» »

Alternativa benzinu?

Alternativa benzinu?

shock ::

Odgovor: elektrika.
Pomislimo en avto 1200ccm s 65km (cca 50kW), porabi na 100 km s100km/h okoli 6 l benzina (6x233SIT=1400SIT), seveda tukaj moramo upoštevat, da avto ne izkorišča polnih 50kW ampak kakšen 10 kW manj.
Če pa bi imeli avto na gorivne celice z izkoritskom 80% in moč gorivnih celic 62,5 kW (50kW efektivne moči), bi porabili na uro 62,5x13SIT(cene kilovatne)= 812.5 SIT, s tem da bi delal avtomobil na polno moč.

Zdaj je vprašanje zakaj razvijalci ne preusmerijo polno moč na gorivne celice, saj tako ne bi imeli več probleme z benzinom.
  • spremenil: shock ()

BogyX ::

Naftni lobi daje proizvajalcem milijarde, da tega ne naredijo.

Gorivne celice so še vedno samo na 1/2 poti - še zmeraj (verjetno) ne boš doma proizvajal goriva (drago in nevarno zaenkrat), ampak boš odvisen od nekoga tretjega.

Varianta pa je, da se preskoči vmesno postajo in se gre na elektro avtomobile, katerih trenutna slabost je itak samo akumulator (majhna kapaciteta glede na maso in volumen in dolgi časi polnenja). S prihodom superkondenzatorjev in izbolšanih akumulatorjev pa dobimo točno to, kaj rabimo.

Poglej malo na http://www.vozilo.org(trenutno pa žal ne dela, bo pa v roku tega tedna).

Lp
Bogdan

AndrejS ::

Ni vse v proizvajalcih vozil. Problem je tudi v državi. Ker če ne bi bilo več goriva bi se moral uvesti nek drug davek. Le poglej koliko je davka na bencin!

Brane2 ::

Ne verjet kaj preveč v električne avtomobile. Te je treba tudi filat in seveda za to elektriko pokurit nekaj.

Poleg tega bi prehod na elektriko čez noč sesul našo elektroenergetsko mrežo.

Pri klasičnih motorjih tega problema ni, saj ima vsak avto "kurilnico" že v sebi.

Poleg tega bi cena elektrike poskočila v nebo in prihrankov ne bi bilo.

Meni je v tem trenutku veliko bolj všeč plin. Daš tistih 350 kSIT za predelavo in te liter plina pri praktilčno nespremenjeni porabi stane cca 2x manj od benza. Pri tem imaš stroške za gorivo kot bi imel dizla, vendar brez spremnih efektov...
On the journey of life, I chose the psycho path.

Gundolf ::

Benzinski motor je v primerjavi z električnim veliko manj primeren za v avtomobile (razmerje velikost - moč, prožnost). Ampak je hranjenje energije pri benzinu toliko bolj primerno kot pri elekriki (velikost in teža), da to prevlada. Gorivne celice so le en korak pri bolj učinkovitem hranjenju električne energije oz. učinkovitem pretvarjanju kemične energije v električno. Šele ko bo to na nivoju benzinskega rezervoarja se bo začela resna sprememba v pogonu avtomobilov.

Naftnim lobijem se pa pripisuje preveliko moč. Sem povsem prepričan da če že drugje ne, potem vsaj na japonskem se resno trudijo, brez da bi jih kdorkoli oviral, znebiti se naftne odvisnosti. Ampak še vedno niso naredili neke večje revolucije od hibridnih avtomobilov.

H4rVeSteR ::

btw obstaja biogorivo, ki se ga dobi mislim da tudi že pri nas vendar njegov preboj verjetno nekdo zavira. Alternativa je tudi zemeljski plin, vodikove celice...
nekega dne bo itak vse poganjala antimaterija>:D
***I have a dream***

Brane2 ::

Kdo ga zavira ?

Saj se ga dobi in če se ne motim, ga udi primešavajo navadnemu dizlu ?

Jeba pri biodizlu je v tem, da ni toliko cenejši od navadnega, poleg tega pa je dobava zelo omejena...
On the journey of life, I chose the psycho path.

kopriwa ::

najbolša rešitev je avto na vodik

bzp ::

a ni bila s tem biodizlom ena cela stala pri petrolu? Naj bi ga na dolocenih crpalkah ze mesali zraven k navadnemu dizlu, pa je bilo tam okoli potem karnaenkrat precej vec okvar dizlov, al nekej v tem stilu? Nic uradnega seveda ...
Ce ze gredo na biodizel nej ga dajo na loceno rocko, pa nej se vsak sam odloci kaj hoce tankat ... pa cena naj bo primerna, ne pa za oboje enaka.

Tear_DR0P ::

nimam linkov, ampak eurodisel bi moral vsebovati približno 10% biodizla, ki pa je dosti dražji od navadnega, zato ga petrol meša samo 2%. zdej pa haklc. pred kratkim je EU poslala sloveniji opomin, da mora znižat davke in trošarnino na biodizel, zato da se bo petrolu splačal biodizel kupvat. fora je namreč, da smo odkar smo v EU dolžni porabit neko količino biodizla.
avtomobili na alternativni pogon so lepo prikazan pri kremenčkovih :D
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain

BigWhale ::

Biodizel bi bil ob primernem nacinu pridobivanja IMO cenejsi...

Pyr0Beast ::

Uporabljajte dizel naš avto g žre 3.2L na 100, 38kW:D
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

harvey ::

BIodiesel je folk že kupoval za osebna vozila v Avstriji po ceni 120 SIT za liter. Eno cisterno so si ubodli in se furajo, ter smejejo. Po mojem te kaka carina ne more glih za kravateljc glede trošarinskega prekrška. SIcer pa je lahko s takim gorivom tudi tveganje - okvara motorja in s tem posledični precejšen strošek.

Biodiesel je alternativa, samo kakšne površine bi bilo potrebno zasejati z oljno ogrščico, je pa drugo vprašanje. Sicer pa se ga dobi tudi s predelavo rastlinskih odpadnih olj. Kakšna je kalkulacija v enem ali drugem primeru nimam podatka. Ne vem kakšna je trenutno situacija v Braziliji glede deleža vozil, ki uproabljajo kot gorivo alkohol. To je tudi opcija, koruza kot vstopna surovina.

BigWhale ::

Kolk povrsine? Enkrat smo se s tem ze ukvarjali in prisli do stevilke, ki niti ni tako velika.

Dr_M ::

biodizel je ob nepravilni uporabi, precej nevarna zadeva za motor.
se najlazje in dokaj varno je, ce ga mesas z navadnim dizlom. nekje 30:70 biodizel/dizel.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Thomas ::

Jebo motor! Če prihraniš kej keša z njim, kupiš nov motor, ane? Jebala te tetka, kako morš take neumnosti govort.

Poleg tega, verjetno se da zadeva optimizirat, ane?. |O
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi

Brane2 ::

KOt sem jaz bral e zadeve, je biodizel povsem na ravni navadnega dizla, lahko je celo boljši.

Vse je dovisno od priprave. Potrebno je nekaj kemije. Če si pa kekec in zlivaš pomfri olje direkt v rezervoar da bo ja "krepko, naravno in domače", pol si si najbrž sam kriv.

Le okrog dela pri nizkih teperaturah si nisem čisto na jasnem kako se obnese. Saj če pobereš ven ves parafin, pol se nima kaj zaštofat pri nizkih temperaturah ?


Mogoče bi cesar moral spodbujat prehrano v McDonaldsu. Voč požrtega krompirčka==več odpadnega olja==več biodizla... :D
On the journey of life, I chose the psycho path.

Nejc Pintar ::

Plin se mi zaenkrat zdi najboljša alternativa...
Lahko je biti prvi, če si edini!

harvey ::

Thomas moraš pa fejst kilometrov narest, da prišparaš tam do 800.000 SIT za popravilo motorja. Med drugim so problem bi biodieslu presnovki bakterij ob neustreznem skladiščenju. Lastnosti izgorevanja in s tem moči motorja so skoraj povsem enake navadnemu dieslu.

Plin, rezervoar, varnost...ma mal več minusov

strictom ::

Še en glas za vodik! Motorje je prekleto majhen pa še avtoni ki imajo mašino na vodikove celice (mašina je prekleto majhna - beri: kot en namizni komp) so lepi in prostorni. Pa onesnažujejo baje ne tolk pa še neka jake izgubi na moči ni v primerjavi z bencino :D

C al the way!! :D
"Violence is the last refuge of the incompetent" - Salvor Hardin

Brane2 ::


Plin, rezervoar, varnost...ma mal več minusov



Kot so meni razložili niti ne.

Plin je v močnem jeklenem, posebej atestiranem rezervoarju. Poleg tega pri preboju rezervoarja zadeva ne zapljusne vse živo in na njem gori, kot je to slučaj pri benzu. Plin gori bolj z usmerjenim plamenom tam kjer uhaja.

Poleg tega naj bi bila trajnost motorja pri delu na plin večja kot na benz.

meni je plin všeč, a:

- moram narediti kar nekaj km da se mi splača vložek 400 kSIT v sistem
- govori se, da bodo v kratkem nabili ceno plinu prav svinjsko, da vsaj pri gretju bajte zadeva stala enako. Če to velja tudi za avtomobilski plin, ne vem, ne bom pa dal $$$ samo zato da to izvem.
On the journey of life, I chose the psycho path.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Brane2 ()

Nejc Pintar ::

Vložek naj bi bil 150-350k, odvisno od vrste motorja!
Plin se je poceneil in je v LJ samo 100sit, poleg tega pa naj se cene ne bi zvišale zaradi stimulacije!
Lahko je biti prvi, če si edini!

Zgodovina sprememb…

Brane2 ::


Vložek naj bi bil 150-350k, odvisno od vrste motorja!


Varianta za mojo Astro naj bi bila 350k-420k odvisno od rezervoarja itd in kot sem dojel po seznamu želje bi se pri meni to zavrtelo bližje zgornji meji...


Plin se je poceneil in je v LJ samo 100sit, poleg tega pa naj se cene ne bi zvišale zaradi stimulacije!


No, če imaš kaj uradnega o tem, bi blo to fino videt...
On the journey of life, I chose the psycho path.

Jeebs ::

Gorivne celice so še vedno samo na 1/2 poti - še zmeraj (verjetno) ne boš doma proizvajal goriva (drago in nevarno zaenkrat), ampak boš odvisen od nekoga tretjega.


A bencin pa mogoče kdo doma proizvaja? :\
Press any key to continue... RESET. Didn't you say ANY key?!?!?!

matvoz ::

Problem s plinom je v tem, da je obcutno premalo crpalk po Sloveniji, kjer ga lahko dobis..

BigWhale ::

Se mi zdi, da plin ni glih zamenjava za naftne derivate, ker je nekak no, stranski produkt pri nafti... Razen ce ni to kak drug plin... :)

gkovac ::

dokler bo naftni lobij tako močan kot je pozabite na karkoli drugega.
Bi blo pa fino ja če bi recimo država spodbujala kakšno bolj čisto obliko pogona.
lp,
____________________________________________
"Left to themselves, things tend to go from bad to worse."

SasoS ::

vodik (oz. metanol ali kar je najlažje futrat gorivnim celicam)...postavt en big-ass breeder reaktor ki bo proizvajal samo vodik. Pa se znebimo tako jedrskih odpadkov kot imamo čiste avtomobile :D

Tear_DR0P ::

mi smo mel lado na plin, ko še nisem znal hodit.
fotr prav, da je v bistvu delala tud na bencin, ker je plin pod 5 stopinjami celzija postal pregost za fergazer in je blo treba najprej vozit na benz, da se je motor zagrel, pol pa je lahko na plin šaltu. sam to zahteva dva ločena kesla in stikalo
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain

Dr_M ::

KOt sem jaz bral e zadeve, je biodizel povsem na ravni navadnega dizla, lahko je celo boljši.

neki je teorija, drugo je praksa. razni servisi pravijo drugace, ko dobivajo na popravilo avtomobile, ki zaradi biodizla ne delajo vec oz zelo slabo :)


Jebo motor! Če prihraniš kej keša z njim, kupiš nov motor, ane?

aja ql. ce prisparas 50k sit na leto s tem, se pokrijejo stroski novga motorja (po recmo 3 letih) ki stane....hm recmo 700k sit.

sparat je treba, pa nej stane kar hoce. jebala te tetka. :)
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Tear_DR0P ::

DRm dobro ohranjen motor za renault 9 te pride 50k - ravno menjujem
je pa res da za v novejše motorje ne priporočajo bio dizla - je boš pumpa preobčutljiva. servisi pa poročajo o težavah, ker je biodizel bolj jedek in odžre obloge, ki potem obdelajo filter
o biodizlu sem vam poiskal linke, mal si preberte
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zaloge nafte (strani: 1 2 )

Oddelek: Znanost in tehnologija
6710474 (6594) Matev
»

Biogoriva kot alternativa: da/ne

Oddelek: Loža
213923 (3803) Pyr0Beast
»

Če bi Dizel vladal svetu... (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
20930816 (24752) Pyr0Beast
»

Test zanesljivosti Priusa II (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
539818 (8515) Stepni Volk
»

Gorivo (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
745243 (3940) stealth

Več podobnih tem