» »

Uveljavljanje garancije

Uveljavljanje garancije

virusss8 ::

Mojemu kolegu je po enem tednu neznanega čudnega piskanja iz notranjosti računalnika iz grafične kartice odletel ventilator. Zadeva je še v garanciji, zato je grafično kartico vzel ven iz računalnika in jo odnesel v trgovino kjer jo je kupil. Ker pa je ta trgovina majhna oz. s.p. in imajo pooblaščen servis v Ljubljani na IZID doo, je dobil naslov naj po pošti pošlje kartico na ta servis. Zapakiral jo je in odposlal nakar so mu jo po nekaj dneh vrnili z zavrnitvijo reklamacije. Obrazložitev je bila da so ugotovili da bi naj sam nekaj "šaril" po notranjosti računalnika in potem kot dodatno tudi da je bila kartica poslana v mehurčkasti kuverti in da bi se eventuelno lahko tudi med prevozom poškodovala.
Na kratko kriv naj bi bil sam. Ker kolega poznam in ker nima ne vem koliko pojma o računalnikih vem tudi da sam še nikoli ni odpiral notranjosti računalnika, vem tudi da je ventilator enostavno odletel, oni pa krivdo pripisujejo pač človeškemu dejavniku, da je on sam hotel nekaj popravljati.

In sedaj mu garancija ni priznana. Kaj se da storiti. Kako firmi zagroziti ali kaj podobnega. Rekel je tudi da bi seveda ob doplačilu vzel novejšo kartico ampak so neomajni.
Razjezi me dejstvo da ali serviserji nategujejo folk da bi na ta način prišparali ali pa da so dejansko tako butasti da krivdo avtomatsko pripisujejo človeškemu dejavniku. Vsi namreč vemo da se ventilatorji takšni in drugačni kvarijo vsak dan in da če ne ugotoviš tega taprav čas se potem tudi vezje skuri ali se načnejo kondenzatorji in da je potrebno posledično zamenjati celo kartico oz. komponento.

Kakšna ideja za rešitev?

Hvala in LP, virusss8
Tux is my best pal!

klemen22 ::

Če pač ne bo nič dosegel po mirni poti naj se napoti do tržnega inšpektorja, čeprav je tudi tam vprašljivo reševanje.
Motiti se je človeško, odpuščati pa božje. Torej ti odpuščam ;)

kopriwa ::

Naj jo odnese v trgovino kjer jo je kupil in naj oni sami uveljavljajo garancijo. V primeru da tega ne naredijo, si sami jamo kopljejo. Nezadovoljne stranke niso še nobeni trgovini pomagale k boljši prodaji. V primeru da bo moral sam v Izida naj se osebno pogovori z serviserji. Na koncu lohka še malo zagrozi če mu ne ugodijo ;)

klemen22 ::

Naj jo odnese v trgovino kjer jo je kupil in naj oni sami uveljavljajo garancijo

Poglej trgovina nima v tem primeru nič s servisom. Seveda pa ti na garancijskem listku verjetno piše kje se zadeva servisira ali kaj podobnega oz. kero podjetje je poskrbelo za distribucijo.
Večinoma: trgovina != servis.
Motiti se je človeško, odpuščati pa božje. Torej ti odpuščam ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: klemen22 ()

Brane2 ::

A ni blo nekaj rečeno, da fizičnih oseb ne morejo s tem zaj* ?

IIRC, je zate servis tam, kjer si zadevo kupil. Kam oni stvar naprej pošljejo, je njihova interna stvar.
On the journey of life, I chose the psycho path.

aljazh ::

Tako je, fizična oseba lahko izbira ali bo garancijo uveljavljala pri prodajalcu ali pri zastopniku/serviserju.

Če se odloči, da bo garancijo uveljavljala pri prodajalcu, mora postopek uveljavljanja grancije izpeljati on in stranke ne sme pošiljati na servis. Žal pa malo potrošnikov to ve in trgovci to s pridom izkoriščajo.

virusss8 ::

Se pravi je storil napako, ker je zadevo poslal sam na servis in je ni oddal trgovcu (kljub temu da je obvestil trgovca o tem - dobil pa odgovor da lahko tudi sam pošlje zadevo na servis) ?

Zadeva je zelo komplicirana, vsaj kolikor je on uspel meni razložiti. Odšel je na inšpektorat, kjer so mu povedali da v sloveniji ni človeka, ki bi lahko pač šel do trgovca in mu povedal svoje in da bo moral on odnesti komponento nekemu laboratoriju, kjer bi proučili zakaj in kako je do okvare prišlo, šele potem bi inšpektor lahko posredoval pri trgovcu. Skratka zelo zakomplicirana zadeva in še bolj draga.

Se pravi da mu ne preostane drugega kot da pač poskuša trgovca (kjer je komponento kupil) nekako prisilit v menjavo? Dejstvo je da ima garancijo do konca avgusta in mislim da je trgovec videl priložnost za nateg stranke in s tem pridobitev par tisoč tolarjev s tem da bi stranki onemogočil uveljavljanje garancije zaradi neutemeljenega suma posredovanja človeka v računalnikovo notranjost.
Tux is my best pal!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: virusss8 ()

Brane2 ::

To je druga stvar. Vzrok napake je stvar določitve servisa in servis je rekel svoje.

Sedaj lahko stranka, če ji kaj ni prav, plača pač preiskavo v kakem labu in pač mnenje sodnih izvedencev.
Kje bi lahko našli tak folk, ki bi se spustil v to, je pa druga pesem, da ne govorimo koliko se to splača zaradi enega venta od mogoče kSIT ali dveh...
On the journey of life, I chose the psycho path.

klemen22 ::

Vzrok napake je stvar določitve servisa in servis je rekel svoje.

Ok samo kakšni razsodniki so potem serviserji, da ti bodo negirali "izjavo" stranke. Potem si lahko serviser v vsakem primeru spomni neke razloge zakaj ne popravljati in da je to krivda stranke. Preprosto ne gre skupaj. Torej kaj? Je serviser že avtomatično več vreden od stranke da mora potem ona klicati "zunanje" ocenjevalce in podobno. Bojim se da je verjetno res tako kot praviš, samo nelogičnosti ostajajo. Pač popolni svet ni mogoč.
Motiti se je človeško, odpuščati pa božje. Torej ti odpuščam ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: klemen22 ()

perci ::

Kolega je imel problem s kamero na neki nokiji vredni 150k. So rekli, da jo je sam nekaj lotal. Opomin pred tozbo je pomagal :\.

pavka ::

Ker je računalnik odpiral sam in pošiljal po pošti (dejansko bi se res lahko poškodovala takrat) bo kar težko da bo kaj dosegel.
Več glav več ve!!!

Duhec ::

Je grafika bila kupljena posebej ali je sestavni del kompa ?
Če je bila kupljena posebej potem rabiš račun/garancijo. Napiši spremni dopis kjer poveš opažanja in tvojo laično diagnostiko, da je očitno odpovedal ventilator na grafični kartici, ker bi se (po tvoje kot laiku) vent pri vklopljenem računalniku moral vrteti in naj zadevo še oni stestirajo, če se slučajno motiš, itd..
Vsak serviser s kolikor toliko normalnim IQ bo sam ugotovil, da stranka ne bi kar tako prinesla delujoče grafike v reklamacijo in da je očitno nekaj narobe. Kaj je to, mora ugotoviti serviser.
Če je komp kupljen v celoti ga odnesi do servisa in naj obravnavajo težavo računalnika kot celoto. Kot sem že dejal, napiši vljudni spremni dopis o težavah s tvojim/prijateljevim računalom.
Če je zadaj nalepka in si jo pretrgal ti pade garancija, če je to napisano na sami nalepki ali v navodilih/garancijskem listu, kjerkoli. Tu si pa potem sam svoj serviser kakor veš in znaš.

*Edit (dodano):
Kartica bi morala biti v antistatični vrečki ne glede na to, da je (recimo) šel samo ventilator. Škoda, da se je zadeve lotil sam, če ne pozna osnovnih pravil reklamacijskega postopka vračanja posameznih komponent.
Če ne bo šlo, vljudno zahtevaj pismeno strokovno obrazložitev s strani servisa zakaj je do napake na grafiki prišlo in zakaj ni upoštevana garancija. Reci, da to rabiš za neodvisnega izvedenca, ki ga boš poiskal v primeru neupoštevanja garancije,,ker ti itak ne preostane drugega, če dejansko nisi kriv. To veš pa samo sam.
Vsekakor pa je težko takole na pamet soditi ali je stranka dejansko laik ali je poizkušala res sama kaj 'popraviti', v kakšnem je grafika itd.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Duhec ()

muzičar ::

No če ne bo nič iz tega potem kupiš eno poceni hlajenje za grafiko in jo montiraš namesto stare.

Veron ::

Če kartica deluje, le ventilator ne, potem zakaj ne kupi samo nov ventilator in s tem bo še OC ready >:D (če so nepoškodovane tiste lukne za pritrditev novega ventilatorja)

perci ::

Zato, ker je laik in ni kupil kartice zato, da jo bo sam servisiral. Poleg tega bi vsak serviser zavrnil reklamacijo kartice, ki bi imela zamenjan ventilator.

knesz ::

Mojemu kolegu je po enem tednu neznanega čudnega piskanja iz notranjosti računalnika iz grafične kartice odletel ventilator


Zakaj je čakal 1 teden? Če bi takoj, ko so se začeli pojavljati čudni zvoki odnesel računalnik tja kjer ga je kupil, Bi zadevo že v štartu rešili.

Zadeva je še v garanciji, zato je grafično kartico vzel ven iz računalnika in jo odnesel v trgovino kjer jo je kupil


Če je zadeva v garanciji (to berem za računalnik kot celoto z garancijsko nalepko), potem naj računalnika nebi odpiral. Če recimo meni crkne sklopka od klime pri avtu, je ne grem podirati ter s kosom težiti na servisu naj mi zamenjajo v garanciji. Tudi če vse dneve doma ljubiteljsko šraufam avtomobile.

Kako firmi zagroziti ali kaj podobnega. Rekel je tudi da bi seveda ob doplačilu vzel novejšo kartico ampak so neomajni.


V tem primeru je groziti bedarija. Sicer pa ne vem, zakaj vsi tako radi grozite. Zapelje naj se do prodajalca oz. lastnika firme kjer je kupil računalnik s katerim naj se na lep način, mogoče ob kavici v sosednjem lokalu proba zmenit, naj on pošlje kartico na Izid.

Pa še nekaj,
Zadeva je še v garanciji, zato je grafično kartico vzel ven iz računalnika in jo odnesel v trgovino kjer jo je kupil

Ker kolega poznam in ker nima ne vem koliko pojma o računalnikih vem tudi da sam še nikoli ni odpiral notranjosti računalnika, vem tudi da je ventilator enostavno odletel, oni pa krivdo pripisujejo pač človeškemu dejavniku, da je on sam hotel nekaj popravljati.

To dvoje mi nekako ne gre skupaj. Čeprav nikoli ni odpiral računalnika, je kartico vzel ven in nesel na servis. Male kučne čarolije.

Torej glede ideje oz. rešitve, kot pravi pregovor, lepa beseda lepo mesto najde.

Veron ::

@perci to sem napisal zato, če se mu slučajno ne da več ubadat s serviseji in trgovino, garancijo ma itq sam še 1 mesc, tako da jst bi na njegovem mestu kupil nov vent za grafo (~2-3k) < skoraj manj kot ga bi prišla poštnina za ponovno pošiljanje, telefonarjenje in živce :D

MEDENA ::

kakor Veron pravi....kaj se jebes tem, naj si vzame nek vent.

Laik gor laik dol, vse je za kaj prvič...tudi sexat se je moral naučit a ne? :D >:D

virusss8 ::

Poglejte.
Da razjasnim nekaj stvari: Ni več cel računalnik v garanciji ampak samo grafična. Tudi v trgovini so mu rekli naj vzame kartico ven in jo pošlje na servis. Iz računalnika ven sem jo vzel JAZ in ne on, ker ima pač neki strah da bi se kaj zgodilo ipd. Poslal pa jo je potem on.

Ker sem videl že ogromno pokvarjenih komponent, sumim da tule ni kriv več samo ventilator. Ker ko prižgeš komp ni nobenega signala, lučka na monitorju samo utripa, signala pa ni nobenega. Iz servisa pa so mu sporočili, da se ventilator že dalj časa ni več vrtel (ampak računalnik se je še nekajkrat dal nornalno zagnati - naenkrat pač to ni bilo več mogoče). In s tem kot nekateri mogoče veste se komponenta pregreva in je potem tudi vprašljivo če je kriv samo ventilator ali kaj drugega.
Če bi bil kriv samo ventilator mu dam jaz enga od svojih 1234 ampak sem 99% da se je tule skurilo nekaj, saj bi se računalnik tudi brez ventilatorja moral startati...

LP, virusss8
Tux is my best pal!

nodes ::

v parih postih si se zaplezal...
iz svoje prakse lahko zatrdim, da servisi zamenjajo ogromno po uporabnikovi krivdi uničenih komponent...tu si ne smemo zatiskati oči

no samo iz avijona se ne sme videt...kar pa očitno v tvojem primeru ni..

Veron ::

Dobi nekje isti originalni hladilnik, ga namonteraj. če ne bo delovalo pa pošlji na servis s prtrjenim hladilinkom (tega ne omenjat) :D

virusss8 ::

Ker pač uveljavljanje garancije ni šlo, sem si vzel pol ure časa in naredil običajen test, katera komponenta je kriva, da se računalnik ne zažene tudi ko sem vstavil Geforce 4. Ugotovil sem da je kolegu ponoči, kljub ugasnjenem računalniku vdarila strela v mrežno in jo skurila (zaradi mrežne se računalnik ni zagnal). Potem pa sem samo zamenjal ventilator na grafični in zadeva dela. Čaka samo še da se oglasi kdo iz siol da zamenja prav tako skurjen modem.

Case closed.
Tux is my best pal!

srko75 ::

Se pravi je bilo vse obtoževanje trgovcev in servisa popolnoma neupravičeno. hmmmm.... Precej nepošteno, se ti ne zdi? Vse po vrsti si maksimalno popljuval, kriv pa ni bil nihče.
Pa še nekaj v razmislek: Se ti ne zdi, da mora tudi trgovec ali pooblaščeni serviser nekje naprej uveljavljat garancijo? In da prav tako kot so oni težili tvojemu kolegu zaradi fizične poškodbe drugi težijo njim?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: srko75 ()


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Sistem ena d.o.o. servis !!! (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Kaj kupiti
20653927 (13893) Han
»

Servis Avtera

Oddelek: Strojna oprema
449172 (4527) 69charger
»

[FORK] Garancija/Stvarna napaka (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
536298 (6298) AngelOfDeath
»

Katastrofalni servisi (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
677507 (4977) zcetrt
»

Zaračunali 3.800 SIT za 10 minut dela!

Oddelek: Pomoč in nasveti
493090 (2095) EjTi

Več podobnih tem