» »

Nakup avtomobila

Nakup avtomobila

««
5 / 10
»»

klemen22 ::

Veliko logike je v nakupu prejšnjega modela avtomobila. Na koncu življenjske poti ima model vedno več opreme, da lahko konkurira sveži ponudbi na tržišču. Prav v primeru, da se pojavi že nov model, pa so tu še drastični popusti. Best Buy.

Temu moram oporekati na žalost. Nikakor ni best buy. Poleg tega da ga boš prodal težje (hej če ga imaš 5 let bo na trgu že yaris 3, ti boš pa še vedno prodajal generacijo 1). Že res da dobiš pri starem modelu več opreme. Vendar lahko dokupiš vso možno opremo ampak gre vedno le še za star model, generacijsko in razvojno. Zagotovo je pri novem vozna dinamika boljša, kaj šele varnost itd. in tega ti ne more dati nobena dodatna oprema ki jo dobiš za starega.


* nekaj podobnega je veljalo za bimerja ko sem ga kupoval, če bi se odločil za stari model imaš tukaj še eno prednost novega -> namreč starim modelom se hitro primakne predznak "čefurski avto". Malo za šalo, malo pa zares
Motiti se je človeško, odpuščati pa božje. Torej ti odpuščam ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: klemen22 ()

Stepni Volk ::

Vzami 8 let stara vozila in primerjaj ceno. Razlika je zanemarljiva.

klemen22 ::

Ja nekaj jo je zagotovo + prodal boš veliko lažje nov model kot tistega ki že 10 let ne bo več aktualen takrat. S tem da ti morajo dati res dober popust pri nakupu
Motiti se je človeško, odpuščati pa božje. Torej ti odpuščam ;)

TeraSonic++ ::

Kako se pa kaj splača Toyota Corolla 1.6 bencinar? Ima 3leta garancije oz. na 100000km 4 zvezdice. Dajo jo na tri leta in vsako leto plačaš 1/3.

Se splača?

edit:typo
...........................................................
Life is only a computer simulation
"veritas vos liberabit"

Zgodovina sprememb…

klemen22 ::

No motor je za to težo vozila dovolj zmogljiv. Sploh vse kar je okrog 100 KM in več za ta razred zadostuje.
Če ti je avto všeč pomoje nimaš kej falit.
Mene recimo moti precej tako japonsko oblikovanje. Samo primerjaj zunanjost npr. Alfe 147 in te brezizrazne Toyote.
Če te to ne moti je po mojem zelo dober nakup. Čeprav ne pozabi na Ford Focus ki ima super podvozje in lego (primerljivo z Alfo če ne še boljše) in ima se mi zdi 4 leta garancije. Pač kar v tem razredu nabaviš je zadeva odlična in zelo uredu avto.
Samo kakšna mašina ki ima okrog 100 KM (in soliden navor seveda, + za dizle) je za ta razred vredu.
Motiti se je človeško, odpuščati pa božje. Torej ti odpuščam ;)

OwcA ::

Mama kupuje nov avto do okoli 3M. Išče nekaj majhnega in poskočnega, trenutno ima ogledane

Suzuki Swift 1.5
Ford SportKa (1.6)
Lancia Ypsilon (1.4)

in pod zelo velikim vprašajem (zaradi cene) še Mini One.

Še kaj drugega vrednega ogleda?
Otroška radovednost - gonilo napredka.

balocom ::

Fiesta? Clio Storia? (k ta je prepocen) C3 z popustom?
V svetu brez googla bi bil najbolj uporabljen ukaz v bash-u ukaz man

OwcA ::

Je kakšna uporabna vrednost večjega avtomobila, če se bosta v njem vozila kvečemu dva, povečini pa še to ne?
Otroška radovednost - gonilo napredka.

klemen22 ::

Je kakšna uporabna vrednost večjega avtomobila, če se bosta v njem vozila kvečemu dva, povečini pa še to ne?

Seveda je.
To da imajo malo večji avti (npr. Peugeot 207 ki je tudi v tem rangu) napram kakšnemu SportKa več prostora v notranjosti za voznika je veliko vredno.
Drugače pa za ta razred vozil povsem zadostuje motor 1.4 s kakšnimi 80 konji. Že ta glede na težo vozila nudi dovolj velike performance da se da udobno peljati ter da nisi ravno v skrbeh ko hočeš prehiteti kakšen počasen kamion pred sabo
Motiti se je človeško, odpuščati pa božje. Torej ti odpuščam ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: klemen22 ()

flipflop ::

Ford Fiesta ST? 2.0, 150hp, ga še nism mel prilike sprobat, ampak po komentarjih po forumih je super avtek. Pride pa malo več kot 3M.

Stepni Volk ::

Je kakšna uporabna vrednost večjega avtomobila, če se bosta v njem vozila kvečemu dva, povečini pa še to ne?


Oui. V primeru, da kaj užitnega povoziš (kar glede na moč željenih motorjev ne bo težko), lahko to potem tudi do domače cirkularke in zmrzovalne skrinje pripelješ.

SportKa - Cute. Vozil navadni Ka v VB nekaj dni (rent-a-car). A moja ocena ni realna, ker mi je tako zelo takrat (l.97) bil všeč. Ta Ka je mešanica med Street (njegovo podvozje) in navadnim Ka. In ker ima Street Ka čudežno magično moč, da privlači le polovico populacije: ženske. To pravijo Top Gearovci :)
To verjetno ni ovira.

Poglejmo za čem boleha normalni Ka:
- rjavenje se lahko pojavi že po parih mesecih
- zavore, izpušni sistem s časom začne popuščati
- končna izdelava šepa, še posebej neskrbno je položeno kablovje, ki potem trka na plastiko
- sprednja os se rada pokvari že v prvih 3 mesecih
- motor se pregreje ob daljšem poganjaju s polnim gasom, čemur sledi upad moči
- ležaji radi odpovedo

Še Wikipedia


Suzuki Swift - nimam mnenja.


Lancia Ypsilon - me like it. Design. Ostalo je tako Fiat/Opel-ovo. Odvisno od motorja.


Glede na stanje na cestah bi se odločil za zadnjo. Ni jo težko najti na parkirišču :)


Mini-ja pa tako vsi hvalijo. Čeprav ima Chrylser/BMWjeve motor.

klemen22 ::

Čeprav ima Chrylser/BMWjeve motor.

No sej to je seveda velika prednost. Glede na to da so BMWjevi motorji med najboljšimi na svetu. In da skoraj vsako leto pokasirajo nagrado za motor leta (sicer ta dražji motorji ampak vseeno)
Motiti se je človeško, odpuščati pa božje. Torej ti odpuščam ;)

Stepni Volk ::

Ne, to ne pomeni, da ima BMW-jev motor. To pomeni, da je BMW pri Chryslerju "vzel" 1.6 motor, ker niso hoteli razvijati lastnega za Minija.

BTW Novi Mini MkII pride ven jeseni, nekoliko večji, malenkost močnejši in hitrejši, z nižjo porabo, ter s PSA-jevim motorjem (PSA - Peugeot, Citroen).

Če se bo kakšen domači trgovec zakalkuliral, bi se znalo dobiti kakšnega novega Minija sedanje generacije za nižjo ceno. A to je le špekulacija.

P.S. In ker bo staremu v letu-dveh padla cena, lahko pričakujemo manjšo poplavo rabljenih Minijev v našo deželico?

Tako od zgornjega seštevka ostene le Lancia Ypsilon. OK morda Clio 2.0 16v >:D .

Zgodovina sprememb…

klemen22 ::

Sej jaz bi tut v tem cenovnem rangu pri manjših avtomobilih vzel Lancio ki je še najbolj "unikatna" v tem razredu.
(če je pa denarja 4.5 mio pa itak ne moreš falit z Mini Chooperjem ki mi je pa res izjemen - retro stil je super)
Motiti se je človeško, odpuščati pa božje. Torej ti odpuščam ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: klemen22 ()

Ejsi_Disi ::

Jest bi mel pa toto Alfo:
Alfa Romeo Brera

kihc ::

Mene pa zanima kolk realno stanejo Miniji (z neko vsaj osnovo opremo - se pravi klimo), za model One je Stepni že povedal, kaj pa Cooper non-S in S?

Drgač spletno stran sem itak pregledal, samo tiste osnovne cene so za vse tri modele nekam sumljivo podobne. Sprašujem zgolj informativno, če slučajno kdaj 7ico zadanem :D
x

Stepni Volk ::

Cene najdeš na spletni strani Minija. Klikni na model, nato na "Podatki". Na koncu tehničnih podatkov je okvirna cena.
Mini One stane 4.109.362 SIT oz. 17.148,07 EUR
In ker Mini Cooper S stane 5.524.886 SIT... bi nekako vseeno kot tehnogeek kupil Priusa :)

Zgodovina sprememb…

klemen22 ::

Še moje mnenje glede Priusa: to je pač precenjen apn, resda ima veliko opreme vendar za 7 mio sit ne maram imeti avta ki zgleda ko neposrečen kombi. In glede na to da porabi kakšen liter bencina v povprečju manj na sto kilometrov tudi okolje ne bo preveč bolj čisto. Veliko bolje bi bilo da bi pač z zakonom omejili da avto v normalnih načinih uporabe ne sme pokuriti več ko 10 litrov bencina. V tem primeru bi bilo okolje bolj hvaležno.
edit: 10 ne 15
Motiti se je človeško, odpuščati pa božje. Torej ti odpuščam ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: klemen22 ()

Stepni Volk ::

O priusu smo že: Toyota Prius - mnenja, ocene.

SkIDiver ::

OwcA ka-ja odsvetujem.

Bolje, da si mama omisli 1.4 16V fiesto ali pa kar ST 2.0 16V:D

Glede fieste ST 2.0 16V. Avto je bomba. Ko sem se vsedu za volan sem mel občutek kot, da avto in njegove lastnosti že poznam. Sicer sem jo moral šparat, ker je imela komaj 500km ampak vseeno. Nekaj njene duše sem lahko odkril. Vodljivost vrhunska, o legi škoda zgubljat besede in motor lepo zaprede ter pokaže svoje zobke. V nizkih obratih pride do izraza zvok na izpuhu v visokih pa zvok motorja. Men osebno odlična usklajenost. Pri 2500rpm se prebudi in že lepo začne vlečt pri prestopu 3000rpm je že dodobra razigran in pri 3500rpm se mu začne dokončno dogajat vse do 5500rpm kjer se veselje konča in sledi prestavljanje menjalnika navzgor kjer se ti samo nasmeje ob takšni natančnosti in kratkem hodu prestavne ročice :) povsem športno. Notranjosti se nisem kaj preveč predajal, ker so me zanimale bolj vozne lastnosti in dinamika vožnje. Sedeži so mi bili všečni, bočni oprijem primeren edino položaj za volanom za moj okus malo previsok kar pa vrjetno reši stikalo za pomik višine sedeža vendar resnici na ljubo se nisem s tem ubadal, da bi ga spustil nižje. Materiali na prvi pogled pa povsem dostojni kaj več pa se z njimi nisem ubadal. Mogoče na določenih delih malo plastični na pogled vendar za tako ceno in paket opreme se mi zdi povsem sprejemljivo. Če si pač kdo zaželi več se lahko odloči za Ghia opremo. Tam pri kvaliteti ne stradaš.
Takšen je moj vtis o fiesti ST.

Priložnosti, da bi sprobal domnevno slabe zavore pa ni bilo. Sicer pa bi osebno pri takem vozilu najprej zamenjal diske za brembo proizvod iz športnega programa;)

klemen22 ::

Če si pač kdo zaželi več se lahko odloči za Ghia opremo. Tam pri kvaliteti ne stradaš.

Tukaj si pa malo faliv. ST je bolje opremljen kot Ghia. Oz. ima vse kar ima Ghia + športne dodatke! Ghia pri Fordu ni več to kar je bila včasih ko je pomenila ekskluzivnost izbranega modela
Motiti se je človeško, odpuščati pa božje. Torej ti odpuščam ;)

Fatboyslim ::

Ghia so modeli forda ki avtu dajo več stila, udobja, luksuza, napravic ... - medtem ko oznaka ST (tudi RS) pomeni športen in utrgan avto z veliko kroma in rdečimi črkami :D

Zgoraj je nekdo spraševal o Swiftu 1.5.
Znanec ima ta avto sedaj že eno leto in je zelo zadovoljen z njim. Ima veliko inovativne opreme, vozne lastnosti pravi da so odlične (nisem ga še vozil). Prav tako IMO avto itgleda precej ql, z svojo močjo, dobrih 100KM, pa tudi vleče precej bolje kot njegovi konkurenti

Stepni Volk ::

Za mestnega človeka so te mali "poprčki" resnično dobra izbira. Povsod nas obkrožajo omejitve in užitek športne vožnje tako ostaja na pospeških. Zato so najbolj dobrodošli čim lažji avtomobili, kar segment malih vozil je.
OK imamo dvosede ala Smart Roadster (discontinued), Mazda Mx5, Opel Speedster / Vauxhall VX (discontinued) / Lotus Ellise... samo to je druga zgodba in cenovni razred, da ne govorim o uporabni vrednosti.

OwcA ::

V primeru, da kaj užitnega povoziš (kar glede na moč željenih motorjev ne bo težko), lahko to potem tudi do domače cirkularke in zmrzovalne skrinje pripelješ.

Mama je vegeterjanka. ;)
Otroška radovednost - gonilo napredka.

Hitri ::

Imam izkušnje z Mini Cooper, fina zadeva, poskočen motor, odlična lega na cesti, zelo tih, presenetljivo prostoren zadaj... Ampak po drugi strani pa tudi zelo drag, poraba ni majhna, je pa zato majhen prtljažnik. Če veš zakaj ga hočeš, potem je to prava stvar s pravo ceno, sicer se mi pa zdi, da je bolje pogledat še kaj drugega.

SkIDiver ::

klemen22 vrjemi, da je razlika med fiesto ST in ghia;)

Kar se tiče pa ghia oznake. Vse mečeš v en koš. Fiesto z ghia opremo, escorta, focusa, mondeota. Ni to isti šmoren. Fiesta letnik 92, 93 z ghia opremo ima pač svojo ghia opremo. Letnik 97 z ghia opremo ima spet svojo ghia opremo. Isto je bilo pri escortih. Vse odvisi kater Mk določenega modela gledaš. Če pogledaš zadnjega mondea ghia je bistvena razlika med kaki ambiente, trend in ghia opremo.
Vsekakor pa tu ne gre za mercedesa in je pričakovanje v stilu "zdej pa bo ghia- wauuu bomba". Nikakor. Pričakuješ lahko avto z nekaj več dodatne opreme po še vedno dostopni ceni.

Mešat različne fordove modele z oznako ghia in povrhu še različne Mk-je pa je greh.

klemen22 ::

Pravim samo da se je pri tanovih oznaka Ghia precej razvrednotila. Če pogledate na Fordovo stran in izberete spisek opreme vidite da je nad Ghio sedaj tudi paket Titanium.
Motiti se je človeško, odpuščati pa božje. Torej ti odpuščam ;)

Ch4N93 ::

Nekaj, kar me je nasmejalo pri ogledu cenika za Ford Fiesto:
Paket nalepk za bolj športen videz zunanjosti vozila: Doplačilo 55.459 (231,43)

LOL

pa nalepka na pokrov tanka za bencin pa je takoj 10 konjev več.:D
Ni nam lahko...

klemen22 ::

Ja pač mislijo da se bo kak sucker našel in plačal tole.
Motiti se je človeško, odpuščati pa božje. Torej ti odpuščam ;)

OwcA ::

Rahlo provokativno, v čem se doplačilo za te nalepke razlikuje od recimo doplačila za kovinsko barvo ali različna oh in sploh platišča?
Otroška radovednost - gonilo napredka.

klemen22 ::

Rahlo provokativno, v čem se doplačilo za te nalepke razlikuje od recimo doplačila za kovinsko barvo ali različna oh in sploh platišča?

Zato ker je pač kovinska barva v osnovi precej dražja. Pojdi k eni delavnici pa vpraši koliko bi stalo prebarvanje vozila z navadno in koliko s kovinsko barvo. Tudi proizvajalci pač se tega zavedajo saj je kovinska barva kot material pač precej dražja od navadne.
Se pa strinjam s tem da bi bila to lahko serijska oprema kakih boljših avtov ne pa da potem zahtevajo tudi 300k doplačila
Motiti se je človeško, odpuščati pa božje. Torej ti odpuščam ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: klemen22 ()

OwcA ::

Dobro, ampak cene proizvodnje nima v splošnem veliko zveze s prodajno ceno. Iz stališča kupca pa gre le in samo za vprašanje, ali si pripravljen plačati za izgled. Trdim, da vsaj 80% ljudi je, zato so takšna zmrdovanja dokaj hipokritična.
Otroška radovednost - gonilo napredka.

klemen22 ::

Že že, samo je pač kovinska barvna tak "kos" opreme kjer se da nekaj zaslužiti saj je praktično to ena najbolj zaželjenih opcij med dodatno opremo. Glede na to da se dandanes špara praktično na vsakem kosu v avtu je iluzorno pričakovati da nam bodo precej dražjo bravo glede cene dobavljivosti šenkali.
Aja pomoje ravno dodatna oprema kakšnemu bolj glednemu imenu (BMW, Audi, ..) prinese največ dobička. npr. To da vgradi neko navigacijo ga pač ne pride 500k sit za kolikor jo računajo temveč je vredna kvečjemu 100k sit pa oni jo sploh dobijo precej ceneje. S tem se ustvarja profit. In nek frend ki je delal nekaj časa na Porsche Slovenia mi je dejal da se ljudje pri nakupu kakšnega Audija A6 velikokrat odločajo za doplačila ki presežejo tudi 3 mio sit.
Motiti se je človeško, odpuščati pa božje. Torej ti odpuščam ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: klemen22 ()

Hitri ::

Še par predlogov:

Citroen C2 in C3
Fiat Grande Punto
VW Fox in Polo
Smart
Seat Ibiza
Mitsubishi Colt

Stepni Volk ::

Če bodo v Pola spravili tisti nori 1.4 TSi motorček z dvema turbo polnilnikoma in mislim da 170 konji... bi tudi pasal, k bolj divji konkurenci :)

IgorGrozni ::

Še moj razmislek o nakupovanju, ki velja tudi ali prav za nakup avtomobila:

Z nakupom stvari moramo zadovoljiti potrebe in ne želja. Če želimo z (žal) omejenim zaslužkom zadovoljiti kar največ naših potreb ( in potreb naših bližnjih), moramo naš zaslužek, za pridobitev katerega trošimo velik del življenja, kar najbolj racionalno potrošiti. Potrebe so razlog nakupa. Z kupljenimi stvarmi moramo zadovoljiti potrebe . To je racionalno.
Želja ni enaka potrebi ! Je povezana z njo, a ni enaka. Želja je ˝stilizirana˝ potreba.Na tej na videz majhni razliki, dela oglaševanje. Za razliko od potreb, je z željami mogoče manipulirati. In zato se sofisticirana oglaševalska mašinerija ukvarja predvsem z našimi željami. Obljubljajo nam VELIKOST :D , ŠPORTNOST ( mladost), USPEŠNOST ( v reklamah za BMW, Mercedes, ipd. so vozniki vedno poslovneži z Armani stylingom !?), s slikami pokažejo SEX ( dobre bejbe), hitro penetracijo( prebitje stekla) , srečno familijo, sanjske pokrajine, kjer smo SVOBODNI ( kot v dnevnih sanjarijah), VARNOST (pred naravo, dežjem, prenaseljenim svetom, ), obljubljajo nam samo nam lastni KARAKTER, ipd.,.....

Vendar nas vsak, ama prav vsak avto pelje po Irskih deževnih hribih, vsak avto prebije steklo, v vsakem avtu se lahko pelje srečna familija, dobra bejba, in ker prav mi vsi nismo vozniki F1, poslovneži in ne šoferji direktorjev korporacij, ampak vozimo špecerijo, cement in stare copate v prtljažniku, in ker ne rabimo in niti ne moremo drveti 200 km/h v Spodnji Duplek po jabolka......
Stvar, avto, nas ne more narediti VELIKE, ŠPORTNE, USPEŠNE, MLADE,LEPE, SVOBODNE, ne ˝zrihta˝ nam super bejbe in ne naredi nam KARAKTERJA....
Avtomobili so , neglede na ceno in opremo, bolj ali manj ˝kočije˝. Od A do B. Ne zlate ribice.


Zato je po moje avto potrebno kupiti takole ( Owce mati) :

Začetek izbora

1. Določimo potrebe : majhen, mestni avto za udoben prevoz največ štirih odraslih, relacije - do 150 km ( cela Slovenija praktično), zanesljivo delovanje, majhna poraba in kupuje ga za cca. 5-10 let. Klima. Varnost pri nesrečah. Daljinsko zaklepanje. Šipe na el. itd...In vsekakor naj bo kar najbolj poceni !
2. Naredimo grobi izbor cca. 5 avtomobilov različnih znamk,
3. Izbrati najcenejšega, ker so razlike med njimi infinitezimalne...

Konec izbora.

Kupovati avto.....imam 4.000.000,00 SIT za ta denar bom kupil avto, in ne začeti s potrebami....je recept za to, da boste vozili ali prevelik/premali avto, prepožrešen, neudoben, z velikimi stroški, plačali boste ˝premijo˝za nov avto, ki ga boste vozili dve leti, popravila bodo draga, odplačevanje kredita, ki ga boste seveda najeli, ...saj za malo! več denarja več dobiš to pa ono...., odplačevanje kredita vam bo onemogočilo bolj sproščen dopust, ki vas ne bo dovolj spočil, da bi lahko bolje delali v službi, ....partner bo siten, ker boste škrtarili, ipd...

Če so potrebe večje od zmožnosti, boste pač pristali na manj. Ali star avto.
Kot boste tudi pri takšnem načinu nakupa vedeli, koliko dni dela, dni življenja, prepirov, dvomov, vas stane recimo : športni videz, les v notranjosti, usnje na sedežih, 30 kW več- 3l večja poraba, pospešek pod 10 s, končna hitrost 250 km/h (kje le?), ipd.

Rredki so avtomobli nižjega srednjega razreda, ki ne bi zadovoljili prav vseh potreb vsaj večine kupcev pri nas.

Parkirati 5 milj. SIT na parkirišče pred hišo je pač najbolj butast način uporabe svojega zaslužka.:\



Lp. IgorGrozni

Owca: Mitsubshi Colt je kar cool avto. Kolikor lahko seveda jaz, ˝avtomobilski nenavdušenec˝ presodim. Malo pije
, udoben, malo se kvari, lepo se vozi. Ni predrag.

Stepni Volk ::

Klap, klap :)

EPP - Ena Pleh Pi..ka

smilyxx ::

Igor kaj pa če se greš vozit ne z namenom priti do cilja, temveč ti je cilj sama vožnja? Avto ti je lahko hobi, tako kot je zbiranje znamk.
Save water.
drink beer.

M-man ::

Igor kaj pa če se greš vozit ne z namenom priti do cilja, temveč ti je cilj sama vožnja? Avto ti je lahko hobi, tako kot je zbiranje znamk.

Potem si pa ali butast ali pa imaš res preveč denarja.
Alea Iacta Est. (Julius Caesar)

OwcA ::

Žal se izkaže, da je ogromno hobijev dragih, tako da ne vem, če je takšna apriorna karakterizacija upravičena. :\
Otroška radovednost - gonilo napredka.

Stepni Volk ::

M-man... očitno veliko brunejskih princev živi v Sloveniji. Veliko več, kot bi si človek mislil.

Drugače se z Igorjem Groznim strinjam. A je žal tako, da nagoni delujejo drugače. Samice si izberejo tistega pava, ki ima večji in lepšii rep. Iz več razlogov.
Podobno si bo del samic človeške vrst izbralo predstavnika, ki navzven kaže svoj presežek.Takole gre:"Če si lahko privošči takšen avto, bo lahko skrbel tudi zame in otroke."

Seveda se potem to lahko konča, kot je že Igor zapisal. Vsi jedo star kruh in pijejo vodo, samo, da je pred hišo/blokom zavisti vredno vozilo.
neobjavljeno.blogspot.com

Fatboyslim ::

V povprečju naj bi moderen človek preživel v avtu 3(!) leta in sam vem da se ne bi dobro počutil v avtu na kateri izgleda grdo in ti daje cenen občutek. Ponavadi imajo takšni avti tudi slabše vozne lastnosti saj je v njih vloženo veliko manj truda in posvečanja detailom.

IgorGrozni ::

:D : - v principu ljudje izumljajo stvari, ki jim pomagajo v njihovi socialni interakciji, a vendar.... In govoril sem o seveda o statistični večini...

Izjeme od pravila so, in ja, vožnja je lahko hobi, le da nisem prepričan( tudi pri sebi ne bi bil ) da takšenle hobi izvira iz potrebe in ni neke vrste fetišizem blaga in tega kar na blago napopa-mo (-jo) ??
kakorkoli že ....we come in different shapes :\

Stepni :

Ne verjamem čisto, da je avto ˝perje˝ . Prej bi rekel, da je racio tisti, ki je ˝perje ˝ ( globoko upam vsaj8-) ). Če že avto (blago) pri kom deluje kot perje, je to pri tistih, ki že tako ali tako imajo dovolj drugega ˝perja˝ - zelenega:) , e.g.
Ko bejbe srečajo kljukca z letno plačo 3 mio sit z 5 mio avtom , se pravi tipa, ki mora pet let šparati , zato da se vozi z nepomembno boljšim avtom, prav dobro vedo, kako je na stvari. Ne podcenjujmo preveč ne žensk, ne vrednosti racia v naravnem izboru !


Fatboy:...res, a ne tri leta v istem avtu. V življenski dobi cca. 7 avtov, ....7 x ( 2 milj.= razlika med BMW in Hyundai). = 14 milj. => vsaj 15 let, veliko, je tole odrekanja za ˝počutit se dobro v avtu˝, če imaš povprečni dohodek, kot ga ima večina....

Razlike med avtom in malo ˝boljšim˝ avtom, IMHO, niso vredne toliko, kolikor plačamo za njih. In tudi udobje se ne razlikuje signifikantno, IMO

flipflop ::

Potem si pa ali butast ali pa imaš res preveč denarja.


Če ma denarja dost da si kupi avto kot si ga je vedno želel/a, zakaj pa ne. Bil bi neumen če tega ne bi naredil, ker bi z nakupom boljšega avta razburil kakega soseda. Ne vem zakaj eni mislite da si vsi kupujejo avte zato da so drugi fauš.|O

Ch4N93 ::

Owca:
Rahlo provokativno, v čem se doplačilo za te nalepke razlikuje od recimo doplačila za kovinsko barvo ali različna oh in sploh platišča?


zbodla me je predvsem cena tega "styling" dodatka (nalepke).
Je pa res, kot je že nekdo napisal, so tudi razne navigacije, LC Displayi... _mnogo_ precenjene na teh cenikih dodatne opreme.
sicer pa nemalokrat vidiš na cesti kakšnega BMW-ja ali Audi-ja za lepo vsotico denarja, ki pa ima spredaj na blatniku zalimane plastik_fantastik "škrge" za 500 SIT iz Špara.
nekaj časa nazaj so bile zelo aktualne modre LE Diode.

še najbolj pa bodejo v oči (vsaj mene) serijski avti z original litimi platišči, nizko profilnimi gumami, ter s popolnoma navadnim vzmetenjem, da avto zgleda kot terenec s tistimi 10+ cm med gumo in zunanjim robom blatnika.

pa naj bo dovolj OT.
Ni nam lahko...

smilyxx ::

Za informacijo, doplačilo za barve pri novem Focusu ST je 60k, le oranžna barva pa stane 300k.
Save water.
drink beer.

Looooooka ::

lita platisca rules...ok si bom premislu ko zjebem kolo pa bom rabu original kupt in bom primerju ceno z navadnimi but still :D

Stepni Volk ::

S temi barvami je hec. Ko sem kupoval avto, me je trgovec prepričeval kako je metalic barva boljša, kako bo avto bolj zdržel, pleh nič rjavel in tako gor in tako dol... potem sem ga vprašal:
"A je potem garancija za prerjavenje kaj daljša?"
Malce mu je padla čeljust za stopnišče nižje... začel je mežikati in nekako izjavil:
"Nne..."
"Zakaj bi potem že hotel imeti metalic barvo?" ga je potem razorožilo moje novo vprašanje. >:D

Super testi Auto Bilda zajemajo tri faze:
- NAKUP (odnos do stranke, poznavanje modelov, urejenost, ugodnosti, krediti itd.)
- SAMO VOZILO (kvaliteta izdelave, tehnične lasnosti vozila in serijskih pnevmatik, umetno postaranje vozila na 3 leta in spet test...)
- Popdrodajni SERVIS in VZDRŽEVANJE (poprodajni odnos trgovca do kupca, kvaliteta servisa itd.)

Kupci ponavadi spregledamo tega zadnjega, še kako pomembnega. Ozirom čedalje bolj pomembnega.
neobjavljeno.blogspot.com

Boeing ::

Stepni, glede barve že res...

a po drugi strani lahko oblikovno čudovit avto vizualno popolnoma uničiš z navadno belo oz. podobno grdo navadno barvo.


KAr se barv tiče, osebno tu nebi delal nobenih predpostavk in "štemplal" ljudi na podlagi tega. Čisto po osebnem okusu, vsak po svoje...

in še, če sem čisto iskren, 80-120k, kolikor v povprečju stane metallic barva, pri nakupu novega avtomobila niti ni tako zelo velik strošek. Seveda je pa neumnost najprej obkljukati metallic barvo in športno podvozje, zatem pa ugotoviti da ti je zmanjkalo financ za airbage oz. podobne varnostne sisteme. Od dodatne opreme v avto najprej vse kar je možno glede varnosti, šele potem vse ostalo...
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX

klemen22 ::

Niti ne. Tisti avto ki nima serijsko airbagov je vreden pol crknjenega jelena ki ga vidiš sredi ceste nekje v gozdu in samo pičiš naprej da slučajno nisi sumljiv da si ga povozil in te kakšen lovec prijavi zaradi poskusa umora jelena.
Naprava proti zdrsu pogonskih koles pa pride v poštev le pri močnejših avtih. Ne vem kak pusi od voznika mora človek biti da ta dodatek potrebuje pri recmo VW Polotu 1.4 z enimi 75 KM...
Motiti se je človeško, odpuščati pa božje. Torej ti odpuščam ;)
««
5 / 10
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nakup rabljenega avtka.

Oddelek: Loža
323324 (2499) globoko grlo
»

Kateri rabljen avto? (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
21419665 (15447) Goldee
»

Kater avto

Oddelek: Loža
101790 (1563) stromar
»

Pomoc pri nakupu avtomobila od 400k do 650 k

Oddelek: Na cesti
424726 (3604) SynTax64
»

fiat bravo 1.4 sx

Oddelek: Loža
355262 (4705) stromar

Več podobnih tem