» »

Zaračunali 3.800 SIT za 10 minut dela!

Zaračunali 3.800 SIT za 10 minut dela!

Kolos ::

Problem je sledeč:

Pred časom je v službenem računalniku eden izmed ventilatorjev ob zagonu začel spuščati čudne zvoke .
Ker še je računalnik pod garancijo ga nisem odpira,l zato sem ga v soboto odpeljal na servis.
Povedal sem jim, da je verjetno eden od ventilatorjev in da je računalnik še pod garancijo.
V ponedeljek mi je razložil da je bil kriv ventilator na grafični samo zaradi prahu, ter da ga je očistil in "namazal".
Malo se mi je zdelo čudno ko sem podpisal delovni nalog, ampak ko je prišel račun za opravljeno delo-servisiranje za 3.800 SIT brez DDV je fotra razpizdilo in je rekel da računa ne bo plačal.

Zdaj pa me zanima ali so bili opravičeni do zaračunavanja storitve, ko je računalnik še pod garancijo. Na original računu piše, da je garancija za sisteme 24 mesecev za ostale komponente pa 12 mesecev.

Kakšne so kaj vaše izkušnje?

gkovac ::

dokler imaš računalnik pod garancijo jim NE plačuj... pokliči jih in jim povej da si račun lahko nekam vtaknejo oz. povej jim kaj si z njim naredil (obrisal zadnjo plat) :D
lp,
____________________________________________
"Left to themselves, things tend to go from bad to worse."

Ziga Dolhar ::

Čiščenje avta ni v garanciji, ne? Sicer bi bil vesel, če ti ne bi blo treba plačat, a če se postavim na stran prodajalca, se mi tole zdi upravičeno računanje storitve, ki NI v garancijskih pogojih.

Ni pa lepo.

bosstjann ::

Sej bi kupec lahko sam očistil rač. če neb blo nalepke!

DeLuX ::

Hahahah. mater so gnili.
D ti zaracunajo ..faak.. :)
ej. kva mu je problem serviserju prah pihnt pa namazat GFja? Sicer pa... sploh ni blo nuja namazat GF (grafo), edin ce si mu reku d nej namaze z Arctic Silver II pastuljo :D
Debili!

Jst bi tud rad mel tak siht, d bi folku pihnu v PC na vente, pa mal podmazu z 'zobno' pasto, pa bi dubu 4K sit na 5min :)

LP,
DeLuX

San ::

3800 je upravičeno?
Ali si sam prodajalec ali pa imaš zelo napačne predvstave o vrednosti denarja in dela (to pomeni, da ne delaš in da ga ne služiš sam).

gkovac ::

Ziggga mi smo imel v firmi isti primer z CD recorderjem... tip je prišel, ga popravil (računalnik je BIL pod garancijo).

Tip je prišel, popravil (zamenjal) CDRW in hladnomrtvo napisal račun... čaki mal no.. kako? V čem je potem sploh point garancije in zakaj jo daješ če ti mašina ne dela 100% tut v času garancije!
lp,
____________________________________________
"Left to themselves, things tend to go from bad to worse."

Mr.B ::

Največji hec bo pa potem , ko mu bo začel spet ropotati , jaz mu dam 1 mesec.

Kakor imam jaz izkušne z ventilatorji , ni noben kej dosti zdržal , ko si ga fajn namazal , itd , ter še karkoli zdokureral.....
Me zanima kaj bo potem serviser vzel pod garancijo , češ da je njegov delovni prostor preveč zaprašen. Če zanič ventilator , menjaj , in garancija.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Matek ::

Ziggga, če je avto umazan, to ne ovira vožnje, tu pa ni delovalo vse vredu.

Sam seveda ne moreš poskusiti ničesar, ker je gor nalepka, oni pa garantirajo brezhibno delovanje v času garancije. Ne vem zakaj bi čiščenje kartice bilo izvzeto? Sam nisi nič kriv za to, da se ventilator zapraši, kaj sploh še lahko storiš.
Bolje ispasti glup nego iz aviona.

Fury ::

lahko das comp 1 dan ko prides iz trgovine v vakuumsko zaprt prostor :)

Ziga Dolhar ::

SunTrace: pri novici si dal en zlo podoben komentar, pa ti tukaj povem, da si precej zgrešil. Kar je v mojo sobo prišlo po 8. razredu OŠ, sem si 95 % kupil sam. Računalniška oprema 100 %. Verjel ali ne, sem DELAL, pa če se ti še tako nenavadno to zdi. In delal sem pri enem 'dražjih' podjetij, plača je bila mizerna sicer, a delo mi je bilo v veselje.

p.s.: ekonomija mi ni povsem tuja.

SuLc: ne gre za enak primer. Zakaj je vam računal, mi ni jasno.

MMMato: avto seveda ne deluje najbolje, če se utaplja v blatu.

Garantirajo delovanje računala v kolikor se ga 'pravilno uporablja'. Vnos prahu pa niso idealni pogoji. (avto-blatu...)

Govorimo pa o vzdrževanju, in to ponavadi ni vključeno v garancijske pogoje.

Pa pardon me če si drznem omeniti verjetno stališče druge strani. Le kaj bi Amerika brez Iraka...

Matek ::

Ja pol lahko rečejo tudi da ti je disk odpovedal, ker ni delal pri idealnih pogojih, 1 stopinjo celzija previsoka je bila temp. v prostoru al pa kaj takega:|
Bolje ispasti glup nego iz aviona.

Neo32 ::

Pol se prav ce mas ti avto kateremu je zarad zunanje umazanije (e.g. prekomerno nabiranje umazanije v zracnem filtru) onemogoceno normalno delovanje vozila bi ga moral na toliko in toliko casa voziti k mehaniku (izkljucimo redne servise, to proizvajalec poda vnaprej da je treba za avto na nek nacin skrbet) in placevati mastne denarce za ciscenje oz. zamenjavo filtra. Neumnost. Za to more proizvajalec poskrbet (in pri hujsih napakh to je, saj poklicejo nazaj v tovarno vse modele s to napako) oz. njegov zastopnik. Brezplacno, mislim! Dobr mal sm zasel (avti pa to) samo ne zdi se mi pa fer da te obirajo za stvar ki jo 8 letni mulc za salo nardi, edina ovira je "garancija".

Samo jeb*s garancijo ce ti vsako stvar zaracunajo.
Neo32 (c)

Neo32 ::

Ziggga: na zalost je vsakem domu dolocena kolicina prahu. nekje vec nekej manj in proizvajalec bi izdelek mogu temu prilagodit (filter). Tko ga priredi za temperaturno obmocje in obmocje vlaznosti. (zraka mislm:D )
Neo32 (c)

MadMax ::

A si bil zraven, da veš, da je trajalo le 10 minut?
Pa 10 minut si jih utrujal, kako naj to naredijo (ko si prinesel comp), pa 10 minut si potem še druge stvari spraševal...:D

Kater pooblaščen avtomehanik (če smo že imeli to primerjavo) pa pozna ceno manjšo od ene ure?
In koliko je cena njegove ure?
Pa na avto imaš lahko 10 let garancije-ko ga boš pa na redni servis na 15.000km pripeljal, boš dal pa 30kSIT za 4 svečke, 4 litre olja, oljni filter in 20 minut dela. (pa ti bo to čisto samoumevno, čeprav je v garanciji)
Zdaj si pa računaj primerjavo.

Pa spotoma razmislite o vulkanizerjih, kako vas odirajo za 5 minut dela, nekaj zraka in košček svinca.

Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

nojus ::

zastonj se še macki ne gonijo.
Res pa je cena mal huda za 10 min, ampak najbrz racunajo celo uro ne glede na to al sraufa 10 min ali 1 uro. Skoraj vsi servisi imajo tako, pa ce ti crkne tv, pralni stroj,al pa avto.
sovražim Gargamela.

cekr ::

Fantje, ne se kregat.

Bistva se pa niste lotili.

A je bil prah sploh v računalniku?
A si videl, da je bil?

A ni bil to samo izgovor, da so ti lahko zaračunali servis?

....

Najprej vprašanja, potem odgovori.

boštjan ::

Zdaj sem jaz tu malo prebiral vaše poste in sem prišel do naslednjih zaključkov:
10min, 30min, 45min dela se računa kot 1 ura.
dalje,
Čiščenje avta ni v garanciji, ne?

ne čiščenje ni v garanciji,a avtu lahko haubo gor odpreš in obrišeš motor,pa filter spihaš in druga manikura:D.
Pri compu pa če vtrgaš nalepko je garancija šla pa pa.
Tak da vsa taka majhna dela bi morala biti zastonj(pihanje,malo spucat ipd),ker s tem si firma ugled viša,v tem primeru pa si ga znižuje.
Kolos kaj pa če se je očetova firma zamerla kaj tej računalniški firmi?

Kolos ::

MadMax:
Na servis sem ga nesel samo zaradi preklete nalepke nič drugega.
Nisem jim nič bluzil in spraševal v smislu zakaj pa ropota, samo sem povedal da je pri prižigu računalniku en ventilator nekaj sekund zelo glasen.

Sam sem mislil da je krivec CPU ventilator ampak pri zaprti stranici z nalepko res ne veš.
Ker pa je bila sobota in serviserja ravno ni bilo, nisem bil zraven ko je odpiral računalnik.
To, da je delal več kot 10 minut lahko bluzi nekemu ali pa mojemu fotru, ki nima pojma o rač.
Vzet grafično ven in malo prepihat ventilatorček z malim ročnim kompresorjem ni vredno 4.560 SIT z DDV , pa servisna postavka gor ali dol. Niti mu ni trebalo hoditi kam, in odkrivati tople vode.
Pa taka garancija, ko ti odpove stvar vredna 500 SIT ti jo zamenjamo in zaračunamo urno postavko 3.800 SIT.

In ne mi primerjat avtomehanika, ki ima malo večjo odgovornost. Kaj pa če se ponesrečiš zaradi nestrokovnega popravila.

Boštjan:
Očetova firma in sam smo jim naredili več kot 1.500.000,00 SIt prometa.
Kaj si moreš, so pač pohlepni.

TheD ::

Jebiga, ne podpisuj delovnega naloga ... ce ti ne bi hotel zaracunat, ti tud delovnega naloga ne bi dal za podpisovat.

Kar se pa cene tiče, je pa tako: njegova ura je toliko, če je za delo porabil samo 10 min, si bo računal uro, ker je to najmanjša obračunska postavka. Pozanimi se pri mehaniku ... (mogoče kdo obračunava na pol ure, ampak dvomim - tip k ti pride vlomt v avto, če si ključe zaklenu not računa 6.000, za 45 sekund dela).

Jest sem mel enkrat isti primer, mi je računal vstavljanje rama, ki sem ga kupu pri njegovi firmi. Sem ga gledal debelo, ga opomnil, da sem komp kupu pri njemu in da nej hitr stornira račun, ker sem pač njegova redna stranka, poleg tega pa imam še uno nalepkico od garancije gor in ga ne morem vstavit sam ... tip se je samo opravičeval.

Če te kdo hoče nategnt, te bo nategnu, vprašanje zdej je, se mu boš ti pustu ...
TheD or not TheD?

kuglvinkl ::

Ker predpostavljam, da je računalnik deloval v normalnih pogojih (ne pa v kaki hali, kjer se obdeluje les, bi moral videt slike :)), imaš garancijo na brezhibno delovanje stvari - normalna uporaba. To vključuje tudi pravilno delovanje ventilatorja, ker brez njega karta ne more pravilno delovati. Obveznost kot je to ugotovil serviser ni nastala. Tega zneska jim nisi dolžan.
Your focus determines your reallity

cybermedo ::

Po moje tudi tako ciscenje pomeni popravilo, ki zapade pod garancijo. Sicer je interpretacija mozna zelo siroko, ampak mislim, da je tukaj na strani potrosnika.
Proizvajalec namrec garantira, da bo racunalnik brezhibno deloval npr. 1 leto. In racunalnik, ki ropota, ne deluje brezhibno. Tako preprosto je to. Ce oni izdajo delovni nalog ali racun to nima veze. Z racunalnikom je bilo v garancijskem obdobju pac nekaj narobe. Kot potrosnik si ga uporabljal v skladu z navodili (konec koncev ga nisi uporabljal sred kamnoloma)- zaprasenosti ventilatorja pod normalnimi pogoji ne bi smelo bit, vsaj ne takega, da bi ropotal. Se toliko bolj imas pravico do uveljavljanja garancije, ce je ventilator zaropotal, ker se je pregreval ali je bil ze tovarnisko slabo podmazan, v tem primeru gre 100% za pravico do uveljavljanja. Tako da jih lepo poklici, jim povej da tega racuna nimajo kaj izdajat, ker se je slo za popravilo racunalnika, ki je pod garancijo, ce pa racuna ne stornirajo, bos pa zadevo javil stricem na Uradu za varstvo potrosnikov.
Nikakor pa ne naredi tega, da racuna preprosto ne placas. Tudi ce si imel ti prav, bodo oni le sli na sodisce, ki jim bo brez obravnave izdalo placilni nalog, ki pa je izvrsljiv - z obrestmi in stroski vred bi lahko kar precej velika cifra zrasla.

Ziga Dolhar ::

kuglvinkl: Kako pa je, če ti mašino pustiš na servisu ter se dogovoriš samo za 'pregled, kaj je narobe', pa ti potem oni dobrovoljno stvar popravijo ter računajo 20k sit? Je to možno, glede na to, da ta poseg, ki prinaša dodatne stroške, ni bil odobren iz tvoje strani?

Ker če se ti ne strinjaš s plačilom, pač ne moreš dobiti kište; če bi jo odnesel, se pa kliče policijo... Kako je s tem?

boštjan ::

Ziggga,če se dogovoriš samo za pregled je samp pregled in nič druga.če popravijo pa se niso o tem s tabo zmenili pol so oni na slabšem ne ti.ti pa si samo srečen ker so popravlji.ne morejo pa oni tebi vsilit popravila,če ga ti nisi v ta namen tja prineso.

speacker ::

Kolos: Ti sam povej ime firme in ko bo človek mel za izbirat, bo odšel raje k kaki drugi firmi. No, kakorkoli. Vsak si gradi ugled glede na to kako posluje.Osebno pa mislim da tak odnos kot si ga opisal, ni primeren, saj misim, da imajo za pametnejše stvari za zaračunavat,kot pa take mimoidoče malenkosti. In če so si z vami kot si rekel naredili 1.500.000 sit bi mogli bit kr zadovoljni..

kuglvinkl ::

kuglvinkl: Kako pa je, če ti mašino pustiš na servisu ter se dogovoriš samo za 'pregled, kaj je narobe', pa ti potem oni dobrovoljno stvar popravijo ter računajo 20k sit?

Očitno je prišlo do disenza (lahko tudi samo nično) med strankama, pogodbe ni (ne samo, da ne velja). Servis ti mora odstraniti kar je naredil in vrniti kišto.


Ker če se ti ne strinjaš s plačilom, pač ne moreš dobiti kište; če bi jo odnesel, se pa kliče policijo... Kako je s tem?

Policaji ne bi vedel, kaj naredit s to ubogo kišto, ker stvarnega prava ne študirajo. Če ti je nočejo vrniti vložiš tožbo rei vindicatio. Zraven pa še odškodninsko.
Your focus determines your reallity

Zgodovina sprememb…

Jure2k ::

LOL, go get them kuglvinkl>:D
Madoniš, dej povej kera ferma je to...pomoje je Mlakom.;((

DeLuX ::

hehe. lohk d je mlakom.
ma tam so gnili.
zadnc sm na forumu pisu o zasmojenem ramu od kolega,c e se se kdo spomni. v glavnem, ram mu je skuril... em.
pol pa nese nazaj kisto, pa po parih dneh izve, da so narobi neki prklucil...kolega mi je reku, d so kao narobi sestavl :)
ha. toj pa mlacom.

LP,
DeLuX

MadMax ::

Referenčni cenik
12.09.2002



Namen referenčnega cenika je seznaniti članice združenja ter vse obstoječe in morebitne uporabnike storitev s področja računalništva in informatike z ocenjeno vrednostjo kakovostnih storitev. Pri izračunu urne postavke so bili upoštevani vsi stroški človeških virov kot so plača, stroški delovnega okolja, izobraževanje (inženirji približno 4 - 5 tednov letno) ter povprečna odsotnost zaradi dopustov in boleznin. Pri določanju končne vrednosti je upoštevano tudi to, da so strokovnjaki izkoriščeni približno 60% in da so so povprečni stroški dela v R Sloveniji 62% ustvarjene dodane vrednosti.

CENA DELOVNE URE
SIT

Servisni tehnik (servisna strojno - tehnična dela)
7.100

Inženirska ura II - strokovna dela (programiranje, kodiranje, dokumentiranje programskih rešitev)
11.900

Inženirska ura I - zahtevna dela (sistemska administracija, namestitev sistemskega okolja na strežnikih, podatkovne baze, aplikacije)
15.300



Svetovalna ura II zelo zahtevna dela (sistemska analiza, načrtovanje, izobraževanje, priprava strokovnih gradiv)
17000

Svetovalna ura I - izjemno zahtevna dela (svetovanje, vodenje in koordinacija projektov, zahtevno izobraževanje, izdelava zahtevnih strokovnih gradiv)
20300

Ekspertna ura - ekspertno delo (izjemno zahtevna dela z ozko specializacijo, poglobljenim poznavanjem stroke in večletnim strokovnim izkušnjam)
26000



Delo svetovalca ali eksperta se obračunava po svetovalnih oz. ekspertnih dnevih. Osnova za izračun je svetovalna oz. ekspertna ura x 8.

SPECIFIKACIJA DEL TEHNIKA
SIT

Poraba časa na poti (1ura)
obračunano po dejanski porabi časa po urni postavki za "servisni tehnik"

Vgradnja pomnilnika, gibkega diska, grafične kartice,
CD-ROM-a, trdega diska (brez prenosa podatkov)
obračunano po dejanski porabi časa po urni postavki za "servisni tehnik",
najmanj 1 ura

Vgradnja matične plošče, modema
obračunano po dejanski porabi časa po urni postavki za "servisni tehnik",
najmanj 1 ura

Namestitev in nastavitev programske opreme za dostop do interneta in namestitev elektronske pošte
obračunano po dejanski porabi časa po urni postavki za "servisni tehnik",
najmanj 1 ura

Prenos podatkov med dvema diskoma z verifikacijo
obračunano po dejanski porabi časa po urni postavki za "servisni tehnik",
najmanj 1 ura

Namestitev omrežne delovne postaje
obračunano po dejanski porabi časa po urni postavki za "servisni tehnik",
najmanj 1 ura

Namestitev operacijskega sistema na delovno postajo
obračunano po dejanski porabi časa po urni postavki za "servisni tehnik",
najmanj 1 ura

Odpravljanje virusa (brez garancije za podatke) na delovno postajo
obračunano po dejanski porabi časa po urni postavki za "servisni tehnik",
najmanj 1 ura

Priključitev UPS-a in SW
obračunano po dejanski porabi časa po urni postavki za "servisni tehnik",
najmanj 1 ura

Premontaža sistema
obračunano po dejanski porabi časa po urni postavki za "servisni tehnik",
najmanj 1 ura

Popravilo monitorja in tiskalnika
obračunano po dejanski porabi časa po urni postavki za "servisni tehnik",
najmanj 1 ura

Postavitev omrežnega ožičenja
obračunano po dejanski porabi časa po urni postavki za "servisni tehnik",
najmanj 1 ura




SPECIFIKACIJA DEL INŽENIRJA
SIT

Poraba časa na poti (1ura)
obračunano po dejanski porabi časa po urni postavki za "Inženirska ura I"

Namestitev in konfiguriranje strežnikov
obračunano po dejanski porabi časa po urni postavki za "Inženirska ura I"

Prilagoditev omrežja uporabniku
obračunano po dejanski porabi časa po urni postavki za "Inženirska ura I"



Opomba: V priporočenih cenah ni upoštevan davek na dodano vrednost.

Za storitve izven delovnega časa (po 17 uri) se zaračuna dodatek v višini 35%, za storitve opravljene po 20 uri in ob sobotah, nedeljah in praznikih pa 50%.

Referenčni cenik je potrdil Upravni odbor Združenja za informatiko in telekomunikacije na 33. seji, dne 12.9.2002.


Avtor: Združenje za informatiko in telekomunikacije

(copy-paste iz gzs.si)

Malo naštudirajte ta cenik in videli boste, da je večina servisov zelo poceni.

Še posebej si poglejte del, kjer je opisana vgraditev RAMa...

In primerjave z avtomehaniki bom delal, dokler bom priča odtegnjenim vijakom na kolesih, nepritrjenem amortizerju in ostalim podobnim "spodrsljajem".
Kaj pa, če ti v CDju raznese plošček in ga kos dobiš v oko ter oslepiš?
(sami veste, da so že bili primeri izstrelitve takih projektilov - kdo odgovarja? Proizvajalec? Prodajalec? Serviser?)





Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

kuglvinkl ::

Kaj pa, če ti v CDju raznese plošček in ga kos dobiš v oko ter oslepiš?

Odgovarjata proizvajalec subsidiarno s prodajalcem. Serviser, kot fizična oseba izjemoma (dolus, morda tudi culpa lata).

Aha, zgoraj glede garancij, to kar sem napisal je hard way, civilno pravo. Pravo potrošnikov to verjetno olajšuje.
Your focus determines your reallity

Zgodovina sprememb…

MadMax ::

Kolos:
Še nekaj:
Če v 10ih minutah:
-rečeš "dober dan" stranki in se pogovoriš o težavi, roku popravila itd.
-sprejmeš PC v servis
-napišeš delovni nalog
-daš PC na mizo
-ga odpreš
-vzameš ven grafično
-stakneš z nje ventilator
-ga razstaviš
-ga očistiš
-ga podmažeš
-ga sestaviš
-ga namontiraš nazaj na grafično
-grafično vstaviš v PC
-prižgeš PC
-preveriš če vse deluje
-sestaviš kišto
-dokončaš delovni nalog
-napišeš račun
-pokličeš stranko
-stranki izdaš PC
-odsloviš stranko z "lep dan še naprej"

potem:
1. sem jaz bicikl - ali
2. si ti genij in rokohitrec hkrati, ali pa imaš vsaj 4 pare rok, ušes in ust - ali
3. si debil s preveč bujno domišljijo.

Ker ti bodo vsi prisotni na Forumu z gotovostjo potrdili, da bicikl ne more tipkat niti nima nasploh osnovnih pojmov o računalništvu, točka 1 odpade.

Zato srčno upam, da velja prva polovica 2. točke in tvoj uspeh v življenju je zagotovljen.

Če pa velja 3. točka, mi te je pa prav žal...

Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MadMax ()

Kolos ::

Madmax:
Ok, pa spustimo tistih 10 minut ven.
Hvala za cenik, če je vgradnja rama za tebe poceni pol...

Ne verjamem da se vse firme držijo tega cenika striktno.
Primer inženirskega dela:
Pri kolegu, ki je sam zaposlen so za 4 ure dela računali samo eno.
Pri firmi s 100 zaposlenimi pa je verjetno drugače.

Hvala kuglvinklu za pravniški odgovor. Če te zanima, računalnik je v redno čiščeni pisarni.

Sicer pa je zanimivo, dali so 12 mesecev garancije na popravilo.
Me zanima kako se bomo zmenili po tem, ko bo ventilator znova glasen.

MadMax ::

Hvala za cenik, če je vgradnja rama za tebe poceni pol...

Nikakor ni poceni-večina firm ti vgradnje pri njh kupljenega rama sploh ne računa.

Ne verjamem da se vse firme držijo tega cenika striktno.
Primer inženirskega dela:
Pri kolegu, ki je sam zaposlen so za 4 ure dela računali samo eno.

Očitno nisi prebral mojega posta 2x višje (Malo naštudirajte ta cenik in videli boste, da je večina servisov zelo poceni.).
Ugotovil si nekaj, kar sem že napisal.

Gre pač za to, da se glede na referenčni cenik nimaš kaj bunit. Vem, da se ti morda zdi veliko, a četudi bi plačal "Servisni tehnik (servisna strojno - tehnična dela)
7.100" za 1 uro dela (pa čeprav je bilo le 10 min) +DDV, tudi na sodišču ne bi uspel.
Jebat ga...
Pritoži se na GZS, saj imajo oni neumne cenike.


Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

Sims ::

Takole... Cena storitev je, taka kot je. Tu ne moremo nič... Vprašanje je, kaj zajema garancija in kaj ne? IN kaj vse podjetja naredijo, da nerabijo v okviru garancije popravit. Imam zelo slabe izkušnje glede garancij.

V mojem primeru je nakoncu prišlo tako, da sem sam bil kriv. Njihov odgovor je bil stik z tekočino. Ja "hcal sem gor"!

boštjan ::

Bistvo vsega je da če se pustiš te bojo nahecali,če pa si trden pa popustijo saj nočejo slabe reklame,ker vejo da je rač.trgovin ko blata v slo.

Fury ::

Isto so mene v powerplusu jebal... sem kupu hansol 19" monitor pa je mel ene ibr hude crte (tko kot moire zgledal) v vseh resolucijah razn 1024 gor... in sem nesu tja in kaj so rekl serviserji:

1. Aha to je moire. Stela po menijih, ne odprav, klice 2. serviserja
2. Aha to je moire. Stela po menijih, rece da je ta monitor itak za 1024 narjen in da je tist tovarnisko pac tko.. poklice 3.
3. prav da je pac odstopanje od monitorja do monitorja

in pol se jest mal kregam da tko pa ne da si bom uci unicu, da frend k ma isti monitor nima tega in pac ga vzamejo v servis.. pridem nazaj cez 1 tedn in berem nalog (v okviru garancije).. napake ni, 1000sit za neopraviceno reklamacijo.. placam in grem (GLUP!) in doma povem matki.. nasledn dan grem nazaj.. me pele teta.. dam jim monitor spet ga vzamejo.. pridem ze 2 tedna nazaj in vidm da so neki na veliko menal elektroniko in ne vem kaj se (A ZDEJ PA KR JE NAPAKA?!?).. grem domov.. vse dela nakar po parih urah nardi PLINK in spet crte... nesem nazaj tokrat z matko.. un zacne bluzit da so nardil vse kar se da... jest ze hocem it nakar mat totalno popizdi in SE TOK ZLO DERE NA VSE DA JE SE MENE GLAVA BOLELA! Gre do sefa in zahteva nov monitor takoj in mu zagrozi s tozbo in da nej pac nehajo nategovat.. nakar se un spametuje in mi da nov monitor in je vse lepo delal.. bebci eno nategovalsi.. kaj bi use za dnar nardil..

Mr.B ::

Boštjan tako je !
Čeprav je sicer en majhen problem. Sedaj če mu je ropotal ventilator v mašini , so mu ga pač ; ... ; ni sicer pomembno. Dejstvo je to , če je fant pameten , pa je to skoraj pred koncem garancije , se bo zelo zaJ..... , to pa zato ker mu bo spet začel ropotati , takrat mu bodo pa rekli oz. mu bodo menjali ampak plačaj.
Še ena težava je , berite malo navodila , sicer ne SLO ampak original , ali pa pojdite na proizvajalčevo stran in preverite kaj pravijo o pravilni uporabi . Torej se ob pravilni uporabi to naj nebi zgodilo , ozeroma na to temo se glasijo zadeve , in če bi šel on na inšpekcijo , bi ga ravno zaradi takih stavkov , pač zgubil karkoli bi hotel s tem doseči.

PS : Obstajajo bistveno bolj enostavne zadeve , kako zadevo reklamerati , pa jih bo stalo več kot samo ena delovna ura !
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

MadMax ::

kaj bi use za dnar nardil..

A potrošniki s(m)o pa kaj boljši???

Ce bi v Kolos-ovem primeru račun znašal jurja manj, bi bilo vse v redu...
Je pa res, da se ponavadi za firme računa več kot za navadno stranko (fizično osebo). Zakaj? Ne mene spraševat.

Vsekakor ostane vprašanje, ali je neka storitev v okviru garancije ali ne.
Potrošnik bi rad, da je v garanciji popravilo PCja, ki je padel z balkona 5. nadstropja, prodajalec (serviser) pa se seveda na vse pretege izogiba garancije.
Postavite se za trenutek v njihovo kožo (če poznate potek reklamacije pri dealerjih-sicer ne razmišljajte o tem).

V konkretnem primeru bi moral prodajalec praviloma grafično vzet iz compa in jo poslat naprej v reklamacijo glavnemu serviserju (uvozniku).
V tem primeru bi bil Kolos-ov fotr do (zakonsko določenih) 45 dni brez compa-ali bi se to bolj splačalo? Mislim da ne.

Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

Fury ::

v Kolosovem primeru se gre za princip... ce ti ne dovoljo da odpres computer ker ga oni servisirajo po garanciji ga MORJO popravt zastonj (ce ni on kriv za okvaro)... lahko bi mu pa rekli da ta ventilator pac skrta in tko je in to ni v garanciji in ga UPRASAL ce hoce placat.. ne pa tko kot so nardil.. sej moja mat je se unga 1000 nazaj dobila k so rekl da ni dobra reklamacija... cist iz principa

DeLuX ::

he.hm. jst pa na vse to mislim tkole:

Za take drobnarije in bedarije, da ti na grafi
ropota kuler, je brezveze mislt na garancijo in popravilo
serviserjev!

Resitev: 'Verjetno' moras poznat kakega kolega oz. frenda,
k ma mal pojma o PCjih, pa da si 'upa' pihnt kuler na grafi ter malce prerukat zadevsno.
Ce res ne poznas nobenga, bi lahk k men prnesu kisto, pa ti bi z veseljem in zastonj ocistil kulerja. :\

Mislem... to, da moras ocistit kuler na grafi, je zame isto kakor bi moral spucat tipkovnico in monitor!

Konc koncev pa se nbenih pozdarij nimas s rac.
firmam pa stroskim pa benzom ipd.

LP,
DeLuX

StarY ::

Ce bi brali mal garancijske pogoje bi blo vsem takoj jasno, da zapraseni ventilator na grafični kartici pač ne more bit stvar garancije. To kar so ventilatorji na računalnikih, so oljni filti pri avtomobilih. Ampak seveda, pri avtomobilih je to vse jasno in samorazumevajoče. Pri računalnikih pa jasno ni, in se vedno najde kaksen pametnjakovic, ko se blamira na tak nacin. A da bi pa poskrbel, da bo racunalnik v okolju, ko ne bo rabil delovati kot sesalec, to pa ne. Vecina takega "razgledanega" folka postavlja racunalnike kr na tla in se jim pac jebe kaj se z njim dogaja. Mimgrede, poleg tega, ga se parkrat brcne med delovanjem, da ja zjebe zraven se trdi disk.

No, fajn, naslednjič ko bodo tvojemu "razgledanemu" fotru menjal oljni filter na Mercedesu, naj ga zamenjajo brezplačno in z nasmeskom.

Ma, jok brate!

Ziga Dolhar ::

... ampak mene so pa vsi napadli ;). :)

San ::

Ziggga, žal denar ne raste na drevesih. 3800 sit je velik in to lahko kar priznaš. Glede komentarja na tisto novico, pa je letelo samo na tisto novico. Pač se je ujemalo. Ni bilo osebno mišljen.

Yohan del Sud ::

Jo, ziggga, ne dam ti čisto prav. Garancija je garancija. Če je kriv prah, ni kriva stranka, če ne sesa dovolj pogosto okrog ventilatorja (ker to ne piše nikjer v garanciji). Rešitev je preprosta, saj poznate antistatične mrežice, pa jih namestite in potem garantirajte. Ali pa napišite člen v garancijo.

Jaz avto imam zato da se vozim. Tudi po blatu. Ne pa zato da je čist. Ko obtičim v njemu, sem sam kriv, priznam. A to je isto, kot bi imel kišto na planem. Se pravi po lastni neumnosti... Če pa zato odpove, ker imam blatne vzmeti, ne krivit mene...

Mr.B ::

Pa grizite v tole kost.
Recimo stranka hoče , da ko klikne na link , na WEB strani za E-mail , se ji mora odpreti outlook namesto outlook expres !

!!!!!! Ali ji računam eno uro ali ne? !!!!!!!!!!
Moje delo bo le prižgati računalnik , klikniti na internet explorer , orodja , ena klukca , ugasniti računalni , in napisati oz zaključiti nalog. Dela sem imel res Pet minut !
!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!

Sicer če bi imel IME od računalnika " HP , DELL , ..." ti nebi računali nič , ker pa sklepam , da ti ga je sestavila lokalna SI firma , si pač v P...
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

boštjan ::

V tem primeru pa se kasira, ker si sam kriv če si ne znaš naštimat na kateri outlook naj se odpre.Sicer pa,kdo bi pa zarad tega servis klico??No mogoče se najde kaki patron.

Ziga Dolhar ::

Serviser je svoje znanje moral dobit.

Zakaj ne bi smel zanj tudi poštevno računat (ponudba : povpraševanje, kreh kreh).

Konec koncev je njegovo poslanstvo da rešuje tudi take primere.

(p.s.: meni sicer ne bi bilo všeč če bi mi računal po ceniku ... ;))

Judge ::

Jst poznam eno racunalnisko trgovino, kjer vecinoma kupujem, pa vedno kadar sem jim kaj malga prnesu za pogledat al pa popravt mi ni nikdar zaračunou (kaj šele da bi jim naredu 1.500.000 SIT prometa). Ta serviser si je pac mislu da bo lahko se nekej dnarja izvleku. Nimas kaj, ljudje postajajo preveč požrešni!!!
Peace

RoMar ::

Kolos če si se že hvalil da ste jim naredili za 1.500.000,00 sit prometa, a si poštudiral koliko je to dobička? Če ste od njih samo kupovali rač. opremo, so reveži dobili komaj za eno bruto plačo, če so imeli dovolj!!
Glede cene storitve pa mi je vse O.K. Poglej samo malarje, recimo, da ne bomo skoz pri avtomehanikih, kolk ti malarji racunajo za uro dela, pa ziher nimajo vsaj 5. stopnje itobrazbe, pa tudi izobraževanja, tečaji za njih niso tako dragi, kako pa je s cenami izobrazevanj v IT-ju pa tako vemo.

lp, Robert

DSmidgy ::

Pomoje da proizvajalci montirajo ventilatorje na grafične kartice zato, ker je ceneje dat ventilator gor, kot pa bakreni hladilnik. In potem naj ob škripanju poceni ventilatorja krijejo stroške sami - lahko bi montirali takega, kot je na box intelovih procesorjih in potem skoraj nobeden nebi škripal v garancijskem roku. Če ne znajo oceniti življenjske dobe ventilatorja to ni moj problem. Glede primerjave za avtomobilom - to lahko primerjaš s tem da ti škripa ventilator v armaturni plošči, ne pa s tem da je avto blaten ali kaj podobnega. Pomojem da ti to upoštevajo v garancijskem roku. Moj stari rač (P200), ki ga ima sedaj fotr je star že ene 6 let (2 leti je delal 24h na dan kot server) pa nič ne škripa, kar pomeni da se da narediti ventilatorje ne ropotajo že po dveh mesecih. Je pa res (saj iz mojih izkušenj) - čiščenje ventilatorja je le kratkoročna rešitev.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Obračun plač

Oddelek: Loža
102060 (1202) madebenc
»

servis avtomobila - upravičenje porabe časa (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10810099 (7555) Mato989
»

kilometrina SP

Oddelek: Loža
161840 (1157) Invictus
»

Delo za podjetje prek s.p. - primeren dogovor glede plačila?

Oddelek: Loža
133082 (2676) c3p0
»

Cena servisa?! (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
546428 (4756) deco16

Več podobnih tem