Forum » Loža » New beauty (and beyond) is born!
New beauty (and beyond) is born!
Thomas ::
Poleg tega pa imata oba avtomobila še to prednost, da lahko na cestnini peljeta kar pod rampo.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi
Thomas ::
Tile Italijani majo še nekej Leonardove krvi v sebi. Prmejduš!
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi
undefined ::
Luni, Diablo je BIL najlepši, zdaj je to mesto zasedel njegov naslednik. Saj vem, nekatere (tebe) preveč daje nostalgija, mene tudi včasih, sam v tem primeru pa sploh ne, ker Murciélago res preprosto rula! Go Lamborghini!
P.S.: Tudi Diabla se ne bi branil, še vedno je lepotica! KLIK!
P.S.S.: OK, saj sta obe lepotici, hehehe.
P.S.: Tudi Diabla se ne bi branil, še vedno je lepotica! KLIK!
P.S.S.: OK, saj sta obe lepotici, hehehe.
rc-car ::
hehe, jest se nobenega avta, ki stane 5x manj kot ta nebi branil!
Nothings gonna stop me now, I'm breaking the rules, I'm gonna do it if its not allowed
R0K ::
...meni je še vedno najlepši avto kakšen Audi TT quattro sive barve z zatemnjenimi šipami in litimi platišči.....
.....ok ta je črne barve sam vseeno seka ! ...
.....ok ta je črne barve sam vseeno seka ! ...
undefined ::
ROK, meni niso všeč 'izbolkline' nad kolesi (me spominja na starega VW Hrošča), drugače pa zgleda kar cool, pa performanse so ziher več kot zadovoljive... samo še vseeno, that's no sport car.
Brane2 ::
Za moje pojme je Porsche taprava stvar.
Vse ostalo se mi zdi tipično ameriško pretiravanje. Vzameš največji motor, ki ga najdeš (najraj turboreaktivca od letala), prbiješ zraven še ostalo in viola- maš športni avto.
Ta stvar ma mašino 6000 kubov, pospeške in končno hitrost pa kot stara 911ka, ki ima 3300 kubov.
Ajd u redu, to bi še nekak blo, če bi lahko človk spregledu ostalo.
Dimenzije avta, na primer. Če vidiš kje v mestu 991ko, boš vidu, da je površinsko enaka recimo kaki Astri.
Talijanske zadeve so pa dolge in siroke, in tako izrazito nizke, da so v realnem življenju neuporabne.
Poglej si recimo fotko te zadeve na puščavskem pesku. Poglej sesalne kanale za zrak tik pred zadnjimi kolesi.
Kaj misliš, da se zgodi z zračnimi filtri, ko bi recimo pri 100- 150 km/h butnila kaka kilca peska not vsakih par sekund?
Vse ostalo se mi zdi tipično ameriško pretiravanje. Vzameš največji motor, ki ga najdeš (najraj turboreaktivca od letala), prbiješ zraven še ostalo in viola- maš športni avto.
Ta stvar ma mašino 6000 kubov, pospeške in končno hitrost pa kot stara 911ka, ki ima 3300 kubov.
Ajd u redu, to bi še nekak blo, če bi lahko človk spregledu ostalo.
Dimenzije avta, na primer. Če vidiš kje v mestu 991ko, boš vidu, da je površinsko enaka recimo kaki Astri.
Talijanske zadeve so pa dolge in siroke, in tako izrazito nizke, da so v realnem življenju neuporabne.
Poglej si recimo fotko te zadeve na puščavskem pesku. Poglej sesalne kanale za zrak tik pred zadnjimi kolesi.
Kaj misliš, da se zgodi z zračnimi filtri, ko bi recimo pri 100- 150 km/h butnila kaka kilca peska not vsakih par sekund?
undefined ::
Brane2
>Za moje pojme je Porsche taprava stvar.
Po performansah ni najslabši, ampak po videzu je pa nižjega klasa, vsaj (starejša) 911... lahko bi se mu reklo kar 'žaba'... grdo, IMHO.
Novejše verzije so izgled sicer maljce izboljšale (še posebej Cerrera izvedenka, pa seveda tudi Boxster), ampak še vedno po videzu niso na vrhu tako kot Lamborghini-ji, al pa Ferrari-ji.
Italjanski dizajni meni najbolj ležijo, in so mi najlepši.
>Vse ostalo se mi zdi tipično ameriško pretiravanje.
Nisem vedel, da izdelujejo Lamborghini-ja v Ameriki... to je pa zame novo.
>Ta stvar ma mašino 6000 kubov, pospeške in končno hitrost pa kot stara 911ka, ki ima 3300 kubov.
the Lamborghini Murciélago can exceed 330 km/h and accelerate from 0 to 100 km/h in 3.8 seconds (vir)
911 Carrera 2 (90-93) - 3600cc (ne le 3300, tako kot je rekel Brane2), pospešek 0-96 km/h (0-60 mph): 5.7 seconds, top speed: 257 km/h (vir)
Ja res, očitno veš zelo veliko o športnih avtomobilih, Brane2.
>Dimenzije avta, na primer. Če vidiš kje v mestu 991ko, boš vidu, da je površinsko enaka recimo kaki Astri.
Beri zgoraj kaj si mislim o sami obliki 911-ke.
>Talijanske zadeve so pa dolge in siroke, in tako izrazito nizke, da so v realnem življenju neuporabne.
V kakšnem realnem življenju neki? Ja jasno, da ne boš kupoval takega avtomobila za družino, d0h! Za moje pojme športni avtomobili sploh niso namenjeni družinskimi prevozi, pač pa max za dve osebi (). Bistvo pa je, da ti po žilah mal vre adrenalin, ko prekoračiš magično mejo 300 kmph (kjer je to seveda mogoče), da same lepote avtomobila sploh ne omenjam!!
Pač, tebi kot vidim to ne leži, Brane2, kupi si stoenko, v realnem življenju baje zelo uporabna.
>Kaj misliš, da se zgodi z zračnimi filtri, ko bi recimo pri 100- 150 km/h butnila kaka kilca peska not vsakih par sekund?
Najbrž te raztrga, tako kot reaktivca v zraku, in zgoriš v plamenih. LOL! Prosim te no, Brane2, ne klobasaj takih bedarij.
ROK, moj odgovor je enak kot zgoraj. Mi je enako "všeč" od zadaj, kot od spredaj. Tiste 'izbolkline' me res nekoliko motijo. Pa prav resno me sama oblika tudi spominja na VW hrošča.
>Za moje pojme je Porsche taprava stvar.
Po performansah ni najslabši, ampak po videzu je pa nižjega klasa, vsaj (starejša) 911... lahko bi se mu reklo kar 'žaba'... grdo, IMHO.
Novejše verzije so izgled sicer maljce izboljšale (še posebej Cerrera izvedenka, pa seveda tudi Boxster), ampak še vedno po videzu niso na vrhu tako kot Lamborghini-ji, al pa Ferrari-ji.
Italjanski dizajni meni najbolj ležijo, in so mi najlepši.
>Vse ostalo se mi zdi tipično ameriško pretiravanje.
Nisem vedel, da izdelujejo Lamborghini-ja v Ameriki... to je pa zame novo.
>Ta stvar ma mašino 6000 kubov, pospeške in končno hitrost pa kot stara 911ka, ki ima 3300 kubov.
the Lamborghini Murciélago can exceed 330 km/h and accelerate from 0 to 100 km/h in 3.8 seconds (vir)
911 Carrera 2 (90-93) - 3600cc (ne le 3300, tako kot je rekel Brane2), pospešek 0-96 km/h (0-60 mph): 5.7 seconds, top speed: 257 km/h (vir)
Ja res, očitno veš zelo veliko o športnih avtomobilih, Brane2.
>Dimenzije avta, na primer. Če vidiš kje v mestu 991ko, boš vidu, da je površinsko enaka recimo kaki Astri.
Beri zgoraj kaj si mislim o sami obliki 911-ke.
>Talijanske zadeve so pa dolge in siroke, in tako izrazito nizke, da so v realnem življenju neuporabne.
V kakšnem realnem življenju neki? Ja jasno, da ne boš kupoval takega avtomobila za družino, d0h! Za moje pojme športni avtomobili sploh niso namenjeni družinskimi prevozi, pač pa max za dve osebi (). Bistvo pa je, da ti po žilah mal vre adrenalin, ko prekoračiš magično mejo 300 kmph (kjer je to seveda mogoče), da same lepote avtomobila sploh ne omenjam!!
Pač, tebi kot vidim to ne leži, Brane2, kupi si stoenko, v realnem življenju baje zelo uporabna.
>Kaj misliš, da se zgodi z zračnimi filtri, ko bi recimo pri 100- 150 km/h butnila kaka kilca peska not vsakih par sekund?
Najbrž te raztrga, tako kot reaktivca v zraku, in zgoriš v plamenih. LOL! Prosim te no, Brane2, ne klobasaj takih bedarij.
ROK, moj odgovor je enak kot zgoraj. Mi je enako "všeč" od zadaj, kot od spredaj. Tiste 'izbolkline' me res nekoliko motijo. Pa prav resno me sama oblika tudi spominja na VW hrošča.
Maximus ::
Brane 2:
Kaj misliš da je porše za končne kupce enak tistim ki jih imajo za tekmovanja (24 H La mans, ...)? I don't thik so! Vsi avti ki tekmujejo so uibr predelani. Sicer pa si podjetja z njimi na nek nacin reklamo delajo, saj tisti k so v špici oz zmagajo naredijo največ reklame kot kateri koli oglas na TV, radio itd.
Če pa maš predelan avto, pa to lahk pomen da maš dost denarja, al pa da si ljubitelj avtomobilov, hitre vožnje al pa kj druzga.
Vsi avti k ste jih poslal(fotke) so qul. Unga audij bi prou z veseljem mel.
Vendar bi raje mel Ford Mustang Shelby GT500, za poslovno uporabo pa Audi S8
LP!
Kaj misliš da je porše za končne kupce enak tistim ki jih imajo za tekmovanja (24 H La mans, ...)? I don't thik so! Vsi avti ki tekmujejo so uibr predelani. Sicer pa si podjetja z njimi na nek nacin reklamo delajo, saj tisti k so v špici oz zmagajo naredijo največ reklame kot kateri koli oglas na TV, radio itd.
Če pa maš predelan avto, pa to lahk pomen da maš dost denarja, al pa da si ljubitelj avtomobilov, hitre vožnje al pa kj druzga.
Vsi avti k ste jih poslal(fotke) so qul. Unga audij bi prou z veseljem mel.
Vendar bi raje mel Ford Mustang Shelby GT500, za poslovno uporabo pa Audi S8
LP!
undefined ::
>Vendar bi raje mel Ford Mustang Shelby GT500
Uffff, grdo, vsa za _moj_ okus. Pač taki stari dizajni me ne privljačijo.
Uffff, grdo, vsa za _moj_ okus. Pač taki stari dizajni me ne privljačijo.
Brane2 ::
Iceman:
>>Vse ostalo se mi zdi tipično ameriško >>pretiravanje.
>>Nisem vedel, da izdelujejo Lamborghini-ja v Ameriki... to je pa zame novo.
Hotu sem reč, Špagetiji pretiravajo, točno tko kot Ameri...
>the Lamborghini Murciélago can exceed 330 km/h and accelerate from 0 to 100 km/h in 3.8 seconds (vir)
Pa? 911-ka pride od 0 do 100ke v 3.9s IIRC... Seveda ne vsi modeli, nekateri pa, in mislim da celo navadni-torej ne turbo. S turbino so pri Porschu dolgo časa oklevali, ker je mašina postala bolj lena- trajalo je, preden je napumpala cilindre. Drugi so obešali papirne podatke na velki zvon, pri porschu pa tolko časa niso resno prodajali turbine, dokler zakasnitev niso spravili na nivo, ki ga športni avto lahko tolerira.
>911 Carrera 2 (90-93) - 3600cc (ne le 3300, tako kot je rekel Brane2), pospešek 0-96 km/h (0-60 mph): 5.7 seconds, top speed: 257 km/h (vir)
Haaa. Ne me silit zdaj iskat podatke. To, kar si navedu, je smešno. Že kubatura varira od modela do modela, da o ostalih podatkih ne govorim... Navajaš Carrero letnik 90... najdi kakšno novejšo...
Je že kar nekaj časa odkar me je to nazadnje zanimalo (mislim, da več ko 1 let). Prnesem podatke...
>Beri zgoraj kaj si mislim o sami obliki 911-ke.
Pa kaj s tem ? Oblika avta ti je všeč ali ti pač ni, vsekakor pa je ne spreminjaš samo zato, ke ti ni všeč, še posebno če stcar zelo dobro dela. Pri Porschu pravijo, da že inicialna oblika dela in da so bile vse spremembe oblike 911-ke evolucijske...
To je tko, kot bi reku, da Ameri razvijajo nove lovce, ker Srbom oblika pri zadnjih ni bla všeč...
>Najbrž te raztrga, tako kot reaktivca v zraku, in zgoriš v plamenih. LOL! Prosim te no, Brane2, ne >klobasaj takih bedarij.
Ne, raztrga te ko dobiš račun za nove zračne filtre, delo ob menjavi itd...
Maximus:
Kaj misliš da je porše za končne kupce enak tistim ki jih imajo za tekmovanja (24 H La mans, ...)? I don't thik so! Vsi avti ki tekmujejo so uibr predelani. Sicer pa si podjetja z njimi na nek nacin reklamo delajo, saj tisti k so v špici oz zmagajo naredijo največ reklame kot kateri koli oglas na TV, radio itd.
Večina predelav, ki je na voljo dirkačem, je na voljo tud končnim kupcem, sploh preko specializiranih podjetij...
Sploh pa ne govorim o posebnih (tovarniških) modelih s 660 konjskimi močmi itd...
>>Vse ostalo se mi zdi tipično ameriško >>pretiravanje.
>>Nisem vedel, da izdelujejo Lamborghini-ja v Ameriki... to je pa zame novo.
Hotu sem reč, Špagetiji pretiravajo, točno tko kot Ameri...
>the Lamborghini Murciélago can exceed 330 km/h and accelerate from 0 to 100 km/h in 3.8 seconds (vir)
Pa? 911-ka pride od 0 do 100ke v 3.9s IIRC... Seveda ne vsi modeli, nekateri pa, in mislim da celo navadni-torej ne turbo. S turbino so pri Porschu dolgo časa oklevali, ker je mašina postala bolj lena- trajalo je, preden je napumpala cilindre. Drugi so obešali papirne podatke na velki zvon, pri porschu pa tolko časa niso resno prodajali turbine, dokler zakasnitev niso spravili na nivo, ki ga športni avto lahko tolerira.
>911 Carrera 2 (90-93) - 3600cc (ne le 3300, tako kot je rekel Brane2), pospešek 0-96 km/h (0-60 mph): 5.7 seconds, top speed: 257 km/h (vir)
Haaa. Ne me silit zdaj iskat podatke. To, kar si navedu, je smešno. Že kubatura varira od modela do modela, da o ostalih podatkih ne govorim... Navajaš Carrero letnik 90... najdi kakšno novejšo...
Je že kar nekaj časa odkar me je to nazadnje zanimalo (mislim, da več ko 1 let). Prnesem podatke...
>Beri zgoraj kaj si mislim o sami obliki 911-ke.
Pa kaj s tem ? Oblika avta ti je všeč ali ti pač ni, vsekakor pa je ne spreminjaš samo zato, ke ti ni všeč, še posebno če stcar zelo dobro dela. Pri Porschu pravijo, da že inicialna oblika dela in da so bile vse spremembe oblike 911-ke evolucijske...
To je tko, kot bi reku, da Ameri razvijajo nove lovce, ker Srbom oblika pri zadnjih ni bla všeč...
>Najbrž te raztrga, tako kot reaktivca v zraku, in zgoriš v plamenih. LOL! Prosim te no, Brane2, ne >klobasaj takih bedarij.
Ne, raztrga te ko dobiš račun za nove zračne filtre, delo ob menjavi itd...
Maximus:
Kaj misliš da je porše za končne kupce enak tistim ki jih imajo za tekmovanja (24 H La mans, ...)? I don't thik so! Vsi avti ki tekmujejo so uibr predelani. Sicer pa si podjetja z njimi na nek nacin reklamo delajo, saj tisti k so v špici oz zmagajo naredijo največ reklame kot kateri koli oglas na TV, radio itd.
Večina predelav, ki je na voljo dirkačem, je na voljo tud končnim kupcem, sploh preko specializiranih podjetij...
Sploh pa ne govorim o posebnih (tovarniških) modelih s 660 konjskimi močmi itd...
Loki ::
ce ze govorimo o lepoti, poglejte samo Porscheja GT, Mercedes-Benz SL ter seveda Audi S8.
Luni lamb. diablo je grd! (torej prejsnji model)
Luni lamb. diablo je grd! (torej prejsnji model)
I left my wallet in El Segundo
undefined ::
Brane2, pišeš bedarije...
>Hotu sem reč, Špagetiji pretiravajo, točno tko kot Ameri...
In kaj je to sploh važno? Pretiravajo? Ah daj no... to je tko, kot bi rekel, da pri Mercedezu pretiravajo, enostavno ker so njihovi avtomobili bogovi proti stoenkam. Saj se ni treba zatekovat v take ekstreme, ko ti zmanjka argumentov, zakaj neka stvar ni boljša od druge.
>Pa? 911-ka pride od 0 do 100ke v 3.9s IIRC... Seveda ne vsi modeli, nekateri pa, in mislim da celo navadni-torej ne turbo.
Pokaži mi dokaz, kje ne-turbo Prosche to zmore. Jaz sem ti zgoraj podal VIRE, kaj pa ti? Puhlice!
>Haaa. Ne me silit zdaj iskat podatke. To, kar si navedu, je smešno.
Pa saj sem ti zgoraj vedno linkal vire! Lej, TU so podatki, evo še daljši klik, če se ti slučajn roka trese.
>Navajaš Carrero letnik 90... najdi kakšno novejšo...
Evo:
911 Turbo (4wd) (95-98), twin-turbo flat six, 3600cc, pospešek 0-96 km/h: 4.5 s, max hitrost: 290 km/h. (vir)
>Pa kaj s tem ? Oblika avta ti je všeč ali ti pač ni, vsekakor pa je ne spreminjaš samo zato, ke ti ni všeč, še posebno če stcar zelo dobro dela. Pri Porschu pravijo, da že inicialna oblika dela in da so bile vse spremembe oblike 911-ke evolucijske...
Hmm, "pa kaj s tem?" Kaj te moti pri velikosti drugih športnih avtomobilov, ki ne nosijo imena Porsche? Si malo preveč pristranski? Kaj malo, zaljubljen si v eno samo znamko, in zdaj misliš vse ogobcat kar ni Porsche, ane?
>Ne, raztrga te ko dobiš račun za nove zračne filtre, delo ob menjavi itd...
Whatever. Jaz osebno za te težave nisem slišal, da bi se komu pripetile, pa sem slišal že veliko.
>Hotu sem reč, Špagetiji pretiravajo, točno tko kot Ameri...
In kaj je to sploh važno? Pretiravajo? Ah daj no... to je tko, kot bi rekel, da pri Mercedezu pretiravajo, enostavno ker so njihovi avtomobili bogovi proti stoenkam. Saj se ni treba zatekovat v take ekstreme, ko ti zmanjka argumentov, zakaj neka stvar ni boljša od druge.
>Pa? 911-ka pride od 0 do 100ke v 3.9s IIRC... Seveda ne vsi modeli, nekateri pa, in mislim da celo navadni-torej ne turbo.
Pokaži mi dokaz, kje ne-turbo Prosche to zmore. Jaz sem ti zgoraj podal VIRE, kaj pa ti? Puhlice!
>Haaa. Ne me silit zdaj iskat podatke. To, kar si navedu, je smešno.
Pa saj sem ti zgoraj vedno linkal vire! Lej, TU so podatki, evo še daljši klik, če se ti slučajn roka trese.
>Navajaš Carrero letnik 90... najdi kakšno novejšo...
Evo:
911 Turbo (4wd) (95-98), twin-turbo flat six, 3600cc, pospešek 0-96 km/h: 4.5 s, max hitrost: 290 km/h. (vir)
>Pa kaj s tem ? Oblika avta ti je všeč ali ti pač ni, vsekakor pa je ne spreminjaš samo zato, ke ti ni všeč, še posebno če stcar zelo dobro dela. Pri Porschu pravijo, da že inicialna oblika dela in da so bile vse spremembe oblike 911-ke evolucijske...
Hmm, "pa kaj s tem?" Kaj te moti pri velikosti drugih športnih avtomobilov, ki ne nosijo imena Porsche? Si malo preveč pristranski? Kaj malo, zaljubljen si v eno samo znamko, in zdaj misliš vse ogobcat kar ni Porsche, ane?
>Ne, raztrga te ko dobiš račun za nove zračne filtre, delo ob menjavi itd...
Whatever. Jaz osebno za te težave nisem slišal, da bi se komu pripetile, pa sem slišal že veliko.
BC3 ::
Carrera GT
Top speed Over 200 mph (330 km/h)
Acceleration 0-60 mph (0-100 km/h) under 4 seconds
0-120 mph (0-200 km/h) under 10 seconds tuki
the 911 GT3 accelerates to 100 km/h in just 4.8 seconds and reaches 200 km/h in 15.8 seconds. Acceleration in fifth gear from 80 - 120 km/h, in turn, takes 6.7 seconds, and the car's top speed is 302 km/h or 187 mph tuki
Top speed Over 200 mph (330 km/h)
Acceleration 0-60 mph (0-100 km/h) under 4 seconds
0-120 mph (0-200 km/h) under 10 seconds tuki
the 911 GT3 accelerates to 100 km/h in just 4.8 seconds and reaches 200 km/h in 15.8 seconds. Acceleration in fifth gear from 80 - 120 km/h, in turn, takes 6.7 seconds, and the car's top speed is 302 km/h or 187 mph tuki
undefined ::
BC3, oba še vedno manj od rekordnih 3.8 s Murciélago-ta. Top speed seveda _preko_ 330 km/h.
Pa 200 mph ni 330 km/h, temveč je 322 km/h. 1 milja je 1,609 kilometrov.
0-60 mph se prevede v 0-96,54 km/h, kar je manj od 0-100 km/h navedenih pri Murciélago-tu.
Pa 200 mph ni 330 km/h, temveč je 322 km/h. 1 milja je 1,609 kilometrov.
0-60 mph se prevede v 0-96,54 km/h, kar je manj od 0-100 km/h navedenih pri Murciélago-tu.
BC3 ::
translation just for iceman:
Carrera GT
Največja hitrost: Več kot 200 milj na uro (več kot 322km/h)
Pospešek(0 - 100km/h): manj kot 4 sekunde (tj. od 0 - 3˙9s)
Carrera GT
Največja hitrost: Več kot 200 milj na uro (več kot 322km/h)
Pospešek(0 - 100km/h): manj kot 4 sekunde (tj. od 0 - 3˙9s)
R0K ::
ok še nekaj specifikazij o mojem favoritu :) :
pospešel od 0-100 : 7.5 s z navadnim motorjem (1.8, 132kw....drugače baje s quttrojem pod 6s)
max. hitrost pa je pri navadnem modelu 228, pri quattro-ju pa 242 ....
pospešel od 0-100 : 7.5 s z navadnim motorjem (1.8, 132kw....drugače baje s quttrojem pod 6s)
max. hitrost pa je pri navadnem modelu 228, pri quattro-ju pa 242 ....
undefined ::
BC3, kaj si tu prevajal? To še vedno ne izpodbija nobenega mojega že naštetega dejstva. Murciélago še vedno prekosi vse te specifikacije.
Pa še enkrat: 60 milj je 96,54 km/h, v tej isti razdalji (ki je podana za tvojo Carrero GT), pa Murciélago zmore pospešit v 3.6 sekunde!
Izračun (posebej zate, BC3):
60 * 1.609 = 96,54
100 / 96,54 = 1,04
3.8 / 1,04 = 3.6(5)
Jasno?
Pa še enkrat: 60 milj je 96,54 km/h, v tej isti razdalji (ki je podana za tvojo Carrero GT), pa Murciélago zmore pospešit v 3.6 sekunde!
Izračun (posebej zate, BC3):
60 * 1.609 = 96,54
100 / 96,54 = 1,04
3.8 / 1,04 = 3.6(5)
Jasno?
BC3 ::
valda da izpodbija
več kot 322km/h pomen da gre lahko tut 350 zarad mene
pa kaj če je 60 milj 96˙54 km/h? zato pa porš prej to hitrost doseže (pod 4-imi sekundami kar je lahko tut 2s zarad mene)
pa ni podano sam 60 mp/h ampak tut 100 km/h zdj pa zbiri
več kot 322km/h pomen da gre lahko tut 350 zarad mene
pa kaj če je 60 milj 96˙54 km/h? zato pa porš prej to hitrost doseže (pod 4-imi sekundami kar je lahko tut 2s zarad mene)
pa ni podano sam 60 mp/h ampak tut 100 km/h zdj pa zbiri
Brane2 ::
Iceman:
>Pa? 911-ka pride od 0 do 100ke v 3.9s IIRC... Seveda ne vsi modeli, nekateri pa, in mislim da celo navadni-torej ne turbo.
>Pokaži mi dokaz, kje ne-turbo Prosche to zmore. Jaz sem ti zgoraj > podal VIRE, kaj pa ti? Puhlice!
O.K. Sem zbit, prpravljam naslednjo cifro, nocoj gre v tisk, tko da nimam velik časa...
Pa vseeno, poglejmo na hitro.
referenca: www.porsche.com (?!?-kdo bi reku ?) ali točneje:
http://193.175.6.199/models/911/gt2/tec...
911 GT2
340 kW....462 konjev
max. speed 315 km/h
0-100 km/h: 4.1 s
Pa recimo 911 turbač je tud blizu:
0-100km/h 4.2s
max. speed 305 km/h
Bom najdu se kej boljsga, ko bom mel kej več časa...
>>Navajaš Carrero letnik 90... najdi kakšno novejšo...
>Evo:
>911 Turbo (4wd) (95-98), twin-turbo flat six, 3600cc, pospešek 0-96 >km/h: 4.5 s, max hitrost: 290 km/h. (vir)
Glej zgoraj...
Hmm, "pa kaj s tem?" Kaj te moti pri velikosti drugih športnih avtomobilov, ki ne nosijo imena Porsche? Si malo preveč pristranski? Kaj malo, zaljubljen si v eno samo znamko, in zdaj misliš vse ogobcat kar ni Porsche, ane?
Ne. Samo pravim, kakšna je korist od vseh teh pospeškov in hitrosti, če so realno nedosegljivi ?
Če upoštevaš vse to, se ozka grla pojavijo drugje- udobnost, uporabnost, varnost in stabilnost pri hitrostih do 250 km/h in predvsem stroški lastništva (cost of ownership)...
Pravim, da zaradi poudarjene širine niso ravno optimalni za neameriške ceste (sploh pa naše)
Kar se pristranskosti tiče, govorim seveda o svojem pogledu na stvar.
Mislu sem, da je to očitno in da mi tega ni treba poudarjat.
>Pa? 911-ka pride od 0 do 100ke v 3.9s IIRC... Seveda ne vsi modeli, nekateri pa, in mislim da celo navadni-torej ne turbo.
>Pokaži mi dokaz, kje ne-turbo Prosche to zmore. Jaz sem ti zgoraj > podal VIRE, kaj pa ti? Puhlice!
O.K. Sem zbit, prpravljam naslednjo cifro, nocoj gre v tisk, tko da nimam velik časa...
Pa vseeno, poglejmo na hitro.
referenca: www.porsche.com (?!?-kdo bi reku ?) ali točneje:
http://193.175.6.199/models/911/gt2/tec...
911 GT2
340 kW....462 konjev
max. speed 315 km/h
0-100 km/h: 4.1 s
Pa recimo 911 turbač je tud blizu:
0-100km/h 4.2s
max. speed 305 km/h
Bom najdu se kej boljsga, ko bom mel kej več časa...
>>Navajaš Carrero letnik 90... najdi kakšno novejšo...
>Evo:
>911 Turbo (4wd) (95-98), twin-turbo flat six, 3600cc, pospešek 0-96 >km/h: 4.5 s, max hitrost: 290 km/h. (vir)
Glej zgoraj...
Hmm, "pa kaj s tem?" Kaj te moti pri velikosti drugih športnih avtomobilov, ki ne nosijo imena Porsche? Si malo preveč pristranski? Kaj malo, zaljubljen si v eno samo znamko, in zdaj misliš vse ogobcat kar ni Porsche, ane?
Ne. Samo pravim, kakšna je korist od vseh teh pospeškov in hitrosti, če so realno nedosegljivi ?
Če upoštevaš vse to, se ozka grla pojavijo drugje- udobnost, uporabnost, varnost in stabilnost pri hitrostih do 250 km/h in predvsem stroški lastništva (cost of ownership)...
Pravim, da zaradi poudarjene širine niso ravno optimalni za neameriške ceste (sploh pa naše)
Kar se pristranskosti tiče, govorim seveda o svojem pogledu na stvar.
Mislu sem, da je to očitno in da mi tega ni treba poudarjat.
undefined ::
BC3
>valda da izpodbija
več kot 322km/h pomen da gre lahko tut 350 zarad mene
Aha, Murciélago gre pa več kot 330 km/h, torej gre lahko tudi 400 zaradi tebe/mene.
Brane2
>>Pokaži mi dokaz, kje ne-turbo Porsche to zmore. Jaz sem ti zgoraj podal VIRE, kaj pa ti? Puhlice!
>911 GT2
340 kW....462 konjev
max. speed 315 km/h
0-100 km/h: 4.1 s
>Pa recimo 911 turbač je tud blizu:
Ti znaš razbrat ven "ne-turbo"? Po mojem laiškem mnenju, je GT kar lepo turbo, pravzaprav še več kot le navaden '911 Turbo'.
>Ne. Samo pravim, kakšna je korist od vseh teh pospeškov in hitrosti, če so realno nedosegljivi ?
In kako ti veš, da so nedosegljivi? In hkrati lahko trdiš, da Porschejevi pa _so_ dosegljivi? Otročje.
>Če upoštevaš vse to, se ozka grla pojavijo drugje- udobnost, uporabnost, varnost in stabilnost pri hitrostih do 250 km/h in predvsem stroški lastništva (cost of ownership)...
To se pojavi pri vseh športnih avtomobilih, ni nič novega.
>Pravim, da zaradi poudarjene širine niso ravno optimalni za neameriške ceste (sploh pa naše)
Naše avtoceste so kar v redu, kot se meni zdi. Za zmerno (počasnejšo) vožnjo, pa so tudi običajne ceste v redu. Najbrž niso šli Italjani delat avtomobilov le za Američane, se ti ne zdi? Spet si pristranski, tu, in pri prejšnjem odstavku.
>Kar se pristranskosti tiče, govorim seveda o svojem pogledu na stvar.
In tvoj pogled je več kot pristranski. To je to.
>valda da izpodbija
več kot 322km/h pomen da gre lahko tut 350 zarad mene
Aha, Murciélago gre pa več kot 330 km/h, torej gre lahko tudi 400 zaradi tebe/mene.
Brane2
>>Pokaži mi dokaz, kje ne-turbo Porsche to zmore. Jaz sem ti zgoraj podal VIRE, kaj pa ti? Puhlice!
>911 GT2
340 kW....462 konjev
max. speed 315 km/h
0-100 km/h: 4.1 s
>Pa recimo 911 turbač je tud blizu:
Ti znaš razbrat ven "ne-turbo"? Po mojem laiškem mnenju, je GT kar lepo turbo, pravzaprav še več kot le navaden '911 Turbo'.
>Ne. Samo pravim, kakšna je korist od vseh teh pospeškov in hitrosti, če so realno nedosegljivi ?
In kako ti veš, da so nedosegljivi? In hkrati lahko trdiš, da Porschejevi pa _so_ dosegljivi? Otročje.
>Če upoštevaš vse to, se ozka grla pojavijo drugje- udobnost, uporabnost, varnost in stabilnost pri hitrostih do 250 km/h in predvsem stroški lastništva (cost of ownership)...
To se pojavi pri vseh športnih avtomobilih, ni nič novega.
>Pravim, da zaradi poudarjene širine niso ravno optimalni za neameriške ceste (sploh pa naše)
Naše avtoceste so kar v redu, kot se meni zdi. Za zmerno (počasnejšo) vožnjo, pa so tudi običajne ceste v redu. Najbrž niso šli Italjani delat avtomobilov le za Američane, se ti ne zdi? Spet si pristranski, tu, in pri prejšnjem odstavku.
>Kar se pristranskosti tiče, govorim seveda o svojem pogledu na stvar.
In tvoj pogled je več kot pristranski. To je to.
BC3 ::
Aha, Murciélago gre pa več kot 330 km/h, torej gre lahko tudi 400 zaradi tebe/mene
če piše več kot 330 pol ja
a si sigurn da je GT turbo?
če piše več kot 330 pol ja
a si sigurn da je GT turbo?
undefined ::
BC3
>če piše več kot 330 pol ja
Lej, če piše "več kot 330 km/h", to ne pomeni, da gre potem lahko v nedogled preko 400, ali celo 1000 (po tvoji logiki), pač pa mogoče par kilometrov več, se pravi kak procent ali 2. Enako velja pri vseh takih zadevah.
>a si sigurn da je GT turbo?
Vem, da je GT hitrejši od Turbo izvedenke, that's all that matters.
>če piše več kot 330 pol ja
Lej, če piše "več kot 330 km/h", to ne pomeni, da gre potem lahko v nedogled preko 400, ali celo 1000 (po tvoji logiki), pač pa mogoče par kilometrov več, se pravi kak procent ali 2. Enako velja pri vseh takih zadevah.
>a si sigurn da je GT turbo?
Vem, da je GT hitrejši od Turbo izvedenke, that's all that matters.
BC3 ::
če piše več kot 330 pol gre lahko okol 340 več pa že težko (saj tko je ponavad pr "normalnih" avtomobilih)
pa sploh nima veze, važn da bom jst u kratkem kupu eno petko pa bo šla več kot 140
pa sploh nima veze, važn da bom jst u kratkem kupu eno petko pa bo šla več kot 140
OrlyTM ::
Če bi tok vedl o športnih avtomobilih, kolkr mislte, da veste, pol bi vedl da podatek o pospešku od 0-100km/h pri avtomobilih takih zmogljivosti res ni bistven podatek. Mene recimo bolj zanima pospešek od 100-250km/h, ker s takim avtom se pod sto voziš samo prvih nekaj trenutkov v prvi prestavi ... ane?
Drugač pa moj favorit:
Pa še link:
Nekoč bo moj !
lp
OrlyTM
Drugač pa moj favorit:
Pa še link:
Nekoč bo moj !
lp
OrlyTM
--------------------------------------------------
<b>Fear is in The Eye Of The Beholder. Don't let it be You!</b>
<b>Fear is in The Eye Of The Beholder. Don't let it be You!</b>
undefined ::
Eh, to je katera, B, C kategorija športnih avtomobilov? Saj drugače v svoji kategoriji pa ni slab.
undefined ::
Imam poslastico za vas.
The official Lamborghini Murciélago movie ... beware : 47 Mb filesize
(recommended action : right-click and select 'save target as ...')
(To properly view this movie you'll need QuickTime 5.1)
What do you think? Huh? HUH?
The official Lamborghini Murciélago movie ... beware : 47 Mb filesize
(recommended action : right-click and select 'save target as ...')
(To properly view this movie you'll need QuickTime 5.1)
What do you think? Huh? HUH?
luni ::
IceMan pa pizda a mores povsod bit ti najboljsi, tvoji favoriti zmagati in tvoje osebne preference prevladati? Daj se nauci ze enkrat da imajo ljudje razlicna mnenja in dopusti moznost, da komu ni vsec tvoj novi Lamborghini (o katerem itak lahko samo sanjas) in ne ga zabijat z nekimi nepomembnimi podatki. Tu se sploh ne gre za dejanske podatke ker takih avtov itak noben od vas nikoli ne bo imel, temvec za cisto oseben okus...
Artificial Intelligentia
R0K ::
tudi zato je men tko ušeč Audi TT ker njegova ceni sploh ni tok velika (če primerjaš z porsheji, lamborghiniji ki so tut do 4x dražji ) samo vseeno velik košta $$$ .......
Vem da ni pravi topic sam vseen :
........iceman a si ti men ob 14.25 poslal kak mejl ? (From: "ICEMAN" <_iceman77@email.si>) in je not sam nek fajl pripet......??
Vem da ni pravi topic sam vseen :
........iceman a si ti men ob 14.25 poslal kak mejl ? (From: "ICEMAN" <_iceman77@email.si>) in je not sam nek fajl pripet......??
LuiIII ::
Sprašujem se, sprašujem. Da ni mogoče tak avto falični simbol? Ali je povezava med željo imeti tak avto in ne biti potešen? Imam najhitrejši avto, in mi prehitro pride? Sam imam zelo dolg avto, ali imam tudi dolgega? Ali je to sploh važno?
Lui
Aja! Žaromete za ta novega Lamborghinija je delal moj kolega. Dela jih pa nihče drug kot Saturnus. Slovenci nismo tako od muh, a?
Lui
Aja! Žaromete za ta novega Lamborghinija je delal moj kolega. Dela jih pa nihče drug kot Saturnus. Slovenci nismo tako od muh, a?
undefined ::
luni
>IceMan pa pizda a mores povsod bit ti najboljsi, tvoji favoriti zmagati in tvoje osebne preference prevladati?
LOL! Zdaj se je pa glih taprav oglasil! Človek, ki pravi, da so vsi Američani zabiti, Angleži nazadnjaški, pa ne vem kaj še.. Pusti ti moj mali prah pred mojim pragom, in raje odpelji polne tovornjake smeti pred svojim.
>Daj se nauci ze enkrat da imajo ljudje razlicna mnenja in dopusti moznost, da komu ni vsec tvoj novi Lamborghini (o katerem itak lahko samo sanjas) in ne ga zabijat z nekimi nepomembnimi podatki.
Vsakemu sem to dopuščal, dokler se ni oglasil Brane2, in zabijal Lamborghinija pod podenj s svojim Porschejem. Tudi meni je Porsche všeč (vsaj nekatere različice, kot so Carrera in Boxster), bolje sem seveda naklonjen Lamborghiniju, hotel pa sem le Brane-tu dokazat, da Lamborghini tudi ni tako zanič, kot se je on na vso moč trudil trditi! Zato sem prišel na dan s proti-argumenti, ki so izpodbili njegove.
>Tu se sploh ne gre za dejanske podatke ker takih avtov itak noben od vas nikoli ne bo imel, temvec za cisto oseben okus...
Povej ti tole Brane-tu, nisem jaz začel, jaz sem se kvečjem "branil", se pravi sem zgolj zagovarjal Lamborghinija.
ROK, ne, ni to moj e-mail, moj je brez številk.
LuiIII
>Sprašujem se, sprašujem. Da ni mogoče tak avto falični simbol? Ali je povezava med željo imeti tak avto in ne biti potešen? Imam najhitrejši avto, in mi prehitro pride? Sam imam zelo dolg avto, ali imam tudi dolgega? Ali je to sploh važno?
A je s tabo vse v redu? Misliš, da vsi, ki kupujejo (in občudujejo) take avtomobile, imajo probleme s potentnostjo? Kaj pa tisti, ki grej na bungie-jumping? Grejo mogoče zaradi tega kar si ti zgoraj opisal (da jim hitreje pride), al mogoče zaradi preprostega adrenalina? Ah ja, se mi ne da več o tem... malo razčisti te stvari pri sebi...
Meni se vsekakor ne gre za to, kar si ti napisal zgoraj. Mene že sama lepota take makinje osupne in mi odvzame dih. In ko nadalje pomislim kolk kubikov ima pod havbo.....
>Aja! Žaromete za ta novega Lamborghinija je delal moj kolega. Dela jih pa nihče drug kot Saturnus. Slovenci nismo tako od muh, a?
Hehe, tega pa nisem vedel, zelo kewl! Ej, majo potem oni dober stik z Lamborghinijem? Bi se dalo tam mogoče staknit kaj posterjev teh makinj?
Aja, ste čekirali zgornji filmček? A seka, al ja?
I feel the need, the NEED FOR SPEED!
>IceMan pa pizda a mores povsod bit ti najboljsi, tvoji favoriti zmagati in tvoje osebne preference prevladati?
LOL! Zdaj se je pa glih taprav oglasil! Človek, ki pravi, da so vsi Američani zabiti, Angleži nazadnjaški, pa ne vem kaj še.. Pusti ti moj mali prah pred mojim pragom, in raje odpelji polne tovornjake smeti pred svojim.
>Daj se nauci ze enkrat da imajo ljudje razlicna mnenja in dopusti moznost, da komu ni vsec tvoj novi Lamborghini (o katerem itak lahko samo sanjas) in ne ga zabijat z nekimi nepomembnimi podatki.
Vsakemu sem to dopuščal, dokler se ni oglasil Brane2, in zabijal Lamborghinija pod podenj s svojim Porschejem. Tudi meni je Porsche všeč (vsaj nekatere različice, kot so Carrera in Boxster), bolje sem seveda naklonjen Lamborghiniju, hotel pa sem le Brane-tu dokazat, da Lamborghini tudi ni tako zanič, kot se je on na vso moč trudil trditi! Zato sem prišel na dan s proti-argumenti, ki so izpodbili njegove.
>Tu se sploh ne gre za dejanske podatke ker takih avtov itak noben od vas nikoli ne bo imel, temvec za cisto oseben okus...
Povej ti tole Brane-tu, nisem jaz začel, jaz sem se kvečjem "branil", se pravi sem zgolj zagovarjal Lamborghinija.
ROK, ne, ni to moj e-mail, moj je brez številk.
LuiIII
>Sprašujem se, sprašujem. Da ni mogoče tak avto falični simbol? Ali je povezava med željo imeti tak avto in ne biti potešen? Imam najhitrejši avto, in mi prehitro pride? Sam imam zelo dolg avto, ali imam tudi dolgega? Ali je to sploh važno?
A je s tabo vse v redu? Misliš, da vsi, ki kupujejo (in občudujejo) take avtomobile, imajo probleme s potentnostjo? Kaj pa tisti, ki grej na bungie-jumping? Grejo mogoče zaradi tega kar si ti zgoraj opisal (da jim hitreje pride), al mogoče zaradi preprostega adrenalina? Ah ja, se mi ne da več o tem... malo razčisti te stvari pri sebi...
Meni se vsekakor ne gre za to, kar si ti napisal zgoraj. Mene že sama lepota take makinje osupne in mi odvzame dih. In ko nadalje pomislim kolk kubikov ima pod havbo.....
>Aja! Žaromete za ta novega Lamborghinija je delal moj kolega. Dela jih pa nihče drug kot Saturnus. Slovenci nismo tako od muh, a?
Hehe, tega pa nisem vedel, zelo kewl! Ej, majo potem oni dober stik z Lamborghinijem? Bi se dalo tam mogoče staknit kaj posterjev teh makinj?
Aja, ste čekirali zgornji filmček? A seka, al ja?
I feel the need, the NEED FOR SPEED!
undefined ::
Aja, tudi ROK-ov in Orly-jev avtomobila sta mi všeč, nič jima ne manjka, vsekakor sta oba več kot dobra izbira za domači avto. In tudi ti niso tako zelo poceni, za moj žep še vedno daleč nedosegljivi.
Brane2 ::
Mislim, da je Saturnus delu lampe tud za tega:
En link
A ni nice ? Trd, ziher nima več ko 100.000, tud s turbino ne bo problemov, metalic barva je že v osnovi pa še glavnina sendviča je v ceni...
En link
A ni nice ? Trd, ziher nima več ko 100.000, tud s turbino ne bo problemov, metalic barva je že v osnovi pa še glavnina sendviča je v ceni...
undefined ::
Brane2, kaj če bi to (brezpotrebno) sliko samo linkal, in ne pastal kar celo na to stran? Hvala.
undefined ::
Brane2, zakaj ti vedno, ko jaz rečem ne, ti rečeš ja? Daj si naredi svoj topic, pa pastaj te bedarije notri.
P.S.: A lahko prosim en moderator to sranje ven zmeče (Thomas?).
P.S.: A lahko prosim en moderator to sranje ven zmeče (Thomas?).
Brane2 ::
>IT´S ART
Yeah...
Iceman:
Kaj ti je ?
Precej folka se strinja s tem, da gre za umetnost.
Matr, stvar je celo na Yahooju...
Sploh pa, spoznaj avto, preden ga vzames...
Yeah...
Iceman:
Kaj ti je ?
Precej folka se strinja s tem, da gre za umetnost.
Matr, stvar je celo na Yahooju...
Sploh pa, spoznaj avto, preden ga vzames...
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Najhitrejši osebni avtomobili (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Na cesti | 43273 (24796) | guest #44 |
» | Bugatti načrtuje športnejšo verzijo VeyronaOddelek: Loža | 3074 (1709) | €uro |
» | Vaš sanjski avtomobil? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 41433 (40021) | krneki0001 |
» | kateri avtocic (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 10064 (7921) | krneki0001 |
» | Best Car EverOddelek: Loža | 3281 (1692) | eomer |