Slo-Tech - Doktorska študentka s Fakultete za družbene vede, Bojana Lobe, v sodelovanju s Slo-Techom in skupino raziskovalcev v naslednjih dneh pripravlja raziskavo o odnosu do oglaševanja. Raziskava bo potekala v dveh fazah: najprej bomo nekaj registriranih uporabnikov povabili k pogovoru o spletnem oglaševanju, nato bo sledila spletna anketa.
V raziskavi nas zanima predvsem vaš odnos do spletnih oglasov, kako se vi odzivate na spletno oglaševanje, kdaj so vam oglasi všeč, kdaj vas motijo in kdaj so vsiljivi. Kaj storite, ko vas napade preveč oglasov?
Vljudno vas vabimo, da izrazite svoje mnenje, tako v pogovoru, kot tudi v anketi. Da bi se izognili preveliki obremenitvi, smo vnaprej pripravili vzorec sodelujočih, ki jih bomo k pogovoru povabili z osebnim sporočilom (preko Zasebnih sporočil).
Če ste med njimi ravno vi, vas naprošamo za sodelovanje in se vam obenem najlepše zahvaljujemo. K izpolnjevanju ankete (ko bo v drugi fazi pripravljena) pa ste vabljeni vsi. Rezultati bodo na voljo vsem zainteresiranim, o njih pa bomo lahko razpravljali v posebej za to odprti temi v forumu.
Novice » Omrežja / internet » Raziskava o odnosu do oglaševanja
boštjan ::
sami oglasi na straneh ne motijo,če jih ni preveč.motijo pa me razna pop up okna.
NF7-S,2500+@2200MHz,MSi 5900SP,LCD Philip 190X6,Maxtor DM+9 120GB SATA,
2*256 3200/A KHX, PSU 420W DF chieftek
2*256 3200/A KHX, PSU 420W DF chieftek
Utk ::
Mene ne motijo, ker jih takoj ko pridem prvič na neko stran paranoično odstranim z Adblock-om, slava mu
Xplicit ::
extremno moteci so tisti oglasi v bannerjih k se razsirijo k se z misko zapeljes cez, pol se pa nocjo skrit...
pop-up-e se pa da blokirat, tko da to ni tak problem...
kar se pa tice navaadnih bannerjev na straneh, so mi pa skorajda nemoteci (razn ce so res tko cez 3/4 strani sam oglasi)
pop-up-e se pa da blokirat, tko da to ni tak problem...
kar se pa tice navaadnih bannerjev na straneh, so mi pa skorajda nemoteci (razn ce so res tko cez 3/4 strani sam oglasi)
PCnow! ::
Dobro narejeni oglasi me ne motijo, prav obratno, še najbolj so mi všeč razni napredni oglasi (rich media) , vendar le če me ne ovirajo pri brskanju, torej morajo biti nevsiljivi in imeti možnost izklopa (close button).
Najbol zanimivi se mi zdijo oglasi v oblik relevantnih tekstovnih oblik, to so tiste varinate ko npr. bereš čalnek o fotoaparatih in vsakič, ko je v čalnku omenjen določen model ima ta dodan link in ko greš čez nejga se ti pokaže frame z kratkim linkom opisom in ceno.
V zvezi z pop-upi in pop-downi se pa strinjam z ostalimi, podbno kažejo tudi raziskave.
Upam, da bodo v prihodnje oglaševalci na internetu osvojili vsaj neko osnovno znanje in oglaševalsko etiko. Tako da se npr. Najdi.si ne bo potrebno posluževati več tako drastičnih ukrepov, kot je npr. popolno onemogočenje uporabe naprednih oglasov v okviru nihovih strani.
Najbol zanimivi se mi zdijo oglasi v oblik relevantnih tekstovnih oblik, to so tiste varinate ko npr. bereš čalnek o fotoaparatih in vsakič, ko je v čalnku omenjen določen model ima ta dodan link in ko greš čez nejga se ti pokaže frame z kratkim linkom opisom in ceno.
V zvezi z pop-upi in pop-downi se pa strinjam z ostalimi, podbno kažejo tudi raziskave.
Upam, da bodo v prihodnje oglaševalci na internetu osvojili vsaj neko osnovno znanje in oglaševalsko etiko. Tako da se npr. Najdi.si ne bo potrebno posluževati več tako drastičnih ukrepov, kot je npr. popolno onemogočenje uporabe naprednih oglasov v okviru nihovih strani.
Skrat ::
hosts file na mojem routerju obsega danes 7150 vrstic. Vecina kaze na 127.0.0.1; slabih 2000 jih je namenjenih oglasevalcem Firefox AdBlock je le se dodatek za tiste, kjer ads.nadlezni.oglasevalec.com ne pride v postev
Free software is a matter of liberty, not price.
Gandalfar ::
Skrat: in kaj imas v ostalih 5k vrstic? Tvoje najbolj pogosto obiskane spletne strani, v primeru da DNS odpove? :))
(ali pa kar vse glede na število) ;-))
(ali pa kar vse glede na število) ;-))
NoUse4AName ::
Ce bannerji povzrocijo veliko daljse nalaganje strani (zelo pogosto), letijo v adblock. Drugace me ne motijo.
zee ::
Blazno moteči se mi zdijo vsi utripajoči oglasi, ki so napisani v flashu, ostale človek še preživi, če le ne podaljšajo nalaganja strani (kot je nekdo že omenil).
Sicer pa imam v Adblocku dva osnovna filtra: *.swf in *banner*, ki povzročita, da praktično vse strani gledam brez oglasov.
Sicer pa imam v Adblocku dva osnovna filtra: *.swf in *banner*, ki povzročita, da praktično vse strani gledam brez oglasov.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
delfinus ::
Najbolj moteci: piskajoci in tisti, ki zakrivajo vsebino tudi pri scrollanju. Danes nujna instalacija ucinkovitega brskalnika z vkljucitvijo nekaterih filtrov. Sicer pa se nakljucnega klikanja na reklamne oglase ne poslozujem. Zadeve iscem selektivno, brez pomoci oglasov.
lp, D.
lp, D.
metalc ::
(Nezahtevane) pop upe in flash (da ne bom zaradi reklamarjev staknil še kake epilepsije) imam itak blokirane, slike s 3rd party strežnikov takisto (samo na najbolj obiskovanih straneh). In lahko zatrdim, da nisem še čisto ničesar kupil zaradi tistih reklam, ki so kljub vsemu prišle čez. Kadar hočem kaj kupiti, že grem na posebne strani z oglasi. In zakaj zaboga morajo tile reklamarji povrh vsega smetiti še s sumljivimi piškoti? Pri meni vsi razen tistih nujnih za sejo gredo brez pardona na deny listo. Če že morajo biti reklame (da se spletišče financira), naj bodo v Googlovem stilu - skoraj neopazni.
Keyser Soze ::
Če pogledaš s stališča časa in denarja, je vsak oglas, ki ni v skladu s tvojimi trenutnimi interesi moteč. Zavzema linijo, odvrača pozornost in nima nobenega pozitivnega efekta na tebe. Skratka izguba za oglaševalca in tebe.
Bo treba čimprej pogruntat kakšno dobro metodo feedbacka. Da te dosežejo samo oglasi, ki te interesirajo. Kakšno Meto Malus implementirat v računalo.
Bo treba čimprej pogruntat kakšno dobro metodo feedbacka. Da te dosežejo samo oglasi, ki te interesirajo. Kakšno Meto Malus implementirat v računalo.
Poldi112 ::
Moti me vse kar miga.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
tha_man ::
> Moti me vse kar miga.
Se strinjam! To vključuje tako flash oglase (une ki se raztegnejo še posebej) kot animirane gife. Najbolj moteči so pa jasno popupi vseh vrst in oblik ter oglasi z zvokom. Pravzaprav nasploh strani ki se oglašajo, tud če niso krivi oglasi. Ajd, strani raznih glasbenih skupin ali filmov so izjema, ker tam nekako pričakuješ da bo kaj špilalo v ozadju in si marsikdaj tega celo želiš, kakršnekoli druge strani z zvokom pa sovražim.
Tud linki v vsebini teksta (na ključnih besedah) so mi ful tečni, ker se skoz uni popupi odpirajo ko greš z miško čez, recimo med skrolanjem. Še večji problem pa je da zaradi njih ne opaziš dejanskih linkov ki so pomembni.
Edini oglasi ki so mi dejansko kul so googlovi, ker so statični, nemoteči in se vsebinsko prilagajajo vsebini strani ki jo gledaš. Sem se že parkrat zalotu pri kliknu nanje.
Se strinjam! To vključuje tako flash oglase (une ki se raztegnejo še posebej) kot animirane gife. Najbolj moteči so pa jasno popupi vseh vrst in oblik ter oglasi z zvokom. Pravzaprav nasploh strani ki se oglašajo, tud če niso krivi oglasi. Ajd, strani raznih glasbenih skupin ali filmov so izjema, ker tam nekako pričakuješ da bo kaj špilalo v ozadju in si marsikdaj tega celo želiš, kakršnekoli druge strani z zvokom pa sovražim.
Tud linki v vsebini teksta (na ključnih besedah) so mi ful tečni, ker se skoz uni popupi odpirajo ko greš z miško čez, recimo med skrolanjem. Še večji problem pa je da zaradi njih ne opaziš dejanskih linkov ki so pomembni.
Edini oglasi ki so mi dejansko kul so googlovi, ker so statični, nemoteči in se vsebinsko prilagajajo vsebini strani ki jo gledaš. Sem se že parkrat zalotu pri kliknu nanje.
(c) 1982 Sinclair Research Ltd
Matev ::
moti me migajoča mrgolazen
zanimivo da celo "oblikovalci" sami na stran velikokrat dajejo kakšne animirane in poskakojoče gife ali flashe, gibajoč tekst in podobno
grozno
dobesedno nemogoče brat besedilo če ti nekaj ob strani skače in utripa
zanimivo da celo "oblikovalci" sami na stran velikokrat dajejo kakšne animirane in poskakojoče gife ali flashe, gibajoč tekst in podobno
grozno
dobesedno nemogoče brat besedilo če ti nekaj ob strani skače in utripa
BBB ::
Oglase bi bilo potrebno personalizirati - prilagoditi vsebinsko in oblikovno željam posameznika. Ta bi se na prejem oglasov naročil, za to pa bi moral biti deležen neke manjše ugodnosti (npr. kakšen procent popusta pri nakupu oglaševanega izdelka ali, če jih denar žuli, celotno plačilo izleta v vesolje). Torej, volk slep, koza cela. Internetne tehnologije za razliko od distribucijskih omrežij s serijskim podajanjem vsebine, a'la klasičen TV ali radio, omogočajo selektivno izbiro vsebin za vsakega uporabnika posebej. Zato bi se morali oglaševalci že enkrat poslužiti primerne strategije in se čim bolj prilagoditi uporabnikovim preferencam, po možnosti pa tudi njegovemu trenutnemu kontekstu, npr. lokaciji, če bi šlo za mobilno telefonijo (lokacijsko odvisna storitev preko MMS, SMS, WAP push).
Redko na kateri oglas kliknem, saj jih večina ne oglašuje česa, kar bi me zanimalo. Ker pa imam izredno nizko kupno moč, pa tudi z mislimi sem bolj pri varčevanju, kupujem hudo malo. Torej, oglasi gor ali dol. Tudi če se cedijo sline, si jih lahko kmalu obrišem.
Če je vse pisano od oglasov na spletni strani, me niti ne moti. Motijo pa me animacije, ki so zelo kontrastne in dinamične. Že res, da pritegnejo pozornost, vendar med branjem kakšnih poglobljenih člankov znižujejo nivo koncentracije. Oglaševalci takšnih oglasov pa si pri meni pridobijo klavrn sloves.
Še besedo o spamu. Zanimivo je, da se praktično nihče ne pritožuje nad spamom, ki ga vsakodnevno na vsakih nekaj deset minut predvajajo na TV-ju ali radiu. Povsem neumestno prekinjajo program, nasploh pa so mi nekateri neprebavljivi (se najde tudi kakšen posrečen). Oglasi so tudi v revijah, časopisju, ob cestah, pa se večina ne razburja nad njimi. Revije in časopise je kljub temu potrebno kar drago plačevati, pa vseeno oglasi nimajo tako negativnega učinka. Je to stvar naše razvajenosti/navajenosti? To je nakako tako, kot pri davkih. Če se večini zdi nekaj samo po sebi umevnega, da država pobere od prodanega izdelak ali storitve določen procent zneska, se taistemu ne bo zdelo prav nič normalno, če bom zahteval od njega, da naj mi plača le desetino tistega, kar mu je pobrala država. Samoumevnost ni nič drugega kot navajenost. Ko se boste navadli na e-mail spam, bo to tako samo po sebi nepomembna neprijetnost, kot takrat, ko vas prime srat in se namesto v hlače podelate v školjko (čeprav mladi nadebudneži stavijo na praktičnost in to opravijo na licu mesta).
Naj tista študentka prosim naredi njeno raziskavo javno dostopno na internetu, seveda, ko jo bo dokončala. Recite ji, da ji pošiljam zvrhan koš oglasov.
Redko na kateri oglas kliknem, saj jih večina ne oglašuje česa, kar bi me zanimalo. Ker pa imam izredno nizko kupno moč, pa tudi z mislimi sem bolj pri varčevanju, kupujem hudo malo. Torej, oglasi gor ali dol. Tudi če se cedijo sline, si jih lahko kmalu obrišem.
Če je vse pisano od oglasov na spletni strani, me niti ne moti. Motijo pa me animacije, ki so zelo kontrastne in dinamične. Že res, da pritegnejo pozornost, vendar med branjem kakšnih poglobljenih člankov znižujejo nivo koncentracije. Oglaševalci takšnih oglasov pa si pri meni pridobijo klavrn sloves.
Še besedo o spamu. Zanimivo je, da se praktično nihče ne pritožuje nad spamom, ki ga vsakodnevno na vsakih nekaj deset minut predvajajo na TV-ju ali radiu. Povsem neumestno prekinjajo program, nasploh pa so mi nekateri neprebavljivi (se najde tudi kakšen posrečen). Oglasi so tudi v revijah, časopisju, ob cestah, pa se večina ne razburja nad njimi. Revije in časopise je kljub temu potrebno kar drago plačevati, pa vseeno oglasi nimajo tako negativnega učinka. Je to stvar naše razvajenosti/navajenosti? To je nakako tako, kot pri davkih. Če se večini zdi nekaj samo po sebi umevnega, da država pobere od prodanega izdelak ali storitve določen procent zneska, se taistemu ne bo zdelo prav nič normalno, če bom zahteval od njega, da naj mi plača le desetino tistega, kar mu je pobrala država. Samoumevnost ni nič drugega kot navajenost. Ko se boste navadli na e-mail spam, bo to tako samo po sebi nepomembna neprijetnost, kot takrat, ko vas prime srat in se namesto v hlače podelate v školjko (čeprav mladi nadebudneži stavijo na praktičnost in to opravijo na licu mesta).
Naj tista študentka prosim naredi njeno raziskavo javno dostopno na internetu, seveda, ko jo bo dokončala. Recite ji, da ji pošiljam zvrhan koš oglasov.
Lee ::
Mene ne motijo pasice, ki so standardnih mer, kot npr na slo-techu, če pa se začnejo odpirati kakšni večji oglasi, pa več ne grem na tisto stran, ampak na konkurenčne strani, ki vejo do kod seže meja dobrega okusa.
DCER ::
Mene pa oglasi motijo, takšni ali drugačni. Preprosto zato, ker ti nekaj vsiljujejo. Ne brigajo me zadeve, ki mi jih želijo prodati, če kaj rabim, si to poiščem. Če sam ne dognam da neko zadevo rabim, potem jo ne rabim. Tako kot tudi ne oglase, ki mi skušajo dopovedati drugače. Nikoli ne klikam na njih in jih kolikor je možno blokiram. Strani natrpane z njimi pa se izogibam. Po eni strani so sumljive (nevarnost za spyware etc.) po drugi neprebavljive. Več je oglasov, bolj negativno mnenje imam o strani, ki jih vsebuje. Še najbolj toleriram tekstovne oglase.
Še o personaliziranih oglasih... bojte se jih.
Še o personaliziranih oglasih... bojte se jih.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: DCER ()
Ziga Dolhar ::
> Kako bi trg odreagiral na revijo, ki bi bila popolnoma brez oglasov?
Medlo. Bi bla predraga.
(I guess?)
Medlo. Bi bla predraga.
(I guess?)
https://dolhar.si/
r5r ::
Oglasi v revijah so vsaj statični , pa še lepi za pogledat, no ja odvisno katero revijo listate
And it makes me wonder.
Markoff ::
Malo off-topic in za hec...če je tale Bojana Lobe slučajno moja bivša sošolka, potem se kuj javim na pogovor, she's uber-hot!
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021
M.B. ::
Jaz tudi oglase na internetu blokiram z Adblockom, popupi so tako ali tako že blokirani. Tako da oglasov ne gledam. Edino googlove ki so edini zanimivi, ker podajajo linke na stvari, ki jih trenutno gledaš.
Na radiu so mi pa oglasi zanimivi, saj jih je 3/4 smešnih. vsaj tako je na Radio City.
Na televiziji me pa izredno motijo, ne tako na pop tv ali p kanal A ki sta komercialni televiziji. Kot pa na Nacionalni televiziji, ki ji plačujemo prispevke, ima reklame, pa še vedno je v zgubi.
Na radiu so mi pa oglasi zanimivi, saj jih je 3/4 smešnih. vsaj tako je na Radio City.
Na televiziji me pa izredno motijo, ne tako na pop tv ali p kanal A ki sta komercialni televiziji. Kot pa na Nacionalni televiziji, ki ji plačujemo prispevke, ima reklame, pa še vedno je v zgubi.
Everyone started out as a newbie.
Sadly only a handful ever progress past that point.
Sadly only a handful ever progress past that point.
BBB ::
DCER:
Mene pa oglasi motijo, takšni ali drugačni. Preprosto zato, ker ti nekaj vsiljujejo. Ne brigajo me zadeve, ki mi jih želijo prodati, če kaj rabim, si to poiščem. Če sam ne dognam da neko zadevo rabim, potem jo ne rabim ...
Še o personaliziranih oglasih... bojte se jih.
Mislim, da nisi dojel personalizacije oglasov. Ravno zato, ker nekaj ne rabiš, ti ni treba gledat oglasov. Ker si sam določiš, kaj te zanima, npr. ko bi rad obnovil stanovanje, da dobivaš oglase le na to temo (npr. rabiš gradbeni material in storitve). Da pa ne bi oglševalci ostali praznih rok zaradi apriori prepričanja ljudi, da se je treba oglasom izogibati, je primerno uvesti kakšno stimulacijo, tj. ugodnosti pri nakupu ali kaj drugega. Seveda mora biti dovolj možnosti konfiguracije in seveda spoštovanja kategorizacije vsebin oglasov s strani oglaševalcev.
Če statistični podatki kažejo, da neko TV oddajo spremlja 300.000 slovencev, še ne pomeni, da bodo oglasi, ki bodo objavljeni v tem terminu dejansko stimulirali nakup pri večjem delu. Daleč od tega. Seveda pa so cene oglaševanja dokaj sorazmerne številu gledalcev. Tisti, ki ima itak namen nekaj podobnega kupiti, ga oglas lahko pritegne. Oglaševalec ga mora prepričati, da bo kupil njegov izdelek oz. storitev in ne kakšnega od konkurenta. Tisti, ki nima namena česa podobnega kupovati, oglase navadno spremlja le kot nekaj motečega (kakšne posrečene tudi z zanimanjem do kakšne pete ponovitve). Seveda pa je umetnost tudi prepričati nekritične ljudi, ki se za orientacijo v življenju orientirajo s smerjo vetra, da nekaj morajo kupiti, zato ker je to posedovati kul oz. zato ker to nujno potrebujejo. To se lepo vidi pri konfekciji, kjer je moda povsem nekaj umušljenega in nima nikakršne racionalne podlage. Da ne omenjam praznikov, ko trgovci služijo z rožami, svečami, poticami ipd. Zakaj? Ker je miselnost ljudi precej nekritična. Večina se jih vede kot ovce v čredi - kar je za večino dobro, je dobro tudi za posameznike. Posledično mora biti oglaševalec dober psiholog in sociolog. Kot politično uspešen "oglaševalec" se je kot popoln nepomembnež odlično izkazal Dolfe. Čustva so zelo pomemben vzvod, s katerim se da manipulirati. To vedo tudi verski voditelji. Ne ve pa marsikateri klasični oglaševalec.
Mene pa oglasi motijo, takšni ali drugačni. Preprosto zato, ker ti nekaj vsiljujejo. Ne brigajo me zadeve, ki mi jih želijo prodati, če kaj rabim, si to poiščem. Če sam ne dognam da neko zadevo rabim, potem jo ne rabim ...
Še o personaliziranih oglasih... bojte se jih.
Mislim, da nisi dojel personalizacije oglasov. Ravno zato, ker nekaj ne rabiš, ti ni treba gledat oglasov. Ker si sam določiš, kaj te zanima, npr. ko bi rad obnovil stanovanje, da dobivaš oglase le na to temo (npr. rabiš gradbeni material in storitve). Da pa ne bi oglševalci ostali praznih rok zaradi apriori prepričanja ljudi, da se je treba oglasom izogibati, je primerno uvesti kakšno stimulacijo, tj. ugodnosti pri nakupu ali kaj drugega. Seveda mora biti dovolj možnosti konfiguracije in seveda spoštovanja kategorizacije vsebin oglasov s strani oglaševalcev.
Če statistični podatki kažejo, da neko TV oddajo spremlja 300.000 slovencev, še ne pomeni, da bodo oglasi, ki bodo objavljeni v tem terminu dejansko stimulirali nakup pri večjem delu. Daleč od tega. Seveda pa so cene oglaševanja dokaj sorazmerne številu gledalcev. Tisti, ki ima itak namen nekaj podobnega kupiti, ga oglas lahko pritegne. Oglaševalec ga mora prepričati, da bo kupil njegov izdelek oz. storitev in ne kakšnega od konkurenta. Tisti, ki nima namena česa podobnega kupovati, oglase navadno spremlja le kot nekaj motečega (kakšne posrečene tudi z zanimanjem do kakšne pete ponovitve). Seveda pa je umetnost tudi prepričati nekritične ljudi, ki se za orientacijo v življenju orientirajo s smerjo vetra, da nekaj morajo kupiti, zato ker je to posedovati kul oz. zato ker to nujno potrebujejo. To se lepo vidi pri konfekciji, kjer je moda povsem nekaj umušljenega in nima nikakršne racionalne podlage. Da ne omenjam praznikov, ko trgovci služijo z rožami, svečami, poticami ipd. Zakaj? Ker je miselnost ljudi precej nekritična. Večina se jih vede kot ovce v čredi - kar je za večino dobro, je dobro tudi za posameznike. Posledično mora biti oglaševalec dober psiholog in sociolog. Kot politično uspešen "oglaševalec" se je kot popoln nepomembnež odlično izkazal Dolfe. Čustva so zelo pomemben vzvod, s katerim se da manipulirati. To vedo tudi verski voditelji. Ne ve pa marsikateri klasični oglaševalec.
Stepni Volk ::
Ideja za najbolj možen moteč oglas:
zvočni oglas, ki si privzame glasnost in ne utihne dokler na strani kamor te oglas vabi, ne poiščeš majhne skrite ikonce, ter ga stišaš...
Sledi Kviz o poznavanju strani / teme oglasa... in po pravilnih odgovorih:
"Are you shure?"
YES
"Are you really shure?"
...
Bliskanje, migetanje in nešteto Pop-up-ov niti ne omenjam
Škoda,da MPFYC ne snemajo več...
P.S. lahko pa nekaj takšnega posnamete v lastni režiji, obesite na Google video... avtorske pravice si pridržujem :)
zvočni oglas, ki si privzame glasnost in ne utihne dokler na strani kamor te oglas vabi, ne poiščeš majhne skrite ikonce, ter ga stišaš...
Sledi Kviz o poznavanju strani / teme oglasa... in po pravilnih odgovorih:
"Are you shure?"
YES
"Are you really shure?"
...
Bliskanje, migetanje in nešteto Pop-up-ov niti ne omenjam
Škoda,da MPFYC ne snemajo več...
P.S. lahko pa nekaj takšnega posnamete v lastni režiji, obesite na Google video... avtorske pravice si pridržujem :)
B-D_ ::
Mene oglasi ne motijo, ker jih ABSOLUTNO VSE blokiram z adblockom torej ni nobenega oglasa več da bi me motil. Dobesedno alergičen sem na karkoli podobno reklami in če bi se mi dalo lavfati proxy ki filtrira html, bi pobrisal še googlove text oglase iz gmaila in tako naredil svojo internetno izkušnjo popolnoma čisto. Takoj, ko zagledam oglas, ga spucam v adblock listo in osvežim stran, da oglasa ni več.
Toda zaradi ekstremnih akcij nekaterih meni podobnih, ki smo se odločili, da bomo vzeli internet nazaj in ga uporabljali popolnoma ad-free me ne skrbi, da bi oglaševalcem kaj dosti zmanjšali pogačo. Na internetu je še vedno premnogo idiotov, ki ne znajo oglasov filtrirat in so jih primorani prenašati, ugašati 5 pop-upov vsako minuto, vsake 2 uri skočiti v luft, ko jih nek debilni hrup prestraši in na koncu meseca reinštalirat windowse ker jim spyware tako zjebe comp da jim niti ms. antispyware ne pomaga več.
Toda zaradi ekstremnih akcij nekaterih meni podobnih, ki smo se odločili, da bomo vzeli internet nazaj in ga uporabljali popolnoma ad-free me ne skrbi, da bi oglaševalcem kaj dosti zmanjšali pogačo. Na internetu je še vedno premnogo idiotov, ki ne znajo oglasov filtrirat in so jih primorani prenašati, ugašati 5 pop-upov vsako minuto, vsake 2 uri skočiti v luft, ko jih nek debilni hrup prestraši in na koncu meseca reinštalirat windowse ker jim spyware tako zjebe comp da jim niti ms. antispyware ne pomaga več.
64202 ::
> Da bi se izognili preveliki obremenitvi, smo vnaprej pripravili vzorec sodelujočih, ki jih bomo k pogovoru povabili z osebnim sporočilom (preko Zasebnih sporočil).
Kaksen je pa kriterij?
Kaksen je pa kriterij?
AtaStrumf ::
Dobro povedano 64202! Me zmerjat ljudi z idioti tako vsepovprek, ker bodi prepričan, da lahko tudi iz tebe naredimo "budalo" zelo hitro.
BTW, če želi kdo sodelovati namesto mene naj mi pošlje ZS.
BTW, če želi kdo sodelovati namesto mene naj mi pošlje ZS.
Nana L. ::
Najprej bi se vsem, ki sodelujete/ste že sodelovali oz. še nameravate, najlepše zahvalila za pozitiven odziv, pripravljenost in seveda vaš čas. Kakšen je bil kriterij, da ste bili izbrani v razgovor? Ni bilo nobenega posebnega kriterija, iz spiska najpogosteje sodelujočih v forumu v zadnjih dneh sem naredila nabor dvajsetih za vsakega raziskovalca, ki so vas nato kontaktirali. To je prva faza raziskave, naslednji teden pa bo na Slo-Techu banner, ki bo vodil do spletne ankete. In bo kratka;)). Aha, mogoče še to, da celotna raziskava traja deset dni, potem pa bom v najkrajšem času objavila rezultate.
Res bi se še enkrat rada zahvalila vsem, če pa ima kdo še kakšna vprašanja, komentarje ali pa bi rad sodeloval v razgovoru, mi prosim pošljite ZS, ali irc (slo-tech, nick Nana)., ali pa email na bojana.lobe@fdv.uni-lj-si
Res bi se še enkrat rada zahvalila vsem, če pa ima kdo še kakšna vprašanja, komentarje ali pa bi rad sodeloval v razgovoru, mi prosim pošljite ZS, ali irc (slo-tech, nick Nana)., ali pa email na bojana.lobe@fdv.uni-lj-si
Zgodovina sprememb…
- spremenila: Nana L. ()
Poldi112 ::
Mene pa zanima na katerih forumih vse dobivas kandidate za sprasevanje in vzrok izbora?
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Nana L. ::
Poldi,
za kvalitativne intervjuje je vzorčenje priložnostno oz. po načelu snežene kepe, zato ni nobenega posebnega vzroka za izbor posameznikov. Ker se običajno intervjuja manjše število ljudi, z namenom vpogleda v njihova izkustva in razmšljanja o določenem fenomenu (eg. oglaševanju), nas generalizacija ne zanima in torej tudi slučajno vzorčenje ni potrebno. Torej, če si bil izbran, si bil čisto priložnostno
za kvalitativne intervjuje je vzorčenje priložnostno oz. po načelu snežene kepe, zato ni nobenega posebnega vzroka za izbor posameznikov. Ker se običajno intervjuja manjše število ljudi, z namenom vpogleda v njihova izkustva in razmšljanja o določenem fenomenu (eg. oglaševanju), nas generalizacija ne zanima in torej tudi slučajno vzorčenje ni potrebno. Torej, če si bil izbran, si bil čisto priložnostno
Poldi112 ::
Ne, ni me zanimalo znotraj tega foruma, ampak kako si se odlocala na katerih forumih iskati ljudi.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
DCER ::
BBB:
Prvo kar mi pri personalizaciji pride na pamet je vtikanje v zasebnost uporabnika, zbiranje informacij o njem, spyware itd.
Edini drugi nacin, bi bil da bi cakali ovcke da same pridejo k njim, torej povejo da hocejo te in te in te reklame dobivat. Ali pa nadlezno posiljanje narocilnic, kjer bos obkljukal kaj zelis met (?) Najbrz pa jih precej se ne ve kaj hocejo, dokler jim oglasi tega ne povejo. Zato je "streljanje na pamet" bolj profitno.
Ker si sam določiš, kaj te zanima, npr. ko bi rad obnovil stanovanje, da dobivaš oglase le na to temo (npr. rabiš gradbeni material in storitve).
To ze, a recimo da ne bi rad obnovil stanovanje, vse dokler ne vidis tiste fletne reklame za novo kul pohistvo, ali pa za barve itd. Potem dognas da "moras" kupit, da bi bilo "fajn" ce bi tisto imel. Kar hocem povedat, je da velikokrat lahko reklame v tebi zbudijo zeljo po necem, ki je prej nisi imel. Zato tudi reklam o tisti zadevi brez prvotnih reklam ne bi zahteval.
Čustva so zelo pomemben vzvod, s katerim se da manipulirati. To vedo tudi verski voditelji. Ne ve pa marsikateri klasični oglaševalec.
To zveni kot da bi bila manipulacija nekaj splosno zazeljenega. A zelis da nekdo nacrtno manipulira s tabo? Se lazje bo to delal, ce bo vedel katere stvari, podrocja te zanimajo...
Drugace pa najbrz oglasi morajo biti, da stimulirajo potrosnjo. Jaz jih pac ignoriram...
Prvo kar mi pri personalizaciji pride na pamet je vtikanje v zasebnost uporabnika, zbiranje informacij o njem, spyware itd.
Edini drugi nacin, bi bil da bi cakali ovcke da same pridejo k njim, torej povejo da hocejo te in te in te reklame dobivat. Ali pa nadlezno posiljanje narocilnic, kjer bos obkljukal kaj zelis met (?) Najbrz pa jih precej se ne ve kaj hocejo, dokler jim oglasi tega ne povejo. Zato je "streljanje na pamet" bolj profitno.
Ker si sam določiš, kaj te zanima, npr. ko bi rad obnovil stanovanje, da dobivaš oglase le na to temo (npr. rabiš gradbeni material in storitve).
To ze, a recimo da ne bi rad obnovil stanovanje, vse dokler ne vidis tiste fletne reklame za novo kul pohistvo, ali pa za barve itd. Potem dognas da "moras" kupit, da bi bilo "fajn" ce bi tisto imel. Kar hocem povedat, je da velikokrat lahko reklame v tebi zbudijo zeljo po necem, ki je prej nisi imel. Zato tudi reklam o tisti zadevi brez prvotnih reklam ne bi zahteval.
Čustva so zelo pomemben vzvod, s katerim se da manipulirati. To vedo tudi verski voditelji. Ne ve pa marsikateri klasični oglaševalec.
To zveni kot da bi bila manipulacija nekaj splosno zazeljenega. A zelis da nekdo nacrtno manipulira s tabo? Se lazje bo to delal, ce bo vedel katere stvari, podrocja te zanimajo...
Drugace pa najbrz oglasi morajo biti, da stimulirajo potrosnjo. Jaz jih pac ignoriram...
Nana L. ::
Poldi, samo na slo-techu zaenkrat ... zakaj slo-tech? Ker je gor zelo zanimiva in specifična populacija.
Ziga Dolhar ::
Nana: nisem ravno prepričan, da je folk pripravljen zgolj zaradi ankete prestopat z množičnega ircneta na nek neobljuden sioff strežnik.
https://dolhar.si/
CaqKa ::
vzorec.. heh
marketingarji se zanimajo kak bi nas še bolj... karkoli že pač.
kot da bi gladiator vprašal: 'A te z vilami, al s sekiro? kaj ti je ljubše?'
marketingarji se zanimajo kak bi nas še bolj... karkoli že pač.
kot da bi gladiator vprašal: 'A te z vilami, al s sekiro? kaj ti je ljubše?'
Poldi112 ::
S sekiro valda, manj boli.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Nana L. ::
Tole res nima nobene, ampak nobene zveze z marketingerji ... res ne. A mi verjames, Poldi ?
Poldi112 ::
V bistvu ne vem koga razen marketingarja bi zanimalo, kako se ljudje odzivajo na reklame.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
jype ::
Mene tut zanima. Pa nisem marketingar.
Zanima me tudi, kako se atmosfera in magnetno polje nasega planeta odzivata na soncni veter, pa nisem astronom. Zanima me tudi, zakaj noces podpisa ampak avatar (ki je, kar se mene tice, ekvivalent vsiljivega bannerja oz. reklame), pa nisem niti psiholog, niti psihiater.
Zanima me tudi, kako se atmosfera in magnetno polje nasega planeta odzivata na soncni veter, pa nisem astronom. Zanima me tudi, zakaj noces podpisa ampak avatar (ki je, kar se mene tice, ekvivalent vsiljivega bannerja oz. reklame), pa nisem niti psiholog, niti psihiater.
Nana L. ::
Komunikologe mogoče? Ker oglaševanje je oblika komunciranja.
Zgodovina sprememb…
- spremenila: Nana L. ()
Poldi112 ::
Ok, verjento res se koga drugega zanima. Ne bi pa dal oglase pod obliko komuniciranja.
Podpise lahko ugasnes (jaz sem jih, ker so mi brezvezni, nek text, gi smeti temo). Avatar pa po drugi strani pomaga, da prepoznas avtorja posta samo s tem ko s kotickom ocesa prepoznas njegovo slicico. In ni mi jasno zakaj je tak problem omogocit jih in omogociti tistim, ki jih ne zelijo, da jih ugasnejo. Isto kot podpise.
Podpise lahko ugasnes (jaz sem jih, ker so mi brezvezni, nek text, gi smeti temo). Avatar pa po drugi strani pomaga, da prepoznas avtorja posta samo s tem ko s kotickom ocesa prepoznas njegovo slicico. In ni mi jasno zakaj je tak problem omogocit jih in omogociti tistim, ki jih ne zelijo, da jih ugasnejo. Isto kot podpise.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Ziga Dolhar ::
> Ne bi pa dal oglase pod obliko komuniciranja.
Lahko razložiš? (Pripis "se ne strinjam" verjetno ni potreben.)
Lahko razložiš? (Pripis "se ne strinjam" verjetno ni potreben.)
https://dolhar.si/
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Google in Mastercard trgujeta s podatki ameriških uporabnikovOddelek: Novice / Zasebnost | 4856 (3568) | Spura |
» | Potek raziskave o odnosu do spletnega oglaševanja na Slo-Techu (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Obvestila | 8501 (7075) | poweroff |
» | Raziskava o odnosu do oglaševanja (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Omrežja / internet | 8343 (7076) | poweroff |
» | Anketa razkrila, da slovenska podjetja ne podpirajo direktive o programskih patentihOddelek: Novice / Industrijska lastnina | 4067 (3197) | iration |
» | Tecna gospa na bolha.com (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 5901 (4284) | ahac |