Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
mehatronik12 ::
Debata je šla tako daleč , da se pogovarjamo da HUD res ni potreben Netflix pa je :D.
Teslafani nimate mej ;).
HUD na katerem je hitrost, omejitev + dobro priakzana navigacija, za mene , ki se dosti vozim must to have.
Se pa strinjam, da je velik zaslon tudi fajn, za netflix,youtube in ostale jajce, ko se avto polni na mrazu ali dežju 30 minut ali več ....
Sam bi sicer raje kot to imel intregriran Microsoft teams, za ta čas, ampak tudi to še pride ;)
Teslafani nimate mej ;).
HUD na katerem je hitrost, omejitev + dobro priakzana navigacija, za mene , ki se dosti vozim must to have.
Se pa strinjam, da je velik zaslon tudi fajn, za netflix,youtube in ostale jajce, ko se avto polni na mrazu ali dežju 30 minut ali več ....
Sam bi sicer raje kot to imel intregriran Microsoft teams, za ta čas, ampak tudi to še pride ;)
telexdell ::
Glede na to bi Teamsi morali delati preko Android auto. Je že kdo poskusil?
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.
iKst_ ::
Debata je šla tako daleč , da se pogovarjamo da HUD res ni potreben Netflix pa je :D.
HUD na katerem je hitrost, omejitev + dobro priakzana navigacija, za mene , ki se dosti vozim must to have.
Ne ni. Narobe bereš. Nekateri pravite, da je HUD nujna oprema brez katere avto ni avto, Netflix pa popolnoma brezvezen feature.
Resnica je, da je oboje "nice to have", nič od tega pa ne naredi avtomobila neuporabnega.
Pa nikjer ni noben napisal, da se tebi HUD ne sme zdeti kul. Imaš ogromno avtomobilov s HUDom, kupiš takšnega, ki ga ima. Jaz sem napisal, da vozim tudi avto s HUDom, pa ga nič ne pogrešam, ko se vsedem v avto brez.
BigWhale ::
Ne ni. Narobe bereš. Nekateri pravite, da je HUD nujna oprema brez katere avto ni avto, Netflix pa popolnoma brezvezen feature.
Nihce tega ne pravi. Nihce. Ni izmisljuj si.
Vse kar pravimo je to, da je HUD za prikaz nujnih informacij boljsi kot katerikoli zaslon. Ni pa to nujna oprema.
MrStein ::
In spet ste na sendvičih.
To je neka posebnost ST klike?
Ali EV-jašev?
To je neka posebnost ST klike?
Ali EV-jašev?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
BigWhale ::
In spet ste na sendvičih.
To je neka posebnost ST klike?
Ali EV-jašev?
To je ponavadi bolj domena ICEjasev. Ker med voznjo lulajo v flase od fruca in jedo sendvice, in se ne ustavljajo vsaj 3420 km. Ce imas EVja se ustavis na kosilu, ker mors cakat da se napolni avto. :>
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BigWhale ()
Gregor P ::
Le da običajno tam, kjer so dobra kosila ni polnilnic, ali pa jih je premalo, ker vas je nenadoma toliko za "kosilo"
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
mehatronik12 ::
V Sloveniji so samo na enem mestu hitre polnilnice ob restavraciji, kjer je dejansko normalna hrana.
(Ionity zraven restavracije Camino)
==> Tak, da te zgodbe kak greš za 30-40 minut na kosilo so jajca....
==> Pa tudi v tem vremenu ki je trenutno sedaj ni ravno prijetno bit na dežju in vetru, ker pokritih ni vbistvu nič polnilnic
Prostora za izboljšave je res dosti!
(Ionity zraven restavracije Camino)
==> Tak, da te zgodbe kak greš za 30-40 minut na kosilo so jajca....
==> Pa tudi v tem vremenu ki je trenutno sedaj ni ravno prijetno bit na dežju in vetru, ker pokritih ni vbistvu nič polnilnic
Prostora za izboljšave je res dosti!
iKst_ ::
Če greš na kosilo, so hitre polnilnice tako ali tako prehitre. Avto je poln še preden dobro naročiš. Jaz večkrat polnim v MB, če se vračam iz Avstrije, pa še v Mcdonalds ne morem v miru.
Je pa res, da je prostora za izboljšave veliko. Ampak, saj se gradi in dela na polno.
Je pa res, da je prostora za izboljšave veliko. Ampak, saj se gradi in dela na polno.
telexdell ::
Ko začneš graditi hišo je prva stvar, katero postaviš- stranišče. Pol pa začneš s temelji, stenami, streho...Povsem enako je s polnilno infrastrukturo za EV. Najprej se postavijo osnove pol se pa glede na zasedenost in potrebe dodajajo izboljšava- tako v moči polnjenja kot udobju kupcev. Ko bo zgodovina EV polnilnic vsaj pol tako dolga kot je zgodovina bencinskih servisov bo tudi stanje primerljivo.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.
Gregor P ::
... saj ne, da smo zlato dobo EV že imeli 
Kako so pa takrat poskrbeli za to, ko so se že množično uporabljala EV?
Kako so pa takrat poskrbeli za to, ko so se že množično uporabljala EV?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
mehatronik12 ::
Danes se pogovarjamo na firmi (AT Graz) in jim povem , da se pri nas dobi ID7 z 77kw neto baterije z kar nekaj opreme za 43 000€-6000€=37 000€, tudi ko sem jim pokazal niso verjeli in govoril, da je to nek trik odzadaj :D.
Pri njih se uradno začne pri 58 000€, da se pa ga baje dobiti s popusti za okol 50 000€.
Zakaj zaboga so ti avti na malem SLO trgu cenejši kot v AT in DE???
Pri njih se uradno začne pri 58 000€, da se pa ga baje dobiti s popusti za okol 50 000€.
Zakaj zaboga so ti avti na malem SLO trgu cenejši kot v AT in DE???
pegasus ::
Pojma nimam. Sem samo izkoristil situacijo ... za moj config sem v .de dobil ponudbe 72-79k, v .si pa dal 47k. Očitno je to best balkan wagen al neki ...
fikus_ ::
Potem se bi splačalo kupiti v SI, prevoziti nekaj 1000 km in prodati kot rabljenega v AT ali DE.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!
DamijanD ::
Twingo EV bo v Italiji štartal z 19500€
Porsche je napovedal Cayenne EVja - ta bo pa malo dražji kot twingo
Porsche je napovedal Cayenne EVja - ta bo pa malo dražji kot twingo
