» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
371 / 1190
»»

WarpedGone ::

Šur, vljudnost... iz čiste vljudnosti so celo preiskavo zaključili brez ukrepov in dali oceno vse je OK.
Nobena zadva nikdar nikjer ni takšna, da se je ne da izboljšat, "it is not as it could be".
Pravo vprašanje je, ali je zadostna ali ni. Ugotovitev je, da je zadostna. Sicer bi bili drugačni ukrepi.

Aja vljudnost ...
Zbogom in hvala za vse ribe

jernejl ::

Okapi je izjavil:

NHTSA v resnici pravi natanko to, kar smo tule ugotavljali, samo mogoče malo bolj vljudno.
Tesla's information about system limitations of Autopilot is "perhaps not as specific as it could be," the report said.

Očitno so se tudi pri Tesli zavedali svojih napak in jih medtem nekoliko popravili.
But information, particularly as it relates to user interface warnings, alerts, and driver monitoring systems intended to ensure the driver remains attentive, improved significantly in Tesla's 8.0 software update, which NHTSA highlights

Nesreča se je namreč zgodila spomladi, izboljšana verzija 8.0 pa je bila izdana jeseni.

BigWhale ::

WarpedGone je izjavil:

Glede kosmatega lončarja ... kaj je zdaj to zaena tišina glede polizdelkov, beta testa, potuhe, ogrožanja, ipd?
BW, okapi, nikec, bli ste zlo glasni

Eni smo samo rekli, da stvar ni 'avtopilot', da je se v preizkusanju, da ni vsemogocna in da ne zahteva nic kaj dosti manj zbranega voznika, kot avto brez avtopilota.

WarpedGone je izjavil:

No, tut to ni res - sploh niso gledal al je avtopilot vklopljen ali ne - enostavo so prešteli km prevožene z vozil ki imajo zadevo vgrajeno in jih primerjal s kilometri vozil brez te zadeve vgrajene. In kljub temu je rezultat -40%.

To pomeni, da imajo lastniki Tesel manj nesrec. S to ugotovitvijo ni nic narobe.

WarpedGone je izjavil:

kadar je dejansko vklopljen, je redukcija nesreč še bistveno večja kot samo 40%.

No, tega pa v resnici ne ves. To lahko sicer sklepamo, ne moremo pa tega z zagotovostjo trditi.

Za ocenjevanje uspesnosti APja potrebujemo tudi podatek kolikokrat je moral sofer posredovati, ko AP ni vec vedel kaj narediti. Hkrati bi pa potrebovali se podatek o tem kolikokrat bi prislo do trka, ce AP ne bi posredoval. Tega pa zal nimamo od nikjer vzeti. Brez prvega podatka sploh nimamo moznosti oceniti kako dober je AP. Sto milijonov prevozenih milj z APjem ni noben podatek, ce ne vemo kje se je AP vozil in kolikokrat je moral voznik posredovati.

Glej, jaz ne pravim, da je AP zanic, in ce bi imel Teslo, bi ga z veseljem uporabljal, tako kot sedaj uporabljam vsa ostala pomagala v vozilu. Moramo pa precej natancno vedeti v kaksnih pogojih so merili uspesnost APja in kako so ga merili. Eno je delujoce pomagalo, ki ti pomaga, da se ne zaletis v enga, ki se vrine pred tebe, drugo je pa avto, ki te sam odpelje domov.

vostok_1 ::

Mene predvsem zanima, kako bo AP rešil težave kot je recimo tisti del videja, ko avto popolnoma ustavi, ko vidi dve peški ki se sprehajata po poločniku?

Namreč problem je tu bistveno kompleksnejši.

Debilen pilot bo enostavno poln gas divjal mimo.
Previden pa bo ocenil kaj dejansko so potencialni scenariji...če sta dve lepo oblečeni dami, ki klepetata in se sprehajata, je zelo malo vrjetnosti, da bo ena skočla na cesto.
Če ej nek ruski brezdomec, ki te gleda in čaka da se vrže pod avto pa je druga zgodba.
Ima gospodična psa? Je na telefonu?
So to neki mladeniči ki trolajo promet?

Skratka...to bi moral biti AI že na nivoju človeka, da pač oceni sicuacijo izven samega CPPja.

Ne vidim, kako bi se to rešlo na zanesljiv način, brez vpalit opcije debilnega/balkanskega APja.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

jernejl ::

To pomeni, da imajo lastniki Tesel manj nesrec. S to ugotovitvijo ni nic narobe.

WarpedOne je danes ob 12:45:59 izjavil:
kadar je dejansko vklopljen, je redukcija nesreč še bistveno večja kot samo 40%.

No, tega pa v resnici ne ves. To lahko sicer sklepamo, ne moremo pa tega z zagotovostjo trditi.

V bistvu je podana korelacija, ne pa kavzalnost. WarpedOne je med drugim napravil logično zmoto (kot je to običajno za take s pomanjkljivim matematičnim znanjem), in privzel kavzalnost na podlagi korelacije. Kaj je vzrok za manj nesreč, iz tistega grafa ni razvidno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jernejl ()

Utk ::

A imaš ti boljšo razlago za to korelacijo od kavzalnosti? So vozniki potem postali bolj pozorni? So vsi ostali na cesti začeli bolj pazit?

jernejl ::

Utk je izjavil:

A imaš ti boljšo razlago za to korelacijo od kavzalnosti? So vozniki potem postali bolj pozorni? So vsi ostali na cesti začeli bolj pazit?

To bi bilo treba raziskati in tega seveda ne vem.
Lahko bi se denimo za vgradnjo/uporabo raznih asistenčnih sistemov (npr. AP) v osnovi odločali ljudje, ki varnosti posvečajo več pozornosti od tistih, ki "pijani vozijo bolje od vseh drugih".

Utk ::

Ampak potem so začeli bolj varno vozit šele ko so plačali za AP, prej so bli pa enaki pijani norci kot ostali.

WarpedGone ::

Velike besede, ki kažejo le na manjko razumevanja... po domače dviganje megle da se zakrijejo luknje.

No, tega pa v resnici ne ves. To lahko sicer sklepamo, ne moremo pa tega z zagotovostjo trditi.

Seveda so lahko krivi marsovci al pa nek zelo dober razlog da so lastniki/šoferji vozil z AP1 statistično gledano vsaj 67% boljši vozniki kot šoferji vozil brez tega. Problem je ravno v stotinah milijonov kilometrov in razliki 40%.

Pri parih kilometrih je takšna razlika še kurioziteta, pri milijonih km si pa lahklo samo tiho in občuduješ napredek. 40% upad je razlika med 200 in 120, prometna varnost pa se trudi 200 znižat na 190.

A gremo iskat vsa pozivanja po 'prepovedi' uporabe AP in pljuvanju kako ljudi zlobalajo za beta testerje?
Zbogom in hvala za vse ribe

jernejl ::

Utk je izjavil:

Ampak potem so začeli bolj varno vozit šele ko so plačali za AP, prej so bli pa enaki pijani norci kot ostali.

Na podlagi česa pa to sklepaš?
Populaciji tistih v prvem stolpiču in tistih v drugem stolpiču nista nujno enaki. Razen če so v obeh kategorijah spremljali iste voznike.

Nikec3 ::

BW, okapi, nikec, bli ste zlo glasni, zdej pa tiho like nothing happened?

Dvomim, da sem izrazil kakšno skrb, ki ne bi bila upravičena ali utemeljena.

Debilen pilot bo enostavno poln gas divjal mimo.
Previden pa bo ocenil kaj dejansko so potencialni scenariji...če sta dve lepo oblečeni dami, ki klepetata in se sprehajata, je zelo malo vrjetnosti, da bo ena skočla na cesto.
Če ej nek ruski brezdomec, ki te gleda in čaka da se vrže pod avto pa je druga zgodba.
Ima gospodična psa? Je na telefonu?
So to neki mladeniči ki trolajo promet?

Potrebujemo autopilota, ki razume stereotipe :))
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

WarpedGone ::

Populaciji tistih v prvem stolpiču in tistih v drugem stolpiču nista nujno enaki.


Nepismen folk ... iz uradnega NHTSA poročila:
ODI analyzed mileage and airbag deployment data supplied by Tesla for all MY 2014 through 2016 Model S and 2016 Model X vehicles equipped with the Autopilot Technology Package, either installed in the vehicle when sold or through an OTA update


21 Approximately one-third of the subject vehicles accumulated mileage prior to Autopilot installation.
22 The crash rates are for all miles travelled before and after Autopilot installation and are not limited to actual Autopilot use.


NHTSA's examination did not identify any defects in design or performance of the AEB or Autopilot systems of the subject vehicles nor any incidents in which the systems did not perform as designed.
Zbogom in hvala za vse ribe

Utk ::

Sem mislil da je se vec kot tretjina. V glavnem, ce je razlika v stevilu nesrec samo zarad druge populacije, bi treba vsakega vprasat ali kupi avtopilot, in ce ne, mu treba vzet izpit, ker je ocitno norc:)

WarpedGone ::

Analizirali so podatke o vseh vozilih danih na cesto med 2014 in 2016, od tega jih je ~1/3 bilo brez AP, ki je bil dan "v produkcijo" konec leta 2014.

Autopilot was first offered on October 9, 2014

By November 2016, Autopilot had operated actively for 300 million miles (500 million km) and 1.3 billion miles (2 billion km) in shadow mode.[19]


Torej so primerjal cca milijardo prevoženih kilometrov brez AP in 2 milijardi prevoženih km z avtombili, ki so opremljeni z AP.
Nek neznan delež teh 2 milijard km je bil opravljen z dejansko vklopljenim AP. Pa je vseeno končni rezultat -40% števila sproženih airbagov glede na kumulativo km brez AP.

Vzorec je velik 3 milijarde prevoženih km tekom 2 let. Ob tipičnih 30k letno, je to ene 50 000 vozil.
In ST inteligenzza sanja, da je vzrok za 40% razlike v različnosti obeh populacij.
In pol mi očita, da sm žaljiv...
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

vostok_1 ::

Kot rečeno. Še nekaj let takih rezultatov in bodo manualci kmalu banani s cest.

Končno.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

jernejl ::

In ST inteligenzza sanja, da je vzrok za 40% razlike v različnosti obeh populacij.
In pol mi očita, da sm žaljiv...

Inteligenca samo opozarja, da ti sanjaš o tem, da je vzrok za 40% razliko vklopljen avtopilot.
Inteligenca je tudi povedala, da si pri svojem sklepanju napravil logično matematično zmoto Correlation does not imply causation.
Link, ki si ga pripel, pa dokazuje, da populaciji nista bili enaki. Ena tretjina populacije je namreč bila takih, ki najprej niso imeli AP, potem pa so ga dobili.

Toliko o nepismenosti in inteligenci.

WarpedGone ::

jernejl:
Inteligenca samo opozarja, da ti sanjaš o tem, da je vzrok za 40% razliko vklopljen avtopilot.


ST-Inteligenza je še vedno nepismena ...

22 The crash rates are for all miles travelled before and after Autopilot installation and are not limited to actual Autopilot use.


Link, ki si ga pripel, pa dokazuje, da populaciji nista bili enaki.


V svoji neizmerni inteligenzzi nisi sposoben dojet da milijarde prevoženih kilomterov "v obliki" 50.000 voznikov, ki so vsi dali čez podobno usposabljanje in trpijo za enakimi človeškimi slabostmi na podobnih cestah, ne more rezultirat v razliki -40% števila nesreč.
ST inteligenzza ni samo nepismena, tut logika ji še vedno ne špila.
Sama sebi je nahjuj žaljivka.

jernej, ti si tut en jernej ...
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

jernejl ::

V svoji neizmerni inteligenzzi nisi sposoben dojet da milijarde prevoženih kilomterov "v obliki" 50.000 voznikov, ki so vsi dali čez podobno usposabljanje in trpijo za enakimi človeškimi slabostmi na podobnih cestah, ne more rezultirat v razliki -40% števila nesreč.
ST inteligenzza ni samo nepismena, tut logika ji še vedno ne špila.

V svoji neizmerni nepismenosti nisi sposoben prebrati stavka iz vira, ki sem ga podal zgoraj.
Thus there can be no conclusion made regarding the existence or the direction of a cause-and-effect relationship only from the fact that A and B are correlated. Determining whether there is an actual cause-and-effect relationship requires further investigation, even when the relationship between A and B is statistically significant, a large effect size is observed, or a large part of the variance is explained.

Prav zares izpadeš neumno, ko razlagaš stvari, o katerih nimaš pojma.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jernejl ()

thramos ::

vostok_1 je izjavil:

Mene predvsem zanima, kako bo AP rešil težave kot je recimo tisti del videja, ko avto popolnoma ustavi, ko vidi dve peški ki se sprehajata po poločniku?


To sploh ni težava.

Da je previdna vožnja v potencialno nevarni situaciji težava, se nam sam zdi, dokler je sprejemljivo, da ljudje občasno umirajo zaradi neprevidne vožnje. V zameno za hitrost in udobje vožnje.

Kot kaže, bo AI pametnejši.

Okapi ::

BigWhale je izjavil:

Moramo pa precej natancno vedeti v kaksnih pogojih so merili uspesnost APja in kako so ga merili.
Čisto tako, mimogrede, v tem primeru so uspešnost merili s številom sproženih zračnih blazin. Teoretično obstaja možnost, da so samo občutljivost tipal, ki jih sprožijo, malo zmanjšali. Ne vemo.

7982884e ::

vostok_1 je izjavil:

Mene predvsem zanima, kako bo AP rešil težave kot je recimo tisti del videja, ko avto popolnoma ustavi, ko vidi dve peški ki se sprehajata po poločniku?

Namreč problem je tu bistveno kompleksnejši.

Debilen pilot bo enostavno poln gas divjal mimo.
Previden pa bo ocenil kaj dejansko so potencialni scenariji...če sta dve lepo oblečeni dami, ki klepetata in se sprehajata, je zelo malo vrjetnosti, da bo ena skočla na cesto.
Če ej nek ruski brezdomec, ki te gleda in čaka da se vrže pod avto pa je druga zgodba.
Ima gospodična psa? Je na telefonu?
So to neki mladeniči ki trolajo promet?

Skratka...to bi moral biti AI že na nivoju človeka, da pač oceni sicuacijo izven samega CPPja.

Ne vidim, kako bi se to rešlo na zanesljiv način, brez vpalit opcije debilnega/balkanskega APja.
za tak problem (za enkrat se) ne rabis strong AI in filozofije. ce gresta peski izven ceste vzporedno s cesto, ni problema. ce gresta po cesti, se ju obvozi (ce je to mogoce). ce ne gresta vzporedno (ampak zgleda, da bosta laufali cez cesto), se upocasni, kolikor je potrebno.

jernejl ::

7982884e je izjavil:

za tak problem (za enkrat se) ne rabis strong AI in filozofije. ce gresta peski izven ceste vzporedno s cesto, ni problema. ce gresta po cesti, se ju obvozi (ce je to mogoce). ce ne gresta vzporedno (ampak zgleda, da bosta laufali cez cesto), se upocasni, kolikor je potrebno.

Lahko je recimo luža ali luknja, pred katero bo pešec nenadoma stopil pol metra proti sredini vozišča, čeprav je predtem hodil vzporedno. Lahko je otrok, ki je v splošnem manj predvidljiv in nenadoma spremeni smer. Lahko je na drugi strani ceste žoga, pes, sosed, ponesrečenec ali kaj drugega, kamor bi se pešec lahko namenil. Lahko telefonira in slabše sliši okolico. Lahko je na vsaki strani ceste otrok, kjer eden drugemu s kretnjo kaže, naj pride čez. Soliden voznik lahko take situacije predvidi in prilagodi hitrost vsem razmeram.
Saj ne, da AI tega ne bi zmogel, ampak stvari niso tako enostavne, da bi samo izmeril kot med smerjo pešca in ceste in glede na to ukrepal. Bi bil precej slab voznik.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jernejl ()

mikhaair ::

Utk ::

Okapi je izjavil:

BigWhale je izjavil:

Moramo pa precej natancno vedeti v kaksnih pogojih so merili uspesnost APja in kako so ga merili.
Čisto tako, mimogrede, v tem primeru so uspešnost merili s številom sproženih zračnih blazin. Teoretično obstaja možnost, da so samo občutljivost tipal, ki jih sprožijo, malo zmanjšali. Ne vemo.

To bi bila goljufija v rangu volkswagna. Tega so samo Nemci sposobni. Brez sarkazma.

Link, ki si ga pripel, pa dokazuje, da populaciji nista bili enaki. Ena tretjina populacije je namreč bila takih, ki najprej niso imeli AP, potem pa so ga dobili.

Glih to je dokaz, da AP deluje. Če se je ta tretjina zaletavala tako kot so se tisti, ki so imeli od začetka AP, pomeni, da je 40% nesreč prišparala ostala populacija, in bi bila razlika med enimi in drugimi samo še večja. Če se da tako enostavno profilirat ljudi, ki se zaletavajo, ne vem zakaj rabimo teslo, da to ugotovi...bi že zdavnaj morali jemat izpite ljudem, tudi če niso nič krivi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Okapi ::

To bi bila goljufija v rangu volkswagna. Tega so samo Nemci sposobni. Brez sarkazma.
Ni nujno. Mogoče so se prej sprožale prehitro in so to popravili.

jernejl ::

Glih to je dokaz, da AP deluje.

Ni...
Če se je ta tretjina zaletavala tako kot so se tisti, ki so imeli od začetka AP

Pa se je?
Koliko je recimo takih, ki so AP nabavili potem, ko so doživeli nesrečo?
Ne moremo kar trditi, da sta populaciji enaki, ali da imata enake lastnosti. Morda jih imata, ampak to iz te statistike nikakor ni razvidno.

-valvoline- ::

Dejte ze enkrat locit AP in EV. Vsako motorno vozilo lahko dobi AP z ustrezno predelavo. Tudi kocijo se bo dalo predelat ce bo treba :)
Avstralski prevozniki so ze pred desetletjem testiral nekih prvotnih AP varijant za svoje road-trains pa se takrat ni obneslo.

Zgodovina sprememb…

jype ::

thramos> To sploh ni težava.
thramos> Da je previdna vožnja v potencialno nevarni situaciji težava, se nam sam zdi, dokler je sprejemljivo, da ljudje občasno umirajo zaradi neprevidne vožnje. V zameno za hitrost in udobje vožnje.
thramos> Kot kaže, bo AI pametnejši.

Hvala.

Okapi ::

Sploh pa nihče tule ne zanika koristi različnih pripomočkov za vožnjo, vključno s končnim ciljem, samodejno vožnjo. To samo W1 kar naprej podtika.

Tule smo samo eni opozarjali na človeške napake, med katere sodi tudi pretirano zanašanje na razne "avtopilote". Po nesreči in ko so jih vzeli pod drobnogled, so tudi pri Tesli vsaj posredno priznali, da voznikov morda vendarle niso dovolj jasno opozorili, da morajo kljub avtopilotu ves čas gledati na cesto.

Druga stvar, ki jo tule nekateri razlagamo, pa je ta, da W1 s svojim modelom 3 še ne bo mogel služit denarja, razen če ne bo postal taksist ali uberjevc. Avti še dolgo ne bodo smeli sami, brez voznika, na cesto. Musk gradi gradove v oblakih, za naivce, ki serijskemu izdelovalcu čudežev slepo verjamejo.

WarpedGone ::

jernejl:
Link, ki si ga pripel, pa dokazuje, da populaciji nista bili enaki. Ena tretjina populacije je namreč bila takih, ki najprej niso imeli AP, potem pa so ga dobili


Your level of BS is 11. Bi ti reku da preberi o čem blebetaš, pa že vem da ne bo pomagalo tko da...

Okapi:
To samo W1 kar naprej podtika.


Mogoče so pa samo izklopl zračne blazine, NE VEMO!

Po nesreči in ko so jih vzeli pod drobnogled, so tudi pri Tesli vsaj posredno priznali,


Kako pa, če smem vprašat? S tem, da stvar so in jo še vedno izboljšujejo seveda. Če nebi bilo nič narobe, bi jo nespremenjeno prodajal naprej.
To je napredek. oh wait...

Nema veze, zračne blazine so samo manj občutljive, ne vemo!
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

jype ::

Okapi> Avti še dolgo ne bodo smeli sami, brez voznika, na cesto.

"Še dolgo" je precej mehka enota. A si lahko natančnejši?

Ker jaz sem lahko: Danes že lahko gredo sami na cesto, brez voznika, kar potrjujejo tako smernice NTSB, kot tudi zakonodaja vsaj dveh zveznih držav, Nevade in Michigana. Vse kar še manjka, so nova podjetja, ki bodo avtomobile ponujala kot storitev, a tudi pri tem se hitro premika.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Okapi ::

Boš svojo trditev podkrepil s kakšnim linkom?

Moja napoved - v EU bo smel avto otroka samega odpeljati v šolo enkrat po 2037.

-valvoline- ::

K smo pri AP, kaj bi se hipoteticno zgodilo ce se racunalnik pokvari al pa baterija kr naenkrat odpove, tk da bi avto ostal brez stroma? Pa recimo pri hitrosti 120-150kmh po AC? Scenarij?

Zgodovina sprememb…

Okapi ::

Kaj se pa v takem primeru zgodi zdaj?

Nikec3 ::

Druga stvar, ki jo tule nekateri razlagamo, pa je ta, da W1 s svojim modelom 3 še ne bo mogel služit denarja, razen če ne bo postal taksist ali uberjevc.

Ali avtomehanik*.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

-valvoline- ::

Okapi je izjavil:

Kaj se pa v takem primeru zgodi zdaj?

Sam zabremzas, kontroliras volan. Kaj pa druga. Ce mrkne AP ali baterija si ostal brez bremz in aktivnega upravljanja (ce AP vozi avto).

vostok_1 ::

thramos je izjavil:

vostok_1 je izjavil:

Mene predvsem zanima, kako bo AP rešil težave kot je recimo tisti del videja, ko avto popolnoma ustavi, ko vidi dve peški ki se sprehajata po poločniku?


To sploh ni težava.

Da je previdna vožnja v potencialno nevarni situaciji težava, se nam sam zdi, dokler je sprejemljivo, da ljudje občasno umirajo zaradi neprevidne vožnje. V zameno za hitrost in udobje vožnje.

Kot kaže, bo AI pametnejši.


Ne vem ali je to srkazem ali ne.

jernejl je izjavil:

7982884e je izjavil:

za tak problem (za enkrat se) ne rabis strong AI in filozofije. ce gresta peski izven ceste vzporedno s cesto, ni problema. ce gresta po cesti, se ju obvozi (ce je to mogoce). ce ne gresta vzporedno (ampak zgleda, da bosta laufali cez cesto), se upocasni, kolikor je potrebno.

Lahko je recimo luža ali luknja, pred katero bo pešec nenadoma stopil pol metra proti sredini vozišča, čeprav je predtem hodil vzporedno. Lahko je otrok, ki je v splošnem manj predvidljiv in nenadoma spremeni smer. Lahko je na drugi strani ceste žoga, pes, sosed, ponesrečenec ali kaj drugega, kamor bi se pešec lahko namenil. Lahko telefonira in slabše sliši okolico. Lahko je na vsaki strani ceste otrok, kjer eden drugemu s kretnjo kaže, naj pride čez. Soliden voznik lahko take situacije predvidi in prilagodi hitrost vsem razmeram.
Saj ne, da AI tega ne bi zmogel, ampak stvari niso tako enostavne, da bi samo izmeril kot med smerjo pešca in ceste in glede na to ukrepal. Bi bil precej slab voznik.


Also this.
To ni enostavna težava, pravzaprav je izredno velika težava.
Ampak, kot je rekel mož v prvem citatu...AP bo pač vzel najvarnejšo varjanto.
Je pa pri tem pomembno, da so vsi avtomobili opremljeni z APjem. Ker če bo za tisto ustavljajočo teslo pripičil balkanec v BMWju letnik 1998, bo vrjetno grdo se končalo.


@Okapi
2037?
Nope.
Well.
Maybe.

Če bodo vsi mastodonti pocrkali, bo mogoče rablo nekaj časa za restart.
Jz vsekakor napovedujem za prej.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

thramos ::

vostok_1 je izjavil:


Ampak, kot je rekel mož v prvem citatu...AP bo pač vzel najvarnejšo varjanto.


Ja. In zakaj bi bila to težava? Meni se zdi večja težava, da ljudje za nekaj pridobljenih sekund izbiramo manj varne variante.

Nikec3 ::



Pri Renault Zoe-ju so od prejšnje generacije (3 leta nazaj) skoraj podvojili energijsko gostoto battery packa. Baterije jim zagotavlja LG-Chem. Kaj to pomeni, da so imeli prej tako zanič baterije, ali dejansko govorimo o celicah, ki imajo gostoto konkretno preko 250 Wh/kg?
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Kebo ::

Pomoje bi lahko že prej dali boljše baterije notri, sam bi bla cena previsoka.

WarpedGone ::

zoe:

First generation battery:
- Total weight is 290 kg (280 kg are quoted in the video, but in every other source is 290 kg)
- Total capacity is 25,92 kWh (192 x 36 Ah x 3,75 V = 25,92 kWh)
- Available capacity is 23,3 kWh
- 192 cells, each with 36 Ah nominal capacity and 3,75 V nominal voltage
- Total cell weight is 165,12 kg (192 x 0,86 kg = 165,12 kg)
- cell density: 157 wh/kg
- pack density: 79 Wh/kg

Second generation battery:
- Total weight is 305 kg
- Total capacity is 45,61 kWh (estimation by knowing the usable capacity)
- Available capacity is 41 kWh
- 192 cells, each with 63,35 Ah nominal capacity (estimation) and 3,75 V nominal voltage
- Total cell weight is 180,12 kg (estimation by knowing the total battery weight)
- cell density: 255 Wh/kg
- pack density: 134 wh/kg

Nova baterija je 2 jurja dražja od prejšnje. Pričakovana življenska doba pa ...

Garancija je 5 let in 100k km.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Glede na to kolk vzpodbujajo najem baterije pri renaultu, in opozarjajo, da ce jo imas v najemu okvara ni tvoj problem, bi me jo blo res strah kupit.

BigWhale ::

WarpedGone je izjavil:

Your level of BS is 11. Bi ti reku da preberi o čem blebetaš, pa že vem da ne bo pomagalo tko da...

Pri vozilih z AP je bilo 40% manj prozenj airbagov. To je vse kar vemo. Je to dobro? Je. Nerodn je samo to, da ne vemo kaj je vzrok tega. Potrditve, da je vzrok AP, nimamo. Imamo samo obetajoco pozitivno korelacijo. Delati zakljucke iz tega, bi pa bilo precej ne-znanstveno.

WarpedGone je izjavil:


Po nesreči in ko so jih vzeli pod drobnogled, so tudi pri Tesli vsaj posredno priznali,

Kako pa, če smem vprašat? S tem, da stvar so in jo še vedno izboljšujejo seveda. Če nebi bilo nič narobe, bi jo nespremenjeno prodajal naprej.


Priznali so, da je bilo premalo opozoril voznikom, ker so dodali nova opozorila. Saj v tistem clanku lepo pise:
3. Tesla could have been more transparent about system limitations, but its warnings are more explicit now.

Ce bi se jim zdelo, da je opozoril dovolj, ne bo not stlacli novih. Tle je bilo govora samo o opozorilih, ki se ticejo APja in nicemer drugem.

NHTSA je tudi pravilno ugotovila, da AP deluje tako kot treba in da ni bil narejen za taksne primere in v tisti verziji ni bil namenjen temu, da zazna vozila, ki vozijo pravokotno na smer voznje. Zaradi taksnih primerov smo nekateri rekli, da je oglasevanje 'avtopilota' morda zavajujoce in da se ljudje tega premalo zavedajo. Da bi to rec popravili so pri Tesli v avto vrgli en kup novih senzorjev. :)

WarpedGone je izjavil:

Nema veze, zračne blazine so samo manj občutljive, ne vemo!

Jaz sem Okapijevo sporocilo o airbagih razumel kot vprasanje koliko lahko Tesli verjamemo. Utk je potem prisvetil z idejo 'samo VW lahko tako goljufa', ki je rahlo bizarna. Malo naivno bi bilo, ce bi privzeli, da so pri Tesli popolnoma vsi benevolentni in najbolj posteni pod soncem. :)

Okapi ::

Jaz sem Okapijevo sporocilo o airbagih razumel kot vprasanje koliko lahko Tesli verjamemo. Utk je potem prisvetil z idejo 'samo VW lahko tako goljufa', ki je rahlo bizarna. Malo naivno bi bilo, ce bi privzeli, da so pri Tesli popolnoma vsi benevolentni in najbolj posteni pod soncem. :)
Poleg tega je nastavitev občutljivosti zračnih blazin stvar odločitve - lahko so malo bolj občutljive, lahko malo manj. In občutljivost se lahko tudi spremeni, če recimo na servisu ugotovijo, da so se dostikrat sprožile tudi ob zelo nedolžnem trku. Ali pa mogoče, če spremenijo dobavitelja zračnih blazin. Mogoče pri Tesli niti ne vedo, da se je občutljivost spremenila, če je to stvar proizvajalca zračnih blazin.

Poleg tega bi bilo koristno vedeti, kakšnih nesreč je bilo manj - nedolžnih trkov na parkirišču ali v garaži, ravno dovolj močnih, da so se zračne blazine vseeno sprožile, ali hujših nesreč.

Hebiga, hudič se vedno skriva v podrobnostih.>:D

WarpedGone ::

BW:
Jaz sem Okapijevo sporocilo o airbagih razumel kot vprasanje koliko lahko Tesli verjamemo.


Na svetu obstaja ena firma, ki se je v zadnjem času spustila v laganje državi: Volkswagen.
Nobenega dokaza niti indica ni, da tesla državi laže, posledično je edini vaserdiht zaključek - da ne lažejo.

Lahko pa ostaneš svetli pripadnik ST-Inteligenzze jim jim še vedno očitaš, da lažejo. Sicer tega nisi sposoben odkrito rečt ampak to zavijaš v celofan kako da "ne verjameš", da je "vprašanje, kolk lahk verjameš" in podobna izvijanja.


Ali pa mogoče, če spremenijo dobavitelja zračnih blazin

Mogoče so pa marsovci. Ne vemo!
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

BigWhale ::

Jaz ne pravim, da Tesla kjerkoli laze. :) To si narobe zakljucil. Na svetu pa obstaja milijone firm, ki tako ali drugace 'lazejo'. Drzavi, strankam, ljudem, ... Zakaj bi kar avtomatsko privzel, da je Tesla drugacna? Ali pa kdorkoli drug?

WarpedGone ::

Jaz ne pravim, da Tesla kjerkoli laze. :)

Najvišja državna instanca je stvari preverila in objavila zaključke, ampak ti ne vejrameš tesli in ne verjameš NHTSA.

So be it.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

D3m ::

-valvoline- je izjavil:

http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=......
Najcenejsa rabljena pr nas. A kdo kupi?
;((:D
Ker butl bi dejansko skesiral taksno vsoto za rabljeno teslo z 100k+ on the clock? Zanimivo bi bilo pogledat kasne so izkusnje lastnikov k bi rad prodal svoj rabljen EV, se posebej tesle.


RAVNOKAR OPRAVLJENO:

NOVI DISKI IN ZAVORNE PLOŠČICE

NOVI KONČNIKI IN ROKE


What?
|HP EliteBook|R5 6650U|

jernejl ::

WarpedGone je izjavil:

Najvišja državna instanca je stvari preverila in objavila zaključke, ampak ti ne vejrameš tesli in ne verjameš NHTSA.

So be it.

Najvišja državna instanca pravi tudi, da Teslin sistem ADAS predstavlja precejšnjo nevarnost v prometu. Ter da je ime Avtopilot zavajajoče.
https://electrek.co/2016/10/17/tesla-is...

BigWhale ::

WarpedGone je izjavil:

Jaz ne pravim, da Tesla kjerkoli laze. :)

Najvišja državna instanca je stvari preverila in objavila zaključke, ampak ti ne vejrameš tesli in ne verjameš NHTSA.


Citat or gtfo. Res, kje sem napisal, da komurkoli cesa ne verjamem?
««
371 / 1190
»»