni noben amargedon. Med mrkom daš otrokom v roke tablico in laptop, pa na mobilniku nastaviš dostopno točko pol se pa stisneš k ženi, da je ne bo zazeblo.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.
DamijanD ::
Buggy renoji imajo načeloma v2l (https://eauto.si/metron-shop/product/v2... in v2g
Ampak za v2g nisem zihr a je omogočen ali ne...
Tako, da scenic z 87kWh baterijo bi ti lahko dal kar nekaj sokca...
Ampak za v2g nisem zihr a je omogočen ali ne...
Tako, da scenic z 87kWh baterijo bi ti lahko dal kar nekaj sokca...
redtech ::
Prihaja...to smo vedeli.
BBC - V Veliki Britaniji so med prvimi na svetu napovedali uvedbo posebne dajatve za lastnike električnih vozil, ki se bo obračunavala glede na število prevoženih kilometrov. Lastniki vozil z motorji na notranje zgorevanje plačujejo prevožene kilometre s trošarino, vključeno v ceno goriva, lastniki električnih vozil pa ne.
BBC - V Veliki Britaniji so med prvimi na svetu napovedali uvedbo posebne dajatve za lastnike električnih vozil, ki se bo obračunavala glede na število prevoženih kilometrov. Lastniki vozil z motorji na notranje zgorevanje plačujejo prevožene kilometre s trošarino, vključeno v ceno goriva, lastniki električnih vozil pa ne.
c3p0 ::
.....kar ima ali je imela večina novih avtov. Se že vračajo nazaj gumbi.
Gumbi se vračajo na "zahtevo" EuroNcap, ker za določene funkcije dajejo + za prisotnost ali - za odsotnost gumbov.
Kaže, da nekateri, ki se ukvarjajo z varnostjo več vedo o njej, kot pa "vanabi" dizajnerji.
Čudi me, da je to toliko let bilo dovoljeno. Sploh smerniki na volanu.
IMBB ::
Potem pa kar F150 nabavi :D
Unrelated ... best EV ever, to bi takoj imel:
Zanimivo, ma tud cliota II na kanalu, ohrani ročni menjalnik. Mene bi tudi zanimalo kaj takega, mogoče kakšna stara octavia karavan ali pa kak kangoo, 18 kWh baterijo bi imel zadost, da bi še bilo nekaj prostora
Best EV ever bi bil pa meni kaj takega (ali pa kak kei van):
mehatronik12 ::
Prihaja...to smo vedeli.
BBC - V Veliki Britaniji so med prvimi na svetu napovedali uvedbo posebne dajatve za lastnike električnih vozil, ki se bo obračunavala glede na število prevoženih kilometrov. Lastniki vozil z motorji na notranje zgorevanje plačujejo prevožene kilometre s trošarino, vključeno v ceno goriva, lastniki električnih vozil pa ne.
Seveda, bodo od nekod potegnili manjkajoči davek. Treba je vedati, da že sedaj ICE-ji financirajo sončne elektrarne,baterije in seveda EV-je. Glede nato, da je EV-jev vedno več, ICE-jev pa bo verjetno enkrat vedno manj.
==> Bo pa ta davek res visok, oziroma približno isti kot je na bencin (cena bencina x2). Računica koliko se prihrani z EV se bo kar konkretno spremenila (glede na to , da nas dosti polni avto vbistvu zastonj z net meteringom...)
Zanimivo, kako bodo EV-je tranzitne in turistične države SLO, HR , itd... dobile manjkajoč davek, recimo da bo uveden davek na kilometre, potem slovenci in hrvati nebomo dobili nič od miljonov turistov poleti...
telexdell ::
mehatronik12 je izjavil:
Seveda, bodo od nekod potegnili manjkajoči davek. Treba je vedati, da že sedaj ICE-ji financirajo sončne elektrarne,baterije in seveda EV-je. Glede nato, da je EV-jev vedno več, ICE-jev pa bo verjetno enkrat vedno manj.
Oprosti ampak večje neumnosti že dolgo nisem prebral. Ali provociraš ali pa si resnično tako neumen?!
S prodajo energije preko elektrike, naftnih derivatov, plina, daljinskega ogrevanja... se plačuje prispevek OVE+SPTE. Podobno se plačujejo tudi takse na emisije CO2. Ta denar se zbira v posebnem podnebnem skladu. Od tam pa se financirajo EV, SE, baterije, toplotna sanacija stavb, nakup e-bike...
Lastniki ICE pa so z vladnim določevanjem najvišjih cen naftnih derivatov deležni subvencij vsak dan in ne le enkratnih- ob nakupu/izvedbi ukrepa.
Pol pa tisti, kateri je deležen vsakodnevni subvencij govori, kako subvencionira tiste, kateri so subvencijo dobili mogoče enkrat v življenju...
Naj vsak oceni, kdo pri zdravi pameti lahko izjavi kaj takega.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.
mehatronik12 ::
mehatronik12 je izjavil:
Seveda, bodo od nekod potegnili manjkajoči davek. Treba je vedati, da že sedaj ICE-ji financirajo sončne elektrarne,baterije in seveda EV-je. Glede nato, da je EV-jev vedno več, ICE-jev pa bo verjetno enkrat vedno manj.
Oprosti ampak večje neumnosti že dolgo nisem prebral. Ali provociraš ali pa si resnično tako neumen?!
S prodajo energije preko elektrike, naftnih derivatov, plina, daljinskega ogrevanja... se plačuje prispevek OVE+SPTE. Podobno se plačujejo tudi takse na emisije CO2. Ta denar se zbira v posebnem podnebnem skladu. Od tam pa se financirajo EV, SE, baterije, toplotna sanacija stavb, nakup e-bike...
Lastniki ICE pa so z vladnim določevanjem najvišjih cen naftnih derivatov deležni subvencij vsak dan in ne le enkratnih- ob nakupu/izvedbi ukrepa.
Pol pa tisti, kateri je deležen vsakodnevni subvencij govori, kako subvencionira tiste, kateri so subvencijo dobili mogoče enkrat v življenju...
Naj vsak oceni, kdo pri zdravi pameti lahko izjavi kaj takega.
To razlogo bi pa res rad slišal.
Na kak način dobi ICE voznik subvencijo vsak dan?
==> Za vsak liter bencina, daš državi približno 0,9€ (velik delež tega gre za EV, SE in ostalo...)
==> Med tem ko jaz za vsako kw/h napolnjenega avta dam državi 0€, ker imam net metering.
mimogrede zemlja ni ravna ;).
iKst_ ::
Na kak način dobi ICE voznik subvencijo vsak dan?
Ni nam treba plačevati za škodo, ki jo povzročimo. Ta stane več kot znašajo trošarine in davki povezani s prodajo ICE avtomobilov in nafte.
redtech ::
Od trošarin država dobi 1,5 miljarde nekje 16% pobranih davkov, od tega gre majhen delež v EV in SE.
Če trošarin ni je država brez sociale (pokojnine, bolniške, pomoči..), tako velik je delež:
https://www.stat.si/StatWeb/News/Index/...
https://www.stat.si/StatWeb/File/NewsIm...
Naivno je razmišljati, če bomo vsi na EV noben ne bo nič plačal. Lahko stavim, da bomo plačali vsak km - tehnični za km vsako leto!
Če trošarin ni je država brez sociale (pokojnine, bolniške, pomoči..), tako velik je delež:
https://www.stat.si/StatWeb/News/Index/...
https://www.stat.si/StatWeb/File/NewsIm...
Naivno je razmišljati, če bomo vsi na EV noben ne bo nič plačal. Lahko stavim, da bomo plačali vsak km - tehnični za km vsako leto!
mehatronik12 ::
Sej to jaz trdim, ni vprašanje če bo dodaten davek na EV-vozila.
Ampak samo vprašanje kdaj in na kak način ;)
Ampak samo vprašanje kdaj in na kak način ;)
telexdell ::
mehatronik12 je izjavil:
[
To razlogo bi pa res rad slišal.
Na kak način dobi ICE voznik subvencijo vsak dan?
==> Za vsak liter bencina, daš državi približno 0,9€ (velik delež tega gre za EV, SE in ostalo...)
==> Med tem ko jaz za vsako kw/h napolnjenega avta dam državi 0€, ker imam net metering.
mimogrede zemlja ni ravna ;).
Kar je v ceni bencina vse zajeto res plačuješ samo je pa sama cena goriva državno regulirana- se ne more oblikovati svobodno na trgu. In ta razlika med tržno in regulirano ceno je vsakodnevna subvencije za ICE voznike. Pa mimogrede- preko elektrike tudi voznike EV plačujemo podobne prispevke kot lastniki ICE. S tem, da cena elektrike ni državno regulirana, torej ni subvencionirana.
Če pa imaš netmetering, si pa državi že z izgradnjo lastne SE s svojim kapitalom plačal takšmo vsoto, katero s trošarinami za časa svojega življenja nebi nikoli plačal. Trošarina za elektriko znese 0,00305 €/kWh. Če te je izgradnja SE stala 10.000 € to pomeni, da si plačal trošarine za 3280 MWh oz. za 328 let porabo 10 MWh vsako leto.
Očitno je za nekatere zemlja res ravna!
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.
telexdell ::
Naivno je razmišljati, če bomo vsi na EV noben ne bo nič plačal. Lahko stavim, da bomo plačali vsak km - tehnični za km vsako leto!
Razlika je, če se uvedejo novi davki ali pa se navaja, da država subvencionira lastnike EV. Pošteno plačujemo vse davke in prispevke, kateri so predpisani.
Če pa je kdo preveč omejen, da bi videl celotno sliko- koliko bi država zaradi zelene agende ekofašistov, katere mimogrede država nekritično podpira, plačevala kazni, če je lastniki SE in EV ne bi reševali s svojim kapitalom pol je pa to žalostno zanj in za tiste, kateri mu pritrjujejo.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.
iKst_ ::
Od trošarin država dobi 1,5 miljarde nekje 16% pobranih davkov, od tega gre majhen delež v EV in SE.
Koliko od tega denarja gre za reševanje zdravstvenih težav in ostalo škodo, ki jo povzročajo izpusti?
Dodatni stroški zdravstva so ocenjeni na cca. 500-2000€ na ICE vozilo. Čez palec gre milijarda samo za to. Kje je potem še izgubljena produktivnost, hitrejše propadanje infrastrukture in stavb v mestih, CO2, stroški z odpadnimi olji in drugimi tekočinami...
krucymucy ::
Musashi ::
Je breme dokaza kar na vas ki brez dokazov mečete ven fantazijske cifre o škodi, ki jo baje povzročajo Ice. Pa ta da je regulirana cena subvencija za ice sploh zmaga. Ta naša regulirana cena je zaradi trošarin višja kot je pa prosto oblikovana cena na Hrvaškem...
shmandi ::
Ja, Hrvaška ima tudi še vedno na voljo letni net metering za SE in precej višje subvencije za EV... In kaj ti to pove?
telexdell ::
Je breme dokaza kar na vas ki brez dokazov mečete ven fantazijske cifre o škodi, ki jo baje povzročajo Ice. Pa ta da je regulirana cena subvencija za ice sploh zmaga. Ta naša regulirana cena je zaradi trošarin višja kot je pa prosto oblikovana cena na Hrvaškem...
Kaj pa je pol po tvoje regulirana cena? A zaradi nje plačuješ več za gorivo in se zato zbere več denarja v proračunu ter lahko gre tako več denarja za socialne transferje ali pač plačujete nižjo ceno od tržne in se zato preko DDV in naftnih trgovcev nabere manj denarja v proračunu? Se sprašujem- le zakaj lastniki ICE tako zagovarjate regulirane cene, če zaradi tega plačujete več davkov? Če ste res take solidarne dobričine zakaj pa vam pol gredo v nos lastniki EV? Dobre duše kot ste, bi se pa ja začeli boriti, da bi bilo polnjenje na javnih polnilnicah zastonj saj lastniki EV itak že dovolj trpimo, ko ne natankamo v 5. minutah za 1000 km.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.
iKst_ ::
Je breme dokaza kar na vas ki brez dokazov mečete ven fantazijske cifre o škodi, ki jo baje povzročajo Ice.
Samo zato, ker ti ignoriraš dokaze, še ne pomeni, da jih ni.
https://www.oecd.org/en/publications/th...
https://cedelft.eu/wp-content/uploads/s...
Musashi ::
Je breme dokaza kar na vas ki brez dokazov mečete ven fantazijske cifre o škodi, ki jo baje povzročajo Ice. Pa ta da je regulirana cena subvencija za ice sploh zmaga. Ta naša regulirana cena je zaradi trošarin višja kot je pa prosto oblikovana cena na Hrvaškem...
Kaj pa je pol po tvoje regulirana cena? A zaradi nje plačuješ več za gorivo in se zato zbere več denarja v proračunu ter lahko gre tako več denarja za socialne transferje ali pač plačujete nižjo ceno od tržne in se zato preko DDV in naftnih trgovcev nabere manj denarja v proračunu? Se sprašujem- le zakaj lastniki ICE tako zagovarjate regulirane cene, če zaradi tega plačujete več davkov? Če ste res take solidarne dobričine zakaj pa vam pol gredo v nos lastniki EV? Dobre duše kot ste, bi se pa ja začeli boriti, da bi bilo polnjenje na javnih polnilnicah zastonj saj lastniki EV itak že dovolj trpimo, ko ne natankamo v 5. minutah za 1000 km.
V katerem vesolju si ti videl da jaz zagovarjam regulirane cene? Znižaj trošarine na nivo Hrvaške in pusti prosto oblikovanje cen, prepreči kartelni dogovor pa bodo cene nižje. O ostalem bluzenju pa sploh ne bi.
telexdell ::
..... Pa ta da je regulirana cena subvencija za ice sploh zmaga. Ta naša regulirana cena je zaradi trošarin višja kot je pa prosto oblikovana cena na Hrvaškem...
Kaj pa je pol po tvoje regulirana cena? A zaradi nje plačuješ več za gorivo in se zato zbere več denarja v proračunu ter lahko gre tako več denarja za socialne transferje ali pač plačujete nižjo ceno od tržne in se zato preko DDV in naftnih trgovcev nabere manj denarja v proračunu? Se sprašujem- le zakaj lastniki ICE tako zagovarjate regulirane cene, če zaradi tega plačujete več davkov? Če ste res take solidarne dobričine zakaj pa vam pol gredo v nos lastniki EV? Dobre duše kot ste, bi se pa ja začeli boriti, da bi bilo polnjenje na javnih polnilnicah zastonj saj lastniki EV itak že dovolj trpimo, ko ne natankamo v 5. minutah za 1000 km.
V katerem vesolju si ti videl da jaz zagovarjam regulirane cene? Znižaj trošarine na nivo Hrvaške in pusti prosto oblikovanje cen, prepreči kartelni dogovor pa bodo cene nižje. O ostalem bluzenju pa sploh ne bi.
A tisto poudarjeno je po tvoje boj proti reguliranim cenam? Ker so kao na Hrvaškem nižje trošarine, pri nas cena ni subvencionirana? Da ti nekaj dobronamerno prišepnem, da ne boš taval po Vesolju- če vlada ne bi subvencionirala goriva za ICE bi to bilo še dražje. Pa če verjameš ali ne- marsikje na Svetu imajo še cenejši bencin, kot na Hrvaškem. Zakaj se ne bi s trošarinami in davki ravnali po najcenejšem?
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.
hruske ::
Je breme dokaza kar na vas ki brez dokazov mečete ven fantazijske cifre o škodi, ki jo baje povzročajo Ice. Pa ta da je regulirana cena subvencija za ice sploh zmaga. Ta naša regulirana cena je zaradi trošarin višja kot je pa prosto oblikovana cena na Hrvaškem...
Kaj pa je pol po tvoje regulirana cena? A zaradi nje plačuješ več za gorivo in se zato zbere več denarja v proračunu ter lahko gre tako več denarja za socialne transferje ali pač plačujete nižjo ceno od tržne in se zato preko DDV in naftnih trgovcev nabere manj denarja v proračunu? Se sprašujem- le zakaj lastniki ICE tako zagovarjate regulirane cene, če zaradi tega plačujete več davkov? Če ste res take solidarne dobričine zakaj pa vam pol gredo v nos lastniki EV? Dobre duše kot ste, bi se pa ja začeli boriti, da bi bilo polnjenje na javnih polnilnicah zastonj saj lastniki EV itak že dovolj trpimo, ko ne natankamo v 5. minutah za 1000 km.
V katerem vesolju si ti videl da jaz zagovarjam regulirane cene? Znižaj trošarine na nivo Hrvaške in pusti prosto oblikovanje cen, prepreči kartelni dogovor pa bodo cene nižje. O ostalem bluzenju pa sploh ne bi.
V katerem vesolju ti živiš ne vem, ampak vem da je OPEC kartel in da Slovenija nima neke moči se izognit kartelnim dogovorom na tem področju. To boš dosegel kvečjemu če zamenjaš energent in greš dol z nafte.
mehatronik12 ::
Telexdell ti se sploh zavedaš kaj pišeš??
==> Dejstvo, Subvencija ni enako regulirana cena!!!
==> Očitno neveš niti kako deluje net metering, in dejstvo je da je za nas uporabnike neupravičen plus (saj smo ga imeli edini v Evropi) in za državo veliki minus, zakaj misliš da so ga ukinli!!??
==> Tisti , ki je imel možnost in ga ni izkoristil, je izpustil iz rok en dober ROI
Tak da te pravljice preprosto ne pijejo vode ;).
Vse drugo je delno res:
- tud na plačilo elektrike so trošarine (ampak procentualno zanemarljive proti bencinskim...).
- Tudi seveda onesnažujejo ICE seveda bolj če je elektrika res iz "zelene energije", če je iz Teša pol je to spet tak/tak
. Verjetno tudi vsi zelenčkarji neveste, da se večina elektrike pridobi iz premoga , in se še vedno vsako leto veča, res pa je , da procentualnos stagnira oziroma gre počasi nazaj kar je pohvalno ;).
OPEC oblikuje 30% končne cene v Sloveniji, za vse ostalo imajo edini besedo naši vrli politiki ;).
==> Dejstvo, Subvencija ni enako regulirana cena!!!
==> Očitno neveš niti kako deluje net metering, in dejstvo je da je za nas uporabnike neupravičen plus (saj smo ga imeli edini v Evropi) in za državo veliki minus, zakaj misliš da so ga ukinli!!??
==> Tisti , ki je imel možnost in ga ni izkoristil, je izpustil iz rok en dober ROI
Tak da te pravljice preprosto ne pijejo vode ;).
Vse drugo je delno res:
- tud na plačilo elektrike so trošarine (ampak procentualno zanemarljive proti bencinskim...).
- Tudi seveda onesnažujejo ICE seveda bolj če je elektrika res iz "zelene energije", če je iz Teša pol je to spet tak/tak
. Verjetno tudi vsi zelenčkarji neveste, da se večina elektrike pridobi iz premoga , in se še vedno vsako leto veča, res pa je , da procentualnos stagnira oziroma gre počasi nazaj kar je pohvalno ;).
OPEC oblikuje 30% končne cene v Sloveniji, za vse ostalo imajo edini besedo naši vrli politiki ;).
telexdell ::
mehatronik12 je izjavil:
Telexdell ti se sploh zavedaš kaj pišeš??
==> Dejstvo, Subvencija ni enako regulirana cena!!!
==> Očitno neveš niti kako deluje net metering, in dejstvo je da je za nas uporabnike neupravičen plus (saj smo ga imeli edini v Evropi) in za državo veliki minus, zakaj misliš da so ga ukinli!!??
==> Tisti , ki je imel možnost in ga ni izkoristil, je izpustil iz rok en dober ROI
Tak da te pravljice preprosto ne pijejo vode ;).
Vse drugo je delno res:
- tud na plačilo elektrike so trošarine (ampak procentualno zanemarljive proti bencinskim...).
- Tudi seveda onesnažujejo ICE seveda bolj če je elektrika res iz "zelene energije", če je iz Teša pol je to spet tak/tak
. Verjetno tudi vsi zelenčkarji neveste, da se večina elektrike pridobi iz premoga , in se še vedno vsako leto veča, res pa je , da procentualnos stagnira oziroma gre počasi nazaj kar je pohvalno ;).
OPEC oblikuje 30% končne cene v Sloveniji, za vse ostalo imajo edini besedo naši vrli politiki ;).
A ja- že razumem. Če skorjo suhega kruha imenujem steak pol ne stradam ampak se prenajedam.
Glede netmeteringa pa imaš lep članek na Žurnalu. Dobavitelji pač vidijo, da kup denarja v podnebnem skladu zaradi vse manjših subvencij SE raste in raste in so si izmislili, da vso elektriko za netmetraše kupujejo na dnevnih borzah, kjer so cene najvišje. Kot da ne bi vsako leto bila proizvodnja tam- tam in bi lahko dolgoročno zakupili npr. 90% ter zgolj 10% na dnevnih borzah. Ker pa imajo očitno podporo tudi v nevedni raji pa to željo po kupu denarja še potencirajo, raja pa jim prikimava.
Pa- pri če pogledam trenutne pretoke energije se trenutno v Sloveniji 16% elektrike proizvede iz premoga. Imaš pa res razdelane pojme o večini.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.
