Forum » Loža » Gume poleti
Gume poleti
mAsA ::
Zanima me ali moram imeti vse 4 gume letne ali lahko imam 2 letni na eni osi in 2 zimski gumi na drugi osi na avtu?
Hvala za odgovore.
LP mAsA
Hvala za odgovore.
LP mAsA
AMD Athlon(tm) 1700+@1.47 GHz, K7T266 Pro, DDR 512 Ram,
ATI Radeon 8500, 60+120GB HD, LG 775FT
ATI Radeon 8500, 60+120GB HD, LG 775FT
STASI ::
Vseno kaj imaš. Mislim da moraš imet nekja profila(4mm?).
"WAR IS PEACE, FREEDOM IS SLAVERY, IGNORANCE IS STRENGTH"
abcčdefghijklmnoprsštuvzž
abcčdefghijklmnoprsštuvzž
OZZY ::
koker jaz vem ne smeš imeti dveh različnih - zimske in letne gor ampak samo letne ali zimske. Lahko paimaš na vsaki osi različne proizvajalce. Se pravi na eni osi npr. sava na drugi pa GY al karkoli....
Go with the flow.
Red_Mamba ::
a ni 4mm za zimske razmere, letne morjo met vsaj 2mm?
[st.slika https://img.shields.io/badge/Slo-Tech-green.svg test]
Linkedin >> http://goo.gl/839Aua
Mamba's Crypto & ICO's: https://t.me/joinchat/AAAAAExTkO4P4UDy0fIZdg
Linkedin >> http://goo.gl/839Aua
Mamba's Crypto & ICO's: https://t.me/joinchat/AAAAAExTkO4P4UDy0fIZdg
STASI ::
Pnevmatike za motorna in priklopna vozila
4. člen
(1) Pnevmatike na vozilu morajo po velikosti, nosilnosti in hitrostni kategoriji ustrezati pnevmatikam, ki so v izjavi o ustreznosti vozila vpisane v rubriki »dovoljene pnevmatike« ali v drugem ustreznem dokumentu o vozilu. Uporaba drugačnih pnevmatik je mogoča le po dodatni odobritvi vozila.
(2) Na vozilih z največjo dovoljeno maso do vključno 3.500 kg in, ki dosegajo hitrost nad 40 km/h morajo biti, poleg zahtev v prvem odstavku tega člena, vse pnevmatike enake velikosti (če izdelovalec vozila ni predvidel različnih pnevmatik na različnih oseh), vrste (poletne, zimske, terenske) in zgradbe (radialne, diagonalne), na isti osi pa tudi iste nosilnosti, hitrostnega razreda ter istega proizvajalca in dezena (vzorec tekalne površine).
(3) Na vozilih z največjo dovoljeno maso nad 3.500 kg in, ki dosegajo hitrost nad 40 km/h morajo biti, poleg zahtev v prvem odstavku tega člena, pnevmatike na isti osi enake vrste, zgradbe, velikosti, nosilnosti in hitrostne kategorije.
5. člen
(1) Izjema k določilom prvega odstavka 4. člena so pnevmatike na rezervnem kolesu, na katerem je dovoljeno uporabljati pnevmatike, s katerimi so originalno opremljena rezervna kolesa. Pri tem mora voznik upoštevati največjo dovoljeno hitrost uporabljane pnevmatike, njihova uporaba pa omejena le na čas do zamenjave poškodovane pnevmatike.
(2) Rezervno kolo lahko nadomesti ustrezna naprava ali pripomoček, ki ga je predvidel izdelovalec vozila in z njim opremil novo vozilo (prva oprema).
6. člen
(1) Globina kanalov v dezenu (merjena v glavnih kanalih) mora biti po obsegu in širini na pnevmatikah vozil kategorij M1 in N1 ter njihovih priklopnih vozilih najmanj 1,6 mm, na motornih kolesih najmanj 1 mm in na drugih vozilih najmanj 2 mm.
(2) Določilo prvega odstavka tega člena ne velja za vozila muzejske vrednosti, ki so bila originalno opremljena s pnevmatikami, katerih globina kanalov v dezenu je bila pri novih pnevmatikah manjša od 1,6 mm oziroma 1 mm, če se taka vozila ne uporabljajo na javnih cestah. Ne glede na to določilo pa se taka vozila lahko uporabljajo na rallyjih veteranov ali podobnih prireditvah. Ravno tako določilo prvega odstavka tega člena ne velja za traktorje in motokultivatorje ter njihove priklopnike.
(3) Kanali v dezenu se lahko poglabljajo le pri pnevmatikah, ki so za to predvidene in imajo na boku oznako »REGROOVABLE« ali temu ustrezno oznako njihovega proizvajalca.
(4) Pnevmatike za vozila kategorij M1 in N1 ter motorna kolesa (kategorija L) se ne smejo narezovati.
(5) Narezane pnevmatike se ne smejo uporabljati na prednjih oseh motornih vozil, na vozilih, ki prevažajo nevarno blago, pa se ne smejo uporabljati v nobenem primeru.
7. člen
(1) Obnovljene pnevmatike se smejo uporabljati na vozilih, če imajo oznake za mero, nosilnost in hitrostno kategorijo ter nedvoumne oznake, da je pnevmatika obnovljena, kdo jo je obnovil in identifikacijsko številko pnevmatike.
(2) Obnovljene pnevmatike se ne smejo uporabljati na motornih kolesih in prednjih oseh avtobusov
Pravilnik o napravah in opremi vozil v cestnem prometu
4. člen
(1) Pnevmatike na vozilu morajo po velikosti, nosilnosti in hitrostni kategoriji ustrezati pnevmatikam, ki so v izjavi o ustreznosti vozila vpisane v rubriki »dovoljene pnevmatike« ali v drugem ustreznem dokumentu o vozilu. Uporaba drugačnih pnevmatik je mogoča le po dodatni odobritvi vozila.
(2) Na vozilih z največjo dovoljeno maso do vključno 3.500 kg in, ki dosegajo hitrost nad 40 km/h morajo biti, poleg zahtev v prvem odstavku tega člena, vse pnevmatike enake velikosti (če izdelovalec vozila ni predvidel različnih pnevmatik na različnih oseh), vrste (poletne, zimske, terenske) in zgradbe (radialne, diagonalne), na isti osi pa tudi iste nosilnosti, hitrostnega razreda ter istega proizvajalca in dezena (vzorec tekalne površine).
(3) Na vozilih z največjo dovoljeno maso nad 3.500 kg in, ki dosegajo hitrost nad 40 km/h morajo biti, poleg zahtev v prvem odstavku tega člena, pnevmatike na isti osi enake vrste, zgradbe, velikosti, nosilnosti in hitrostne kategorije.
5. člen
(1) Izjema k določilom prvega odstavka 4. člena so pnevmatike na rezervnem kolesu, na katerem je dovoljeno uporabljati pnevmatike, s katerimi so originalno opremljena rezervna kolesa. Pri tem mora voznik upoštevati največjo dovoljeno hitrost uporabljane pnevmatike, njihova uporaba pa omejena le na čas do zamenjave poškodovane pnevmatike.
(2) Rezervno kolo lahko nadomesti ustrezna naprava ali pripomoček, ki ga je predvidel izdelovalec vozila in z njim opremil novo vozilo (prva oprema).
6. člen
(1) Globina kanalov v dezenu (merjena v glavnih kanalih) mora biti po obsegu in širini na pnevmatikah vozil kategorij M1 in N1 ter njihovih priklopnih vozilih najmanj 1,6 mm, na motornih kolesih najmanj 1 mm in na drugih vozilih najmanj 2 mm.
(2) Določilo prvega odstavka tega člena ne velja za vozila muzejske vrednosti, ki so bila originalno opremljena s pnevmatikami, katerih globina kanalov v dezenu je bila pri novih pnevmatikah manjša od 1,6 mm oziroma 1 mm, če se taka vozila ne uporabljajo na javnih cestah. Ne glede na to določilo pa se taka vozila lahko uporabljajo na rallyjih veteranov ali podobnih prireditvah. Ravno tako določilo prvega odstavka tega člena ne velja za traktorje in motokultivatorje ter njihove priklopnike.
(3) Kanali v dezenu se lahko poglabljajo le pri pnevmatikah, ki so za to predvidene in imajo na boku oznako »REGROOVABLE« ali temu ustrezno oznako njihovega proizvajalca.
(4) Pnevmatike za vozila kategorij M1 in N1 ter motorna kolesa (kategorija L) se ne smejo narezovati.
(5) Narezane pnevmatike se ne smejo uporabljati na prednjih oseh motornih vozil, na vozilih, ki prevažajo nevarno blago, pa se ne smejo uporabljati v nobenem primeru.
7. člen
(1) Obnovljene pnevmatike se smejo uporabljati na vozilih, če imajo oznake za mero, nosilnost in hitrostno kategorijo ter nedvoumne oznake, da je pnevmatika obnovljena, kdo jo je obnovil in identifikacijsko številko pnevmatike.
(2) Obnovljene pnevmatike se ne smejo uporabljati na motornih kolesih in prednjih oseh avtobusov
Pravilnik o napravah in opremi vozil v cestnem prometu
"WAR IS PEACE, FREEDOM IS SLAVERY, IGNORANCE IS STRENGTH"
abcčdefghijklmnoprsštuvzž
abcčdefghijklmnoprsštuvzž
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: STASI ()
cryptozaver ::
Zimska guma poleti ni cist nic slabega. Je res da se zaradi svoje strukture precej hitro obrabi a se recimo v dezju celo bolje obnasa kot letna.
Keyser Soze ::
Kot je povedal cryptozaver. Zimska je delana za pretežno mokro cestišče in nizke temperature. Kar pomeni, da je njena obraba pri 30+ stopinjah poleti pač "malo" večja kot pri -20 stopinjah pozimi.
Ni pa nobena težava, če imaš prednjo levo in zadnjo desno zimsko preostali dve pa letni. Tako da to kar hočeš narediti ti je popolnoma OK. Tudi jaz bom letos do konca zvozil zimske. Ampak vse štiri. Je pa že bilo, da sem imel na avtu dvoje različnih pnevmatik. Pa ni bilo nobenih težav.
Ni pa nobena težava, če imaš prednjo levo in zadnjo desno zimsko preostali dve pa letni. Tako da to kar hočeš narediti ti je popolnoma OK. Tudi jaz bom letos do konca zvozil zimske. Ampak vse štiri. Je pa že bilo, da sem imel na avtu dvoje različnih pnevmatik. Pa ni bilo nobenih težav.
DominusSLO ::
keyser ma ti si jih prav iščeš
napisal: Ni pa nobena težava, če imaš prednjo levo in zadnjo desno zimsko preostali dve pa letni.
Na isti osovini morajo biti gume iste!!! Poleg tega pravi 4.člen, da morajo biti vse pnevmatike iste vrste(zimske, poletne ali terenske). Za vse drugačne variante lahko dobiš kazen in ne narediš tehničnega pregleda.
napisal: Ni pa nobena težava, če imaš prednjo levo in zadnjo desno zimsko preostali dve pa letni.
Na isti osovini morajo biti gume iste!!! Poleg tega pravi 4.člen, da morajo biti vse pnevmatike iste vrste(zimske, poletne ali terenske). Za vse drugačne variante lahko dobiš kazen in ne narediš tehničnega pregleda.
Dr_M ::
ja, na isti osi moraji bit gume enake, lahko pa so razlicne na na sprednji in zadnjo osi. morajo pa bit gume obvezno iste dimenzije (razen ce v homologaciji ni drugac predvideno; seveda dvomim, da je tuki velik supersportnih avtomobilov )
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
Keyser Soze ::
Ma ja nekaj je teorija drugo praksa. Nihče ti ne bo preverjal tega. Verjemi mi. Morda sem malo pretiraval s tem levo, desno, cikcak. Kar ti tudi noben vulkanizer ne bo hotel narediti. Bodo pa preverjali to kar je napisal dr. M. Velikost. Recimo spredaj 15" in zadaj 16". Kar je dokaj popularno pri mladih "tunerjih".
Ampak point je, da varnost ni ogrožena poleti z enim parom zimskih gum. Pa naj si bodo na pogonski ali pa na navadni osi. KAj pa pozimi počneš je pa druga stvar.
Ampak point je, da varnost ni ogrožena poleti z enim parom zimskih gum. Pa naj si bodo na pogonski ali pa na navadni osi. KAj pa pozimi počneš je pa druga stvar.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Keyser Soze ()
Slowenc ::
Točno tako. Ne narediš tehničnega, če nimaš vseh štirih gum enakega tipa. Se mi je ravno lani to zgodilo, ko sem namontiral zimske gume samo na pogonska kolesa, zadaj sem pa pustil letne.
Skiny gate.
Keyser Soze ::
Hja možno, še za manjše pi... ne narediš tehničnega če naletiš na pravega. Pri meni ni bilo težav niti pri par drugih ki jih poznam. Pa tudi vulkanizerja lahko vprašaš koliko to vpliva na samo varnost.
cryptozaver ::
>Ma ja nekaj je teorija drugo praksa. Nihče ti ne bo preverjal tega. Verjemi mi.
Aja soncna ocala pa to...
Aja soncna ocala pa to...
Keyser Soze ::
No cryptozaver. Ko te naslednjič ustavijo možje v modrem mi povej ko ti bodo preverili pnevmatike. Ali pa jih prosi naj ti jih preverijo.
P.S.: Vožnja pozimi z letnimi pnevmatikami je pa nekaj drugega. PA naj si bodo magari samo na negnani osi.
P.S.: Vožnja pozimi z letnimi pnevmatikami je pa nekaj drugega. PA naj si bodo magari samo na negnani osi.
cryptozaver ::
Ne, ko jih opazim se bom ponizno ustavil in jih prosil za uradno dejanje.
Porocilo bos pa ze nasel...
Porocilo bos pa ze nasel...
Alexius Heristalski ::
Pri meni ni bilo težav niti pri par drugih ki jih poznam.
Vendar to še ne pomeni, da lahko kar takoj posplošiš!
Vendar to še ne pomeni, da lahko kar takoj posplošiš!
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini
OZZY ::
Kyzer: DA ne preverjajo..Ne bi reku....Jaz sem enkrat poleti naletu na navadno kontrolo, kjer so pogledal te bistvene stvari. Pač oprema, prometna it...in poleg tudi gume.... Ali imam po pravilih. Nakoncu mi je sicer omenu, da je bolj,d a so vse 4 enake firme ampak ni blo problemov, ker so ble v parih...
je pa en moj prijatu isto tako naletu na kontrolo...in je mel zimske pa letne...Spredaj letne zadaj zimske, sajse zadaj manj obrabljajo. In kaj je sledilo ko so ugotovil....Kazen...
Sicer je možnost, da te dobijo majhna a se lahko zgodi.
pa še ena misel...
Gume M+S specifikacija so dejansko zimske gume in ne letno zimske, kot večina misli. zimske gume izgubijo svoje lastnosti nad 7 stopinj celzija, letne pa pod 7 stopinj.. Enake lastnosti pa imajo pri sedmih stopinjah.
imeti kombinacijo letne in zimske je zame neodgovorno. Bolje povprečne letne kot pa taka kombinaija. SAm sem eno leto vbozil čez poletje z zimskimi in izosebnih izkušenj lahko povem, da razlika me letnimi in zimskimi poleti med vožnjo le zelo opazna. Kombinacija obeh na vozilu pa je ...no ja...sej sem že napisal.
je pa en moj prijatu isto tako naletu na kontrolo...in je mel zimske pa letne...Spredaj letne zadaj zimske, sajse zadaj manj obrabljajo. In kaj je sledilo ko so ugotovil....Kazen...
Sicer je možnost, da te dobijo majhna a se lahko zgodi.
pa še ena misel...
Gume M+S specifikacija so dejansko zimske gume in ne letno zimske, kot večina misli. zimske gume izgubijo svoje lastnosti nad 7 stopinj celzija, letne pa pod 7 stopinj.. Enake lastnosti pa imajo pri sedmih stopinjah.
imeti kombinacijo letne in zimske je zame neodgovorno. Bolje povprečne letne kot pa taka kombinaija. SAm sem eno leto vbozil čez poletje z zimskimi in izosebnih izkušenj lahko povem, da razlika me letnimi in zimskimi poleti med vožnjo le zelo opazna. Kombinacija obeh na vozilu pa je ...no ja...sej sem že napisal.
Go with the flow.
Ch4N93 ::
ker ste že gume predelali, naj pripomnim samo, da nič ne pomaga dobra guma, če ni ustrezno napolnjena, poleg tega pa se poveča obraba pri premalo napolnjenih gumah (da o podkrmarjenju ne govorim)
Ni nam lahko...
gzibret ::
Za dobre gume naj vam ne bo žal dajati denarja.
Saj na suhi cesti je (skoraj) vseeno, na mokri pa se izdatno opazi razlika med dobro/slabo gumo.
Saj na suhi cesti je (skoraj) vseeno, na mokri pa se izdatno opazi razlika med dobro/slabo gumo.
Vse je za neki dobr!
Ziga Dolhar ::
> Nihče ti ne bo preverjal tega. Verjemi mi.
Keyser, pulcaji so me ustavl dvakrat, in obakrat preverl tut gume.
Keyser, pulcaji so me ustavl dvakrat, in obakrat preverl tut gume.
https://dolhar.si/
cryptozaver ::
Nevem zakaj si tako vztrajen v teh trditvah. Govoris v imenu cele rajde prometnih policajev in ali so(ste) res tako 'polovicarski'?
Keyser Soze ::
Nič nisem vztrajen. Povem ti svoje izkušnje. Tako kot ti. Razen če ti govoriš za cele rajde.
globoko grlo ::
ne vem al je to kdo že povedal, ampak morš met še isti hitrostni razred na vseh 4 gumah, tko da o kombinaciji letnih/zimskih nebi glih razpravljal, je pa to totalno glupo kar se varnosti tiče, če maš spredi dobre letne, zadaj pa ene zvožene zimske, te bo skor zihr obrnil pr taprvem hitrem ovinku, pol pa si sam zrihtej kokr čš
Keyser Soze ::
Če bi bilo temu tako, bi vsakega, ki se pač skozi celo leto vozi z zimskimi odpihnilo iz ovinka.
Nekaj je letna guma pozimi, nekaj pa zimska guma poleti.
Nekaj je letna guma pozimi, nekaj pa zimska guma poleti.
ali3n ::
copy paste z mobisuxa....
mal matematike: povprecna razlike med zimsko in letno pri zaviranju s 100 km/h pri 12C je bla slabih 7 metrov. To pomeni, da se avto z letnimi gumami ustavi, avto z zimskimi pa ima na istem mestu noter se cca 40 km/h, kar je dovolj da dokaj zanesljivo ubijes pesca in tudi dovolj, da krepko potolces avto in sebe.
Pri 50 na uro je razlike cca 2 metra, kar se vedno pomeni cca 20 km/h, se vedno dovolj, da nekoga posljes vsaj v bolnico ...
Zdaj si pa predstavljaj, kaj je pri 2x visji temperaturi, ali pa recimo, da je kriza na AC pri 130 na uro ...razlike zna bit za 15 metrov, torej 60+ na uro. Pred tabo nesreca, zbiti avti, namesto da bi se ustavil, priletis not s 60 na uro ...
Ce bi kdo rad natancnejse podatke naj v AM 09/2005 (s ega se da dobit v stacuni) pogleda ...
In vse to zato, ker je kdo prvec skrt, da bi kupil letne gume. Kolko je pa clovesko zivljenje vredno?
mal matematike: povprecna razlike med zimsko in letno pri zaviranju s 100 km/h pri 12C je bla slabih 7 metrov. To pomeni, da se avto z letnimi gumami ustavi, avto z zimskimi pa ima na istem mestu noter se cca 40 km/h, kar je dovolj da dokaj zanesljivo ubijes pesca in tudi dovolj, da krepko potolces avto in sebe.
Pri 50 na uro je razlike cca 2 metra, kar se vedno pomeni cca 20 km/h, se vedno dovolj, da nekoga posljes vsaj v bolnico ...
Zdaj si pa predstavljaj, kaj je pri 2x visji temperaturi, ali pa recimo, da je kriza na AC pri 130 na uro ...razlike zna bit za 15 metrov, torej 60+ na uro. Pred tabo nesreca, zbiti avti, namesto da bi se ustavil, priletis not s 60 na uro ...
Ce bi kdo rad natancnejse podatke naj v AM 09/2005 (s ega se da dobit v stacuni) pogleda ...
In vse to zato, ker je kdo prvec skrt, da bi kupil letne gume. Kolko je pa clovesko zivljenje vredno?
- "Rozi vidm." "S psom!"
- "A vidš, to je pa že delirij... preveč piješ! Dec nemarn..."
- "A vidš, to je pa že delirij... preveč piješ! Dec nemarn..."
Stepni Volk ::
ali3n - malce bi dopolnil tvoj copy&paste:
Razlika med najboljšo zimsko pnevmatiko in najslabšo letno od +5C naprej in mokrem cestišču je cca 8m (100 - 0km/h)!!
Prav zato je v primeru toplih zim uporaba zimskih pnevmatik pravzaprav nevarnejša.
Vir: Auto Bild
Še nazaj na temo: različne gume na različnih oseh = različni pojemki na različnih oseh = vrtenje... mislim, da moraš potem dokupiti ABS in ESP, da ne bo izletov na njive in pločnike...
Razlika med najboljšo zimsko pnevmatiko in najslabšo letno od +5C naprej in mokrem cestišču je cca 8m (100 - 0km/h)!!
Prav zato je v primeru toplih zim uporaba zimskih pnevmatik pravzaprav nevarnejša.
Vir: Auto Bild
Še nazaj na temo: različne gume na različnih oseh = različni pojemki na različnih oseh = vrtenje... mislim, da moraš potem dokupiti ABS in ESP, da ne bo izletov na njive in pločnike...
BigWhale ::
Razlicni pojemki?
Do sedaj sem zivel v prepricanju, da ob pritisku na zavoro moj avto bremza izkljucno na sprednji osi. No, avti niso moja mocna stran, sem se motil in bremza na vseh stirih kolesih?
Do sedaj sem zivel v prepricanju, da ob pritisku na zavoro moj avto bremza izkljucno na sprednji osi. No, avti niso moja mocna stran, sem se motil in bremza na vseh stirih kolesih?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BigWhale ()
Daedalus ::
Večina zavorne moči je porazdeljene na sprednjo os, manjši del pa na zadnjo.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
Ch4N93 ::
različne gume na različnih oseh = različni pojemki na različnih oseh = vrtenje... mislim, da moraš potem dokupiti ABS in ESP, da ne bo izletov na njive in pločnike...
tudi za ABS je veliko bolje, če imaš vse pnevmatike enake, ker elektronika prilagaja zavorno moč glede na pnevmatiko, ki ima najslabši oprijem
Ni nam lahko...
Stepni Volk ::
Big Whale - zavore delajo identično... trenje med prednjo in zadnjo osjo pa je različna... trenje je tista "zanemarljiva" stvar, ki se dogaja med pnevmatiko in površino po karteri vozi.
ABS je sposoben zavreti vozilo v smeri vožnje, ne glede na podlago (recimo na eni strani asfalt, na drugi led)... kar pomeni, da pripomore tudi različnim pnevmatikam...
V vožnji v ovinek, pa ABS zgubi moč, saj gre za bočni zdrs... tu pomaga le ESP... ESP je sklop 5 elektronskih pomagal (vključno z ABS) nadzora motornih obratov, vrtenja koles, moči zavor... veliko ene tehnike samo zato, da se lahko vozimo z različnimi pnevmatikami..
Hmm... me prav zanima, kaj se zgodi, če vsako kolo oblečemo v drugo pnevmatiko?
Verjetno bo potreben še novejši elektronski sistem
ABS je sposoben zavreti vozilo v smeri vožnje, ne glede na podlago (recimo na eni strani asfalt, na drugi led)... kar pomeni, da pripomore tudi različnim pnevmatikam...
V vožnji v ovinek, pa ABS zgubi moč, saj gre za bočni zdrs... tu pomaga le ESP... ESP je sklop 5 elektronskih pomagal (vključno z ABS) nadzora motornih obratov, vrtenja koles, moči zavor... veliko ene tehnike samo zato, da se lahko vozimo z različnimi pnevmatikami..
Hmm... me prav zanima, kaj se zgodi, če vsako kolo oblečemo v drugo pnevmatiko?
Verjetno bo potreben še novejši elektronski sistem
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Stepni Volk ()
BigWhale ::
Jaz, ko zabremzam, pustim za sabo dve crti. Ce bi enako bremzal na vsa stiri kolesa, potem bi moral pustiti za sabo stiri cete. Mar ne?
Utk ::
Sprednja kolesa ti zablokirajo, zadnja bolj težko. Kolk moči je spredaj ali zadaj je pa najbrž odvisno od avta. Vsaj nekateri, če ne "vsi" zadaj sploh nimajo abs-a. Pa nehaj delat črte po cesti:) ali pa vsaj istočasno zategni še ročno za 4 črte.
Stepni Volk ::
BigWhale - Z ABS-om pravzaprav niti ne bi smel delati črt... da nisi kakšen "hack" naložil v avto?
Poleg tega lahko preveriš še širino koloteka na sprednji in zadnji osi... Kot Zaphod Beeblebeox, bom malce priredil vesolje in ti rekel, da gredo zadnja kolesa točno po poti sprednjih tovarišic in samo utrjujejo prvi dve črti...
Vsekakor ti odsvetujem risanje črt z različnimi pnevmatikami... posebej iz višjih hitrosti in na civilnih površinah...
Poleg tega lahko preveriš še širino koloteka na sprednji in zadnji osi... Kot Zaphod Beeblebeox, bom malce priredil vesolje in ti rekel, da gredo zadnja kolesa točno po poti sprednjih tovarišic in samo utrjujejo prvi dve črti...
Vsekakor ti odsvetujem risanje črt z različnimi pnevmatikami... posebej iz višjih hitrosti in na civilnih površinah...
Dr_M ::
zavore delajo identično...
to ni cist res. delajo oz naj bi na isti osi, ampak razmerje med sprednjimi in zadnjimi je nekje med 60:40 (z manjsimi odstopanji)
to ni cist res. delajo oz naj bi na isti osi, ampak razmerje med sprednjimi in zadnjimi je nekje med 60:40 (z manjsimi odstopanji)
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
Stepni Volk ::
Dr_M... edit: pod "zavore delajo identično" sem mislil, da delujejo enako, če imaš enake pnevmatika ali različne... zanašanje vozila tako nastane zaradi različne "obutve" vozila... Preprost preizkus: na eno nogo cokle - lesen podplat, na drugo športni copat... zadrsaj se po klnacu navzdol... podlaga: poljubna...
Med letnimi in zimskimi pnevmatikami sicer razlika ni tako drastična, pa vendar je tu... še posebej, če všteješ še težo in hitrost, ki jo deosegajo osebna vozila.
Med letnimi in zimskimi pnevmatikami sicer razlika ni tako drastična, pa vendar je tu... še posebej, če všteješ še težo in hitrost, ki jo deosegajo osebna vozila.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Stepni Volk ()
Avenger ::
Če vedno voziš po omejitvah in se ti nič nepredvidljivega ne zgodi na poti, potem ni nič kaj pomembno kakšne gume imaš poleti, zimske, letne, mehke, trde (otrdele), različne na oseh ali kris kros, ta kavčukov detajl postane ključnega pomena, če se ti nenadoma mudi, če na s tovornjaka na avtocesti pri 130 na uro pade dol paleta ali kaj podobnega. Šprarati pri gumah... Kot da bi na počitnicah na Tajskem nabavljali najcenejše kondome in ponucali tudi tist za-vsak-slučaj kondom, ki je bil 3 leta v denarnici, ker so 'glih tko dobri'.
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.
BigWhale ::
Sej nimam ABSa imam samo bremze...
Vem, da z ABSom kolesa ne blokirajo... No vsaj ne za dalj casa... ;)
Vem, da z ABSom kolesa ne blokirajo... No vsaj ne za dalj casa... ;)
jRk0 ::
tudi ce se nic nepredvidljivega ne zgodi na poti mam vseeno boljsi obcutek z mojimi 195 sirokimi letnimi gumami kot z 165 zimskimi :) ceprav se z obojimi lahko normalno peljes in vse, ampak ze stabilnost na avtocesti, v ovinkih, nepredvidljiva izogibanja in vse. nic sparat :)
You fuck up once, you loose two teeth.
Ch4N93 ::
razmerja zavor spredaj-zadaj, levo-desno se najlepše vidi na tehničnem pregledu
meni naprimer, so izmerili, da zavore na levi strani (torej levi kolesi) primeta (precej) bolje od desnih dveh -> treba zamenjat zavorno olje
meni naprimer, so izmerili, da zavore na levi strani (torej levi kolesi) primeta (precej) bolje od desnih dveh -> treba zamenjat zavorno olje
Ni nam lahko...
Hair_Y ::
Zašel bom malo izven teme, pa bi vprašal
kolikšna je sploh življenska doba gum?
Podvprašanje: Kako dobra je guma,
ki je stara 3 leta, pa v bistvu ni bila
skoraj nič vožena, le skladiščena ???
kolikšna je sploh življenska doba gum?
Podvprašanje: Kako dobra je guma,
ki je stara 3 leta, pa v bistvu ni bila
skoraj nič vožena, le skladiščena ???
Vikking ::
Če je bila skladiščena, potem bi mogla biti guma povsem ohranjena.
Življenska doba gum: ponavadi jih imaš dokler jih ne obrabiš, zamenjaš jih le če bi razpokale, zato da bi razpokale jih pa moral gor imet enih 10 let.
Življenska doba gum: ponavadi jih imaš dokler jih ne obrabiš, zamenjaš jih le če bi razpokale, zato da bi razpokale jih pa moral gor imet enih 10 let.
DominusSLO ::
Če je bila skladiščena, potem bi mogla biti guma povsem ohranjena.
To ni čisto res, ker guma s časom preperi...Je pa res, da se bistveno manj pozna, kot pred leti, ker so dandanes sestavine gume v zelo velikem deležu umetne in zdržijo več časa.
To ni čisto res, ker guma s časom preperi...Je pa res, da se bistveno manj pozna, kot pred leti, ker so dandanes sestavine gume v zelo velikem deležu umetne in zdržijo več časa.
Hair_Y ::
Aha super, torej ni panike če jih namestim na avto,
verjetno je to vseeno bolje kot se voziti poleti
naokoli z zimskimi....
verjetno je to vseeno bolje kot se voziti poleti
naokoli z zimskimi....
cryptozaver ::
Guma s casom definitivno izgublja svoje 'dobre' lastnosti. Ne le da lahko razpoka, material postane trd in to kljub dobremu skladiščenju. Tri leta mislim da se ni kriticno...
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Življenska doba gum ? (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 34558 (17900) | VIP58 |
» | Različne avtomobilske gume na oseh (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 13063 (11462) | rok_p |
» | Zimske gum poleti ??? (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 45122 (38841) | oemdzi |
» | letne gume - kombinacija (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 52727 (42526) | theBill |