» »

Nakup avtomobila

Nakup avtomobila

««
6 / 10
»»

Stepni Volk ::

Boeing - čisto malenkostno se motiš.

O BARVI

1. BELA barva je trenutno najbolj popularna. Vpliv iPod-ov pravi Jeremy Clarskson, ki seveda iPoda ima :) Posledično so se proizvajalvi in trgovci ustrašili pomanjšanja zaslužka, zato določene firme avtomobilov že ponujajo "iPod White", seveda za doplačilo. BTW VW dodatno računa tudi čisto navadno: rdečo, črno in rumeno. "Zastonj" serijsko dobiš le belo in modro.

2. Teh 80 - 120K SIT ob trenutni ceni benzinskega goriva 260,8 SIT in povprečni porabi 6l znaša za 5 100 - 7 600km poti. V mojem primeru (nižja poraba in dizel) 6 697 - 10 046 km, kar predstavlja polovico letno prevožene kilometrine.
Drug veliko bolj smiseln nakup, kot barva, je ESP. In tretjič, greš raje na dopust za ta denar. Ter nenazadnje, če si humanitarno usmerjen, denar imaš, razliko raje podariš poljubni humanitarni organizaciji ali nemara selo pediatrični kliniki.

3. Trgovci morajo avtomobile zakupiti vnaprej. Tako po modelu, opremi, kot barvi. V primeru akcij si tako barvno in opremno zelo omejen. Določene trgovske mreže so fleksibilne in si trgovci ene firme svojo zalogo med seboj delijo, druge ne. Sam sem hotel npr. belega, a jih niso imeli. Zato je tista statistika na koncu leta o "popularnosti" barv zelo vprašljiva. Šteti bi morali samo avtomobile, ki so jih kupci naročili izven akcij in omejitev. Tako dejansko barvni okus določajo trgovci in proizvajalci sami (z reklamami).

To je hec. Ko se pojavi reklama nekega vozila, hoče večina kupcev imeti vozilo v prav tej predstavljeni barvi. Podobno je z naslovnico prospekta. Zato sem takrat ob nakupu avtomobila vprašal trgovca: "Zakaj nimate na zalogi te barve vozila, če točno veste, da bomo kupci želeli prav to barvo?"
Ni bil nabavni. Je bil samo prodajni. :)

4. Z barvami je še en zaplet. Vaš racio ve, da bo avto enako dobro vozil po cesti z "normalno" barvo. Toda vaša boljša polovica hoče tisto sinje moder, kovinski odtenek, ki že malce vleče na turkizno. Kaj boste?
Vsa leta poslušali, kako ste izbrali to grdo, neznosno barvo ali segli veliko globlje v žep in za avto dali ENO CELO POVPREČNO SLOVENSKO PLAČO več?

Reklame in trgovci izvajajo psiho-teror nad nami, a se tega niti ne zavedamo. Zanimivo vprašanje: Bi bilo manj ločitev na Slovenskem, če bi ukinili trgovce in reklame?


O OSTALEM

Airbagi so obvezen del serijske opreme vozila v EU že nekaj let. Prav tako ABS. A očitno ima vzhodni del EU drugačne pravilnike oz. se temu izognejo tako, da ima air bag samo voznik. Dacia Logan je v osnovi brez teh dobrin. Za EU tržišče so jo morali dodatno opremiti, ter seveda podražiti. Izjeme so tudi vozila ala Lotus Elise, kjer vsak gram šteje. EU sedaj razmišlja še o obveznost ESP, ter ELBA - Emergency Locator Beacon. Ta slednji naj bi se nahajal v vseh vozilih od leta 2009 naprej.
neobjavljeno.blogspot.com

M-man ::

Sicer se ne tiče toliko nakupa novega vozila, ampak vseeno: ali uporabljate 95 ali 98 oktanski bencin in kakšna so vaša opažanja (poraba, moč...).

In že v naprej vem, da nekateri uporabljate diesel.>:D
Alea Iacta Est. (Julius Caesar)

Fizikalko ::

Ja, diesel. In to OMV.Napram Petrolu nikoli ne zmrzne (letos na Češkem je delal pri -23!!!).

Stepni Volk ::

O bencinih, dizlih, kot plini in na kateri pumpi... že obstaja vrsta tem. Uporabita jih.
neobjavljeno.blogspot.com

IcEk` ::

Pozdravljeni! Zanima me mnenje in vaše izkušnje o Renault Megane Coupe, kakšna je kaj kvaliteta,vzdržljivost,.. Kupil bom rabljen avto, na kaj moram paziti? Zanima me tudi, kateri letnik se splača kupiti (če se sploh).. Avto mi je izredno vizualno všeč, zanimajo me tudi tehnični podatki.. Avto bo za dnevno, ne divjo vožnjo..



Hvala in LP!

Boeing ::

BTW VW dodatno računa tudi čisto navadno: rdečo, črno in rumeno. "Zastonj" serijsko dobiš le belo in modro.

VW je itak katastrofa od proizvajalca, tako po kvaliteti kot po odnsu do kupca in prodajni strategiji, najbolj od vsega jim pa smrdita poprodajna mreža in servis. Bljak. Ne, to ni samo moje mnenje, ampak pustimo to debato. Mogoče v kakšnem drugem threadu.
Sarkazem: nikoli ne primerjajte svojega avta z znamkami VAG. Izpadli boste popolnoma superiorni.

Teh 80 - 120K SIT ob trenutni ceni benzinskega goriva 260,8 SIT in povprečni porabi 6l znaša za 5 100 - 7 600km poti.

Drži, oz. to je približno 7 polnih tankov. Če to nadalje preračunam na našo družinsko porabo, je to cca mesec in pol, velikokrat še to ne. Jebiga, sem pač "rahlo iz rovt doma". In če vso stvar pogledaš še iz perspektive, koliko porabiš za tankanje v cca 6 letih, kolikor recimo da tak avto imaš, je teh 120k zelo zanemarljiv strošek - pod pogojem, da jih imaš. Verjetno nekdo z mesečnim prihodkom 150k razmišlja drugače, kar je popolnoma razumljivo in normalno.

Vaš racio ve, da bo avto enako dobro vozil po cesti z "normalno" barvo. Toda vaša boljša polovica hoče tisto sinje moder, kovinski odtenek, ki že malce vleče na turkizno. Kaj boste?

Generalno rečeno, imaš prav. Če pa se gremo pikolovstvo, je kovinska barva bolj gladka in toplotno bolj prevodna, kar pomeni, da se pri izpostavljenosti soncu hitreje hladi. Prevedeno v pogoje vožnje pomeni to manjši upor zaradi tanjše laminarne plasti zraka, k čemur pripomore tudi boljše prevajanje toplote iz same barve v zrak, zaradi česar se mejna plast ob karoseriji bolje vrtinči napram enaki, pobarvani v navadno barvo.
Ampak, ker po naravi nisem pikolovski v tej smeri, se zaradi tega ne obremenjujem in ti dam prav, da avto vozi enako dobro z metalik barvo ali brez.
Kar se tiče izbiranja barve, pa sem totalno neproblematičen tip. Bojo ženske povedale, kak avto hočejo, meni je popolnoma vseeno (razen nekaterih izjem, npr. roza ne pride v poštev). Kar pomeni, da se mi glede kovinska-nekovinska barva verjetno nebi dali prepirat.
Stepni, kako si vedel da so moji boljši polovici bolj všeč metalik turkizne barve ? :D ;)

Določene trgovske mreže so fleksibilne in si trgovci ene firme svojo zalogo med seboj delijo, druge ne.

Če določena avtomobilska znamka jemlje preveč vozil na zalogo, to nekaj pove o njej, kakor tudi, če nimajo skupne in fleksibilne zaloge. Da je krovna firma, skrbnik za znamko in uvoznik nesposobna. Japonci, recimo, so na tem področju stvari doterali že svetlobna leta pred konkurenco, evropski proizvajalci pač ne.
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX

klemen22 ::

No dizel je že fajn v primeru ko ne gre nič narobe oz. se ne pokvari turbina ali kakšni drugi deli ki so pri dizlih precej bolj občutljivi. Če povzamemo primer da se po izteku garancije pokvari turbina (ki stane z montažo okrog 300k sit in več) in ob dejstvu da je vzdrževanje nekaj dražje hitro pridemo do sklepa da se mora na leto prevoziti prekleto prekleto veliko kilometrov da se nakup dizla izplača. Pač folk še vedno gleda le za ceno samega olja. Drugo jih ob nakupu ne briga nič. Potem ko je pa treba kaj zamenjat (turbino) pa jokajo in stokajo po servisih kako je to drago. Aja + enkraten dizelski zvok in tresenje avta v prostem teku.

Mimogrede sem bral tudi test BMWja 320i in 320d (še E46) kjer je bila zapisana tudi ocena po koliko kilomterih se zadeva izplača glede na to da je razlika v nabavni ceni precejšnja. No prišli so do ugotovitve da se to dogodi ko nekako prekoračimo mejo 80 ali 90k kilometrov. Torej prekleto veliko je treba prevoziti da se nakup izplača
Motiti se je človeško, odpuščati pa božje. Torej ti odpuščam ;)

suntrace1 ::

http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=977820

Hahahahaha, kolk so eni odbiti - jest ga bom kar poklicu ko mi bo dolgčas :D

suntrace1 ::

Evo, še en odbit oglas - za poznavalce na položnice brez pologa

http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?ID=511013

Kaj, a je to nagradna igra ?!

klemen22 ::

Hehe tisti oglas ki prodaja 3 komade je res "smešno". res pa je da iz treh slabo delujočih garij sestaviš eno vozno:)
Motiti se je človeško, odpuščati pa božje. Torej ti odpuščam ;)

klemen22 ::

Btw. Stepni Volk: nisi ti reku da tvoja mam kupuje en manjši avto za okrog 3 mio sit? No naj le preizkusi tudi Peugeota 207 (resda je avto nekaj večji) vendar sem se v njem peljal danes ter moram reči da je zadeva odlična za ta razred in tudi notranjost ne razočara! Vsekakor vredno kakšne testne vožnje. Sicer sem bil le kot sovoznik vendar je avto precej prostoren in počutje v noranjosti na precej visokem nivoju.

p.s.: no baje naj bi v 207 1.6 s 115KM vgrajevali identičen motor kot bo poganjal novega Cooperja. To je pa za tak manjši avto naravnost športiva.
Motiti se je človeško, odpuščati pa božje. Torej ti odpuščam ;)

OwcA ::

Hvala za nasvete!

P.S. bila je moja (OwcA) mama ;)
Otroška radovednost - gonilo napredka.

klemen22 ::

Hja se oproščam za zmoto.:8)
Zgleda da me je tista Tajna Policija zavedla;)
Motiti se je človeško, odpuščati pa božje. Torej ti odpuščam ;)

PersonaRudis ::

Generalno rečeno, imaš prav. Če pa se gremo pikolovstvo, je kovinska barva bolj gladka in toplotno bolj prevodna, kar pomeni, da se pri izpostavljenosti soncu hitreje hladi. Prevedeno v pogoje vožnje pomeni to manjši upor zaradi tanjše laminarne plasti zraka, k čemur pripomore tudi boljše prevajanje toplote iz same barve v zrak, zaradi česar se mejna plast ob karoseriji bolje vrtinči napram enaki, pobarvani v navadno barvo.

- Kovinska barva bolj gladka? A je uporabljen drugi lak?

Sicer pa to ni merljivo in fejst za lase privlečeno.8-O

Zgodovina sprememb…

Boeing ::

Kovinska barva JE bolj gladka kot navadna in efekt kot tak JE merljiv, a je za normalno uporabo popolnoma zanemarljiv in se z njim nihče niti ne ukvarja. Obstaja pa.


Pri povračilnem napadu amerikancev na tokio, ko so vzletali iz letalonosilk težko natovorjeni B-25 Mitchell, so z njih postrgali vso barvo in aluminijaste oplate spolirali do visokega sijaja, na pot pa so šli samo z najnujnejšimi oznakami. Polirali so jih zato, ker so ugotovili, da se poraba goriva zmanjša za par %, in ravno teh par procentov je bilo dovolj, da so dosegli kitajsko potem, ko so odvrgli bombe nad tokiem :)

edit: typo
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Boeing ()

Stepni Volk ::

Peugeot 207

James May ga je testiral na Top Gearu. Drugače mu pravijo "Captain Slow". Da bi bila stvar bolj zanimiva so uprizorili dirko med Peugotjem 207 in Parkour tekači iz obrobja Liverpoola v center.

Britanci seveda zamerijo, da se ga ne bo več proizvajalo v domovini. Ker so Peugeotjevi delavci v UK pozivali k bojkotu je James predlagal nov razlog zakaj ga ne kupiti: "Because it's rubbish."


Tudi Auto Bild pravi podobno: To je razred Golfa III. Mali mestni avtomobili niso več "mali". In ker je zadeva večja, za cca 150 kg težja in se mora naokoli voziti v osnovi z istimi motroji kot 206-ka, je zaključek jasen: "Lep, a ne nujno tudi dober."

Bomo videli ali bo dosegel uspehe 206-ke (nekajkrat najbolj prodajan avtomobil v EU).


klemen22 - motor JE isti, kot bo v Miniju. Glej nekaj mojih sporočil višje.
neobjavljeno.blogspot.com

Stepni Volk ::

Boeing - potemtakem so vsa letala pobarvana s kovinsko barvo?
neobjavljeno.blogspot.com

PersonaRudis ::

Jaz sem pa vedno mislil, da so s letal poškrabali barvo zaradi mase letala.:\

Stepni Volk ::

Peugeot 207 drugič
Peugeot je že naznanil, da bo zmanjšal proizvodnjo 207-k za 18,18%, t.j. iz 55 vozil na uro, na 45 vozil na uro. KLIK
neobjavljeno.blogspot.com

Boeing ::

Stepni, letalske oplate iz aluminija so pobarvane s posebnim elastičnim polimerom, ki je približno 5x lažji od klasične barve, odporen na UV - ne pobledi na močnem soncu in je mikroskopsko bistveno gladkejši od navadnih barv. Ja pa kar precej dražji...
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX

Stepni Volk ::

In razlog zato je, da na plafonih letenja letal UV in kosmični žarki, da prekleto nižjih temperatur, ter nenazadnje temperaturnih razlik tokom leta in razstezanj materialov stvari delajo bistveno drugačno kot tukaj na "dnu".

Zato sem čisto zadovoljen z navadno barvo. Belo. iPod white. Koristna tudi zato, ker se avtomobili poleti za kar nekaj 10 stopinj manj segreje od ostalih barv. Na kolesih je občasno kakšna takšna tabelica.
Malce bolj nevarna pozimi, ker se avto kasneje opazi. A glede na naš CPP in obveznih lučeh to ni tako kritično.
Je pa zanimiva rdeča barva, baje se jo ponoči najkasneje opazi... moram malce raziskati, da to ni le mit. :)
neobjavljeno.blogspot.com

Maria ::

Kupujemo novi družinski avto. Ker se na stvari ne razumem preveč, prosim za nasvet.

Namen:

- za do 5 potnikov,
- enoprostorec (ala S-max ali Galaxy)
- do največ 7,5 Mio
- malo porabe,
- za 10 - 15 let uporabe,
- kvaliteten.

Maria

p.s. Da ne bo vse od njega odvisno, poskušam pomagati po "svojih" močeh.;)

nevone ::

Da ne bo vse od njega odvisno ti jest predlagam, da si izbereš enega od tehle: TOYOTA AVENSIS

Ajd, zdej pa fantje, kaj je narobe s tem izborom?

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

klemen22 ::

Toyota Avensis se mi bolj zdi da paše k enemu upokojencu kot mlajšemu človeku. Precej konvencionalna zunanjost in ne posrečena notranjost. Mene ne prepriča.
Motiti se je človeško, odpuščati pa božje. Torej ti odpuščam ;)

nevone ::

klemen, kar u redu ugovor.

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

'FireSTORM' ::

@M-man
sem tankal enkrat za 5k 95(okrog 20 litrov, malo prek če se ne motim)
pa sem naredil nekje 270km
potem sem pa tankal po pomoti 98, tudi za 5k(pod 20 litrov)
kilometrov je blo pa skoraj 300
razlike v moči pa ni blo nikakršne

prisegam pa seveda na bencine, ker dizl je za mene kot traktor:\
Those penguins.... They sure aint normal....

Roadkill ::

Večkrat je bilo že povedano, da oktani nimajo veze z močjo niti s porabo. Razen seveda, če se motor "prekonfigurira".

To, da si pa ti naredil 300km z 20litri je pa tako majhna stevilka, da se iz tega ne da nic sklepat. Ne recem, da bi 20krat tankal polo in opazil, da narediš 50km več z 98 oktani....
Ü

Fizikalko ::

Maria, tole imajo pri moji punci. Kar orenk merjasec.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Fizikalko ()

Boeing ::

Maria, zelo priporočam S-MAXa, oprema Titanium z motorjem DuraTec 2.0 - bencin (145KM), od dodatne opreme pa ESP, bluetooth B paket, solarna vetrobranska šipa, tempomat OBVEZNO. Če daš kaj na izgled, še metalik barva in 18" fordova lita platišča, ki so ubijalska. Cena v tej konfifuraciji bo globoko pod 6 milijoni, s 143KM dizlom okoli ali malo nad 7.
Prve izkušnje z avtom so fenomenalne, zelo dobro in kvalitetno izdelan, vzmetenje rahlo trdo in se v ovinku ne pusti, lega seveda temu primerna - pol-športna. Sedeži športni, a zelo udobni, tudi zadaj. Armaturka lepo oblikovana in pregledna, vse je tam kot mora biti. Potovalni računalnik OK, le prikaza povprečne hitrosti in porabe še nisem čisto naštudiral. Glasovno upravljanje špica, zelo dobro prepoznava ukaze tudi višjem hrupu v kabini, z njim pa lahko naredit v avtu praktično vse.

Poraba se drugače giblje 8-8.5 litra, s tem da se motor zaenkrat še zelo špara in se vozimo penzionistično. Kasneje malo več, a verjetno ne čez 9.

Resnično, zelo priporočam. Pojdi na tesno vožnjo, po možnosti z modelom z višjo opremo (titanium ali v najslabšem primeru ambiente) in to je to. Če si doma kje iz štajerske, ti lahko priporočim dobrega dealerja.
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX

OwcA ::

Škoda Roomster zgleda zanimivo.

Ali res rabite enoprostorca? Med karavani je recimo odličen Subaru Legacy.
Otroška radovednost - gonilo napredka.

Maria ::

Najprej hvala vsem za odgovore in nasvete.

Owca:

Aktualno število potnikov je 5. In če računaš še vozičke in ostale potrebščine, je navaden podaljšan avto premalo.

Boeing:

Hvala za lep opis. Meni je S-max všeč, ne vem edino, če je dovolj velik. Bomo poskusili! Če bom/bomo imela/-i vpršanja, se oglasim.

Nevone, Fizikalko

Vajin predlog je njegova izbira. Hm, meni pa ni najbolj všeč. Ti "japonci" so take škatle. Bom prebrala, da bom imela municijo za boj ;)

Maria

Boeing ::

Maria, glede velikosti ne skrbi. Če misliš, da ti bo S-MAX premali, se krepko motiš - od originalnega galaxy-a je daljši za 12cm, a 5 cm krajši od 3. generacije galaxya (ki je trenutno v prihodu), z njim si deli isto podvozje in večino notranjih rešitev. Pravzaprav identična avtomobila, le da je galaxy velik, udoben in mehek potovalnik, s-max pa malo bolj športna in žleht verzija. S prvim galaxyem se nas je peljalo 6 na morje, brez truge na strehi in tudi s prtljago nismo ravno šparali, kar pomeni da je v teh avtih res prostora kolikor ga hočeš.
Ker nima rezerve, je pod ogromnim prtljažnikom skrit še en predal v velikosti približno 1/2 predala za gumo, vanj pa gre kar precej stvari.

Če vas je 5, se vas bo 5 peljalo tako kot se šika. S-MAXa s 3. vrsto sedežev še nisem videl, so pa baje bolj tako - čisto kul, če jih imaš v višino manj kot 170.

Galaxy bi naj bil od s-maxa v osnovi dražji za 1-1.5 milijona, je pa tako, da S-MAX je pri nas zelo poceni - dizelski motorji imajo še kolikortoliko "normalno" ceno, bencinc pa je absolutno podcenjen... še posebej se to pozna, če veš, po kakšnih cenah je šlo ven prvih 100 naročil pri nas in po kakšnih cenah se prodaja zdaj. Naval po evropi je ogromen, tako da so ga v teh 14 dneh kar je uradno zunaj tudi pri nas podražali kar precej - je pa še vedno relativno zelo poceni, sploh če primerjaš s kakšno nemško ali francosko kvazi-konkurenco.
Če misliš avto res uporabljati 10 let, potem bi ti priporočal, da ne skopariš z opremo, sploh s kakimi modernejšimi rešitvami. Kot sem že omenil, izmed dodatne opreme je praktično obvezen tempomat (a ima svojo ceno), bluetooth je tudi zelo uporabna opcija, solarno vetrobransko steklo je špica - avto pustiš na direktnem soncu, pa se armaturka sploh ne zagreje tako zelo... če boš imel titanium, potem se ti morebiti splača doplačati še za električno nastavljiv voznikov sedež in nastavljivo ledveno oporo na obeh prvih sedežih. Sončna streha baje ni najbolj posrečena rešitev, ker naj bi bili vgrajeni senčniki na močnem soncu premalo.
Če imaš otroke, so uporabni tudi izvlečni senčniki na zadnjih šipah in izvlečne mizice na zadnji strani prvih sedežev.

Imej v mislih tudi, da avto ni švab in ni francoz, ampak je designed in the UK, tako kot vsi evropski fordi. Po moje, velik plus.



Pa še ena kratka glede japoncev: imel sem priložnost peljati corollo verso na eno krašjo vožnjo. Res kul avto, velik, lep in prostoren ampak 3. vrsta tako kot pri vseh totalno neuporabna. Pelje se lepo, dizli vlečejo čisto OK (čeprav sem osebno proti dizlom), prehitevati se da normalno. Da je japonec, ti pa verjetno tudi že nekaj pove samo po sebi :)
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX

Super Sonic ::

off topic

Zelo cinično berem tvoje opise. Takole se je širokoustil naš direktor, ko je kupoval novega Forda Mondea. Ravno včeraj ga je tretjič pustil na cesti. Jao, jao, avto stane 5 miljonov, okol te pa vozi AMZS. Pa se spomnim na kolega s novo Fiesto - ista pesem. V glavnem Fordi so m,eni osebno kompaktni in luštni avti, ampak slišim toliko slabega o tej znamki...

on topic
Ne morem verjeti, da v današnjem času obstajajo ljudje, ki kupujejo avto za 15 let. Veliko sreče, vseeno!
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Boeing ::

Super Sonic, vem, vsak cigan svojo robo hvali.

Ampak pri nas so se najprej vozili vw transporterji (še oni čisto prvi z zadnjim pogonom in motorjem za kabino), nato pa zaradi posebnih okoliščin samo še fordi. Do zdaj (trkam na les) na nobenem avtu nikoli in nikjer nobene usodne ostal-sem-na-cesti napake. Ja, je šla enkrat elektronika za klimo in enkrat je odletel ležaj napenjalca jermena, ampak to so takšne brezvezne napake, da jih niti nima smisla omenjati, sploh če pogledaš strošek popravil glede na vse prevožene kilometre.

Po drugi strani pa so bili vsi avtomobili redno in vestno servisirani in vzdrževani z manjšimi vmesnimi intervali, kot jih predpisuje tovarna, kar se mi zdi da prinese svoj delež k zanesljivosti.


Bomo videli, če se je ford v zadnjih 8 letih pri osebnih vozilih kaj pokvaril. Upajmo, da se ni :)

edit: typo
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Boeing ()

Maria ::

Super Sonic

> Ne morem verjeti, da v današnjem času obstajajo ljudje, ki kupujejo avto za 15 let. Veliko sreče, vseeno!

No, pa si srečal eno takšno skupino. Pač investiramo v stvari, ki imajo višji RI.

Kar v Sloveniji, kot si potrdil, ni pogosto.

Boeing

Hvala. Bomo šli na testno vožnjo.

Maria

R0K ::

Kdo pa je rekel, da je kupovanje novega avtomobila pametna zadeva? Investicija v avtomobil je itak ena najslabših.

In ja S-Max je lušten in hvaljen avtomobil. Glede na to, da rabite velik avto bi pogledal še novega VW Tourana. Zelo simpatični motorji, tanovi 1.4 TFSI je pravi cuker. Pa ravnokar je prišel prenovljeni model z odpravljenimi vsemi 'felerji' in na testih pravijo, da je odličen avto. Zato se jih tudi največ proda v njegovi kategoriji.


Nekdo zgoraj je omenil, da oktati ne vplivajo na porabo in moč motorja. Seveda vplivajo, saj ima večina avtomobilov na dašnjih cestah že senzor klenkanja, tako da je vsekakor bolje tankati 100 oktanca, sploh pa v novejših avtomobilih, ki imajo motorje narejene za ta benz.

Stepni Volk ::

Maria

, kot koncept vozila je S-Max požel navdušenje tako pri nemškem Auto Bildu, kot angleškem Top Gearu. Je nekoliko nižji od Galaxy-a in nekoliko krajši (manjši). Zaradi tega ima nižje težišče in boljšo lego na cesti.
O Fordu kroži sledeči renome: Found On Road Dead - F O R D - Fix Or Repair Daily

A navkljub temu je bil Focus prejšnje generacije pogosto med najboljšimi vozili svojega razreda. S prvega mesta je izrinil tako opevano Toyoto Corollo. Bil je tudi najbolj prodajano vozilo Evrope (kjer je za to mesto tekmoval s Peugeot-jem 206), kot tudi na svetu.

Prejšnja generacija Galaxya je tako iz skupine VAG. Praktično identično vozilo je tako VW Sharan in Seat Alhambra. Razlika je v glavnem v kozmetiki in bencinskih motorjih.
Novo generacijo je Ford razvil sam. C-Maxu gre namreč slabo. V Nemčiji se jih proda 3x manj kot Touranov in 2x manj kot Zafir. Zato je tu S-Max. Nekaj vmesnega. Večji od omenjenih konkurentov, športen...
Dizelski motorji so plod sodelovanja s PSA (Peugeot & Citroen), ki so se mu pridružila še Toyota in pred kratkim BMW (Mini).
A o teh "nalepkah", ki jih mi vidimo in izbiramo vozila je tako brezveze govoriti. Pravi izdelovalci večino sestavnih delov avtomobilov nosijo čisto druga imena. Glavni dobavitelj avtomobilskih delov so namereč:
Bosh (Nemcija)
Delphi (ZDA)
Magna (Kanada)
Denso (Japonska)
Johnson Controls (ZDA)
Visteon (ZDA)
Lear Corporation (ZDA)
Aisin Seiki (Jap)
Faurecia (Franija)
Siemens (Nemcija)
TRW Automotive (ZDA)
Skupina ZF (Nemcija)
Valeo (Francija)
Continental (Nemcija)
Dana (ZDA)

ABS ni ABS. Pomemben je tako proizvajalec, kot verzija. Tako kot nam bolj znani "WIndows" ni enak "Windowsu" (...3.11, 3.11 for Workgroups, NT, 2000, ME, 95, 98, XP, Vista...).

Pri izbiri manjka še predvidena letna kilometrina s tem vozilom. Glede na velikost in porabo se namreč dizel hitreje povrne kot pri manjših, lažjih vozilih. Opcija B je predelava na plin, a o tem že imamo temo.

Odvisno kaj želiš. A glede na vsoto, ki jo nameravata odšteti za vozilo pojdita na testne vožnje.
Moj nasvet je, da si izbereta 2 ali max 3 finaliste. V istem dnevu si zorganizirajta testne vožnje: razlike so tako brutalno opazne. Vendar pozor, če greš is slabega na boljše, ne opaziš... v obratno smer še kako. Zato test opravita v obe (vse) smeri.

Zraven uporabita še racionalni del testa:
- servisni interval
- veriga ali zobati jermen (prvi prekleto boljša izbira, ker odpade pregrešno drag servis ob menjavi jermena okoli 100 000 km... mislim, da se ga najde v nekaterih Fordovih motorjih)
- možnost menjave žarnic luči in smerokazov (na nekaterih avtomobilih je to moč opraviti le na servisu, kar stane... nekje je to izredno težko opraviti)
- ali vozički in ostala oprema za otroke gre v to vozilo
- ali lahko kam odložiš plastenke, sokove, pločevinke različnih - oz. najbolj pogosto uporabljenih velikosti
- odlagalna mesta (igrače, vsakodnevne stvari...)
- praktičnost odstranjevanja - premeščanja sedežev
- drsna vrata so zakon na parkiriščih (minus prejšnjega Galaxya)
- ostale stvari, ki so vama/vam pomebne: preglednost (odvisna od vajine višine in telesa), funkcionalnost, lega na cesti (moji takoj postane slabo v enoprostocih) itd...

Večino stvari žal tako odkriješ po nekajdnevni uporabi. Tu pride prav kakšen najem ali rent-a-car, da stvari preveriš na daljši rok.

Pri tej velikosti in predvsem visoki točki težnosti, bi svetoval kot obvezen del opreme: ESP.

In še moja izbira v tem razredu: Toyota Previa 2.0 D4D. Vozil v Genevi pred 6-timi leti. Všeč oblika, materiali... enostavno jo je najti na parkirišču (malo jih je pri nas)... ter izjemno dobro drži ceno kot rabljena.
Žal je tudi cena nove visoka (1 200 000 SIT nad vajino). Pri nas je sploh ni na ceniku. A ker se Toyote (kot tudi Mazde) za Slovenijo dobavlja iz Avstrije, si oglej njihovo stran.
Avensis Verso je pa nadgrd... predvsem znotraj.
neobjavljeno.blogspot.com

Zgodovina sprememb…

'FireSTORM' ::

ma teh renome-ov je dost

npr. za bmw beutifull masterpiece on wheels
pa fiat, fix it again, tony
kateri pa redkokdaj držijo
ok lepota na kolesih, kak za koga, nekomu so bmwji lepi nekomu ne
potem fiat in nenormalno kvarjenje
česa že? možganov tistega kateri to govori
fiata mamo že 8 let, vse kar je do zdaj crknilo je to da mi je auspuh razpadel oz. prerjavel pri sredinskem loncu, pa pumpa za vodo
drugo pa dela brezhibno
tašča ma fiata, pa tast tudi, oba2 brez večjih problemov
sodelavka ma fiata, 2, mareo in unota, oba2 delata kot švicarska urca

tak da jaz nebi ravno verjel tem renomom

glede kupovanja avtomobila, če nisi nekak navezan na eno znamko, kupiš tak avto ki ti je lep in so deli čim bolj poceni
ker vsak avto enkrat crkne, pa je to ferrari ali polski fiat
Those penguins.... They sure aint normal....

Fizikalko ::

Stepni (ali pa kdo drug, ki bi to vedel):

Na mojem Superbu se je pojavil problem - vetrobransko steklo je "napeskano", ima namreč na tisoče drobnih pikic od peska. Je kar moteče, kor bi gledal skozi zrajsana očala. Se da to popravit ali moram menjat šipo? Koliko pa prede eno tako steklo (najbrž 100k+, ne?)? Poškodbe se vse po vrstio minimalne, pikice so velikosti kakšne pol milimetra. Jih je pa na desettisoče...

>> edit: sem odprl novo temo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Fizikalko ()

Stepni Volk ::

Fizikalko - popravila vetrobranskega stekla so možna. Možnost zapolnitve luknjic se meri v času. Dalj časa, ko so tam, težje je to zadovoljivo popraviti. Če imaš popeskano celotno površino je popravljanje nesmiselno. Cena novega vetrobranskega stekla je nižja. Poglej za "neoriginalnimi" dobavitelji. Narekovaji zaradi tega, ker VAG (Volkswagen Auto Group) ne dela stekla sam.

Maria - še en velik minus S-Max-a in novega Galaxy-a. Nakup modelov, ki so ravno prišli na tržišče je zelo rizična stvar. Predno odpravijo vse otroške bolezni ponavadi mine 2 leti.
Dobro je tudi preveriti zavorno pot, ki jo posredujejo zraven avto testov... Citroen C8/ Peugeot 807/ Fiat Ulysse/ Lancia Phedra ravno ne briljirajo na tem področju (odvsno tudi od motorizacije).
neobjavljeno.blogspot.com

Zgodovina sprememb…

Fizikalko ::

Stepni, hvala. Poznaš morda, kje bi povprašal? Na netu sem gledal, pa nič ne najdem. Poznaš dobavitelja stekel za VW (ali ima Superb isto steklo kota Passat?)?

Maria ::

Rok

Se delno strinjava. Nakup avta je bolj kot ne stran metanje denarja, čeprav ga v določeni meri (čeprav vedno manj - beri remote delo) še vedno potrebujemo. Ravno zato ga kupujemo za tako dolgo obdobje in kolikor se da premišljeno.

Stepni volk

Hvala za veliko koristnih nasvetov. Bomo upoštevali. Km so nekje od 15.000 - 25.000 / leto.

Glede odločitve pa takole:

S-max bomo testirli. Počakamo še leto in po govoricah (tako pravi moj) naj bi naslednje leto prišla Toyotina zamenjava za Avensis verso in Previo (ve kdo kaj o tem?). Če bo OK (tudi meni lepa ;-), bo Toyota, če S-max. Razen če še kdo ne da ven kaj izjemno dobrega.

Maria

Maria ::

Pa še nekaj. Resno bomo preverili ali se splača novi avto kupiti zunaj (v EU). Ima kdo kaj izkušenj - za ta tip vozila? Se splača?

Maria

Stepni Volk ::

Fizikalko - žal ne poznam takole na pamet. Kakšen oglasnik? Škoda ima tako cenejše dele, kot ostali VAG-ovci. Tako moji sodelavci z gorenjsko žilico, ki si lastijo Audije servisirajo pri Škodi :)

Maria - rabljeni definitivno cenejši v drugih državah EU. A je razlika odvisna od modela, ki se išče. Pri nekaterih modelih je prav brutalna razlika, drugje minimalna.
Pri vsem skupaj je potrebno upoštevati, da deželna oprema ni enaka po EU. Avto z enakim poimenovanjem deželne opreme bo v Nemčiji vseboval druge stvari, kot pri nas. Razlika je tudi v kvaliteti vgrajenih delov. A to se zelo razlikuje od proizvajalca, do proizvajalca.
Kot rečeno Toyote in Mazde dobivamo preko Avstrije oz. imamo njihovo deželno opremo. Nemška ponuja večjo izbiro oz. več možnih kombinacij. Lahko sama preveiš na uradnih straneh.
Mazda 6 lahko tako v Nemčiji po želji kupiš z beige notranjostjo in kar je pomembnejše (zame), da lahko k vsaki dodatno dokupiš Bose Sound System. Pri nas in v Avstriji to ni možno. Je le Evolution II in GT verzija. Seveda ni bež verzije :(

Nakup novih se verjetno splača v državah z visokimi davki t.j. Danski. Osnovna cena je tako nižja, davek pa plačaš v Sloveniji. Na kolesih, prilogi Dela je bilo že bolj detajlno o tem. Žal nimam kopije.

Perci Škoda Roomster ima nekaj napak: je nov model. Torej to pomeni otroške bolezni. Prav zato bo Volkswagen šele naslednje leto predstavil enoprostorec na bazi novega Pola oz. Roomsterja. Škoda ponavadi vedno "faše" nova podvozja... da so potem do uvedbe Audijev in VW že "umerijo" :)
Druga velika napaka je: previsoka cena. Za Škodo pač nisem pripravljen dati toliko, še posebej, če Renault za vozilo s primerljivimi lastnostmi ponuja Scenica (ne primerjaj uradnih cen, temveč tistih po katerih kupiš). Scenic je namreč prejel face lift in stari so ostali na zalogi :)
Tretjič. VAG ugotovil, da je njihova pumpe-duse tehnologija predraga. Predali so se. Prihajajo Common rail dizli. Ena sama vs. 4 črpalke... kaj je cenejše?

Sem se pa javil za testno vožnjo... in poročam, ko jo stestiram po točkah, ki sem jih navedel Mariji.
neobjavljeno.blogspot.com

Stepni Volk ::

P.S. Opel in Ford imata trenutno v Nemčiji akcijo: Podarimo vam davek. Kar pomeni, da so določena vozila cenajša za višino Mwst... Podobno akcijo je pri nas že izvedel Renault.
neobjavljeno.blogspot.com

perci ::

stepni, tisto je bilo verjetno owci namenjeno :)

Drugač, kokr vem, je nove avte najugodneje kupovati na danskem. Ker imajo največje davke na motorna vozila, se dobavitelji tam bolj potrudijo in so cene pred davkom nižje. Za avte pa se davek itak plača v SLO. (jemljite tole o danski z rezervo - prišlo iz ust do ust).

'FireSTORM' ::

ja ampak potem se pa zajebavaš in drkaš z spravljanjem avta iz danske
pa še sebe moreš spravit do danske najprej
ker avta nebom kupil dokler ga nebom videl v živo in ga vsaj nekaj km peljal

pa če to vse prišteješ k ceni, sebe tja, sebe in avto nazaj, pa ti je cena veš kaka
raje nabavim v sloveniji
pa nemčija tudi ni slaba izbira ;)
Those penguins.... They sure aint normal....

neres ::

Jaz kupujem en avto do 300, največ 400k.

Najbolj me zanimajo azijski, npr. kaki Mitsubishi Colt, Suzuki Baleno, Hyundai Accent ... kake posebnosti glede teh? Morda tudi Proton 315. Kako je s temi Protoni?

edit: Kateri porabijo najmanj? Kupujem v nižjem razredu z ne preveč kW, za manjšo registracijo...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: neres ()

Ch4N93 ::

Protonov je malo, posledično je težko dobiti dele. Kolega je čakal 14 dni na zadnjo desno šipo.
Če imaš "samo" 400k potem premisli za koliko kupiti avto, saj te takoj čaka registracija, če pa imaš smolo pa še kakšen servis. Vsekakor je pametno takoj po nakupu opraviti vsaj osnovni servis, to je olje, filtri morda svečke, če so slabe.
Ni nam lahko...

Loki ::

pusti protone. kupi kaksnega japonca, toyoto, so pregovorno dobre zanesljivosti.

pa glede forda in fix and repair daily:\
jaz imam fiesto, dela dobro, stara 10let, brez okvar, malo rjavi sicer, ampak min., samo redni servisi razen zadnjic, ko so prej pozabili menjati zadnje obloge
mater ima fiesto, ena okvara na zacetku "kariere", samo je bila priznana pod garancijo, drugo samo redni
sestra ima escorta, glede rje nebi vedel, ampak je tudi ni pustil na cedilu nikoli.


rabljene avte se pa splaca voziti iz nemcije ali belgije. nemci imajo predpis, da se ne sme skrivati zgodovine avtomobila (gres v zapor), belgijci imajo pa veliko ac in so avti ohranjeni.
I left my wallet in El Segundo
««
6 / 10
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nakup rabljenega avtka.

Oddelek: Loža
323324 (2499) globoko grlo
»

Kateri rabljen avto? (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
21419664 (15446) Goldee
»

Kater avto

Oddelek: Loža
101790 (1563) stromar
»

Pomoc pri nakupu avtomobila od 400k do 650 k

Oddelek: Na cesti
424725 (3603) SynTax64
»

fiat bravo 1.4 sx

Oddelek: Loža
355261 (4704) stromar

Več podobnih tem