Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
VozilSemTiho ::
VozilSemTiho je izjavil:
Eden izmed razlogov da sem se takrat odločil za VW in ne recimo za Hyundai Kono, ali MG4, je ravno to, da če gre kaj narobe bo sicer drago ampak vsaj z deli ne bo problema. Tudi za popravilo pri VW pooblaščencu sem se po zavrnitvi popravila iz jamstva odločil ker je EV Clinic rekel da bo trajalo popravilo pri njih predvidoma 6 tednov (4 da pridem na vrsto in kaka 2 za rezervne dele). No če bi se odločil za to opcijo in če bi se držali te časovnice bi bil že v avtu in pa še malo bi privarčeval.
Aja, pa glede videa zgoraj, glede na to da iščem informacije o popravilih imam malce izkrivljeno sliko dogajanja, ampak to kar opisuje tisti Švicar zgoraj - no recimo da se mi zdi IDja ni pametno kupovati.
To je tudi del razloga da pišem tu, meni ne bo pomagalo, glede na to da se da zadnji mail že razumeti kot grožnjo se mi kvečjemu lahko še zakomplicira, ampak res verjamem da je treba deliti izkušnje.
Mah jaz pa mislim, da nekaj ljudi, ki ima težave so glasni. Množice, ki so pa brez težav, pa pač niso in posledično je več negativnih informacij. To je pomoje kar realna statistika za vse, kar se na internetu da komentirati.
A za MG in predvsem za Hyundai je v Sloveniji težje dobiti rezervne kose? A nista obe firmi recimo dokaj dobro zastopani?
Glede rezervnih kosov za ostale znamke nimam pojma, opisoval sem svoj miselni proces ob nakupu, vem pa samo to, da MENI VW že skoraj 3 mesece ni sposoben popraviti že diagnosticirane napake vozila. Zato si želim, da se začnemo pogovarjati o tem, da se vsaj malo podatkov podeli in dobimo občutek katere znamke skrbijo za svoje stranke in katere ne.
Moja osebna izkušnja s tem Volkswagnom je slaba, moja prejšnja VW ponavadi nisem popravljal pri pooblaščencih in sta bila zanesljiva.
nejc_nejc ::
Ce imas res vse korektno izpeljano in te nategujejo, bi jaz kontaktiral direktno sedež "folkvagna v dojčlandu" ter jim opisal situacijo tukaj na jugu alp.
Če je vse res kar govoriš, bojo mogoče kakšen telefon obrnili.
.
Če je vse res kar govoriš, bojo mogoče kakšen telefon obrnili.
.

endelin ::
Od VW bi pričakoval da so sposobni popraviti avto. :/
Zgodovina sprememb…
- spremenil: endelin ()
codeMonkey ::
Tam se bodo precej verjetno tudi neumne naredili. Tak projekt (avtomobilov za skladnost) se ne formira iz tehnicnih krogov, ampak so sigurno neki financniki imeli genialno idejo kako znizati odskodnine in lepo narocili EV projekt na osnovi ICE platforme. In seveda hitro, ker konec leta jih bo potrebno prodajati na polno. Ker takrat se bo dalo lepo ekstrapolirati s premicami koliko kaj stane. Pri tem so sigurno racunali samo odskodnine za CO2 in koliko jih stane proizvajati ter prodajati tak avtomobil, vzdrzevanje pa pac "bomo ze", oziroma po balkansko: "o tom - potom". Koliko bo izgube zaradi neazupanja v znamko, to se ne da izracunati, zato ne obstaja.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
Utk ::
Ampak to je resen problem. Jaz se počasi spravljam kupit nek resen EV. Id7 je prvi favorit, ampak kolk razumem ima v bistvu 2 leti garancije. To ne bo šlo čez.
nejc_nejc ::
codeMonkey je izjavil:
Tam se bodo precej verjetno tudi neumne naredili. Tak projekt (avtomobilov za skladnost) se ne formira iz tehnicnih krogov, ampak so sigurno neki financniki imeli genialno idejo kako znizati odskodnine in lepo narocili EV projekt na osnovi ICE platforme. In seveda hitro, ker konec leta jih bo potrebno prodajati na polno. Pri tem so sigurno racunali samo odskodnine za CO2 in koliko jih stane proizvajati ter prodajati tak avtomobil, vzdrzevanje pa pac "bomo ze", oziroma po balkansko: "o tom - potom".
Ce se tole navezuje name, nisem čisto prepričan.
Preprosto vprašanje "človečka" o njihovi kvaliteti itd.... hitro najde opozicijo v sistemu ali drezne v ego ene zivine tam gori, ki mogoče rabi puš, da se lahko na kaj izgovori.
Ampak to je resen problem. Jaz se počasi spravljam kupit nek resen EV. Id7 je prvi favorit, ampak kolk razumem ima v bistvu 2 leti garancije. To ne bo šlo čez.
Zato se pa veži na izvor v zasnovah gordinija, alpine, ds, venturija, matre ter ostalih..
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: nejc_nejc ()
iKst_ ::
codeMonkey ::
Ampak to je resen problem. Jaz se počasi spravljam kupit nek resen EV. Id7 je prvi favorit, ampak kolk razumem ima v bistvu 2 leti garancije. To ne bo šlo čez.
Jaz imam 5 let oziroma 100k km. Tudi za MEB platformo bi deli morali biti dobavljivi. Tole je relativno varno IMO, ker na tej platformi se je naredilo in se se dela kar lepo stevilo avtomobilov. Sploh APP550, ki je nekako druga genaracija pogona ze. Prihaja pa tretja z MEB+. Poleg Tesle ni vec veliko ostalih, ki jih dela vec kot 500k na leto. Kaksen BYD, ampak teh zaenkrat se za nas trg ne stejemo. Drugo je vse precej manj.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
fikus_ ::
Možno, da VW tega rezervnega dela sploh nima, ker so bili ti e Golfi na hitro skupaj nametani zaradi CO2 pogoja, ki mu je moral VW zadostiti.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!
VozilSemTiho ::
codeMonkey je izjavil:
Ampak to je resen problem. Jaz se počasi spravljam kupit nek resen EV. Id7 je prvi favorit, ampak kolk razumem ima v bistvu 2 leti garancije. To ne bo šlo čez.
Jaz imam 5 let oziroma 100k km. Tudi za MEB platformo bi deli morali biti dobavljivi. Tole je relativno varno IMO, ker na tej platformi se je naredilo in se se dela kar lepo stevilo avtomobilov. Sploh APP550, ki je nekako druga genaracija pogona ze. Prihaja pa tretja z MEB+. Poleg Tesle ni vec veliko ostalih, ki jih dela vec kot 500k na leto. Kaksen BYD, ampak teh zaenkrat se za nas trg ne stejemo. Drugo je vse precej manj.
Ne vem kako imate v Avstriji, ampak tako v Nemčiji kot v Sloveniji je tovarniške garancije samo 2 leti. Potem pa jamstva. Si dovolj natančno prebral pogoje? Recimo na evSvet berem, da ko so nekomu menjali modul, mu recimo iz Porsche jamstva ni pripadal nadomestni avto če sem prav razumel, v sklopu 2 letne garancije bi naj mu pripadal. 45dnevni rok. Jok brate odpade, itd...
Po drugi strani, pa kakor berem menjajo module v sklopu tega jamstva tudi vozilom uvoženim iz EU držav.
Aja, pa nemški VW customer support kontaktiram že od začetka (konec koncev, glede na to da sem jaz uvozil nemški avto bi lahko garancijo samo preko njih uveljavljal), vendar ne odgovarjajo, samo posredujejo na Porsche Slovenije.
Možno, da VW tega rezervnega dela sploh nima, ker so bili ti e Golfi na hitro skupaj nametani zaradi CO2 pogoja, ki mu je moral VW zadostiti.
Potem naj zavrne popravilo, ne pa da vzame predujem!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: VozilSemTiho ()
nejc_nejc ::
Aja, pa nemški VW customer support kontaktiram že od začetka (konec koncev, glede na to da sem jaz uvozil nemški avto bi lahko garancijo samo preko njih uveljavljal), vendar ne odgovarjajo, samo posredujejo na Porsche Slovenije.
Kakor se neumno sliši, priti moraš do borda VW.
Kaksen custemer suport neki???
codeMonkey ::
Možno, da VW tega rezervnega dela sploh nima, ker so bili ti e Golfi na hitro skupaj nametani zaradi CO2 pogoja, ki mu je moral VW zadostiti.
Nima ga sigurno, ga je potrebno narediti. Vprasanje pa kdo in zakaj niso pri tem hitrejsi. Ocitno so za eGolfa delali BMS Spanci - FICOSA.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
VozilSemTiho ::
codeMonkey je izjavil:
Možno, da VW tega rezervnega dela sploh nima, ker so bili ti e Golfi na hitro skupaj nametani zaradi CO2 pogoja, ki mu je moral VW zadostiti.
Nima ga sigurno, ga je potrebno narediti. Vprasanje pa kdo in zakaj niso pri tem hitrejsi. Ocitno so za eGolfa delali BMS Spanci - FICOSA.
In pa zakaj tega niso sposobni skomunicirati bolj učinkovito. Jaz razumem da se avta brez dela ne da popraviti in da ga ne morejo pričarati, samo če rabijo 3 mesce da ga naredijo, naj to takoj povedo!
codeMonkey ::
VozilSemTiho je izjavil:
codeMonkey je izjavil:
Možno, da VW tega rezervnega dela sploh nima, ker so bili ti e Golfi na hitro skupaj nametani zaradi CO2 pogoja, ki mu je moral VW zadostiti.
Nima ga sigurno, ga je potrebno narediti. Vprasanje pa kdo in zakaj niso pri tem hitrejsi. Ocitno so za eGolfa delali BMS Spanci - FICOSA.
In pa zakaj tega niso sposobni skomunicirati bolj učinkovito. Jaz razumem da se avta brez dela ne da popraviti in da ga ne morejo pričarati, samo če rabijo 3 mesce da ga naredijo, naj to takoj povedo!
Se strinjam. Cisto mozno da se sami nimajo pojma in pac narocijo pa pride ko pride.
UkrFTW!! ::
Crknil pa kak trivialen del oz. element, ki ga nihče na servisu ne zna zamenjati, ker oni menjajo samo kose,
VozilSemTiho ::
pegasus ::
mehatronik12 ::
Ampak to je resen problem. Jaz se počasi spravljam kupit nek resen EV. Id7 je prvi favorit, ampak kolk razumem ima v bistvu 2 leti garancije. To ne bo šlo čez.
Ne morem verjet :D. Trol ki vsako drugo objavo nameni trolanju nemških avtov izjavi, da je ID7 prvi favorit.
Kot vedno napiši tako kot je ne spet nekaj trolat.
VW ima 2 leti garancije + 2 leti za doplačilo 530€. Če je res prvi favorit za katerega boš dal 40k€ kje je potem problem dat še 500€ zraven?
- v 4 letih 160k km
- Imajo tudi 8 let garancije na baterijo
- 12 let na rjavenje , itd....
Za primerjavo tesla ima:
4 leta oziorma 80 000km, ampak seveda brez doplačila.
Na baterijo pa imajo vsi več ali manj itak podobne garancije, saj jih verjetno predpiše CATL al pač kdo jim naredi baterijo....
Se strinjam, da so kr pogoste težave na VW servisih. Ampak vsaj po poročanju američanov so pri Tesli, Rivianu, Fordu, itd... mnogo večje ;).
Pri nas ima VW tako premoč avtov na cesti, da primerjava nima smisla.
Tudi nemormo še delat primerjave s kitajci , ki obstajajo pri nas pol leta.
==> Na FB je pred kratkim en pisal imam LynCo2 in sem naredil že 20k km in razen teh manjših težav (jih našteje) ni bilo nobenih konkretnih. Sploh nisem moral verjeti , da piše kdo kaj takšnega ;)
iKst_ ::
Se strinjam, da so kr pogoste težave na VW servisih. Ampak vsaj po poročanju američanov so pri Tesli, Rivianu, Fordu, itd... mnogo večje ;).
Kak link mogoče? Me zanima kakšne težave lahko pričakujem pri Tesli.
pero50 ::
Verjetno je največja težava cena rezervnih delov. Eden je enkrat pri vzvratni vožnji zadel znak, počen odbijač. 12.000$. Baje so hoteli menjati stekleno streho...
https://www.reddit.com/r/ModelY/comment...
https://www.reddit.com/r/TeslaLounge/co...
https://www.reddit.com/r/RealTesla/comm...
https://www.carscoops.com/2025/05/tesla...
https://cleantechnica.com/2024/11/23/my...
in pa vsaj kakih 5 let nazaj so bile podobne težave kot pri temu golfu. Dobavni roki 2-3 mesece za karoserijske dele. Kakšna je situacija sedaj ne vem.
So mi pa zgornji linki razlog, zakaj tesle nebi nikoli kupil.
https://www.reddit.com/r/ModelY/comment...
https://www.reddit.com/r/TeslaLounge/co...
https://www.reddit.com/r/RealTesla/comm...
https://www.carscoops.com/2025/05/tesla...
https://cleantechnica.com/2024/11/23/my...
in pa vsaj kakih 5 let nazaj so bile podobne težave kot pri temu golfu. Dobavni roki 2-3 mesece za karoserijske dele. Kakšna je situacija sedaj ne vem.
So mi pa zgornji linki razlog, zakaj tesle nebi nikoli kupil.
codeMonkey ::
5 let nazaj so se precej agresivno povecevali obseg proizvodnje. Kasneje je bila itak stala s korono in cipi za vse. Danes bi bil presenecen, ce ni druace. Seveda za model Y in 3 ter S/X. Cybertruck je locena zgodba.
iKst_ ::
Verjetno je največja težava cena rezervnih delov. Eden je enkrat pri vzvratni vožnji zadel znak, počen odbijač. 12.000$. Baje so hoteli menjati stekleno streho...
Steklena streha stane cca. 1200EUR (z vsemi tesnili in delom).
Rok dobave cca. 1 teden, če ni na zalogi.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: iKst_ ()
mehatronik12 ::
Sej pa maš chat GPT, Google KI, itd..
- Visoke cene servisov
- Dolgo čakanje
-itd...
Verjetno je tudi to teorija zarote in tudi AI nagaja tesli :D.
Cene tudi v SLO niso ravno poceni:
Naprimer,
- splošen pregled pri Tesli 152€. Mislim, da je to kar visoka cena.
-menjava luči 1200€ + delo
- menjava stekel okol 1000€ (Carglass)
- itd...
To so kr cene na nivoju BMW/Mercedes, itd...
Moje mnenje
Kupit si 4,5 let rabljeno teslo je kr velika loterija
- Visoke cene servisov
- Dolgo čakanje
-itd...
Verjetno je tudi to teorija zarote in tudi AI nagaja tesli :D.
Cene tudi v SLO niso ravno poceni:
Naprimer,
- splošen pregled pri Tesli 152€. Mislim, da je to kar visoka cena.
-menjava luči 1200€ + delo
- menjava stekel okol 1000€ (Carglass)
- itd...
To so kr cene na nivoju BMW/Mercedes, itd...
Moje mnenje
Kupit si 4,5 let rabljeno teslo je kr velika loterija
iKst_ ::
- menjava stekel okol 1000€ (Carglass)
Sprednja šipa pri Carglassu: 1.055,37 kakšno leto nazaj.
Za Mitsubishi Outlander je bila dobrih 300€ dražja.
Redni servis za Mitsubishija na 80.000km cca. 650€.
Nič posebnega niso te številke za ta cenovni razred. Meni se zdi kvečjemu poceni. Je pa res, da ne vozim menjati gum in zavornih ploščic na uradni servis, pri nobenem avtomobilu.
Utk ::
VW ima 2 leti garancije + 2 leti za doplačilo 530EUR. Če je res prvi favorit za katerega boš dal 40kEUR kje je potem problem dat še 500EUR zraven?
- v 4 letih 160k km
- Imajo tudi 8 let garancije na baterijo
- 12 let na rjavenje , itd....
Za primerjavo tesla ima:
4 leta oziorma 80 000km, ampak seveda brez doplačila.
4 leta je tudi bolj malo. Tesla ima 8 let na cel pogonski sklop, ne samo na baterijo. Kar se je izkazalo kot problem pri e-golfu...
Toyota ima sicer zakurac EV, ampak ima 10 let garancije na vse.
SsangYong ima 7 let na vse, in dodatno 1 mio km na baterijo.
Še donfeng, ki je pol manjši in cenejši, ima 5 let na vse, plus 8 let na baterijo.
Meni je čisto vseeno ali crkne po 2 letih ali po 6ih, niti v enem niti drugem primeru ne bi smelo crknit, ampak kaže pa to kolk zaupanja ima firma v svoj produkt.
Ne morem verjet :D. Trol ki vsako drugo objavo nameni trolanju nemških avtov izjavi, da je ID7 prvi favorit.
Kot vedno napiši tako kot je ne spet nekaj trolat.
Sovražim samo dizle, ki so predvsem nemški. Proti Id seriji nisem imel nikoli nič, razen da je zamujala in bila premalo ambiciozna. Sami avti so ok.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
DamijanD ::
VozilSemTiho je izjavil:
codeMonkey je izjavil:
Možno, da VW tega rezervnega dela sploh nima, ker so bili ti e Golfi na hitro skupaj nametani zaradi CO2 pogoja, ki mu je moral VW zadostiti.
Nima ga sigurno, ga je potrebno narediti. Vprasanje pa kdo in zakaj niso pri tem hitrejsi. Ocitno so za eGolfa delali BMS Spanci - FICOSA.
In pa zakaj tega niso sposobni skomunicirati bolj učinkovito. Jaz razumem da se avta brez dela ne da popraviti in da ga ne morejo pričarati, samo če rabijo 3 mesce da ga naredijo, naj to takoj povedo!
Tukaj na tem linku je v videu nek direktni email za VW:
&t=530s
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: DamijanD ()
VozilSemTiho ::
VozilSemTiho je izjavil:
codeMonkey je izjavil:
Možno, da VW tega rezervnega dela sploh nima, ker so bili ti e Golfi na hitro skupaj nametani zaradi CO2 pogoja, ki mu je moral VW zadostiti.
Nima ga sigurno, ga je potrebno narediti. Vprasanje pa kdo in zakaj niso pri tem hitrejsi. Ocitno so za eGolfa delali BMS Spanci - FICOSA.
In pa zakaj tega niso sposobni skomunicirati bolj učinkovito. Jaz razumem da se avta brez dela ne da popraviti in da ga ne morejo pričarati, samo če rabijo 3 mesce da ga naredijo, naj to takoj povedo!
Tukaj na tem linku je v videu nek direktni email za VW:
&t=530s
Hvala, mail ki si ga videl je kundenbetreuung@volkswagen.de, tja sem od 6. Oktobra do 12. Decembra poslal 6 mailov, poleg tega še 10 mailov na customercare@volkswagen.de. Odgovorov 0, samo 3. Decembra nek case number iz enega spet četrtega maila drugače pa niti automated responsa.
So pa posredovali vsaj nekaj teh mailov na Porsche Slovenije, prvo komunikacijo s Porsche Slovenije so začeli oni kot odgovor na enega od teh sporočil.
Tako da izgleda Švicarje malce bolj resno jemljejo, njemu so vsaj odgovorili s f**k you, meni ne odgovorijo nič.
Gregor P ::
... počasi moraš v cc dodati še druge institucije ipd.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).