» »

Bugatti načrtuje športnejšo verzijo Veyrona

Bugatti načrtuje športnejšo verzijo Veyrona

Stepni Volk ::

Izgleda so pri Bugattiju prišli do ugotovitve, da tistih skromnih 1001 konj ni dovolj in začeli načrtovati športnejšo različico s 1200 konji.

Zaenkrat je to samo špekulacija, ki se je po internetu razširila iz nemškega germancarblog.com. Neodvisno pa jo potrjuje še tale novica o zamenjavi Veyrona.

O tem kako spraviti tartuf (gomoljika v knjižni slovenščini) iz Italije (pozabili omeniti Istro) v London, so poskusili že Top Gearovci, kjer je Jeremy Clarkson sedel za volan "navadnega" Veyrona, James May za "volan" Cesne 172 s potnikom Richard Hammondom. Vse skupaj je možno pogledati na YouTube.
Glede na podane podatke stroškov proizvodnje, ter proizvodnih težav, ki jih med oddajo navrže Jeremy, je športnejša različica Veyrona bolj malo verjetna.
neobjavljeno.blogspot.com
  • zavaroval slike: kuglvinkl ()

bluefish ::

omenjalo se je tudi, da bo Brabus naredil nekaj podobnega na "serijskem" avtu. Moč naj bi povečaki celo za 300 konjev.

acheron ::

buggati bi moral v veyrona dat malo slabsi motor da bi ga lahko dobil za nekje 200.000 evrov in bi lahko pustil ferarrija in lamborghinija dalec zadaj
http://www.ashy11.net

krucymucy ::

enzota verjamem da ne pusti na pisti.

Stepni Volk ::

Globoko zadaj ga pusti. Enzo ima pospešek 3,2 s do 100km. Bugatti Veyron 2.5 sekunde. Prvi zmore le 225 milj na uro (362 km/h), Bugatti je omejen na 253, milji na uro (407 km/h).
In kot pravi Jeremy v Top gear epizodi (glej zgoraj): "In a speed race, if the McLaren F1 were allowed to reach 120 mph before the Bugatti started, the Bugatti would still be the first to reach 200 mph..."
neobjavljeno.blogspot.com

Zgodovina sprememb…

@LOL ::

Še vedno raje vzamem Enzota ali Carrero GT kot pa tole.

Globoko zadaj ga pusti.

Ja v pospeških že. Kako je pa na kakem dirkališu? Saj sem gledal ene rezultate kako leto, dve nazaj. BMW M3 CSL pusti je popolnoma ob boku raznih najhujših poršejev, ferrarijev, lambotov.. Tko da zelo dvomim da je Bugatti na dirkališču enakovreden Enzotu ki je cestna formula

Sam še to. Primerjava med Enzom in Veyronom. Teža: 1365 vs 1888. Veyron na dirkališču IMO nima niti za burek (razen na takem kjer je nekak večinoma ravnina al pa na kakih ovalih).. Sicer pa Veyron ni niti narejen za take primerjave...
Hippy: The Doors?
Geek: The Windows!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: @LOL ()

Stepni Volk ::

Imam raje "tole". Kot Enza in Carerro... če ne zaradi drugega, ker ju Koenigsegg CCX, Pagani Zonda F in Maserati MC12 (preoblečni Enzo) udarita dol. Carerro pa še Ariel Atom.

Ino Buggati je Veyron 16.4 je tudi najlepši med njimi :)
neobjavljeno.blogspot.com

@LOL ::

Ok obliak je stvar okusa. Meni ravno Veyron precej NE odgovarja. Deluje mi precej neskladno. Glede tega kdo koga vrže na dirkališču je pa tudi vprašanje..
Meni osebno so še vedno najlepši supercars: LAmborghini Contact, Ferrari F40,Ferrari Testrossa
Tile novi prišleki IMO ne sežejo tem niti do kolen.
Hippy: The Doors?
Geek: The Windows!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: @LOL ()

IceIceBaby ::

Brez veze...naj najprej taprvega Veyrona spravijo dobro na cesto pa potem tuhtajo kaj naprej.

Več konjev ne pomeni vedno hitrejšega avta. Sicer pa tudi teh 1300km ni neka huda številka, tunani skylini, supre in viperji s tako močjo niso nič nenavadnega.

Debate kateri supercar je boljši in hitrejši so pa tudi brezplodne. Verjetno ni noben od nas sposoben takega avta 100% izkoristiti. Grem stavit da bi večina ljudi na dirkališču peljala z Veyronom ali kakšnim podobnim avtom počasneje kot en vrhunski voznik z recimo Cliom RS ali kakšnim Focusom.

Stepni Volk ::

LOL - kdo koga, ni vprašanje, temveč realnost.
neobjavljeno.blogspot.com

@LOL ::

Poglej Stepni Volk: teh primerjav je bilo že veliko. Sploh pa tukaj kjer odločuje 1 sec je hudo velik faktor že voznik. Skratka gre jemati s kančkom rezerve.
Poglej že BMW M3 csl. No v enem teh testov ki sem ga jaz bral že dolgo nazaj je bil povsod med top 5imi (če ne med top 3)... Ok precej skeptičen sem že zaradi tega ker je BMW M5 denimo pred M3 Csl.. ne vem al je mel voznik slab dan al kako. Glede na to da če se omejimo na primerjavo teh dveh M3 ovna drugega precej (ok zdej je vprašanje al gre za novo M5 al staro..). Žal pa tistga linka ne najdem da ne bi tukaj govoril prazne slame.
Hippy: The Doors?
Geek: The Windows!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: @LOL ()

Stepni Volk ::

Top gear je relativno realen. Stig nažiga kar nekaj krogov in upošteva se najboljšega. Tudi vremenske razlike se upošteva.
Če gremo v detajle, bomo kmalu ugotovili, da noben avtomobil ne moreš primerjati z drugim. Zato ostajam raje pri Jeremy-evih besedah: Bugatti Veyron 16.4 je za serijske športne avtomobile to, kar je bil Concorde za letalsko prevozništvo: izjemen dosežek.
neobjavljeno.blogspot.com

monster-x ::

Heh, tale Bugatti bo tud enkrat propadu. Naredil bojo avto s 1200 konji in bodo lahko ceno zvišali za kake pol mio evrov. Pa tud brezveze je take avte sploh kupovat, ker ga ne moreš izkoristiti. Tistih nekaj komadov, ki jih prodajo na leto, pa kupijo tisti, ki imajo preprosto preveč keša in se morjo mal "pokazat". :) Pa pr takih avtih je tud zoprna zadeva, ker moraš s seboj voziti črpalko, da loh stalno tankaš, ker tok kurjo. :)
There comes a point when a dream becomes reality and reality becomes a dream.

bluefish ::

ljudje, ki ga kupijo, se vsekakor ne obremenjujejo, koliko avto pokuri.

BTW
Ob "izidu" avta pa je bilo celo zapisano, da je samo vozilo za Volkswagen (kamor spada Bugatti) celo izguba na stroških.

dejansan ::

ja, vsak bugatti prinese volksvagnu precejšno izgubo

samo oni že vejo zakaj ga delajo
dejansan

'FireSTORM' ::

@LOL: kaj pa če so to mogoče z vsakim avtom prevozili recimo 10 krogov in dali gor povprečne čase na krog?:D

ok, zdaj pa resno...saj je lep, je močen, je hiter...ampak to ni to :)
kaj ti bo tak avto? sploh pa v sloveniji, niti iz garaže nebi prišel in bi ti podvozje že dol padlo ker so naše ceste hujše kot njive:D
pa to velja za vse supercare ne samo veyrona

pa tista izjava, da bi pro voznik z cliom rs bil hitrejši kot en povprečen voznik je pa tudi malo 2much
kaj voziš kot babica al kaj?
neveš gasa pohodit? in potem bremze pa mal počasneje zapeljat čez ovinek kot bi to naredil en profi v veyronu?
1kKM proti bogim 150KM al kolko jih ma RS, pa to lahko moja mama vozi veyrona pa bo hitrejša od..nevem...šumahera v RS naprimer
pošteno si me nasmejal:D
Those penguins.... They sure aint normal....

lymph ::

Mal zanimivosti

At full throttle the Veyron can empty its fuel tank in just 12 minutes.


Pa še odgovor na eden od zgornjih postov:

Apparently, so far, Bugatti has not given Top Gear approval for a Power Lap in the Veyron, an attempt at the record time, now held by the Koenigsegg CCX (with the Top Gear spoiler).
"Belief is immune to counter example."

Dr_M ::

konkurenca veyronu...

SSC

poglejte na kasn bencin laufa in kasna je njegova poraba. nekje na nivoju avta z 250KM.


pa se ena malo bolj eksoticna zadeva. za na drag, bi bla ze uredu :D

Cobra
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Super Sonic ::

Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

IceIceBaby ::

pa tista izjava, da bi pro voznik z cliom rs bil hitrejši kot en povprečen voznik je pa tudi malo 2much


Niti ne, taka je realnost :) Na cesti, kjer si omejen s prometom logično ne more bit primerjave, na dirkališču pa nebi bilo nič čudnega, če povprečen voznik "popuši" proti kakšnemu proju v enem povsem običajnem "hot hatchu" ali podobnem avtu. Sploh če je proga malo bolj zavita.

Skratka, ni v tem point. Gre za to, da bi bila večina tukaj enako hitra tako z Veyronom kot z Enzotom, Carrero GT, Zondo... Tiste stotinke kolikor je razlike so v domeni profesionalnih voznikov. Zato so debate v stilu "Zonda owns Veyron ker je 0.04 sekunde hitrejša na Top Gearu" povsem brezvezne.

'FireSTORM' ::

Dr_M Cobra pa itak owna :)
drag ali ne drag :)
izjava iz ene oddaje o tem avtu(ne top gear): "A real sports car, not for every day driving, but fro sundays when you drive down to the track do a few laps and go back"

baje je avto trd tako kot ta prav športnik, cobra je definitivno ikona vseh športnih avtomobilov

kst: nevem, nebom se kregal, ampak vseeno mislim da moraš bit močno nesposoben da te piči 150 konjski avto ko pa ti voziš 1000 konjev
ampak moraš pazit v izhodih iz ovinkov da ne rišeš krogecev...
Those penguins.... They sure aint normal....

@LOL ::

Pomoje da te razni Schumacherji ownajo z 200 konjskim Cliom RS skozi ovinke, pa četudi imaš ti Enzota
Hippy: The Doors?
Geek: The Windows!

celada ::

Nevem zakaj shumaherja klele not vlecete, prakticno kogar kol klele bi pojedu najslabsi testni voznik formule ena pa da on voz cliota rs mi pa veyrona.

@LOL ::

Nevem zakaj shumaherja klele not vlecete

Sej zato pa sem napisal razni Schumacherji.;)
Hippy: The Doors?
Geek: The Windows!

celada ::

sej ni cist nate letel ;)

Gr0unD Zer0 ::

Več konjev ne pomeni vedno hitrejšega avta. Sicer pa tudi teh 1300km ni neka huda številka, tunani skylini, supre in viperji s tako močjo niso nič nenavadnega.

ampak ta jajca ne stanejo milijon evrov...
ter tudi dvomim da bi zdrzali tako pot iz italije v anglijo kot tisti veyron pri top gearu brez generalke pred in po izletu.
sicer je res, da skyline &co tudi pritegnejo opazovalce...
ampak jih kaki veyron menda 10krat več

IceIceBaby ::

Noben avto s 1300 konji ni ravno pojem zanesljivosti, tudi Veyron ni izjema. Vsi ti super avtomobili imajo zelo pogoste servisne intervale, sklopke se menjajo kot po tekočem traku, tudi ostali pogonski sklopi so zelo na udaru. Ni važno, ali do takih konjev pride tovarna ali zasebni tuner, v obeh primerih so taki stroji nekaj povsem drugega kot normalni športni avtomobili tipa porsche itd.

Seveda pa Veyron pritegne pozornost, ker imajo za sabo cel VW marketing, ki je zadevo zelo dobro spromoviral. Nenazadnje je Veyron narejen kot reklama za VW.

suntrace1 ::

O ne, ne, Veyron je pa res najbolj eleganten in športen avtomobil z šarmom zvoka, ki ne bo verjetno nikoli presežen. Pa tudi ta z sklopko ni ravno tako. Je bilo rečeno ravno za sklopko, da je gospod ing., ki sicer konstruira sklopke za formule 1, skoraj znorel, ker so bile zahteve za sklopko 100x zahtevnejše - 1000KM naj zdrži najmanj 100.000km ob neki obsceno majhni teži če se ne motim (je bilo na Top gearu). V neki drugi reviji pa so se pritoževali, da je občutek vožnje te zverine preveč podoben vožnji Golfa!!!, ker je tako civiliziran in pohleven, da ga lahko mama vozi v trgovino in se čuti kakovost VW, ne kot Ferrari, ki je narejen na robu zmogljivosti materiala. Avto je narejen samo zato, da VW vidi, kako daleč lahko porine tehnologijo in koliko znanja imajo še na zalogi. Ni zastonj primerjava med Veyronom in Concordom.

How Bugatti works

Dr_M ::

veyron od zacetka, do zdaj.

2000
2001
2002
2006

glede na to, koliko casa so ga pacal, more bit res neki posebnega :)
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

IceIceBaby ::

suntrace1, po domače se temu reče PR bullshit :)

Zgodovina sprememb…

@LOL ::

športen avtomobil z šarmom zvoka, ki ne bo verjetno nikoli presežen

Zvoka Carrere GT zagotoco ne preseže>:D Poglejte si kakšne videe
Hippy: The Doors?
Geek: The Windows!

suntrace1 ::

kst: ne ne, je kar lep inženirski podvig, to pa kar dobro vem, ker ... ah, saj je vseeno 8-)

monster-x ::

No, no. Tisto o tem, kako bi nekdo pojedu Veyrona s Cliotom, so pa buče. Ne vem, če ste videli tisti posnetek (ne da se mi brskat po netu, da bi ga našel), ko potegneta z mesta Nissan 350z in Veyron, ampak tam je lepo vidno, kolk zadi ga pusti Veyron. Pa tudi 350z ima dost več konjev kakor Clio. Mogoče bi bila razlika v ovinkih, ampak še vedno bi na ravnini toliko pridobil, da kle sploh nima smisla delati primerjave.
There comes a point when a dream becomes reality and reality becomes a dream.

Dr_M ::

jest rahlo dvomim, da bi kdo od nas v tej temi, sploh znal vozit tak avto na zacetku.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Stepni Volk ::

Drugi dan po izpitu mi je oče dal za peljat Lotus Omego s 377 konji, 5.4 s do 100km/h. Peljal sem jo čisto brez problemov. Samo pedala za plin nisem smel do konca pohoditi. Zadnji pogon in naš nad kvaliteten asfalt bi me spremenila v novico na tv dnevniku.
Lotusko sem najprej peljal do Bohinja in nazaj. Malce kasneje še do Švice. BP.
Peljala jo je tudi moja punca. BP. Pritožila se je le nad trdoto sklopke (sicer iz Corvette).

Druga zgodba je očetov drugi avto. Ferrari 308. Samo 240 ps in čista jeba za vozit. Še na pločnik je bil cel podvig stopiti iz avtomobila. Bljak.

Tako, da verjamem, da bi tudi Veyrona znal peljati čisto lepo po cesti. Kar ne bi mogel trditi za Porsheje... saj Jeremy lepo pove, zakaj je 911 tako ime: "So you know what to dial when you crash."

Top gear čisto lepo obrazloži kateri avtomobili so normalni za vožnjo in kateri so zahrbtni morilci... Jeremy za večino Porshejev pove, da imajo nož v rokah in ti ga zarinejo v hrbet, ko najmanj pričakuješ.
Poglejte si že enkrat video zgoraj. In tudi kakšen del o Porshejih :)
neobjavljeno.blogspot.com

MarkV ::

Porsche ima edinstven občutek med vožnjo. Kdor se ga navadi, drugega avta ne povoha več. In ja, če nisi navajen na zadnji pogon, je avto nevaren, ampak ko ti pride Porsche v kri, je to en bolj zanesljivih in stabilnih avtov... Le vozit ga ne sme vsak bedak. V pravih rokah je Porsche res avto 1A

Stepni Volk ::

Odvisno od tega, kaj od avtomobila pričakuješ. Glede nato, da govorimo o superšportnikih in presežkih... je potrebno vedeti, da ima Porsche sedaj večinski privatni delež v VWAG ( 27.4%)in s tem tudi pri Bugattiju. Večinski lastnik Porscheja je pa tako Piech - tisti, ki je sforsiral Veyrona. VWAG tako dela večino sestavnih delov za Cayenna in Panamero.
Če bi Porscheju tekla voda v grlo, kar mu finančno niti najmanj ne, bi si lahko sposodili Veyrona 16.4 in mu poveznili školjko od 911-ke.

P.S.Jeremy Clarkson: "The Porsche designers are the most lazy ones in the world."
neobjavljeno.blogspot.com

Zgodovina sprememb…

MarkV ::

Lazy mogoče, ampak ravno to je čar pri porscheju; Da ostaja enak:D

dejansan ::

pa za razliko od bugattija predvidevam, da prinaša dobiček
dejansan

IceIceBaby ::

Stepni Volk, dobrega očeta maš :) A še ima katerega od teh avtov ? Lotus omega je legenda :)

Sicer pa jaz nisem reku, da je težko peljat Veyrona, pravim pa, da ga je zelo težko peljati hitro. Toliko hitro, da bi se lahko kregali koliko desetink je hitrejši ali počasnejši od Zonde, Carrere GT itd. Nedvomno je Veyron izjemen dosežek, prav tako kot razne zonde, enzoti itd. Če bi izbiral tak avto bi mi bila hitrost in moč še najmanj pomembni, vsi so prehitri in premočni za mene.

@LOL ::

Ne vem no, vendar StepniVolk: V avtomobilizmu ni vse le ta Jeremy;)

Glede videza: Porsche 911 je klasika ki ga obnovijo le toliko da se čuti vonj po novem, zakaj bi delali revolucijo če je avto med športniki EDINSTVEN? Glede zadnjega pogona je pa tko da imajo že vsi razne ESPje... Če bi imel kdaj 20mio za avtomobil bi bil to brez dvoma 911, oblika je klasična:8) , vozna dinamika primerljiva z avtomobili par 10k evrov več:8) , luksuz, navadna 911 tudi zagotovo dost udobna. Skratka 1A. Aja pa še vzdrževanje je zelo popreproščeno (napram Ferrarijev denimo - ok ampak to je drugi razred)
Hippy: The Doors?
Geek: The Windows!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: @LOL ()

Dr_M ::

Stepni Volk: sicer tut 377KM ni macji kasel, ampak veyron jih ma se neki vec :)

pred casom sm gledu en posnetek, ko se je en tip postavil nekaj 10m pred en ameriski muscle car, not je pa sedela zenska. in ne, ni ga zbila, se je prej 1 krog krog odvertela. >:D :D in to je to, pr mocnih avtih. ampak res mocnih.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

€uro ::

Sanja svinja o koruzi.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Najhitrejši osebni avtomobili (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Na cesti
42941882 (23405) guest #44
»

Pospešek Formule 1 F1 (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
539540 (8028) Blinder
»

Najhitrejši cestni avto...

Oddelek: Loža
162427 (2007) IceIceBaby
»

kakšen avto bi si kupili ? (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Loža
28584886 (77642) roba87
»

New beauty (and beyond) is born! (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
814915 (4072) undefined

Več podobnih tem