» »

Nakup avtomobila

Nakup avtomobila

««
10 / 10
»
»»

kixs ::

A zdej so pa novi avti in sploh turbine kar iz cukra? Res ni dobro hladne masine turirat, a to velja za vsak motor... za turbino pa je cisto dovolj, da par minut pred koncem voznje vozis normalno.

Problem so vecinoma "second-hand" avti, ki imajo odvrtene stevce in potem turbina crkne po 150.000km ali se prej. Poglejte malo koliko imajo dieselski avtim, ki se prodajajo od prvih lastnikov kilometrov po parih letih... 2-3 leta in 120k in vec. Nekateri zelo blizu 200k.

Potem pa tole nasi nadebudni trgovci prepeljejo iz Nemcije ali Italije in ima tak skoraj novi avto kar naenkrat 60-90k km. Clovek naredi se tistih nekaj 10 tisoc kilometrov in ni vrag, da ne bo kaj crknilo.

Samo primer. Moj diesel ima po stevcu blizu 180k in grem zadnjic mehaniku, ki pravi, da zadeva, ki mi nagaja navadno crkne pri okoli 300k. Ker gre za navaden diesel in niti ni bila tako grozna napaka - neki na Bosch pumpi, je bil strosek popravila samo 20€ - seveda popoldanc.

Ce bi zdaj kupoval avto, bi gledal nekaj takega:

-Clio DCi
- Punto M-jet
- Stilo JTD
- Alfa GT M-jet

Cena pa je od 5 do 15k€. Alfe seveda ne bi vzel, ker je predraga za moj spas. Stilo pa bi bil kar varijanta. Ce pa zelis sparovcek, glede porabe, pa Clio DCi. Vsekakor pa probaj kupit od prvega lastnika in mimo avtohis, seveda cim novejsi letnik.

lp

Zheegec ::

WarpedOne: Meni se pri JTD turbo vžge pri cca 2200-2300 Rpm, pa hvala za nasvete, bom malo bolj pazil hehe 8-) Ko je hladen pazim, da prestavljam pri 2k Rpm, samo v klanec pa je treba vsaj 2.5k (sicer ne čisto hladen).

Roadkill: Jaz imam Alfo 145 1.9JTD (105 konjičev - za prvi avto čisto OK), pa sem zelo zadovoljen. Delam po vsaj 100Km dnevno (5-6x na teden), tukaj se dizel IMO že splača. Če kupuješ dizla se splača vzeti turbo, da lepo potegne, ko prehitevaš. Turbine praktično ne slišim.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

T0RN4D0 ::

Clio je varčn, neprostorn, ma uredu lego, samo za vzdrževanje katastrofa. Vsaj več al manj vse ki jih poznam jim je crknal vse kar na avtu lahko crkne. Od tega da je blo treba po 2 letih menjat komplet mašino, pa do takšnih bedarij da avto ni vžgal ker sm vkluču vse 4 žmigavce... Sicer je baje tko da lahko naletiš na takga ki je totaln šrot, al pa na takšnga kjer ni nobenih problemov, samo to je pol loterija, in če misliš v avto vložt večino trenutnih prihrankov jst tega ne bi izvaju.

Alien, dizl se za 600km na tedn že kr pošteno splača, edino bolj udobno je če maš večino od tega recimo 50km relacije. Sicer pa je tud odvisno od stila vožnje, eni tud bencinarje podhranjene lepo držijo pod 2-3k skos in se lepo furajo, pr porabi se pa s takšnim načinom vožnje tud približaš dizlom. Jst osebno rad včasih mal proti rdečim naženem mašino, kilometrov tud ne delam velik in mi bencinar tud kr odgovarja. Če delaš kakšne resne (ali napol resne) kilometre bi jst razmišlu mogoče res o kakšnem golf 2 dizl style avtu, pa si kupiš zraven še kakšn 100hp motor za izživljanje na cesti. Prideš skos s kakšnimi 4k€, maš avto ki ti spije 5l nafte in je najbrž bolj zanesljiv kot večina novih avtomobilov, zraven pa še zadevo ki ma 3 sekunde do 100 in neprimerno boljši občutek ob vožnji. :D
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

koyotee ::

1.9JTD (105 konjičev

tudi sam imam enak motor sicer v 156 l2000 pa se turbina prizge okoli 1600-1700 in ne 2200-2300
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

Steinkauz ::

@steinkauz zakaj pa svojega golfa ne čipaš?

Hja po eni strani mi je škoda keša, po drugi strani pa tut ne zaupam tem čipom preveč...

kixs ::

tornado:

Kaksen Punto 1.2 se po porabi res pribliza dieslom (pod 6L). Za Alfico bencinarja pa kar pozabi. Sparovsna voznja, na izzi in obrati do max 3000 (avtocesta), je povprecna lepo okoli 7.5.

Za prehodnje cliote bi res tezko povedal. Imamo sicer doma enega L2000, bencinarja, pa ni nekih tezav. Je pa pri DCi lepo videt povprecno porabo pod 5L.

perci ::

Majhne avte se ne splaca kupvat dizle. Razlika v porabi je premajhna.

krho ::

Mislim, da s fabio nimaš kaj zgrešit.
Fokus prve generacije bo najbrž prevelik? Jaz sem ga na relacij 46km v eno smer spravil na okoli 6,3 l/100 km. Od tega je polovica avtoceste.
si.Mail odprto-kodni odjemalec elektronske pošte. - http://www.simail.si
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: krho ()

T0RN4D0 ::

No sej nisem trdil da z vsemi avti, pač te male gajbice se da tud bencinarje pod 6l spravit če furaš skos čist u izy, brez semaforjev in brez avtocest...
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

dzinks63 ::

:)) Ne samo male gajbice, tudi Civic 1.5 VTEC-E ima zelo malo porabo, pri normalni vožnji seveda.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dzinks63 ()

T0RN4D0 ::

To je mala gajbica. :)
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

krho ::

Jaz sem drugače govoril o Focusu bencinarju 1,6 motor 101KM
si.Mail odprto-kodni odjemalec elektronske pošte. - http://www.simail.si
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net

MCSE ::

Kaj pa mislite o ta novem peugeot-u 308 1.6 THP?

Turbo motorček, bencinar, 150 konjičev, luštna mašinca še posebej pri premium pack opremi dobiš tipi topi avto.

Je tu kašno mnenje?

T0RN4D0 ::

Ne vem kako se obnese ta mašina, načeloma je pa nekak 80% avtov ki jih vidim obtičanih ob cesti/sred lublane/sred avtoceste... peugeojev. Ostalo so renaulti in citroeni. :\

Mal mam najbrž jst srečo da vedno na te naletim, ampak jst se bom probu tem znamkam izogibat. :)
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

koyotee ::

Ne kupuj avtov iz prve serije, imajo še preveč napak.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

T-Majo ::

Torej rad bi enostaven odgovor od uporabnikov z IZKUŠNJAMI;

Kopujem avto do 2000€.


Renault Megane 1.4 / 1.6. 1996-1998 letnik (to mislim navadno 5-vratno verzijo (brez ''riti'' -classic)


Honda Civic 1.4 HB 1996-1998


WW Polo najmajn 60km verzija (1.0 50km gre baje premalo in preveč pije zaradi ne-moči) torej najbolše z 75km mašino.

Letnik pravtako med 96-98.

Djuro ::

Evo, moja izkušnja. Pred dobrim mesecem sem po 10ih leti prijateljevanja zamenjal mazdo 323 l.90 (poraba 7,2). Za 1,8k€ sem kupil Kia Sephia 1,8(81kW) s klimo, komplet elektriko, l.11/99, prva registracija 5/00, prevoženih točno 100kkm. S tem da sem dal narest takoj tavelik servis (napenjalci, jermen, svečke, vodna črpalka,...) in me je material prišel dodatnih 200€ (delo zastonj, ker je mehanik v familiji), torej skupaj točno 2k€.
Na dan naredim slabih 130 km, od tega 80% avtocesta, ostalo pa nekaj po mestu, nekaj po podeželskih cestah.
Avto mi pije 7,5l kar je popolnoma sprejemljivo.

Zakaj bencinar? Ker bi me diesel s takimi kilometri prišel vsaj 2-3k€ dražje, za 2l na 100km razlike. Enostavno sem zračunal, da se mi ne splača.

perci ::

T-Majo: Jst tako starega renaulta ne bi kupoval. Sem imel tako starega klia (no, sam sem ga postaral, sem ga imel 7 let), pa ti povem, da se je na koncu skos neki kvarlo. Elektrika, volanski zglob, lambda,...

aVToV|S|On ::

perci, če cilaš na clio1, ima določene bolezni kot so elektronika, ampak večinoma na kakšnih pregibih, ponavadi rada crkne inštalacija za zadnjo haubo.. par malenkosti drugot.

Volanski drog dobi zračnost spodaj pri spodnjem kardanu, saj je tam nek plastičen vložek, ki bohve zakaj je tam. Tisto se zapika, in lufta nenadoma ni več

Lambda se kvari tako kot pri drugih in nič bolj :D
Spletno in grafično oblikovanje | http://www.css-oblikovanje.com

perci ::

clio 1, od 96 naprej, restyle z zaobljenimi očmi (tvoj je mal starejši)

Od elektronike me je zajebavala ena elektrošipa, vse mogoče lučke na armaturi (in to večkrat ene in iste), gretje zadnje šipe, luč v prtljažniku, crknu je vžigalnik, ventilator je imel slab stik....skratka, elektrika je res šit ;).

Pa sej bi moral it mal po računih gledat, v zadnjih dveh letih sem kar dosti zmetal v ta avto (mi je zal, da se ga nisem leto prej losal).

T0RN4D0 ::

Tud na meganu so na koncu že vse neumnosti crkovale... 96 al 97 letnik, nism več prepričan...
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

Big_Al ::

Moj Fiat Bravo 1.6 letnik 98 ima 250k km, ki jih je prestal brez težav. Kolega je do pred kratkim imel enak letnik in model s 175k km in je tudi menjaval samo potrošni material. Opremljeni so solidno, poskočni tudi, design pa je kljub letom še vedno OK. Imajo sicer nekaj klasičnih težav, ki pridejo z leti - zadnji brisalec pogosto ne dela, plastika na kljukah se lušči... Porabo na relaciji v službo 50km v eno smer po magistralki sem imel cca 6,5L, zdaj ko sem se preselil in je 10km, pa malo več mesta pa 7,5L.

perci ::

ma ce mene vprasas, al das enih 7k za avto pa si kups stilota 2004 letnik, za manj denarja se avta ne splaca kupvat. Oz. ce ga mislis za malo denarja je boljse da ga za minimalno in si kupis petko. Delov je dosti, sraufanje je pocen, skratka - best buy za 300 EUR.

suntrace1 ::

Imam petko Five in je zakon za po mestu. Dela BP, vžge iz prve tudi pri -20C, parkiram pa jo lahko v vsako špranjo na parkirišču. Cena servisa je bila milina - 50€ za reden servis! Skratka, avto ki se sploh ne pozna na mojem proračunu.

opeter ::

tudi sam imam podobne pozitivne izkušnje kot suntrace1. Imamo petko serija five, letnik 1993 in še dandanes dela BP. Sicer je karoserijo malo začela obdleovati rja, tako da bo malo kitanja rabilo, ampak drugače je vse OK! :)
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

stock ::

Ja res 5ka je 1A, isto je Clio malo je res dražji od petke a tudi modernejši, za uzdrževanje pa praktično ist pa 1.4 je še malo močnejši.

Perci, maš pa najbol zgrešeno logigo... res si dau najslapši možn primer. Stilo za 7ooo€ in čez leto dni bo vredn?? 5ooo, čez 2leti 3500... Največjo izgubo prinaša. Za ta denar dobiš MB E300TD letnik 99 zelo ohranjen itd. in drugo leto bo vredn... tadaaam 7ooo€.

perci ::

stilo ne bo zgubil na vrednosti nič več kot kak drug avto tega letnika. Če pa kupiš 99 letnik mareo pa tudi ne boš prav dosti zgubljal. Ali pa če kupiš golf 2. Ampak zdej govorimo o avtih iz tega tisočletja, štekaš?

Calligulla ::

Nehajte z Renaulti, ce pa za 3000-4000 Eurov dobite Hyundai Accent (z vso opremo-tudi klimo) ali Lantra mlajsi od leta 2000, so pa neunicljivi. Se vsak mehanik vam lahko to potrdi. Ce hoce clovek imeti mir naj kupi Hyundai ali Kia jetrca in se to samo se pelje.

Za francoski avto kupovat bi moral biti kak tak, ki je res nekaj posebnega, da mu potem res lazje odpuscas vse napake, ki jih je ogromno. R 5 je tu izvzet, ker je itak tako osnoven avto, da mu nic ne more crknit, motorji so pa res vzdrzljivi. Ampak gnijejo in, ce se zabijes te ni vec.

Zgodovina sprememb…

perci ::

Caligula: Kar se tiče hyundai imas prav, ampak KIA letnik 2000 so pa v pizdi. Novi Cee'd je nekaj drugega, ampak stare KIA so pa v kurcu.

Renaulta se tok starga res ne splaca kupovat, razen petke.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: perci ()

aVToV|S|On ::

Hyundai, neuničliv? Hmmmm. Kolkrat sm ga dubu na servis. Ma to se trgajo od pruga do zadnga šraufa VSE. Kvaliteta materialov je mnogo slabša kot pri renaultu, pa že tam ne blesti ravno...
Spletno in grafično oblikovanje | http://www.css-oblikovanje.com

Calligulla ::

Meni so 4ke mehaniki izrecno rekli, da se tudi enemu Accentu niso odpirali motorja in nasploh, da Hyundaiem delajo samo redne servise kako tesnilo in potrosni material in se tega manj kot drugje.

So pa Korejci iz leta v leto boljsi. Po najnovejsih primerjavah ala JD power, ze izrivajo Toyoto. Je pa res tudi, da Toyoti/Lexusu zadnje case prav pada nivo.

perci ::

Jah, tut renault clio energy masine so dobre, ce vidis problem sam v motorju.

stock ::

ja sej so usi dobri, če nebi bli jih nebi delal.

No za Hyundaje je tud tko pa Kie pa to, da to vozjo sam penzionerji in se zato nekvar (ali pa sploh ne opazijo (ker neznajo uporabljat useh funkcij avta sploh)). Za drug primer je BMW ko ga dobi mul u roke od staršev pa takoj drift.. itd.

In ja stilo bo bol zgubu ceno... Mareje so že tko al tko poceni... Kot tudi golf 2 je ista zgodba kot za 5ko.

T0RN4D0 ::

Ah, kia ma mašino precej neuničljivo, in ne furajo jih samo penzionarji :)
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

stock ::

Pol ga posodš za kšn tedn?? sej če je neuničljiv pa to.. pol ti itak vrnem enakega ;)

No pa tud ni use o motorju, je tuki tud podvozje itd. sej načeloma so usi motorji uzdržljivi (kot smo že prej ugotovil), če se jih seveda prou servisira.

Sm biu kak mesec nazaj u salonu Kia, pri tušu v BTCju. Ko se usedeš u auto, plastik fantastik, zelo poceni materiali. Če bi se kdaj razjeziu in udaru po armaturi, pa nevem ej če se nebi cela podrla. Sm biu tud čez cesto v Toyoti ma skoraj ista pesm.

PARTyZAN ::

Pri korejskih avtomobilih je bolj problem plocevina.
««
10 / 10
»
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nakup rabljenega avtka.

Oddelek: Loža
323424 (2599) globoko grlo
»

Kateri rabljen avto? (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
21420331 (16113) Goldee
»

Kater avto

Oddelek: Loža
101871 (1644) stromar
»

Pomoc pri nakupu avtomobila od 400k do 650 k

Oddelek: Na cesti
424828 (3706) SynTax64
»

fiat bravo 1.4 sx

Oddelek: Loža
355402 (4845) stromar

Več podobnih tem