» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
372 / 1139
»»

Okapi ::

Saj je menda jasno, ne? Če na vsa usta ne hvališ Tesle, si očitno njen sovražnik. Ne more biti druge.

WarpedGone ::

Citat or gtfo. Res, kje sem napisal, da komurkoli cesa ne verjamem?

BW:
No ja, sefi pri VW so tudi trdili, da nic ne svinjajo. :)


Ampak to seveda ne pomeni, da ti nečesa ne verjameš...

Ne more biti druge.


Obstaja default opcija: si nepismen.
P.S. Lahko pa so krivi marsovci. Ne vemo!
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

WarpedGone ::

Pics and Info: Inside the Tesla 100kWh Battery Pack



- They're 18650s
- There are more of them (12 more per group to be exact)
- Single cell fuse/bond wires
- Still six cell groups (no voltage change)
- 516 cells per module
- 8256 cells per pack
- a ~16% increase vs the 85/90 packs
- BMS reports usable capacity at 98.4 kWh
- it also reports a 4 kWh unusable bottom charge
- that's 102.4 kWh total pack capacity
- BMS reports a max discharge current of 1760A
- normal Ludicrous P90D/P85D packs report 1520A


12,4 Wh na celico, pri nominalnih 3.7V so to 3350mAh celice.

1760A x 400V = 704kW teoretične max moči baterije. Zaradi interne upornosti (ki se pokaže kot padec napetosti pod obremenitvijo) je dejanska max moč okrog 573 kW (781 KM).
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

vostok_1 ::

Vs čas sm mislu, da je hlajenje narejeno v stilu potopnega, ampak če prav razumem so zgolj kanali s hladilno tekočino...
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

TribesMan ::

Ubistvu gre za votlo ploščato cev, ki vijuga med celicami.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

WarpedGone ::

Da, hlajenje je izvedeno s "sploščeno " cevjo ki se tišči ob vsako celico.
Zunaj so krožile špekulacije, da so posamezne celice hlajene s topolotnimi cevmi (heatpipes) v dnu baterije (patenta na to temo) ampak vsaj zaenkrat temu še ni tako.
Zbogom in hvala za vse ribe

Nikec3 ::

https://www.bloomberg.com/news/articles...

Muskova pozicija v Trumpovi ekipi svetovalcev Tesli precej koristi.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

vostok_1 ::

It's business. V tej krhki fazi razvoja, you have no chance but to bow to THE MAN.
Politika, hočeš nočeš lahko hitro zagreni življenje takega startupa. Še posebej taka anti eko politika.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Nikec3 ::

vostok_1 je izjavil:

It's business. V tej krhki fazi razvoja, you have no chance but to bow to THE MAN.
Politika, hočeš nočeš lahko hitro zagreni življenje takega startupa. Še posebej taka anti eko politika.

Ja tukaj so stvari kar na nasprotnih bregovih. Na eni strani je Trumpova anti-eko politika, na drugi pa "Made in USA", kjer pa sta Tesla in SpaceX vzor.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

WarpedGone ::

Na eni strani je Trumpova anti-eko politika

Neki je bit anti-eko, neki druzga pa anti-bullshit.
Zbogom in hvala za vse ribe

Gregor P ::

Tukaj gre seveda za čisti posel, ki seveda služi tudi na čustvih "zelenih" itd.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Nikec3 ::

WarpedGone je izjavil:

Na eni strani je Trumpova anti-eko politika

Neki je bit anti-eko, neki druzga pa anti-bullshit.

Hehehe, a EPA agencija generira bullshit? Sicer pa sem pričakoval tak tvoj odziv. Podrejanje vsega, tudi lastnega mišljenja ohranjanju ideologije.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

WarpedGone ::

EPA je enaka greznica birokracije kot vsaka druga državna agencija.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

zarad takih greznic ti lahko sedaj pišeš po tem threadu.
#brezpodpisa

WarpedGone ::

seveda, all hail Mother State
Zbogom in hvala za vse ribe

BigWhale ::

Jalopnik je testiral Bolta in ni samo sranje. :)

http://jalopnik.com/the-2017-chevrolet-...

hojnikb ::

Jalopnik je greznica no >:D
#brezpodpisa

BigWhale ::

Zakaj bi bla greznica? EVji postajajo cedalje bolj resnicne alternative. Bolt zgleda kot neki, kar bo zlo dobra opcija. Tud nov Zoe ni tko zlo zanic. i3 je pa res predrag za to kar ponuja.

V bistvu smo lahko veseli, da je tolk ponudbe, ki je iz leta v leto boljsa.

hojnikb ::

jah, a ni greznica vse kar povelučje netesla avtomobile ? >:D

(če še nisi ugotovil, /sarcasm)
#brezpodpisa

WarpedGone ::

Glavni defekt Bolta?
Samo 50kW polnjenje in neobstoječe omrežje, ki bi omogočalo normalo uporabo vozila.

Poleg "rahlo" zasoljene cena ...


Dobri stari preprodajalci novih vozil, ki 'skrbijo' za potrošnika ...
Zbogom in hvala za vse ribe

Gregor P ::

Po mojem bodo ravno takrat, ko bodo končno EV-ji dosegljivi povprečnim potrošnikom, ta že obsoletna, ker se bodo vsa vozila vozila že samodejno in "navadnih" vozil ne bo več toliko v uporabi8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

fpbs ::

WarpedGone je izjavil:

Glavni defekt Bolta? Samo 50kW polnjenje in neobstoječe omrežje, ki bi omogočalo normalo uporabo vozila.
Poleg "rahlo" zasoljene cena ...

Lepo ti piše, da se lahko polni do 80kW. CCS omrežje je veliko bolj obsežno od Teslinega. Trenutno je v Evropi preko 2800 CCS postaj in samo 790 Teslinih. Že letos 400 novih CCS postaj moči 350kW.
Poleg "rahlo" zasoljene cene Bolta, to lahko primerjaš z močno zasoljeno od Tesle.

WarpedGone ::

Lepo ti piše, da se ne more:
90 miles in 30 min. 90 miles is 38% of the battery capacity or 22.7 kWh. 22.7 kWh in 30 min means an average charge rate of 45 kW, or really 50 kW with some charging losses. If it was actually charging at 80 kW, it should have gained 40 kWh in 30 minutes (2/3rds of a charge or 157 miles).


CCS omrežje je veliko bolj obsežno od Teslinega.


Nope.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

BigWhale ::

WarpedGone je izjavil:

CCS omrežje je veliko bolj obsežno od Teslinega.

Nope.


A lahko razlozis kako je 280 Teslinih postaj vec kot 2400 CCS poostaj? Govorimo jasno za Evropo.

J.McLane ::

Ali je številka za CCS številko priključkov ali lokacij kjer postaja je?
Ali je število Teslinih postaj, št. posameznih polnilnic ali lokacij?

WarpedGone ::

A lahko razlozis kako je 280 Teslinih postaj vec kot 2400 CCS poostaj? Govorimo jasno za Evropo.

Predstavljaj si eno precej veliko skladišče v katerih je postavljenih 10000 polnilnih postaj, karkšnihkoli, nekje v evropi.
Koliko točno ti ta reč koristi? Točno nič.
Precej podoben problem pesti CCS postaje. Postavljajo jih različne firme, vsaka s svojo politiko in namenom, svojim načinom vzdrževanja in zaračunavanja polnjenja. Pogosto so na raznih parkirplacih, ki so ponoči ali čez vikend zaklenjena in s tem nedostopna. Ali pokvarjena. Ali v privat lasti, kjer moraš bit član pravilnega kluba in met pravilno kartico. Itd, itn.

Ali je številka za CCS številko priključkov ali lokacij kjer postaja je?
Ali je število Teslinih postaj, št. posameznih polnilnic ali lokacij?


CCS postaje so tipično postavljene solo - en naslov, en polnilni priključek. Takih lokacij in s tem polnilnih postaj je trenutno ~2400.

Tesla na en naslov postavi minimalno 4 polnilne postaje, tipično 6 ali osem, trenutno največje imajo po 20 polnilnih mest. Teh lokacij je evropi delujočih trenutno 281.
Čisto vse so postavljene na 'strateških' mestih, ob večjih prometnicah, tako da omogočajo daljša potovanja.

Pod črto - omrežje supercharger polnilnic ima jasen namen in cilj: omogočanje dolgih potovanj in eno odgovorno pravno osebo, ki skrbi za umestitev v prostor, servisiranje in delovanje. Omrežje CCS ima za svoj cilj ehm ... kar se pač sprdne posameznemu investitorju v par postaj.
Pri nas je petrol šel stvari postavljat ob AC kar ima vsaj mal smisla, greš čez mejo si oplel, ker nisi član lokalnega XY kluba.

Teslin sistem in CCS niti nista konkurenca kot nekateri slaboumneži želijo prikazat in onanirajo na cifre.
Stvar je da teslin sistem služi cilju, CCS pa je precej ubog in žal neuporaben v smislu obstoječega teslinega omrežja.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

WarpedGone ::

Če gremo štet kolk avtombilov se lahko v evropi hkrati polni na superchargerjih, je trenutna vsota 1886.
Tolk je skupno priključnih mest na teh 281 različnih lokacijah. Na istem viru si lahk ogledate tudi podrobnosti o posameznih polnilnih mestih.

Postaje z 12 polnilnimi mesti ali več:
Dordrecht, Netherlands : 12 polnilnih mest
Chorley, UK : 12 polnilnih mest
Nes, Norway : 12 polnilnih mest
South Mimms, UK : 12 polnilnih mest
Urmond, Netherlands : 12 polnilnih mest
Dorno, Italy : 12 polnilnih mest
K?ge, Denmark : 12 polnilnih mest
Middelfart, Denmark : 12 polnilnih mest
Aosta, Italy : 14 polnilnih mest
Busdorf, Germany : 14 polnilnih mest
Nebbenes, Norway : 20 polnilnih mest
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

BigWhale ::

WarpedGone je izjavil:

Pod črto - omrežje supercharger polnilnic ima jasen namen in cilj: omogočanje dolgih potovanj in eno odgovorno pravno osebo, ki skrbi za umestitev v prostor, servisiranje in delovanje. Omrežje CCS ima za svoj cilj ehm ... kar se pač sprdne posameznemu investitorju v par postaj.


Omreze CCS deluje bolj po modelu 'dej mo prodajat bencin vsem avtom', Teslino omrezje je pa trenutno bolj 'dejmo prodajat bencin samo in izkljucno za Fiate'. Na dolgi rok je za uporabnike boljsi prvi model. Kateri je pa na kratki rok bolj uporaben, je pa stvar debate.

WarpedGone je izjavil:

Teslin sistem in CCS niti nista konkurenca kot nekateri slaboumneži želijo prikazat in onanirajo na cifre.

A ti fizicno/psihicno nisi sposoben napisati enega posta brez da bi zalil sogovornika?

WarpedGone je izjavil:

Stvar je da teslin sistem služi cilju, CCS pa je precej ubog in žal neuporaben v smislu obstoječega teslinega omrežja.

Teslin sistem sluzi cilju: energija za Tesline avtomobile. Za lastnika EVja, ki ni Tesla, je ta sistem popolnoma neuporaben. Teoreticno in prakticno, in je dosti bolj ubog kot kateri koli drug sistem.

Dolgorocno gledano si zelimo sistem, kjer bomo lahko vsi polnili. Tako kot lahko sedaj polnis gorivo na katerikoli pumpi in se ne ukvarjas s tem katera pravna oseba se ukvarja z dobavo goriva in skrbi, da so sekreti na pumpi cisti. Nevem no, vsaj jest nocem one company to rule them all. :) Pumpe mamo zdaj tam kjer se je komu sprdnilo kaksno postavit, isto stvar hocmo tud za vticnice.

WarpedGone ::

A ti fizicno/psihicno nisi sposoben napisati enega posta brez da bi zalil sogovornika?

Zakaj me žališ?

Teslino omrezje je pa trenutno bolj 'dejmo prodajat bencin samo in izkljucno za Fiate'.

Nope.
Teslin sistem sledi "uzdaj se u se' i u svoje kljuse".
Začeli so leta 2012, ko javnih polnilnic ni bilo sploh, kaj šele hitrih.
Ostali pa raje nos u luft, kot da bi svoje mizerije naredili kompatibilne z omrečjem SC postaj.

"Our Supercharger network is not intended to be a walled garden," said Musk. "It's intended to be available to other manufacturers if they'd like to use it. The only requirements are that the cars must be able to take the power output of our Superchargers, and then just pay whatever their proportion their usage is of the system. We're actually in talks with some manufacturers about doing just that, and it will be exciting to share that news."


Žalostno stanje je, da trenutno na cesti ni enega ne-teslinega EV, ki bi bil sploh sposoben sprejet 120kW.
Zbogom in hvala za vse ribe

nekikr ::

Te dni je najbolj žalostna novica to, da je Teslino neulovljivo znanje, prednost, posvečenost, ujel en dinozaver. No, ne ujel. Prehitel za vsaj leto in pol, realno najbrž še kakšno leto zraven. No, novica je super, ker se očitno da, brez da vsi propadejo.

WarpedGone ::

Ni res, prehitel jih je že nissan z Leafom, ask fpbs...
Zbogom in hvala za vse ribe

nekikr ::

Zakaj bi njega spraševal? Saj če bi tebe bi dobil enako brezvezen odgovor (s tem, da bi bil tvoj še žaljiv, ker očitno nekaj kompenziraš). Kar pravi raja je bolj zanimivo od ene ali druge verske sekte.

WarpedGone ::

... ker očitno nekaj kompenziraš


Js žaljiv nisem do nikogar. Če si nepismen, si nepismen.
Tole tvoje zgoraj je pa lep primer prazna žalitve.
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::

2017 Chevy Bolt EV is the first Plug-in for everyone

Zlobno vprašanje:
- zakaj vsi, ki bi radi vozili Bolta, do njega ne bodo prišli?

Ker GM niti pod razno nima namena se it masovno proizvodnjo - 20 do 30k letno max s počasim štartom, prodaja le v državah kjer dobi ZEV kupone, ki skompenzirajo prenizko ceno itd.

Prve dobave evropske ampere-e bodo na norveškem, šele junija. Kasneje francija, nemčija švica.
Slovenija? Ma kdo kak hint?

Cena na norveškem je brez-davčnih 33k EUR. Kakšna bo pri nas?

Kakšen je to avto za mase, katerega ne morem kupt?
Zbogom in hvala za vse ribe

Utk ::

Dobro, vseeno je treba priznat, da so vsaj nekaj naredili, velika večina ni niti tega. Če bi imeli 10 takih "boltov" na izbiro, ni hudič, da bi nekdo videl denar v tem in jih začel resno štancat. Če ne drugo, slej ko prej zmeraj nekdo zaide v težave, in bi morda v tem videl rešitev.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

WarpedGone ::

Tko kot "bivši" SAAB, z novim imenom NEVS in kitajskimi lastniki:

SAAB successor NEVS receives China's approval for new electric car factory with capacity of 200,000 units per year

"Spomnimo" ... Saab successor Nevs signs a $12 billion deal to make 150,000 EVs for China

Majo pogodobo za 150k elektrificiranih 9-3 do konca leta 2020.

Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

BigWhale ::

WarpedGone je izjavil:

A ti fizicno/psihicno nisi sposoben napisati enega posta brez da bi zalil sogovornika?

Zakaj me žališ?

Sej te ne. Resno sprasujem. Tud enmu k ma cerebral palsy ne bi ocital, da se paci in afna.

WarpedGone je izjavil:


Ostali pa raje nos u luft, kot da bi svoje mizerije naredili kompatibilne z omrečjem SC postaj.

"Our Supercharger network is not intended to be a walled garden," said Musk. "It's intended to be available to other manufacturers if they'd like to use it. The only requirements are that the cars must be able to take the power output of our Superchargers, and then just pay whatever their proportion their usage is of the system. We're actually in talks with some manufacturers about doing just that, and it will be exciting to share that news."


A majo specifikacije kje na internetu, da si jih lahk vsak downloada in nardi tak prikljucek? Ce nimajo in morjo it v 'talks' pol stvar najbrz ni tko zlo enostavna in tko zlo transparentna.

WarpedGone je izjavil:

Žalostno stanje je, da trenutno na cesti ni enega ne-teslinega EV, ki bi bil sploh sposoben sprejet 120kW.

Emmm. Mogoce ni EVja, ki bi imel prikljucek elektricno kompatibilen s super chargerji. To bi znal bit problem ja. Sam nevem, ce je to izkljucno krivda drugih. A vemo kaksne pogoje je dala Tesla za priklop na njihov network?

Drugace pa kr tezko reces, da avto ne more sprejeti 120kW. Pri elektricni moci gre vedno za maksimalno moc, ki jo je sposobna postaja oddati. Avto ne sprejema moci oziroma toka. Avto ga 'potegne'. :> Problem bi bil, ce bi imel 45kW polnilno postajo in glup napajalnik na avtu, ki bi maximalno obremenil postajo in hotel potegnit 120kW. Takrat bi postaja crknila. Ce pa 45kW avto ustrezno elektricno prikljucis na 120kW postajo se pa ne zgodi nic dramaticnega. Avto se bo samo pocasneje polnil, kot kak drug avto, ki lahko potegne 120kW.

hammock ::

Neumno vprasanje - bo mogoce CCS postaje uporabiti za Teslo s kaksnimi adapterji (in obratno, SC za recimo Opla)?

Ce prav razumem so te polnilne postaje samo ornk vticnice, polnilni sistemi pa so v avtih samih?

Bo teoreticno mozno z prvo silo z 2kW polnit na obicni domaci vticnici, ce bos imel kabel, kjer konektorji pasejo skup?

BigWhale ::

hammock je izjavil:

Neumno vprasanje - bo mogoce CCS postaje uporabiti za Teslo s kaksnimi adapterji (in obratno, SC za recimo Opla)?

Za Teslo obstaja Chademo adapter se mi zdi. Obratno se nisem slisal, da bi delovalo. Verjetno tudi zato, ker so do sedaj bile SC postaje brezplacne. Sedaj niso vec popolnoma brezplacne.

hammock je izjavil:

Ce prav razumem so te polnilne postaje samo ornk vticnice, polnilni sistemi pa so v avtih samih?

Ne vedno. Supercharger postaje se priklopijo direktno na baterijo v Tesli in potem postaja regulira polnejnje.

hammock je izjavil:

Bo teoreticno mozno z prvo silo z 2kW polnit na obicni domaci vticnici, ce bos imel kabel, kjer konektorji pasejo skup?

To ze omogocajo vsi EVji v tem trenutku. Imas celo nekaj moznosti izbire kako bos napajal avto doma.

nekikr ::

WarpedGone je izjavil:

... ker očitno nekaj kompenziraš


Js žaljiv nisem do nikogar. Če si nepismen, si nepismen.
Tole tvoje zgoraj je pa lep primer prazna žalitve.

Seveda žališ, brez tega ne gre, zato si pa neresen sogovornik.
In s kompenziranjem nisem mislil na onega spodaj, na kar morda ciljaš. Zgolj na to, da imajo ljudje s takim nesramnim odnosom praviloma vedno neke travme ali frustracije, ki jih je danes najlažje izpustiti anonimno na forumu, kjer je kazen zgolj nek nepomemben napis. Kar je dobro, res ne bi hotel videti pri poročilih, da je nekdo sredi Ljubljane streljal in vpil "Musk je velik"! :)

WarpedGone ::

A vemo kaksne pogoje je dala Tesla za priklop na njihov network?

Za Teslo obstaja Chademo adapter se mi zdi. Obratno se nisem slisal, da bi delovalo. Verjetno tudi zato, ker so do sedaj bile SC postaje brezplacne. Sedaj niso vec popolnoma brezplacne.


Za avtomobile kupljene pred 15.1.2017 ostaja uporaba brezplačna in brez omejitev. Za vseh 160.000 ki se jih trenutno vozi po Zemlji.
Za avtomobile prodane po 15.1.2017 bo brezplačnih prvih 400kWh vsako leto. Neporabljena količina se ne bo prenašala naprej.

CCS adapter za tesle je tehnično možen. Vprašanje je politično in stroškovno, kolk je adapter zahtevna reč. Chademo je enostavnejši.

Oplova uporaba SC postaj zahteva najprej oplovo pripravljenost sofinanciranja omrežja SC. GM pravi da nima namena financirat polnilnega omrežja (kateregakoli), tko da je zaenkrat to upanje na trhlih temeljih.

Bo teoreticno mozno z prvo silo z 2kW polnit na obicni domaci vticnici, ce bos imel kabel, kjer konektorji pasejo skup?

Teoretično je to vedno možno, v praksi je pa različno od avta do avta.
Pri Zoe je kabel za domačih 240V dodatna oprema. Včasih so zanj hotl met 500 EUR, sedaj je cena IIRC 90 EUR. Pri tesli je tak vtič standardna oprema.

Polnjenje doma je drugače osnovni modus operandi EV. Če te šanse nimaš, raziščeš kako lahko do nje prideš. Tipično je možno domače polnjenje spravit tja proti 7kW brez večjih posegov v napeljavo. Za večje moči pa se stvari komplicirajo in dražijo.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

BigWhale ::

WarpedGone je izjavil:

Za avtomobile kupljene pred 15.1.2017 ostaja uporaba brezplačna in brez omejitev. Za vseh 160.000 ki se jih trenutno vozi po Zemlji.
Za avtomobile prodane po 15.1.2017 bo brezplačnih prvih 400kWh vsako leto.

Torej ostajamo pri 'niso popolnoma brezplacne'. Oziroma pri 'brezplacne za prvih 160.000 izbrancev'. :) Zdaj so na podobnem modelu kot smo pri ponudnikih telefonije, kjer imamo neomejen paket, ki pa vseeno ni povsem neomejen, ce se poglobis.

WarpedGone je izjavil:

Tipično je možno domače polnjenje spravit tja proti 7kW brez večjih posegov v napeljavo. Za večje moči pa se stvari komplicirajo in dražijo.


Ce nimas trifaznega prikljucka je 7kW polnjenje mozno zgolj v teoriji. S trifaznim prikljuckom je prikljucna moc 14kW sicer dovolj, vendar imas po 20A na fazo, ce uporabis dve fazi moras paziti kako imas zvezane elektricne bojlerje, stedilnik, pecico in pralni stroj. :) Polnjenje s 7kW doma ni tako zelo enostavno in poceni. Ponoci je lazje, ce ne peres in susis perila takrat. 22kW prikljucek je pa ze 770 EUR omreznina. 270 EUR vec kot 14kW.

Vsekakor je pa vse skupaj se vedno ceneje kot bencin ali dizel, da se razume. :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

mikhaair ::

Teslini Superchargerji, mislim da, vsem 8, 12, 20-im mestom oz. avtom ne morejo hkrati nudit max. polnjenja.

Nikec3 ::

mikhaair je izjavil:

Teslini Superchargerji, mislim da, vsem 8, 12, 20-im mestom oz. avtom ne morejo hkrati nudit max. polnjenja.

Nudenje maksimalnega polnjenja niti ni potrebno, ker baterije cel čas itak ne moreš polniti z maksimalno močjo.

BTW, se še ve s kakšno največjo močjo se bodo lahko polnili Modeli 3? Predvidevam, da bo baterija med 50 in 55 kWh, kar je vseeno manj kot trenutni Model S 60. za Model 3 bodo trenutni Superchargerji verjetno predimenzionirani.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Magic1 ::

Nikec3 je izjavil:

mikhaair je izjavil:

Teslini Superchargerji, mislim da, vsem 8, 12, 20-im mestom oz. avtom ne morejo hkrati nudit max. polnjenja.

Nudenje maksimalnega polnjenja niti ni potrebno, ker baterije cel čas itak ne moreš polniti z maksimalno močjo.

BTW, se še ve s kakšno največjo močjo se bodo lahko polnili Modeli 3? Predvidevam, da bo baterija med 50 in 55 kWh, kar je vseeno manj kot trenutni Model S 60. za Model 3 bodo trenutni Superchargerji verjetno predimenzionirani.

Večino ljudi itak ne bo polnilo 100%. SC nafila Teslo do 90% v malo manj kot eni uri. Za zadnjih 10% boš čakal še dodatno uro, če ne boš polnilnice nucal kot parking plac, potem boš zadovoljen s 90%. Kar pomeni, da bo kar 99% folka na 100% polnjenju.
Res pa imaš še nek čas gretja baterije, v primeru konkretnega minusa zunaj in takrat ne začne polnit na polno na začetku.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

nekikr ::

S trifaznim prikljuckom je prikljucna moc 14kW sicer dovolj, vendar imas po 20A na fazo, ce uporabis dve fazi moras paziti kako imas zvezane elektricne bojlerje, stedilnik, pecico in pralni stroj. :) Polnjenje s 7kW doma ni tako zelo enostavno in poceni. Ponoci je lazje, ce ne peres in susis perila takrat.

No, ampak za tole je Warpi par strani nazaj dal sliko, kako izgleda timer v Tesli. Predvidevam, da ne pereš in sušiš ter pečeš vsaj od polnoči do petih zjutraj, kar pomeni, da takrat nastaviš, da polni maksimalno in je problem rešen. No, recimo, da je. Ker ne najdem ali pa ne obstaja izračun kako to izgleda za Januar 2017, če imaš pred hišo nadstrešek, temperature pa vemo kakšne so bile. Koliko tega gre za gretje med polnjenjem, koliko realnih km za tak letni čas spraviš v avtomobil med nočnim polnjenjem. Za Kalifornijo lahko na hitro izračunaš koliko km natočiš čez noč, za slovenski Januar 2017 pa ne znam...če kdo ugrizne v to jabolko, bi bil uporaben račun.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: nekikr ()

fpbs ::

hammock je izjavil:

Neumno vprasanje - bo mogoce CCS postaje uporabiti za Teslo s kaksnimi adapterji (in obratno, SC za recimo Opla)?
Ce prav razumem so te polnilne postaje samo ornk vticnice, polnilni sistemi pa so v avtih samih?
Bo teoreticno mozno z prvo silo z 2kW polnit na obicni domaci vticnici, ce bos imel kabel, kjer konektorji pasejo skup?

CCS pomeni "Combined Charging System" in omogoča več načinov AC in DC polnenja. Trenutno je v Evropi 2811 postaj.
http://ccs-map.eu/
Za letos se planira montaža 400kom 350kW postaj.

mikhaair ::

Vse jasno, ampak bistvo je vseeno, da naenkrat Teslina polnilnica ne more na vseh mestih nudit max. polnjenja. Tudi na klasicnah crpalkah se zadrenja, ce se, le ob dolocenih terminih.
Sedaj pa si predstavljaj drustvo ljubiteljev Tesle, ki gredo v Dubravnik. 6 avtov, pa se vsi naenkrat priklopijo na ljubljanski supercharger s prazno baterijo. Kaj bo? Pac, worst case scenarij.

WarpedGone ::

Če se na isti polnilec hkrati priklopita dva avtomobila s povsem prazno baterijo, bosta od začetka filala s ~70kW vsak, čez kako uro pa bo moč obema padla.

Recept uporabe SC postaj je podoben pravilu uporabe pisoarjev na javnih straniščih - če je le možno, se nikoli ne postaviš tik ob trenutno uporabljan pisoar ampak karseda daleč stran.

Moč polnjenja Modela 3 bo počakala na znano velikost baterije in praktičen preizkus.
Zbogom in hvala za vse ribe

Okapi ::

WarpedGone je izjavil:

Recept uporabe SC postaj je podoben pravilu uporabe pisoarjev na javnih straniščih - če je le možno, se nikoli ne postaviš tik ob trenutno uporabljan pisoar ampak karseda daleč stran.

A te je sram? :) Ali, kot pravijo Lahi, chi non piscia in compagnia o è un ladro o è una spia.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()
««
372 / 1139
»»